Nie 1.800 całość "zrobisz flash sterownika" - Jak mam być szczery, przyszło mi to na myśl, miałem kiedyś kolegę, który kradł samochody. Myśl taka, aby się odezwać do niego i zapytać, czy ma dojścia do tych, co przerabiali komputery. Nie ogarniam faktu, o tyle co mam interfejs, to o tyle co odczyt kasowanie błędów nie za bardzo, ale twardo będę szukał...
Dobry wieczór. Trzeci dzień walczę z problemem. Pacjent to Volkswagen Passat B5 przed liftingiem, rocznik 1996 silnik AFN. Jeden z pierwszych modeli, więc wyposażony fabrycznie w zielone zegary magnetti marelli z którymi nie radzą sobie zbyt dobrze proste interfejsy. Numer części 3B0 919 860 D. Oczywiste, że brak w nim linii CAN. Przymierzyłem angielskie...
Witam, Posiadam tylko jeden kluczyk do mojego passata i niestety od pewnego czasu przestał działać centralny zamek z pilota. Podejrzewam, iż należy ponownie zakodować kluczyk z pilotem. Jaka jest ręczna procedura??? Byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc...
OK, dziękuje za info. Kupię więć używany kluczyk i przełożę płytkę pilota do swojej obudowy zostawiając pestkę imo.
Carprog powinien sobie poradzić z dopisaniem pastylki do pliku tylko nie wiem czy odczyta immo bez autoryzacji klucza, był trik z napisaniem immo FF aby uzyskać autoryzację a później przywróceniu wsadu po obd i dopisaniu pestki, może zadziała?
wielki kłopot dziś się rozkodował centralny rano normalnie się otworzył z pilota ale przejechałem 15 km do pracy chciałem zamknąć a tu zero reakcji. zakodowałem go na parkingu. Wracając z pracy i znowu nie działa jakby się rozkodowywał jak auto jedzie. co to może być a imo nie koduje na razie przełożę pestkę z starego kluczyka rezerwowego tylko co jest...
Na przyszłość - dla osób z podobnym problemem: Rozkodował się transponder w kluczyku. Moje rozwiązanie: podmiana DME, EWS i pestki w kluczyku - koszt 200 zł ( w Toruniu aż 2 osoby oferują kodowanie klucza do bmw - koszt 400 zł)
Na przyszłość - dla osób z podobnym problemem: Rozkodował się transponder w kluczyku. Moje rozwiązanie: podmiana DME, EWS i pestki w kluczyku - koszt 200 zł ( w Toruniu aż 2 osoby oferują kodowanie klucza do bmw - koszt 400 zł)
Witam Walczę z dość nietypowym problemem centralnego zamka w BMW E46 a dokładniej z pilotem otóż nie chciał się zakodować do samochodu. Został sprawdzony moduł komfortu - Sprawny (manualnie wszystkie drzwi się otwierają/zamykają wraz z szybami ) Wzmacniacz antenowy -sprawny kluczyk -sprawny ( w innym bmw zaprogramował się za pierwszym razem ) Już traciłem...
Wracając po przerwie udało mi się do kodować pestkę immo, auto odpala Posiada dwa kluczyki na ktorych odpala pilot który był z autem steruje centralnym. Do kupiłem używany kluczyk ale używany pilot niestety nie chce zsynchronizować. Pilot kupiłem używany z tym samym oznaczeniem S108627BN0. Proszę o pomoc z tym pilotem ponieważ mało jest informacji co...
W instrukcji jest napisane kodowanie pilota a nie immo a to róznica nic sam nie zrobisz a czasami jak wymieniałes baterie nie wypadła Ci pestka od immo?
W procedurze dopisania kluczy w grupie VAG jest napisane, że należy włożyć do stacyjki pierwszy kluczyk którym można odpalić silnik. A co jeśli się nie posiada żadnego kluczyka z pestką pasującą do immo, jedynie ma się pasujący mechanicznie z transponderem nowym czystym?. Czy w takiej sytuacji transponder też się zakoduje?.
Poczytaj sobie o Component Protection w grupie VAG. Prekodowanie pod TP23 to nie wszystko. Musisz jeszcze zczytac 7 bajtow componenta ktore zapakujesz do pestki. Wtedy masz tzw dealer key i dopiero kodujesz. Taki kluczyk mozesz tez zamowic u dealera pod numer nadwozia. Przyjdzie juz z componentem i zakoduje sie od kopa.
A może (skoro rozkładany) ktoś w nim grzebał i zgubił pestkę,bardzo często się to zdarza , warto by sprawdzić, bo nici z kodowania.
Racja Karaczan - mój błąd. Do zakodowania immo potrzebny jest pin samochodu który znajduje się na car pass i tester diagnostyczny np. tech2, op com. Kodowanie w ASO - tam też ściągną pin z fabryki (jeżeli go nie masz), oczywiście za dodatkową kasę, lub u kogoś kto ma taki sprzęt. Jednak nadal pozostaje pytanie - czy drugi klucz posiada pestkę immo?.
Witam, mam problem z bmw, podczas gdy próbuje odpalić nie ma żadnej reakcji rozrusznik nie kręci. Auto miało problem z odpaleniem już od stycznia nie odpalał za pierwszym razem, ale za drugim, trzecim czy czwartym odpalił, z czasem było coraz gorzej. Po przekręceniu kluczyka buczał silniczek krokowy, gdy przestawał buczeć było pewnego typu cyknięcie...
Witam wszystkich i rroszę o pomoc a konkretnie chodzi mi o : zakupiłem takie autko jak OPEL ASTRA 1.6 16V KOMBI Z 1995 roku i dostałem do niego tylko jeden kluczyk a że miałem pecha i byłem troszku lekko myślny złamałem jeden jedyny kluczyk który maiłem, no ale nic pojechałem i dorobiłem inny kluczyk u kolegi troszku inaczej wyglądała rękoeść od niego...
Ford Galaxy mk2 2001r 116ps. Kupiłem zestaw startowy do odpalenia silnika, moduł immo, kluczyk z pestką i komputer...( zestaw z Alhambry). Podłączyłem komputer i puszkę immo do auta. Pestkę z kluczyka przełożyłem do swojego kluczyka i niestety auto nie odpala. Kontrolka immobilizera nawet się nie zapala i rozrusznik nawet nie kręci. Z tego co wiem to...
Znalazłem w sieci coś takiego i u mnie pomogło po 30 min pilot zaczął działać Witam, opiszę co dziś zrobiłem może komuś się przyda. Więc, nie posiadałem oryginalnego pilota(scyzoryka) od alfy a zawsze chciałem mieć:) natomiast miałem grot i pestkę immo w innym scyzoryku. Czytałem, szukałem na różnych forach i nie znalazłem nic na temat pilota wszyscy...
Potencjometr od EGR i czujnik położenia wałka zasilane są z tego samego pinu dlatego podejrzewam padające ECU. Można kupić sam ECU i przeprogramować go pod resztę gratów i są magicy co to zrobią nawet bez car pass-a bądź też kupić tak zwany zestaw uruchomieniowy czyli ECU, IMO i pestki z kluczyków wtedy obędzie się bez kodowania, jednak w obu tych przypadkach...
Passat 2002 r 1.9 tdi Zgubiony kluczyk - pin posiadam ,pestki nowe.Procedura adaptacji -17 licznik -login-dopasowanie kanał 21 -wpisuje 0 test i wyświetla się w oknie po prawej error(robione vagiem 311-409-512-704.Także wag tacho-vak k+can)Co jest nie tak.Robione w aucie i na stole.Nie chce skasować starych kluczy.Coś zle robię?Pomóżcie proszę.
U mnie pękła pestka i nie mogę znaleźć pinu licznika czy pin jeat na którejś naklejce na liczniku czy potrzebny kabel vag Żeby zakodować kluczyk w tym aucie potrzebne są 2 rzeczy : Sznurek i inne sprawne auto lub auto-laweta . I oczywiście adres warsztatu ,który taką usługę wykona w twojej okolicy . Niestety brutalna prawda jest taka ,że z tą wiedzą...
Witam. Dziś mam problem z DAFem. Od kilku dni moi mechanicy próbują uporać się z dosyć dziwnym problemem nie palenia. Objawia się to errorem na desce rozdzielczej i sygnałem dźwiękowym. Niestety brak im kwalifikacji z obsługi TEXY i po wielu nieudanych próbach zadzwoniliśmy na ich helpline. Tam, odnośnie jednego błędu wysłali mi jakieś możliwe rozwiązania....
Wszystko to normalne i prawidłowe działanie.Nie da sie wczytać pilota,klucza którego kod immo nie jest wpisany do BSI.Wczesniej uszkodzila sie pestka immo w kluczu ,ale pilot jeszcze dzialal,przy próbie wczytywania klucza wymazał stare i na nowo nie dalo sie wczytac tego uszkodzonego.Jezeli klucz jest nie wczytany,nie da sie zaprogramować pilota.Podsumowujac-klucz...
kodowanie pestki kodowanie kluczyka kodowanie kluczyka skoda
composite commodore zapłon wczesny telefon sygnał dźwiękowy
sterownik atheros ar9285 esp32 radio internetowe
Żarówka tylnej lampy – brak światła pozycyjnego, diagnostyka i naprawa VW, Opel, Ford Scania Irizar – czerwony symbol silnika, komunikat o oleju podczas jazdy, krytyczny błąd smarowania