Trzeba kodować jeżeli zmienisz licznik a immo jest na ON Jeżeli będziesz musiał kodować to login nowego i starego potrzebny i do tego nowe ID48
Jakie numery starych i nowych zegarów?
Np Op- com . Chyba , ze nie podołasz to w nastepny piątek bede jechał przez wrocek ;)
Jeżeli masz na liczniku 100km to powinno iść wpisać nowy stan VAGiem(tak jak po zamontowaniu nowego licznika) Sprawdź kodowanie licznika. I ewentualnie spróbuj przeprowadzić kodowanie od nowa.
Nie ma w nim licznika ale już kupiłem nowy, PIN będę i nowe transpondery do kluczyków 1.Podaj nr licznika 2.Masz pin do immo (Pin)bo nie zrozumiałem ? 3.Jakie transpondery kupiłeś?
wstaw tu pliki eeprom z dwóch liczników nowego i starego
Z tymi ESP ...379.. tak sie dzieje, gubią kodowanie po podpięciu innego licznika. Musisz teraz zakodować na nowo, dodam ze tu jest długie kodowanie dobierane po VIN wiec jak nie zapisałeś ori. to trzeba wyliczyć, ponadto VCDS chyba tego nie ogarnie, ja to robie VCP. Jak potrzebujesz pomocy to pisz PV
Nic nie piszesz jaki silnik , czy benzyna czy diesel. Licznik musi być z CAN i jesli masz diesla to musisz kupić z diesla. No i z full fis. No i z Seata Leona ale to oczywiste. Myślę że na forum Seata jest podana lista pasujących liczników - numerów . Reszta to kodowanie. Jak masz pin i np VCDS to powinieneś se poradzić. Gdzieś Na stronie Ross-Tech...
Zmień środkową cyfrę kodowania z 6 na 0. xx6xx -> xx0xx
Sprawdź co się dzieje w 09 CAN Gateway jak podepniesz nowy licznik. Może błędy Ci podpowiedzą co masz zrobić Podaj kodowanie ze starego ( tzn zamontowanego) i nowego
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
Witam! Chcę wymienić liczniki w passacie z 2001r. Mam pin do starego licznika oraz pin do nowego licznika a także odpowiedni interfejs. Czy ktoś może mi opisać dokładnie krok po kroku procedurę kodowania nowego licznika. Oczywiście przy zachowaniu starych kluczyków. Pozdrawiam!
04406 zobacz takie kodowanie
Rób porządnie żebyś się nie wstydził.
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Cześć. Prawdopodobnie musisz ustawić w kanale dopasowań przelicznik dla prędkościomierza lub rozmiar kół. Podaj dokładnie nr katalogowy licznika albo z jakiego auta pochodzi.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... w tym temacie w moim poście masz jak wyłączyć tylko przeczytaj uważnie P.S słabo szukałeś :)
A masz pompę z modułem ABS z ESP . Jak się zgłasza przy diagnostyce? Kodowanie w liczniku jakie jest? ABS/ESP działa?
A po co ?Ostatnio kodowałem takiego paska bez żadnych logowań.Czy to kolega koduje?
Jeżeli kodowanie nowej płytki licznika nie pomoże to będe wskrzeszał stary licznik :) Zakupiłem samą płytke i po podpieciu pod wiązke widze że może coś z tego wyjść po przerzuceniu oprogramowania :) https://obrazki.elektroda.pl/7051317800_...
Dzień dobry, Zmieniłem pompę ABS, mam stary wsad pliku kodowania, przy dodawaniu Delphi Autocom 2018, przebiega pomyślnie, po załączeniu na nowo zapłonu, błąd kodowania zostaje, licznik kodu 00... Co dalej? Pozdrawiam.
Polo 99r to tam klucze zapisane w osobnej puszcze,także po wymianie licznika odpali. Jedynie kodowanie należy zrobić. Pozdr.
Kostki ma na 99% takie same może to nic się kodowanie i będą świeciły jakieś kontrolki których w twojej wersji nie było. Predkosciomierz niema znaczenia do ilu jest sprawę załatwia kodowanie.
Musisz odczytać pin ze starego i nowego licznika. Bez tego nie zakodujesz. Mając VCDS nie odczytasz pinu z jagera.
To op-com w oryginale albo CLIP .
Licznik nie chce przyjąć kodowania dla tych dwóch opcji. To, że Twój samochodzik nie był przewidziany dla tych opcji - brak stosownego wyposażenia realizującego te funkcje.
Niestety zaznaczenie bitu 5 w 26 bajcie (bo pewno o tym mówisz) nic nie daje.... Sterownik bordnetz nie przyjmuje takiego kodowania . Co do pinu z licznika to wsad wygląda jakby te liczniki były kryptowane. Tzn? Ze starego licznika bez problemu odczytałem PIN... zgrałem obszar immo i zapisałem do nowego licznika. Licznik numer OE 5P0 920 840 A Kodowanie...
hej ! Wymieniony licznik na drugi egzemplarz, oryginalny umarł. wyciągnięty pin z nowego licznika kodowanie klucza VCDS'em jak na filmiku [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... po wpisaniu zawartości do kanału 21 dioda dalej mruga, klucze nie wpisane, o co kaman ?
Nie. Odpisz stare, zawsze do niego możesz przywrócić, zresztą jak coś będzie nie tak deska nie przyjmie nowego kodowania.
Czy chodzi Ci o program VAG Eeprom Programmer? Wystarczy wpisać w wyszukiwarce, nawet są wstawki z tym programem tu na forum.
Witam, Mam Audi A3 8L 2001r z licznikiem 8L0920900F a ponieważ rozładowuje akumulator fis nie świeci, poziom paliwa i obrotomierz nie działa więc chcę wymienić na identyczny (czyli 8L0920900F ) tylko z 2014r. Proszę o informację jakie czynności należy wykonać przy wymianie licznika jeśli chodzi o kodowanie w tym konkretnym przypadku. Czy tylko zmienia...
Chyba pozostaje Ci zmiana języka przez kodowanie licznika za pomocą VCDS, lub jakiegoś innego testera. Angielski chyba zawsze był pod numerem 2.
Kolego do zmiany kodowania licznika nie potrzeba Loginu. Skoro licznik nie przyjmuje kodowania i jesteś pewien że posiadasz właściwe to znaczy, że nie obsługuje takiego kodowania. Do niektórych pomp ABS trzeba się logować żeby zmienić ich kodowanie. Pozdrawiam.
Nic nie trzeba kodować. Napraw zasilanie licznika to powinien zniknąć drugi problem.
Witam ja także walczę ze zmianą licznika na ten z kolorowym fisem -- liczniki orginal to bosch rb8 8e0920950r 030 y kombi+wfs 3 h12 a ten z kolorowym fisem to 8e0920931m 110 y kombi+wfs 3 h14 mam wyczytaną pamieć sterownika silnika immo number immo id login zarowno ze starego licznika jak i z nowego mam nawet opcje klonowania obszaru immo w programie...
Według mnie to posypało się kodowanie licznika,popatrz w kanałach 060.061.062 :D
Tak, mam obudowę z golfa, wszystko mam tylko zakładać. Jak byłem dorobić kluczyk to gość coś mówił że mam crypto48. A czy na pewno wszystko będzie działało jak podłączę i zaadoptuję ? Czytałem że były problemy z obrotomierzem (nie działał), kontrola od abs czy tam esp się świeciła. Oba liczniki bez CAN immo2-musi działać Przed demontażem starego licznika...
A masz esp? Coś się świeci na liczniku?
Zmień kodowanie licznika. Ja za to chętnie zobaczę jak można wyłączyć ABS przez zmianę kodowania krótkiego w liczniku, w obojętnie którym aucie z grupy VAG. Polo 6N1 nie miały CANa ale Polo 6N2 czyli po lifcie już miały. Do autora. Wybierasz z listy Gateway [19] (bramka CAN), jak się połączysz to wybierasz Coding [07] (kodowanie). Tutaj najlepiej wpisać...
To jest akurat sedan ale czytałem o przypadkach przetarć kabli także w sedanach. To by w sumie wyjaśniało moją zapalającą się lampkę wewnątrz chociaż ja obstawiałem wyrobiony zawias. Spróbuję oszukać czujkę otwarcia drzwi i sprawdzę czy dalej mruga lampka. Czyli nie musiałeś kodować na nowo licznika? Dzięki za zainteresowanie :)
Witam, stary licznik to: 3b0 920 829 A nowy licznik to: 3b0 920 847 E Mam oba piny. Robie tak: 1. loguje sie do nowej szafy jej pinem, wchodze w adaptacje 050, jako nowa wartosc zapisuje 0(stary pin, przypisany do auta i starej szafy) i przy tescie pokazuje sie 32000, klikam zapisz i z gory wyskakuje "nie ok", nie chce sie zaadaptowac, ktos cos podpowie...
golf plus 2005 licznik visteon 1/2 fis , zamiana na licznik vdo full fis z 2004 roku. przepisałem ze starego licznika do nowego - kodowanie i ID immo SERIAL licznika , CS , MAC , ,PIN , PWR CLASS . stary licznik(1k0920861m) mam zapisany do bin. nowego(1k0920870l) nie daje się . Sugerowałem się tym filmem https://www.youtube.com/watch?v=rV1BNWDX... ....
Tak się nie da . Jedynie kodowanie do auta . Wymiana pamięci jest możliwa gdy numery liczników nowego i starego są identyczne i to nie za bardzo. Aby zmienić licznik trzeba znać pin nowego i starego i mieć czym to przekodować. Zmienić przebieg i dopisać klucze
jak masz manuala to prawdopodobnie kodowanie licznika ustawione na automat - moze auto po przekladce na manuala i ktos chcial przyoszczedzic na elektryku :)
Cześć I jak poradziłeś sobie z tym ? Mam passata B5 1.9 TDI 1998r. Pompa ABS też 31pin. Chciałem zrobić SWAP skrzyni 5b na 6b i niestety kupiłem skrzynie bez czujnika prędkości, da się coś z tym zrobić? Pozdrawiam
rozpoczynanie takiej naprawy od wgrania nowego wsadu czy zmiany kodowania licznika to tak jakby od tyłu wszystko robić. Oddaj swoją usterkę komuś kto się na tym zna.
Kolego czego to ja już nie próbowałem. Wszystko możliwości odnośnie licznika. Oryginalne WSADY i PINY - nie działa Modyfikacja WSADU - nie działa (odłączenie aku) (reset modyfikowanego wsadu) Jak podlaczę nowy licznik zaloguje sie PINem, immo swieci na stale auto odpale - ale nie chce zapamietac nowego kluczyka. Mozliwe jest ze musze uzyc nowych transponderów.
Witam Od kilku tygodni odbudowuje Q7 (zapalił się akumulator- jest pod siedzeniem kierowcy) Dużo razy odłączałem nowy akumulator w ostatnim tygodniu podświetlenie zegarów zaczęło świrować (pewnego rodzaju stroboskop nawet gdy nie ma kluczyka w stacyjce) Po poskładaniu wszystkiego zacząłem jeździć autem po około 100km podczas jazdy wszystkie kontrolki...
Jeżeli kupisz ten sam licznik to wystarczy wgrać stary eeprom. Commandera sobie odpuść. Z tego co pamiętam to Jaeger ma białą obudowę z tyłu. Podaj nr licznika. Kanał 19 nie jest potrzebny. Przy tym roczniku powinno być immo2 wiec potrzebny będzie PIN starego i nowego licznika. Co do kodowania to możesz spróbować odpiąć akumulator na chwilę przed zmianą...
wcale nie bo licznik wtedy przywala się o sumę kontrolną i wywala na wyświetlaczu napis def A jednak tak,jesli pojawi sie takowy napis ,wystarczy zmienić kodowania licznika i ponownie powrócić do starego,licznik na nowo przeliczy sobie sumę kontrolną,i def znika :D zawsze tak robię i nigdy nie ma problemów. Immo ,vin tez przepisuje z starego licznika,wkładamy...
Wejdź w licznik vagiem podaj numeryki, pisze też na obudowie. Jak vdo to czyta zwykły kkl i np. VAG EEPROM Programmer 1.19 g.
Przepisz odpowiednie komórki wsadu ze starego do nowego licznika
Trzeba dociągnąć piny z licznika 19 i 20 w stronę radia, zacznie działać usypianie po wyjęciu kluczyka, oświetlenie itp. do tego musisz przyuczyć zegary, że mają zapięte radio, wtedy nauczą się kodu i nie będziesz musiał wpisywać po odpieciu akumualtora. dodatkowo zacznie dzialać RDS na wyświetaczu. KODOWANIE w liczniku 17 ----> adaptacja 10 ---->...
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
musisz zmienic kod w sektorach tez tak miałem poprostu jak masz jeszcze dostep do starego licznika szczytaj kodowanie i wpisz do tego nowego powinno pomóc albo spróbuj wbic ten kod 12812
kodowaniem tego nie zmienisz,tylko ewentualnie edycja wsadu,i oczywiście zmiana tarczki obrotomierza, i parę innych rzeczy (kontrolki świec żarowych,nie ma jej w benzyniaku. itp)
4 cylindry Lupo 1,4 tdi ma 3 cylindry. Dodano po 2 Kodowanie licznika ma być 00132
Witam Dzisiaj podłączyłem sobie manetkę do sterowania fis(szara kostka do licznika) i chciałem zrobić adaptację nowego(używanego) licznika VDO 8LO 920 930F(podobno od s3 zegary ale są zmienione tarcze, wskazówki, immo2). Poprzednie zegary Jaeger 8L0 920 900H 1/2 fis(chyba immo3 ale nie wyświetla vinu w 017 instruments, tylko same xxxxxxxxx) . Do tego...
Witam wszystkich serdecznie jakoze jest to moj pierwszy post na tym forum! Jak w temacie, mam problem ze zgraniem nowego licznika z ECU. Procedure jaka wykonalem to: -zczytanie kodowania starego licznika -podmiana licznikow -zmiana kodowania na nowym liczniku -zciagniecie PINu z nowego licznika ( vag-tacho ) -zalogowanie do licznika -adaptacja na kanale...
Witam! Mam wielką prośbę podpowie mi ktoś jak zmienić kodowanie licznika w audi a4 b6 2002 2.5 tdi po przekładce skrzyni z automatycznej na manualną żeby pokazywał prędkość jazdy z góry dziękuje
Witam ponownie. Ogarnąłem już zabawę trochę z EEPROM. Udało się zgrać, edytować i ponownie wgrać wsad, lecz przed wgraniem jakiegoś z innego licznika najpierw chciałbym zapytać, co z immobilizerem? Czy jak zmienię EEPROM, to na nowo trzeba będzie kodować immo w kluczyku, czy normalnie zostanie bez zmian wszystko? Z góry dziękuję za odpowiedź i anielską...
Proszę o pomoc w kodowaniu pompy ABS 6R0907379R w Seat Ibiza 2008 VSSZZZ6JZAR035460. Kodowanie zniknęło, po demontażu - montażu licznika.
Co ma błąd w zegarach od pracy silnika? Sprawdzaj błędy w ECU (silnik 01). A tak w ogóle to automat? Bo błąd w zegarach to brak komunikacji ze sterownikiem skrzyni automatycznej. Więc albo to automat, albo coś było grzebane (wymieniany licznik ktoś się bawił kodowaniem) albo licznik stracił kodowanie.
Jeśli chodzi o wymianę ECU silnika to nie resetuje się immo i nie kasuje się kluczy ,nie ma takiej potrzeby.Zrób jeszcze reset BCM i Licznika i zaloguj na nowo.
Witam dziś wymianiłem licznik z 1j0 920 906 na 1j0 920 822 w bora 1.6 105km AZD . licznik jest z 1/2 FIS. po włożeniu licznika i zakodowaniu kluczy auto nie odpala, chociaż kontrolka immo gaśnie i mimo wszystko nie chce odpalić. w nowym liczniku robię kodowanie na nowej pastylce immo. Ale nawet teraz gdy włożę starą pastylkę i wepnę stary licznik kontrolka...
Przestawione mam zeby ustawiać zegarek z poziomu licznikow, antena gps tez dziala bo w tej płycie z "nowego licznika" zanim przestawie w liczniku, to wedlug gps sam ustawia sie zegarek. Tylko te inne kodowania zegarow i brak wskazania przebiegu. W płycie ze starego licznika problem z zegarkiem czyli wina lezy gdzieś w tej tylnej plycie tylko pytanie...
Czujnik poziomu oleju w misce uszkodzony. Najlepiej zmienić kodowanie w liczniku.
Witam, posiadam fabia 1 1.9tdi i chciałbym zmienić licznik z normalnego na ten od wersji vrs i pytanie czy trzeba coś przerabiać zeby były wszystkie funkcje (oraz nowe typu otwarte drzwi czy będą działały?) Czy trzeba kodować cały licznik vagiem.
zmiana z farenchajta na celcjusz ECON+AUTO, mile na kilometry to zmianiasz kodowanie w liczniku na np 4140 lub dla diesla 4143. a pliot: klucz w stacyjce jeden a drugi: 1 -wlozyc klucz do zamka drzwi kierowcy 2- zamknac zamek i przytrzymac w tej pozycji co najmniej 5s 3-przekrecic klucz 3x w kierunku otwierania 4-wyjac klucz i skierowac na odbiornik...
(...) m do tego Passata byłby odpowiedni? Czy pokazywałby wszystkie parametry, czy trzeba go by było przerobić inaczej? Proszę o odpowiedź, ponieważ nie znam się na tym. https://obrazki.elektroda.pl/5872598100_... https://obrazki.elektroda.pl/1808811000_... Dodano po 4 Witaj na forum! Dodanie wyświetlacza FIS (Fahrerinformationssystem)...
Stare transpondery będą pasować. Nie są jednokrotnego kodowania. Zakładasz tylko inny licznik. Trzeba jeszcze zrobić synchronizację licznika z ECU. Czyli w liczniku wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz, ok.
Jak masz pin na przywieszce do kluczy to nie ma problemu, a jak nie to magicy od liczników itp albo ASO
chyba w 46 jak passat kolego a licznik ma diagnostic interfejs for can data bus ,sprobuj wyjac licznik i zapalic ,passat pali bez licznika jetta nie wiem , jesli nie pali i masz nowszy licznik i rowniesz z jety to sprawdz kodowanie licznika a jesli masz auto benzyne to nie zakladaj licznika z diesla bo jest inny
komunikacja wszędzie jest ok, Pin prawidłowy , pozwala na adaptację immo. Nowy Licznik nie zapisuje VIN . Jak przyuczyć teraz licznik do samochodu ? PIN i kodowanie możliwe tylko w 25 - Immobilizer(Przyjmuje PIN), natomiast w 17 -Instrument cluster zrywa sesje po wprowadzeniu tego samego nowego PIN nowego licznika. Przecież immo jest w zegarach więc...
mam pewien problem ze swoim licznikiem tzn. wyswietlał mi się napis dEF na w miejscu kilometrów dziennych i naprawiono mi to poprzez wgranie nowego wsadu do licznika. Problem w tym, że wskazania prędkościomierza, obrotomierza oraz paliwa i temperatury silnika nie są dokładne, prędkość zawyżona, obroty zawyżone, temperatura lekko zawyżona, paliwo lekko...
Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże. Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych. Dodano po 7 skoda 1U2919034G
Najprawdopodobniej, no chyba, że wersja rocznikowa jest taka, że nie można tego kodować. Ale na 99 % licznik przystosowany do silnika R4
Masz ecu siemensa,immo off jedynie przez odczyt bezpośredni pamięci eeprom i modyfikacja ,potem zapisać i wlutować eeprom na swoje miejsce.Pin z licznika po obd o ile masz VDO ,bo jak jeager to też pod górkę.
Zmień kodowanie w liczniku
Ok dzięki
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Witaj. Prawdopodobnie masz zmienione kodowanie na wersje SA.Zmien kodowanie licznika.
Taki problemik. Vectra C 2004 rok oryginalnie założony był główny wyłącznik świateł tylko ze światłem przeciwmgielnym tylnym, klient dokupił wyłącznik z przednimi dokupił lampy i podpiął do istniejącej instalacji, no i nie świecą, oczywiście zmienione kodowanie w liczniku i UEC, niestety nawet w testach przeciwmgielne się nie świecą Instalacja sprawdzona...
czy ktoś może zna kodowanie do licznika żeby zmienić aby zaczął sie wyświetlać przebieg po odłączeniu tachografu?
Kodowaniem nie da się wyłączyć tych czujników?
usunięcie dpf czy naprzykład kasowanie sensoru poduszek Nie ma czego zalowac. Zaden powazny mechanik takich rzeczy nie robi. To jest niebezpieczne druciarstwo? Kiedy Polacy to wreszcie zrozumieja? A próbowałeś kiedy kupić nowy sensor airbag do samochodu powyżej 10 lat? Pewnie nie, a takie auta u nas jeszcze się naprawia. A nawet starsze. Tak samo z...
Masz trzy opcje: - dopisać do auta nowy licznik, ustawić to samo kodowanie oraz przebieg - przelutować pamięć eeprom - zgrać zawartość pamięci ze starego licznika za pomocą Commandera i wgrać ja do nowego licznika Ostatnie dwie nie wymagają późniejszych kodowań czy ustawiania przebiegu, zabawy z PiINami czy VAGiem. Po zastosowaniu jednej z tych dwóch...
Witam.Ja tez nie wiem skąd <wzionąc>.Użyj wyszukiwarki,wpisując:system binarny oraz liczniki synchroniczne i asynchroniczne.Powodzenia.
Witam , mam problem tego typu , chce zmienic licznik , do nowego licznika posiadam pin , a nie posiadam pinu ecu silnika jak go odczytac Nie rozumie po co Ci PIN ecu, wymieniasz licznik ,kodujesz do niego klucze i powinno działać.
Oficjalnie nowy licznik podlega tzw. "kodowaniu SCN" czyli wprowadzenie całego wyposażenia pojazdu + wprowadzenie właściwego przebiegu.
Proponował bym naprawic usterke i po kłopocie lub jak kolega wspomniał zmienic kodowanie w liczniku w ostatecznosci.
Zawsze się wysypuje po wymianie licznika ...
tylko jak zrobic to kodowanie??
Jak nie masz pinu z nowego licznika, to nic ci nie da procedura kodowania, sam vag nie wystarczy.
podłącz pod kompa może coś wyjdzie, skoro licznik to może właśnie chodzi o soft(kodowanie samego licznika) jeden z trakcja a drugi nie
Jak się już uporasz z kabelkami, nie zapomnij zmienić kodowania w liczniku.
Przejście z mil na km można zmienić zmianą kodowania licznika. Zmiana obrotów tylko za pomocą edycji pamięci w liczniku. Jeżeli trafisz anglika z identyczna skala licznika, diesla to wystarczy zmienić kodowanie licznika i zmienić tarczkę prędkościomierza.
Niestety nadal pojawia się migający wykrzyknik. Strasznie ciężko do tego modelu znaleźć jakieś informacje co do kodowania zegarów:/
Jak odpinasz czujnik poziomu oleju to wtedy w VAGu temperatura wskazuje na 125 a wskazówka leży. Czujnik za 120zł to szmelc. Tam trzeba coś firmowego włożyć lub wyłączyć go w kodowaniu licznika. Z tego co pamiętam to tylko w Audi go nie idzie wykodować i trzeba czujnik nowy bądź emulator zakładać. Tak jak napisał wyżej. Z czujnika wychodzi jeden sygnał...
Zmień kodowanie w liczniku na takie bez czujnika. Olej i tak trzeba sprawdzić ręcznie bo czujnik potrafi oszukiwać.
kodowanie licznika kodowanie nowego transpondera kodowanie nowego pilota
automapa głosy z18xe wymiana silnika aktualne klucze windows
stacja pogodowa auriol stacja pogodowa auriol
Błąd E9 w ciągniku Deutz-Fahr 60.0 S - przyczyny Jak przywrócić ustawienia fabryczne w Samsungu?