Masz poprawne. wciśnij przycisk - koduj -
Sprawdź te kodowanie.
Login 09575 Kodowanie 04275
Podłaczyć vcds i tam są podpowiedzi kodowań.
Podaj Vag number i component z ABS. Zresztą sam sprawdź z tego co ci wygenerowałem:
09555/04255 musi działać. zdejmij klemę na chwilę przed kodowaniem.
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Przegapiłem tą informacje. Ale sterowniki się koduje pewnie zgubiło kodowanie
Jeśli chodzi o centralny to powinieneś dać radę bo immo na pewno się nie dopisze .
Jeśli robiłeś test zegarów i wyszło że jest ok to pozostaje manetka, i może być że jest uszkodzona bo w niej oprócz sterowania szybkością pracy wycieraczek masz jeszcze sterowanie fisem. Wymień a się okaże. Po wymianie nie trzeba jej kodować.
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
Mogę zakodować.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... w tym temacie w moim poście masz jak wyłączyć tylko przeczytaj uważnie P.S słabo szukałeś :)
Dzień dobry, mam problem z kodowaniem licznika w passacie b5 przedlift z can gateway, przełożyłem skrzynie bez czujnika prędkości i muszę zmienić by licznik czytał prędkość z szyny can, jest ktoś chętny pomóc? Mogę wynagrodzić usługę. W załączniku eeprom. Kilka osób mi powiedziało że licznik 3B0 920 802A i pompa abs 31pin nie mają możliwości takiej...
Passat pewnie na 7-speed [25],całe kodowanie to u mnie będzie inne bo 4/4 6-speed no i kura na masce.
Kolego moduł komfortu nie ma nic wspólnego z tym pilotem, to jest dokładany "made in china". Szukaj centralki od dokładanego alarmu. Lub kup nowe sterowanie z dwoma pilotami. Kosztuje to grosze.
Tak to, tylko jak będziesz to wydłubywał to możesz uszkodzic.Zależy czy mocno siedzi na kleju itp.
pewnie to B5. daj kodowanie na 02000.
Zacznij od podesłania numeru swojego modułu , może ktoś ma gotowe kodowanie. Aczkolwiek Passty różnią się wyposażeniem to i kodowanie będzie trochę inne.
Tak. Uszkodzony VCDS.
a tylne zapalaja sie dobrze ? jeśli tylko z przednimi masz problem najszybciej ja zamienisz kabelki od czujnikow otwarcia ktore wchodza w moduł kom. Za to odpowiada moduł komfortu, pomoże kodowanie.
Jakie błędy w całym aucie ? Co z ABS ? Logujesz się przez zmianą kodowania ?
skorzystaj z podpowiedzi w VCDS ,po zmianie zapisz nowe kodowanie.
http://de.openobd.org/vw/passat_3c.htm http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Nie obędzie sie bez kodowania.
Witam wszystkich nie wiem czy taki temat istnieje ale go tworzę Dodano po 7 Posiadam seat Leon M1 z 2000 r 1.9 tdi 110 km mój Moduł komfortu to 1J0 959 799 AH oryginalny pilot jajko o częstotliwości 433 Mhz oznaczenie pilota 5FA 007 690 Po śledzeniu i czytaniu różnych forów wychodzi na to ze można dokodować innego pilota nie musi to być jajko. Pożyczyłem...
Poradziłem sobie bez programowania. Problem pojawił się następujący. Żółta kontrolka od wspomagania kierownicy, wyłączone ESP i zresetowany tempomat. Co to mogło spowodować?
Co masz na myśli poprawne kodowanie??
kodowałeś kiedyś ABS w b6 ?
Dzięki próbowałem ale niestety nie przyjmuje tego kodowania.
C00,Brake Electronics - Bosch 5.3 (J104) Coding C01,0?xxx: Chassis C02,4 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B) C03,6 = Audi A6 (4B) C04,8 = Audi A8 (4D) C05,0x?xx: Brakes C06,1 = C54 (Lucas) [PR-1LZ] C07,2 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LF/1LT] C08,3 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX] C09,4 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG] C10,0xx?x: Engine C11,5 = 4/6/8 Cyl....
podepnij prostownik...
tak wiem już te kodowania a ten błąd się pojawił bo ktoś kiedyś coś robił i nie skończył a ja chce to naprawić.Pozdrawiam odezwę się jutro jak zrobię kodowanie.
koledze chodziło o kodowanie zapewne;)
Tylko za pomocą kodowania.
To znaczy że miernikiem się nie sprawdza wysoko obciążonych obwodów. Weź żarówkę od bidy H7 i sprawdzaj zasilanie jak i masy co masz podane. Jak świeci na wszystkich zamawiaj pompę ABS bo raczej jak tego nie naprawiałeś to się za to nie bierz. Przed demontażem spisz kodowanie z ABS.
Cześć wam. Mam Problem z modułem abs w Passat 3bg normalna skrzynia. Nie mogę zakodować przez vcds. Cody mam zeskanowane ale nie bierze nic. Ma może ktoś ideę? Z góry dziękuję.
A po co ?Ostatnio kodowałem takiego paska bez żadnych logowań.Czy to kolega koduje?
Witam mam problem z kluczykiem. Mam dorobiony alarm firmy STELI MEN i nie działa w nim kluczyk, nie da się zamknąć drzwi z kluczyka tylko z pilota. Auto kupiłem nie dawno i dostałem z zapasowym kluczykiem kod E024883, 008VWZ7Z0T0014105,który nie wiem jak użyć czy da się jakoś zaprogramować ręcznie sam kluczyk czy trzeba poprzez komputer?
Manetka plus kodowanie modułu kierownicy.
To trzeba zakodować.Co robiłeś że uciekło kodowanie?
Też brak długiego kodowania
Wszyscy na tym forum wiedzą jak to podłączyc aby było dobrze ,ale ustawiłeś prowizje 2,5pkt. Jak Ci ktoś pomoże to jest 2pkt. do tyłu . Podłączyłeś podtrzymanie pamięci po stacyjce ,a nie bezpośrednio do plusa i masz problem.
Znalazlem tylko kalibracje natomiast nic tam nie jest napisane o kodowaniu..
VCDS silnik - kodowanie 11 . Dla automatycznej skrzyni kodowanie 00001 . Zmien na manualną 00002.
VCDS sam podpowiada kodowania, lub ma długie kodowanie gdzie są opisane bity. Jaki masz sprzęt?
a wiesz moze jakie powinno byc kodowanie??
Kodowanie powinno wyglądać tak 00001 dla automatu.
przeciez nie ma tam bledu z klimy? Dodano po 1 pisze zebys odczytał błedy w liczniku i co tam w liczniku? Dodano po 5 i co sie dzieje z klima?
trzeba zmienić kodowanie.
17-liczniki 07-kodowanie wpisujesz 00140 06-koniec ps.podaj aktualne kodowanie
Witam, czym to kodujesz
Pare kodowań można zestawić z tego linku http://www.hobotserwis.pl/vw/ABS.htm jeszcze inne tu http://www.netech.dk/ecuuk
Czujnik skrętu jest tylko w przekładni .
kodowania jak wyzej nie pomogly ?? Dodano po 3 te kodowania są od manuala.
Nie musisz kupować żadnego zestawu startowego. Masz 2 opcje. Albo poszukaj kogoś kto ma sprzęt i wyciągnie ci pin z licznika , potem zakup nowe kluczyki , i zaprogramuj je przez VCDS - procedury kodowania są na necie , YT itp. Druga możliwość to sam zakup kabel+ program VAG Tacho lub VAG Can Commander i sam wyciągniesz pin z licznika , potem kluczyki...
oryginalny sterownik zalało i nieda się nic zczytać,prosze o jakieś kodowania
Wątpię abyś w benzynie zmienił kodowanie.
Nowy sterownik jest po tuningu tak? Może być od ABV ale z innym wyposażeniem a nie każde wyposażenie można było przekodować. Pokaż podpowiedzi z kodowania co jakie oznacza. Jak dobrze zalazłem twój nowy sterownik po tuningu ma kodowanie skrzynia manualna bez ESP a ty chcesz zakodować na skrzynie manualną z ESP ? Możesz jeszcze spróbować przez zmiana...
Może raczej chodzi o błędne kodowanie w sterowniku klimatyzacji. Jakie jest teraz?
Wejdź w adaptacje kanał 000 i przywróć ustawienia fabryczne i wejdź w kodowanie i zakoduj jeszcze raz sterownik tym samym kodowaniem
kopałem ale dowiedziałem się tylko że przed wymianą powinienem spisać stare kodowanie
Błędne kodowanie.
Był podłączony vcds i ustawione światła do stanu z przed problemu. Co rozumiesz przez kodowanie gateway?
Witam problem rozwiazałem dzieki pomocnemu użytkownikowi nikusert za co jeszcze raz dziękuje.Trzeba vagiem podpiąć sie wejść w ukł.komfortu i zmienić kodowanie z 00256 na wybrane z listy 04099 by się otwierały wszystkie 4 drzwi.Teraz bedę walczył z automatycznym zamykaniem się drzwi bo kluczyki juz pare razy się zatrzasły a chciał bym to wyłączyć ,jakieś...
Tak, nie baw się w naprawę, wymień go. Odpisz wcześniej kodowanie.
Po wymianie taśmy wystarczy dopasować G85. Po co coś tam kodować?
wchodzisz w kolumne kierownicy adres 16 steering wheel i w ekranie głownym pojawi ci sie kodowanie sterownika
Wydaje mi się że nie mam tej opcji pomocnik kodowania bo właśnie ostatnio tego szukałem
Sprawdzałem dzisiaj jeszcze wtyczkę z gniazda J i na 3 pinie jest napięcie, ale na gnieździe na przekaźnikach brak napięcia w ogóle, klakson działa. Czy może też być spowodowane jakimiś złym kodowaniem ?
To że audi ma sześć cyfr w kodzie, to ja o tym wiem i nie jest to długie kodowanie. Masz blade pojęcie akurat o tym. Podam ci kodowanie pod ten numer sterownika który podałes. Dodano po 1 00010A, 000003, 000103
Jest kilka opcji. Brak zasilania modułów w drzwiach, uszkodzony CAN ,uszkodzony komfort,szyby ciężko pracują w prowadnicach,uszkodzone moduły z drzwiach. Mało prawdopodobne że by we wszystkich czterech drzwiach padło coś na raz. Dziwne bo błędy opisują brak zaprogramowania szyb. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Może zobacz jeszcze czy...
Jeżeli to passat B6 to w bordnetz 09 zmiana w długim kodowaniu, są podpowiedzi i jeszcze trzeba je ustawić pod samopoziomowanie.
Zmienić kodowanie licznika.
Wejdz na ross-tech i sam sobie wyliczysz do wyposarzenia.
Po pierwsze, i po ostatnie, Twój Passat z 99 raczej miał szafe 3B0xxx919xxx a licznik który masz ma 3B0xx920xxx, To jest CAN-owski licznik. Nie bedzie ci tez działa czujnik cisnienia oleju i cos tam jeszcze. A w VAGu masz pomocnik kodowania.
witam tym razem potrzebuje kodowanie do passata b5 97r jakby ktoś wiedział jakie byłbym bardzo wdzięczny pzdr;)
Kup zegary z tymi samymi numerami co stare. Przelutuj eeprom i nic nie będziesz musiał kodować i kombinować.
Może trzeba najpierw wprowadzić odpowiedni login, już sam nie wiem... tak potrzebny jest login aby zmienić kodowanie ECU
kody usterek nie tak się odczytuje, panel może migać jeżeli jest źle ustawione kodowanie.
Witam. Potrzebuje login i kodowanie do passat b5 FL 2003r 1.9 TDI. Typ silnika AVF.
http://de.openobd.org/vw/passat_3b.htm Proszę tu coś znjdziesz
witam potrzebuje kod do kodowania ABS VW PASSAT B6 2006R 1.9TDI 105 BXE
Witam problem rozwazalem tak ze znalazlem na forum vw rozne kodowania znalazlem swoj sterownik i drugie kodowanie poszlo i audko smiga
Podaj tylko zasilania i zobacz co się będzie dziać, ale raczej też zapali się bo niby dlaczego miała by się w aucie sama zapalać????
Błąd mówi o uszkodzeniu zawartości eeprom. Jeżeli nie wpływa to na pracę to zostawić. Można spróbować naprawić poprzez odczyt zawartości pamięci z dobrego modułu i wgranie jej do tego uszkodzonego. Zmiana kodowania nic nie pomoże.
to nie w kodowaniu się zmienia tylko w dopasowaniu
czy te zasilanie jest pod maską czy w aucie jest możliwe ze coś wyłączyłem w czasie kodowania świateł
Schematy elekrtryczne w rękę i do dzieła. Jeżeli liczyłeś na kogoś kto napisze gotowy torturial ...a Ty kupisz tylko vcds'a za 20 dolców, to raczej to się nie stanie.
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
przegladnołem dokumentacje serwisowa vw wynika z niej że jednostka sterująca o numerze 8E0614111A zamontowana w twoim aucie nie podlega kodowaniu dlatego w programie diagnostycznym w linijce kodu masz podany jej numer katalogowy z boscha a nie numer kodowania
Nie zmienisz tego kodowaniem.
To będzie licznik na 24C32. Pewnie coś zostało uszkodzone we wsadzie przy zmianie przebiegi przez Turka. Podaj nr licznika, przebieg jaki ma być i jaki tam jest procesor. Daj wsad jak odczytasz. Gdyby co to tak licznik wymienisz bez problemu bo ten model auta na immo w module komfortu a nie w liczniku jak większość z grupy VAG. Po wymianie licznika...
Spróbuj przeprowadzić kodowanie klimy
Dziękuje za podpowiedz a to właśnie mi chodziło...Już podłączyłem i wszystko działa oczywiście po kodowaniu...Pzd
jakie masz kodowanie obecne w sterowniku
Były tez zegary immo 2 z canem w których wiele mozna było ogarnąć zmiana kodowania... w passacie fl ?? Zegary 3B0920822A 1/2 fis mają ABS i poduszki analogowo i przez can kwestia kodowania
Witaj. Zalene ECU, jest na podszybiu. Robiłem nie dawno takiego tylko 2013 ma już teraz trzecie ECU. Pozdrawiam Czyli wymiana na inny pozostaje tylko tak? Czy da się odczytać dane z zalanego sterownika czy trzeba kodować nowy do auta?
Przepraszam! W pierwszym poście pominąłem jedno "0". Oczywiście kodujemy ostatnią pozycję.
Witam. Kodowanie licznika.
passat kodowanie kodowanie drzwi passat kodowanie silnika passat
budowa odbiornika wzmacniacz stk4241v impuls włącza wyłącza
telefon czysty hwinfo64 sensor
Renault Trafic IV 2021 - wyświetlacz nie działa Alternator w Galaxy MK1 1.9 TDI 110 KM przestaje ładować przy 2000 obrotów