Kolego (at)spinacz nie spinaj się tak , Ja tego stera Mu nie montowałem , ani to nie jest Mój syn żebym mógł na cokolwiek pozwalać czy zabraniać. Sam zdecyduje czy chce mieć moc i niesprawne auto czy zrobi to zgodnie ze sztuką.
Silnik 4F5 910 401 M
Bcm przykład start stop on i off.
Zastosowałem emulator. Immo off.
Proszę o pomoc przy kodowaniu drugiego nowego kluczyka do Audi A4 B7 2.0 TDI 2005 r. Mianowicie mam PIN pięciocyfrowy, sterownik silnika go przyjmuje, lecz licznik niestety nie. Wpisuję VCDS-em. Za pomocą VCDSa tego nie zrobisz. Potrzebujesz urządzenie do programowania kluczy. Pozdr.
Kodowanie silnika zgadza się?
Witam jak najbardziej w tym samochodzie wtryski się koduje. Jeśli chodzi o nierówną prace silnika ja bym sprawdził reszte wtrysków.
1. Ustawić prawidłowe kodowanie sterownika silnika 2. Problem z czujnikiem temperatury powietrza w dolocie. (Sprawdzić kable oraz sam czujnik) Co do licznika to trzeba wyjąć rozebrać i sprawdzić co tam nawyprawiali poprzednicy. Ale licznik do polo 9n kupisz za 50-100 pln . Tylko trzeba będzie powalczyć z immobliaserm bo jest w liczniku i to z niego...
Niestety jest konieczne, inaczej silnik może nierówno pracować, może nieustannie generować kody błędów i inne symptomy. Z tym "kodowaniem" po prostu chodzi o to, żeby kod z nowego wtryskiwacza wprowadzić za pomocą software'u diagnostycznego do sterownika silnika.To nie wtryskiwacz jest "programowany", tylko sterownik silnika jest programowany.
Podpowiedział byś mi jak vag-em przekodować silnik
A więc przy manetce kierunkowskazów znajdziemy taką wtyczkę http://obrazki.elektroda.net/31_12910600... Tam wpinamy 6 kabli w piny 26-27-28-29-30-31.Następnie przewody z pinów 27-29-30-31 łaczymy z taką wtyczką http://obrazki.elektroda.net/59_12910606... Którą po podłączeniu wpinamy do bordnetza pod pozycją F http://obrazki.elektroda.net/58_12910608...
Zamykam temat i podaje prawidłowe kodowanie wg vcds dla sterownika silnika Marelli 4LV wersji z ABS, airbag 4x, skrzynia manualna i klimatyzacją manual: 00071
Producent przewiduje kodowanie wtrysków po wymianie - głównie chodzi o równomierność biegu jałowego, ale podejrzewam, że ciężko będzie dopatrzyć się jakiejś zasadniczej różnicy w pracy silnika jeżeli kodowania nie przeprowadzisz.
04406 zobacz takie kodowanie
Przecież tak nie dopiszesz ,jak dopisujesz po nowym pinie to nowe transpondery włóż bo to immo3.Wtedy klucze dopiszesz ale auta nie odpalisz bo sterownik silnika nie bedzie od kompletu.No i w liczniku bedzie inny vin niz w aucie.
Vag pin reader i masz to co potrzeba do zalogowania się. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.
Login: 09575 - AZM/AWT (Manal Transmission) 09397 - AMX/BBG (Automatic Transmission) 09395 - AMX (Manual Transmission) 09357 - AYM/BDG (Automatic Transmission) 09355 - AYM/BDG/BSS (Manual Transmission) 09555 - AWX/AVB/BSV (Manual Transmission) 09557 - AVF (Automatic Transmission) 09577 - AWT (Automatic Transmission) Coding: 04275 - AZM/AWT (Manal Transmission)...
Sadzę że tak, jeżeli będzie pasował na wtyczke. Kodowanie sobie tylko ustaw.
Spotkałem się już z czymś podobnym , a mianowicie o konkretny klucz kodowy softu należało prosić serwis , ( w tamtym wypadku Opla ) . Po podaniu danych auta i właściciela , za opłatą otrzymywało się klucz . Niestety miał mankament . Należało go wklepywać za każdym razem po zgaszeniu silnika . Soft dotyczył komputera - sterownika pracy silnika . Oby...
Wiesz coooo, o ile mnie pamięć nie myli to aby zdjąć blokadę czasową z ECU, sterownik musi być zasilany i z aktywną sesją komunikacyjną, pierwsza blokada bodajże 10 minut. W praktyce wygląda to tak: włączasz zasilanie, włączasz VagComa wchodzisz w 01-Engine i tak zostawiasz - jak długo, nie wiem. Gdzieś zetknąłem się z przypadkiem jak twój, zablokowane...
Kodowanie powinno wyglądać tak 00001 dla automatu.
Trzeba kodowanie zmienić w kilku modułach..
Podaj jeszcze typ techniczny silnika - powinien to być AFN na VP37, ale lepiej się upewnić
Jak by tylko to było to super a orientujesz się czy to miało by być kodowanie z a6c6? Nie, zmieniasz tylko cyfrę odpowiadającą za silnik, całą resztę pozostawiasz bez zmian.
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Albo kodowanie , albo przekładka sterownika ze starej pompy.
40168 ?
100% masz do wymiany sterownik silnika ECU. Musisz kupić dokładnie ten sam numer seryjny co masz i dać do zakodowania. Ewentualnie ecu stacyjka plus kluczyk, ate to więcej roboty. Kodowanie ecu trwa godzinę tylko musisz znaleźć magia. Tak czy inaczej napewno wina sterownika. Spróbuj odpalić na kable z drugiego samochodu bo tak czasami działa
Jeżeli w chłodnicy jest włącznik termiczny wentylatorów to spróbuj ustawić 2.
Jeki masz numer sterownika???
Nie pamiętam teraz dokładnie ale ta 3 z pierwszego kodowania mówi o tym co jest po CAN - w tym przypadku chyba poduchy i ABS, 1 to to ze jest manulana skrzynia. Ten drugi sterownik ma jakieś dziwne kodowanie bo automat powinien mieć raczej 2 na końcu ale mogę się mylić. Nie do końca masz rację. Musiał byś zmienić flasha lub jego wsad ale jeżeli każesz...
Jedynie możesz zrobić testy w sterowniku silnika,a odnosząc się do postu wyżej jak sterownik silnika może dać sygnał do sprężarki jak nie widzi ciśnienia w układzie,dlatego też nie załączy.Sprawdź kodowanie miałem teraz taki przypadek w combo w parametrach 0 ciśnienia i okazało się że ktoś wypisał klime albo wymienił komputer.
Wchodzisz w adaptacje 10 wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zależnie od silnika 12233 dla 1,9tdi 10 adaptacja W adaptacji możemy zmienić 1 - dawkę paliwa- można podnieść będzie mocniejszy 2- ustawiamy wolne obroty silnika 3- współczynnik wypełniania EGR (podając graniczne wartości można go wyłączyć całkowicie) 4- przesunięcie kąta wtrysku 5...
Jaki problem podłączyć 3 cewki przekażników lub nie przejmować się błędami. Problem da się ''wykodować'' ale trzeba głęboko sięgnąć do portfela ....... .
Mialem to samo. Skopiuj zawartosc ecu od tej innej a6 z ktorej dziala wszystko i wgraj to do twojego ecu tylko nie zapomnij zrobic kopi zapasowej twojego sterownika, w razie jak by cos sie skopalo. A air bag da rade bez problemu adoptowac do "nowego" sterownika. Znajdziesz na necie jak to sie robi jesli nie wiesz.
Po pierwsze opcja szukaj :) A to opis dla wszystkich zeby juz takich prostych pytan nie było 2.2.2Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników Funkcja 17 – zestaw wskaźników Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem) Funkcja 10 – dopasowanie Kanał 21 Cyfra w prawym górnym rogu „2”...
dzień dobry czy udało się już włączyć światła jak wersji skandynawskiej mama taki sam problem i szukam opisu bitów gdzie włączyć i nikt nic nie pisze byłem w serwisie vw i poddali sie cykali po kanałach i lipa pozdrawiam m
jakie masz kodowanie obecne w sterowniku
Cokolwiek.... -wiem -wiem, ale nie powiem -nie wiem -nie wiem, ale mam pomysł -spieprzaj dziadu. -ile dasz za te informacje?
Te dwa parametry to dwie różne wielkości. Nie wdając się w szczegóły zasady działania demultiplekserów można powiedzieć tak: - siła sygnału to zwykła wielkość elektryczna sygnału na wejściach demodulatora; - jakość jest określana jaki "wyliczanka" ilości błędów w określonej ilości próbek i 'odejmowane od 100%"... Jeżeli odbierane próbki są odebrane...
Witam. w sterowniku abs jeden błąd odnośnie błędnego kodowania. op-com ma możliwość kodowania do x25xe oraz x30xe, niestety nie ma silnika y26se. Mozliwosc kodowania do silnika y26se znalazlem po vectrze b, jednak nic sie nie zmienia. Do tego op-com krzyczy że nie może poprawnie zidentyfikowac sterownika abs (id 0x0148) nie mam w oknie op-coma takiej...
A w jaki sposób i gdzie mogę zmienić kodowanie w sterowniku silnika ?
Kodowanie jest, 0000133
Częściowo rozwiązałem problem ze sterownikiem z Audi, dotarłem do serwisówki, która wyjaśniła mi, że pięć ma kodowanie dla silnika V8, który miał dodatkowy elektrozawór sterowany sygnałem prostokątnym właśnie z pinu 4. Po przekodowaniu napięcie na pinie 4 pojawia się po przekroczeniu 30 stopni i działa jak trzeba.
Mam problem z przekodowaniem sterownika silnika na automat. moge zmienic kodowanie tylko na 00002 lub 00003 jak wprowadzam inne to sie nie zmieniają Prosze o szybka odpowiedz czy jest to wykonalne w tym sterowniku, czy cos robie nie tak.
Trochę bardzo nie w temacie, poza tym, że też miałeś robioną głowicę, przyjmując, że błąd silnika jest związany z naprawą głowicy..: co do niego podaj dokładnie jaki to błąd - jest ich setki, jak nie tysiące... co do tempomatu: Może wysypało się kodowanie sterownika silnika, albo jest założony drugi komputer silnika i stąd pojawiła się uaktywniona...
Czy ktoś już kodował wtryskiwacze paliwa w OPEL ASTRA K 1.6 cdti 2017r kod silnika B16DTC?. Próbowałem już Xtool, Lunch, MAXIECU i nie idzie. Błąd to nie można wykonać adaptacji, negatywna odpowiedz ze sterownika.
https://obrazki.elektroda.pl/7268233500_... Ten artykuł powstał w odpowiedzi na propozycję kolegi (at)Techekspert i jest rozwinięciem mojej prezentacji przedstawionej na konferencji The H(at)ck Summit w dniu 20 października 2023 r. Samą prezentację możesz pobrać stąd: Wyrzucamy algorytm Gutmanna do kosza Podstawowe informacje o niszczeniu...
Jeśli miałeś żarówki a włożyłęś xsenony to zmien ustawienia LMC.
właśnie sprawdziłem kodowanie mojego silnika i jest 00001 ciągle mam ten bład P18020-Engine control modile incorectly coded P1612-35-00-- JAKIE JEST KODOWANIE TEGO SILNIKA DZIEKI ZA ODPOWIEDZI
kodowanie silnika passat kodowanie silnika wspomagania mercedes kodowanie silnika
czujnik temperatura analog stm32 makefile eclipse przesuwanie igielnicy
Zwarcie kluczem przy podłączaniu akumulatora - brak prądu w instalacji Sony KDL-50W829 brak obrazu, działa podświetlenie i pilot – diagnostyka T-CON, LVDS