musisz vagiem zmienic kodowanie konfortu jesli ze starym masz mozliwosc diagnozy sprawdz jakie tam masz kodowanie przepisz do angola i po temacie
Wejdź w licznik vagiem podaj numeryki, pisze też na obudowie. Jak vdo to czyta zwykły kkl i np. VAG EEPROM Programmer 1.19 g.
vagiem pinu nie odczytasz , soft coding to nie pin , znajdz kogoś z carprogiem może pomoże naprawa softu w hc908 ewentualnie wymiana i programowanie
Problem polega na tym że samochód mądrzejszy od mechanika. Za mały pobór prądu > wykrywa jako spaloną żarówkę > odłącza obwód. Najszybciej dorobić sztuczne obciążenie, można też VAGiem przekodować moduł komfortu (bo to on steruje światłami) ale też nie każdy model łyknie kodowanie na LEDy.
Kluczyk -scyzoryk transponder Crypto 48 nigdy nie programowany. NR seryjny kluczyka 1J0 959 753 DA ok 150zl +ok 30 zł frezowanie grota w kluczyku moduł komfort nr.6Q0 959 433 E - ok 120zl na allegro. jak to już masz musisz vagiem wgrac nowy kluczyk i zmienić kodowanie modułu 5drzwi 00257 -ew 00259 3drzwi - 00065 jeśli chodzi o kodowanie pilota dla modułu...
co do fejsa to sprawdzałem vagiem i launch i jest to samo
Witam wszystkich nie wiem czy taki temat istnieje ale go tworzę Dodano po 7 Posiadam seat Leon M1 z 2000 r 1.9 tdi 110 km mój Moduł komfortu to 1J0 959 799 AH oryginalny pilot jajko o częstotliwości 433 Mhz oznaczenie pilota 5FA 007 690 Po śledzeniu i czytaniu różnych forów wychodzi na to ze można dokodować innego pilota nie musi to być jajko. Pożyczyłem...
zmiana z farenchajta na celcjusz ECON+AUTO, mile na kilometry to zmianiasz kodowanie w liczniku na np 4140 lub dla diesla 4143. a pliot: klucz w stacyjce jeden a drugi: 1 -wlozyc klucz do zamka drzwi kierowcy 2- zamknac zamek i przytrzymac w tej pozycji co najmniej 5s 3-przekrecic klucz 3x w kierunku otwierania 4-wyjac klucz i skierowac na odbiornik...
Wchodzisz najlepiej vagiem w silnik- wybierasz login- wpisujesz 11467 potwierdzasz i gotowe.
Witaj. Aby uruchomić multifunkcję musisz mieć kierownicę z przyciskami, inną taśmę,inny kabel poduszki , inny moduł kierownicy ( zliterką Q ) i radio obsługujace multifunkcję. Ponadto nalezy VAGIEM zmienić kodowanie (kierownica -16 ). Często bywa , że należy dokupić adapter CANBUS ( cena 226zł). Ja mam wszystko gotowe do podłączenia (kierownicy z B7...
Przepisz kodowanie z oryginału Vagiem
jak zrobic kodowanie vagiem zeby na liczniku pokazywało radio i navi mfd passat 2004r
Kodowania vagiem na 99% nie da się zrobić na sensorze poduch, raz miałem przypadek że poszło na używce, ale sam nie wiem dlaczego, teoretycznie nie ma takiej możliwości. Ktoś znający się na rzeczy powinien sobie poradzić z przekodowaniem sensora, ale musisz znać kodowanie oryginału. Tak jak kolega wyżej pisał ster o jednakowych numerach i mniejszą ilością...
Jak zmienić wyświetlane mile na kilometry w liczniku auto sprowadzone z USA silnik V6 3,2 FSI rok produkcji 2004. Jeżeli trzeba zmienić kodowanie Vagiem w liczniku to bardzo proszę o nr kodowania.
Witam Proszę w tym temacie zamieszczać TYLKO kodowania. Wszystkie pytania typu jakie kodowanie mi potrzebne itd. będą usuwane. Proszę z takimi pytaniami założyć osobny temat. Dziękuję za zrozumienie. Z racji że ugryźć VAG po 2014 roku coraz ciężej i i praktycznie każde dopasowanie kodowanie wiąże się z zastosowaniem odpowiedniego security access oraz...
wejdź vagiem w licznik kodowanie i wyłącz pressure monitoring Dodano po 5 a dlaczego chcesz go wyłączać ? Bo baterie w czujnikach padły nowy czujnik to fortuna a na liczniku ikona + bimbanie
Podaj kodowanie sterownika z vaga myslę ze jest zakodowany do automatu. Dodano po 52 tam pewnie nie zmienił nikt map tylko kodowanie vagiem
Dla potomnych: +12V na antenę zmieniamy vagiem Kodowanie - > zmieniamy ostatnią cyfrę zwiększając lub zmniejszając o 1 xxxx?: Configuration +1 = Active/Remote Supplied Antenna +2 = CD-Player/Changer +4 = Secondary Display (Instrument Cluster) np. jeżeli radio wyświetla komunikaty na fisie, nie posiadamy zmieniarki i mamy pasywną antenę ostatnia cyfra...
A kodowanie radia jakie masz ,sprawdz VAGiem
Jakie moduły auta muszę mieć na stole aby vagiem odczytać kodowanie modułu ? Ograniczam się do grupy VAG, modele 2004- z komunikacją CAN. Robię to w celach edukacyjnych, docelowo chciałbym sterować przez Arduino.
Zamontowałem licznik z passata do octavii z wsadem z golfa 4 o nr 1j0 920 822c wszystko działa poprawnie z wyjątkiem informacji o braku czujnika poziomu oleju którego fizycznie nie posiadam w samochodzie, blok 38 w liczniku nieaktywny a kodowanie vagiem nie wyłacza tej informacji.
Ciekawe czy chociaż jest wstawiony taki ecu jak powinien być, sprawdź jakimś vagiem jakie kodowanie jest zapisane w silniku i skrzyni biegów.Możesz też zobaczyć czy nie jest zgięty jakiś pin w sterowniku silnika skoro podmieniany był.
witam byla zmieniana instalacja teraz swieci sie caly czas abs/eds choc nie pokazuje zadnych bledow na jakiej zasadzie polega kodowanie sterownika vagiem i ten sam problem jest z klimatronikiem wyswietla blad 01044-Sterownik nieprawidłowo kodowany jak to wszystko zgrac
czy opisze mi ktos sposob kodowania sterownika abs vagiem byl wymieniony na uzywany pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Mam prośbę do kolegów i z góry przepraszam za wykopalisko ale stalo sie coś glupiego i piloty centralnego oba sie wykodowaly. Dotyczy audi a4b5 97r 1.8 adr. Szukajac usterki zostawilem jeden kluczyk w stacyjce na zaplonie po czym nie wiedzac o tym zamknalem drzwi i chcialem pilotem zamknac auto i sie okazalo ze sie nie da a w bagazniku odezwal sie na...
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy z zamiana miejscami swiatel cofania i pmgielnego w a3 8p 2006 rok. Lampy zamienione na polskie, samo kodowanie na ruch prawostronny vagiem nic nie daje, wywala blad zarowek. Moglby ktos pomoc jak ten temat ogarnac? Wystarczy poprzepinac piny w bordnetz czy trzeba cos dodatkowo ciagnac? Bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam.
Problem z licznikiem. Witam Bardzo serdecznie forumowiczów i wszystkich użytkowników auta marki audi i nie tylko. Mam pewien problem z licznikiem w Audi A6 C5 1.9AWX z 2002r gdyż bardzo oszukują mnie wskaźniki tj. - temperatura cieczy chłodzącej - wskaźnik paliwa (działa od pełnego zbiornika do połowy skali i dalej koniec. Zapala się na wyświetlaczu...
Podepnę się, podobny problem mam z taką Fabią tylko nie wiem jakie oznaczenie silnika, czy jest to AUB czy inny. Fabia z 2005 r , był wymieniany czujnik wału bo wchodziła w tryb awaryjny, po wymianie ok i błędów nie ma, ale... Wywala 18020 Elektroniczny Moduł sterujący nieprawidłowo zakodowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Czyli chyba kodowanie...
Problem jest taki że do Seata jest założona popma ABS z VW. Niestety kontrolka cały czas świeci . Trzeba zrobić kodowanie i was proszę o pomoc. Co muszę wiedzieć i w jaki sposób mogę to zrobić Vagiem ? Będę wdzięczny za pomoc.
Tylko tymi programikami? A tym moim vagiem się nie da? przecież zakodował zapalanie świateł po włączeniu stacyjki, więc wyłączyć też się powinno dać.
ok, ale czy mam rozumiec ze kodowanie VAGiem jest jakies lepsze, trwalsze? Generalnie to sposobem ktory napisalem kodowanie zostalo przyjete, piloty po tej operacji zaczely dzialac.. tylko ze dzialaja jakis tam blizej nie okreslony czas, czasami 5 godzin a czasami 5 minut. Wg opisu kodowania VAGiem powinienem wejsc w modul komfortu, adaptacja, wybrac...
vagiem kodowanie wyświetla 0000024 i na kanale 5 jest wartość 150 . dalej nic nie działa.
A to że otwierają sie kluczykiem tylko jedne drzwi to sprawa kodowania w 09. Jak zmienisz w longcodingu immo system disarming only via remote na odznaczone to zacznie sie otwierać normalnie. a kodowanie to vagiem raczej nie ma z tym problemu.
wypiecie czujnika temperatury ( kostka z 4 kabelkami) daje bardzo dobry efekt. Uzytkuje skode 1.9d pickup od 2001 roku (produkt z 1998roku) i na poczatku byly problemy z zapalaniem cieplego silnika. wypiecie kostki z przewodu chlodzacego pomoglo. Minus to brak wskazan na wskazniku temperatrury. Czujnik ma 4 piny i odpowiada za wskaznik temperatury...
Moze ktoś dysponuje zawartością do tej klimy po odczytaniu VAGiem kodowanie pokazuje 00000. Działa wyswietlanie nawiewy ale nie załancza agregatu .Freon jest wszysko pozostałe sprawdzone bład 01044 Pozdrawiam
vas 600zł a na ros jest kodowanie ale vagiem a pozatym jaki kod?tu jest szkopuł.serwis łączy się online z internetem i vw automatycznie podaje kody po nr vin,w vasie jest taka mozliwosc ale niestety tylko servis.
Kupujesz kabel co odczyta ci pin ze sterownika silnika lub programator i czytasz go z modułu komfortu. Dobry kabel zaczyna się od 1500zl a programator 500 zł + Hota Air do lutowania. Kupujesz sprzęt co przygotowuje ci nowy transponder pod kodowanie vagiem czy czymś innym. Transponder przygotujesz np. carprogiem ale tylko org lub np. tango. Wymieniony...
Wyglada na to ze masz sterownik z auta z manualna skrzyni biegow jesli numer sterownika abs zgadza sie z numerem starego sterownika to sprawdz kod w takim samym samochodzie i wklep normalnie vagiem w funkcji kodowanie sterownika .
Trzymoj: http://obrazki.elektroda.net/34_12135248... kodowanie VAG'iem, funkcja "kodowanie urządzenia sterującego", bodaj 11, szogun0 powie ci dokladniej.
Podziwiam że polskim vagiem coś robisz. 20 lat temu mialem 4.9 plus viaken interface.
Nie wyłączysz tego VAGiem i niczym innym. Nie wyłączysz tego kodowaniem bo sterownik nie przyjmie Ci nowego kodowania. Można to obejść poprzez edycję wsadu sterownika ale sam tego nie zrobisz. Najlepszym rozwiązaniem będzie chyba wymiana sterownika poduszek wraz z czujnikami na inny. Czujniki musisz mieć od kompletu do sensora lub o identycznych oznaczeniach...
Musisz zmienić kodowanie licznika Vagiem (adaptacja na kanałach 60,61,62). Konkretnie chyba wpisać wartość 17 w kanale 62. Channel 060: CAN-Databus Powertrain (Installation List) +00001 = Engine (Standard) +00002 = Automatic Transmission (Optional) +00004 = Brake (Standard) +00016 = Airbag (Standard) +01024 = Instrument Cluster (Standard) Channel 061:...
No właśnie wskazówek nie ściągałem. Ale z tego co poczytałem na necie ludziom coś takiego czasem zdarzało się po tym jak grzebali :/ Może jakoś delikatnie ruszałem tą wskazówkę jak obracałem zegarem w lewo i prawo. Ale kurde, jak się zdejmie zasilanie z aku. to przez ten czas wszystko działa idealnie. Testy vagiem też od 0 do 220 perfekt. Chyba jak...
No więc skrzynia od asz też. Kodowanie proboje robić vagiem - silnik, recode i wartość jest 00001 a chce na 00002 zmienić. Chyba ze robię coś źle ?
Niestety pospieszyłem się. Trochę jednak dziwne że z anglika wgram wsad do nowego i wszystko jest ok żadnych błędów. Dodano po 25 Znalazłem numer nowego licznika VDO 110.080.194/002 miałem fotkę z aukcji. Bo licznik angol i europa sa licznikami bliźniaczymi i różnią sie tylko danymi prdkościomierza Dpkładnie chodzi mi o VDO V0X gdzie X oznacza jakąś...
Witam, Mam problem z czujnikiem kąta skrętu. Podczas wymiany manetki kierunków prawdopodobnie uległ uszkodzeniu czujnik kąta skrętu g85. Błędy sczytane polskim Vagiem: 778 Czujnik kąta skrętu-G85 nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 1044 Modół sterujący błędnie zaprogramowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem W załączniku dane z Vaga o sterowniku....
Witam. Mam taki problem... W Seacie Leonie 2000r 1,8T po odczytaniu błędu VAGiem (ABS-ASR) zaczęły mi mrugać na przemian dwie kontrolki wykrzyknik i kontrolka ABS i jeszcze do tego cały czas tłucze gong... Zwaliło mi się kodowanie czy coś innego????. Numer części 1J0 907 379 AF
1- Ten rocznik obsługiwany jest tylko manualnie (kasowanie pilotów, kodowanie pilotów ) 2- -Sprawdz czy pilot nadaje sygnał "częstotliwość ( w warsztatach mają takie testery ) 3- Pilot Audi 99r : Zapłon :zablokować drzwi kluczykiem mechanicznie : na 1 sek nacisnąć odblokowanie na pilocie : odczekać 5 sek : nacisnąć 1 sek odblokowanie w celu potwierdzenia....
Nie było żadnej usterki. Po przekodowaniu centralnego zamka vagiem wszystko teraz działa
jest inny czujnik stopu. vagiem tez można ale musiał byś znać kodowanie a vasem prościej
kodowanie kluczyka vagiem przebieg vagiem adaptacja vagiem
plumpi posty tartarini sygnał schemat ideowy wzmacniacz audio
esperanza płyta indukcyjna esperanza płyta indukcyjna
Jak podłączyć chiński czujnik obrotów do obrotomierza? Sprawdzenie tulei gumowych w osiach przyczepki samochodowej: krok po kroku