Czytaj na ekranie. Nie pracowalem z DiagBoxem, wiec nie wiem dokladnie. Ogolna zasada u PSA, to dojscie przez czesci zamienne lub telekodowanie ECU. Reszta jest na ekranie.
Kts nie zakoduje-mam moj koduje pez problemu
Witam. napisz w jaki sposób i jakim programem kodujesz wtryski. Na każdym wtrysku powinien być numer.
Nie koduje się
Teleprogramowanie / Telekodowanie : Telekodowanie przeregulowania wtryskiwaczy nie wykonane wgrac nowy soft do ecu diagboxem nastepnie wpisac kody wtryskiwaczy
Producent przewiduje kodowanie wtrysków po wymianie - głównie chodzi o równomierność biegu jałowego, ale podejrzewam, że ciężko będzie dopatrzyć się jakiejś zasadniczej różnicy w pracy silnika jeżeli kodowania nie przeprowadzisz.
Nie trzeba kodować wtrysków w tym silniku. Na jakim osprzęcie masz ten silnik? Bosch czy siemens?
Cdif2 to niezły sprzęt , a niestety kiedyś miałem inne zdanie . Jeżeli twój sterownik obsługuje kodowanie wtrysków to CDIF2 je dopisze , sam dopisywałem .
Witam jak najbardziej w tym samochodzie wtryski się koduje. Jeśli chodzi o nierówną prace silnika ja bym sprawdził reszte wtrysków.
PyRen nie obsługuje scenariusza do wpisywania kodów wtryskiwaczy dla DCM, ale można skorzystać bezpośrednio z komend, które są odpowiedzialne za wpisywanie kodu do sterownika. Te komendy znajdują się w ukrytej zakładce ECM : Extended command set. Aby odblokować tą zakładkę, w głównym menu modułu wpisujesz polecenie "cmd" i potwierdzasz Enterem. Wtedy...
Witam - Kody potrzebne do kodowania odczytuje się z naklejki i w clipie szuka opcji kodowania Wtrysków! i tu uwaga! koduje się je od strony skrzyni biegów. - i czasem nie da się zakodować tych wtrysków które są od mocniejszej wersji.. A i na prawdę polecam Kodowanie - Bo jeśli coś było zaprogramowane to moim zdaniem Powinno być nadal.. Nie bez przyczyny...
Potwierdzam do normy euro 5 nic się nie koduje - nawet nie ma zakładki, żeby wejść i cokolwiek wpisać. W euro 6 wtryski kodujemy!
Czytać co napisałem!!!Co sie to porobiło? Po co sie wypowiadacie?! nikt was nie prosił! Fachury sie znalazły! "Uczyć myszy latać" to dobre, obrazuje co nieco, zamykam temat i spadam z tego forum! Zdarli kase z klientów i nakupowali sprzętu za grubą bańke i mądrują! Spadać na drzewo! Oj..... Widzę kredki się połamały. Również żegnamy Pana. Ban.
Pamietaj o małych i dużych literach. (81R480)
To przeczytaj dokładnie.MOżna pomylić B z 8 itp.Ja raz kodowałem to trzeba było wpisać bez dwóch ostatnich czy coś takiego.Jakoś po wielu próbach poszło.A efekt taki że nic to nie dało.Kultura pracy tego silnika pod obciążeniem jest taka jak by wsypać do śrutownika dwa kilo nakrętek.
Witam Czy w tym modelu obowiązkowe jest kodowanie wtryskiwaczy? Bo po wymianie podkładek pod wtryskami mechanicy wsadzili wtryski nie w te miejsca w ktorych siedziały pierwotnie.
Witam.Czy ktoś może wyjaśnić w jaki sposób kodować wtryski za pomocą tego programu.Z opisu wynika, że taka możliwość istnieje.
bo tam się nie koduje
odpalisz bez problemu
Jak kodujesz we fordzie to upewnij się o kolejność. Powinno liczyć się od skrzyni, bo to silnik psa, ale ford lubił też kodować wtryski wg kolejności palenia czyli 1-3-4-2.
Wysypują się kodowania wtrysków, ale żeby mieć spokój to trzeba wpisać specjalny kod i problem znika raz na zawsze. Pasuje on do RENÓWEK i Fordów ( wszystkich TDCI)
Wartość wynosi 1. Z tego co wiem, fabrycznie powinna wynosić 0. Ta wartość się zmienia tylko przy korekcie licznika po OBD, korekta jest możliwa tylko "w górę". Nie można wykluczyć wariantu ekonomicznego - tj. "korekta" przebiegu w ECU, wgranie czystego wsadu do licznika, wykonanie procedury dopasowania licznika (PROXI). Masz tam też parametr stan...
Kombinowałem przy tym fordzie aby go odpalić bez kodowania kilka dni , po zakodowaniu odpalił od pierwszego . Wracając do tematu kabel z forda co mam pasuje do programu DDT2000 Właśnie ściągam ten program , opisy są tu : http://xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja...
Wyleciało kodowanie wtrysków.
Żeby się tylko potem nie okazało że identyczne cudo, tylko w innej obudowie oferuje pewna firma z Krakowa...
Czym to kodujesz ? Tutaj może być problem w końcu to Ford.
A czy czasem nie pozamieniałeś wtrysków miejscami? wtedy też nie odpali ,są kodowane. Sprawdź numery na wtryskach z tymi co pokaże Ci przyżąd diagnostyczny Kodowanie nie ma znaczenia. Powinien zapalic mimo wszystko.
Byle uniwersal ogarnie kodowanie wtrysków w tym aucie, nie musi być clip. Znakomity przykład dlaczego nie naprawia się samochodów smartfonem. Apkę to sobie można na punkty z biedronki zainstalować.
Witam. Ma ktoś może opis poszczególnych bloków danych jak wejść w poszczególny element np. kodowanie wtrysków, moduł komfortu itp.
Jak te stare wtryski były ok i dają się zakodować to sprobuj je założyć może te nowe są już zmęczone bo według mnie jeżeli były by dobre to powinny chodzić nawet bez kodowania i nie powinny przez brak kodowania powodować takich objawów .
A jak sprawdziłeś kodowanie wtrysków? Korzystałeś z Leci czy diagbox?
Przecież kodowanie wtrysków nie ma wpływu na kopcenie.Może korby pogięte dlatego kopci lub słabe sprężanie i spalone świece .
E46 i kodowanie wtrysków?
Powiem tak zrobiłem test launchem wtrysków i słychać zaworki w każdym. Auto nie odpala a jak już odpali to trzeba się namęczyć nawet z samostartem.W przewodach pęłno powietrza i piany. Wtryski zamieniłem i nadal to samo
kwok Wysłany: 18 Maj 2009 21:52 Temat postu: Re: wtrysk kodowanie ----------------------------------------... trochę rozwaliło mnie to pytanie ale skoro już zapytałeś to 1 cyl jest od strony paska/pasków ostatni jak z tego wynika od strony skrzyni biegów. no i tu sie mylisz. nie wszystko jest takie oczywiste jak...
Pompa była robiona wtryski tzn? Co dokładnie było robione. Czy pompa opiłkowała? Czy wymieniany był filtr paliwa razem z pompą i wtryskami, czy czyszczony był układ jak opiłkowało?
Znajdź wsad eeprom z takiego sterownika , wgraj zrób synchro i będzie chulać ( przed wgraniem nowego wsadu odczytaj kodowanie wtrysków i konfiguracje)
Chodzi mi o oprogramowanie komputera silnika, robiłem kilka Vitar z tym silnikiem po nieudanych wycinkach EGR DPF czy klapy gaszącej, które po jakimś czasie mimo przeliczenia sum kontrolnych we flashu zaczęły wywalać błędy eepromu. Niektóre znieapalały (wysypane kodowanie wtrysków) niektóre tylko świeciły na desce EKG i Check. Dlatego pytam czy ma on...
Jezeli masz TDCI czyli CR to tam pompy nie przestawiasz, bo o kącie wtrysku decyduje ECU który bierze sygnały z czujników. Stawiał bym na przestawiony wałek, lub inny błąd. Co z EGR? Jezeli masz TDDI czyli pompe vp44 to jest zle zrobiona regeneracja. Ale tam sie nie koduje wtrysków. Co masz dokładnie?
Zależy jaki masz rocznik. W Volvo koduje się dopiero po 2006 czyli z silnikiem D5244T5 D5244T4 itp Jeśli masz starą D5'tkę z metalowa pokrywa zaworów to tam się nie koduje.
Jeśli chodzi o wtrysk to 4 błędy wtryskiwaczy świadczą o problemie dawkowania - sprawdź czy kodowanie wtryskiwaczy na wtryskach i w pamięci komputera się zgadza. Wygląda jak nie przyuczone wtryski po wymianie. Jest również jakiś bład zasilania , może temu wtryski "wyleciały" :cry: Czy w module zabezpieczeń UPC nie ma żądnych błędów :?: W ABS znowu pojawia...
to masz CDTI ,nie DTI kolego ale to nic nie zmienia ma palić po wymianie.
A czy robiłeś kodowanie wtrysków? Jesteś pewien, że trzeba to robić? :)
zrób kodowanie wtrysków i sprawdź ponownie.
Jakie masz korekcje? Clipem bez problemu dopiszesz wtryski. Wyczyść mu parametry autoadaptacji, zakoduj wtryski (trzeba kodować wszystkie) i sprawdź pracę silnika, korekcje itd.
Pomierzyć cewki wtrysków, pomierzyć potem nawet przy samym złączu ecm.Bo każdy tylko pisze ok ok i że niby sprawdzone ale czy to sprawdzone porządnie.Zalecana zmiana testera koniecznie.A kodowanie wtrysków było?Pewnie nie ma to wpływy ale?
30 min i rozebrany. Patent na kodowanie wtrysków bez ich wpisywania czyli P0606 i immo bez problemu. Dziękuje za pomoc.
Dziękuje kolego, ale oczywiście próbowałem tak i tak.. Z zerem nawet nie rusza kodowanie, bez zera jak wyżej pisałem zaczyna kodować, przetwarza i po paru sekundach wywala błąd i zmienia tylko pierwsze 6 znaków. Naprawdę spędziłem pół dnia.. Na razie odpuściłem, poczekam może ktoś coś podpowie.. Jak nie to przychodzą mi dwie opcje na myśl: - Zrobić...
Kodowanie wtrysków tak ale dla silników CR (Common Rail) bo tu jest dla każdego wtrysku osobne korekty fabryczne.
Albo wtryskiwacz uszkodzony,albo tylko sterownik silnika zapomniał:)kodowania wtrysku.
Wtryski były z 5 lat temu regenerowane. W Forscanie jestem w stanie sprawdzić korekty wtrysków? Zrobić to na zimnym czy ciepłym silniku? Rozumiem ze podczas normalnej jazdy. Chciałem zrobić reset kodowania wtrysków jak to pokazane było na YouTube, ale nie było takiej opcji. Odłączyłem akumulator na chwilkę i przez jakiś czas była poprawa.
Kodowałeś, wtryski używki czy nowe?
Witam, proszę o pomoc w wyborze sprzętu do diagnozowania samochodów. Aktualnie posiadam klona Delphi, ale powoli niedomaga i zaczyna irytować. Przykładem może być np. brak możliwości kodowania wtrysków w Oplu czy innych Nissanach. Chciałbym prosić o pomoc w wyborze czegoś w miarę sensownego do 2,5 tys. zł. Zastanawiałem się nad Autoxscan, Xtool, czy...
polecam wurth wow mam go od 4 m-cy i jest naprawde dobry koduje wtryski bez problemu, wedlug mnie jedno z lepszych urządzen na rynku.
kodowanie wtrysków nie ma znaczenia zrób pomiar wtrysków na powrotach, powiedz co masz? sprawdż szczelnosc egr
Testuje go oryginalnymi Delphy oraz FoCom. Kodowanie wtrysków robiłem. Inne wtryski też podmieniane i kodowane. Wszystko o kant d.....y.
WITAM TAK KODOWANIE 1 WTRYSKU
Same to się nie dokodują na pewno. Powiem Ci tak. Zależy od silnika, niektóre nie wymagają kodowania i będą chodziły, inne nie odpalą bez poprawnego kodowania. Jeśli zakładasz nowe, bądź regenerowane to obowiązkowo je zakoduj, wtedy dograsz system. Każdy wtrysk ma jakieś korekcje, nie zrobią Ci 4 wtrysków idealnych, jeden daje mniej paliwa inny więcej...
Nie jestem pewien ale wygląda na jakiś problem z kodowaniem wtrysków jakbyś podał typ silnika. Kolego , jakie kodowanie w najstarszym dieslu. Ja bym zaczął od sprawdzenia wtrysków,może się wiesza któryś.
Kodowałeś wtryski?
Napięcie podczas rozruchu na akumulatorze , nie powinno być niższe niż 8,7 V . A do kodowania wtrysków służy m/in. Clip chociaż ja używam WOW-a . Bez kodowania odpali ale będzie chodził nierówno . Chyba że masz wersje która nie korzysta z kodowania wtrysków .
a kodowanie wtrysków?
Vcds do grupy vag.Dlephi uniwersal.Ma adaptacje,kodowania wtrysków,programowanie immo.Nie wszystko, nie we wszystkich.Adaptacje przepustnic,zaworów scv i wiele innych.
Trafił mi się golf z podobnego rocznika z tym samym silnikiem i tym samym objawem, i facet też wpisał nowe kodowanie po wymianie wtrysków, tak do końca nie wiem czy w 1.6 się koduje wtryski, bo kody pasują od 2.0 a w 1.6 brakuje jednej cyfry. Ja sobie osobiście z tym nie poradziłem, wiem że klient był z autem w serwisie (Kalisz) i wgrywali mu nowe oprogramowanie...
Też mam ten kabel i używam go do kodowania wtrysków w 1.8 TDCi i sprawdza się wyśmienicie, jego koszt zwrócił się po drugim użyciu bo u nas za kodowanie wtrysków czy jaką kolwiek diagnostykę OBD wołają 100PLN. A ci co mają TDCi dobrze wiedzą że sterownik sam lubi zgubić kody i trzeba kodować.
Używasz Visty czy 7 ? Do tych fordów najlepszy wydaje się interfejs do forda z kodowaniem wtrysków
Sprawdziłem by impulsy na wtryskiwaczy. Ok tylko dlaczego po założeniu nowych wtryskow auto nie odpala kodowane wtryski prawidłowo na vasie.Na starych wtryskach odpalał tylko korekta była zła więc założyłem nowe.cos słyszałem że wtych modelach t6 transporter były takę przypadki .
Z tego co wiem tam się wtrysków nie koduje, wtryski zakładałeś nowe?
Witam. Miałem podobny przypadek z Focusem.Układ paliwa sprawdzony ,pompa ok. wtryski zregenerowane auto nie pali za pierwszym razem.W moim przypadku pomogło kodowanie wtrysków w serwisie Forda (nie pójdzie na testerach uniwersalnych).
Temat już wyjaśniony okazało się że po wymianie wtrysków auto normalnie odpaliło i nie trzeba było kodować wtrysków Pozdrawiam
kodowanie wtrysków nie ma w tym przypadku nic do rzeczy ,powinien chociaż się odezwać ,stawiam na uszkodzony sterownik
Mechanik kodował wtryski. Dzisiaj dowiedziałem się, że prawdopodobnie sterownik silnika źle sterował wtryskami i załatwili inny komp i po podłączeniu wszystko było ok. Ale to już robił elektronik, którym współpracuje ten mechanik. Dam znać jeszcze czy faktycznie to usunęło problem dymienia na biało i nierównej pracy silnika na zimno.
Nie . Nie byłem na kompie . A możne to przez to że nie kodowałem wtrysku ?
Co do ograniczenia prędkości , miałem podobny przypadek . Iveco 2007 2,3 116 ps ,wymieniony wtrysk bo puszczał na przelew.Wtrysk fabrycznie nowy. Zakodowałem go wow 5008 . sterownik niby przyjoł nowy kod ,ale w sterowniku silnika pojawił się błąd nieprawidłowego kodowania wtrysku ,plus u mnie zapaliła się kontrolka EDC . Auto zaczeło jżdzić do około...
Zrób na nowo kodowanie wtrysków w odpowiedni sposób, kolejna sprawa czy cała reszta gra.
Z tego co się orientuje to ten model wymaga kodowania wtrysków.
O kodach wiesz ? ile cyfr,gdzie są i jakie wtryski. Kolejność bardzo ważna, kodujesz po kolei, tak jaką masz sekwencje.
dobrze że zmieniłeś mecha, zazwyczaj pan "Mietek" z garażu nie ma pojęcia o nowoczesnych silnikach i zasadach pracy CR, przecież wiadomo że po wymianie wtrysków trzeba, oprócz kodowania wtrysków, wgrywać program do sterownika....
Wbij sobie numer z drugiego,trzeciego ,czy czwartego jak Ci pierwszy nie wchodzi,bez znaczenia. A skąd pomysł ,żeby kodować wtryski po naprawie?
W zasadzie ciekawostka - zalało mi skrzynkę bezpieczników w komorze silnika (w zasadzie to nawet wody w środku nie było, raczej wilgoć z powietrza), czego efektem było losowe załączanie i wyłączanie przekaźnika zasilającego m. in. ECU (przy wyłączonym zapłonie). W rezultacie "wyleciało" kodowanie wtrysków (FxFF) oraz... przebieg. Obecnie w/g ECU przebieg...
kodowanie wtrysków niema wpływu na prace silnika wniosek zle zregerowane wtryski lub usterka po stronie mechanicznej, moze panewke chwyta?
Temat stary, ale info dla potomnych, bo jako ,że ostatnio na forach więcej głupiomądrych wszytskowiedzących niż pomocnych ( bez odnośnika do tego temu ). Nie będzie odpalał bo kodowane wtryski commonrail to druga generacja systemu, pracująca na wyższym ciśnieniu roboczym niż pierwsza, siłą rzeczy wtryskiwacze nie będą się otwierać.
Witam, Partner ma silnik RHY (90 KM bez FAP-u). Nie koduje sie w nim wtryskiwaczy, niezaleznie od systemu wtrysku (EDC15C2 Bosch lub SID801 Siemens). Kodowanie zaczelo sie od wprowadzenia silnikow z systemem EDC15C2 wyposazonych w FAP (i praktycznie wszystkich pozniejszych). Pozdrawiam, Georges
Na twoim filmie sa dwie rzeczy, ktore mi sie nie podobaja: 1. Bardzo duze korekcje na wtryskach. W dodatku "odwracaja sie" na wiekszych obrotach. Nie wiem, czy w twoim modyfikowanym kalkulatorze sa one (wtryski) kodowane. Mam wrazenie, ze ECU nie daje sobie rady z ich wydajnoscia. Do sprawdzenia wtryski i kompresje... 2. Cisnienie doladowania nadaza...
u mnie działo się tak samo rano kręci kręci i nic to pozostaje wymiana wtrysków razem z rurkami wysokiego ciśnienia zrób to w autoryzowanym serwisie forda to jest koszt około 5 tyś jeszcze kodowanie wtrysków bo bez tego są nic nie warte to też tylko w serwisie bo inne warsztaty mogą mieć stary program do kodowania bez aktualizacji mnie to wyniosło ponad...
Elektromagnetyczne wtryskiwacze Bosch nie wymagają kodowania.
Chociaż podpowiedz od czego zacząć TO auto jeżdziło co mogłem popsuć bądż przeoczyć Żeby to wiedzieć trzeba mieć sprzęt niestety, więc nie ma ci jak pomóc Zawsze możesz sprawdzać do bólu, może coś przeoczyłeś.. Nie odłączaj wtrysków, bo zaraz sterownik będziesz potrzebował Kodowałeś wtryski, czym i nie pisz że masz DDT....szkoda czasu
kolego takie ciśnienie jest niedopuszczalne jakie ty masz a na pewno nie taka różnica jaka jest u ciebie czwarty cylinder praktycznie niema ciśnienia zmień mechanika i bardzo ważne jest kodowanie wtrysków ford jest czuly pozdrawiam
Swoją drogą temat ciekawy. jeszcze nie słyszałem żeby immo poleciało po próbie kodowania wtrysków. Ale pewnie autor zapomniał nas poinformować o jakimś szczególe... :D
Ostatnio podpinałem clio II 1.5 dci i też wywalało mi ten komunikat , ale po połączeniu były wszystkie opcje łącznie z kodowaniem wtrysków. Takia okrojona diagnostyka też mi się przydarzyła ale w astrze 2 , a z corsą czy zafirą były wszystkie opcje dostępne.
A ogólnie te urządzenie jest dobre kupilem je razem z dodatkowymi kablemi czy lepiej sprzedac zamienic na cos tanszego dydykowane do osobówek (nie jestem mechanikiem)i nie ruszam silnika chodzi o np deske o ustawienie lusterek i kasowanie błędów itp Jak interesuje cię skoda lub wszystkie z grupy audi,skoda,seat,vw to najlepszym rozwiązaniem jest VCDS...
Podłącz komputer i napisze jaki to kod błędu. A koduje się wtryski po wymianie?
Witam. Mam pytanie. Czy jest możliwość kodowania wtrysków w Renault Laguna 2003 2.2DCI? Kod silnika chyba G9T. Znalazłem stary temat odnośnie tego problemu ale nie znalazłem tam odpowiedzi.
Rocznik 2006, bez DPF. Nie sądzę aby ktoś grzebał w sterowniku, to była służbówka. Raz po awarii elektryki sterownik stracił konfigurację (przebieg, kodowanie wtrysków), ale potem działał. Mam to auto od 5 lat.
W tym silniku są kodowane wtryski? Jeśli tak czy po regeneracji dostały nowe kody i zostały one wprowadzone do ECU? Jeśli nie są kodowane lub nie zostały ponownie wycechowane po regeneracji to trzeba trochę pojeździć aż się zaadaptują albo ECU wyrzuci błąd przekroczenia adaptacji dawki.
Wtryski koduje się w aucie, testerem.
Dziękuje za zainteresowanie, na samostarcie było próbowane, właściwie immo to się pali cały czas czyli pewnie dobrze, rozrząd hmm według mnie mało prawdopodobne bo samochód za 1 próbą odpala na pół sekundy, a co byście powiedzieli na coś z kodowaniem wtrysków czy zakodowanie kluczyków? pozdrawiam
(at)ElektrodaBot Pompa paliwa elektryczna oraz Vacuum - ok, paliwo bije i wraca. Tylko akcją jest to, że nie idzie prąd na wtryskiwacze, bo po wypięciu kostki w głowicy, czyli na pompie wtryskiwaczy, silnik pracuje tak samo na 5 cylindrów. Po wypięciu całkowicie sterownika nr 2, to samo pracuje tylko prawa strona, więc prawdopodobnie 99% to ECU nr 2.
Wtrysk wymieniłem, na początku miałem kilka błędów i się zdeka wystraszyłem, jednak po przejechaniu kilku kilometrów (check engine) zgasło i błędów nie ma. Kodowania nie robiłem, auto jeździ jak należy. To kodowanie wtrysków to nie jest jednak jakaś lipa, żeby naciągnąć na kaske?
Miałem okazję bawić się diagnoskopem DELPHI ds150e z programem DELPHI TRUCK. Pokazuje dużo więcej parametrów silnika (brak jedynie różnicy dawek na wtryskach) można wypalać DPF, kodować wtryski itp. Przy okazji łączy się z ABS/ESP ,zegarami, skrzynią (jak jest automat). Tylko cena oryginału 12000 pln raczej do małej firmy czy na własny użytek zabójcza....
kodowanie wtrysków delphi renault kodowanie wtrysków kodowanie wtrysków mondeo
regulacja obrót szlifierka dorobienie kluczyka peugeot yamaha amplituner regulacja głośności
drukarki xerox firmware pochłaniacz tuszu pełny
Napęd do kosiarki Honda GCV190 – dobór przekładni, pasek, koła, modele HRX, HRG Vivo Y20 Network Way: RF Path, Antenna, ASM, Common Faults & Repair Steps