Oczyśc i sprawdź czujnik prędkośći. Jeśli jest ABS to sprawdź kodowanie zegarów czy biora prędkość z ABS.
Tu opis projektu mojego wyświetlacza widmowego z kodem źródłowym: http://students.mimuw.edu.pl/~kb262487/s... Procesor sterujący takim wyświetlaczem posiada pewien obszar pamięci zwany buforem ekranu, zawierający informacje, jakie piksele są zapalone. Podczas obrotów odczytywane są odpowiednie wartości i na tej podstawie zapalane lub...
Niestety kolego jak juz pisałem , według wiki nie gasną kontrolki zarówki i spryskiwaczy Dodano po 9 A jak według was powinno wygladac kodowanie
Ale jak wsad będzie nieodpowiedni to wskazówka od temperatury oleju nie będzie działać. W.dodatku jak to pełen fis to wsad też nie będzie pasował od 1/2 fis. Ale bez kopiowania wsadu temat do ogarnięcia. Adaptacja immo, kodowanie zegarów oraz korekta przebiegu i powinno być ok
podłącz tester i odczytaj kodowanie zegarów (software coding) ostatnia cyfra tego 5-cio cyfrowego kodu to parametr K (ilość impulsów na km ) , może ona przyjąć wartość "1" dla skrzyni manualnej , lub 5 biegowego automatu albo "3" dla skrzyni automatycznej 4 biegowej już wiesz wszystko
http://de.openobd.org/vw/passat_3c.htm http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Dzień dobry, Chcę wymienić u siebie zegary ponieważ mają wypalony fis, nr obecnego zegara 1J0920826CX Nowe zegary są od wersji sport edition o numerze 1J5920826C. Z tego co wiem trzeba cos kodować lub można przełożyć imo ze starego zegara do nowego? Byłbym wdzięczny za pomoc w tej kwestii, jeśli ktoś ten temat przerabial proszę o podpowiedzi.
na zegarach pojawia się komunikat, aby wybrać bieg, wciśnij hamulec jak w automacie Trzeba zmienić kodowanie zegarów na skrzynię manualną, komunikat zniknie
Sprawdź kodowania tu: http://netech.dk/ecuuk
Najprostrzym wyjściem jest zmiana kodowania zegarów i wyłączenie funkcji kontroli poziomu oleju Równie dobrze i bez kosztów, można zakleić - zasłonić jakąś fajną małą naklejką.
Niestety nadal pojawia się migający wykrzyknik. Strasznie ciężko do tego modelu znaleźć jakieś informacje co do kodowania zegarów:/
Tyl i przód? Dodano po 5 11 42 20 12 09 23 00 02 00 14 04 EC 90 20 00 00 00 00 LUB KOŃCÓWKA 40 00 00
Trzeba było zrobić kodowanie.
Narazie mam urwanie głowy w pracy a sam VCDSa nie posiadam Więc muszę jechać żeby to ogarnąć ale bardzo dziękuję za pomoc każdemu kto się udzielił w temacie pjona 👊
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
Ale adaptację czego chcesz robić ? Kodujesz zegary do swojego auta i nic więcej z nim nie robisz.
Zanim miałem launcha x431 to zmieniałem kodowanie VAG-iem. Robiłem to u Rodziców w A4 z 1997r 1.9 TDI AFN. Robiłem to bo padły zegary i kupiłem z anglika, zmieniałem kodowanie bo chciałem aby były wyświetlane kilometry a nie mile. Zegary były z a6 z dodatkowymi zegarami (ładowanie i temp oleju). Kodowanie poszło za pierwszym razem, nie musiałem wpisywać...
To zależy od kodowania, jeśli nie masz tych układów i takie jest też kodowanie zegarów, to kontrolka nie będzie świeciła.
Tak, zegary są orginalne. Mechanik mówił przed wymianą, że stare zegary dawały jakieś błędne informacje do immobilizer a. Dlatego auto podczas ruszania traciło moc, zapalała się kontrolka akumulatora a auto nie gasło. Może źle przeprowadził kodowanie zegarów? Dodano po 38 Tak, zegary są orginalne. Mechanik mówił przed wymianą, że stare zegary dawały...
Przed zmianą zegarów spisałeś kodowanie ?Po zmianie wsadu zmieniłeś kodowanie zegarów na swoje "stare"
Oryginalny op-com koduje zegar chinol raz że jest nielegalny , dwa że nie obsługuje poprawnie wielu funkcji . Poza tym to że się komunikuje z immo nie oznacza że auto odpali nawet na oryginalnym zegarze ale to już insza inszość ;)
trzeba by było sprawdzic kodowanie zegarów znajdziesz to na elektrodzie
W kodowaniu zegarów mam tylko coś takiego https://obrazki.elektroda.pl/9776133600_... https://obrazki.elektroda.pl/2197331500_... I nie mogę zmienić kodowania, sterownik nie przyjmuje, możliwe że przez brak loginu którego nie znam
wystarczy zmienić kodowanie zegarów i po problemie
trzeba zmienić kodowanie zegarów i po sprawie.
Trzeba zmienić kodowanie zegara i zmienić czujnik prędkości przy skrzyni
tzn.??? o co chodzi z tym kodowaniem zegarów? Zrobiłem coś nie tak z tą inspekcją?
problem zakończony po prześledzeniu podobnych tematów wystarczyło zmienić kodowanie zegarów na 00024 i po zabiegu ....
Po co zaraz wsad.Probowales zmienic kodowanie zegara?Idzie to chyba zmienic Vag-iem.Pzdr
Próbowałeś klucze kodować?
Kolego Pablo1421 nie wyważaj otwartych drzwi posłuchaj rady kolegi saly i zmień kodowanie zegarów, tak będzie prościej, szybciej i taniej . Układ OC to konfiguracja tranzystora ze wspólnym kolektorem . Pzdr
jesli masz org VAG-a lub VCSD, lub jakas nowsza wersje HEX CAN to gdy wejdziesz w kodowanie zegarów pokaze ci sie chmurka z wszystkimi opcjami kodowania. A nie pamietasz jakie kodowanie miałes poprzednio?
Witam, ostatnio do swojego auta przekładałem liczniki od B5 FL i nie działa mi lampka AirBag. Zmieniłem kodowanie na 00006 z 00002, czyli dodało mi to poduszki po CAN, żeby zegary je widziały. Chociaż jestem ciekawy w jaki sposób oryginalne zegary seata jest sprawdzały, ale obstawiam że w analogowy sposób, ale po CAN też działają. No i wracając do rzeczy,...
witam zaczne od początku : Mam a4 b5 licznik 8D0 920 930C z S4b5 cyfrowy zegarek po 2 lifcie navi 8D0 035 192E DX tuner TMC z S4b5 podłączyłem to tak : http://obrazki.elektroda.pl/3129235000_1... kostka 26 pin tak: pin 4 po zapłonie+ pin 5 gala pin 17 masa w navi kodowanie na kanale 6 ustawione 1 czyli tuner włączony kodowanie zegarów...
Oryginalny op-com koduje klucze . Tech 2 nie odczytuje pinu jedynie resetuje sterowniki jak go posiadasz . Do odczytu pinu potrzebny jest inny sprzęt lub wizyta z papaierami w ASO . Gdzie na ich podstawie dostaniesz pin . W oplu prawie wszystkie moduły są kodowane zegar, bcm , sterownik silnika , puszka immo , cim , REC , Wyświetlacz , radio . Są urządzenia...
Musisz ustawic kodowanie zegara pod osprzet ktory posiadasz (czujnik klockow, czujnik oleju, czujnik poziomu plynu spryskiwaczy, nawigacja itd)
Sprawdź kodowanie ecu, zegarów, skrzyni.
witam a wiec tak kodowanie zegarów to 21115 (czyli jest już opcja navi) kodowanie navi zmieniłem na identyczne jak w starym radiu mcd z którym wszystko działa, kodowanie radio także zmienione na identyczne jakie bylo w działającym radiu a jednak mimo tych wszystkich zabiegów dalej nie wyświetla mi informacji na FIS, nie mam już pomysłów, proszę o pomoc
Tryb nauki jazdy nie jest normalnie dostępny, więc coś ktoś kombinował z kodowaniem. Na zegarach dane wyświetlają się prawidłowo? Próbowałeś zrestartować jednostkę multimedialną?
Witam po dlugiej przerwie. Dziękuje Jacek074 zrobiłem tak jak napisałeś. Kontrolka od ABS już nie świeci 😀 lecz w module 01 silnik nadal jest błąd ABS którego nie mogę skasować, a i wskaźniki od paliwa nadal nie działa ?? Czyżby również jest źle kodowanie zegarów blok 17 dla tego wyposażenia? Dziękuje za każdą sugestię.😀
sprobuj go przekodowac albo przynajmniej podaj kodowanie, a jak nie pomoze to inny wsad do zegara, kodowanie kluczy i po temacie, w ostatecznosci zegar do wymiany i klucze do kodowania
ok dzięki bo immo zaprogramowane, tylko te zegary mnie wkurzają. A tak z ciekawośći jakim programem się wgrywa wsad do zegara?? Zegary(wsad,przebieg,Pin)ogarniesz Vag Tacho 3.6 ,natomiast do kodowania zegarów oraz dogranie kluczyków w zupełności wystarczy Vag Com. Nie wspominałeś jakie to zegary-VDO jest "łatwiejsze do obróbki"
Kombinowałem dzisiaj z tym kodowaniem i to nie przynosi pożądanych efektów. Dla kodowania 00143 obroty się nieco zwiększyły. Dla kodowania 00163 obroty spadły, ale nadal było nie tak jak być powinno Dla kodowania 00113 i 00123 obroty biegu jałowego były w granicach 200 a przy przegazówce ledwo dochodziły do 1000. Wnioskując nie jest to wina kodowania...
AVE... Ja też mam bliżej do początkującego, niż do eksperta, ale powiem koledze jedno: jeśli nie będziesz próbował sięgać dalej, niż sięgasz teraz, to nigdy nie wyjdziesz poza to, co już umiesz. Jeśli upierasz się na te proste układy komunikacji, to jeden zestaw nadajnik+odbiornik w zupełności wystarczy, jak trochę pokombinujesz z kodem. W zasadzie...
A wiesz że BSI będziesz musiał kodować i zegary?
Cześć! "sirTIM" kodowałeś liczniki w Passacie o którym mowa? Czy nikt naprawde nie zna "książkowej" procedury kodowania nowych zegarów?
ABS 3704 - zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z lewej strony ma zwarcie z masą przy styku 2. O tym błędzie już zdaje się kiedyś pisałem - najlepiej sprawdzić wszystkie trzy zawory na oporność i zwarcie z masą. Równie dobrze błąd może być spowodowany usterką każdego z nich. Kodowanie przy wymianie zegarów wiąże się z wprowadzeniem do nich...
Jest, jak najbardziej. Ale to ustrojstwo to nie wszystko, potrzebny jest jeszcze soft, który potrafi się dogadać z licznikiem i odpowiednio kodować informację.
RDS nie ma nic wspólnego z synchronizacją zegara z DCF77 , jeśli masz kodowanie ok to najczęściej uszkodzona jest antena która znajduje się pod tylną lampą pod zderzakiem , trzeba ją wymienić , wcześniej możesz sprawdzić czy styki nie zaśniedziały i czy do anteny dochodzi przerywane 5V. PS. Tu masz temat o tym : https://a4-klub.pl/topic/968-zegar-radio...
MIKO777 napisał: Wykodować komputerem najlepiej VCDS Napisz jeszcze w jakim celu.... Np. ja mam orzeczenie lekarskie i nie zapinam. Można zmienić kodowanie w zegarach, nie będzie buzzera.
Nie każdy ma VAG TACHO i nie każdy licznik rusza ten kabel, wszystkich ImmoBoxów też nie robi więc nie jest tak różowo z tym kablem jak go opisują na aukcjach. Pytam skąd jest bo może mieszka gdzieś blisko to mu pomogę.
1142401209250001881402E9901900400000 Jeżeli to pompa 18-sto bajtowa, dla pompy 19-sto bajtowej dopisz jeszcze dwa zera na końcu. Zegary masz z powrotem te same?
To kolego to każdy wie tyle że wartość jest w kodowaniu a tego ci zegar nie przyjmuje .
Witam drogich kolegów wymieniłem radio w moim passat b6 miałem radio mfd2 z nawigacją na płytę wszystko chodziło super wymieniłem radyjko na lepsze RNS510 i teraz mam problemy nie pokazuje mi nawigacji na fisie między zegarami wywala błąd radia i nawigacji jak podpinam waga tak radyjko gra nie rozładowuje akumlatora mam pytanie jak zrobić kodowanie...
W tej chwili najbardziej mnie interesuje uruchamianie się radia wraz z zapłonem. Zapomniałem też dodać, że nie działa sterowanie z kierownicy. Zobaczę jeszcze na te kodowania w zegarach.
zabralem sie za przekladke A6 2.5 TDI z silnikiem AKE i automatyczna skrzynia na skrzynie manualna. podzespoly zakupione jedyne co jest mi niezbedne to dane odnosnie zmiany kodowania w ESP, ECU, zegary (loginy oraz parametry) oraz info gdzie poszukiwac przekaznika do zmostkowania aby odpalil
panel klimatonika powinien po can dostać informacje do załączenia się i może kwestia kodowania któregoś ze sterowników? jak ja dokładałem webasto do A6 to musiałem je kodować w zegarach aby je można włączać jako ogrzewanie postojowe
Z kontrolką jest różnie zależy od kodu silnika i kodowania w zegarach. Jak na plaka pali to mechanicznie ok klapa też musi działać poprawnie. Zostaje brak paliwa albo problem z układem wtryskowym. Co to jest pomp-wtryski pompa rotacyjna? Jaki to kod silnika?
Sorry ale się walnąłem, to nie Toledo, tylko Cordoba . Ciekawi mnie właśnie dlaczego świeci część zegarów, jakby był zepsuty ściemniacz to nie świeciło by nic. Sprawdzę bezpieczniki i dopiero dobiorę się do reszty. Co do radia nie ma obaw, bo jest nie oryginalne i nie kodowane. Zegary wyglądają chyba dokładnie tak, nie mam możliwość sprawdzenia teraz....
Kurcze nie prościej było by na wybierakach? To też jest przekaźnik. Aha nie chodziło o prościej :). Żeby nie było zbyt prosto wyświetlacz elektromechaniczny tak jak w starych dystrybutorach paliwa. Chociaż to nie było by skomplikowane z dziesiętnego na 7 segmentowy można by matrycą diodową "(de)kodować".
Jak już, to nie 8P, tylko 8L lift, patrząc po numerze części (8L0920). Pasować będzie każdy licznik z benzyny, który ma 8L0920XXX (920 - CAN, 919 - brak CAN). Kodowanie robisz VCDSem, dopisanie zegarów do auta VAG Tacho (chociaż nigdy mi to nie zadziałało poprawnie) lub poprzez odczyt pamięci EEPROM, by zdobyć PIN z oryginału oraz z nowych zegarów....
Po odłączeniu aku.jedynie może się rozkodować radio [jeśli masz kodowane] i przestawić zegar.
Witam. Właśnie jestem po wymianie zegarów w opel corsa d 2008 rok . Wysiadła mi sygnalizacja akustyczna, brak sygnałów pasów , kierunkowskazów ,załączonych świateł itp. Z tego co wyczytałem na forum to po wymianie zegarów trzeba pin oraz kodowanie do innego auta innych zegarów. Zakupiłem przez internet zegary używane, założyłem do auta i wszystko śmiga...
No niestety innego wyjścia nie masz. Musiałem pozmieniać wszystko bo nawet kostki nie pasują do BSI I BSM jak innna instalacja. Analogicznie immobilizer zegary. Angielskie tarcze zmieniałem i kodowanie w zegarach. Sobie roboty narobiłem wtedy że nie wiem Jak nie masz Planeta to nawet nie zaczynaj. Dużo problemów sie robi np. inne wiązki w klapie z tyłu...
Astra g też proste. Plecki to czarny moduł na tyle zegarów w ,którym masz wtyczki i od plecków do zegarów idzie czarna taśma podobna do ata. Jak padną zegary to możesz wymienić same zegary ,które są wyświetlaczem a przebieg vin kodowanie jest w pleckach. Zegary bez plecków to nawet ciężko zakodować przebieg.
Jakie numery starych i nowych zegarów?
dzięki, jutro napiszę o efektach :) edit. Wszystko ładnie pięknie poszło po zrobieniu swap16bit w winhexie, po czym zaprogramowałem kostkę swoim oryginalnym wsadem i pin 00359 działa. kluczyki zrobione, autko pali, jest jeszcze jedna sprawa, klient wymienił sobie zegary w tej audi - miał oryginalnie bez komputera pokładowego, zmienił na wersję z komputerem...
Dzień dobry Posiadam Sprintera 902 2006 z fabrycznym tachografem 1324. Auto ma DMC poniżej 3 t i użytkowane jest prywatnie, więc chciałbym usunąć tachograf. Po wypięciu oczywiście zegary przestają pokazywać prędkość i przebieg. Dodatkowo, zegary mimo że są w wersji z km, pokazują w milach, zapewne ktoś kiedyś je "usprawnił". Czy istnieje możliwość zdemontowania...
Udało się napisać aplikację.... bardziej lub mniej udaną w kwestii programistycznej .. ale lepiej jeszcze nie potrafię bo dopiero od dwóch miesięcy działam w c#. Najważniejsze to to że DZIAŁA !! https://youtu.be/6K7bUKgThQc https://obrazki.elektroda.pl/3547237000_... szukam kogoś kto udostępniłby do prac części: Oczywiście chodzi o...
jak to zrobic krok po kroku? Focus mk2 – wymiana zegarów, ECU, kodowanie kluczyków (...)
rozumie stara buda jeszcze? sprawdz kodowanie w zegarach jakie teraz jest i napewno srodkowa bedzie 2 lub 1 co pamietam, jesli 1 to zmień na 2, a jesli 2 to zmiń na 1. zienia sie po przez kodowanie czyli kanał 07
czyli nowe transpondery załatwią sprawę ? "czytałem na wielu forach ze imo I i imo II są kompatybilne i można je ze sobą łączyć i kodować "
A teraz sobie panowie wszyscy poczytajcie dokładnie. Auto w temacie o które pyta matistg: Oto opcje jego kodowania: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... A to są opcje kodowania zegarów które sugerujecie: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Czyli z modelu...
Można założyć i będzie działało ) Kabelki, kodowanie.... i t.p.
Witam! Mam poważną zagrychę z wymianą licznika. A mianowicie podczas adaptacji mam komunikat "System not ok" i po wszystkich próbach wynika że problem leży w nowym liczniku ponieważ robiłem próby na innej identycznej A6 do niej też sie nie kodował, a z niej do tej docelowej zasysał VIN. Od początku: Stary zegar 1/2FIS "920ka" ale bez obsługi komputera...
dzięki za pomoc chyba mam coś uszkodzone ponieważ nie chce się kodować dioda przy zegarze reaguje tak jak w opisie ale dalej brak reakcji na pilota
z immo sobie poradzę,zegary to vd0
kodujesz tylko piec ? we wszystkich autach które spotkałem było do przekodowania jeszcze coś innego oprócz pieca lub nawet zamiast pieca bo trzeba było same zegary przekodować więc myśle,że w tym przypadku trzeba mmi przekodować (nie kodowałem jeszcze Q7 co najwyżej sterownik naprawiałem z niej)
Częściowo sobie sam odpowiem. Przy podpięciu obcych zegarów jest możliwe, ze sterownik ABS "zgubi" kodowanie. Więc podejrzewam, że muszę zakodować właściwe. Tu jest problem.
Ze względu na problemy z zegarami w moim Ignisie ( brak ściemniania i złe wskazania temp i paliwa ) postanowiłem wymienić kompletne zegary na inne używane. Na allegro znalazłem zegary od DDIS i teraz moje pytanie : Czy wszystkie dane tj. przejechane kilometry będą wyświetlane prawidłowo ze starych? Czy jakieś dane są kodowane w zegarach np. immo. ,...
Wymiana sterownika wiąże się z kodowaniem immo? Jak kupować z używki, to zegary też muszę, czy sam sterownik i kluczyk?
Ibiza 2016, tzn. po lifcie ? Można to zrobić jak na filmie. Zestaw wskaźników (17), kodowanie, wchodzisz w bajt nr. 1(pierwszy jest nr.0), zmieniasz bit 0(pierwszy od prawej) z 0 na 1.
Dzięki, tak zrobię. Trafiłem na info, że problemy z zegarami mogą robić takie cuda. Czy wymiana zegarów wiąże się z jakimś kodowaniem w systemie? Szlag mnie trafia i paraliżuje strach, bo taka sytuacja na drodze stwarza ogromne niebezpieczeństwo.
Witam ostatnio przerabiałem temat.Potrzebujesz pin do immo -wyciagasz z licznika przy pomocy Vag-tacho(read PIN) ,następnie pastylka transpondera (crypto 48),w zależności od rocznika oraz modelu zegarów kodujemy pastylkę (new key)
dzięki za wyczerpującą metode kodowania nowych zegarów. Jak widać nie wszyscy trzymają sekrety tylko dla siebie- i dzielą sie czasami tym z innymi ludźmi. Komentarze typu: sam tego nie zrobisz- nie są na miejscu ponieważ każdy na elektrodzie zadaje pytania i staramy sie wszystkim pomóc, żeby omijać drogie wizyty w serwisach. W weekend postaram sie zaadaptować...
zrobiłem tak jak w opisie, odczytało mi nr zegara producenta vd0 kodowanie odczytało błędy też, ale naciskam read immo i wyskakuje attemp 1 i connect error.
Witam. Powód zamieszania: wymiana zegarów maxi-dot z F2 do F1 Potrzebuję wyciągnąć PIN z zegarów z Fabii 2 2007r 1.4 16V BXW Nie mogę zrobić tego na aucie bo PIN licznika i sterownika są inne. Co więcej w liczniku nie ma osobnej kostki pamięci, wszystko siedzi w procesorze, a tam jest tyle kodu że jeszcze za dużo jak na moje umiejętności. Posiadam VAG...
Co to oznacza? To że pewnie znikną Ci kontrolki od dpf na zegarach. Tak samo jest z kodowaniem tempomatu tymi funkcjami włączasz kontrolki.
Witam ja mam duży problem i tu do was prozba jeśli to jest możliwe gosciu bo nie można nazwać elektromechanikiem wymianial mi zegary i niestety nie zapisal pamięci i parametrów licznika. Potrzebował bym kody do Kodowania licznika lub kodowania komputera pokładowego czy jest wgl to osiągalne bo teraz zegar mi robi reset przy każdym zatrzymaniu. Opel...
Licznik 1P0 920 810 F Kodowanie: 110A00. Czy można zakodować podświetlenie zegarów cały czas, a nie tylko po włączeniu świateł? Z góry dziękuję
Witam ponownie,problem rozwiązany -kodowanie jest poprawne ...problemem była wtyczka zegarów.
Były tez zegary immo 2 z canem w których wiele mozna było ogarnąć zmiana kodowania... w passacie fl ?? Zegary 3B0920822A 1/2 fis mają ABS i poduszki analogowo i przez can kwestia kodowania
Panowie jakie są procedury kodowania drugich zegarów od początku do końca? Byłem u znajomego ktory robi rzeczy związane z Vagiem ale nie bardzo chce zegry mi zakodować itp bo nie robił tego jeszcze. Powiedział ze można zamontować emulator immo który wyłączy układ immo Dodano po 21 Zegary z AHL: 3B1 919 060 A to numery z moich ADP: 3B0 919 860 Mam nadzieje...
Dane wejściowe podawane są z częstotliwością 250MHz na IDDR2. Zegar 25MHz mnożony razy 5 na DCM. Dane wejściowe szeregowe. Wewnątrz zamieniane na równoległe i poddawane kodowaniu. Kodowanie przesuwa sygnał względem zegara około 20ns. Właśnie do tego potrzebne jest przesunięcie.
Zegary wystarczą :)
zgadza sie NCS najlepiej, ale nie wszystkie, takie jak zegar trzeba wyjmowac
Witam, mam BMW E70 4.0d i chciałbym wyposażyć go w tempomat - zwykły standardowy. Czy poza zakupem przełącznika i kodowania będę jeszcze musiał wymienić zegary?
Musisz zobaczyć jaki masz licznik ori , jak VDO to ok, jak Visteon to temat może być pogrzebany, większa rzeźba. Musisz zgrać sobie plik immo Securityblock, bez odp. kabla to nici. jak kupisz zegary z MFa+ przed 2006r to do ogarniecia Commanderem, ale po 2006r MFA+ to trzeba mieć odp. sprzęt. Odezwij się ( link niżej ) , jak mu wysłałem tylko swój plim...
Witam. Ja ostatnio przerabiałem wyprogramowanie tachografu w moim Traficu 2.0 dci 2008 auto sprowadzone z Niemiec z fabrycznym tacho. Wszystko było ok tachograf pokazywał przebieg wiec nie przeszkadzało mi to że na liczniku się on nie wyświetla. Do czasu aż na warsztacie nie odłączyli akumulatora i tachograf bezpowrotnie zgasł bo nie była wymieniana...
W kodowaniu ? A co ze starą pompą? Tak się dzieje często jak się wymieni zegary w aucie to leci ABS, a tutaj było odwrotnie wymieniłeś ABS i też poleciało kodowanie.
opadanie zegarów złącza zegarów pamięć zegarów
regulator nawiew renault dobrać tranzystory sterujące blokada mastercook
kable modus głośników instrukcja serwisowa unitra
Kabel zasilający wyświetlacza nawigacji Citroen C4 Picasso 2009 - opis i diagnostyka Jak rozpoznać gaz R134a w systemach chłodniczych?