Musisz zrobić telekodowanie.
Google padło? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... To jest synchronizacja a nie kodowanie. Potrzebny sprzęt do kodowania.
Mógłbym ewentualnie sprawdzić pilot na Citroenie Berlingo z 2004 roku. A czy jeżeli zacznę kodować swój pilot w berlingo to stary pilot od berlingo też będę musiał ponownie kodować?
że telekodowanie niemożliwe kalkulator radia zablokowany Tak nie raz pisze ale robisz kodowanie i idzie.
Postaw system od nowa i wgraj ponownie lexię
Zakup nowego kluczyka i kodowanie.
To nie wina przelacznika a kodowania bsi.
W bsm nie ma żadnych danych które się koduje . Są tylko w BSI
Tak dziękuję za pomoc było złe kodowanie
Próbowałeś tego? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic70...
Brakuje instalacji. Poza tym kodowanie BSI.
BSM nie jest kodowane.
Możesz dla pewności zamienić miejscami wtryski. Pamiętaj o kodowaniu.
Tak wymaga kodowania
na bank nie koduje sie nic.
W Lexii to sie koduje?
Znajdz kartę kodową od alarmu i wprogramuj piloty. Pozdrawiam Acha... jak znajdziesz, podam Ci procedurę kodowania:)
Kodowanie w wspomaganiu zmień takie jak miałeś w angielskiej wersji.
Pierwsze co przyszło na myśl. Grzebałem w sieci i wynika z tego, że sterownik o tych numerach występuje jakby i w 1.8 i 2.0. Sugeruje się aukcjami w internecie. Wiem, można powiedzieć, że nie wiedzą co sprzedają, ale nie w tak wielu przypadkach. Innymi słowy można kupić o tych samych numerach pochodzące z 1.8 jak i z 2.0. Hm.. Może jest ten sam, a jest...
Immo nie ma nic wspólnego, wtryski na stół! Tych wtrysków się nie koduje.
Musisz mieć radio z AUX 1 i AUX 2. AUX 1 kodujesz pod zestaw a AUX 2 jak klasyczne.
Nie musisz..
I jak sobie poradziłeś (jeżeli w ogóle...) z tą usterką? Też z tym walczę w C5 2.0 hdi 2004 FL. Mechanik stwierdził tzw. zimne luty w sterowaniu, prawdopodobnie w BSM (koszt nowego w ASO ok.1000 zł + kodowanie).
Trzeba wymienić ten bsm. Sprawdź tylko czy to bsm B3 cz B4 nalepka na tej skrzynce bezpieczników. Nie jest kodowana pasuje z każdego peugeot lub citroen
BSM to możesz po prostu podmienić na taki sam, nie wymaga to żadnego przyuczania/kodowania itp.
RD4 + kodowanie radia + kodowanie wyświetlacza.
tak jest to w tej pamięci
Kodowanie przeprowadzone?
Po pierwze - jakie auto? Xsara moze miec rozne architektury elektryczne. Podejrzewam z rocznika, ze to Xsara II i ma BSI. Jesli tak, to przestrzegaj czasow wyjscia BSI z modu antiscanning. Procedure opisywalem juz wielokrotnie na tym forum i nie bardzo mam ochote sie powtarzac. Jesli masz watpliwosci, poszukaj.
radio masz na 90% z ta dostawka pod deska, moze ona byc uszkodzona, zle podlaczona lub nie kompatybilna z usb lub radio zle skonfigurowane konfiguracje robie sie fabrycznym testerem diagnostycznym. zeby miec 100% pewnosci zdj naklejki na radiu. Radio nie jest kodowane na kod w citroenie radio przypisuje sie numerem vin, wiec nic sie nie stanie jak je...
Opis który podajesz dotyczy synchronizacji kluczyka po wymianie baterii , ale warunkiem jest to by kluczyk wcześniej był dopisany do samochodu. Jeżeli zakupisz kluczyk na Allegro musisz w celu jego zaprogramowania odwiedzić asso lub elektronika samochodowego. Wiadomo co oryginał to oryginał ale zawsze możesz dołożyć sterownik z pilotami.
A działał ten sposób kodowania wcześniej?
Witam kolego anusek jeśli nie masz zapisanej krasch daty to zakładasz drugi zwijak i wszystko musi działać bez kodowania. pozdrawiam.
koduje za pomoca programu "Lexia". przed samym zakonczeniem kodowania program mowi, ze mam 15 sekund na podlaczenie plusa za stacyjka (+ACS). nie wiem co to znaczy i po prostu wlaczam zaplon.. wyswietla sie informacja na ekranie, ze kodowanie zakonczone..
Jeżeli masz Diagboxa, możesz spróbować wykodować i ponownie zakodować ten zestaw. Niestety tak to oprogramowanie jest skonstruowane, że trzeba kodować radio w kilku kalkulatorach. Z głowy ci teraz tego nie wymienię niestety, musisz przeszukać poszczególne moduły i znaleźć wszystkie opcje związane z radiem/zestawem głośnomówiącym/ekranem. Przerabiałem...
Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
Kolego spokojnie w lexi/proxi masz pomocnik kodowania poprowadzi Cie czynność po czynności co masz robić.:D
Witam, Radioodtwarzacz fabryczny CITROEN PH1 (C) - Blaupunkt 7 642 775 394 Czy można wyłączyć sytem kodowania w tym modelu z klawiatury (bez ingerencji w pamięć procesora). Kod oczywiście jest mi znany.
Witam ponownie, śpieszę z wiadomością, że rozwiązałem ten problem. Proszę sprawdzić, skąd idzie zasilanie pinu 16 w złączu OBD. Prawdopodobnie na krótko z pinu nr 1, a tam zasilanie zanika po wyłączeniu zapłonu. Podobno w cytrynach złącze OBD lubi gubić zasilanie. Gdy kupiłem moją cytrynę, na pinie 16 nie było zasilania w ogóle i przypomniałem sobie,...
Kodowanie załatwiło temat.
Miałem problem z pilotem do centralnego zamka w Saxo 1,5 D, rocznik 2000. Po wymianie baterii pilot stracił pamięć i nie rozpoznawał samochodu. Metodą prób i błędów w ciągu 10 minut udało mi się go zaprogramować, a było to tak: 1. włączenie stacyjki i poczekanie, aż wszystkie kontrolki zgasną, zostanie tylko akumulator i olej 2. wciskamy oba przyciski...
Bo nie masz odczytać błędów tylko wyłączyć opcje w kodowaniu. Najlepiej by było jakbyś znalazł kogoś z Lexią.
kodowanie mogę zrobić tylko w jakimś zakładzie mam rozumieć nie da się tego zrobić samemu jak kodowanie centralnego:>?
Jak masz poprawne telekodowanie to test elementów wykonawczych powinien iść. Być może kodowanie online jest wymagane
Jak koduje się kluczyk w citroenie c2, bo wymieniałem baterie i padł... Mam ten kluczyk jak scyzoryk co się chowa.Jest jakiś "domowy" sposób? Np. na przekręconej stacyjce dusisz przycisk...
Witam. Citroen DS 4. Czy jeśli zmienię lampy ze zwykłych na xenony to jest szansa że zaświęca? Czy może raczej będzie potrzebne kodowanie w BSI?
Faktycznie, to wydaje się być logiczne. Nie orientujesz się czy używany moduł blokady trzeba jakoś kodować, czy wystarczy podpiąć wtyczkę?
A wiesz że BSI będziesz musiał kodować i zegary?
sprawdź czy nadaje coś?? czy cisza
Dzięki Kaziu1991 za radę. Aktywowałem w BSI, o tym że trzeba aktywować w silniku nie wpadłbym na to. W BSI mam wybrane opcje: - klimatyzacja prosta (RF) lub brak klimatyzacji - sprężarka o zewnętrznej kontroli bez sprzęgła W kalkulatorze silnika mam takie parametry: - Zarządzanie chłodzeniem silnika - Wentylator chłodnicy 1-biegowy (bez klimatyzacji)...
Albo źle kodowanie sterownika . A service pali się np przy awarii tempomatu. Przy błędach silnika pali check do tego. Trzeba sprawdzić lexia kodowanie i błędy.
Typu baterii nie pamiętam, a rozprogramuje Ci się tylko pilot, immobiliser pozostanie. Potem tylko sekwencja kodowania pilota i już.
Mogło paść BSI - w tym przypadku albo naprawa, albo wymiana wchodzi w grę - generalnie musisz dopasować nowe BSI do samochodu - kodowanie, immo itd.
Witam, mam pytanie, czy po wstawieniu nowych wtryskiwaczy w modelu bez Fap trzeba je kodować ?
tak na przyszłość gdyby ktoś chciał wiedzieć co było przyczyną pojawiania się tych błędów uszkodzony kalkulator abs/esp brak komunikaćji ze sterownikiem silnika , wymiana pompy abs kodowanie i jest OK
mam identyczny problem Ja Posiadam auto Citroen SAXO 1.1 / 1996 i przy wybijaniu kodu włączają sie dwie diody czerwona i zielona i nie można uruchomic silnika. obydwie naraz sie palą a powinna sie palić jedna czerwona i po wpisaniu kodu zielona i wtenczas można odpalic auto . a tu palą się dwie naraz ja wpisuje kod a one palą się nadal obydwie i nie...
WITAM TAK KODOWANIE 1 WTRYSKU
Ok, już teraz rozumiem. Pozostaje mi poprowadzić wiązkę i dopasować przewody, takiej wtyczki pewnie nie dostanę, ale z tym już sobie poradzę. Czy kodowanie modułu dam radę zrobić offline?
Witam, Mam Citroena C4 Picasso, w którym trzeba wymienić BSI. Ale nie mogę umieścić go dziewiczego. Potrzebuję pomocy, jeśli to możliwe, aby skonfigurować. Czy konfiguracja musi być wykonana diagbox online? Każdy może mi pomóc i poprowadzić mnie we właściwym kierunku. Wielkie dzięki [img-0] [img-0]
Już słyszałem "teorie" że po co kodować, "no przecież ładnie chodzi". Nic się nie stanie, co najwyżej silnik nie osiągnie nominału lub będzie za dużo palił.
Do systemu PDC przód i tył jest inny moduł. Trzeba doprowadzić wiązkę z przednich czujników do modułu, wymienić moduł PDC na obsługujący przód i tył oraz przeprowadzić aktywację/kodowanie
Jak to HDI to tylko manetka przy kierownicy + kodowanie. Ale w niektórych przypadkach pomimo poprawnego kodowania tempomat nie rusza i trzeba soft zmieniać. I to też nie zawsze pomaga.
Kolego jak masz eco mode to niektóre elementy nie będą ci działać w aucie typu szyby elektryczne wycieraczki szyb kierunkowskazy światła w aucie itp. musisz odpalić auto na chwile aby podładowała się bateria . jak by ci się wysypało bsi to auta nie odpali namieszałeś w kodowaniu. pozdrawiam
Nie da sie dopisac używanej pastylki (transpondera) a pilot jest powiazany z nia wiec używany pilot odpada http://allegro.pl/kluczyk-klucz-pilot-ci... dzwoniłem do niego i za pilota z transponderem chce 350 zł
Wymieniałem S2PM-375 na inny S2PM-375 o różnych numerach i nie było problemu, klon EEPROM i auto pracuje. Ewentualnie wymagane kodowanie opcji przez Lexie.
Prędzej litera O a nie cyfra 0.
A jak wymieniłeś elektropompę to kodowana była? Tam trzeba programować.
Temat rozwiązany, jeśli mamy przygotowane wiązki w komorze silnika bez problemu można założyć klimatyzację Po założeniu zostaję kodowanie i wszystko śmiga
Poleciał na bank BSI. 95160 ma prawidłowy wsad. Teraz pytania - czy każdy BSI E01-00 o symbolu S118085320 można wstawić zamiast uszkodzonego? Czy po przerzuceniu 95160 lub samego wsadu zachowa kodowanie i kluczyki?
No to już jakiś trop. Czyli jeżeli kupię sprawny od innej Cytryny to jest szansa że z dwóch da się posklejać jeden sprawny, który będzie "rozmawiał" z moim samochodem bez żadnego drogiego kodowania w serwisie?
No ok a jak siě wtryski mają do tego. Kodowanej je po zmianie pompy?
Wymiana BSI bez kodowania modułu (immobilizer, VIN, wyposażenie) nic nie da
Prosze o przeslanie mi tej podpowiedzi do uruchomienia bez kodowania, bo chcialbym wyrzucic to opierdliwe urzadzenie.
Jeśli do radia nigdy nie była podłączona zmieniarka to trzeba ją aktywować(zakodować) Bzdura. To nie peugeot albo citroen ,żeby trzeba kodować zmieniarkę.
Diagbox to tester serwisowy, którym robi się kodowania w BSI czyli można usunąć lub dodać nowe wyposażenie samochodu. Generalnie to musisz podjechać do kogoś kto ma diagboxa i ogarnie temat.
Pompa nie musi ale trzeba ją kodować jeśli ma inne numery a czasem się nie da przełożyć sterownika. W cytrynie raczej da się.
Oczywiście że odpowienim telekodowaniem można wyłączyć przednie czujniki. W lexii da się odczytać które kodowanie jest zapisane w module.
Z tego co pamiętam to francuzy maja ograniczoną (do 50ciu ??) liczbę nieautoryzowanych zapisów do sterownika.
Domyślne kodowanie nie tylko świateł ale wszystko ustawia się domyślnie. Nie pamiętam w co teraz trzeba wejść ale ta opcja jest zaraz po tym jak wchodzisz w test każdego kalkulatora. Chyba automatyczne kodowanie czy coś takiego.
Witam co sądzicie o tym testerze jak radzi sobie z autami francuskimi chodzi mi głównie o kodowanie bsi kodowanie kluczyków. Bądź czy macie do zaoferowania jakiś inny model. dodam że posiadam juz jeden tester a drugi ma mi slużyć głównie do peugeot i citroen.
Panowie czy da się zakodować w Citroen Xsara 1998 inny kluczyk aby działał poprawnie na module innego samochodu. Wygląda to tak mam sprawny moduł centralki a uszkodzony pilot w kluczyku oryginalny , czy jeśli do kupie drugi kluczyk od innej xsary to da go się zakodować aby sprawnie działał na moim module???
Program poprawiony Poniżej instrukcja uruchomienia ParkAssist czyli jak uruchomić parkowanie półautomatyczne w Peugeot 3008 II lub 5008 II i nie wykluczam że również w innych modelach. Cześć możesz podpowiedzieć którą strefę zmienić w wspomaganiu kierownicy w parkowaniu półautomatycznym ? Nac włączony, Bsi też, moduł park także, ale mój DG nie chce...
Całe kodowanie też zrobisz sam?
Witam. Wiem że post stary ale spróbuję tu podkleic zamiast otwierać nowy. Mianowicie mam citroen jumper 2.2 HDi 2008. Posiałem ostatni kluczyk. Zamówiłem chinolka i kable też chińskie- lexia diagbox. Niestety nie wykrywa transpondera. Zamówiłem klucza z Europy pod id 48 i to samo. W końcu dokupiłem transponder z id46 z serwisu Harkan.pl prekodowany...
Obawiam się że ktoś wymienił abs na używkę , ale z tego co wiem abs jest kodowany tylko raz i nie da się zmienić kodowania , można jedynie kupić drugi zakodowany pod VIN i określone wyposażenie .
Witam a mam takie zapytanie a wie ktos jak sie koduje radio w Citroenie R C5 2 rok. prod. 2005 Jak ktos juz probowal walczyc z czyms takim prosze pomozcie mi
Czyli widzę że skończy się na serwisie, kluczyk 500 zł bez kodowania tak mi powiedziano tel. W Szczecinie.
Kodowanie online. Jak w serwisie nie mogli tego ogarnąć. Skąd jesteś?
BSI zarządza i jest odpowiedzialne za światła i wycieraczki itd.
Pokaże jedynie to co każde auto sprzedawane w unii ma obowiązek "pokazać Zależy co udostępnia sterownik. A potrafi pokazać sporo. Ja używam z programem jak wyżej, a kompa to tylko wpinam jak trzeba adaptacje zrobić czy kodowanie. A tak to strata czasu skoro mam na komórce pod ręką coś, co odczytuje błędy na poziomie Teksy za 10 tysięcy.
Przebieg jest zapisywany w BSI i w liczniku. Jak wymienisz licznik to za pomocą Lexi można zmienić przebieg wyświetlany na liczniku, ale nie mniejszy niż zapisany w BSI. Licznik daje się przełożyć bez żadnego kodowania sztuka za sztukę.
Czy moge zastapic swoje Ecu n ainne chodzi mi o numer czesci z delphi na simenca Nie, napisz jakiego potrzebujesz.
Strzelam może trzeba zkodować BSI albo wyświetlacz Dodano po 9 Dodam do poprzedniego posta że kable z lusterka w C3 są podłączone do BSI czyli kodować trzeba BSI. Diagbox i do roboty
Sterowanie po LIN nic nie zmienisz. Jesynie jak zmienisz kodowanie na UK. Wtedy funkcję się obrócą.
A skąd niby ta wiedza miałaby być? Ty masz odczyty z BSI przed oczyma . Dostępne konfiguracje sterowników umożliwiają uruchomienie head-up ? Masz sprzęt do podglądu i zmian kodowań? Wiązka zgodna z wyjściami BSI?
Koduje się nowe wtryski albo po poważnej naprawie na któej mierzy się ich wydajność i na nowo nadaje kody. Kodowanie starych to pic na wode.
Temat już wyjaśniony okazało się że po wymianie wtrysków auto normalnie odpaliło i nie trzeba było kodować wtrysków Pozdrawiam
Auto odpala.Jest wstawiony zawór niekodowany.
Czujnik Stop, czujnik na pedale sprzęgła, kodowanie ECU, uszkodzenie przełącznika pod kierownicą.
Spróbuj wbić swój pin od auta ten sam co do kodowania immo.
kodować wtrysk citroen kodować kluczyk citroen kodować sterownik citroen
kalkulator głosnika wykładzina subwoofera fritz zmiana języka
kosiarka problemy husqvarna smart controls