No tak, nie zauważyłem że to w dziale cieżarowe. Wg AD to silnik R8 a nie V, kolejność wtrysku 15726348.
Ogólnie może być wzięty z każdego cylindra - to tylko informacja dla gazu jakie ma obroty, oraz potrzebna jest do zrobienia mapy. Czas, kolejność wtrysku bierze z w końcu z oryginalnych wtryskiwaczy. Spotkałem się, że zazwyczaj podłączają się do pierwszego cylindra, jednak nie jest to regułą.
Niestety, to wymaga specjalistycznych narzędzi. Kolejność sprawdzania: wtryski,ciśnienie,pompa.
Witam po pierwsze musisz miec rozciete wtryskiwacze benzynowe po kolei tzn musi byc zachowana kolejnosc rozciecia wtryskiwaczy od 1 do4 czy wiecej cylindrów a 1 cylinder zawsze jest brany od rozrządu i tak pokolei i tak musisz podpiac przewody z wtryskiwacze tam gdzie jest 1 benzynowy tam podłanczasz wezyk do listwy gazowej i podpinasz kostke z napisem...
Nie ma.
O kodach wiesz ? ile cyfr,gdzie są i jakie wtryski. Kolejność bardzo ważna, kodujesz po kolei, tak jaką masz sekwencje.
No racja, jednak czy ma znaczenie kolejność wtrysków w listwie.
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
Popatrz w którą strone kręci sie pompa, kolejność wtrysku to 1342. Na pompie masz znak do blokowania, to jest cylinder 1. To powinno Ci starczyc.
zmienilem z lucasa na boscha i nie pasuje mi kolejność wtrysku Jak rozpoczynamy/ kończymy zdanie? Proszę poprawić!
1-3-4-2 :D
Ja kodowałem wtryski za pomocą programu Autocom. Każdego trzeba było osobno kodować i zachować kolejność. Zresztą ten program sam ci mówi który kod z wtrysku masz wpisać.
co moze byc nie tak no coś zjeb(at)#%$ przy składaniu skoro wcześniej wszystko chodziło. spróbuj może rozebrać to jeszcze raz i sprawdź czy jest wszystko poskładane jak należy. Odpowietrz dobrze! Może zamieniłeś kolejność wtrysków przy składaniu?... zerknij jeszcze tu może coś Cię oświeci gdzie popełniłeś fakap https://www.youtube.com/watch?v=1yyZ-dsQ...
Ustawiasz na tryb sekwencja i po problemie Sterownik lpg wczytuje kolejność wtrysków od wtrysków benzyny
wtryski oznaczyłeś 1,2,3,4 ? może kolejność nie taka. taka myśl
Luzów nie znam. Trzeba poszukać. Kolejność wtrysku masz na pompie wtryskowej. Prawdopodobnie 1342. Patrzysz na rurki.
W tym modelu , nie ma żadnego kodowania , żadnego trybu awaryjnego , prowadzę warsztat sprawdzone. Sama procedura kodowania jest i powinna być wykonana. Reg 3.1.11 .
Dziękuje za odzew, raczej nie pomyliłem, bo długość przewodów była ustawiona tak, by do każdego wtrysku starczała. Jak proponujesz sprawdzić kolejność wtrysków? włączać z komputera i sprawdzać napięcie na wtyczkach?
Nie wiem czy do końca pompki padły ponieważ przemieniałem kolejność wtrysków i na tych samych cylindrach występują błędy...pytanie w samochodzie są wtryski starego typu a ja mam wtryski nowego czy moge je założyć i po za adaptowaniu będzie normalnie auto chodzić?
4 rurkę z kolektora pod 3 eletrozaworek na listwie, a 3 rurkę pod czwarte wyjście z listwy. Efekt. To samo. nie pali tylko na 3 cylindrze. Kolejność wtrysków także zmieniłeś w sterowniku (o ile oprogramowanie pozwala)? Ciągle nie wiadomo czy 3 wtryskiwacz w ogóle się otwiera.
Kup normalnie i do tego modelu.Nie wiem czy tam się koduje czy nie, ale jak kupisz dobre to i tak będą działać.A kolejność zapłonu jest normalna 1,3,4,2.
Witam panów!!! otóż dzisiaj po odprawieniu z warsztatu ostatniego klienta ponownie podszedłem do scenica. Silnik wystawiłem na allegro i miałem zamiar czekać aż się sprzeda, żeby kupić zwykłego DT ale ten problem nie dawał mi spać więc ponownie do niego podszedłem. Odgiąłem więc jedna rurkę która szła od pompy do wtrysku, podłączyłem wtrysk i na wyciągniętym...
witam też mi się wydaje że może coś nie tak być z mapami ewentualnie pomylona kolejność na wtryskach sprawdzić kolejność na benzynowych i na gazowych oraz mapy i działanie poprawne sondy
Miałem przewalony rozrząd na kołach zębatych. Jak zdjąłem czujnik z pompy CR to nie zgrywał się na znakach. Przez to nie mógł zapalać? Druga sprawa w tych silnikach kolejność wtrysków liczymy od skrzyni jak to we Francusach ? Tu masz temat może Cie nakieruje na właściwą diagnozę. https://obrazki.elektroda.pl/7170470200_... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
W poprzednim poście napisałeś, że zmieniłeś ECU i było to samo. Więc problem po stronie silnika (mechanika) lub błędnych sygnałów z czujników. Za co odpowiada tutaj czujnik położenia wałka rozrządu? Za kontrolę zmiany kątów otwarcia zaworów, czy kontroluje kolejność zapłonów i wtrysków? Na cylindrze 1 i 4 są odcinane wtryski?
I czy jest jakaś kolejność w ustawianiu wtrysków? Który 1 a który ostatni?
Jeśli chodzi o kolejność cylindrów i wtrysków to pierwszy liczymy od rozrządu, czwarty masz od strony akumulatora. Nie we Francji...
Najpoważniejszy błąd to p0203 Uszkodzony 3 wtryskiwacz lub okablowanie Zwróć uwagę na kolejność w wtrysków w tym silniku gdyż w Renault ten silnik pierwszy w wtryskiwacz ma od strony odbioru mocy (od sprzęgła) Zdemontować wtryskiwacze w tym silniku jest bardzo trudno Powodzenia
Z tego co pamiętam to silnik BMW. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności wtryski na przelewy a później najlepiej na odpowiedniej maszynie i pompa wtryskowa. Przed rozebraniem proponowałbym wykonać diagnostykę komputerową a szczególnie podgląd temperatur i innych parametrów takiej jak ciśnienie CR korekty na wtryskach itd.
Nowej pompy tak szybko nie załatwisz. Popieram trzeba ustawić zapłon. To przestawienie wtrysku na inny cylinder, może być spowodowane przez nie orginalne rurki wysokiego ciśnienia, np. nie od tej pompy. Widziałem juz taki przypadek, że kolejność wtrysku się zgadzała, natomiast pompę trzeba było przestawić o + 45 st., bo rurki do poszczególnych wtryskiwaczy...
A jak ustawić kąt wtrysku ?? I jaka powinna być kolejność rurek od pompy do wtrysków np ( pierwszy od góry od silnika to pierwszy wtrysk )
Dzieki za odpowiedz, juz wszystko zrobiłem i program zrobił autokalibracje, powodem tego było pomylona kolejność podłączeń wtrysków jak i odciecie wtrysków pb,
W pierwszej kolejność i uszczelnij wtrysk bo jeśli wydostaje się kompresja to samochód nie pojedzie tak jak powinien .
witaj silnik 7A-FE (Toyota celica,avensis).
kolejność na wtryskach nie ma znaczenia bo wszystkie podają paliwo w jednym czasie, a nawet zamieniałem kable na wtryskach między sobą (to była jedna z pierwszych czynności) a kolejność zapłonu nie da sie zmienić bo listwa daje raz w jednym czasie 1i4 cyl potem 2i3cyl, jak zamieniłem przewody sterujące to strzelał i nie zapalił
Jak kodujesz we fordzie to upewnij się o kolejność. Powinno liczyć się od skrzyni, bo to silnik psa, ale ford lubił też kodować wtryski wg kolejności palenia czyli 1-3-4-2.
Witam, panowie sprawdziłem korekcje wtryskiwaczy programem ddt2000, wyszły mi takie wyniki 1: -0,98 , 2:-1,96 , 3: -0,05 , 4:3,16, rozumiem że to oznacza lejący wtrysk nr. 4. podpowie mi ktoś jak ma się kolejność i numeracja wtrysku w okienku programu do kolejności wtryskiwaczy licząc od skrzyni biegów, chodzi mi oto czy wtrysk nr 1 jest wtryskiem nr....
Witam. Więc wtryski się nie otwierają? Ja bym sprawdził raz jeszcze ustawienie rozrządu czy jest dobre i wtryski sprawdź kolejność czy nie pomyliłeś.
Miałem ten sam problem co i Ty a mianowicie to zła kolejność podłączenia wtrysków gazowych pomyłka instalatorów, zamiana wtyczek na wtryskach pomogła fura chodzi jak igła, a co do świec to polecam NGK i z gazem to nie więcej jak 15000km.
Google zablokowali? Wtrysk synchroniczny to wtrysk grupowy/mono - jedno otwarcie wtryskiwacza/grupy wtryskiwaczy wypada na każdy impuls zapłonu, nieważne którego cylindra i nie ważne jakiego suwu. Wtrysk asynchroniczny - każdy wtryskiwacz sterowany oddzielnie, wtryskujący różną ilośc paliwa. Wtrysk sekwencyjny zaś, to pojedynczy wtrysk w fazie suwu...
Sterownik Motronic 1.7 - wtrysk grupowy ; na jednej stronie podłączone wtryski razem pod pin nr. 3 , a druga pod pin 32 sterownika silnika.
Miałeś dobrze rozrząd ustawiony. Trzeba było doregulować kąt wtrysku.
Staram sie uruchomić instalacje gazową po kombinatorach. Zregenerowałem parownik/wtryski. Rozwierciłem dysze z 1.8 na 2.5 mm ponieważ miałem bardzo długie czasy. ZAVOLI ZETA S valtek 30 AG COMPACT Mój problem polega na tym że po przełączeniu na gaz czasy na bp podwajają się a na lpg lecą do 10-12 ms (wolne obroty) silnik pracuje bardzo ciężko szarpie...
Jeżeli podpiąłeś osobno każdy to ma wyłączyć benzynowy i załączyć gazowy kalibruje jeden po drugim . Oczywiście kolejność masz dobrą? i dysze pewnie będą małe;) możesz włączyć podwajanie troszkę podniesie czasy wtrysku gazu. Jest jedna ważna rzecz wtryskiwacze w stanie idealnym.
właśnie że obsiadły wszystkie. A co do siły dokręcenia to trzy etapy 50, 75 i 100 Nm (oczywiście w odpowiedniej kolejności) pozdrawiam.
To drugie co napisałeś
Witajcie Chciałem opisać problem który mnie dopadł, a na temat jego rozwiązania niewiele znalazłem w internecie. Ostatnio rozkręcałem kolektor i wymagało to odpięcia wtrysków gazowych. Jakie było moje zaskoczenie gdy po zmontowaniu STAG QBOX BASIC nie chodził poprawnie na LPG. Nie było też możliwości wykonania Autokalibracji w programie. Silnik gasł...
Teraz wpadłem na to, ze sterownik właśnie z NBF ma informacje który jest w suwie pracy. Zamiana nie spowoduje błędu, tylko pomyłkę w diagnostyce, ale jeździć będzie normalnie. Kolo foniczne w VP44 jest takie same dla każdego cylindra, wiec nie jest po to by określić kolejność. Zamieniałem już kiedyś wtrysk sterujący miejscami i działało. Takie było...
Rozrząd ustawiaszna znaki: wałek rozrządu - koło pośrednie- pompa pal. wał - koło pośrednie. Poma wtryskowa kąt pocz. wtrysku: kreska na pompie=kreska na obudowie. Kolejność przykręcania śrub głowicy - nie wiem. Ja robię tak: zaczynam od środkowej i dalej spiralnie do najdalszej w trzech etapach: 50 ,75, 100Nm. Sam składasz ten silnik? To nie trzydziestka...
Oczywiście nie myli się tylko ten co nic nie robi. Niedawno pomyliłem kolejność przewodów do wtrysków. Do tej pory nie wiem jak to możliwe. Na kropelkę 25 przed OT. Po odsunięciu pompy od kadłuba można zsunąć koło , ale nie ma możliwości pokręcić wałkiem aby włożyć blokadę.
1-Tak 2-Tak 3- Ubytku oleju nie będzie jak coś to jego nadmiar. Ale jeśli gdzieś niby wyparuje to a nie znajdziesz miejsca to uszczelniacz na wałku pompy. 4 Tak beż ściągania chłodnicy. Odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia. Przewody paliwowe dochodzące do pompki i powrót z pompy. Później pokrywę koła rozrządu pompy. w tym momencie ustawiasz znak na...
Z tego co mi się kojarzy to wg kolejności spalania były wtryski numerowane w fordach
Witam, mam problem ze sprinterem 400 tysięcy przebiegu. Wywala błąd p0266, wymieniłem wtryski przypisałem odpaliłem przez chwilę było a potem wrócił błąd. Silnik nie pracuje równo strasznie przebiera. Nie stuka i nie puka. Po wymianie tych wtryskiwaczy zaczął strasznie kopcić na biało. Wiązka jest dobra, kostki przy wtryskach oraz sterowniku jak nowe,...
położenie neutralne bezkolizyjne Takie coś nie istnieje. Jak praca na 1 to zawory mijają się na 3. Kolejność 1342.
To się dokręca kombinacją/kolejnością = wtrysk -> pierścień -> wtrysk -> pierścień a nie sam pierścień (zły montaż potrafi robić później jaja)
Witam, borykam się z uciążliwym problemem w Citroenie C5 MKIII X7 2010r. 2.0HDi 140KM. Ok trzy tygodnie temu podczas gwałtownego przyśpieszania auto się zamuliło i wyrzuciło check'a. Po podpięciu pod komputer pokazuje błąd: P0087 - Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej Czasem wyrzuca jeszcze dwa błędy, ale bardzo rzadko: P0088 - Ciśnienie w rampie...
Luz zaworowy Kontrola i regulacja Sprawdź luz zaworowy. Luz zaworów ssących powinien wynosić 0,45 mm, natomiast luz zaworów wydechowych: 0,80 mm, przy zimnym silniku. Regulację można wykonać na jeden z dwóch sposobów: A. Wyreguluj oba zawory w każdym cylindrze, rozpoczynając od cylindra nr 1 w TDC po sprężaniu. Obróć wałem korbowym o 1/3 pełnego obrotu...
Mam taki sam silnik w Audi. Jeżeli u mnie były by takie objawy to zacząłbym od najprostszych rzeczy: 1) Sprawdź czy nie pomylono wtrysków, może poprostu zamieniłeś kolejność wtrysków i stąd cały ambaras, chociaż kształt rurek paliwowych powinien nie pozwolić na to 2) sprawdź ustawienie rozrządu( być może pasek przeskoczył albo źle ustawiony-zsynchronizowany)...
Typowy temat zwarcia cewka z masą wtrysk na śmietnik. Pamiętaj o kolejności wtrysków w tym silniku !!!
Poluzuj rurki na wtryskach. Kręcąc silnikiem złapiesz takie położenie, że pompka w baku przeleje na wtryskiwacz. Zakręcasz tą rurkę i kręcisz silnikiem do następnego wtrysku. 1342 kolejność. Inaczej będzie dużo kręcenia, a i pompa VP może nie wydolić. Pompkę uruchamiałem plusem na bezpieczniku.
Prawdopodobnie jest tak: za nieregularne odpalanie silnika odpowiedzialny jest czujnik położenia wału. O co chodzi - radzę zajrzeć w Google grafika, wpisując >>czujnik położenia wału<<. Odpowiada on za kolejność odpalenia konkretnego cylindra oraz podanie paliwa na listwę wtrysku. Czujnik, to cewka i magnes. Cewka może często mieć przerwę,...
Tak właśnie robiłem ale chodził dalej nie tak , teraz sprawdzam na 12nm - 180 stopni .. czy ma znaczenie kolejnosc wtrysków bo pomieszana była o teraz nie jestem pewny czy nie były programowalne i może dlatego ?
PROSZĘ PODPOWIEDZIEĆ MI JAKA JEST KOLEJNOŚĆ SPALANIA W TYM TYPIE SILNIKA ROZRZĄD USTAWIŁEM NA BLOKADACH, POMPA WTRYSKOWA USTAWIONA NA ZNAKACH, I NAWET NIE ODZYWA SIĘ POD WPŁYWEM PODAWANEGO SAMO-STARTU Problemem jest to że zmieniłem pompę wtryskową z LUKASA na BOSCHA, ponieważ LUKAS wymagał remontu i wobec tego nie wiem czy kolejność zasilających przewodów...
Witam. Problem powstał po wymianie silnika... Mechanicy przykręcając kolektor ssący zmiażdżyli przewód od wtrysków, tak nieszczęśliwie że dwie żyły sterujące wtryskami były zmasowane a plusowy był nienaruszony. Efekt był taki że po włączeniu zapłonu na wszystkich wtryskach było napięcie 12v. Wielokrotne próby odpalania spowodowały że benzyna dostała...
,dokrecilem kolo,zalozylem pasek Błąd. Zła kolejność prac.
Nie wiem czemu tak się stało, czy jest jakiś okres czasu że muszą się dopasować bo jeśli nie to nie wiem czemu tak głośno chodzą. Chyba coś pomieszałeś przy tym dopasowaniu. Nie pomyliłeś kolejności wtrysków przy dopisywaniu?
W tym silniku cylindry liczy się od rozrządu 1,2,3,4. A wtryskiwacze w kolejności wtrysku: 1,3,4,2. Cylinder 1 - wtryskiwacz 1 Cylinder 2 - wtryskiwacz 4 Cylinder 3 - wtryskiwacz 2 Cylinder 4 - wtryskiwacz 3
Zawsze jest od zewnątrz. Czyli w Twoim przypadku od chłodnicy. Kable możesz ciąć, kolejność nie ma znaczenia.
Musisz zdjąć dekiel zaworów, po wałku rozrządu poznasz kolejność. Do ustawienia i tak jest konieczne zdjęcie dekla. Na wałku pompy wtryskowej klin wyznacza wtrysk.
Witam bardzo prosze o pomoc czy ktoś sie orientuje jaka jest kolejność zapłonu w BMW M5 rok 89 2litry na pełnym wtrysku 6 cylindrów. BARDZO PROSZE O POMOC Z GÓŁRY DZIEKUJE Nie pisz WIELKIMI literami -> regulamin Wpis dokonany w dniu: 2006-02-10 o godzinie: 14:16
Lucas jak dla mnie to troche smietnik syzbko padaja, regeneracja kosztuje majątek, mało kto to robi i bóg wie ile bedzie jezdzić Oczywiscie, ze istnieje mozliwosc, najważniejsze jest to zeby koło od pompy wtryskowej było mniej wiecej takich samych rozmiarów (mozna wtedy dac dluzszy lub krotszy pasek) i miało identyczne zęby na pasek rozrządu, zeby Ci...
Sygnał z obu czujników musi być spójny. Na podstawie samego czujnika wału nie można określić kolejności wtrysku.
To jest silnik z wielopunktowym wtryskiem więc się chyba nie ustawia zapłonu...?
a wiec nie ... wlasnie robilem 2.0 dci 2007 rok trafica komputer powiedzial ze wtrysk nr dwa padl . nie chcialem rozlaczac wtryskow zeby ECU nie zwiariowal wiec poczytalem fora rozne i znalazlem info ze od sprzegla ... zabralem sie wiec do dziela , dwa dni wywalania wtrysku , wtrysk pekl w polowie i trzeba bylo gwintowac koncowke i wybijac dalej . ostatecznie...
1.9dCi to silnik Renault czyli wtryskiwacze liczy się od skrzyni biegów bez stosowania kolejności zapłonu.
Jak auto odpali po zmianie kolejności wtrysków.
Nie zawsze ,niektóre marki liczą od skrzyni biegów kolejność wtryskow
Witam! Dzięki za podpowiedzi. Niestety parametry na komputerze są w normie, sonda działa. Wtryskiwacze zamieniałem kolejnością, nic to nie zmienia, więc wtryski wykluczone. Zamieniałem kolejność przewodów do wtrsków. Nadal pierwszy więc komputer i instalalacja odpada. Ponieważ problem jest sporadyczny, a nieszczelność (np. uszczelka pod kolektorem)...
Witam Może ktoś zna kolejność cylindrów (który cylinder ma jaki numer) w Citroen Berlingo 1.4 75km 55kw benzyna 2005r??? Po podłączeniu komputera pokazało mi obwód wtrysku/przerwa- cylinder 1 Czy pierwszy jest od strony rozrządu? Jeżeli ktoś zna kolejność proszę o pomoc Pozdrawiam
podaj coś wiecej o autku systemie sterowania ,systemy wtrysku sa różne
Dzięki:) Chodzi mi o kolejność dociągania śrub na głowicy. Pozdrawiam
Coś z wtryskiwaczami, albo żle dobrane albo zamienione kolejności wtrysków.
Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
Wyczyść w pierwszej kolejności wtrysk paliwa. Sprawdz jakie ciśnienie robi pomka paliwa.
Ok. to test obwodu. Ustaliłeś sobie kolejność wtryskiwaczy przy jednym wypiętym, żeby określić co nazwali wtryskiem "A"? Rozumiem że nie masz szans podpiąć auta pod Star Diagnosis?
Ok, ale jaki zakres nastawu czasu wtrysku wynosi dla 6000RPM? Dlaczego nie zrobiłeś załączenie 4 wtryskiwaczy jednocześnie? Mierzyłeś prąd jaki pobierają wtryski w trakcie pracy? Ja zrealizowałem to tak, że w czasie pomiaru wszystkie podłączone wtryski pracują. Minimalny czas wtrysku wynosi 0.2ms, natomiast maksymalny do końca trwania impulsu silnika...
Bo: 1. Jak trafisz na DIS taki jak w VC 2.2 czy 2.3 to masz astalavista po cewce w kilka minut. 2. Masz tam bardzo dużo zakłóceń. 3. Nie zawsze za się uzyskać stabilne RPM. Sterownik podłączamy: 1. Pod wałek. 2. Pod nic i bierzemy sygnał z wtrysku. 3. Pod cewkę. Kolejność nie przypadkowa.
witam, Clio 2 1.5 dci 2005r wymienione wtryski od nowszego z 2011 r. EBJR01801A , nie chcą się zakodować Clipem, wyskakuje "Sterowanie niemożliwe" , sprzedający te wtryski powiedział że te nowsze można właśnie zakodować bez problemu do mojego . W czym może być problem? jest jakaś procedura specjalna, ustalona kolejność ? bo próbowałem już wszystkiego...
ale jak widać niektórzy nawet tego nie potrafią zrobić, wtyczki do wtrysków gazowych były pomylone, zła kolejność,albo po prostu wcisnęli mi jakiś uszkodzony komputer bo dzieje się tak od początku tzn od wymiany komputera
Kolory maja znaczenie na zasadzie takiej, że nie wolno pomylić żółtego z czarno żółtym. Kolejność cylindrów nie ma znaczenia byle adekwatnie podłączyć wtryski lpg.
Wstawilbym 34 i podkładke z tworzywa sztucznego. Wystepuje ona w 1-pkt VW. Poniewaz w tym fiace kiepsko siada mikser bez niej. kolejnosc taka: -Przepustnica -Mikser -Podkladka -Wtrysk Dodano po 31 Wstawilbym 34 i podkładke z tworzywa sztucznego. Wystepuje ona w 1-pkt VW. Poniewaz w tym fiace kiepsko siada mikser bez niej. kolejnosc taka: -Przepustnica...
No wiem że od skrzyni, ale kodowanie od rozrządu! To samo mondeo ma do kodowania 1 od skrzyni. Sprawdziłem to odpinając wtyki i sprawdzając błędy, potem kodowałem 1 i sprawdzałem kolejność w kompie, więc mam rację.
Nie prawda, wałek rozrządu, zawory chcesz ustawiać czy początek wtrysku? Temat na pograniczu kosza.
2 tak a pozostałe 2 to nie wiem bo bym musiał turbine wyjmowac. Pytanie pierwsze co jest w stanie pokazać komputer obd2 A pytanie 2 czy kolejność wkladania wtryskow jest obojętna. Tzn czy dany numer wtrysku musi iść np do 1 cylindra Prosze o fachową odpowiedź a nie przypuszczenie
Witam Panowie. Podpowiedział by mi ktoś jaka jest kolejnosc wtryskiwaczy w peugocie 406 1.9dt i na którym cylindrze powinien być wtrysk sterujący?
Dla startu palnika potrzebne są: 1. załączenie zasilania, 2.osiągnięcie temperatury podgrzewacza oleju(drążek lub zbiornik), 3.mikrowyłącznik pozycji klapy palnika (przedmuchu, jeśli występuje) Następnie startuje palnik: 1.załączenie wentylatora,transformator (iskra) 2.elektrozawór wtrysku 3.Jeżeli nastąpi zapłon i jest płomień to: 4. fotokomórka "widzi"...
A układ paliwowy (dolot) szczelny? Jak częste są te "skoki" ciśnienia na listwie?
Mnie pokazuje że 1 wtryskiwacz oprócz brązowego ma biały przewód, 4 fioletowy, a do 1 cewki dochodzi fiolet i szary. Byłoby to łatwo sprawdzić wyjmując wtyczkę cewki lub wtryskiwacza. Sekwencja lpg również wskaże który to który, bo jej wtryskiwacze muszą być podłączone zgodnie z kolejnością wtrysków benzyny.
Witam.Posiadam Golfa 6,1.6 TDI z 2009 r.Juz go kupiłem z takim problemem.Manowicie silnik jak jest zimny,nie pracuje równo.Tak jakby chodził na 3 cylindrach.Jak złapie temperatury,to praca się powiedzmy że wyrównuje ,ale strasznie kopci na siwo(przy temperaturze 90 stopni już nie ma prawie wogule kopcenia).Wyjałem wtryski do sprawdzenia,bo ktoś mi powiedział...
Filtry w pierwszej kolejności.
kolejność kolejność zapłon kolejność cylindrów kolejność kolorów
anoda magnezowy zamontować corsa zamek kierowcy dorobienie kluczyka peugeot
pasta lutownicza pasta lutownicza
Podłączenie GDW 9/70 bez zwrotnicy do ZG30/8 C115 - wpływ na tony wysokie Jak połączyć dwa komputery w domu?