Sprawdź wężyki od podciśnień turbo. Sprawdź też grube węże od sprężenia do kolektora, czy nic nie spadło, ew pękło. Zobacz, czy intercooler cały. Mi kiedyś spadł taki gruby wąż za turbo i też mocy nie było, ale też silnik chodził głośniej. Słychać było szmery z kolektora ssącego.
Raczej jakaś nieszczelność, może pęknięty kolektor? albo uszczelka wydmuchana?
Są zestawy naprawcze do A6 , koszt około 100 zł
Przecież po ściągnięciu cięgieł wywala błąd.Granica adaptacji czy coś w tym stylu.Jeździć będzie ale z chekiem na desce. Można też tulejkę w kolektorze dorobić ale to inna bajka.
sprawdz jeszcze mocowanie turba do kolektora...
Tak dokladnie, i zalozylem tak jak bylo. Teraz akum mi padl zaraz chwile zobacze i dam na odwrot kable Dodano po 3 Ale mam dobrze podpiete bo nawet sa oznaczenia i na cewce i na glowicy Dodano po 8 Ok. Znalazlem przyczyne, glupi jestem nie zalozylem wtryskownz gazu i silnik lapal lewe powietrze przez weze od gazu co wchodA do kolektora.
Zapewne z kolektorem kup z używki, zapewne drogie to nie jest , parę stówek.
Ilość syfu w kolektorze zależy od wilu czynników. Najgorsze są auta używane w cyklu miejskim gdzie spaliny z egr ładnie zapiekaja olej na ścianach kolektora.
migolc a jaki był twój pierwszy kontakt z AZ? Czyżby przepłacone kolektory?
Można naprawić. To audi, a nie wartburg żeby coś wywalać.
Na gazie czy na benzynie. Reset wartości wyuczonych i sprawdzenie szczelności kolektora ssącego.
To jest osłona termiczna kolektora wydechowego. Ściągnij ten plastikowy dekiel z silnika i zobacz czy z pod pokrywy zaworów kapie olej na kolektor
Sygnał prostokątny podawany jest na bufor wyjściowy A7, również z otwartym kolektorem, więc na jego wyjściu powstanie napięcie wypadkowe dzielnika napięcia i przebiegu wejściowego podanego na A7 To jest funkcją bufora i bez niego nie zadziała. Zamiast bufora możesz użyć bramki AND z otwartym kolektorem takiej jak w A3÷A6 czyli 7409. Zwierasz wejścia...
Schemat znalazłem, na zasilaniu wisi jeszcze zmiana długości kolektora i zawory od wariatorów.
Jak dla mnie najprawdopodobniej nieszczelność w kolektorze ssącym.
Witam! Wszystko tam szczelne jest? Sprawdz czy czasem nie jest uszkodzona uszczelka kolektora-Pozdrawiam.Stefan.
Mnie nie pytaj, ja też się nie znam ;). Ale fakt że musiałem głowicę zdjąć żeby ten odłamek kolektora wydobyć.
No na pewno coś się dzieje tylko co ? może uszczelniacze na zaworach a może samo czyszczenie coś da kolektora ssącego ????
Podciśnienia to jedno, a zostaje jeszcze układ odmy do sprawdzenia. W awt odma i układ podciśnień jest bardziej rozbudowany niż w innych 1.8t. Żeby dobrze sprawdzić odmę musisz zdjąć kolektor ssący.
Wymieniłeś praepływomiesz, a sprawdziłeś parametry po wymianie? Może są takie same, czyli masz przeciek na in let( pomiędzy air mas a kolektor ssący )
https://obrazki.elektroda.pl/2450753000_... Co gorsze przepływomierza nigdzie nie mogę znaleźć W obudowie z filtrem powietrza nie ma Na rurze od puchu do przepustnicy też nie ma przeplywki. Na przepustnicy jest jedynie czujnik ciśnienia w kolektorze ... ¯\_(ツ)_/¯
Witam mam pytanko odnosnie Audi C4/A6 2,5 tdi 140km 95r. gdzie w tym autku znajduje sie czujnik g71 czyli czujnik cisniena w kolektorze dolotowym
1400 obrotów na ssaniu - nie rozwiązano. Mało który właściciel rozwiązał ten problem. Taka przypadłość ABC. Falowanie obrotów - przepuszczał zawór od lpg oraz nieszczelny dolot powietrza. Stukanie w głowicy - wymiana hydropopyhaczy, zaworków zwrotnych oleju w glowicach oraz zaworka w magistrali olejowej pod kolektorem ssącym.
Dzięki za odpowiedź, układ regulacji długości kolektora ssącego jest sprawny.
Jeśli chodzi o mnie to już jest ok. Wąż który idzie do kolektora miał dziurę.
uszkodzony uklad doładowania przeciez vag wszystko powiedział
Taa, a potem się okaże, że wychodziło x modeli, których nie można stosować zamiennie... I będę jeszcze raz ściągał kolektory i "spółkę".
To może miał kiedyś ten DPF, a teraz ktoś go opróżnił :-), a co do rolet należało by sprawdzić czy nie ma za dużego luzu i nie przechodzi poza zakres regulacji silnika. Bardzo podobnie działa to jak klapy w kolektorze np w A6 2,7 tdi, gdy jest za duży luz osiowy i silnik przeciąga ramię poza zakres regulacji to wywala błąd, kiedyś spotkałem się z takim...
Są to klapy kolektora
Tak na początek dolot szczelny ???? (intercooler , przewody , kolektor itp ) , przepływka sprawna ?? (podmieniana ) ..
Klapki w kolektorze ssącym lub ich sterowanie.
A ja lubię takie auta , mam z czego żyć . Jak zdejmiesz kolektor ssący to zobaczysz co jest do zrobienia .
Rozłącz kolektor przed FAPem i zobacz czy jedzie, bo jak tak to zapchany....
Kolektor rozebrany, decyzja - dorobienie łożyskowania od strony dźwigienek. Zobaczymy jak tokarzom to wyjdzie.
Chodzi tutaj o kolektor ssący? Bardzo nie wiem gdzie tego szukać.
wrzuć ori wsad jak masz możliwości
Jak zdemontujesz EGR odkręć obudowę plastikową mechanizmu EGR sterującego przepustnicą i srawdż napęd,często uszkodzeniu ulegają plastikowe tryby mechanizmu zaworu.Pozdrawiam. Dodano po 8 Jak zdemontujesz EGR odkręć obudowę plastikową mechanizmu EGR sterującego przepustnicą i srawdż napęd,często uszkodzeniu ulegają plastikowe tryby mechanizmu zaworu.Pozdrawiam....
Wiatm gdzie w silniku audi a6 c4 ael znajduje się czujnik g71 czujnik ciśnienia ,czy to taka duża aluminiowa kostka z wężykiem podłączonym do kolektora dolotowego i zasilaniem na trzy piny?
Do końca nie rozwiązli problemu ale przybliżyli usterke dzięki.
Jeżeli myślisz że zawalony EGR był przyczyną pojawienia się oleju w jego okolicy to się mylisz. Ten olej jest przyczyną zawalenie EGRa - olej+sadza i masz swój nagar. Skoro on był taki zawalony to trzeba było też kolektor ssący zrzucić i wyczyścić bo wygląda podobnie. Za jakiś czas te elementy znów tak będą wyglądały. Kolega ROBEK podał Ci powody czemu...
klapy chamujące te w kolektorach ssących pracują mogę się założyć że nie
Dzieki turbinie dasz mu duzo powietrza, a co z paliwem? Musisz mu zmienic mape wtrysku. Co z kolektorem ssącym? Zastanow sie czy warto?
Wlej do środka kolektora ropę na 30 min potem karcze rem :) i możesz powtórzyć ja tak zrobiłem ze swoim tylko na krócej niż 30 min tam rope zostawiłem i :) powodzenia pozdro
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Grzebie bo nie chodzi. A "silniczek" jest , jest to regulator biegu jałowego potocznie nazywany "silniczkiem krokowym" chodź nim nie jest. Jest umieszczony w obudowie filtra powietrza - tak dla informacji. Jeśli kolega chce pomóc to czekam na info jak zweryfikować poprawność odczytów z poziomu VAGcom. Zamknij natychmiast klapę silnika i więcej tam...
Moc zrobiona nie łączyła wtyczka od czujnika g71,g72 w rurze kolektora , teraz logi sa ok.Biore sie za czujnik.
sprawdż przewód między interkulerem a kolektorem ssącym -często pękają i wtedy komp to właśnie pokazuje
Cewki poszły na pierwszy ogień, sterownika nie mam jak podmienić. Dodano po 12 Po zdjęciu kolektora ssącego nie widać zaworów ssących.
Nie V5 bo to nie jest 5 cylindrów :-D tylko 5V turbo i 20V turbo to jest to samo 5 zaworów/4 cylindry = 20 Oznaczenie Audi 5V turbo Oznaczenie VW 20V turbo Jak kod silnika to AEB czyli ten stary to wszystko będzie pasować P&P Technicznie wszystko to samo (elektronika, turbo, kolektor, głowica, przepływka i reszta osprzętu)
Witam. Potrzebuje schemat 4 pinowych wtyczek do silników (sterowników) kolektora sącego klap w 3.0TDI w audi a6 2004r silnik ASB. Są to silniki klap o oznaczeniu: lewy v157 i prawy v275. VIN auta: WAUZZZ4F25N007555.
Dodam, że kopcenie występuje tylko na wolnych obrotach tzn na luzie a jak jadę normalnie bądź mocno depnę w gaz wówczas kopcenia niema. Dodano po 3 Dowiedziałem się, że moze to być zapchany kolektor ssący i EGR.
Iskra jest dziś buchnął przy wystrzale niebieski dym z pod kolektora ,chyba nie powinno tam go być czy rozrząd się przestawił czy coś z cylindrami ?
moim zdaniem czujnik położenia wałka rozrządu do wymiany, miałem podobnie w A6, co do temperatury mogą być 2 czujniki i 1 padł dlatego takie przekłamania w VAG-u jeden czujnik jest w kolektorze dolotowym drugi po prawej stronie w rurce wodnej z tylu pozdrawiam
Czy membrana siłownika klap kolektora dolotowego jest cała? Jeśli nie to zasysa lewe powietrze poza przepływomierzem. Częsta usterka.
Błędy sporadyczne od EGR i kolektora dolotowego. Na dzień dzisiejszy brak błędów w ECU. Ciśnienie sprężania równe na wszystkich cylindrach. Podmienione zawór regulacji ciśnienia i czujnik ciśnienia na szynach wtryskowych. Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia. Usunięte katalizatory. Przeprogramowany komputer silnika. Sprawdzone klapy w kolektorach dolotowych....
Witam sprawdź powietrze na mikserze jeżeli wszystko jest ok to sprawdź wtrysk rozruchowy taki dodatkowy na kolektorze może leje odłącz go na jazdę próbną
Jakiś czas temu kupiliśmy A6 C6 silnik 2.4, piękne auto.... do czasu. Awaria rozrządu i kolektora ssącego skutecznie wyleczyły mnie z tej miłości. Za rozrząd serwis wołał, o ile dobrze pamiętam ponad 5tys , kolektor ssący ponad 4 tys. Nigdy więcej takiej niemieckiej technologii ..... Stare auta, a serwis kosztuje krocie.
Po sprawdzeniu błędów wyskoczył błąd nieszczelności układu dolotowego. Po sprawdzeniu szczelności kompresorem powietrze ucieka odmą oraz rurkami od odmy do kolektora. Przeczyszczona została również przepustnica, lecz nie była strasznie ubrudzona nagarem. Czekam na nową odmę oraz rurki, ponieważ się rozleciały przy demontażu, będę walczył dalej.
znajdziesz go w króccu wodnym pod rurą łaczącą filtr powietrza z kolektorem ssacym stojac z przodu auta lewa strona z tyłu głowicy
Wczoraj udało mi się kupić turbinę i ją wymienić. Pozostało wyczyścić kolektor, poskładać wszystko i próba. Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku.
Zbyt bogata mieszanka oraz nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia. Błędy mieszanki mogą być spowodowane złym odczytem z czujnika ciśnienia. Szukaj w kolektorze ssącym. Może ciągnąć lewe powietrze przez co oszukuje czujnik i wzbogaca mieszankę.
Czy ten silnik nie jest wyposażony w czujnik ciśnienia w kolektorze? Wolne obroty i cała reszta tak jak się należy? Żadnych anomalii ?
Czujniki spalania stukowego są wkręcone w głowice, musiałbyś zdjąć kolektor ssący żeby do nich dojść. Miernikiem ich nie sprawdzisz, co najwyżej oscyloskopem, najlepiej przy wtyczce koło ściany grodziowej, to chyba niebieskie wtyczki są od tych czujników. Ale ja wątpię żeby to była przyczyna problemów. Natomiast tych dwóch następnych błędów nie ma w...
Hmm, STAG lub TECH powinny bez problemu dać sobie radę, zdecydowanie wtryski barracuda pojedyncze montowane najbliżej kolektora, co do reduktora, dość sobie chwalą NIKO w modem SMC (lpg forum). Ja jednak pewnie bym założył dwa czerwone AC, czarne niby do 150KM ale to by było na styk, lepiej dać zapas. Gold tego nie obrobi...
kolego jakiś czas temu męczyłem audi a6 2.5 tdi też z brakiem mocy, były robione głowice, serwis rozłożył ręce, wszyscy stawiali na prepływomierz, okazało się że była nieszczelność między kolektorami a turbiną, sprawdz to Nieszczelności zazwyczaj toważyszy błąd 575.. Dodano po 6 domex32 my tez zrobilismy autku taka solidna na nasze mozliwości diagnoze,...
np. http://www.a6klub.pl/a6-c6-27tdi-problem... warto przeczytać te kilkadziesiąt stron
Silnik 2.5 tdi prawdopodobnie to czujnik podciśnienia w kolektorze ssacym ale jeszcze nie wiem który bo sa tam 2 weżyki i jakieś 2 elektroniczne piedółki
jak zatkam palcem przewód Kolektor ssący-odma pisk ustaje A czy zaworek odpowietrzania nie przepuszcza w drugą stronę z dolotu w silnik?
Witam.I jak koledzy,doszedł ktoś,co jest odpowiedzialne za tak wysokie ciśnienie.Umnie też jest 480 bar.Auto dymi mocno na biało.Korekty wtryskiwaczy po rozjeżdżane od -4 do + 5 w nieskończoność.Wtryskiwacze podmienione na drugie i to samo.Pomiedzy kolektorami jest taka chlodniczka i tam widzę jak mi ropa cieknie.Czy to od takiego ciśnienia, coś się...
Teraz dopiero zauważyłem że tam jest regulator z wężykiem podciśnienia i te 4 bary powinien mieć ale do ciśnienia (podciśnienia) w kolektorze. Czyli na wolnych obrotach tak z 3,3 do 3,5 bara względem atmosferycznego. Czasem te regulatory lubią przeciekać przez membranę i podają paliwo do kolektora wężykiem podciśnienia/ciśnienia odniesienia. A jaki...
Mówisz że czasy wtrysków są dłuższe na jednej głowicy a to by sugerowało że dostaje za dużo powietrza albo lewe, nie wiem czy dobrze wyczytałem zagazowany tak? weź sobie kup tester szczelności (albo lepsza opcja samostart bo jak będzie nieszczelność to zacznie podnosić obroty jak pociągnie samostartu) odpal samochód i psikaj gdzieś w okolicy uszczelki...
Dyskusja schodzi na tematy gazu, a wiadomo, ze najwazniejszy jest montaż wkrętek, rodzaj wtryskiwaczy i reduktora, a na końcu sama elektronika, więc nie ma sie tu co licytować jaki sterownik lepszy, bo jak nawiercenia w połowie dł. kolektora i z węzami 20 cm na leżącym valteku 30 to najlepsza elektronika tego nie uleczy.
Sorry stary ale coś pieprzysz z tym chipem. Przy modyfikacji elektroniki możesz co najwyżej osiągnąć 10-13% maks. I to nie przy każdym silniku. Modyfikacja elektroniki,dolotu,układu wydechowego. Te zabiegi w tym silniku mogą ci dać góra 220 KM. Potem zostaje już tylko ingerencja w mechanikę. Podaje mały przykład silnika 4.2 audi. ten sam silnik występował...
Witam. Niedawno zostałem posiadaczem Audi A6 2.5 TDI 150 KM i dzisiaj stwierdzono że mam uszkodzony czujnik ciśnienia kolektora dolotowego. Czy orientujecie się może jaki to jest koszt i czy jestem w stanie sam to wymienić bo oczywiście w serwisie powiedzili że musiałbym odstawić do nich i będzie mnie to kosztować 650 zł (sama robota) Z góry dziękuję...
witam.Niestety nie mam jeszcze dostepu do tej glowicy(musze zdjac kolektory zeby miec dojscie do odczytania numeru).Z tego co sie dowiedzialem z innych zrodel powinien to byc numer 06A103351L.Jest to numer orginalu.Pozdrawiam.
Piszesz, że przeczyściłeś dolot, czyszcząc go sprawdziłeś położenie klapy gaszącej umieszczonej przed wlotem łącznika kolektorów ssących ? Warto tam zajrzeć gdyż lubi się zacinać w pozycji półotwartej i wtedy silnik też będzie mulił.
Błędu już nie ma. Przejechałem już 500 km i nie powrócił. Wtryskiwacze są podłączone do kolektora oddzielnie bez listwy. W programie Bank 1 to 6 wtryskiwaczy Bank 2 zero. Mapa lpg zrobiona 100% i nic z tego.
Witam posiadam audi a6 z 94r silnik aat 115km problem jest taki ze auto jedzie normalnie do 140 pozniej czuc ze turbina nie pracuje, nagle spada cisnienie doładowania,(bład na komputerze:cisnienie w kolektorze ssacym) wymienialem juz n75 map sensor i dalej to samo.Co zaobserwowałem to to ze gdy odłącze przewod od kolektora ssacego do map sensora to...
Witam wszystkich. Po zakupie auta audi a6 c5 98r okzalało się, że klimatyzacja nie działa. Ciężko jest to opisać bo klimatyzacja żyje własnym życiem. W momencie gdy ustawię nawiew np, na nogi to dmucha na szyby, gdy na środek to dmucha w nogi.. Klima jest ustawiona z obu stron na Lo , a mimo to z lewej czasem zawieje zimno, a z prawej gorąco. Dodam,...
Wymieniłem komplet czyli przepustnica, chłodniczka EGR, metalowy, podciśnieniowy grzybek oraz ten plastikowy również. Praca straszna. Do tego czyszczenie kompletnego dolotu, kolektory rozebrane w mak, klapki wyjęte wyczyszczone, nasmarowane w miejscach obracających się. Wszystko zrobione tak jak być powinno, żaden mechanik by się tak z tym nie bawił....
W sterowniku jedynie blad klapy w kolektorze dolotowym wartosc dolna nie osiagnieta. Czy ten czujnik temp paliwa moze powodowac niemoznosc uruchomienia silnika ? Kiedy silnik pracuje temp paliwa jest w normie.
Ok będziemy musieli bliżej przyjrzeć się zasilaniu. Jakie są napięcia na bazie, emiterze i kolektorze Q817 i Q818 Dodano po 2 Baza Q701 11,8V (srodek) brak napiecia. Ten tranzystor wygląda na niewysterowany przez Q811 a Q811 jest niewysterowany ponieważ IC801 który nim steruje nie ma aktualnie zasilania
w moim a6 (2.5 180 KM 2000r) jest w inrcoolerze a dokładniej przy jego wylocie. Wymiana o tyle upierdliwa, że trzeba zdiąć zdeżak
Sprawdź wtryski. Na pracującym aucie zaciskaj kolejno wężyki idące do kolektora dolotowego. Jeśli przy sprawdzaniu jakiegoś nie będzie zmiany to masz winowajcę. Przeczytaj też rady z [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v...
bo tak właśnie działa pompa powietrza wtórnego... jest uruchamiana tylko w początkowej fazie rozgrzewania silnika... jej zadniem jest dostarczenie świeżego powietrza przed katalizatorem, tak aby niespalone paliwo które znajdzie się w kolektorze wydechowym mogło się "dopalić" i tym samym rozgrzać sonndy oraz katalizator... wpisz Sobie w przeglądarkę...
Czy Q5 czy A6 to już sam zdecyduj. Q5 3.0 tdi będzie lepiej dopchane niż 2.0 tdi A6 (no chyba że indyvidual:) ). 3.0 tdi droższe w utrzymaniu eksploatacyjnie i pod względem usterek. Silnik może eksplodować już przy 180000km i nic na to nie poradzisz. Chyba że olej co 15000 i dpf off. Wtedy silnik pożyje. przy 2.0 tdi wiadomo układ paliwowy może polecieć...
Witam mam problem wymieniłem pompę wtryskową w audi a6 2.5 tdi mam problem a bardziej zagadkę. Wiem że odpowietrzanie pompy VP44 jest łądnie opisane na forum ale problem polega na tym że nie mam możlwiość zrobienia takiej pompki czy mogę przeciągnąć paliwo np. siła właśnych płuc tak jak robiłęm w to focusie 1.8 tdci ? na jednym forum doradzili mi "Kolego,zalej...
Witam. Zachciało mi się Audi i mam problem :) Audi A6 C6 2006 rok. BDW 2.4 Na zimnym silniku słychać stuki, pochodzą prawdopodobne z kolektora ssącego, na moje oko to stuka zawór. Częstotliwość stuków zwiększa się razem z obrotami, jak silnik się rozgrzeje to stuki zanikają. Po podpięciu do VCDS - Błąd 000833- Camshaft Position Sensor (G40) P0341-006-...
To ciebie naciagneli... Jedyna prosta opcja to zdjecie kolektora wydechowego i podejrzenie trzonkow zaworow. Jak nie ma jeszcze problemow z silnikiem to bym to teraz olal. Na 100% turbina nie ma luzu ? Jakby byla regenerowana to by w dolocie nie bylo oleju....
Według mojego schematu przepustnica to: pin 1 masa pin 2 zasilanie 12v po zapł0onie od F 24 pin 4 do Sterownika A25 pin 3 do sterownika A60. Zasilanie sprawdzasz probówką 12v. To samo z silnikiem went. ,dwa cienkie kabelki. Jeden idzie do sterownika a drugi to plus po zapłonie właśnie od tego bezpiecznika F24. Przy uszkodzonym module silnika tez będzie...
Sam raczej nie dam rady bo nie mam do tego sprzętu, ale wolę już mniej więcej wiedzieć, co i jak żebym się orientował. ps. w razie w jak znajdę fundusze i będę mógł coś kupić do diagnostyki to co Polecacie ? ;) bo również mam Audi a6 c6 i może to sie kiedyś przyda... ________________________________________... Sytuacja wygląda...
No proste kolego, skoro masz podparte ssące to przy suwie sprężania i wydechu kawałeczki lecą sobie do kolektorka ssącego. Z którego później są zasysane do innych cylinderków. Zgodzisz się ze mną czy masz jakąś inną wizję?
Nie wiem jak tutaj ale zazwyczaj jest tam zawór podciśnienia który to podaje podciśnienie na zawór (podobny do EGR) który podaje powietrze pompowane z pompy do kolektora wydechowego by szybciej nagrzać katalizator. Tutaj powinny być takie dwa. Może elektrozawór się nie otwiera, może wężyk od podciśnienia jest dziurawy. Musisz sprawdzić czy ten zawór...
Witam, lampy tylne LED z Audi A6 C7 2013. Od jakiegoś czasu lampy z klapy mają problem z uruchomieniem świateł pozycyjnych. 10x się załączą poprawnie, a przychodzi moment, że mają 3x problem z uruchomieniem, wtedy przy próbie uruchomienia mrugnie LED i gaśnie. Zanim zdecyduję się otworzyć swoją lampę, zakupiłem jedną z lamp (podobno uszkodzoną) z tego...
Mam pytanie do znawców Audi. Kręcę przy Audi A6C5 2.4BDV i zastanawia mnie, jak to jest z tą odmą?? Tam rzekomo jest słynny eżektor, czy jakoś tak, który lubi się zapychać. Ja mam u siebie tak, że lewy kolektor był cały zalepiony, więc wyskrobałem, co się dało. Kupiłem drugi przewód odmy, ale ja nie mam tego eżektora, tylko takie coś płaskie. I na rozgrzanym...
Zacznij od blokady, najtaniej najszybciej.
Zmieniłem ciśnienie na 0.9 i wyniki mniej więcej jak wyżej mam nadzieję że uciesze się przy następnym tankowaniu. A co do sondy to możliwe że będę wymieniał katalizator na tzw downpipe i tam będę miał wariant na jedną lub dwie sondy. A co do wtryskiwaczy to przy listwie węże między w wtryskami a kolektorem były różnej długości, teraz są bardzo krótkie...
Po naprawie turbiny nie jest wskazane dawanie aby eksploatacja samochodu była tak ostra jak piszesz Jeśli rozsypała się turbina to podczas jej wymiany należy wykonać czyszczenie układu dolotowego wraz z kolektorem może w nim być na ściankach dużo nalotu a w chłodnicy powietrza zalegać stary olej jeśli turbina była zregenerowana na chińskich częściach...
Napięcia na wszystkich tranzystorach są takie same: Ube = 0,8 V, Uce = 0 V (może być coś więcej 0,1-0,2 V, bo miernik wiekowy, dawno niekalibrowany). Czyli wynika, że oba złącza są chyba w nasyceniu. Natomiast oporników jest 8: 4 w obwodach kolektorów i 4 w obwodach baz. W sumie mamy prawie 1 W, a płytka licha i niewielka. Grzeją się głównie rezystory,...
Na seryjnych gratach za dużo się nie da wycisnąć z 2,5 TDI. Ma stare 8-bitowe ECU, tam trzeba kości z ECU wyjmować i programatorem na stole przepychać program, więc nie daje się łatwo stroić. Za to były kiedyś na forum klubu Audi A6 C4 sprzedawane tzw. kości gotowce. Silnik AAT 2,5 miał większą turbinę KKK16, ale wtryski miał 195. Co dawało 115 koni....
przepływ kolektor przepływ kolektor kolektor słoneczny kolektor słoneczny kolektor zrobić kolektor słoneczny
liczenie butelek lutownica solomon candy awaria
marka piekarnika elektron wybuch
Lokalizacja kabla minus kierunkowskazów w skuterze 4T Schemat elektryczny Chrysler Voyager 3.3