Biały lub niebieski dym świadczy o za małej ilości paliwa albo o niewłaściwym kącie wtrysku.
Szczelność kolektora, ciśnienie paliwa. Tak na początek.
Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
Różne problemy z pandami maja swój początek przy wtyczce ecu.
Niestety ale w tym silniku nie występuje przepływomierz, jest tylko obudowa na silnik z filtrem powietrza. Przeczytaj ze zrozumieniem. Wszystkie elementy muszą być sprawne i drożne.
To jest ciśnienie w kolektorze ssącym.
Problem rozwiązany. Okazało się pierdoła.
W kolektorze ssącym masz ciśnienie, a nie podciśnienie. Ciśnienie dodaje paliwa w pompie wtryskowej.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
Nie wiem dlaczego masz za dużo przerabiania żeby się wpiąć do płaszcza , przecież wystarczy wpiąć się do rurek które idą z płaszcza do pieca CO. Ten pomysł który ty chcesz zastosować wydaje mi się nie najlepszy ponieważ będziesz miał w kolektorze ciśnienie jakie masz w wodociągu no i będziesz pobierał wodę która przechodzi przez kolektor.
Tak jak kolega pisze, montaż po przeciwległych końca kolektora. Ciśnienie w układzie około 2 , rurki powinny być miedziane fi15 - bo czasami potrafi (przynajmniej u mnie) dobić do 105-109stopni, a przy plastikach to tak nie najlepiej. Sterownik masz dobrze ustawiony ?. Co Ci podczas słońca podaje czujnik temperatury na kolektorze ?
1,5V na biegu jałowym 51pin ECU, 1,2V przy 2000orb/min. To ile obrotów wedle Ciebie jest na biegu jałowym? 2500? Ja zawsze myślałem że czym mniejsze ciśnienie w kolektorze (większe podciśnienie) tym mniejsze napięcie na czujniku. 5V to okolice ciśnienia atmosferycznego, czym ciśnienie bliżej 0bar tym napięcie niższe. Czym bardziej uchylisz przepustnice...
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie w kolektorze czy jest prawidłowe oraz ciśnienie spalin na oko, jeśli jest dobrze to pozostaje kwestia lejących wtrysków, weź odłącz wtryski i weź butelkę małą dziurkę zrób w zakrętce i nalewaj po mału benzyny do dolotu, może odpali a może jeszcze w silniku jest coś rozwalone.
Mam teraz oryginalny wsad. I błąd przeplywki oraz błąd 0105. Po kasowaniu moc wraca na chwile i potem znów tryb awaryjny. Przeplywke przerzucilem, adaptacja zrobiona ale nie widać jakiejś poprawy. Tylko wtedy kiedy kasuje np. Błąd w trakcie jazdy i moc znów wraca na parę chwil. Oczywiście na oryginalnym wsadzie mam też błędy dpf. Niemam pojęcia co jest...
Ciśnienie kolektora ssącego na biegu jałowym Wyreguluj zawory. , to też może być przyczyną, ale nie pojawia się w jednym momencie tylko stopniowo. pozdrawiam
wepnij sie gdzies rurka do kolektora i wezyk do kabiny i manometr
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
Dzień dobry. Mam Scenica 1 9dCI 130 koni, niedawno kupionego. Tuż po zakupie sterownik silnika wskazal błąd P012B przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Wymieniony został filtr powietrza, bo był zawalony na czarno, oprócz tego był wymieniony rozrząd i filtr paliwa. Dziś w trasie sytuacja się powtórzyła, wystąpił ten sam błąd przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Odczytywałem...
Sprawdź ustawienie i zużycie rozrządu.... Za duże to ciśnienie w kolektorze o ile jest szczelny....
W passacie mam taki błąd 00575. Doczytałem że to "Ciśnienie w kolektorze dolotowym" Co może być przyczyną ??
Ciśnienie powietrza w kolektorze: 100 kPa Masz zdecydowanie za małe ciśnienie w kolektorze, u mnie jest 1000 hPa, musisz to zmienić. ... z tymi 1000 hPa to oczywiście żart.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Nie ciśnienie w kolektorze tylko ciśnienie na listwie paliwa, tak która zasila wtryskiwacze. Kolekto dolotowy to powietrze dla silnika.
Najczęściej takie objawy daje uszkodzona kopułka lub palec rozdzielacza. Obniża się ciśnienie w kolektorze to iskry sobie latają we wszystkie strony. Rozrząd sprawdź a nie zgadujesz.
Na dobry początek polecam sprawdzić ciśnienie paliwa. A co do kolektora to bez problemu można go połatać, bardziej od klejenia jednak polecał bym pospawać u fachowca. Oczywiście bardziej sensownym rozwiązaniem jest wymiana, z samym wywierceniem i osadzeniem króćców gazowych nie ma dużo roboty..
A jak silnik stoi to turbina dmucha? Zauważ dwa parametry: -ciśnienie w kolektorze -ciśnienie atmosferyczne
To jest zawór upuszczający ciśnienie z kolektora (gdyby się takie pojawiło). Cieknący olej oczywiście nie jest normalnym objawem. Po zdjęciu pokrywki, wykręcasz obudowę i w środku jest gumowy grzybek. Możesz spróbować wyczyścić, jeśli guma jest cała, albo kupić nowy. Występuje jako część zamienna. Musisz tylko zmierzyć jego średnicę (53, czy 59mm).
Lda nie działa, ale następuje wówczas także ubytek cienia doładowania z kolektora dolotowego ciśnienie spada z 0,5 bara prawie do zera pod obciążeniem - moc nie spada, zadymienie się nie zmienia. Kkknc czy zajmujesz się naprawami silników? Mam też problem z silnikiem Deutz w Fendt
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
Dzięki za link. Przy okazji, po co jest ta blaszka? To jest klapa antywybuchowa do LPG żeby nie było zniszczeń dalej ciśnienie ma zamknąć tylko w kolektorze.
Reduktor i wtryski LPG są nowe dobrej firmy więc raczej bym je wykluczał. Poza tym kilka godz po zgaszeniu w przewodach nadal jest ciśnienie a w przypadku przedostawania się gazu do kolektora ciśnienie by uciekało.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Błąd wysokie ciśnienie w kolektorze dolotowym
Właśnie widac, że masz nie podpięte podciśnienie z kolektora do reduktora (do tego mosiężnego króćca z otworem fi 4). Połączyć z wężykiem (poprzez trójnik), który łączy prawy króciec MAP na czujniku i idzie do kolektora, oznaczony poglądowo na niebiesko, lub bezpośrednio do kolektora ssącego. Dlatego ciśnienie 1,8 ale i tak w jakimś zakresie powinno...
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Muszę sprawdzić, jakie mam dysze. To będą te przy listwach gazowych, na które nachodzą wężyki, czy te wkręcone w kolektor? Ciśnienie reguluje się śrubą na parowniku? A jeżeli podniosę mnożnik i mapy się pokryją, to skąd będę wiedział, czy dysze są za małe?
nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
Odłącz wtyczke od egr i zobacz jak jezdzi. Troche duża korekta ltft. Ciśnienie kolektora w normie. Zapłon niby ok niby ciut dużo. Trzeba by podczas jazdy obejrzeć stft, ltft, napięcie z obu sond i ciśnienie kolektora. Pasuje sprawdzić czy tps zachowuje się poprawnie. To na start.
"Podczas jazdy przy podłączonym VAGu turbina pracowała dobrze przy około ~2500 rpm po dodaniu gazu do podłogi niestety zaczeła już podawać jakieś złe wartości" I sam sobie odpowiedziałeś. Nie działa układ ograniczający ciśnienie doładowania. Jeżeli wężyki podciśnieniowe są całe jak piszesz to albo są przytkane albo nie działa zaworek N75. Sprawdzić...
Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór strujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa, a najprawdopodobniej przepływka. Dodano po 5 Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór sterujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa,...
Ciśnienie w kolektorze ssącym powinno się zawierać dla silnika rozgrzanego, pracującego na obrotach biegu jałowego od 330- 410 mBar Jak w kolektorze ssącym by było ciśnienie to byś się zabił przy pierwszym hamowaniu. Mowa oczywiście o silniku bęzynowym
Specjalistyczne bojlery do kolektorów (dwuobwodowe) posiadają dodatkową wężownicę, którą przepływa czynnik grzewczy z kolektora i ogrzewa wodę użytkową. Zwykły bojler takiej wężownicy nie posiada. Musiałbyś wykorzystać kolektor, jako element instalacji wodnej ale wtedy musisz pamiętać, że jest w niej spore ciśnienie i kolektor musi je wytrzymać. Poza...
Witam. Dopadł mnie problem z autem po odpaleniu silnika słychac jak by cisnienie z tłoków w kolektorze ssacym. Ma ktos jakieś przypuszczenia???
Moze gdzies przeciek powietrza jest
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
Może być reduktor mogą być wtryski - 10 lat to kupa czasu. Tyle że to jest ciśnienie a raczej podciśnienie kolektora dolotowego a nie ciśnienie na reduktorze. Nie wiadomo czy jest cały czas takie czy niższe? Jakie jest na PB na luzie i przy przegazówce?
uszkodzony uklad doładowania przeciez vag wszystko powiedział
Zobacz co widać na przewodzie sygnałowym bo ECU krzyczy że w kolektorze jest złe ciśnienie (zbyt wysokie) albo ma zwarcie na przewodzie sygnałowym. Zobacz co jest na odpalonym silniku z czujnikiem i bez czujnika. Mierz do masy. Powinno być 5V gdy silnik nie pracuje. Czym niższe napięcie tym niższe ciśnienie w kolektorze (wyższe podciśnienie). W tej...
Zapewne PDE bosch ms 6.2 czujnik ten mierzy i ciśnienie doładowania jak i temperaturę powietrza w kolektorze ssacym dla ciśnienia doładowania 0,5 V, około 0,5 bar 1,0 V, około 1,0 bar 1,5 V, około 1,4 bar 2,0 V, około 1,8 bar 2,5 V, około 2,2 bar 3,0 V, około 2,7 bar 3,5 V, około 3,1 bar 4,0 V, około 3,6 bar dla temperatury 4,7 V, około -20 stopni Celsjusza...
ciśnienie prawidłowe dla silnika 1.6 16v K4M powinno wynosić 350 mbar ( +- 50mbar ) Nie ma czegoś takiego bo vaku zależy od obrotów i uchylenia prepustnicy. DUżo powie pomiar ciśnienia sprężania.
MAP to czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze. Mierzy ciśnienie bezwzględne w kolektorze wlotowym.
Hamulce działają ale mogą mieć lekkie opóźnienie przy naciskaniu pedału zaraz po puszczeniu gazu. Chodzi o to że ten zaworek utrzymuje podcisnienie na serwie a gdy przepustnica jest otwarta i zaworek uszkodzony to do serwa idzie ciśnienie z kolektora. Po puszczeniu gazu zamyka się przepustnica, w kolektorze budowane jest podcisnienie i jest chwilowe...
Puszcza więcej powietrza dlatego że za bogato ma. Czas wtrysku 3,6ms to co najmniej 2 razy za dużo jak na rozgrzany silnik. I tak nawet jak jest całkowicie otwarty to nie realne żeby miał w kolektorze ciśnienie atmosferyczne.
Stwierdzam, że sonda pracuje poprawnie. Po odpaleniu ciśnienie w kolektorze jest w granicach 32 kPa, a gdy zaczyna przebierać, to jest 60–70 kPa.
To tak jak kaczor2502 pisze, trzeba się podpiąć czy to clipem czy czymś podobnym, sprawdzić błędy i parametry bieżące takie jak ciśnienie na listwie i w kolektorze dolotowym.
problem rozwiązany nie było styku we wtyczce cewki sterującej zaworem EGR. bez tego ciśnienie w kolektorze dolotowym nie przekroczy ciśnienia atmosferycznego.
mam problem z moim stilo 1.6. Mianowicie komputer pokazywał błąd map sensor Jaki dokładnie błąd? Komputer może pokazywać błąd MAP-Sensora nie tylko z powodu jego usterki ale również gdy odczyt z czujnika jest poza zakresem/znacząco różni się od oczekiwanej wartości - ale możliwe, że z jakiegoś powodu ciśnienie w kolektorze rzeczywiście jest nieprawidłowe.
Podcisnienie w benzyniaku rzedowym, na wolnych obrotach powinno byc 0.5 bar. Jezeli jest inne to masz rozrzad przestawiony lub dziure w kolektorze.
Sprawdź podciśnienie w kolektorze i ciśnienie sprężania w cylindrach...
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
To ci powiem, co ja bym teraz zrobił: sprawdził komputerem, jak działa przepływomierz i inne parametry rzeczywiste, czy są w normie, jakie ma podciśnienie w kolektorze, czy jest szczelny, ciśnienie na cylindrach, luzy zaworowe, a na koniec ustawienie rozrządu.
Co do teorii to w systemie wtryskowym (czy to gazu czy benzyny) chodzi o utrzymanie stałego ciśnienia paliwa względem kolektora, żeby na powiedzmy 1ms wtrysku zawsze poleciała przewidywalna ilość paliwa. Zakładając że atmosferyczne to zero, na jałowym masz tam jakieś -0,8bara w kolektorze i jak dasz but-opór i zrobi się tam atmosferyczne to mniej więcej...
Pytanie z ciekawości. Skoro sensor MAP mierzy ciśnienie kolektora ssącego, a podczas rozruchu to ciśnienie nie wzrasta, to co może jeszcze zawodzić?
Map sensor mierzy ciśnienie różnicowe : jedno to różnica ciśnienia gazu i ciśnienia w kolektorze ssącym, drugie to podciśnienie w kolektorze względem atmosferycznego, Jeśli masz brak wskazań ciśnienia to instalacja nie będzie prawidłowo działać z powodu braku korekt od ciśnienia - i nic tu nie da ustawianie na manometr . Napraw lub wymień map. Najlepiej...
Jest w temacie jakie to auto Audi 2.3 quattro. Wąż jest metalowo-gumowy. Auto kopci strasznie... ale to chyba normalne jak dostaje olej do kolektora... a ciśnienie na tłokach jest. Nie mam przyżądów żeby to dokładnie sprawdzic.
Witam ! Po zrobieniu log. 010 (masa powietrza pobranego 560, ciśnienie atmosferyczne 989,ciśnienie w kolektorze dolotowym 1213 ) 011 ( przy prędkości obrotowej silnika 3500obr/min, ciśnienie doładowania wynosi 1948mbar, natomiast ciśnienie w kolektorze dolotowym tylko 1132mbar ). Ciśnienie w kolektorze dolotowym jest już max. jakie można wyciągnąć w...
A pewny jesteś, że wywala ten olej korkiem oleju, a nie np rozerwanym weżem doładowania, albo pękniętym kolektorem?
A kto mierzy kompresje na odpalonym silniku mierzy się na zimnym a z twoich pomiarów wynika że silnik złom Raczej na zgaszonym ale rozgrzanym do temperatury roboczej
Do sprawdzenia w momencie występowania usterki ( lub diagnostyka -może pamięta jakieś błędy) czujnik pozycji przepustnicy , czujnik ciśnienia w kolektorze tzw. MAP sensor oraz ciśnienie paliwa .
Czy po włączeniu świateł nie wzrastają Ci minimalnie obroty? Nie. Wyraźnie maleją. Po wyłączeniu świateł z powrotem rosną obroty. Im więcej odbiorników, tym silniejszy efekt. Nawet jest różnica pomiędzy pracą na wysprzęglonym silniku, a biegiem jałowym. Jakie ciśnienie jest w kolektorze gdy przepustnica jest otwarta a jakie jak jest zamknięta? Po otwarciu...
Witam serdecznie. Te spaliny w kolektorze dolotowym to może być niedomknięty EGR.
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
Wstaw lepiej błędy niż opisy. Ciśnienie masz na myśli sprężania? Rozrząd ok? Jakie ciśnienie pompy paliwa?
Bardzo proste,z tego samego powodu przez który auta na doładowaniu maja chłodnice powietrza. Tu jest właśnie przewaga silnika z wtryskiem nad silnikem gaźnikmowym.,który nie uswzględznia zmian temperatury. Ecu mierząc temperaturę i przepływ powietrza lub ciśnienie w kolektorze ,wie dokładnie ile ono waży. W zażności od tego dolewa odpowiednio paliwa....
Marketingowa ściema. Reduktor ma trzymać stałe ciśnienie względem kolektora, temu to nie wychodzi więc wymyślili sobie bajeczkę że to specjalnie tak. Sterownik wprowadza korekty od ciśnienia, ale i tak trzeba skontrolować jak mu to wychodzi i ewentualnie poprawić.
Czy ciśnienie w kolektorze listwy wtryskowej może tak wysoko wybiegać ponad ciśnienie zadane? (gwałtowne przyspieszanie autem) https://obrazki.elektroda.pl/9005974900_... Dodano po 47 Czy to oznacza zacinający się zawór regulacji ciśnienia na pompie?
Cewki z pierwszego na czwarty nie zamieniłeś? Pierwszy jest od skrzyni biegów. Białe świece na 1 i 2 czyli uboga mieszanka. Lewego powietrza nie ssie? Ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych jest trochę za wysokie. Powinno być około 30kPa. Może serwo hamulców dziurawe?
W starych instalacjach LPG (lata 60/70) w samochodach ciężarowych nawijano rurkę miedzianą na kolektor wydechowy. Ciśnienie 2 Bar sugeruje wtrysk gazu w kolektor turbodiesla? Możesz wtryskiwać fazę ciekłą, powietrze jest wystarczająco gorące aby gaz odparował...
To jest dokładnie monowtrysk 1,3 HCS CFI, typ silnika J6A. Rocznik '92 Jak się mierzy podciśnienie w kolektorze?? Ciśnienie sprężania przed remontem było takie: 6 ; 5,5 ; 8 ; 7 do tego żłopał ok 0,6l oleju na 1000km dlatego poszedł do remontu. Wtedy jeździł 160 bez problemu tylko przyśpieszenie było gorsze niż teraz. Ale jak będe u mechanika to sprawdzę...
gubie ciśnienie z kolektora poprzez wtrysk słychać głośny szum powietrza nie jarzę, jakie ciśnienie ,jaki kolektor, jaki wtrysk,jakie powietrze?
Sprawdziłem i jest osobny czujnik doładowania w kolektorze i osobny w ECU. Po odłączeniu czujnika w kolektorze wartość ciśnienia atmosferycznego jest dalej podawana
Ciśnienie w kolektorze ssącym 986 hPa. Nie zmienia się.
Tak. Jest zbiornik. Sprawdzałem w nim ciśnienie jest ok. 1,5 bar.
Ja osobiście nie wierzę w test dymem - za niskie ciśnienie podawania. Kiedyś opisywałem swój „patent” na test sprężonym powietrzem. Tak do około 1,5 bara max. A potem osłuchiwanie okolic kolektora ssącego.
Turbina pracuje cały czas, w silniku doładowanym powietrze jest wtłaczane do cylindra a nie zasysane przez tłok. Kiedy turbina pracuje to w kolektorze dolotowym jak najbardziej jest ciśnienie i to wyższe od atmosferycznego, nie ma w nim natomiast podciśnienia. Jakąkolwiek "dziurą" w kolektorze będzie wydmuchiwane powietrze pompowane przez turbinę, nic...
Nazwa emulator MAPsensora jest niebyt adekwatna do dzialania - emu, MAP. obniza napiecie podawne przez MAP do ECU, A to napięcie to obniża w jakiś "inteligentny" sposób czy o stałą wartość, bo jak jest stała wartość to można wpiąć zwykłą diodę (ewentualnie 2, 3) i obnizyć napięcie o 0,7V (1,4; 2.1V). No ale ciśnienie w kolektorze dolotowym i tak jest...
Witam. Mam podobny problem. Też mam takie wysokie ciśnienie oleju. Olej wypluwa kolektorem wydechowym. Możesz napisać co było przyczyną usterki?
Kolektor sprawdzany czyszczony, jest czujnik ciśnienia od strony rozrządu w kolektorze i wylapal by za niskie ciśnienie w kolektorze. Lub za wysokie. Wezmę sprawdze to czy nie ma nieszczelności przy tym czujniku bo jest na dwóch oringach to może tam coś jest nie tak
Raczej za dużo paliwa. Kup fejsik ICar, do tego apka PyRen i za 5 dych sam popatrzysz co widzi sterownik silnika. Trzeba zobaczyć temperaturę silnika, napięcie z sond lambda, ciśnienie w kolektorze. To tak na początek.
Założyłem nawet drugi zawór, dv raczej pracowało prawidłowo. Wcześniej Blow off też nagle przestał, jak to sprawdzić rozkręcić kolektor? Ciśnienie z przewodu idzie normalnie, gdy go wpinam widać że zawór się otwiera ale po dodaniu gazu wgl nie upuszcza, dopiero jak się da ok 5 tys obrotów to przy dotknięcie ręką czuć lekkie minimalne dmuchniecie ale...
Czy parownik ma elektrozawór od ssania ? Zapodaj zdjęcie mieszalnika na kolektorze ssącym.
Kolektory słoneczne firmy watt VIP 304 Ciśnienie w naczynka jest cały czas w normie. Jakie ciśnienie masz w naczynku solarnym, a jakie w instalacji solarnej, piszesz że jak się instalacja nagrzeje to 2, a jak ostygnie to 0.
Tak, chodzi o napięcia tylko pomyśl skąd emulator ma wiedzieć że właśnie w tej chwili EGR ma być otwarty lub zamknięty? EGR otwiera się w pewnych warunkach a nie cały czas, dodatkowo przy otwarciu czy zamknięciu EGR zmienia się ciśnienie w kolektorze więc jak tylko będziesz emulował te napięcia a MAP nie będzie widział różnicy to wyrzuci błąd. Tak samo...
weź diagnoskop i sprawdź co się dzieje z wysterowaniem zaworu EGR oraz przepustnicy w dolocie. dodatkowo sprawdź przepływ powietrza oraz ciśnienie w kolektorze. uchylanie EGR jest związane z przymykaniem klapy. Jeżeli któreś nie działa- powstaje efekt jak opisujesz.
ciśnienie kolektor ssać ciśnienie kolektor ibiza niski ciśnienie kolektor
zmienic angielski polski pamięć tomtom bascom input bajty
ciśnienie układzie klimatyzacji numer seryjny
Schemat podłączenia podciśnień Mitsubishi Pajero 1990 Czeski zespół tyrystorowy: TESLA, EPRONA, ON Semiconductor