Podstawa to odczytać błędy, przyczyny mogą być różne.
\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
Wystarczy. Kolektor do czyszczenia. EDC 15 pewnie, więc raczej bez obróbki sterownika, chyba ,że się mylę.
Nie dam sobie ręki uciąć ale raczej niema
Szczerze to kolektor i egr do czyszczenia bo kilo syfu tam pewnie. Inpą egr na 0 potem. W mechanizmie czesto spada ciegno z aktuatora i klapki latają luzem.
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
Myślę, że ta maź to olej wymieszany z płynem. Olej pewnie z odmy lub turbiny a płyn może chłodnica EGR przepuszczać. Pewnie cały kolektor masz do czyszczenia.
SPRAWDZ WTRYSKI I WYCZYSC UKLAD RECELKULACJI SPAKIN A W SZCZEGóLNOSCI KOLEKTOR SSąCY KUP SPREJ DO CZYSZCZENIA GAZNIKOW I ZDEJMIJ RóRę Z KOLEKTORA SSąCEGO I JEDNA OSOBA NIECH PULSACYJNIE DODAJE GAZU DO OPORU A TY PRYSKAJ SPREJ DO KOKEKTORA W TEN SPOSóB WYCZYSCI SIE CAY UKLAD I WYDECZ
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
To bardzo czeste uszkodzenie TDI. Przyczyna moze byc przytkany intercooler ojejem ,ktory niestety dostaje sie tam z turbiny. A druga przyczyna to kolektor dolotowy na jego sciankach od wewnatr osadza sie wegiel z olejem co zwerza jego srednice i silnik dostaje za malo powietrza , Widzalem wiele TDI z tym przebiegiem i w kazdym kolektor jest do czyszczenia....
Otwarty (lub zwarty) obwód egr. Wypnij EGR i wtedy spróbuj odpalic. Obwód główny gdzies przywiera.
Wyczyść czujnik ciśnienia turbiny jest zasyfialy mialem to samo 2.2dti
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Wyciągaj kolektor do czyszczenia nim nie jest za późno. Jak to co zostało oderwie się i wleci w zawory....
Cos wpadlo w kolektor po czyszczeniu.
No czeka mnie chyba podróż i nocleg do Wrocławia ... bo u mnie w małopolsce osoby która podejmie się czyszczenia kolektora i klap kolektora nie znajdę ... "Panie tego się nie czyści, tylko trzeba kupić nowy ..."
czujnik ciśnienia paliwa umieszczony za filtrem paliwa pokaż go w astrze g 2,0dtl stan świec i przewody WN no comments
Witam ponownie,silnik juz gada tzn. wymienilismy rorzad i go na nowo ustawilismy(napinacz juz dobrze napina)oraz do wymiany poszly 2 cewki i swiece (zalorzylem swiece 2 elektrodowe)i silniczek normalnie juz chodzi dobrze sie zbiera,tylko czasami wywala blad 16555 (czyli chyba dalej ta sonda do wymiany) oraz na wolnyk(ktore ma okolo 700rpm) troszeczke...
czyściłem zawór EGR chodzi rusza się ani sie nie zacina, ściągałem kolektor i czyściłem kanały egr pod kolektorem i teraz nie szarpie tak mocno jak wczesniej ale jeszcze szarpie podczas jazdy i trochę faluje na obrotach i już nie mam pojęcia co to może być i co sprawdzać, świece nowe po głosie chodzi na wszystkie cylindry
Wyczyścić sensor ciśnienia atmosferycznego Mapsensor na kolektorze dolotowym najlepiej Brake Cleaner - do czyszczenia hamulców.
Dzięki za radę. Miałem okazję podmienić przepływkę, ale właśnie na tani zamiennik i różnicy nie było, dla pewności sprawdzę jeszcze jak będzie się zachowywał z oryginalną. EGR i kolektor czyściłem, więc posprawdzam całą resztę.
Zawór EGR podmieniony membrana szczelna, podciśnienia założone dobrze, kolektor czyszczony, podciśnienie jest ok sprawdzane miernikiem, elektrozawory też podmieniane i nic
Zacznij bez kosztowego czyszczenia czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (Map sensor)
dziękuję Właśnie ostatnio czyściłem kolektor i teraz się zastanawiam, czy nie "pozbyć" się EGR.
czyszczenie kolektora ssącego
Nie zapala,iskra jest i gaznik czyszczony,świeca nowa i podczas kręcenia rozrusznikiem spod kolektora wydechowego widać poci się paliwo.Klient jechał i nagle zgasł silnik.Wygląda jakby gażnik lał,ale żadne regulacje i czyszczenia nie pomagają.
Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
Również mam ten sam błąd i te same objawy Nowe obie sondy, nowe uszczelki przepustnicy i kolektora, przepustnica czyszczona i adaptowana, części wszystkie OE ASO
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
Z sodą kaustyczną trzeba uważać bo skórę i kości rozpuści.Trzeba mieć dobre rękawice ochronne.Ja sodę kaustyczną używałem do czyszczenia taśmy miedzianej.
witam mam opla vectre b 2.0 dti (101 koni) wymieniłem mu wczoraj olej i wszystkie filtry ponadto wyczyściłem mu kolektor ssący miał on z 2cm nagaru musialem przy tym odkręcić przewody od pompy do wtrysków i odpiąć kilka wtyczek od czujników poskręcałem wszystko tak jak było i za nic w świecie nie nie mogę go odpalić pierwsze myślałem ze może ma problem...
W okolicy przepływomierza powinien być króciec ssący do układu podciśnienia. Tam spróbuj
Do tego uszczelkę pokrywy i uszczelki gumowe górne wtrysków na te "kominy". NIe wiem czy jest dobrym pomysłem ruszać kolektor ? W tych silnikach EGR robi straszny syf w dolocie także czyszczenia bedzie sporo. 😁 No ale jak ma być idealnie i sucho i czysto to trudno.
Jeśli tranzystor wylutujesz to skąd się weźmie napięcie na jego kolektorze?
Byłem w serwisie przed wykazaniem tego błędu na czyszczeniu kolektora ponieważ myślałem se to może być przyczyna ciężkiego odpalania. Jednak po jakimś czasie pokazało mi ten błąd i znowu oddałem. Dostałem informacje zwrotna ze jeżeli chce aby problem z błędem zniknął należy wymienić kolektor jednak nie dostałem pewności ze problemy z odpalaniem znikną.
recelkulacja spalin do czyszczenia i kolektor ssący
W 308SW miałem podobną sytuację, wężyk od podciśnienia turbo "wypadł" i spaliny leciały przodem. Po drodze czyściłem EGR (który był zadowalająco czysty swoją drogą) i przejrzałem pół auta, bo myślałem, że kolektor się rozszczelnił. Z tego co kojarzę to jeszcze DPF był czyszczony bo był już pełen.
Zasyfiony EGR i kolektor dolotowy do czyszczenia. Aż się zdziwisz jak mało światła będzie w kanałach.
podaj mu do kolektora dolotowego trochę rodka do czyszczenia kokpitów. Zamiast samostartu. Zobaczysz czy zagada.
https://youtu.be/jXfGh_ud5FY
Może komuś się przyda ta informacja. Stary alternator zregenerowałem z nadzieją że może to coś pomoże. Nowe szczotki, pierścien slizgowy, regulator napięcia, łożyska, uszczelniacz, oring. Falowało nadal chociaż przyznam - mniej. Kolektor dolotowy czyściłem wcześniej mechanicznie po odkręceniu EGR. Tyle ile mogłem z nadzieją że w środku jest czysto....
Toyota Avensis T25 2.0 d4d 116km. Moja Toyota dymiła na czarno podczas delikatnego ruszania jak i przyspieszania. Kopciła ja traktor. Lałem do baku mixol, środki do czyszczenia wtryskiwaczy. Czyszczony kolektor, nowe filtry, czyszczony egr, nowy przepływomierz. Po paru dniach w warsztacie stwierdzili, że wszystko dobrze auto miało moc paliło od strzała....
Witam.... Ja w swoim aucie mialem podobna sytacje. Niestety nie mam Renault tylko Fiata. Mialem identycznie dokladnie cos takeigo jak Ty i dodatkowo, podczas postoju samochody na biegu jalowym obroty rosly to 1500 i oscylowaly wokol tej warosci +- 500 obr. Poczatkowo dzialo sie to tylko jak silnik byl zimny i ustepowalo po przejechaniu paru km jak sielnik...
Sprawdz dokładnie szczelność dolotu-zdejmij rurę łączącą przepływomierz(Ktory tez zapewne potrzebuje czyszczenia)a przepustnicą-lubi sie łamać w okolicach odmy...sprawdz czy działa sterowanie klapami w kolektorze
Na pewno torxy nasadowe. Odkręcasz przewody paliwowe od wtrysków i pompy. Pod pokrywą kolektora masz nakrętki trzymające kolektor 13 tylko trzeba je odkopać nie wiem jak u ciebie. Nie radzę czyścić kolektora na silniku można sobie narobić roboty i kłopotów. Klapki można wywalić i zdejmujesz cięgno z siłownika lub zaślepiasz przewód podciśnienia i wywalasz...
Czyli co roku trzeba czyścić wymiennik i rozbierać caly piec? Dobrze rozumiem? W moim samochodzie diselu, tez sie zaleca czyszczenie kolektora dolotowego, ale nie co przegląd tylko raz 80-150tys. km.
Co się dzieje że chcesz go czyścić? On jest przykręcony do bloku silnika, jest pod kolektorem ssącym. Widać go jak patrzysz przez kolektor ssący w dół. Od strony sprzęgła widać chyba wężyk który jest do niego podłączony.
Witam. Posiadam Opla Astrę z silnikiem 1,6 Z16XE1 w którym zamontowana jest instalacja gazowa. Samochód posiada kolektor dolotowy z tworzywa, wyposażony w system twinport. Przy okazji czyszczenia kanałów recylkulacji spalin zdemontowałem kolektor dolotowy i okazało się, że gazownik podczas montażu instalacji wkręcił dwie wkrętki gazowe w kanały kolektora...
Zwór EGR do czyszczenia Podczas czyszczenia turbiny ściągany był także kolektor ssący i czyszczony EGR, mechanik stwierdził że nie był bardzo zawalony ale był oczyszczony.
Świeci mi się check engine i wyskakuje błąd "Motor for intake Manifold Flap (V157) Malfuncktion P3103" Auto jest po czyszczeniu kolektora ssącego, egr i wymieniłem dwa razy przepustnice z firmy Febi Nie mam pojęcia co to może być. Szukam różnych rozwiązań.
Tak, kolektor czyszczony był ostatnio w czerwcu. Dramatu nie było. Klapy działają - podglądnąłem przez otwór od EGR. Jak na standardy tego silnika to można powiedzieć, że jest tam czysto. Zastanawia mnie czy nie mogą być zapchane kanały dolotowe w samej głowicy...
potrzebuje informacji jak sprawdzić elektrozawór od sterowania zaworem egr i jakie sygnały do niego dochodzą (napięcie i wartość czy coś takiego . po czyszczeniu kolektora błąd nadal wywala. egr nie dziurawy. Jutro posprawdzam wężyki. co może być przyczyną jeszcze ? Przepływka ?
Kolektor dolotowy cały do wymontu i czyszczenia zawalony nagarem
Wymiana uszczelek pod kolektorem plus czyszczenie i adaptacja przepustnicy-standard w tym silniku.Blad 515 to najczęściej „lewe powietrze”w kolektorze odlotowym
Turbina sprawna nie ma praktycznie żadnego luzu, w każdym razie nie takiego jaki można wyczuć palcami. Po co ją wyciągałeś? Do czyszczenia kolektora i EGR? P.S. Siema Stachu.:D
tu znalazłem taki filmik z takim czyszczeniem kolektora dolotowego https://www.youtube.com/watch?v=y1M2a-P_... Tylko zastanawia mnie czy komputer nie załapie błędów i czy nie wyskoczy kontrolka na liczniku, przy takim sposobie czyszczenie bezpośrednio w filtr.???
No to bym obstawiał turbinę i jej regenerację. Do tego czyszczenie kolektora z nagaru/ U mnie koszt takiej imprezy sięgnął 900zł.
Po mojemu coś wleciało w dolot. Albo przytrzymało zawór w prowadnicy. Widziałem podobny cyrk w V. B. 2.0 DTL po czyszczeniu kolektora dolotowego,piernik wie co to było, nakrętka, kawałek szmaty podszedł pod zawór?
Też brałem taką możliwość pod uwagę. Rozkręce jutro dolot i zobaczę jak wygląda czy jest nagar. Słyszałem o pewnym specyfiku do czyszczenia kolektora Liqui Moli pro-line 5168. Może warto w razie czego tym wyczyść?
C103 10µ do sprawdzenia, przełączniki do czyszczenia.
Najprawdopodobniej winny EGR - miałem te same problemy z odpalaniem aż w końcu w ogóle nie odpalił. Wymiana EGR na nowy i problemy się skończyły. Niestety modelu części nie pamiętam ponieważ auto sprzedałem razem z dokumentacją, wiem że kosztowała mnie około 500 zł. Razem z czyszczeniem kolektora i robocizną wyszło około 900 zł.
Hej w zafira b 2011 1.7cdti 120 hp pojawia mi się błąd p0400-62. Egr czyszczony, później wymieniony na nowy. Dpf czyszczony chemicznie. Kolektory i układ dolotyowy czyszczony chemicznie i albo wyskakuje błąd, kasuje, jadę i tak w kółko, albo błąd nie wyskakuje ale samochód ma muła strasznego, albo wszystko ok i jedzie normalnie, albo na odczytu widze...
Żartujesz z tym wężem? Oczywiście, że musi być szczelny. Co do kolektora to czyść, jak najbardziej.
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
Zastrzelił mnie kolega niepomiernie. Kilka lat temu byłem u mechanika, powiedział że ten czujnik temperatury jest w przepływomierzu... i powiedział że zamienniki nie działają, oryginał 600 i nie wie czy będzie działało i tak zostało. Wymieniłem na używkę z allegro i nic, to samo. Kupiłem jeszcze dwie i to samo. Przekonany, że pewnie wszystkie wyeksploatowane,...
O widzisz 😁 Ja niestety sam sie nie podejmę tego bo jak dla mnie za duzo rozkrecania mam za mało wiedzy i praktyki oddam to mechanikowi. Pewnie niemało to bedzie kosztowało , a preparaty do czyszczenia kolektora te co sie używa na kolektorze w aucie zdaje egzamin?? I czy czeba wymieniać olej po tym??
Witam serdecznie, jak w tytule świeci mi się check engine i wyskakuje błąd "Motor for intake Manifold Flap (V157) Malfuncktion P3103" Auto jest po czyszczeniu kolektora ssącego, egr i wymieniłem dwa razy przepustnice z firmy Febi Nie mam pojęcia co to może być, proszę o szybką pomoc.
Kolektor sprawdzany czyszczony, jest czujnik ciśnienia od strony rozrządu w kolektorze i wylapal by za niskie ciśnienie w kolektorze. Lub za wysokie. Wezmę sprawdze to czy nie ma nieszczelności przy tym czujniku bo jest na dwóch oringach to może tam coś jest nie tak
a moze zacznij od swiec Dodano po 3 do wymiany nie do czyszczenia
Witam. Po czyszczeniu kolektora ssacego, wymianie chnłodniczki spalin i turbiny na regenerowną jest lepiej ale czasem slychąc ten szum przy zmiane biegów(DSG). Samochód jakby wiecej pali. Niewiem czy to może wina zmiany opon na 17. Wykonałem logi przepływki i turbo. Wygladają chyba ok? Proszę o ocene i sugestie. Dzieki
Ok zobaczę to. Myślisz że to wina kolektora? a słyszałę\em o czyszczeniu przepustnicy tylko czy to coś da? i jeszcze kroś wymieniał jakieś przewody olejowe.
EGR numer seryjny: 55215032 (1.9cdti, 8v, 120KM); 55215031 (16v 150KM) kolektor i tak do czyszczenia (czytając Twój inny post o egr)
Przed awarią nie miał błędów teraz za bardzo nie mam jak sprawdzić. Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem, zabieram się do czyszczenia EGR oraz kolektora, słyszałem, że może tam tkwić problem.
Turbo to chyba jeszcze można sprawdzić przy jeździe na wykresie. U mnie jest za duże o 75 ale to może czujnik tak jak piszesz albo może sam program przekłamuje. Może te 75 jest w granicy tolerancji. Ja tylko regulowałem pozycję zderzaka. Nie widziałem tam oryginalnej farby natomiast sztanga fabrycznie zaklejona. EGR masz całkowicie zaślepiony i wywalony...
0,28 to za dużo, 0.36-0,4 właściwe. Masa powietrza też za niska, nie masz nic w dolocie? Podaj dokładny kod silnika. Gdzieś musi być na dolocie coś.Ta korekta niby +3 ale coś jest nie tak.A jak tam przepustnica? Jest to B5244S czyli 5 cylindrowa rzędówka o mocy 170kM. W dolocie niczego nie ma, wyciągnąłem przepływkę najpierw do czyszczenia a później...
Witam, Dziekuje za wszystkie podpowiedzi. Okazalo sie ze nowy egr przy pierwszym rozruchu zawiesil sie na otwartej pozycji, najprawdopodobniej przez syf jakis po czyszczeniu kolektora. Po rozkreceniu i zlozeniu do kupy auto idealnie odpala i chodzi mieciutko jak benzynka Teraz tylko pojawia sie kontrolka niskiego stanu oleje, wiec zabawy nigdy dosc.
Zamiast na emiterze T407 możesz zmierzyć to napięcie na kolektorze T403 jeśli tak będzie łatwiej
Dzięki stokrotne! Głownie chodziło mi o ten wężyk olejowy z silnika, bo bałem się, że mi wycieknie pół oleju od razu :) A tak bardziej szczegółowo: może ktoś wie jaki tam może być gwint? Pomyślałem, żeby po zdjęciu od razu zaślepić (po co w sumie marnować olej, i nie wiadomo ile go wycieknie). Myślę, że jeszcze w tym tyg. się za to zabiorę, robiąc oczywiście...
Witaj. nie czyszczenie kolektora nic nie dalo strata czasu.... za takie zachowanie odpowiadal zawor EGR. elektrycznie nie pokazywal nic ale jak go odkrecisz. te 4 srubki to tam jest taki talerzyk ze sprezyna i tam sie on blokuje.trzeba to rozebrac wyczyscic i nasmarowac.i poskladac i wszystko gra.....
W tamtym temacie jednak masz odpowiedź --- Wymontować kolektor dolotowy i sprawdzić kanał EGR wewnątrz kołnierza kolektora dolotowego. ( plus czyszczenie samego EGR -a)
Wymiana uszczelek przy kolektorze ssącym + czyszczenie przepustnicy i wymiana poduszki pod silnikiem tzw kości pomogło.
Falują obroty Renault Megane 1 1.4 16v 1999rok Witam proszę o pomoc w sprawie falujących obrotów w tym pojedzie rano po całej nocy 2000tys obrotów spadają dopiero po 10 minutach a jak się wyjedzie to zaczynają faowac w granicach od 1000 do 2500 Rzeczy wykienione: Silniczek krokowy Świece Cewki Termostat Czujnik temperatury Czujnik ciśnienia w kolektorze...
Witam, trzeba sprawdzic - czy gaznik 'siedzi ciasno' na kolektorze ssacym, czy nie ma moze przypadkiem tzw. 'dychy luzu' - bo wtedy po prostu klekocze / wpada w drgania rezonansowe na tym kolektorze na wyzszych obrotach silnika i zawor paliwa wewnatrz komory plywakowej nie utrzymuje szczelnosci - silnik sie zalewa... Trzeba sprobowac poruszac calym...
Kolektor ssacy x2 do demontażu (dolna część i górna ) + czyszczenie kanałów egra ( w kolektorze ) x4 ......
Wtryski poszły do sprawdzenia. Zfrezowanie dwóch zapieczonych podkładek wtryskiwaczy. Kontrola pompy bo mam opiłki w baku, ale raczej to opiłki nabyte na stacji benzynowej, bo te pompy ponoć nie opiłkują. Pompa ssąca jest z elementów stalowych a opieki w baku brązowe. Auto chodziło ogólnie, ale ma 400tys więc chciałem trochę przejrzeć. Wymiana uszczelki...
Toteż czeka mnie czyszczenie kolektora. Tylko uważaj żeby ci syf nie wleciał do środka bo tam kolektory są długie i zakręcone. Po drugi zawalny kolektor nie zrobi ci takiego braku mocy.
Sonda przed katalizatorem służy do ustalania korekt zasilania, za katalizatorem kontroluje dopalanie w katalizatorze. Wystarczy zapiąć oscyloskop ( lub nawet miernik analogowy) aby sprawdzić czy sonda działa : powinna oscylować napięcie 0 do 0,8 V z częstotliwością od 1 raz na sekundę. Jeśli nie oscyluje lub oscyluje rzadziej to należy ją wymienić bo...
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Wtryski j/w , zawór wydatku paliwa to dwa , EGR , kolektor dolotowy-chłodnica spalin jeżeli na wyposażeniu- do czyszczenia.
Jak myślicie czy czyszczenie kolektora cos da dobry to pomysł?
Witam, auto przyjechało z Niemiec już z tymi objawami (Leon 2004r 1.6 16v. Po odpaleniu silnik szarpie i faluje mocno obrotami - błędy : P1553 i P1504 czyli nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze i nieszczelność. do tej pory zostało zrobione: wymiana czujnika ciśnienia w kolektorze, czyszczenie przepustnicy (bez adaptacji) sprawdzenie odmy sprawdziłem...
Pewnie chodzi o kolektor ssący , i co tam chcesz czyścić bez demontażu??
Podmień czujnik temperatury co idzie do ECU (jest wkręcony z tyłu kolektora ssącego). Czyszczenie go nic nie da.
sprawdź szczelność kolektora ssącego tak jak koledzy ci piszą, z tych objawów które piszesz to zaciąga lewe powietrze, powinien ci jeszcze falować na obrotach. sprawdź na benzynie spryskując wszystko co jest na kolektorze ssącym sprayem do czyszczenia srzepustnicy za przepustnicą, jak zmienia obroty to tam masz wyciek
Tylko na to żeby się nic nie dostalo do kolektora ssącego.
Podaj mu w kolektor dolotowy "PLACK" do czyszczenia kokpitu, działa lepiej i łagodniej niż autostarter. Dodano po 1 Powinien zapalić, używaj tego z umiarem, nie daj silnikowi się kręcić za wysoko. Krótkie małe psiknięcia, aż zacznie sam pracować.
Samo czyszczenie kolektora to pryszcz, pamiętaj że trzeba też wyczyścić kanały w głowicy, i tu się zabawa zaczyna, bo trzeba uważać, aby nic nie wpadło na zawory lub do komory spalania.
Witam Może ktoś borykał się z takim problemem. Auto ma małą moc, powoli przyspiesza. Z tego co już zdiagnozowałem to maksymalne ciśnienie doładowania jakie uzyskałem to 0,7 bara. Samochód nie kopci. Wychodzi na to że dostaje mało paliwa i w związku z tym pytanie: czy mało paliwa jest z powodu niskiego ciśnienia doładowania czy też niskie ciśnienie wynika...
Teraz czytam i widzę (z opisu), że kolektor ssący zawalony nagarem przez zawór EGR - demontaż i czyszczenie kolektora ssącego oraz wnętrza obudowy EGR - kopci bo brakuje mu powietrza.
denaturat czyszczenia ciśnieniowy czyszczenia czyszczenia chłodnic
jumper przekaźnik świec pralka whirlpool bęben ociera wchodzi kapilara
czarna lista zasilaczy regulator wentylatora
Amica AWSE12D kod błędu E54 - co oznacza? Błąd E01 w robocie kuchennym Klarstein Renta Rossa