Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
Szczerze to kolektor i egr do czyszczenia bo kilo syfu tam pewnie. Inpą egr na 0 potem. W mechanizmie czesto spada ciegno z aktuatora i klapki latają luzem.
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
Do tego uszczelkę pokrywy i uszczelki gumowe górne wtrysków na te "kominy". NIe wiem czy jest dobrym pomysłem ruszać kolektor ? W tych silnikach EGR robi straszny syf w dolocie także czyszczenia bedzie sporo. 😁 No ale jak ma być idealnie i sucho i czysto to trudno.
SPRAWDZ WTRYSKI I WYCZYSC UKLAD RECELKULACJI SPAKIN A W SZCZEGóLNOSCI KOLEKTOR SSąCY KUP SPREJ DO CZYSZCZENIA GAZNIKOW I ZDEJMIJ RóRę Z KOLEKTORA SSąCEGO I JEDNA OSOBA NIECH PULSACYJNIE DODAJE GAZU DO OPORU A TY PRYSKAJ SPREJ DO KOKEKTORA W TEN SPOSóB WYCZYSCI SIE CAY UKLAD I WYDECZ
Witam wszystkich! To mój pierwszy post tutaj. Posiadam Opla vectre C 1,9CDTI, 120KM, 2005r. Auto zakupiłem 3 lata temu z Belgii. Chciałbym się podzielić swoimi działaniami jakie przeprowadziłem w aucie jakis czas po zakupie, gdyż miałem objawy jakie jak są tu oraz na innych forach opisywane. Może komus pomogę. OBJAWY 1. Auto gasło przy ruszaniu. 2....
Rozumiem, że "check" się nie świeci. Sama kontrolka oczywiście sprawna ? Jaką prędkość maksymalną obecnie auto jest w stanie osiągnąć ? Ja to bym najpierw skasował stare błędy (jeśli są) i odczytał biężące. Pisałeś, że przepływka była czyszczona, ale to nie oznacza, że jest sprawna. Często ludzie odłączają wtyczkę przepływomierza i robią jazdę testową....
ok co z zaworem klapy wirowej? co to za uszczelki z dziurami w okolicach EGR? czemu temp cpf jest -40 C Zawory klap wirowych są na pewno OK bo jak już pisałem miesiąc temu wymieniłem kolektor ssący (w którym są te klapy wirowe) wraz ze sterownikiem (silnikiem) klap wirowych. Jeśli chodzi o uszczelkę przy EGR - przy okazji czyszczenia EGR, tak jak pisałem,...
Pewnie ameryki nie odkryję, ale kłopoty na wolnyh obrotach=silnik krokowy. Wyjmij, wyczyść palec silnika, wyczyść "tam gdzie właził" i powinno pomóc. Miałem tak samo, coprawda w fiacie, ale silniczek we wszystkich autach spełnia tą samą funkcję. Po zamontowaniu nie rwij włosów z głowy jak będziesz miał problem z uruchomieniem silnika (ja myłem szpecjalny...
Jak masz motor wyciągnięty to zrzuć kolektor i czyszczenie mechaniczne plus chemia . Ja używam K2 preparatu do mycia silnika , ale nie ma co się oszukiwać że też zalegający żużel tak łatwo sama chemia bez czyszczenia mechanicznego zejdzie . Ciepła woda, ciśnienie też pomaga W tym silniku nie ma, że tak powiem tradycyjnego kolektora dolotowego, jest...
Z sodą kaustyczną trzeba uważać bo skórę i kości rozpuści.Trzeba mieć dobre rękawice ochronne.Ja sodę kaustyczną używałem do czyszczenia taśmy miedzianej.
Posiadam samochó renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na...
Abisynkom nie daję dużych szans: muszą mieć wydatek: na każde 4- 5 kW mocy cieplnej - 1m3wody/h (dokł. 5 kW chłodniczej = 1m3/h, dT=4K). Problem jak będzie to z zatłoczeniem wody !. Skład chemiczny; jak nadaje się do spożycia to przeważnie się nadaje, nalęzy zwrócić uwagę na: żelazo, mangan, zaw. gazów, odczyn, twardość, zapylenie. Jest to układ otwarty...
Witam Nigdzie nie znalazłem nic na ten temat, więc postanowiłem zrobić nowy temat. Mianowicie jestem po przeglądzie kotła 2-funkcyjnego, tj. jak w tytule. Jest to już któryś z kolei przegląd i chyba drugi, w którym nie mogłem brać udziału osobiście. Przy przeglądzie i czyszczeniu była żona, którą, wiadomo, mało to interesuje. Serwisant wszystko przejrzał...
Witam podzielę się moją historią, może komuś się przyda. Samochód Lancia Lybra 1.6 16V 103KM. Remont głowicy po zerwaniu paska. Mechanik pospinał rozrząd na blokady za 100zł z allegro. Silnik telepawka i spalanie pb 16L i LPG 20L (było przed awarią 8-9L pb, 7-8LPG). Oczywiście mechanik mówi, że on wszystko dobrze zrobił i trzeba do gazownika jechać....
Dzięki za pomoc. Dzięki tobie i twojemu linkowi udało mi się zidentyfikować, gdzie idzie ten przewód podciśnieniowy. Według zalinkowanego przez ciebie tematu zobaczyłem, że jest on podłączony do zbiornika próżniowego nr. 3. I znalazłem go. A wcześniej go nie widziałem, bo jest on schowany za tunelem kablowym (zasilanie wtryskiwaczy). Wymieniłem już...
Nie daje gwarancji ze rozwiazalem problem,to dopiero okaze sie po roku uzytkowania. Wymiana PCB pozwala na okolo 8 do 12 miesiecy uzytkowania urzadzenia,ktore pracuje przez 8 godzin dziennie przez 11 miesiecy w roku w ustawieniu na 100% mocy,z malymi przerwami podczas tych osmiu godzin. Do srodka dostaje sie para wodna z czasteczkami tluszczu.Filter...
Przepustnica do kontroli (ośka i wytarcia) oraz do czyszczenia wraz z elementami pod czarną pokrywką , kontrola uszczelki pod przepustnicą .
Witam. Posiadam Opla Astrę z silnikiem 1,6 Z16XE1 w którym zamontowana jest instalacja gazowa. Samochód posiada kolektor dolotowy z tworzywa, wyposażony w system twinport. Przy okazji czyszczenia kanałów recylkulacji spalin zdemontowałem kolektor dolotowy i okazało się, że gazownik podczas montażu instalacji wkręcił dwie wkrętki gazowe w kanały kolektora...
Wyciągaj kolektor do czyszczenia nim nie jest za późno. Jak to co zostało oderwie się i wleci w zawory....
Witam posiadam check na konsoli oraz limit 3000 rpm zacząłem od czyszczenia przepustnicy (straszny syf) zostało mi wyczyścić kolektor i EGR pewnie na dniach to zrobię ale do rzeczy. Maf stoi sztywno na 240g/s niezależnie czy jest wtyczka wpięta czy jest odpięta oraz nie ma różnicy jeśli wciskam gaz czy to oznacza że maf jest uszkodzony?
Co do problemu, kilku krotnie spotykałem się z tym, że po takim zabiegu silnik nie pracował równo przez resztki z kolektora które dostały się dalej. Właśnie też się nad tym zastanawiam czy brud który wpadł do środka czegoś takiego nie spowodował. Tylko teraz co z tym zrobić? Powtórnie rozebrać kolektor dolotowy i starać się to wyczyścić, wydmuchać,...
Na pewno torxy nasadowe. Odkręcasz przewody paliwowe od wtrysków i pompy. Pod pokrywą kolektora masz nakrętki trzymające kolektor 13 tylko trzeba je odkopać nie wiem jak u ciebie. Nie radzę czyścić kolektora na silniku można sobie narobić roboty i kłopotów. Klapki można wywalić i zdejmujesz cięgno z siłownika lub zaślepiasz przewód podciśnienia i wywalasz...
0,28 to za dużo, 0.36-0,4 właściwe. Masa powietrza też za niska, nie masz nic w dolocie? Podaj dokładny kod silnika. Gdzieś musi być na dolocie coś.Ta korekta niby +3 ale coś jest nie tak.A jak tam przepustnica? Jest to B5244S czyli 5 cylindrowa rzędówka o mocy 170kM. W dolocie niczego nie ma, wyciągnąłem przepływkę najpierw do czyszczenia a później...
recelkulacja spalin do czyszczenia i kolektor ssący
Syfon kondensatu jest tylko na oring Kolektor kondensatu wychodzi sam - bez rury kominowej. Ta spłaszczona cześć rury kominowej (za wymiennikiem) zostaje w kotle. W 35 najczęściej nie da się łatwo i szybko odczepić tej spłaszczonej rury od górnej części komina. Dlatego trzeba zejść wymiennikiem w dół żeby zsunąć kolektor z rury. W 25-tłach często sa...
Kolektor dolotowy cały do wymontu i czyszczenia zawalony nagarem
Witam Mam problem z korektami w bmw e39. Mianowicie bank pierwszy +5% bank drugi +12% i przez to blad na desce. Co zrobiłem -wymiana filtra paliwa -wymiana świec -sprawdzona disa -sprawdziłem dymiarką kolektor szczelny -podmieniłem sondy lambda z 1 na 2 i i odwrotnie. Co zrobic żeby korekty sie zrównały ? Rozumiem jak by tylko na benzynie byly takie...
Tak, oring założony i zdaje egzamin. Przy okazji pochwalę się, iż udało mi się usunąć główne niedomagania meśka. Jak dla mnie, nie-mechanika to prawdziwy sukces. Zaczęło się standardowo, utrata mocy, obroty do trzech tysięcy i koniec. Ze względu, iż mesiek ma już prawie 20 lat i ponad 360 tysięcy przebiegu, oraz że w zasadzie to była jego pierwsza awaria,...
I chyba wszystko jasne: mam zapieczoną turbosprężarkę. Jak próbowałem ruszyć cięgnem to nic nie szło. Może za słabo ruszałem, ale na moje oko nie drgnęło. Dmuchałem też w przewód podciśnieniowy sterujący gruszką (wymieniony na nowy z resztą) i nic. Stawiam też na uszkodzoną gruszkę. Mam pytanko w związku, iż chciałbym odkręcić turbosprężarkę (ostatnio...
Kup sobie środek do czyszczenia przpustnicy (ja użyłem Liqi Moly) i przepłukaj ją ale wcześniej zdemontuj żeby ten syf nie poszedł w kolektor dolotowy, od razu kup uszczelke pod przepustnice. Albo masz wtryskiwacze zawalone nagarem, mi się tak prawdopodobnie, dzieje bo rozregulował mi się komputerek od gazu i skład mieszanki na niskich obrotach jest...
Witam po krótkiej przerwie, zdemontowałem kolektor ssący, wyczyściłem dokładnie cały kolektor kanały odlotowe w głowicy wyczyściłem specjalnym środkiem do czyszczenia egr, środek sporo rozpuścił nagaru który dostał się na tłoki, zaczoł em kręcić ręcznie wałem i sporo tego syfu uciekło przez otwór od świecy żarowe resztę wydmuchałem spręrzonym powietrzem...
Może komuś się przyda ta informacja. Stary alternator zregenerowałem z nadzieją że może to coś pomoże. Nowe szczotki, pierścien slizgowy, regulator napięcia, łożyska, uszczelniacz, oring. Falowało nadal chociaż przyznam - mniej. Kolektor dolotowy czyściłem wcześniej mechanicznie po odkręceniu EGR. Tyle ile mogłem z nadzieją że w środku jest czysto....
wytnij merelowa uszczelke miedzy rure ta zebrowana a kolektor tub egr wtedy spaliny beda szły bezposrednio do kolektora wydechowego a ni do ssacego po czym kup sprej do czyszczenia gaznikow i jednoczesnie dodajac gazu do oporu na max pulsacyjnie wstrzykuj sprej do kolektota ssacego przez rure do filtra powietrza pomoze na 100% i jednoczesnie wyczysci...
Dodam, że silnik pobiera olej ok 0,1l-0,2l/1000 km może to mieć związek z tą usterką? 0,2 litra to nie pobieranie oleju tylko normalne zużycie eksploatacyjne . :D Norma z tamtych lat była do 0.8 litra na 1000km. :D Zacznij od czyszczenia przepustnicy - łatwo nie będzie bo trzeba zrzucić kolektor ssący ( jest pod kolektorem ) a jeszce instalacja LPG...
Podaj mu w kolektor dolotowy "PLACK" do czyszczenia kokpitu, działa lepiej i łagodniej niż autostarter. Dodano po 1 Powinien zapalić, używaj tego z umiarem, nie daj silnikowi się kręcić za wysoko. Krótkie małe psiknięcia, aż zacznie sam pracować.
Czyli kolektor do wymiany. Pogrzebałem w międzyczasie na forum i rzeczywiście znalazłem coś co chyba jest identyczne jak u mnie. http://obrazki.elektroda.net/79_12721271... Najciekawsze jest to, że teraz widzę, że regulator składa się z dwóch sprężyn. W mojej kosiarce neandertalczyk wprowadził małą racjonalizację i cały regulator działał na jednej...
bo już nie wiem co mam zrobić To zrób jeszcze jedno. W kolektor ssący wstrzyknij trochę Plaka( środek w sprayu do czyszczenia plastiku). Jeżeli silnik odpali, to sprawa jest raczej prosta-brak kompresji.
Ja taki nagar i brud czyszczę mieszaniną preparatu liqui moli do czyszczenia nagarów z nitrem lakierniczym. Brzmi to jak marzenie ćpuna :D A tak serio to dobrze daje rade? Mieszają się dobrze?
EGR numer seryjny: 55215032 (1.9cdti, 8v, 120KM); 55215031 (16v 150KM) kolektor i tak do czyszczenia (czytając Twój inny post o egr)
Sprawdź połączenie kolektor cylinder, tam lubi się poluzować, tak samo połączenie kolektor gaźnik, posprawdzaj stan uszczelek. Spróbuj po odpaleniu bez filtra powietrza przytkać wlot powietrza do gaźnika, da to dużo informacji, bo jeśli po przytkaniu zacznie równo pracować to znaczy że za mało paliwa, jeśli jednak będzie jeszcze gorzej znaczy że za...
Podstawa to odczytać błędy, przyczyny mogą być różne.
Zwór EGR do czyszczenia Podczas czyszczenia turbiny ściągany był także kolektor ssący i czyszczony EGR, mechanik stwierdził że nie był bardzo zawalony ale był oczyszczony.
Kolektor ssący.
Ja przemywam zawsze od góry przez szczelinkę, używam do tego dłuższej pacułki z watą na końcu i sporą ilość płynu do czyszczenia tarcz, na pół roku pomaga (auto z gazem), po tym warto wytrzeć kolektor w środku, co by nie strzelił bo to plastikowe. Dodano po 1 jest wcisniety na wcisk trzeba go ciagnac mozna zrobic opaske z blaszki skrecic srobka podwazac...
kup sobie plaka takiego do czyszczenia tapicerki w spraju zapach dowolny i na zapalonym silniku popsikaj kolektor ssący jak jest dziurawy zwiększą się obroty silnika
Błędy jakie zostały to 19591 zmienny kolektor dolotowy, zawor przelaczajacy. Nie osiągnięto dolnego stopu Staly 17953 moduł sterujący przepustnica usterka Stały Rozebralem doloty i fakt jest trochę nagaru lecz klapki swobodnie się otwierają i zamykają Zrobiłem test UPG na uczczelke pod głowica i wszystko ok Kupiłem środek do czyszczenia wtryskiwaczy...
Jakby kolega ,,kawajo ''mógł bardziej sprecyzować odpowiedź , ściągnołem kiedyś tam rure od kolektora i psikałem tym preparatem do czyszczenia gażników na obrotach od 3 tys. do 4tys. , chciałem ściągnąc cały kolektor i wyczyścić go ale niemam tyle czasu a tam jest takie marne dojście że cały dzień bym to rozbierał dlatego pytam sie co to może być żebym...
ma_pok - przerabiałem ten temat w Audi A3 1.9TDI. Zacznij od podstaw. Prześledź dokładnie mój temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... a zobaczysz co możesz mieć nie tak w aucie :) Przerobiłem to na własnej skórze, bo sam wszystko robiłem. Masz tam opisy wykonane przeze mnie. Wprawdzie auto inne, ale podobny problem możesz mieć też...
usterka jak w temacie samochód posiada instalacje gazową i elektroniczną cewkę WN czyli taką co jest założona bezpośrednio na świece posiada też wielopunktowy wtrysk (to są informacje dla niedoinformowanych bo spotkałem się z sugestią czyszczenia przerywacza w aparacie zapłonowym) a owa usterka występuje i na benzynie i na gazie więc co po kolei zrobiłem:...
Cześć chciałbym opisać po krótce moją historię z Toyotą yaris 2007r 1.4d4d może ktoś akurat ma podobne objawy/problemy ze swoim autkiem i mu pomoże Także zaczynając temat auto nie miało ogrzewania wewnątrz samochodu, wywalało płyn chłodniczy przez zbiorniczek, tworzyło sie ciśnienie w układzie chłodzenia silnika które po odkręceniu korka od zbiorniczka...
prawdopodobnie masz "zamuloną" nagrzewnicę . Po tylu latach eksploatacji to normalka - ostre płukanko wodą pod ciśnieniem - ewentualnie jeśli lubisz ryzyko to możesz zastosować środki do czyszczenia układu chłodzenia ( ja jakoś im nie wierzę )
Powiem szczerze że nie wiem za bardzo o jaką "kulkę" tobie chodzi. O zasobnik podciśnienia w komorze silnika? Podpinasz go pod kolektor dolotowy. Co do czyszczenia nagrzewnicy kretem do rur to w sumie zaraz możesz się z nią pożegnać. Nagrzewnica jest aluminiowa, a kret się nie nadaje do instalacji z aluminium! Przeżre ci ją na wylot! Lub nawet jak nie...
Rzeczywiście pod hasłem "obudowa filtra powietrza" znalazłem co potrzebowałem. Tylko jeszcze jedna kwestia mnie dręczy - znalazłem jakiś opis czyszczenia przepustnicy w scenicu i tam było opisane ze nie tylko kolektor i cewki świec trzeba ściągną ale nawet rozebrać podbitkę nad silnikiem osłaniająca mechanizm wycieraczek jak dobrze pamiętam - a tu,...
Robiłem tę sztukę cały dzień, ale zrobiłem. Rano wyjąłem EGR (ledwo co wyszedł, tyle było syfu). Oczyściłem grzybek i gniazdo (podczas czyszczenia gniazda EGR pokruszyłem trochę sadzy, w efekcie czego samochód całkowicie przestał odpalać. Silnik zassał ten cały oderwany syf który podszedł pod zawory.....i du.a blada. Ja na rozrusznik a silnik pracuje...
Wystarczy. Kolektor do czyszczenia. EDC 15 pewnie, więc raczej bez obróbki sterownika, chyba ,że się mylę.
hej wez pompke paliwowa elektryczna i przepompuj do pompy wtryskowej paliwo pozniej kup plaka do czyszczenia kokpitu i prysnij w kolektor sacy i powinien zagadac a jak niebedzie odpalał to zmien kat wtrysku a jezeli chodzi o lampke mogła zarowka sie spalic
Dzień dobry.Jednym szybkim domowym sposobem na określenie nieszczelności jaki znam,przy pomocy spray-u do czyszczenia gaźników albo hamulców dobrze żeby posiadał słomkę,przy zdjętej górnej obudowie,zdjętej prowadnicy.Zaraz po zapaleniu piły kiedy jest jeszcze nie rozgrzana potem drugi raz na rozgrzanym silniku.Pozostawiam śilnik pracujący na wolnych...
Nie wiem jak w 2.0 ale u mnie nie w 1.6 uszczelki pod kolektorem dolotowym puściły a jak wziąłem uszczelkę od przepustnicy to się skruszyła w rękach. Stan uszczelek sprawdza się sprayem np do czyszczenia świec przy włączonym silniku. Jeśli pryśniesz na przepustnice lub wokół uszczelek a samochód przygaśnie lub zgaśnie. No to możesz wymieniać. Zestaw...
Witam Przeczytałem wszystkie wypowiedzi i zastanawiam się czy czasem osoby wypowiadające się na ten temat nie przesadzają z tą oszczednością. Ja to widzę tak ,jest do dostania rurka miedziana o różnych średnicach wygiąć ją należy w koło tak jak ogrzewanie podłogowe w ten sposób wyeliminuje się lutowanie które może nastręczyć problemów, następnie za...
Ja dzisiaj dałem do czyszczenia EGR. Był niesamowicie zasyfiony ale wyczyszczenie nie rozwiązało problemu. W środe będę miał myty kolektor ssący bo podobno skoro EGR się tak usyfił to nie ma co robić sobie nadziei że w kolektorze będzie czysto. Po wyczyszczeniu błąd P0400 Critical System 2 Malfunction zmienił się na P1125 Critical System 2 Malfunction...
Witam. Na poczatku chcialem podziekowac za informacje, a tak pozatym to bylem u mechanika, podlaczyl autko do komputera i niewykazalo zadnych bledow :) -dymil dalej :( . Nastepnie wzielismy sie za zawor recylkulacji spalin, a mianowicie wogle go zaslepilismy. Samochod zaczol mniej dymic, ale podczas jazdy wyskakiwal "Check Engine" - mechanik stwierdzil...
Witam, przeszukałem już mnóstwo tematów na forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. A więc zaczeło się od czyszczenia przepustnicy, bo trochę bujał obrotami, wyjęta, wyczyszczona benzyną i założona niestety po adaptacji VAG'iem i odpaleniu obroty utrzymują się przez chwile na 800 obr/min po przegazowaniu wracają na 1200 obr/min i wachają...
chyba sie naczytales bzdur w internecie , low saps nie tworza tylu nagarów , co za tym idzie mniej zanagarowany masz kolektor ,egr , przez ktory przeplywa wiecej powietrza . W dieslu zawsze ma byc jak najwiecej swierzego powietrza . Jak uwarzasz ze dpf to wymysl ekoterorystów to zapraszam na warsztat , zamkne ci wszytskie drzwi i wylacze wyciągi , posiedziesz...
Na zimnym silniku, szczególnie po nocy, zapala, ale obroty na poziomie 500, telepie całym silnikiem, jakby tylko dwa cylindry chodziły. Jak nie wcisnę pedału gazu do dechy to gaśnie. Przy wciśniętym pedale gazu po kilkudziesiętu sekundach przyspiesza i łapie obroty, potem już pracuje normalnie... Wymieniłem parownik gazu, nic nie pomogło. Przeczyściłem...
Witaj i nie poddawaj się! Jeśli widzisz tylko brud i nie widzisz śladów spalenizny wszystko rozbierz, oczyść, słowem doprowadź do stanu czystości. Jest to o tyle ważne, że nie oszczędzaj sił, w tym stanie nie można dokonać wiarygodnych pomiarów, a tym bardziej nie jest możliwe wskazywanie jakiejkolwiek przyczyny - pamiętaj: w starych samochodach najcenniejsze...
Daro sprawdziłem ten przepływomierz i ten czujnik. Co do czujnika to nie wygląda to dobrze. Jak go wyjąłem to był katastrofalnie pokryty sadzą, nie miał prawa działać. Wyczyściełem go najpierw śrubokrętem, a potem środkami do czyszczenia styków. Teraz jak podepnę zawór i ten czujnik to mam świecącą kontrolkę "kontrola emisji spalin" i cały czas migającą...
A ja mam renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na luz i...
witam serdecznie może będziecie wiedzieli o co może chodzić turbina działa prawidłowo dziś zamontowana po regeneracji interkuler przeczyszczony bo był cały w oleju kolektor przeczyszczony niemniej jednak samochód nie chodzi prawidłowonie ciągnie chodz ma 130 koni tak jakby brakło mu powietrza lub jakby nie miał doładowania proszę o pomoc jeśli ktoś...
Pompa ciepła z gruntowym wymiennikiem jest cholernie kosztowna a moim zdaniem zdecydowanie nie zwróci się panu nigdy a problemów z nią będzie sporo jak będzie źle dobrana . Ja w domu zamontowałem osobiście z racji pracy w firmie klimatyzacyjnej dwa klimatyzatory Mitsubishi MSZ-GC25VA po jednym na piętrze z racji bardzo dobrej ceny za jakie je kupiłem...
Witam, Chciałbym się podpiąć pod temat. Astra 2.0 DTI y20dth. Od sierpnia "bujam się" z problemami. Wczęśniej zapowietrzał się na pompie jak był postawiony "dupą" w dół. Po 4 wizytach w Diesel Bosh Serwis (regeneracja pompy / wymiana filtra paliwa na hermetyczny od golfa / wymiana przewodów paliwowych od pompy do filtra z metalowych na gumowe / następnie...
W moim W202 2,2D byl mocno zawalony kolektor dolotowy syfem który jest ze spalin powrotnych z EGR. Jak dawalem gazu też mi sie lampka zapalala i zacząl chodzić jakby na 3 tłokach -podejrzewam że to ten syf spowodowany impetem powietrza , porywa się i leci na czujnik powietrza dolotowego i powoduje zle wskazania czujnika . Wystarczy tą plastikową rurę...
jankolo - jesteś człowiekiem po którym widać że czepia się szczegółów. Umieściłem ten link bo może tym komuś pomogę. Nie wiesz o tym ale ten facet który to sprzedaje miał poprzednią aukcje za 500zł i pisał że robi spotkania więc jak ktoś jest zainteresowany to może pojedzie do Niego i się pokusi . Co do moich testów to powiem Ci że robiłem test ale...
Czy czujnik dpf wymieniłeś na nowy Boscha? Na vectraklub forumowicze piszą o konieczności przeprowadzenia wymiany czujnika przy użyciu op-com lub tech2, żeby ECU brało pod uwagę to że czujnik jest nowy. Jakie masz wskazania temp. spalin z dwóch czujników? Przewody gumowe do czujnika raczej też warto by wymienić. U mnie zaczęło się od kontrolki silnika...
w maluchu jest aparat zapł z przerywaczem, nie ważne czy 2 przewody idą z cewki czy z kopułki aparatu, jak z cewki to dekiel na aparacie jest płaski, odnośnie zapłonu to klucz 13, próbówka, ustawiasz znaki na kole pasowym żeby zgadzał sie ze znakami na deklu, próbówka do masy i takiej małej śrubki na aparacie, luzujesz mocowanie i pokręcasz, jak próbówka...
Witam! Ostatnio drukarka Epson C66 zrobiła mi kawał i po operacji czyszczenia zainicjowanej z programu jak w temacie pokazała mi zero tuszu w kazdym zasobniku :| To skłoniło mnie do zbudowania resetera. Moje pytanie - czy działa komuś to wg schematu zamieszczonego w pomocy SSC Service Utility ver. 4.00 ??? Tak na marginesie układ wg Eddiego działa ale...
Witam wciąż borykam się z problemem z silnikiem. Jak jeździ to jeździ jak ten chochlik co się tam chowa gdzieś się uaktywni silnik nie ma mocy nie jeździ strzela w kolektor ostatnio nawet już nie wkręca się i chodzi na wolnych obrotach góra do tysiąca z gazem w podłodze.Wygląda to tak jak by silnik nie dostawał w ogóle paliwa.Zdeterminowany przegrzebałem...
Witam serdecznie... Mam ten sam samochód i instalację gazową II generacj..... wiele z nim walczę .... i mam już pewny światopogląd na jego temat ;) choć może nie jest do końca poprawny.... 1. zgoda, że winą za obroty można obarczyć tzw "krokowy" (choć tego określenia co niektórzy na forum nie lubią ;) )... jeśli jest niedawno wymieniany to również może...
Pierwsza sprawa to ten silnik pływa w paliwie, rzekłbym, że jest zatopiony. Zalewałem go już od góry ale to nic nie dało...ciągnąłem cala obudowę filtra wraz z dolotem i nalałem mu ze 2 setki w gaźnik przytrzymałem ręka a kolega kręcił w tym czasie ja odsuwałem rękę z gaźnika tak aby złapał powietrza wypił wachę Prosty sposób na unieruchomienie silnika,...
\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
Pany, nie mogę odpalić Craftera 2017. Szynę zdjąłem, żeby wyjąć kolektor do czyszczenia, bo jest błąd klap. Złożone, odpowietrzone. Zdjęte rurki z każdego wtrysku. Potem pojedynczo, oczywiście, na odpiętych kostkach. Później nabicie ciśnienia na odpiętych i podpięcie, i nic. Nie pali.
Nie dam sobie ręki uciąć ale raczej niema
To bardzo czeste uszkodzenie TDI. Przyczyna moze byc przytkany intercooler ojejem ,ktory niestety dostaje sie tam z turbiny. A druga przyczyna to kolektor dolotowy na jego sciankach od wewnatr osadza sie wegiel z olejem co zwerza jego srednice i silnik dostaje za malo powietrza , Widzalem wiele TDI z tym przebiegiem i w kazdym kolektor jest do czyszczenia....
Myślę, że ta maź to olej wymieszany z płynem. Olej pewnie z odmy lub turbiny a płyn może chłodnica EGR przepuszczać. Pewnie cały kolektor masz do czyszczenia.
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Wyczyścić sensor ciśnienia atmosferycznego Mapsensor na kolektorze dolotowym najlepiej Brake Cleaner - do czyszczenia hamulców.
Zacznij bez kosztowego czyszczenia czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (Map sensor)
Otwarty (lub zwarty) obwód egr. Wypnij EGR i wtedy spróbuj odpalic. Obwód główny gdzies przywiera.
Wyczyść czujnik ciśnienia turbiny jest zasyfialy mialem to samo 2.2dti
Sprawdz dokładnie szczelność dolotu-zdejmij rurę łączącą przepływomierz(Ktory tez zapewne potrzebuje czyszczenia)a przepustnicą-lubi sie łamać w okolicach odmy...sprawdz czy działa sterowanie klapami w kolektorze
Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
Cos wpadlo w kolektor po czyszczeniu.
Witam ponownie,silnik juz gada tzn. wymienilismy rorzad i go na nowo ustawilismy(napinacz juz dobrze napina)oraz do wymiany poszly 2 cewki i swiece (zalorzylem swiece 2 elektrodowe)i silniczek normalnie juz chodzi dobrze sie zbiera,tylko czasami wywala blad 16555 (czyli chyba dalej ta sonda do wymiany) oraz na wolnyk(ktore ma okolo 700rpm) troszeczke...
C103 10µ do sprawdzenia, przełączniki do czyszczenia.
Jeśli tranzystor wylutujesz to skąd się weźmie napięcie na jego kolektorze?
No czeka mnie chyba podróż i nocleg do Wrocławia ... bo u mnie w małopolsce osoby która podejmie się czyszczenia kolektora i klap kolektora nie znajdę ... "Panie tego się nie czyści, tylko trzeba kupić nowy ..."
Witam.... Ja w swoim aucie mialem podobna sytacje. Niestety nie mam Renault tylko Fiata. Mialem identycznie dokladnie cos takeigo jak Ty i dodatkowo, podczas postoju samochody na biegu jalowym obroty rosly to 1500 i oscylowaly wokol tej warosci +- 500 obr. Poczatkowo dzialo sie to tylko jak silnik byl zimny i ustepowalo po przejechaniu paru km jak sielnik...
Witam, trzeba sprawdzic - czy gaznik 'siedzi ciasno' na kolektorze ssacym, czy nie ma moze przypadkiem tzw. 'dychy luzu' - bo wtedy po prostu klekocze / wpada w drgania rezonansowe na tym kolektorze na wyzszych obrotach silnika i zawor paliwa wewnatrz komory plywakowej nie utrzymuje szczelnosci - silnik sie zalewa... Trzeba sprobowac poruszac calym...
Byłem w serwisie przed wykazaniem tego błędu na czyszczeniu kolektora ponieważ myślałem se to może być przyczyna ciężkiego odpalania. Jednak po jakimś czasie pokazało mi ten błąd i znowu oddałem. Dostałem informacje zwrotna ze jeżeli chce aby problem z błędem zniknął należy wymienić kolektor jednak nie dostałem pewności ze problemy z odpalaniem znikną.
podaj mu do kolektora dolotowego trochę rodka do czyszczenia kokpitów. Zamiast samostartu. Zobaczysz czy zagada.
kontrolka czyszczenia czyszczenia lasera płyny czyszczenia
myjka ciśnieniowy makita skoda fabia wymiana kluczyk unitra renowacja obudowy
intel ax211 podtrzymanie silnika przekaźnik
Renault Master 2.3 dCi 2021 – lokalizacja czujnika ciśnienia doładowania MAP sensor Philips AquaTrio 9000 – szczotki myjące zatrzymują się, brak napędu, kody E1 i i3