Na początek zakreć zawór butli lpg. I wypal pozostały gaz w układzie. Potem pojeździć z dwa dni tylko na benzynie. Wyelimiujesz ewentualne wycieki gazu do kolektora ssącego.
Czytli nie startuje tylko odchylanie. Sa impulsy na bazie klucza odchylania ? i +B na kolektorze ?
Ta fabryczna sylikonowa rurka została na tych przewodach. Ale chciałem uniknąć kolejnego pogryzienia przez kunę i dlatego nałożyłem ten peszel. Ale teraz tak myśłę że zrobiłem błąd, bo może sie zapalić ten peszel od wysokiej temperatury nad kolektorem wydechowym?
w miejsce HOT-a kolektor - emiter
Lewe powietrze dostaje na kolektorze ssącym...Prawdopodobnie uszczelka poszła...To jedna z teorii:)
tak to był kolektor ssący
W międzyczasie stwierdziłem zablokowanie zmiennej geometrii w turbinie przez wyrzucone do wydechu drobinki z pękniętego pierścienia olejowego na 2 cylindrze, oraz pozostałości panewek korbowych na łożysku głównym turbiny. Turbina miała zamknięte otwory przelotu na wirnik spalin, a wszystkie spaliny wracały do kolektora ssącego, co potęgowało cofanie...
przy filtrze powietrza, przy kolektorze ssącym,
Zacina się przepustnica gasząca. Na dolocie, przed kolektorem ssącym.
I ja mam ten błąd… zawiedziona jestem i jest mi przykro. Byłam w serwisie, powiedzieli, że to od braku sterownika ecu (aktualizacji), a ja głupia uwierzyłam 🤬 a błąd jak wyskakiwał, tak wyskakuje, a ja mam w portfelu pusto 🤬 dodam tylko, że wymiana sondy 1 za kolektorem nie pomogła… Dodano po 42 I ja mam ten błąd… zawiedziona jestem i jest mi przykro....
Nie mam przepustnicy, są klapy w kolektorze i tzw. nastawnik.
Bo masz dalej uszkodzony tranzystor od regulacji szerokości. Przyglądnij się tranzystorom na radiatorach - a jest ich kilka. To będzie jakiś NPN (np. TIP122) - nie pamietam typu. Dla ułatwienia dodam, że możesz dotrzeć do niego jadąc od złącza cewek H/V, poprzez jakiś dławik, czasami rezystor i trafiasz na tranzystor (hehehe - rymło się). W obwodzie...
Witam mam problem.z błędem hyundai I 30 1.4 Czasami wyskakuje kontrolka silnika i pracuje źle na wolnych obrotach - ale normalnie jeździ P2187 -wymienione świece - sprawdzono kolektory sący - sprawdzono cewki Proszę o pomoc
Wiem, że w starszych Lantrach J-1 (G4CR, cy jak ktoś woli 4G61 Mitsu), kolektor wydechowy miał skłonności do pękania, ale w J-2 mnie to trochę dziwi. Oczywiście, że da się pospawać, po uprzednim rozgrzaniu kolektora, inaczej spaw pęknie.
mechanik po sprawdzeniu praktycznie wszystkiego stwierdził przytkany kolektor ssacy po przeczyszceniu problem zniknoł.
czy jest tylko zwezony ,czy tez brak korekcji poduszki. Sprawdz diody podłaczone do cewk, kolektora tranzystora linii
obrotomierz jest podłączony do kondensatora przeciwzakłóceniowego znajdującego się na kolektorze ssącym do przewodu zielonego ,pozostały podwójny biało-niebieski do cewki zapł i tranzystora sterującego cewką zapłonową.
Mnie chodzi o przewód idący od turbo do kolektora tam trzeba szukać oliwy.
Sprawdź czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym numer seryjny chyba 39200-2F000 koszt 130 zł - u mnie pomogło
nie no przecież polacy sa autorem super patentu pod tytułem KOREK . Zakładaja przy kolektorze korek który wylatuje jak by był jakiś zapłon . Bardzo dobry patent włosi myśleli i nie wpadli . Pozdrawiam
Idź przez wydech od kolektora wydechowego - napewno trafisz.
Zakręć zawór w butli gazowej, poczekaj az samochód zgaśnie z braku gazu, wtedy odczekasz do ostygniecia silnika (po nocy czy jak tam najbardziej odpowiada) i odpalasz auto na benzynie, jeżeli problem nie wystapi znaczy że instalacja gazowa jest nieszczelna i puszcza gaz do kolektora i tutaj lezy problem.
Obejżyj go najpierw od spodu i sprawdź lutowania. Podejrzane popraw. Sprawdź tranzystor linii, czy kolektor nie dostał przebicia do emitera.
Klient się zniecierpliwił i zabrał monitor, zanim zdążyłem naprawić. A uszkodzone było dokładnie to, co opisał kolega radosław13. Przyczyną tych uszkodzeń najwyraźniej były ewidentne zimne luty na "podwójnej trzynóżkowej diodzie" stojącej na radiatorze obok HOT-a i na kondensatorach w kolektorze HOT-a.
Potrzebny jest oscyloskop, szeregowo pomiędzy kolektor tranzystora a trafo WN właczasz żarówkę np. na 25/40W i zapinasz na kolektorze sonde oscyloskopu. Jeśli odczytany przebieg jest "poszarpany" - tzn. widać oscylacje - masz na 95% walniete trafko WN. A w tym przypadku stawiałbym na zasilanie końcówki H (zawsze to bardziej optymistyczny wariant). ;)
Po wrzuceniu biegu hałas jest cały czas, przy zmianie biegu również hałas milknie, na jałowym biegu i na jedynce jest okej. Dodano po 8 Trudno opisać dokładnie dosyć głośny jak by był gdzieś dziurawy tłumik albo kolektor podkreślam że to stało się z dnia na dzień rano wszystko okej po południu lipa a kolektor, tłumik jest cały wszystko przykręcone.
Zamieszczam schemat dla ludzi, którzy chcieli by mi pomóc :o Ponawiam pytanie: Jak to jest z tą żarówką do sprawdzenia przetwornicy?? Wbić ją zamiast kolektora i emitera??
Najlepsze jest to że on nie ma egr . 2016 i brak go wtf. Ja scanuje launch-em tab7 jak dotej pory najlepsze co mi się udało kupić. Kurcze dlaczego silnik nie buduje podciśnienia w kolektorze? Egr był też na liście ale go brak . Myślę że może problem jest z prowadnicami zaworów lub gniazdami , będę rozbierał go jutro
Dodatkowo oblutowałem rezystorek w kolektorze tranzystora sterującego (SMD) miejsce wyglądało na dobrze podgrzane.
Poszukaj w kolektorze tego tranzystora takiego małego kondensatorka na 2kV (3kV) i pojemności ok. 220pF.
DPF nie wyłapie wszystkiego w 100%. Jak silnik ostro kopci to co nieco doleci do końcówki rury. Powinien też szybko zapychać się sądzą DPF i nadmiernie często wypalać, nawet pomimo czyszczenia. Przyjrzałbym się standardowym dieselkowym problemom, to jest szczelności dolotu, egr, stopnia zabicia syfem kolektora ssącego, czujnikom (zwłaszcza przepływomierzowi...
Witam U siebie znalazłem lewe powietrze przy zaworku pochłaniacza par paliwa. Gumowy wężyk, pomiędzy zaworem a kolektorem ssącym jest narażony na wysoką temperaturę od kolektora wydechowego. W sprawie szarpania możliwa cewka zapłonowa. Prawdopodobnie zbliża się jej koniec. Warto tęż sprawdzić luzy na zaworach.
A więc zamontowano 2SC5552. Wymieniono rezystor(RH202-miał przerwę) 2,2 ohm podający zasilanie na kolektor w/w tranzystora poprzez cewkę(LH02) i inne elementy. Co się stało gdy podano zasilanie? Rezystor 2,2ohm poszedł z dymem tak jak i 2SC5552. Impulsy sterujące podawane na bazę wychodzą z TDA4856 bodajrze z 8 pinu. Mierząc w tej sytuacji napięcie...
Pomiar jonoselektywny... Sonda pracuje normalnie, ECU reaguje zmieniając skład mieszanki. Sonda może się nadawać do wymiany w przypadku przepalenia grzałki. Sonda może także dawać błędne odczyty (dryft) w przypadku zanieczyszczenia powierzchni pomiarowej (nagary, osady) i w przypadku braku powietrza referencyjnego (dopływającego poprzez przewody sondy,...
iras24 czyżby miernikiem i sprawdzac opor na suwaku ?? a co z tym czujnikiem podcisnienia wstepnego kolektora? gdzie się znajduje ten czujnik w przepustnicy ?? nie jestem osobą która grzebie z pominięciem serwisu, ale trafia mnie jak mnie spychają od serwisu do serwisu , mówiąc że jest ok. :(
W większą moc raczej bym nie szedł bo faktycznie wiele elementów może być innych. Sprawdź w sieci jakie np. jest sprzęgło/dwumas w jednym i drugim modelu... czy skrzynie biegów są na pewno identyczne??? W dzisiejszych czasach gdzie wszystko jest maksymalnie odchudzone wątpię żeby słabsza wersja miała te podzespoły z wersji mocniejszej. Co do elektroniki/sterowania...
Sprawdz kondensatory w obwodzie kolektora trzanzystora kluczujacego wzm. odhcylania H.(ten przy trafopow.)
Nie znam tego silnika ale sprawdź wężyk od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa i sygnał z przepływomierza lub MAP-sensora.
Witam okazało się że to była wina kabli odizolowanych koło kolektora przy cofaniu silnik się przechylał i robiło się zwarcie. Dzięki za rady
wylutowalem QH12 i wstawilem zarowke 60W miedzy kolektor-emiter. przekaznik przestal tykac, napiecia w przetwornicy sa ok. zarowka ciagle sie swieci. wstawilem spowrotem QH12 i dalem szeregowo z kolektorem zarowke, i zarowka dalej sie swieci. czy to dobrze? czy to znaczy ze tranzystor zwiera? tranzystor sprawdzilem miernikiem diod i jest sprawny. poprawilem...
Podjechałem na kompa pokazał błąd P0234 - Błąd podciśnienia turbosprężarki. Mechanik wymienił czujnik podciśnienia na kolektorze ssącym Błędna interpretacja błędu, tak czy siak masz kłopot z doładowaniem...
Patrz sterowanie w bazie/lub stopień napędzający (małe trafko. i tranzystor i elementy wokół niego) poza tym wymień kondki w ok. kolektora Hot i fbt *to jedna z reguł jak pada Hot!!!
dlaczego chcesz poprawiać instalacje na gwarancji???? to nie twój problem, ma działać lub demontaż i zwrot kasy.jeśli monter źle dobrał reduktor i ciśnienie klęka bez żadnych przeróbek podpasuje ARKTIC realnie 160 a katalogowo 240 km.walteki muszą być TYP 30 BFC.jak nawiercony kolektor i jaka długość wężyków?
Hyundai V770 (17'') CKLV770 Ten model ..obojetnie czy za Hot wstawisz BU2527 czy 2SC5411 beda sie mocno grzały (ok.75st C) przy 1024*768 problem jest w sterowaniu prądu bazy....... *w orginale zawsze spotykałem 2SC5404 -sprawdz CH27 (304J)/ CH16 (1u/63V) -sprawdz > wymień kondki WN w kolektorze Hota -sprawdz diodowy modul. (FMP2FU ) -sprawdz QH03(C3675...
Zapytaj na lpg.motonews.pl goscia o nicku Croma1. Chociaz pojerzewam, ze masz tam juz plastikowy kolektor, to niestety trzeba bedzie sekwencje, jakiegos VSI PRINSA.
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia, autko dalej pracowało nie równo. Zapadła decyzja o demontażu głowicy. Głowica została ściągnięta, ale zawory, prowadnice są w porządku. Uszczelka wyglądała na całkiem dobrą. Głowica zplanowana. Wymienione uszczelki kolektora ssącego i wydechowego, jutro auto powinno zostać złożone do kupy. Zobaczymy czy będzie...
Jestem pewien ze dobrej jakości gaz. Moja siostra też tam tankowała tego samego dnia i nie ma problemów. ECU nie wkazuje żadnych błędów. Co to jest co rozdziela gaz na tłoki (na zdjęciu)? Z tego co widziałem nie ma tam wtrysków tylko te przewody wchodzą w kolektor ssący i wszystkie wychodzą z tego "rozdzielacza" jak ja to nazywam.
dziś spędziłem pół niedzieli na szukaniu tego czujnika. Dla wszystkich użytkownika Matrixa którzy będą w przyszłości szukali tego czujnika to jest on na środku kolektora, dojście tylko z pozycji kanału lub podnośnika. CHECK już nie świeci :) zamykam temat
Jest kilka pytań, które istotnie potwierdzą, czy to ma sens, gdy w sytuacji zdjęcia nogi z pedału gazu i teoretycznie zamkniętej przepustnicy, że spaliny/"powietrze" są ponownie zaciągane z kolektora wydechowego do cylindra przy ruchu tłoka w dół (suw ssania) i wydłużonym otwarciu zaworu wydechowego oraz, że spaliny/"powietrze" jest wtłaczane (suw wydech)...
Co do wolnych obrotów to sprawdz silniczek krokowy, przeczyść do, przeczysc przepustnice ,sprawdz czujnik cieczy ten przy kolektorze Duzo informacji znajdziesz na http://motonews.pl/forum/?op=fvf&f=7&c=8...
Witam mam taki mały problem, mój Hyundai przestał ostatnio normalnie odpalać, tzn wystarczy psiknąć samostartem czy plakiem w kolektor i będzie normalnie pracował, można nim normalnie jeździć, do następnego odpalenia, gdy znowu chce odpalić, muszę ponownie użyć samostartu. Byłem w serwisie i stwierdzono, że muszę wymienić pompę wtryskową. Moje pytanie...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Witam serdecznie. Czy ktoś posiada wiedzę lub dostęp do autodaty jakie są momenty dokrecania srub wszystkich w rozrzadzie, koła zamachowego, docisku sprzegła, kolektora sącego, wydechowego i wszystkich innych momentów w silniki od Hyundaia 2.0 16v CVVT https://obrazki.elektroda.pl/7306013600_... kod silnika G4GC.
dokładniej HL-4848. Na dzieńdobry zwarty HOT 2sc5149 po włożeniu nowego chwilę popracował, ale obrazu nie pokazał i znowu uszkodzony HOT... Jednocześnie wymieniłem kondensator 3,3n który jest na kolektorze ale za cewką... widocznie był dobry. czego mam szukać ? Z góry dziękuję za podpowidzi. :-)
Czujnika uderzeniowego w tej wersji raczej nie ma (nie znalazłem). Stwierdziłem ostatnio prawidłowe działanie pompy. Odkręciłem powrót od regulatora na listwie. Wyleciała pod ciśnieniem ćwiartka za 5 sekund. Wstrzykiwanie paliwa do kolektora dolotowego (ECFI) nic nie dało. Nawet nie próbował zapalić. Wstrzyknąłem 20 ml benzyny. Sprawdzę jeszcze lampką...
i po raz kolejny dochodzimy do konsensusu owszem to co mówisz jest prawda i ponownie przepraszam ze na ciebie naskoczylem.wyniklo to z tego ze sie nie zrozumielismy ja zakladalem odciecie calkowite pompy owszem biorac sygnal np.z elektrozaworu a wyniklo to z tego ze z takimi przypadkami sie spotkalem i pompa ulegla zastaniu-zostala zniszczona ale powiedz...
Witam, mam podobny problem z Tucsonem. Co dwa trzy dni powracający błąd p0401. Wymiana zaworu egr nic nie pomogła. Wskazania przepływomierza na wolnych obrotach 11,3 mg/s, po minucie jak się zamyka egr wskazania przepływomierza 14,5 mg/s. Ze dwa miesiące temu była próba kradzieży katalizatora pod blokiem nie udało się im przeciąć całej rury i mechanik...
Kompresji nie mam jeszcze jak zmierzyc ale przez kolektor zasysa bardzo dobrze. Klapa za intercoolerem otwarta, pasek rozrzadu caly, brak podejrzanych dzwiekow mechanicznych. Ze starych bledow ktore byly w pamieci to: P1120 Niesprawnosc wlotowego zaworu dawkującego, P201 P202 P203 P204 przerwa w obwodzie wtrsykiwaczy. Po skasowaniu nic sie nie pojawia...
Wyglada ze masz obciazony zasilacz po stronie wtornej. Sprawdz czy nie masz zwarc na zasilaniu po stronie wtornej. Napiecie na DS01 52V, Kolektor QS02 75V, Kolektor QS01 7V, Kolektor QS03 12V, Kolektor QS 04 24V. Pomierz tez te tranzystory na ewentualne zwarcia a takrze tranzystor kluczujacy wysokiego oraz QH08 KSC 3296. Jak skopiuje schemat to podam....
Witam forumowiczów, Proszę o pomoc czy ktoś z Was miał przypadek błędu zaworu kolektora ssącego? Byłem na diagnostyce auta i gość powiedział mi o błędzie tegoż zaworu. Nowy kosztuje około 600 pln. ale nie ma pewności czy wymiana pomoże. Jeśli przerabialiście podobny temat to proszę o informację.
(at)gimak A podałeś przykład silnika, który słąbo sie nadaje do LPG. Zawsze wybierałem silniki z hydrauliką zaworów. Największe koszty jakie miałem to raz reduktor za 220 zł i ze 3 kp.l tanich wtryskiwaczy np magic jet czy stag, za 200 zł /4 szt , które wytrzymywały 50-60kkm. Jedyny problem jaki miałem do przez miesiąc nie mogłem dojść , dlaczego po...
Sam raczej nie dam rady bo nie mam do tego sprzętu, ale wolę już mniej więcej wiedzieć, co i jak żebym się orientował. ps. w razie w jak znajdę fundusze i będę mógł coś kupić do diagnostyki to co Polecacie ? ;) bo również mam Audi a6 c6 i może to sie kiedyś przyda... ________________________________________... Sytuacja wygląda...
Witam ! Dziękuje Koledze LISKOWI za podpowiedź. Sprawdziłem wszystkie elementy , które należało sprawdzić . Wszystkie one są dobre . Ciągle tylko niepokoi mnie to napięcie 190V na kolektorze C5404(przy podłączonej żarówce i podłączonej płycie do komputera). Czy spróbować wlutować C5404 i uruchomić monitor ? Pozdrawiam Wojtek z Lublina.
Sprawdź najpierw czy nie są poluźnione 3 śruby (na dole tuż za osłoną termiczną) i nie wydmuchało uszczelki między kołnierzem katalizatora a rurą wydechową, jak również mocowanie samej rury wydechowej. Sam katalizator do kolektora jest przykręcony na 5 śrub (niżej do wydechu na trzy), więc niemożliwe aby urwał się. Odgłosy mogą pochodzić z przepalonego...
Silnik z prostopadle do głowicy umieszczonym aparatem zapłonowym ? Jeśli ten, to Hyundai pony, Mitsubishi colt Tak . Tylko podobno ten mój ma pojemność 2.6 litra a colt tylko 1.3 wiec raz kolektor pewnie nie będzie pasował a dwa czy instalacja gazowa będzie działać poprawnie ?
Wyszyść filtr powietrza i i rurę, która doprowadza powietrze z zewnątrz samochodu aż do kolektora ssącego. To nigdy nie zaszkodzi, a może pomoże. Możesz też spradzić, czy nie odczepił się jakiś wężyk podciśnieniowy. Jesteś pewny że to wina silnika a nie skrzyni biegów/sprzęgła?
Przez pokręcenie śrubką podpierającą przepustnice zmieniłeś wartość podciśnienia w kolektorze ssącym a co za tym idzie sterownik silnika przymknął nastawnik biegu jałowego ,jego reakcja jest teraz opóźniona bo jest zamknięty , przymknij przepustnica i pozwól aby nastawnik sam podniósł te obroty . Napięcie na TPS powinno być od 0,5 do 0,6v podłącz woltomierz...
Od pewnego czasu mam problem ze swoim Hyundai - em Terracan. Nie chce zapalić przy zimnym silniku. Problem pojawił się przy temp około 0 st ( dłużej trzeba było kręcić rozrusznikiem) ale przy -10 w ogóle nie odpala. Byłem w Bosch Service sprawdzono co się dało i nie stwierdzono usterek. Po wpryskaniu plaka w kolektor ssący odpala natychmiast. Ten silnik...
mam zapisane: Targa1795 = MAG1795 - Mag DX17F Targa 1795A -HYUNDAI B790. Q312 - 2SC5583 Obraz za szeroki, brak regulacji geometrii. - sprawdz diody modulatora w kolektorze Hota zawsze pada w tym przypadku dolna
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Widzę, że nikt nie wypowiedział się w temacie. Oczywiście, może być uszkodzony czujnik, w tych silnikach to się zdarza. Jest on zlokalizowany z przodu bloku, od strony skrzyni biegów, przykręcany jedną śrubą M6. Jest trochę ciężki dostęp, przeszkadza kolektor i najlepiej wymontować siłownik sprzęgła. Gdybyś był w warsztacie, to by się podstawiło drugi...
W dieslach nie ma przepustnicy a klapa gasząca. Są klapki zawirowywacza. . Jak to w Dieslach nie ma przepustnicy skoro jest przykłady: VW https://allegro.pl/oferta/przepustnica-0...
może być to samsung albo hyundai - sprawdz diody modulatora UF5406 +BY359-1500 oraz C w jego obwodzie - także zamień kondki w S-korekcji i w obw. kolektora Hot"a oraz gałąx reg.szerok. : dławik-kondek korekcji (ten stały nie dołaczany)-tranzystor korekcji (po drodze może być jeszcze opór ok.10-20 ohm ) p.s. jesli mozna więcej danych
Witam! należy wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest tam membrana, która peka po jakimś czasie jeżdzenia na gazie. Od tego regulatora idzie cienki wężyk do kolektora ssącego, jeśli po odłączeniu tego wężyka z regulatora leci bęzyna to napewno jest on do wymiany. Ja mam lantre 2.0 z 1998 roku i wlaśnie miałem taką usterkę. Pozdrawiam
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
Posiadam Hyundaia i30 z 2018 r. z benzynowym silnikiem 1.4 MPI. Przebieg 50 tys. km. Jakiś czas temu zapaliła się kontrolka check engine. Po kolejnym tankowaniu - zgasła sama. Pomyślałem, że to kwestia wcześniejszego kiepskiego paliwa. Problem powrócił po kilku tygodniach. Zapaliła się kontrolka silnika, spadła moc silnika, przestał działać tempomat....
Problem z szerokością, może być związany z typem tranzystora. Ja stosuje do nich 2SC5149-z diodą, lub 2SC5129 bez diody. Nigdyz powodu tranzystorów nie miałem kłopotów. Zamiast 2SC5129 można założyć 2SC4924. Jesli to nie pomoże to szukałbym w układzie regulacji szerokości. W 15-tkach najczęściej jest to KSc 4368 lub KSD 2061. A jeśli i to zawiedzie...
witam mam problem z tym monitorkiem juz dwukrotnie padl tr. koncowy linii oryginał byl 2SC5404, i padl wedlug relacji klienta po naglym zaniku napiecia w sieci, byla tez uszkodzona dioda, jedna z dwoch prostujacych napiecie zasilajace stopien koncowy H, wymienilem na BU 2520 , wytrzymal 2 dni i padł, wstawilem ponownie BU 2520 i ponownie po kilku dniach...
Co do alarmu i immo to na 100% nie ma ich w tym samochodzie.Immo nigdy nie było,a alarm odpiąłem osobiście.Oczywiście zanim zabrałem się za to objawy były podobne.Po wycięciu alarmu,podłączyłem rozcięte fragmenty instalacji. Jeżeli zaś chodzi o to gaśnięcie,to pomysł dobry z immo,ale wiem jak gaśnie auto gdy działa/głupieje immo.W tym przypadku silnik...
Może pompa paliwa nie daje ciśnienia, może czujnik ciśnienia w kolektorze przekazuje błędne odczyty(np. z powodu nieszczelności układu dolotowego) na sterownik i podane jest mniej paliwa niż powinno, Czujnik temp cieczy, regulator ciśnienia paliwa, wtryskiwacz, itp. Katalizator jak ma dwie sondy to raczej można wykluczyć.
Jezeli na swiecach jest iskra czyli problem tkwi w silniku. Najpierw po kupnie powinienes sprawdzic stopien sprezania jezeli on bedzie b dobry to ewentualnie moze zalewac swiece olej. Ciemne swiece zawsze sa jezeli silnik jest zimny i jest w fazie nagrzewania dopiero po jakims czasie gdy osiaga temp pracy swiece sie same oczyszczja. Reasumujac potwierdz...
Problem nie został rozwiązany, ponieważ nie posiadam schematu. Mam problem z określeniem wartości C338 - kondesatot na kolektorze HOT-a, dlatego ciągle uwala HOT-a lub inne tranzystory na lini B+ DOKŁADNY OPIS PROBLEMU: Posiadam monitorek Hyundai HL7870S, w którym pada HOT (tranzystor sterujący HV). Przed padnięciem w monitorze co jakiś czas było słychać...
Witam poszukuję w moim samochodzie czujnika temperatury powietrza zasysanego IAT, na rurze pomiędzy filtrem powietrza a kolektorem jest czujnik tylko nie wiem czy to jest on, bo ma 3 przewody a IAT wydaje mi sie że powinien mieć 2, bardzo proszę o pomoc, za podpowiedzi w którym miejscu dokładnie jest umiejscowiny wszystkim z góry dziękuję.
Miałem też problem podobny i tracił moc na dwójce ledwie ciągnął. Problem bym taki, że reduktor przepuszczal przez peknieta membranę i gaz podawał do kolektora, odpala ciężko za drugim lum trzecim razem, bo odpala a benzynie z gazem, wymieniłem membranę i pali super, ale wciąż był problem z brakiem mocy na gazie, na compie ciśnienie pokazywał 1200mbar...
Witam Wprawdzie nie jest to kompletny rysunek, ale po oznaczeniu biegunowości przypuszczam że wszystkie trzy tranzystory są typu n-p-n. Więc spalone tranzystory możesz zamienić na BC 237, lub o podobnych parametrach. zielona końcówka tranzystora przyłączona do minusa to emiter, druga przyłączona do zielonego rezystora to baza, trzecia to kolektor. czerwona...
Ludzie pomocy bo zwariuje z tym autkiem! Dzisiaj zrobiłem trase Katowice - Kraków-Racibórz! Wszystko dobrze , pięknie do momentu az wjechałen na A4 w kierunku Katowic! Rozpędziłem Autko do 160km/h i nagle cos strzeliło , puk , pryk i .......słaba moca auta,chodzi na 3 gary, powyzej 3000-4000 juz muli i sie jechać nie da! Czasem idzie dobrze- czasem!...
Witam, chciał bym się podpiąć ze swoim problemem bo jest bardzo podobny, a mianowicie poziom oleju wzrasta podczas jednej trasy (poziom na bagnecie trzy krotnie wyższy od max), uszkodzeniu ulega pompa i turbina( już 3 raz). Od początku.... Pacjent to hyundai i40 1,7 crdi 2013r Oddałem auto do mechanika ze względu na stuki w silniku, zalecił wymianę...
Ztym serwo to jakaś bzdura chociaż nie mogę p;owiedzieć, że znam Hyunday. Wspomaganie hamulców raczej zawsze w niskopężnych zasila się po prostu z kolektora powietrznego a więc wspólnie dla wszystkich cylindrów. Jeśli pomiar nie jest błędny to szukałbym przyczyny w zaworach. Popękanie pierścieni tylko dla trzeciego cylinra nie byłoby typowe. Jest jeszcze...
Witam posiadam Hyundai i30 1,6 G4FC 2008r. 130tys.przebiegu mój problem polega na tym ze od pewnego czasu silnik dziwnie się zachowuje a dokładnie wpada w jakieś dziwne drgania opisze coś już sprawdziłem : świece,cewki poduszki mocujące silnik i skrzynie wymyta została przepustnica kolektor ssący sprawdzone wszystkie podciśnienia,diagnostyka komputerowa...
Cześć. Trafił do mnie Santa Fe pierwszej generacji, nie palący. Nie było iskry na 2 i 3 cylinder, uszkodzony czujnik wałka, po wymianie iskra jest ale samochód dalej nie pali. Kręci ale ma momenty takiego silnego oporu, aż rozrusznik stęka, czasami strzela w kolektor dolotowy. Rozrząd w porządku, sprężanie po 12 bar, pompa paliwa chodzi, nie sprawdzałem...
Kolektor z mono-wtrysku i wielu punktu ma trochę inny rozstaw otworów Szukaj silnika z sieny/palio 1,2 75 i nie baw się w gaźnik tylko przeszczep również wtryski. Dodano po 1 Ojcu jak swapowałem cc700 na 1,1 to pompę zamontowałem na przewodzie pod maską z Hyundai santafe
to jednak nie ten scalak :( Jest to zasilacz z dwoma transoptorami, numer scalaka zaczyna sie od cyfry 5. Jego piny to : 1- do masy przez 7k5 2- do kolektora tranzystora w transoptorze 817, emiter tr. do masy 3- Isense 4- masa 5- sterowanie tr. mocy 6- zasilanie 7- przez C do masy 8- emiter tr. w drugim optotriaku 817, kolektor do zasilania czyli pin...
Posiadam monitorek Hyundai HL7870S, w którym pada HOT (tranzystor sterujący HV). Przed padnięciem w monitorze co jakiś czas było słychać odgłos przeskoku iskry -takie pyknięcie rozładowania kondesatora lub przesko iskry na HV. Po kilkunastu takich odgłosach monitor padł. Wymieniłem tranzystor HOT i kondesator na kolektorze HOTa i włączyłem. Wstawiłem...
Nie pamiętam jak w tym monitorze jest zrealizowana korekcja EW, ale najlepiej na poczatek sprawdź czy w kolektorze Hota nie stoi modulator diodowy - jesli tak to możliwe, że padła jedna z diod, inna możliwość to tranzystor końcowy regulacji szerokości - jeśli tak jest to rozwiązane w tym monku to powinien znajdować sie w okolicach linii i zwykle stoi...
Witam. Monitorek jak w temacie trafił do mnie z usterką. Stwierdziłem zimne luty w okolicach Hot'a no i co rzuciło się od razu w oczy to spalone dwa rezystory większej mocy ok.1W usytuowane pomiędzy tranzystorem linii a trafopowielaczem. Niestety również laminat pod nimi wypalony wiec nie wiem jakie miały oznaczenia no i oczywiście jakie wartości. Czy...
Wynika ze jest to Hyundai Q790(C17F15090) *nie mam schematu te 3polowe to klucze S-korekcji powinny być sterowane przez "zwykłe tranzystory C945) i dopinają pojemnosci do pkt.srodkowego modulatora diodowego ( 2-wie diody poł. szeregowo w kolektorze hota) *ze srodka mod.diod. idzie przez cewkę..tranzystor zazwyczaj Darlington >>>>>>>>>>>>>> tak ogólnie...
Witam Przeszukałem forum i ... nie znajduje odpowiedzi.Sytuacja wygląda tak autko po rozgrzaniu samo podnosi sobie obroty na jakieś 4 tysie bez dotykania pedału gazu,coś jak w tych filmikach na you tubie gdzie turbina przepuszcza i silnik zaczyna pracować na oleju. Idąc tym tokiem wywaliłem turbinę,kumpel pożyczył kolektory z takiego samego silnika...
Witam Problem z silnikiem 1.6CRDI a dokładniej z doładowaniem. geometria turbo chodzi luźno tylko mam pytanie o gruszkę sterującą tą turbiną. Zauważyłem że w przeciwieństwie do grupy WAG gruszka turbiny jest w pozycji otwartej na max przy wyłączonym zapłonie i po odpaleniu również. To potwierdza zawór sterujący bo gdy wypnę wtyczkę z zaworu i sprawdzę...
misiekdg napisał: Obroty silnika też nie mają znaczenia oraz to czy jest na luzie czy na biegu- wiec tłumik też odpada. Mimo wszystko sprawdziłbym na kanale szczelność całego układu wydechowego łącznie z kolektorem wydechowym/katalizatorem, a szczególnie stan plecionki w przedniej części rury na wyższych obrotach. To, że piszesz, że odgłosy dochodzą...
przepływ kolektor przepływ kolektor kolektor słoneczny kolektor słoneczny kolektor zrobić kolektor słoneczny
monitor czarny ekran piszczy sygnalizacja dźwiękowa skrzynia espace
darmo nokia kalkulator regeneracja akumulatora kwasowego
Philips 55PUS8359 - Typ Matrycy VA czy IPS? Błąd UD 01 w systemach SCADA - przyczyny i rozwiązania