Kolektor wydechowy?
Oszlifuj króciec porywy zaworów nie będzie wyciekać olej. Z tym airboxem akurat nie robiłem sprzęta więc trzeba przymierzyć czy wejdzie. 1. wywalić kostki emulatora i siano emulatora bo zajmuje miejsce i poukładać przewody wtedy powinno być widać kolektor ssący. Mając w ręku: http://www.phjacus.pl/447-Trojnik-rozdzi... plus http://www.phjacus.pl/Y75-BARRACUDA-Wtry...
"Coś" ci się nie rozpłacze bo to coś to kolektor ssący, jak usuniesz ten elektrozawór i zostawisz wolny wężyk to będziesz miał tak jakby a raczej będziesz miał na pewno lewe powietrze w kolektorze. Jak go zaślepisz to problemu nie ma żadnego.
Jaka to filozofia w plastikowym kolektorze? Możliwie jak najbliżej portów głowicy. W razie pomyłki kolektor na szrocie wiele nie kosztuje (ok 50zł). Jak długo szukałeś? [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Choć pokazane tam miejsce jest hmmm... dyskusyjne.
Jesli uszkodzony był zawór EGR to proponuje sprawdzić kolektor ssący, mógł mieć cały czas pełny przelot do recyrkulacji i zapaskudził dolot. Pozdrawiam
Pomocy punto hgt 1.8 przy próbie uruchomienia strzela w kolektor ssący,przy kilku próbach odpala i chodzi dobrze po zgaszeniu znowu to samo ciśnienie paliwa ok ,masa, klemy ok stcyjka i kostka druga,rozrząd sprawdzony na blokadach oryginalnych ok,brak błędów,akumulator ok przy kręceniu rozrusznikiem dziwnie zachowują się kontrolki licznika tz. ginie...
odnośnie automatycznej plandeki dobry pomysł, tylko co wtedy gdy kolektor jest na dachu. Dodatkowe i to nie małe koszty. Zasadza działania podobna do opuszczanej elektrycznie żaluzji. Nie sa to drogie urządzenia. Ja i tak wykonam sam. Co do funkcjonalności to dodatkowo sygnał z przekaźnika w UPSie będzie też wyzwalał opuszczanie. Chodzi o to że jak...
Pomocy punto hgt 1.8 przy próbie uruchomienia strzela w kolektor ssący,przy kilku próbach odpala i chodzi dobrze po zgaszeniu znowu to samo ciśnienie paliwa ok ,rozrząd sprawdzony ,brak błędów,akumulator ok przy kręceniu rozrusznikiem dziwnie zachowują się kontrolki licznika tz. ginie zasilanie ale tylko licznika (ale co pewien czas) czujnik położenia...
Wymienić reduktor/parownik. Ewentualnie szczelność ukłądu zasilania LPG - znaczy od reduktora do kolektora.
Klapka.... często nie zdąży zadziałać , a szególnie jak jest jedna.. Najlpeiej metalowy kolektor
Nie spotkałem półosłon w handlu. Pełne są ok, chłodzenie i tak będzie ok, a nawet może i lepsze. Wlatując dolnym wlotem w zderzaku nie ucieknie od razu pod auto, "omiecie" miskę, a wyleci między sankami a karoserią i wydechem... Komora silnika będzie za to ci wdzięczna za ograniczenie dostępu wody. Głównie alternator i wiązki. Jak i nawet sam kolektor...
W/g mnie najprostsze rozwiązanie to sterownik IAW-18.FD do tego kolektor z wtryskami z Punto Sporting (1.2 16V) i wiązka elektryczna z tego modelu. Powinno też działać na full-group, czyli IAW-18F z Punto 75, wtedy kolektor z wtryskami od tegoż a wiązka też, albo z Seicento 1.1MPI lub nawet 900 na IAW-16F.
...a sterownik i układ wtryskowy masz z tej Bravy? Masz opcję "plug and play" w postaci silnika z Punto I Sporting. Jak nie masz osprzętu to kup kolektor z Punto I 1.2 16V z wtryskami i komputerem.
Usterka usunięta. Okazało się ze kolektor dolotowy był zapchany i blokował dopływ powietrza.
Do tego strzela przez "bezpiecznik" przy mocniejszym depnięciu. uwazaj bo moze ci rozwalic kolektor dolotowy . !!!!!
Mam fiata grande punto 1,4 8v. I od jakiegoś czasu falują mu obroty nie wiem co jest?? Silnikczek krokowy już sprawdziłem oprócz tego: Sonda lambda, kolektor ssący. No i wszystko jest ok ale auto dalej faluje. Już nie wiem co robić proszę o poradę
Kolektor wydechowy jest orginal z punto, ale fakt zaraz za kolektorem jest dorabiana reszta. Lambda jest wkrecona w rure tuz za kolektorem (jakies 3cm pod). Zrobie tego zdjecie. Nie wiem niestety w jakim miejscu jest orginalnie umiejscowiona ta lambda w punto -przed katalizatorem czy za ? Moze rzeczywiscie by trzeba pokombinowac np. z odsadzeniem lambdy...
Witam kolegów jestem tu nowy I potrzebuje porady dzis zakupilem fiata punto 2 1,2 pytanie do was jest takie czy kolektor wydechowy podejdzie mi z silnika 1,1 czy nie bo w 1,2 jest kolektor wydechowy z katalizatorem jak widzialem a kupilem bez ukladu wydechowego od silnika po tlumik koncowy moje pytanie czy kolektor wydechowy podejdzie z1,1 czy bd zmuszony...
czy kolega widzial taki silnik ?? tam nie ma wezyka, Map jest bezposrednio wtykniety w kolektor ssacy
Sprawdz kolektor siły ham.
To w takim razie wygląda na kolektor bo sonda też była wymieniana na nową.
SPI miało metalowy kolektor, w MPI jest plastikowy, stąd uszczelki są inne, nie spotkałem się taką przekładką. Kolektor z MPI 75 (Punto 75) był wymienny, ale ten z Punto II/Pandy II MPI to nie pomogę.
Rurka podciśnienia regulatora ciśnienia paliwa nie jest wpięta w kolektor I cylindra?
Jeśli ten 1.2 to jest wersja 60KM to nie ma problemu, będzie to chodziło na sterowniku od 1.1 55KM, natomiast jeśli silnik był 1.2 75KM to poza wtryskiem MPI (ale kolektor i wtrysk masz stary) miał też inny wałek rozrządu i na komputerze z 55/60 będzie problem z wolnymi obrotami (z kolei komputer z 75 nie będzie dobrze chodził z wtryskiem SPI). Mi się...
oj nie za wiele, wydech był sprawdzany i wymieniany teraz w planach miałem kolektor 4-2-1 ale będzie trzeba poczekac bo są pilniejsze rzeczy. Słuchać na zimnym zawory. Nie zawsze ale od czasu do czasu jak się ktoś wsłucha.
Tak jak mówisz jacek0503, a jak regulacja nie wyjdzie i zuboży przy dodaniu gazu, to kolektor w strzępach, kolego 11111olo posłuchaj rady kolegów i pojeć do gazownika, będziesz pewny ze będzie oki, bo może twój następny post będzie "strzeliło punto i nie mam kolektora ssącego - co zrobić" nie pisze tego złośliwie, po prostu posłuchaj doświadczonych...
Ok moze troszeczke przesadziłem ze pic ale w moim przypadku napewno nic to nie da ;) Ze wzgledu na to ze mam kolektor wydechowy 4,2,1. Samo to sprawia ze w porownaniu z orginalnym kolektorem z punto lepiej mi sie wkreca na obroty ;) Pozdro i dziekowa z gory za jakies pomysly poz wzgledem kompa w punto. Ogolnie to jak by to chodzilo ciekawe jakbym wsadzil...
Mam bardzo podobny problem w moim Punto Evo 1,4 77KM PB/Gaz. Wymieniłem już przepustnicę na nową, razem z czujnikiem przepustnicy, ponadto czujnik położenia wału, czujnik ciśnienia powietrza i czujnik podciśnienia kolektora dolotowego. Wstawiłem nową, szczelną rurkę łączącą kolektor z filtrem powietrza. Ciągle to samo - gaśnie przy schodzeniu z wysokich...
wymieniłem uszczelki na kolektorze ssacym , sprawdziłem szczelność kolektora mocując go do plaskiej powierzchni bakielitu, skrecajac miejsce przepustnicy tez wyciętym bakielitem. pozostałe otwory tj wejscia na wtryskiwacze , wejscie na map sensor ,wejscie na weżyk podcisnienia .następnie podałem powietrze i pelna szczelność . pomyslałem ze to jest kolektor...
Ponawiam wątek bo mi go chyba usuneli.Kolega przyjechał i ustawił mi rozrząd.był przestawiony o 2 zęby.ale silnik nadal nie chodzi tak jak powinien kręci sie tylko do 4 tys obrotów i ogięń z ruły i czerwony kolektor co to może być
aha rozumiem, mniej więcej ile mocy przez to otrzymam ? Po zrobieniu planowania chce zrobić kolektor na 4-2-1 i przelot zakończony np mugenem Dodano po 2 Czy czymś takim jestem w stanie wykonać zabieg? xxxxxxxxxxx 3.1.18. (10.11) Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze...
W Punto mk.1 z silnikiem FIRE nie ma żadnego EGR. To o czym piszesz to jest zawór recyrkulacji oparów paliwa (EVAP), a nie żaden EGR. EGR to zawór łączący kolektor wydechowy z dolotowym (recyrkulacji spalin).
Kolektor z mono-wtrysku i wielu punktu ma trochę inny rozstaw otworów Szukaj silnika z sieny/palio 1,2 75 i nie baw się w gaźnik tylko przeszczep również wtryski. Dodano po 1 Ojcu jak swapowałem cc700 na 1,1 to pompę zamontowałem na przewodzie pod maską z Hyundai santafe
Ja przemywam zawsze od góry przez szczelinkę, używam do tego dłuższej pacułki z watą na końcu i sporą ilość płynu do czyszczenia tarcz, na pół roku pomaga (auto z gazem), po tym warto wytrzeć kolektor w środku, co by nie strzelił bo to plastikowe. Dodano po 1 jest wcisniety na wcisk trzeba go ciagnac mozna zrobic opaske z blaszki skrecic srobka podwazac...
Da się od góry i dołu. Ja bardziej preferuje od spodu wtedy jest więcej miejsca i mniej budelu u góry. Dodano po 3 Podciśnienie ma być stabilne dlatego należy nawiercić kolektor i zamontować dysze. Ale jak będziesz montowal dysze o z dołu to i tak będziesz wyciągał kolektor ssący. Wtedy fajnie się robi wszystko.
nie wiem jak się sprawa ma w punto lecz w fiatach np, brava montowane są plastikowe kolektory ssące a w takim przypadku cena instalacji gazowej holendarnie rośnie nawet do 4000 pln(trzeba kolektor wymienić na alu) tutaj jest silnik 1,1 więc podejrzewam że kolektor jest aluminiowy ale na wszelki wypadek dobrze jest sprawdzić
Sam silnik z głowicą zamontuj bez kolektora ssącego. Kolektor ssący z instalacja pozostaw to samo dotyczy alternatora i rozrusznika. Nie pamiętam jak wydechy ,jak są od strony grodziowej to tez kolektor wydechowy pozostaw swój dotychczasowy. Skrzynia biegów będzie pasować.
Ja mam zagazowany Fiat Punto 85 16V z plastikowym kolektorem dolotowym. Przebieg na LPG 40000 km, zero problemów. Zwykła instalka jak do gaźnika, tylko sam założyłem emulatory wtryskiwaczy ponieważ palił się CHECK ENGINE po przejściu do pracy na gaz ( gazownik ciemniak). Najważniejsze to dbać o kable W/N oraz świece( mogą pojawiac się strzały w kolektor...
Wyjmowałes z przepustnicy czy tak co z grubsza Zapomniałem napisać że jak demontowałem kolektor ssący Jak się domyślasz trzeba też odkręcić przepustnicę i wtedy ją dokładnie wymyłem benzyną ekstrakcyjną.
Jak leją wtryskiwacze, to nienaturalnie gorący będzie kolektor wydechowy. Będzie też nierówna praca silnika na jałowych obrotach.
Witam, Byłem u kolejnego mechanika, pozmieniał węże, opaski. Dalej cieknie. Ewidentnie z okolic tego króćca z boku. Mechanik twierdzi że aby go zmienić należy wymienić kolektor ssący. Uważa że ten króciec jest integralny z kolektorem. Czy tak jest rzeczywiście? No ręce opadają poprostu. Czy możliwe jest żeby ciekło spod kolektora? Myślę że sam mógłbym...
korpus nowy. NAwet juz caly kolektor ssacy z wtryskiem wrzucilem z normalnie pracujacego punciaka. Rece naprawde mi opadly.
Witam. Panowie proszę o poradę przymierzam się do zakupu samochodu (rocznik ok 2000) jak w temacie Fiat Punto 2 (1.2 16V) lub Opel Astra 2 (1.6 8V). Chcę wydać na ten cel w przypadku punta ok 8 tys a w przypadku astry ok 10 tys. W związku z tym, że miesięcznie będę robił ok 2000 tys. km planuje założyć do samochodu instalację gazową sekwencyjną. W Astrze...
Witam mam nie mały problem ze swoim punciakiem otóż mam go około 3 lat przejechałem nim ponad 100 tysięcy km spalanie nigdy nie przekroczyło mi 4,4 litra nawet z włączoną klimatyzacją (a nogę mam ciężką i nie oszczędzam tego silnika) a od kilku miesięcy spalanie wzrosło prawie o połowę teraz wynosi 6-7 litrów. Spędziłem dużo czasu na szukaniu usterki...
O ile nie masz zamienionych przewodów sterujących na cewkach, to ta "górna"* to cylindry 1 i 4, a "dolna" 2 i 3. Kolejność przewodów na jednej cewce jest dowolna ale powinno się to tak powpinać żeby przewody nie były poskręcane ze sobą. Jeśli to nie ECU i nie cewki to pozostają Ci jeszcze przewody zapłonowe no i świece (mam nadzieję, że je wymieniłeś...
Zgadzam sie z tobą Wojtula 11 w kwestii szybkiego podgrzania sondy ( nie ma podgrzania )ale przecież po paru minutach sonda się sama nagrzeje Sprawdziłem nim założyłem żaróweczkę na sprawnym samochodzie Przendzej kolektor nagrzeje sondę niż ta grzałka
No to już chyba wszystko zostało wykluczone pozostaje tylko jedna z 1 teorii ze uszczelka nie siadła miedzy tymi cylami możesz to sprawdzić zatykając odkręć kolektor dolotowy i zatkaj dolot na 3 i zmierz ciśnienie na 4
W takim razie zamawiam potwora 1.2 .Dziękuję bardzo za cenne wskazówki i informacje . Czy na coś szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy przeszczepie ? Jakieś ewentualne powikłania których można się spodziewać ? Mój silniczek jest zasilany lepszym paliwem tzn LPG . Czy jak przełożę kolektor to będzie w porządku czy ingerencja gazownika będzie niezbędna...
Silnik założony. Pasek ustawiony na znaki. We włoskiej serwisówce Punto 1,2 wyczytałem, że nie wolno sugerować się znakami na kole fonicznym i zamachowym podczas ustawiania rozrządu. Tylko znaczniki na kołach + znaczniki na pasku. Musi gadać. Oczywiście to, że silnik siedzi w komorze nie zakończyło problemów. Trzeba zrobić dystansową podkładkę (12mm)...
Witam Planuje zasilić lpg silnik 1,2 16v punto mk1 Dodano po 2 Czy ten silnik będzie poprawnie jeździł na II generacji LPG ?
punto schemat punto przepływ kolektor przepływ kolektor kolektor słoneczny kolektor słoneczny
pikanie radia citroen silnik przyspieszać kopcić czarny wspomagać kierownica
bateria milwaukee malowanie membran
Przyczyny niskiego napięcia w prądnicy samowzbudnej Czy BMS zrównoważy ogniwa LiFePO4 w banku energii?