przy gwałtownym dodaniu od razu go dusi i chce zgasnąć... Zapewne następuje zubożenie mieszanki. Możliwych przyczyn jest wiele (nieszczelność kolektora, usterka pompki przyspieszacza w gaźniku, podparte zawory), sporo może powiedzieć obserwacja podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Należ wymienić silnik klapy. Bardzo czesta usterka wtych samochodach
Tylko on może też mieć problem z przelewaniem i uszkodzonym TPS.... Czyli iskra jest paliwo jest a nie pali bo przelany... Ja bym zobaczył jeszcze czy nie uszkodziła się membrana regulatora paliwa jak dostanie dziurki to leje paliwem w kolektor i to jest bardzo częsta usterka już na te lata...
pojedz na vaga na adaptacje jesli nie bedzie zmian to po lewej stronie kolektora jest czujnik temperatury powietrza zasysanego przykrecony na 2 torxy ktory trzeba wyjac i wyczyscic jesli i to nie pomoze to wroze ci lewe powietrze . twoj kolektorw m miejscu mocowania do glowicy uszczelniany jest za pomoca o-ringow ktore czaszasami potrafia sie rozszczelnic...
No gdybym to umiał zrobić to bym się nie pytał na forum .. To nie jest zmiana opony przecież . Nikt nie chce go robić, a jeden z lepszych elektroników w moim mieście też nie wie więc pomyślałem, żeby tutaj zasięgnąć jakichś informacji, i może w jakiś sposób go nakierować po prostu Co Ty piszesz, przecież to są jedne z najprostszych usterek. Przekręcasz...
Podaj jakie jest napięcie T1 na emiterze i kolektorze w zasilaczu. Jeśli na kolektorze masz ok. 8V, skoryguj R7, obraz powinien wrócić do normy.
kolektor jest szczelny sprawdzałem. Usterka występuje tylko na włączonej klimie .
Jeżeli chodzi o silnik, to przyczyn tych błędów może być wiele, np: usterka przepustnicy, usterka elementu wykonawczego zaworu EGR lub samego zaworu EGR, czujnik ciśnienia bezwzględnego, usterka wiązki elektrycznej, przepływomierz, nieszczelność kolektora lub podciśnienia. Bez dokładnej diagnostyki sam odczyt kodów usterek jest niezbyt pomocny.
tu masz podobny problem [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Jaka to instalacja? Prawdopodobnie spalony bezpiecznik od pompy paliwa pod którym jest też LPG. Chyba że świeci centralka LPG to przy strzale mógł rozszczelnić się też kolektor ssący.
Moim zdaniem usterka czujnika zasysanego powietrza nie powoduje załączenia wentylatorów. Czujnik temp.zasysanego powietrza jest chyba w kolektorze ssącym,drugi może być w przepływomierzu. Co innego czujnik temp.cieczy chłodzącej, którego usterka na pewno załączy wentylator. Jeden czujnik jest w obudowie termostatu (pompy) ,drugi może być na wyjściu...
Procedura jest trochę skomplikowana więc jej nie będę opisywał i tak nie wiem czy te kody są wywołane prawidłowo ale ogólnie brak usterek kodów twardych wygenerowany kod 111 a z kodów miękkich 27-czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym lub jego obwód wartość za duża, 17-czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym lub jego obwód.P
Napisałem, że odczyt błędów z samochodu jest potrzebny. Na teraz można obstawiać: - nieszczelność dolotu - złe sterowanie turbiną - usterka czujnika w kolektorze - uszkodzone turbo i wiele innych.
Kolego w tym motorku jest 1500 przewodów ukł chłodzenia z tego spora częśc pod kolektorem ssącym usterka każdego z nich powoduje te same następstwa.trzeba podjechać do jakiegoś warsztatu najlepiej gdyby miał przyrząd którym pompuje sie powietrze do układu i trzeba szukać szukać...
A w jakich okoliczność pojawiła się usterka? Regulowałeś gaźnik? Czy kolektor dolotowy jest szczelny? Jeśli wszystko jest w porządku można spróbować wykręcić śrubę regulacyjną- ale pamiętaj czym kręciłeś żebyś wrócił do stanu poprzedniego.
Wiem co pisze.. Zawsze połączenia przerywają się na płytce ceramicznej z elektroniką na samych zgięciach.. Jest to po części spowodowane tym z jakiego materiału są wykonane druciki..Są bardzo miękkie.. Nie jest to nic innego jak zmęczenie materiału spowodowane ciągłym nagrzewaniem się i studzeniem..Taka jest prawda a w nowszych sterownikach usterka...
17513 - podgrzewana sonda lambda 2,rzad cylindrów 1- zwarcie z potencjałem plus akumulatora w wiązce przewodów 17566- czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, usterka zakresu dzialania 17978- komputer sterujacy silnika - immobiliser aktywny
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
Cześć,masz najprawdopodobniej pęknięty przewód doładowania ,który znajduje się przy kolektorze dolotowym, bo to najczęstsza usterka lub sprawdź cały układ od turbiny do kolektora dolotowego czy nie jest widoczny wyciek oleju z przewody przy kolektorze -znajduje się z lewej strony przy chłodnicy jak stoisz przodem do auta,wymień go ,powinno pomóc.
Błędy sporadyczne od EGR i kolektora dolotowego. Na dzień dzisiejszy brak błędów w ECU. Ciśnienie sprężania równe na wszystkich cylindrach. Podmienione zawór regulacji ciśnienia i czujnik ciśnienia na szynach wtryskowych. Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia. Usunięte katalizatory. Przeprogramowany komputer silnika. Sprawdzone klapy w kolektorach dolotowych....
kod 166 87 3 cylinder przerwanie zapłonu kod 164 90 czujnik ciśnienia w kolektorze sącym usterka zakresu w trakcie jazdy powyżej 4000 tys obrotów. Na wolnych obrotach słychac rugotanie wałka od skrzyni biegów wymieniłem skrzynie na druga i jest to samo
alternatory te w poldorverach i roverach psuja sie bardzo czesto, potem w nowszych roverach zostaly zmienione na inne , nie wiem byc moze nie wytrzymuja temp od kolektora wydechowego usterka wystapila kilka lat temu niestety zle napisalem, przypomnialem sobie ze powodem uplywu byl roztopiony i powodujacy zwarcie do masy, jeden z lutow diody w mostku...
Gdybyś tylko rzucił okiem na schemat to nie zadałbyś tego pytania. Baza do DZ921,C921,C922 Kolektor do R921.R922 Emiter do C923,C924,R924 To chyba najczęstsza usterka tych radyjek. Nigdy nie bawię się w wymianę tych "wrażliwych elementów", od razu wstawiam tam idiotoodporny scalony stabilizator i po problemie.
Kolektory alu, wszystkie podciśnienia ok, zdejmowane były głowice bo padła uszczelka, ale zakładane były nowe uszczelki kolektora ssącego. Usterka pojawiła się po tygodniu od złożenia... Dodano po 49 Z resztą jakby była gdzieś nieszczelność to po odpiętej przepływce też by obroty podwyższały się nieprawdaż??
Czemu poszło na złom? przez brak selektywności? Bo nikt nie chciał, tu też dałem ogłoszenie. Chrom nie traci tak łatwo selektywności. To były kolektory gdzie w czasie silnego mrozu dostała się do mnich woda i otwarły się rurki zbiorcze. Usterka w zasadzie banalna i łatwa do naprawienia. Było tego ok. 500 kg.
Jest duży problem w samochodzi marki Abarth. Samochód odpala ale nie jedzie, nie może wejśc na wysokie obroty, dusi sie. Dodatkowo pedał hamulca jest twardy oraz na testerach nic nie wychodzi,żadna usterka. Ustaliliśmy, że podciśnienie w kolektorze jest zasłabe i ono gdzieś ucieka. Problem tylko gdzie. Zdemontowaliśmy kolektor i ciężko ustalić gdzie...
Kolejna kwestia to jak bardzo ta Scania kopci bo ogólnie to Scania lubi se zakopcić np przy zmianie biegów. Turbosprężarka zregenerowana?? Pierwsze pytanie: dlaczego była regenerowana a drugie pytanie to czy jest zregenerowana poprawnie?? Pasowałby po pierwsze sprawdzić szczelność dolotu i intercoolera (baaaaaaaaardzo częsta usterka w Scanii) i podmienić...
Zauważyłem że na forum elektroda trudno znaleźć kogoś kto porusza temat pomp ciepła ... Szczerze jestem zainteresowany tym tematem. Najczęstszymi usterkami tego rozwiązania (chodzi mi o pompy z kolektorem pionowym). Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi dotyczące tego rozwiązania.
Jutro sie dowiem, ale na chwile obecną sprawdz napiecia na wyjsciu przepływki, i porównaj z tymi co napisałem, lecz przepływka nie ma kompletnie nic do gazu, a na gazie objaw jest, wiec, raczej nieszczelnosc, lub inna usterka mechaniczna, kup sylikon w sprayu i popryskaj na łączenia kolektora i popatrz na efekty.
We Fiatach właśnie nieszczelność podciśnienia w kolektorze ssącym to typowa usterka wpływająca na pływanie obrotów i gaśnięcie.
Witam. Do sprawdzenia i ewentualnej wymiany kondensatory elektrolityczne i tranzystory. Pozdrawiam. Tranzystorów nie należy tu w żadnym wypadku prewencyjnie wymieniać. Tam jest mnóstwo tranzystorów z serii MP i GT, czyli germanowych. Wymiana ich na krzemowe pięknie by spaprała cały telewizor ze względu na inne napięcia przewodzenia. Jeśli już to należy...
Panowie usterka usunięta okazało się że zaslepilem zawór egr wsadziłem blaszke między egr a kolektor
Czujnik w trakcie zmiany temperatury gubi oporność, to do wymiany. NTC często tak się zachowują podczas usterki.
Tylko pomiar indukcyjności albo podstawić drugie trafo . Podstawiłbym jeszcze elementy w kolektorze tranzystora .
W zeszłym tygodniu zapaliła mi się w aucie kontrolka "check engine". Skoro tak - powinien być zapamiętany błąd w sterowniku silnika. co to jest "lambda value" i dlaczego nie posiada żadnej jednostki Wartość współczynnika lambda, można go rozumieć jako mnożnik dawki paliwa, czyli 1 to jest optymalny skład, >1 (np. 1.12) to uboga mieszanka, a <1...
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
map sensor widzi realne podciśnienie, korekty krótkoterminowe idą wtedy +20%. To gdzieś ciągnie lewiznę i tyle. Jak by to był turbo 1.4 to usterka jest jasna . Nie pamiętam czy jest tam podobny grzyb. Sprawdź ogólnie kolektor, i odpowietrzenie skrzyni korbowej,evap itd.
Poszukaj na początek ewentualnej przerwy w ścieżce pomiędzy kolektorem Q524 a resztą układu. To może być mikropęknięcie trudne do zauważenia. Zwróć szczególną uwagę na miejsca gdzie ścieżka łączy się z punktem lutowniczym.
Zacznij od sprawdzenia zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa, jego przewodów elektrycznych i tych do kolektora ssącego.
Samochód oddałem do mechanika usterka zlikwidowana. Z góry dziękuje za pomoc
Witam. Sprawdzić szczelność kolektora ssącego (uszczelka) , przy gazowni częsta usterka . Pozdrawiam.
Witam naprawiłem ostatnio głośniki fenton spb-28 które wypychało (membrany) i buczały.Jeden z tranzystorów wybuchł ale wszystkie tip41c miały zwarzia między bazą a kolektorem, a nie np.kolektorem a emiterem. Po wymianie wszystkich tranzystorów sprzęt ruszył.Ale chciałem się zapytać czy to częste aby tranzystory tip41c miały zwarcie baza kolektor.A może...
Usterka usunięta. Okazało się ze kolektor dolotowy był zapchany i blokował dopływ powietrza.
Usterka zlokalizowana.Uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym.Pozdrawiam.
Skuš previerzic trafko budzenia WN,časta usterka.
To nie kwestia zaworu . Aby twierdzić co jest przyczyną trudności w uruchomieniu auta na benzynie należy przed zgaszeniem auta przełączyć na benzynę i po pewnej chwili wyłączyć silnik lub zakręcić gaz na butli i pozwolić silnikowi zgasnąć. Jeśli wtedy usterka zniknie to znaczy ,że kolektor dolotowy jest zalewany gazem. Jak uruchamiasz na benzynie to...
Proszę EMS 5127 Tytuł Objętość recyrkulowanych spalin Usterka Ilość zwracanych gazów EGR jest za mała i nie można jej zwiększyć do wymaganego poziomu. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Klapka w zaworze EGR nie może zostać otwarta. Powodem może być zablokowanie tłumika lub zbyt niskie ciśnienie siłownika...
Usterka map sensor lub przestawiony rozrzad , albo brak kompresji.
Usterka zlokalizowana kondensator w kolektorze hota 8n2/1600.Dziękuje za wszystkie podpowiedzi. Tymczasem
Dymi i cyka czyli uszczelka lub pęknięty kolektor wydechowy.
Jeśli nie pomyliłeś elementów i wstawiłeś sprawne. Na chwilę zewrzyj w tranzystorze T7329 Emiter z Kolektorem. Jeśli wentylator ruszy usterka przy elementach T7329, jeśli nie -elementy wokół T7331, ze wskazaniem na R3374.
Spróbuj wymieniĆ uszczelki pod kolektorem sącym ,zczasem twardnieją i kolektor zasysa lewe powietrze dlatego usterka ustępuje po rozgzaniu umnie tak było. Objawy umnie były takie ze, trzęsło silnikiem tak jakby palił na trzy cylindry i kopcił bardzo ,koszt uszczelek pare euro . Pozdrawiam.
witam dołącze sie do tematu miałem taki problem z audi A4 1.9 TDI strasznie był zamulony maksymalnie wchodził na 3000 rpm i w moim przypadku była następująca usterka: uszkodzony zawór EGR co podawał cały czas spaliny do kolektora ssącego zaślepiłem blaszką, 2 usterka powstała prawdopodobnie przez uszkodzony zawór EGR - popękał ceramiczny wkład w filtrze...
Podczas jazdy zapalila sie kontrolka samochodu z kluczem i auto zgaslo i nie da sie odpalic. Wymienili mi kolektor ssacy i usterka zniknela z tym ze dalej nie pali. Powiedzieli mi ze pompa nie daje paliwa, poma zostala sprawdzona i jest sprawna tylko dalej nie da sie auta odpalic. Ktos mial podobny problem?
Wydaje mi się że jest to usterka mechaniczna.Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym.
17917-P1509-Obwód IAT – usterka elektryczna 17817-P1409-Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa – N80 – usterka w obwodzie elektrycznym 17609-P1201-Obwód wtrysku/Zawór wtryskowy cylindra 1 – usterka elektryczna – N30 17613-P1205-Obwód wtrysku/Zawór wtryskowy cylindra 5 – usterka elektryczna – N83 17612-P1204-Obwód...
Też właśnie zacznam przypuszczać że to coś się dzieje od WN. Póki co dołożyłem między kolektora a emiter 1,8nF i usterka ustąpiła ale prędzej czy później wróci.
EGR. I odpięcie może nic nie dać. Druga możliwość, nieszczelny dolot. Odpięcie EGR dodało mu troszkę mocy jak oczywiście usterka nie występuje więc EGR jest wyeliminowany. Ciśnienie doładowania jest idealne. Przewody filtr > turbo i turbo > kolektor sprawdzone. Raczej usterka naprowadza mnie na pompowtryski. Autko ma przelatane 207tyś. Nie wiadomo...
Tak napięcie kolektorów podane są przy zwartych przewodach
Rozrząd sprawdziłeś? W jaki sposób powstała usterka?
Pewnie jeździłeś przeważnie na gazie i teraz posiadały ci wtryskiwacze (wielopunkt)lub wtryskiwacz (jednopunkt) benzyny i leje do kolektora ... To jest częsta usterka braku jazdy na benzynie ..... Potem zawsze jest błąd za bogata mieszanka ...Pozdrawiam MikeC ...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... na pewno nie dotyczy Mercedesa ale usterka podobna.Jeszcze pytanie- czy kolektor wydechowy jest zamarkany olejem?
Najczęstszy powód takiej usterki to chwilowe przebicie diody lub kondensatora od strony kolektora tranzystora WN.
Przyjrzyj się dokładnie wszystkim kostkom, które rozpinałeś, tam chyba jest możliwość jednej pomyłki, można odwrotnie wiązkę przełożyć i kłopot gotowy a objawy takie jak u Ciebie. Robiłem coś takiego dawno, właśnie to mi utkwiło w pamięci. Usterka wyszła jak sprawdzałem wszystkie piny do ECU.
niebiesko-biały: +12,2V i -3,4V, a wydaje mi się, że na odpiętej wtyczce nie powinno być wcale prądu. . A czemu ma nie być? Przecież nadajnik prędkości jazdy to hallotron w układzie otwarty kolektor. Rozumiesz juz? A usterka prosta do usunięcia.
Dołącze sie do tematu z ta sama usterka. Uszkodzony byl wlasnie ten opornik 100 om rownoległy z dioda i kondesator z nimi szeregowo 1 mf,a takze dioda zabezpieczajaca w kolektorze Hot.Po wymianie uszkodzonych elementów usterka nadal ta sama a opornik pali sie zywym ogniem.
Monitor jak w temacie. Świetlówki startują na ułamek sekundy i gasną w cyklu ok 3 sekundowym. Trafka pomierzone, wymienione Q4,Q6,U3 były na zwarciu, podmienione kondensatory na kolektorach w obu gałęziach. Usterka nie ustąpiła. proszę o pomoc w diagnozie i naprawie (bn44-000b2b)
Jest też prosta metoda- zapalasz i dotykasz kolektorów wydechowych przy głowicach, temperatura zdradzi sprawcę.
Zaniżone +12V wskazuje na problem z 2SB1266 jeśli dobrze pamiętam to Q 814 (powinno być na kolektorze ok. 12V normalnie lub tak jak napisałeś 4,53V kiedy usterka się ujawni). Nie zaszkodzi wymienić C832 220mF w kolektorze tego tranzystora.
Zostaw ten silnik krokowy, zostaw elektrykę, sprawdź szczelność układu ssącego od przepustnicy w dół! Ja bym zaczął od tego, i pewnie na tym by się zakończyło. Na mojego nosa masz przerwaną uszczelke pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem dolotowym, to częsta usterka w X16SZR Zrozum, z samego paliwa silnik obrotów miał nie będzie, musi dostać tez...
Witam Temat zamykam. Udało mi sie znalesc ksiazke od opla astry. sprawdziałem bledy ktore wskazywał sterownik bledy 33,35,44. 33- czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym, 35 - silnik krokowy, 44 - sonda lambda ( mieszanka uboga). usterka prozaiczna odłaczył się przewod gumowy od kolektora!!
Ta przetwornica jest nieprzyjazna serwisantowi, nie mniej obowiązują podobne zasady jak w tych bardziej znanych. Wymień elektrolity po stronie pierwotnej, jest tam ich kilka (za wyj.2109). Sprawdź diodę wpiętą równolegle do tyrystora oraz diodę oraz w układzie "gaszącym" kolektora 7139. Tyrystor pełni tutaj funkcję "miękkiego" startu. Usterka może również...
Postawą lokalizacji usterek elementy czy też całego urządzenia jest znajomość zasady jego działania. Do badania elementów o których piszesz wystaczy zwykły omomierz (np. w mierniku uniwersalnym) za pomoca któego sprawdzasz rezystnację złącza p-n. W przypadku sprawnej diody w kierunku przewodzenia powinna mieć oporność około ~600 Ohm, a w kierunku zaporowym...
Czy membrana siłownika klap kolektora dolotowego jest cała? Jeśli nie to zasysa lewe powietrze poza przepływomierzem. Częsta usterka.
Zgadza sie ,jest to typowa usterka w tych modelach. Ja spawałem te kolektory z pozytywnym skutkiem. Nie miałem narazie na to reklamacji.
No więc tak. Po długich a ciężkich przeżyciach (z mojej winy - sezon przedświąteczny - dużo roboty) udało się koledze Tomash1 pomóc fizycznie. Tzn. spotkaliśmy się, dostarczył mi TV i usterka okazała się banalna (dla tych oczywiście co coś więcej dłubali w TV). Uszkodzone: BU208, kondensator 9n1 w kolektorze i co gorsze TPN31. TV naprawiony - uruchomiony,...
C776 też jest tu podejrzany a schemat swoją drogą zawiera błąd, w miejscu styku rezystorów R198, R200 i kolektora tranzystora powinna być kropka wskazująca na ich połączenie. Tyle że nadal nie wiemy w którym kanale jest usterka i czy autor poradzi sobie z jej usunięciem.
o tego powinieneś sprawdzić co widzi ECM z MAP na zapłonie,ma być porównywalne z ciśnieniem atmosferycznym. To tez sprawdziłem wiadomo zawsze 1 to robię czy czujnik działa ok, pokazuje dobrze ciśnienie atmosferyczne okolice 980. No i tak za wysokie ale tak minimalnie że zastanawiam się na tym rorządem jutro go chyba sprawdze. Bo usterka wystąpiła z...
aha. mam takie jeszcze pytanie. czy te silniki endura mają wymienne tuleje cylindrów czy nie? i gdy jest jakaś usterka to trzeba wydzierać cały silnik??
Uszkodzony czujnik spalania stukowego, ten przy kolektorze. Odciąłem przewód, dolutowałem do sprawnego czujnika na wydechu i usterka znikła. Dodano po 39 Połączyłem przewody z uszkodzonego czujnika do sprawnego. Ominąłem usterkę.
Zmienne fazy rozrządu - w nich może być problem, czesta usterka
Witam. Focus normalnie odpala i wkreca sie na obroty. Po ruszeniu nie ma sily dusi sie ciezko go rozpedzic do 20 km/h Wymienione swiece, przewody, WN cewka, podmieniony przepływomierz. Kolektor ssacy caly nie popekany. Usterka jest identyczna na benzynie jak i LPG. Na komputerze brak blędow. Gdzie szukać ?
Wszystko się zgadza, chociaż nawet tryb txt juz jest wyrażnie zwężony! Może ktoś miał (ma) taki monitor i może mnie jakoś naprowadzić bliżej! Dzieki Candle za zainteresowanie! Czyli mam się cofać do zasilacza od kolektora końcówki i patrzeć gdzie jest usterka?!
To nie usterka, tak ma być. Jedna z elektrod (kolektor) tranzystora jest podłączona do jego metalowej obudowy która styka się z radiatorem.
118V to troche za duzo. Cos jest z zasilaczem-sprobuj obnizyc PR-kiem.Jest to uszkodzenie trudne do lokalizacji bez wlasciwego interpretowania przebiegow z oscyloskopu . Rada Andy-ego jest swietna.Gdyby sie grzalo dalej oznaczaloby to przesterowanie lub obecnosc wyzszych harmonicznych w przebiegu H(elko i styrofleks w kolektorze drivera. )
Zlokalizuj diodę po wtórnej stronie trafa przetwornicy, podłącz do katody tej diody żarówkę 60W, a drugi jej koniec do masy jednocześnie robiąc przerwę przy tranzystorze linii( odłączyć dochodzące napięcie najlepiej na trafo linii i kolektor tranzystora ). Przy sprawnym zasilaczu żarówka powinna zaświecić - nie jest to pełna jasność, bo napięcie powinno...
NIc nie pomogło. Usterka występuje razem z błędem czujnika podciśnienia bezwzględnego ( na kolektorze ), a czujnik cacy, bo nowy. Oba błędy wchodzą w tym samym czasie.
Witam oblutuj kondensator przy kolektorze S2055 od strony masy to była częsta usterka widząc po opisie elementów jest to Siesta 25" lub28".
Witam. Po wymianie 9,1nF miedzy kolektorem a emiterem tranzystora na wysokim usterka ustapiła. dziekuje bardzo wszystkim za pomoc. Ps. co mogło byc przyczyna uszkodzenia trzech tranzystorow koncowych w torze RGB>? Pozdrawiam.
Sprawa jest prosta. Nie szukaj usterki przed TDA, bo jej tam nie ma. Definitywnie usterka tkwi za trafomodulatorem (na kolektorach powinno być napięcie zbliżone do napięcia zasilania). Skoro masz około 3 V napięcia, to z całą pewnością masz przerwę pomiędzy trafomodulatorem a kolektorami tranzystorów mocy w.cz.. Gdybyś miał tam zwarcie to zwierałoby...
Tu masz potrzebny schemat i na dole po lewej widać stabilizator na układzie i tranzystorze. Zobacz czy na kolektorze stabilizatora jest około 4,5V. To częsta usterka tych maszyn.
Usterka się znalazła.Okazało się,że z tyłu kolektora jest przewód gumowy podciśnieniowy,który idzie od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa przy wtryskiwaczach.Był on uszkodzony no i reduktor utrzymywał złe ciśnienie.Dziękuje wszystkim za porady.Pozdrawiam
Usterką była zakleszczona w pozycji zamkniętej przepustnica w kolektorze dolotowym. Pozdrawiam Kilo1000g Coraz częstrza usterka.
Witam.... Ja w swoim aucie mialem podobna sytacje. Niestety nie mam Renault tylko Fiata. Mialem identycznie dokladnie cos takeigo jak Ty i dodatkowo, podczas postoju samochody na biegu jalowym obroty rosly to 1500 i oscylowaly wokol tej warosci +- 500 obr. Poczatkowo dzialo sie to tylko jak silnik byl zimny i ustepowalo po przejechaniu paru km jak sielnik...
Widzę to tak; https://obrazki.elektroda.pl/5889377000_... czy uzyskałbym na wyjściu prąd w okolicach 1,5A? Przy zastosowaniu dedykowanych driverów (IR2104 lub podobnych) praktycznie jedynym ograniczeniem jest źródło zasilania oraz użyte tranzystory, schemat powyżej pochodzi z mojego projektu falownika a chodziło mi bardziej o zaprezentowanie...
img.bazarek.pl/169382/12429/3188447/250_... tak to wygląda , jest przed kolektorem. Mie każda wersja posiadała ten gadźet.
Co by nie trzymać w niepewności, moja usterka to była wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym, na postoju ok, powolne dawanie gazu ok, jazda i wciskanie w fotel ciągła piszczałka. Wydmuchana uszczelka pod kolektorem od spodu, tak że nie było widać :D ale jak się pali kontrolka to może być coś ostrzegawczego. Dodano po 1 W MK3 śnieżynka jest od...
Nieszczelny dolot, niedomykający się EGR, zasyfiony kolektor dolotowy, przyczyn jak widzisz wiele.
Pierwotne uzwojenie to te przez które idzie zasilanie linii,czyli te od kolektora tranzystora,a reszta to wtórne
Witam Mój problem to była uszczelka pod kolektorem ssącym oczywiście usterka była szukana ale to było w takim miejscu że nie można było się dostać problem usunął się sam jak robiłem głowicę mechanik jak złożył mi wszystko to już nie było problemu uszczelka miała dziurkę taką minimalną że fachowcy z aso nie mogli jej znależć psikali czymś ale nieszczelność...
przepływ kolektor przepływ kolektor kolektor słoneczny kolektor słoneczny plastikowy kolektor
lenovo przycinanie grach grzałki elektrodowe kosztuje wymiana cewki zapłonowej
honda kierunkowskazy honda kierunkowskazy
Brak wokalu w wieży Panasonic podczas odtwarzania CD Problem z przepalaniem DPF w Renault Maxity