kolor przewodu zasilającego pompę paliwa niebiesko-czerwony w lewym boczku-progu,przecięcie go spowoduje brak jej pracy.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
Mogę jaśniej : na zasilaniu pompy zapomniane urządzonko służące jako zabezpieczenie przeciwkradzieżowe . Było zamontowane pod wykładzina przy progu . Kolor przypominał trawę. A poważnie - przedzwoń przewód zasilający od przekaźnika pompy do wtyczki przy pompie. przekaźnik wskazali koledzy.
Tak, jak napisałem, zasilić stałym plusem po zapłonie. W 10-cio pinowej, pomarańczowej kostce przy sterowniku silnika na podszybiu, pin 3 przewód niebieski, dajesz mase, tak steruje 2,5tdi, plus przekaznik dostaje od głównego przekaznika silnika znajdującego się na podszybiu, w 1.9 też powinien dac plus, ja zasilałem przekaźnik na krótko z listwy pod...
kabel zasilający do pompy paliwa (zielono-zólty) z wyłączonym zapłonem ma zwarcie do masy, podczas pracy pojawia sie na nim 12v (wtyzka wyjeta z pompy) tylko że obwód zamyka się do masy poprzez lambdę, przepływomierz i zawór filtra węglowego. Skoro przepala Ci się bezpiecznik tylko ten odpowiadający za pompę to ona jest uszkodzona, jak sam stwierdziłeś...
Witam. Chciałbym zamontować w swoim aucie lokalizator GSM razem z odcięciem zasilania pompy paliwa. Gdzie znajdują się przewody zasilające pompę paliwa. Którędy są położone przewody do pompy i jaki kolor ma izolacja przewodów od pompy aby m mógł się do nich wpiąć Pozdrawiam.
chciałem zalozyć odciecie paliwa w golfie.Jaki kolor ma przewód który zasila pompe paliwową.
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Witan. Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie...
Ryder12 Nie wiem dokładnie czy Masz tam wtyczkę, Ale na pewno jest tam przewód tzw. +12 Po stacyjce Weź kawałek jakiegoś przewodu elektrycznego i za jego pomocą połącz przewód od świateł głównych lub postojowych z przewodem koloru czarnego, który zasila wskaźnik paliwa.
Jeden z przekaźników prawdopodobnie jest odpowiedzialny za załączanie zaworu paliwa (na zdjęciu, pierwszy od lewej z wpiętym przekaźnikiem). Do przekaźnika, od strony sterownika przychodzi kabel koloru czarni-fioletowego, przewód czarny (zasilanie przekaźnika po włączeniu zapłonu), czarno-zielony, który idzie na pompę paliwa oraz przewód brązowy- szary....
Witam. Posiadam thermo top c analogowy. Zrobiłem sobie fejsik z pierwszego postu, podłączałem go do pinu nr. 2 który dodatkowo wyprowadziłem z wtyczki themo top ale brak komunikacji. Oryginalnie we wtyczce swojego pieca mam wyprowadzone tylko 3 przewody, 1- załączanie z zegara, 4- sygnał na przekaźnik wentylatora nawiewu w samochodzie , 6- zasilanie...
Witam, Chcę w Ducato z 2020 r. zrobić ukryty wyłącznik pompy paliwa i rozrusznika. Szukam do tego schematu instalacji elektrycznej (gdzie najlepiej przeciąć). W systemie e-learn Fiata niestety jest dostępna tylko poprzednia generacja Ducato (dostęp do nowszych generacji tylko dla zarejestrowanych): 1247042 Na tym co znalazłem w e-learn nie zgadzają...
trudno ci pomóc bo astry van to sa z róznymi silnikami i rózne roczniki. ale w większosci opli pompa paliwa zasilana jest przewodem koloru czerwono-niebieskim a kostka o której piszesz moze byc czujnikiem poziomu paliwa bo astry van czujik i pompe maja w innych miejscach
Z tego co mi wiadomo to elektrozawór trzeba założyć również na przewód powrotny a nie tylko zasilający, bo potrafi paliwo zassać właśnie powrotem.
Poza pompą paliwa z tego samego bezpiecznika są tez zasilane wtryskiwacze w Oplach na wielopunkcie, ten sam kolor przewodu czerwony z niebieskim paskiem.
Przewód zasilający pompę dochodzi do skrzynki przekażników a dokładnie do przekażnika tego różowego,kolor przewodu to czerwony z niebieskim paskiem.
Witam Kolegów. Samochód to Renault Thalia rok 2010 silnik 1.4 16V wersja all inclusive. Kilka pytań odnośnie odcięcia pompy paliwa, na które odpowiedzi nie znalazłem... Czy po odcięciu zasilania pompy nie wywali błędu pompy lub niskiego ciśnienia paliwa? Pytanie drugie, po której stronie biegną przewody zasilające i jakie mają kolory? Bardzo proszę...
jutro zobaczę. Może ktoś posiada schemat elektryczny tego sprzętu. Do pompy wchodzi kostka , której są dwa przewody kolor czerwony i biało czerwony reszta białą. Na czerwonym przewodzie jest zasilanie cały czas , a na biało czerwonym nie ma nic , a wydaje mi się że powinno pojawić się zasilanie po przekręceniu stacyjki na zapłon.
Na każdą cewki idzie jedno wspólne zasilanie (z przekaźnika pomp paliwa) oraz dwa sterownia (cewki działają parami 1-4 oraz 2-3). Kolorów nie znam.
Pamiętasz może kolor przewodu,bo nie mogę rozszyfrować. Poza tym to dziękuję,dużo mi pomogłeś. Przewód zielono/czarny.
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Witam, mam pytanie odnośnie wstawienia przekażnika odcinającego pompę paliwa przy przejściu na gaz w vento 2.0 '92. Gdzie znajduje się przewód zasilający od pompki i jakiego jest koloru. Znalazłem taki opis przy jednym z alarmów ale z dopiskiem vento od '95: rozłączyć przewód czerwono/żółty pompy paliwa znajdujący się w czerwonym (H1) złączu konektorowym...
zastanawia mnie dlaczego po przekręceniu kluczyka w jednym pinie gdzie mam wsadzone dwa czerwone kable nie wychodzi napięcie. A masz pewność, że to kable zasilające po stacyjce? Francuzi tylko w przypadku masy stosują jednakowy kolor, a reszta jak producent da przewody. Tu ważny jest nr przewodu. Podaj VIN a otrzymasz schematy, bo robisz bez niczego....
Witam. Jak w temacie auto zapali na chwilę zakopci nie rowno chodzi po czy zgasnie. Cisnienie paliwa na listwie skacze z 220bar na 170bar po czy gasnie a przy tym kopci. Podpiąłem manometr przed filtrem paliwa i 0 bar. W zbiorniku są 2 pompy, lewą która zasila prawa w paliwo i prawa z której wychodzą 3 króćce zasilanie,powrót i trzeci cienki to nie...
pływak; wg kolorów standardowe oznaczenia -czarny oznacza masę -u mnie jest to plus karoserii mam tam +12V. -żółty to zasilanie . -niebieski to sygnał Podłączyłem to miedzy pin 1 i pin3 i wskaźnik paliwa się nie wychyla, zarówno jak zamieniłem końcówki przewodów. Dlatego pytam /przewody sprawdzone ciągłość/ bo jak to inaczej ma działać?. Wskaźnik paliwa;...
Zdejmujemy wtyczkę zasilającą pompę, wtyczka ma cztery przewody dwa cienkie z czujnika poziomu paliwa oraz dwa grube z zasilania pompy, w tym wypadku czerwony kabel to plus a brązowy minus, kontrolę rozpoczynamy od sprawdzenia zasilania probówką, między kolorem czerwonym a brązowym powinno pokazać się napięcie podczas kręcenia silnikiem.
we fiacie uno możesz odciąć sterowanie układem zapłonowym-przewód pomarańczowy w wiązce stacyjki,albo zasilanie pompy paliwa w progu kierowcy troszeczkę grubszy kabelek na którym przy rozruchu i pracy silnika masz +12v[nie pamiętam akurat koloru tego przewodu].
Nie trzeba rozkręcać alarmu. Jeśli ma wewnętrzną blokadę (żaden przekaźnik nie wisi na zewnątrz alarmu i jest z nim połączony), to odszukaj w wiązce alarmu dwa najgrubsze przewody o jednakowym kolorze. Sprawdź, dokąd idą (pewnie będą szły do przeciętego i połączonego z nimi innego przewodu o jednym kolorze). Następnie zewrzyj te przewody razem. PS....
Nie mogę doszukać się schematu pokazującego rozmieszczenie wtyczek i przewodów w tym sterowniku. Problem dotyczy dodatku do paliwa . Zespolona pompa trzy przewody , zasilanie sprawdzone i muszę jeszcze sprawdzić przewód nr 2 który wchodzi do tego sterownika który jest w kabinie. Kolor przewodu może i by zaprowadził, ale to auto na F więc może być różnie....
Ktoś zamienił przekaźnik na mniejszej wartości. Powinien być czerwony przy bezpieczniku 10A albo lepiej zobaczyć czy w podstawie przekaźnika na pinie 87 przekaźnika jest przewód zielonoczarny - to będzie ten przekaźnik. Tym przewodem jest zasilana plusem m.innymi pompa paliwa. Jeśli na pinie 30 (różowy przewód) przekaźnika jest 12 V , przekaźnik przekazuje...
Tylko nie podpinaj tej żarówki zamiast wtryskiwacza tylko do masy i do wtyczki wtryskiwacza, do drugiego pinu (nie tego gdzie pojawia sie masa z ECU). Ten pin ma wspólny przewod dla wszystkich 4 wtryskiwaczy. Plus się powinien pojawić po włączeniu zapłonu i po chwili zginąć by się znów pojawić w czasie kręcenia rozrusznikiem. Pomiędzy skrzykną bezpiecznikową...
Najłatwiej/najprościej odciąć zasilanie pompy paliwa. Pompa paliwa ma swój bezpiecznik, więc znalezienie przewodów do tego bezpiecznika (dochodzących do skrzynki z bezpiecznikami) nie będzie problemem. Kto zna ten samochód to może podać nawet kolory przewodów. Od bezpiecznika do pompy paliwa "długa droga", można zrobić odcięcie gdzieś po drodze, głęboko...
witam przekopałem forum i niestetynie zawiele jest o corolli a potrzebuje rozpiski kolorów przewodów do toyoty corolli z 94 roku silnik 1,3 a nadwozie HB... sam doszedłbym bez schematu ale musze to wysłać komuś z urządzeniem które ten ktoś musi sobie zamontować a najbardziej potrzebyję kolory i miejsce przewodów - zasilanie 12V - zasilanie po stacyjce...
Witam. Jestem tu nowy i chciałbym prosić o pomoc. Posiada Golfa III 1,9 Tdi z 1997r. i chciałbym założyć w nim odcięcie pompy i zapłonu po przez przekaźnik. Dlatego też mam kilka pytań na które mam nadzieje uzyskam od was odpowiedz :) Mianowicie chciałbym zapytać czy można zrobić odcięcie od pompy i zapłonu na dwóch przekaźnikach 30/40A łącząc ich masy...
Jak dla mnie to oba schematy są identyczne, różnią się tylko rozmieszczeniem elementów. Kolory przewodów i ich funkcje są takie same: Biały - czujnik rezerwy LPG Niebieski - zasilanie elektrozaworów LPG (przy butli i przy reduktorze) Żółty - zasilanie przekaźnika elektrozaworu odcięcia paliwa (np. przekaźnika odcinającego wtryski lub emulatora wtrysków)...
Pompa w Pandzie jest w zbiorniku paliwa aby sie do niej dostać musisz odkręcić tylną kanape a potem taką pokrywke i wtedy ją zobaczysz. Kable dochodzą cztery: gróbe to zasilanie pompy a cieńkie idą do wskaźnika poziomu paliwa. Myśle że wszystko jasne. Pozdrawiam!
Dołączę się do tematu, ponieważ mam problem odnośnie podłączenia wielowskaźnika, jak powinny być podłączone wskaźniki od temperatury wody,oleju ciśnienia oleju i wskaźnika paliwa. W tej chwili do wskaźników temperatury oleju, wody, ciśnieniu oleju, ładowania i poziomu paliwa dochodzą przewody po jednym do każdego połączone w szereg masa kolor brązowy...
Podnies tylną kanape i dostań się bezpośrednio do wiązki pompy. Będą 2 grubsze przewody,jeden brązowy to masa ,natomiast drugi (nieb -czerw?) to zasilanie pompy,cienkie są od czujnika poziomu paliwa. Rozumiem że, w takich samych kolorach lecą wiązką w progu ?
Cześć wszystkim,trochę mnie nie było ale temat powraca....słuchajcie moi drodzy mam problem z podłączeniem wskaźnika paliwa w liczniku... Ktoś mądry powie jakie kolory przewodów i ile jest potrzebnych przewodów? Wg mnie zasilanie +12v,masa,przewód sygnalizacyjny od pływaka i chyba osobny od rezerwy ? Poprawcie mnie jeśli się mylę Mam rebus popatrzcie...
Sprawdź świecę płomieniową, zasilanie do niej i elektrozawór do paliwa pomiędzy filtrem paliwa a świecą żarową. Dość często jest drobiazg typu spadnięcie przewodu z tego elektrozaworu i brak paliwa do odpalenia świecy. Jak nie podgrzać wstępnie powietrza to naskłada na tłoku niespalone paliwo i dymi na biało. O tym że szatkuje nie wspominam bo to oczywiste.
Zasilanie na ten zawór pochodzi bezpośrednio ze sterownika, tak jak wcześniej napisałem. Na wtyczce powinna gdzieś być numeracja. W/g schematu kabel w kolorze zielonym. Sprawdź ten przewód, czy nie jest przerwany.
Możesz rozłączyć przewód czerwono/biały przekaźnika pompy paliwa znajdującego się na lewo od skrzynki bezpieczników,ewentualnie przewód zielono/fioletowy zasilający pompę paliwa znajdujący sie w czarnym złączu konektorowym w okolicy podnóżka lewej nogi kierowcy. Rozrusznik przewód żółto/czarny(2,5mm) znajdujący sie w złączu konektorowym stacyjki.
No nareszcie. Już traciłem nadzieje, że ktoś się odezwie w tym temacie. Bardzo dziękuję. Jeżeli w instrukcji bezpiecznik o takim symbolu jest opisany, to pozostaje tylko sprawa koloru przewodów zasilających pompkę. Co kombinuję? To co większość zaleca, aby mając instalację nie posadzić pompki paliwa. Rozwiązaniem jest automatyczny wyłącznik. O tyle...
Cewka przekaźnika R06 ma zasilanie po zapłonie z modułu kontroli elektrycznej kabiny poprzez bezpiecznik FM6 10A który mieści się w skrzynce z bezpiecznikami i przekaźnikami pod maską. Jest to przewód żółty o kodzie AP29. Z tego bezpiecznika zasilany jest również sterownik silnika. Masa na cewkę przekaźnika R06 podawana jest ze sterownika silnika z...
Potwierdzam wskazówki kolegów ale można też odciąć zasilanie komputera po stacyjce(czarny przewód w skrzynce bezpieczników białe złącze dolne srodkowe z diodą separującą) plus do tego pompa paliwa w progu str kierowcy ale niepamiętam koloru. Z rozrusznikiem sobie odpuść bo jest bardzo łatwo dostępny
Bez podpięcia pod komputer może być ciężko znaleźć przyczynę. Wygląda na to że problemem nie jest zasilanie pompy tylko coś więcej. Jak sterownik silnika nie zobaczy sygnału z czujnika wału to pompy nie uruchomi - mówię tutaj o pracy silnika. Przydało by się sprawdzić czy jest iskra - możliwe że nie na jej oraz nie ma sterowania wtryskami co może być...
Kolor świecy i nagar na niej sugerują albo źle dobraną wartość cieplną, albo jej zużycie. Druga możliwość, to praca na zbyt ubogiej mieszance- zapnij manometr w przewód zasilający paliwa i niech ktoś zacznie kręcić. Interesuje mnie jak szybko ciśnienie wzrośnie o czy wogle osiągnie wartość nominalną. Oraz czy od razu po wyłączeniu nie spadnie do zera.
Nie za bardzo rozumiem ? Silnik Isuzu, zgadza się . Jakaś pompa jest , zasilana wtyczką na dwa przewody , niebieski i brązowy. Zasilanie na nich to 5 Volt Dodano po 3 Odpiąłem przewody od filtra paliwa ,i po przekręceniu stacyjki nie jest podawany ON Dodano po 2 Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie...
Alarm samochodowy PNI OV-288 Montaż w samochodzie Polo 6n2 2001 HB 1.4b Samochód bez zamka centralnego -- Nie potrafię poprawnie rozszyfrować manuala. https://obrazki.elektroda.pl/1509526800_... Pierwsza sprawa: Na schemacie widać przewód idący od centralki do stacyjki (PIN3 od lewej w złączu 13P). Kolor przewodu ŻÓŁTO/ZIELONY. Wędruje...
kolor przewód paliwo kolor przewód zasilać kolor paliwo
miernik lampa elektronowy drukarka canon pixma ip1900 naklejka komputer
silnik trojkat gwiazda kocioł elektryczny kospel
Zamienniki tranzystorów TIP41 i TIP42: BD911, MJE15030, TIP31 Wyświetlenie "5h" i brak reakcji urządzenia - co oznacza?