komfortu nie poprawia a co do twardosci to usztywnia sprezyny ale jest to g...warte.
A gdzie napisałem, że jeździ lepiej??? To może ja to źle zinterpretowałem, chodziło mi o stwierdzenie że golf to łóżko wodne. Sprawdzałeś zawieszenie silnika ? Zawieszenie silnika czyli poduszki? Tak, raczej są ok, ale zawieszenie silnika a np tylna oś ? jak ostatnio delikatnie cofając dla testu najeżdżałem wolno na nierówności to czuć że to auto tak...
Silniki te same, zawieszenie te same, komfort jazdy w Audi lepszy niż w Pasku.
Poszukaj kogoś kto ma takiego Golfa i porównaj sobie komfort. Ogólnie to grupa VAG ma twardsze zawieszenie niż inne firmy. Nie tuleje a gumy stabilizatora. One nie mają raczej wpływu na komfort pokonywania nierówności. Amortyzatory, sprężyny, obsady amortyzatorów, tuleje wahaczy - tutaj może być problem.
Accord w sedanie jest kompletnie nieustawny, nic większego nie wsadzisz do bagażnika.Na standardowym zawieszeniu i kołach 16tkach komfort na akceptowalnym poziomie, za to zawieszenie wielowahaczowe zapewnia wzorowe prowadzenie
Jeśli nie żal Ci auta (zawieszenia), to nadal zakładaj opony nisko profilowe (komfort jazdy jak wozem z obręczami stalowymi). Załóż koła 15-tki z oponami "65" albo 16-tki z oponami "60" a będziesz miał odpowiedni komfort jazdy i wygląd auta. Wybór zależy od Ciebie.
Jak dla mnie opony o tak niskim profilu to porażka na polskie drogi. To są opony na prędkości autostradowe na niemieckie autostrady, na których można jechać 200 km/h. Siła odśrodkowa sprawia, że przy dużej prędkości opona pracuje całą swoją powierzchnią i równo się zużywa. Osobiście bym zmienił felgi na 17 cali i założył wzmocnione węższe opony o wyższym...
Zbytnio tutaj zawieszenie się nie różni od G II. Tam jest tylko po jednym wahaczu na stronę. Sprawdzić ich tuleje - szczególnie te tylne w przednich wahaczach. Sprawdzić końcówki drążka stabilizacyjnego i gumki które trzymają go do wózka. Sprawdzić łożyska obsady amortyzatora. Toledo 2 czy Golf 4 Variant to to samo zawieszenie (może inne sprężyny) ale...
Pomogło następne odpowietrzenie układu, teraz mogę docenić komfort hydropneumatycznego zawieszenia. Pozdrawiam.
Pomogło kolejne odpowietrzenie układu, teraz mogę docenić komfort hydropneumatycznego zawieszenia. Pozdrawiam.
Pomogło kolejne odpowietrzenie układu, teraz mogę docenić komfort hydropneumatycznego zawieszenia. Pozdrawiam.
Witam --to jest stuk tłoczyska pochodzący z wewnątrz amortyzatora- dla pewności trzeba sprawdzić obsadzenie z karoserią i zawieszeniem czy nie rozkręcone lub wybite tuleje metalowo- gumowe jak wszystko dobrze można jeździć tylko komfort nie taki ( wjechać na stację diagnostyczną i z kontrolować sprawność amortyzatorów )
Kplega Andrzej właśnie podał jak to mój "sor" zwykł mawiać "skomensowaną kwintesencję" zalet tego typu zawieszenia. Przy odrobinie szczęścia naprawa może podwoić wartość auta. Nie wiem jaki komfort musi dawać.takie zawieszenie żeby było warte takiego ryzyka. Mercedes i bez tego drogocennego bajeru jest wystarczająco komfortowy. No chyba że nowego kupić.
Witam, poszukuje dobrego bmw w cenie do 15 tys nie gorszego od e34 2.0 vanos które uwielbiałem, wysoki komfort zawieszenia, dobre osiągi nie oddalające się za bardzo od ekonomiczności:). Najchętniej kupił bym e38 rozważam też powrót do e34 lub e30 (no ale niestety ten raczej odpada gdyż za niego miał bym wojnę w domu;] ) ale chciałbym wysłuchać innych...
Ten silnik mazdy to CITD 1,6. Ale głównie chodzi mi o możliwość porównania tych dwóch modeli. Komfort jazdy, wytrzymałość zawieszenia, blach itp.
Cześć, po wymianie zawieszenia przód auto jest strasznie twarde, jadąc po bruku odbija się jak piłeczka, buja się. Kiedyś tak nie było. Dodatkowo podczas skręcania kierownicą na maksa w lewo i prawo słychać skrzypienie, jakby jakaś guma ale nie jestem pewien. Podczas jazdy też jakby coś szurało, wydaje mi się że to opony albo z okolic opon, czuję to...
Uzywałem jakiś czas temu jako słuzbowy: za: - jak na klasę auta zapewnia dobry komfort zawieszenia. Nawet bardzo dobry. To takie raczej miękko zestrojone auto które raczej jest do 'dostojnej' lub taksówkarskiej jazdy jak do jazdy bokami. Ale w zakrętach też ładnie pracuje, lubiłem nią jeździć po serpentynach, bardzo ładnie wchodzi w zakręty jesli pokonujesz...
aczkolwiek te informacje o cenie wymiany rozrządu wyssane z palca (za rozrząd łącznie z pompą wodną w silniku CRD 2.5 płaciłem 1500pln, a pisali na portalach, że koszt to ok 3000pln) - na to zawsze trzeba brać poprawki. Do C5 "zestaw niezłego producenta SKF wraz z pompą wody która podlega również wymianie na Allegro to około 1300 zł" + robocizna. Wyjdzie...
Komfort w tym Mercedesie? Tu bym polemizował. Głośno w środku, twarde zawieszenie. Komfort to nie tylko pontonowe zawieszenie, to wykonczenie wnetrza, fotele etc. Na pewna w KIA Ceed jest duzo lepiej? Kolego, za przeproszeniem, pieprzysz jak potłuczony. Gdzie ja porównałem C klasę do Ceeda? Przecież to zupełnie inna klasa auta. Fotele wygodne? Może...
Poszukaj zadbanego 407 z 1.6 pb i załóż lpg. Laguna 2.0T , jak lubisz Volvo 2,4 t. W pasku zje cie serwis zawieszenia/komfort itd.... Juz lepiej toledo.
Tulejek centrujących często nie dodają Widziałeś te zawieszenie w ogóle? To nie Golf 3, w następnej generacji nie ma już tych blaszanych wkładek. Jak dla mnie to jest tu tylko problem z użytkownikiem - pewnie oponki jakieś ekstra hiper rajdowe i to one powodują te efekty - zwyczajnie nie trzymają się asfaltu. Do pirackiej jazdy trzeba trochę więcej...
Podniesie się i będzie za twardy, bo diesel jest znacznie cięższy. Obniży się nie tylko komfort ale i bezpieczeństwo.
Słuchaj powiem Ci tak puntem 1,2 z gazownią jeździłem - tragedia Corsa trochę lepszy komfort jazdy, zawieszenie jak dla mnie za sztywne w corsie. Na 80 tys. zrobione od nowości w zawieszeniu wymieniona prawa końcówka drążka i lewy łącznik stabilizatora nic poza tym. Punto co to mi się przez warsztat przewija to przednie zawieszenie robione już było...
Corollą E12 jeździłem, choć głównie jako pasażer (ale kilka razy też jako kierowca). Auto prowadzi się tak sobie, dość mocno pochyla się w zakrętach, ma przeciętne hamulce (w porównaniu z Grande Puntem słabe), a jeździłem praktycznie topową wersją czyli TS (1.8 VVTL-i 192KM). Niezbyt ciekawa charakterystyka silnika 2ZZ-GE (projektu... Yamahy) - jednostka...
Nic Ci nie powiemy, bo z tym nic nie da się zrobić - trzeba uważać na zderzak, miskę i belkę zawieszenia - taki urok tego samochodu. Jak masz benzyniaka to możesz sprężyny od diesla wetkać, ewentualnie gumy usztywniające, ale odbije się to na komforcie jazdy.
Miałem przyjemność jechać różnymi autami, np Vw i one mają miękkie i komfortowe zawieszenie. Tak że jadąc nie czuć studzienek i dziur i cicho są wybierane. Co ja mam podmienić w moim aucie aby zawieszenie było tak miękkie jak z grupy vw? Bo już mnie to wnerwia. Zawieszenie jest tak sztywne że mi plomby "złote" wylatują... Naprawdę nie żartuje. Co z...
Amortyzatory nie zmienią ci wysokości auta. Jeżeli dobrze pamiętam to pasują do bory sprężyny od octavii, a tam są 3 wersje wysokości. Jeżeli chodzi o koła mniejsze niż 17 to będziesz miał większy komfort, bo im wyższy profil opony to większy komfort jazdy.
a te auta są sobie warte? Jak je oceniacie gdzie lepszy komfort i miększe zawieszenie? Golfa to 1,4 miałem upatrzonego. Na osiągach mi nie zależy. Dodano po 20 Prawdą jest że Volvo ma najdroższe części na świecie?
Tak, mogą. Możesz wstawić duże tuleje od Audi TT. Trochę mniejszy komfort jazdy ale wytrzymują dużo dłużej. Jak wyjmiesz wahacze to będzie widać w jakim stanie są sworznie i końcówki.
Witam ja jestem od jakiegoś czasu posiadaczem Dacia sandero stepway rocznik 2009, silnik 1.6 8v,przejechane 180000, silnik chodzi jak pszczółka i nawet 160km/h nią jadę jak trzeba, Renault i Dacia to te same i udane silniki, ja polecam to auto, wiadomo jakość i komfort niższe ale dobre zawieszenie na nasze drogi i zero rdzy do dziś pomimo wieku.
Następny , który odkrył, że przereklamowany golf to taczka... Całkowicie się z tym zgadzam, a skoro kombinowany był to tym bardziej nie wiadomo co z zawieszeniem, może poliuretan wstawiony. w tej Asterce są korbki i nie ma klimy w Golfie grzane fotele, elektryczny szyby, climatronic. No i uważasz, że w żadnej Astrze takiego wyposażenia nie ma? ;)
Natychmiast wymienić. Jak widać opona nie jest pierwszej młodości. Popękały druty i ciśnienie powietrza w oponie zrobiło wybrzuszenie. Opona w tym miejscu jest słaba i dla własnego bezpieczeństwa i innych najlepiej ją wymienić natychmiast. Jazda z taką oponą powoduje drgania, które przenoszą się na zawieszenie oraz komfort jazdy.
Jak ma się komfort zwiększyć to kup długi wóz z komfortowym zawieszeniem. Od maleńkiego auta nie oczekuj komfortu (albo przynajmniej nie w PL). Co znaczy termin większe opony? Szersze? Wyższe? Na felgi o większej średnicy?
No i co że taki fiacik jest, dlaczego jeździ w kasku? dlaczego jeździ głównie po torach? to że się wstawi do skrzynki na pomidory duży silnik, lepsze heble, poprawi/zmieni zawieszenie to nadal będzie skrzynka na pomidory i komfort jazdy taki sam. Nie rozumiecie go.
Uszkodzony bcm (komfort) ,po wymianie jest ok
Zmniejszony komfort to mit wytworzony przez budowlańców co wożą gruz swoimi kombiakami, z zawieszeniem na trytytki :) Jak masz zawieszenie bez luzów, to zbytnio utraty komfortu nie odczujesz, ale prowadzenie i wygląd? Znacznie :) A polna droga absolutnie nie nadaję się do jakichkolwiek porównań. Wyjedź na dziurawy asfalt.
Sprężyna zużywa się tak samo jak tarcze czy klocki. Amortyzatory standardowe nie mają znaczącego wpływu, na to ile ugina się zawieszenie pod obciążeniem. W ori występuje kilka różnych twardości sprężyn, w zamiennikach masz dostępne tzwn. wzmacniane, ale powodują znaczne utwardzenie zawieszenia. Więc łatwo o utratę komfortu.
Priorytetem jaki autor tematu postawił była wygoda i komfort (w określonej kwocie). Zadanie takie spełnia samochód posiadający bądź zawieszenie hydropneumatyczne (np. Citroen) bądź zawieszenie wielowahaczowe lub oparte na belce skrętnej. Dodatkowo komfort jazdy poprawia zwiększenie rozstawu osi, czyli przejście z segmentu kompaktowego do klasy średniej...
Hehe jak to z kobietami :). Omegę bym sobie darował tragiczna blacha. BMW? Jak coś padnie Będziesz Miał Wydatki. Poza tym nie każdy opanuje w zimie tylny napęd. Audi to wielowahaczowe zawieszenia. Komfort jazdy zajefajny ale naprawy kosztowne. Atutem blacha. Silniki benzynowe całkiem dobrze tolerują gaz. Laguna? Wygodne ale jak to francuz przekombinowane....
dziękuję za odpowiedź / odnośnie zabawy pneumatyką to już to przerobiłem i nic nie pomogło , jedno co pomaga to uniesienie auta lecz nie w trybie serwisowym i po opuszczeniu z lewarka pneumatyka spada do samego dołu aż koła chowają się w nadkola i po odpaleniu silnika zawieszenie podnosi się np. do trybu komfort no i teraz dzieją się cuda bo auto przez...
montując takie zawieszenie masz morzliwósć regulacji komfrtu jazdy im większa"gleba" tym mniejszy komfort a im ałto stoi wyżej to większy komfort jest to uwarunkowane stopniem sćiśnięcia spreżyn czyli ich długości a im są dłurzsze tym bardziej wytłumiają wstrząsy
Wypowiem sie tylko co do Hondy, bo o pozostałych mam raczej niewielkie pojęcie Szukasz 3d/4d/coupe czy 5d? 1.5 VTEC to bedzie tzw. vtec-e - bardzo mało pali, ale ma też bardzo długie przełożenia skrzyni biegów - jest wiec niewiele bardziej dynamiczny od 1.4. Skrzynie można oczywiscie przelozyć z innej wersji z silnikiem D-serii. 1.6 VTEC (D18Y8 w 3d/4d/coupe)...
Może Renault Megane 1.5 DCI, jeżeli większe to scenic. Osobiście mam Renówkę i też nie zamienił bym na inne. Komfort komfort i jeszcze raz komfort. Słabe tylko zawieszeniach na naszych drogach czasami coś z elektroniką może się zdarzyć. Cena niska z dobrym wyposażeniem.
Główną zaletą francuzów jest wysoki poziom komfortu. Musisz się przejechać tymi autami, żeby to poczuć. Szczególnie Xantia przoduje jesli chodzi o komfort ze względu na hydropneumatyczne zawieszenie. Silniki jakie bym ci polecił to benzynowe 2.0 bądź 1.8. Obie jednostki są udane i dobrze współpracują z gazem. Pozostaje tylko kwestia czy wystarczy ci...
Tak nadaje sie. To dwie zupełnie różne konstrukcje pod wzglendem jakości wykonania i użytych podzespołów, oraz odporności termicznej i trzymaniu norm pod pełnym obciążeniem. Kierując sę twoją analogią Fiat 126p i Porshe 911 to, to samo bo: obydwa mają silnik z tyłu, chłodzenie powietrzem, napęd na tył, cztery koła, dwoje drzwi, niską sylwetkę, niskie...
Progresywne sprężyny to jednocześnie komfort i przyczepność. Ale po zmianie ze zwykłych na progresywne zawieszenie będzie się całkiem inaczej zachowywać, i nie każdemu może się to podobać zanim się przyzwyczai.
Ford jest ok ,miałem. Pali 4-5 ON , tylko układ paliwowy jest awaryjny i tylne zawieszenie pada. Jak trafisz ładnego to spoko. Prowadzenie i komfort jest fakt.
Obecnie jeżdżę Fiatem i niestety w skali 1:10 oceniam je na 6 :/ Posiadam Punto 2 i bardzo narzekam na komfort jazdy, zawieszenie twarde, wybojach reaguje bardzo agresywnie, auto posiada duży promień skrętu, jest krótkie i wbrew pozorom niewygodnie się nim parkuje. W środku bardzo delikatne, i plastikowe, boję się żeby czegoś nie urwać. Jest to 2003...
500kg w bagażniku? I czego kolega oczekuje? Nie wspomne o sterowności takiego auta. 500kg plus 3 ludzi i jeszcze komfort. Powodzenia. Złamie się kiedyś i bedzie po ptokach.
Jednak o komforcie jazdy i kulturze pracy silnika zapomnij w obydwu. Jeśli Focus z wielowahaczowym zawieszeniem nie zapewnia żadnego komfortu to jakie auto w tej klasie i cenie zapewnia? Pytam z czystej ciekawości a i pytający skorzysta z informacji.
Witam. Posiadam VW Bora 1,9Tdi 116KM. Mam problem z zawieszeniem.. jest bardzo nisko i już 3 razy wymieniałam miskę olejową. -,- Czy może mi ktoś podpowiedzieć, jak mam podnieść to zawieszenie? Da się to zrobić tak, by reszta zawieszenia na tym nie ucierpiała, a także komfort jazdy był w porządku? Jak tak dalej pójdzie to zbankrutuje na naprawach u...
Problemy zaczynają się gdy ktoś zaczyna coś modyfikować.Pseudo wiejskie tuningi, felgi niski profil i zakładanie jakichś sportowo cyrkowych sprężyn i tulejek powodują taki efekt. O to dokładnie chodzi. Miałem MK4 z 1.8T i uważam go za bardzo udany. Jednak jeden Golf MK4 drugiemu nie równy. Seryjne zawieszenie w 1.8T jest sztywniejsze (niższe o 10-15mm...
pewnie i masz racje , tych szczegółów nie sprawdzę, przyprowadziłem go z Włoch, pod względem zawieszenia sprawuje sie pięknie, komfort jazdy nie ma porównania no ale ..... zaczęło się dziadostwo szkoda bo to mój pierwszy diesel i widzę ze ostatni wrócę do benzyny , choć tak jak obserwowałem to tych 2,5 Tdi jest troche na drogach,
Jak poskładać zawieszenie by jazda po mieście była przyjemna, nie jestem piratem obniżajacym jakieś zawieszenie, po prostu moja bunia wybiera wszystkie nierówności i trzepie w niej gorzej niż we fiacie jeżdżąc po mieście przepisowo, zawieszenie nie jest kombinowane, orginał, jestem zwolennikiem miekiego zawieszenia lecz nie ingerując głęboko do portwela.
Już wyżej otrzymałeś odpowiedź. Sprawdź w wariatorze tzw. "talerzyki" aluminiowe, które nie mogą mieć wyżłobień od paska napędowego. Odwróć "talerzyk" z rolkami i sprawdź, czy rolki nie wyrobiły nadmiernych zagłębień. W zasadzie powinno się stosować pasek napędowy dedykowany do tego pojazdu.Wymień tulejki metalowo-gumowe w zawieszeniu, co niewątpliwie...
Fabrycznie takich felg w tym samochodzie nie było wiec, co z homologacja w razie wypadku? Niektórzy ubezpieczy ciele mogą się do tego przywalić. Opona 16 jest drosza niż standardowa do tego modelu wiec, po co? Żeby to się zmieściło w nadkole to opona pewnie musiałby być low profil, więc komfort jazdy spadnie, a i zawieszenie częściej będzie do roboty...
Ja w swojej nie mam amortyzatorów, zawieszenie to resory+ odboje. Resory są dość miękkie, holując pustą przyczepkę występuje zjawisko szarpania samochodem, załadowaną już tego nie czuć i nie wiem, czy to dlatego, że nie mam amortyzatorów? Tak. Pamiętam "komfort" holowania N-126 z fabrycznym zawieszeniem niezależnym na drążkach skrętnych (osadzonych...
Zapewne wymiana samych amortyzatorów poprawi komfort jazdy ale sprężyny też mogły być założone sportowe i dlatego wymienić trzeba raczej oba elementy.
ten czytnik czyta tylko protokoly zgodne z obd2 czyli usterki P0... które wystepują tylko w silniku samochodów po 2001r niezrobisz tym ani absu ani srs komfortu, zawieszenia, klimy , skrzyń biegów, swiateł, deski, testów elementów, parametrów mierzonych. poda co kod P200 i szukasz potem w książce zejest to obwód wtryskiwacza paliwa (ale którego) i mozesz...
ja polecam , silnik malo zawodny, mam z 1996 , sypie sie blacha (drzwi) pompowane zawieszenie tylne daje komfort, 6 cylindrów , pali na dotyk (210 000 km przejechane) sprowadzilem z niemiec, maksymalnie w niemczech 198km/h , pali mi na autostradzie 6 - 7 L ON , w mieście 10 - 11L , td/tds 2,5 . ma INTER COOLER , 130koni niezły start i jak potrzeba rodzinny...
Polecam Accorda. Części raczej drogie ale wygoda to rekompensuje. Polecam 2.4, pali niewiele więcej a masz 190km. Od razu montuj LPG. Polifty (2006+) to wydatek ok 30k, ale mają lepsze wyposażenie. W szczególności szukaj auta bez korozji. Siedzenia i zawieszenie w spocie, komforcie czy exe są takie same. Roznica jest tylko w pokrowcach: welur, polskory...
To 17 Max Na 18 nie ma żadnego komfortu i szkoda zawieszenia.
Jak chcesz lepszy komfort jak w B5, lepsze silniki i ciekawe ogólnie auto to zerknij sobie C5 III w wersji exclusive z hydroaktywnym zawieszeniem, więcej nie powiesz, że B5 to komfortowe auto. Silniki HDI też bardzo trwałe.
Parę uwag. Myślę również o pojeżdzie elektrycznym. Proszę o kalkulację kosztów przejechania 1km,/inwestycja,utrzymanie w ruchu,koszt wymiany akumulatorów/ i porównanie z pojazdem spalinowym. Silniki w kołach,producenci walczą z tzw masą resorowaną i dobrze jest aby była jak najmniejsza/praca zawieszenia i komfort jazdy/ Ciężar samochodu ,koszt opon...
Ma rację. Trzeba samemu poznać samochód. Opinie tutaj nie wiele Ci dadzą, może jedynie stracisz możliwość zakupu solidnego samochodu. Znajomy jeździ Citroenem C5 z hydropneumatycznym zawieszeniem. Przejechał już prawie 400-450 tyś km bez awarii zawieszenia. Mówił że tylko raz zmienił w tym zawieszeniu kule, tzw sfery. Na forach się tylko mówi o awaryjności...
Żuk miał chyba 5 czy 6 piór. Nawet jak dwa wyrzucisz to i tak zawieszenie będzie za twarde. Robione były pod duże obciążenia i komfort resorowania nie odgrywał dużej roli (jeśli coś takiego było wogóle brane pod uwagę). Ugięcie piór (strzałka ugięcia) jest inne dla samochodu dostawczego a inne dla osobowego/terenowego. Zobacz tu: [url=http://www.kuzniaostrowiec.neostrad...
Przy tym budżecie z komfortu bym zrezygnował... ale polecam przejażdżkę Dacią Sandero (może uda Ci się wsiąść nie uderzając się w głowę albo w kolano albo w oba na raz, a po ruszeniu jest już tylko gorzej) ;) Nie można mieć za 12tys. zł jednocześnie taniej eksploatacji, komfortu, bezawaryjności, a już zwłaszcza prestiżu. Generalnie to prestiż wyklucza...
Wydaje mi się że to amortyzatory, no bo co może być innego? Jeśli nie zawieszenie to co? łożyska zużyte powodują toporne wybieranie nierówności przez koła? Czy tarcze hamulcowe? Wątpie.. Co do zawieszenia jest to oryginał, koła 195/65 R15 także standard..w każdym razie nie jest to auto po młodym gniewnym który gwinty ładował i opony jak z terenówki.....
Nie robiłem adaptacji, ponieważ wymiana dźwigienek nie była ingerencją w sumie w żaden sposób. Czy strona pneumatyczna tj. Poduszki, czujniki poziomowania, kompresor i cała reszta jest powiązana z siłą tłumienia czesci hydraulicznej zawieszenia ? Ponowna adaptacja wiąże się z prawidłowym wypoziomowaniem wozu a z tym akurat nigdy problemu nie miałem...
A co ma owy merc? Wytartą kierownicę do zera? Popękaną skóre? Climatronic dwustrefowy? ESP? NAVI? Zawieszenie wielowahaczowe? Kontrolowane strefy zgniotu? Komfort to nie tylko fotele "ze sprężynami" i zawieszenie typu ponton. Weź co chcesz, BMW E38, Volvo S80 - jest wiele aut wygodniejszych i nowocześniejszych niż W124. Rozumiem jakbyś jeszcze mówił...
Podajcie proszę jakiegoś francuza do 4000 zł to ocenimy czy macie rację. Peugeot 306, 405, Citroen Xantia. Wszstkie mają ocynk, są solidne (szczególnie 405 i Xantia). NIe są awaryjne, a koszty części są bardzo przystępne. Jedynie w Xantii trzeba zwrócić szczególną uwagę na zawieszenie. Ale co z tego jeśli komfort podróżowania jest nieporównywalnie...
Utworzyłem konto specjalnie, zeby napisac oponie. Otóż kupilem focusa na zimowych kolach, wlasciciel dorzuc ił mi letnie opony bieznikowane. Opona 3letnia, nowy bieznik ma niecaly rok firmy profil. Po założeniu letnich kierownica bije przy predkosciach >100. Byłem u 3 wuklanizatorow. Doważać, prostowac felgi, znowu dowazac. Nic nie pomaga. Bicie pochodzi...
Przy takich przebiegach nie masz się co martwić o zawieszenie w C5. Za to komfortem znacznie przewyższa konkurencję.
Komfort to trochę za duże słowo jeśli się mówi o golfie albo A3. Te dwa modele zdecydowanie nie należą do komfortowych Bez przesady. Może Kolega napisze w takim razie w porównaniu z jakimi innymi samochodami z segmentu C są one zdecydowanie nie komfortowe. Wiadomo, że to nie Xantia czy inny Mercedes. Poza tym zależy co dla kogo znaczy komfort. Jedni...
Może i tak, ale zaryzykuję stwierdzenie, ze polonezem jeździ się jak wozem drabiniastym, wszystko hałasuje i tłucze i nie może być tu porównania z komfortem w nowych autach :|
Jak jest różnica między poduszkami tak zwanymi bałwankami a rękawami czyli tymi co się wywijają w trakcie pracy? Chodzi o komfort, wytrzymałość czy kulturę pracy? Landrower ma cztery takie rękawy z jakiego powodu?
No ale czy to jest temat związany z elektroniką???? No bez jajców... a propo na oryginalnym zawieszeniu to nadkola i opony momentalnie się zniszczą, musisz to utwardzić, a po polskich drogach komfort jazdy będzie zerowy.
Prymitywna jak prymitywna. Chodziło o to żeby można było zmienić szybko charakterystykę pracy zawieszenia poprzez zmianę tulei między twarde i miękkie... Druga sprawa żaden producent nie robi fabrycznie poliuretanowych tulei bo dbają o komfort użytkownika samochodu Dodano po 3 Jak robisz jakąś zmote w teren gdzie zawieszenie ugina się pod dużymi kąta...
Z tego co mnie uczą w szkole i na praktyce w serwisie fiata to wynika że amortyzatory gazowe a raczej gazowo olejowe są leprze. Sa bardziej wytrzymałe i komfort jazdy jest leprzy. Mój ojciec ma passata B5 na zawieszeniu własnie takim. Bardzo dobrze tłumi drgania ogólnie same plusy. Jednak takie amortyzatory są droższe
Komfort to raczej nie. Jak wybiją się te poduchy to potrafią stukać oraz wpłynąć na prowadzenie auta. Objawem są stuki z górnych elementów zawieszenia słyszane podczas jazdy po nierównościach.
Laguna I? obawiam się że jednak w kwestii zawieszenia lepsza niż Golf IV by nie była raczej 100 razy lepsza pod każdym względem, poza korozją i awaryjność podobna. VW nigdy komfortem nie grzeszył.
ale z tonsila niskiego basu za wiele nie wyciągniesz Do "normalnego" sluchania muzyki (nie bass testow), Tonsil jest w zupelnosci wystarczajacy. I tak i nie, aktualnie pojawia się coraz więcej utworów które sięgają do samej czeluści akustycznej ;) Wole mieć ten komfort że usłysze b.niski bass niż to że usłysze furkot zawieszenia ;)
Jak zależy Ci na komforcie - bierz E32, ta V8 m60b30 to spali Ci w trasie jakieś 10 litrów ( to min ), w mieście z 15 i nie ma mowy żeby spaliła mniej, w zależności od nogi może palić nawet 2 x więcej, nie jest również awaryjna tak jak to ten z góry pisał. To taki sam silnik jak m60b40, tylko mniejszy i słabszy ( nawet bym powiedział że sporo słabszy,...
Kolego tomi1613 nie mam zamiaru się z tobą kłócić bo nie w tym rzecz. Co swoje napisałem, to Twoje pieniądze i zrobisz jak uważasz. Tego wpisu o naprawach prostych jak serwis betoniarki nie skomentuje. Kupuj to co Ci się spodoba i jak kolega wyżej: pochwal się po zakupie. Ten wpis też fajny: "Przeciez E39 to juz limuzyna i ma miekkie zawieszenie, tam...
Witam zamierzam kupić samochód. Zależy mi aby był on w miarę ekonomiczny tani w eksploatacji, miał wytrzymałe zawieszenie(nie wielowahaczowe) i dobre na polskie drogi, miał wytrzymały silnik i był mało awaryjny. Ja mam wielowahaczowe i jak na razie 100 tys km bez jakiegokolwiek dotykania się. W obecnej chwili nie nawet nie zamierza się wybijać w tym...
Amortyzator nie ma nic do siadania , on pracuje w zawieszeniu. Jak masz problem po załadunku tylko mocniejsze sprężyny załatwią sprawę (((((( najlepiej progresywne ,kosztem komfortu. Cos za coś. Na Grzybowskiej w Wawie ;)
Bierz Forda może uda się znaleźć mk4 w tej cenie lub mk3 będziesz miał w full opcji za taką kasę i w idealnym stanie a ople jak to ople słaby plastik w środku, sypiąca się elektryka i gorsze zawieszenie ale lepsza blacha od mk3 bo mk4 ma lepszą.
z tym wzrostem spalania to różnie bywa. Ja np miałem zimówki 175/65/14 a letnie 2x 195/45/16 i 2x 205/45/16 i nie zauważałem różnicy w spalaniu. Ale fakt faktem - im większa felga tym niższa opona a co za tym idzie mniejszy komfort i większe zużywanie się elementów zawieszenia w aucie (tulejki, amory). Same felgi wpływają na żywotność łożysk w aucie...
Nie odpowiedziałeś mi na moje pytanie - dlaczego w czasie jazdy Niwą miałyby powypadać plomby z zębów ? Taka przenośnia ma zastosowanie do samochodów z bardzo twardzym i bardzo sztywnym zawieszeniem, gdzie czuć nawet minimalne nierówności(i nie mów mi, że nie mam racji, bo zdarzało mi się podróżować takimi autami po mieście). Bo uważam że ma twarde...
Nie interesuje mnie komfort jazdy. Jeżdżę tylko po mieście i mam gdzieś komfort natomiast denerwuje mnie jak co chwila przodem zahaczam o 10cm krawężnik. Auto wygląda niby że wysokie a w rzeczywistości beznadziejnie niskie. Proszę o podpowiedzi jak je podnieść a nie o komfort czy inne zbędne duperele typu tuningi AUTO SŁUŻY DO JEŻDZENIA a nie do tuningowania...
ja tam myślałbym o silniku gx 35 ew. 50 i właśnie czytałem że cały myk polega na tym że można je obracać o 360* i nic się nie dzieje .;) Ale to koszt rzędu 1,5 tys. więc się nie opyla. Ja zastosowałbym od pocketa , jak się dobrze dotrze nie są takie złe - kiedyś na takim jeździłem . :) a właśnie , ostatnio przeglądając google zobaczyłem hulajnogę spalinową...
I chcesz nam powiedzieć, że jeden cm. wpływa na komfort jazdy?! Nie żartuj sobie, ale jeżeli naprawdę tak Ci to przeszkadza to jedź na warsztat, bo nikt tu nie jest wróżką.
Przy zabrudzonej komorze spalania czasami kondensat ma "ciemny" kolor. Odkręć syfon z kotła i wylej z niego zawartość i zobaczysz co tam jest. Czasami występuje jakaś zawiesina. Jeśli jest jej dużo, tak że przytyka zasyfonowanie i odpływ, to może wcześniej trzeba zrobić przegląd. Jeśli to nowy kocioł to przegląd gwarancyjny musisz zrobić pomiędzy 9...
Za te pieniądze nie znajdziesz raczej nic bardziej wygodnego niż Megane, ew. możesz popatrzyć na Peugeota 306. Podobnie jak Megane, ma komfortowe zawieszenie, niestety drogie w naprawie, ale sam samochód nie jest chyba aż tak usterkowy jak Megane I. Sam musisz zdecydować czy bardziej zależy Ci na wyglądzie i komforcie, czy na dobrym stanie technicznym...
witajcie, Potrzebuje samochodu dla osoby z chorym kręgosłupem (dyskopatia). Musi mieć bardzo komfortowe zawieszenie, aby skutecznie niwelował nierówności drogi, studzienki, itp. Oczywiście wygodne fotele. Najlepiej benzyna gdyż przebiegi roczne 10-15 tys. Najlepiej podwyższony by łatwiej sie wsiadało, 4x4 i automat ale komfort to priorytet. Budżet ok...
Cześć, Właśnie wróciłem z garażu z bananem na gembie. Działa! Walczyłem od piątku już miałem się poddać ale poszło. Problemem była niewłaściwa nastawa wysokości zawieszenia w Lexii, nie jest idealnie bo we Wro ciężko o garaż z wypoziomowanym kanałem ale jest znacznie lepiej. Poziomuje, podnosi, opuszcza wrócił komfort Cytryny. Co dziwne po zmianie nastaw...
Nie rozumiem ludzi którzy obniżają i utwardzają zawieszenia w autach używanych na co dzień Na pewno mniejszy komfort, ale za to pewniejsze prowadzenie, jak jest to zrobione "z głową", więc i większe bezpieczeństwo. Sam miałem jakiś czas temu sytuację że ktoś jadąc z przeciwka wyprzedzał ciężarówkę na 3-ciego. W ciągu może sekundy udało mi się uciec...
Warto by też poszukać luzu na zawieszeniu silnika, zwłaszcza poduszki reakcyjne skrzyni biegów. Do Twojego auta, występują też koła dwumasowe, jeśli koło zamachowe masz sztywne, może to wpływać na komfort jazdy.
Kolego jeżeli dużo jeździsz nie lubisz niespodzianek to bierz Audi z silnikiem AWX 130koni, auto krnąbrne ale nie zawodne, zawieszenie nie jest jakieś mega wytrzymałe ale na naszych drogach to żadne nie będzie! Jeśli natomiast lubisz komfort to bierz jakiegoś francuza, gdyby to miała być np. laguna to tylko 1.9 dci! Tylko tu już zabawa z elektryką,...
Na jakość obrazu istotnego wpływu nie będzie, ale jeżeli to istotnie będzie 15 cm, to wystarczy, że zegniesz nogi w kolanach a już przesłonisz sobie dół ekranu. Może też być kłopot ze sterowaniem go pilotem. Rozumiem, że w tej sytuacji nie masz dużego wyboru (skoro ma stać na komodzie), ale lepiej mieć tv zawieszony nieco wyżej na ścianie a przy tym...
komfort mrugać komfort błąd sterownik komfort
zakładanie nowych tematów przewodność mosiądzu zrobić cennik
Elektryczny wózek inwalidzki 24V a napięcie 25V Wózek inwalidzki z baterią 29.2V a działanie przy 24V