Z tym LPG w Ceedzie to byłbym ostrożny, no i musisz się dowiedzieć co z gwarancją jak założysz LPG poza salonem/ASO. Dzisiaj auto które ma mniej niż 100KM to zawalidroga, zwłaszcza że to już nie te 100KM co kiedyś ;) Kompaktem z benzynowym silnikiem 16V o mocy 70-80KM ciężko sprawnie ruszyć spod świateł.
W Audi lepiej 1,8T, a Volvo S40 to z 2,0 Ale audi to klasa średnia a S40 to kompakt - płyta Focusa 2
Ogólnie różnymi samochodami rusza się z różną łatwością. Zależy nie tylko od mocy silnika, ale bardziej od jego charakterystyki. Duże znaczenie ma przełożenie pierwszego biegu. Wiele samochodów reaguje na pedał gazu z opóźnieniem i nieliniowo co wymaga przyzwyczajenia się. Jak wiadomo opóźnienie (w układzie regulacji) może powodować oscylacje czyli...
Przestrzenny to każdy jest, no chyba że taki narysowany na kartce. Co do C4 to może fajne auto ale lubi "ginąć". Znam osobiście kilka przypadków "ginięcia" tego modelu. Jak na miasto to coś mniejszego. Nie napisałeś jaki masz budżet na ten cel. Szukałbym kompaktu z małym silnikiem benzynowym.
Panda wydaje mi się małym autem? Bo jest małym autem, ale przy Twoim budżecie i założeniu dobry stan + diesel nawet ona jest za droga... za 10 tys. zł to można szukać w segmencie A z małym silnikiem benzynowym, a nie w kompaktach.
Wolałbym 95 konny (a nie 75 seat) silnik w fiacie stilo z 6-biegowa skrzynia biegów i dobrym wyposażeniem. Auto klasy kompakt, troche wieksze niż astra, wersje hatchback, kombi. Silniki benzynowe 1,4 z grupy VW to porażka.
Ludzie, silniki TSI to turbodoładowana ( czasem tez z kompresorem) jednostka benzynowa z wtryskiem bezpośrednim , a zużycie benzyny w aucie klasy kompakt, czy mniejszym waha sie od 6-8 litrów, więc tu nie ma żadnego ekonomicznego sensu jak napisał Kolega wyżej.
A benzyn to się nie kupuje do firm Może rozwiniesz tę myśl, bo w zeszłym roku z ojcem kupiliśmy dwa krajowe, poleasingowe 3-letnie Seaty Leony, oba TFSI. Powiedziałbym, że mniej więcej połowa wszystkich 2-3 letnich poleasingowych samochodów wystawianych na sprzedaż ma silnik benzynowy, a zawężając do grupy VW i klasy kompakt/średniej to TFSI chyba...
Witam, Poszukuję samochodu klasy średniej od biedy kompakt z dynamicznym silnikiem benzynowym, który mógłbym zagazować. Spalanie do 10-12l w cyklu mieszanym. Rocznik powyżej 2005 roku. Niezawodny z dobrym zabezpieczeniem antykorozyjnym! Sprawa nie jest łatwa, bo niby samochodów mnóstwo, ale wybrać coś sensownego to trochę jak gra w lotto. Mój budżet...
Tradycyjnie jak każdy poszukuję w miarę pewnego auta i niedrogiego w eksploatacji i naprawie, żebym po zakupie nie siedział u mechanika dłużej niż w garażu. Rocznie przejeżdżam ok 20 do 25 tys. km. Normalny dystans do pracy to ok 16 km w jedną stronę. Zdecydowanie ( w klasie kompakt) szukałbym auta z nowoczesnym silnikiem benzynowym 1,4-1,6 na zmmiennych...
Na miasto ja bym brał automat i z prostym n owoczesnym silnikiem benzynowym 1,8-2,0 + LPG. Koszt utrzymania auta średniej klasy bedzie niższy niz kompaktu w dieslu więc po co tłuc się jakaś popierdułką jak mozna tanio jeździć przyzwoitym autem. O kosztach ewentualnych napraw nawet nie wspominam. Pisze to jako praktyk od 20 lat na LPG.
Co do PSA (C4/308) z benzynowym silnikiem to popieram, to rozsądna propozycja. Pod LPG im prostszy, mniej wysilony i bardziej niskoobrotowy silnik tym lepiej. Rozsądnym minimum w klasie kompaktów wydaje mi się 1.6, ale 1.8 czy 2.0 będzie lepsze i wcale nie będzie więcej palić (niestety składka OC będzie wyższa).
Cześć! W jaki samochód celować mając do wydania 7000zł? Wymogi: - miejski, kompakt, ewentualnie może być coś większego; chętnie 3 drzwiowy hatchback - mało awaryjny - silnik benzynowy (bez LPG), nie trzycylindrowy - ABS, centralny zamek, wspomaganie, radio :) - w dobrym stanie technicznym - mocy tyle, aby z czterema osobami na pokładzie ruszył z miejsca...
Nikt jeszce tu nie pisał o niedrogim i niezłym aucje jakim jest fiat stilo , najlepiej z silnikiem benzynowym 1,4 16V, 95KM, który nokautuje 75 konne golfy osiągami ( do setki przyśpiesza o prawie 2 sekundy wcześniej) i mniej pali.
jak to jest z tym gazem (LPG) on rzeczywiście źle wpływa na silnik, ma jakiś wpływ na żywotność silnika ? bo cenowo wychodzi bardzo dobrze tylko pytanie bo jak ten silnik 1.6 na gazie ma zrobić z 200tys km a bez gazu moze zrobić 350-400tys km bez większych napraw to nie wiem czy będę przerabiał w gaz. 1,6 benzyna raczej nie zrobi przebiegu 400 tys...
Murano ,qashqai,cr-v fajne ale szukam bardziej kompakt lub kombi niz suva.Poza tym pewnie troche te auta palą. A takie bmw 3? Drogo wychodzi utrzymanie benzynowej wersji ?(bo rozumiem ze disel sie nie nada).Jakby kupic wersje bez FAP? A jak sprawa wygląda w przydadku aut Koreanskich?Tzn jakosc,awaryjnosc itd poza tym ze jakosc wykonczenia pewnie odbiega...
Ja w tej kwocie brałbym 406-ke z silnikiem 1,8 lub 2,0 16V+ LPG. Jak nie bity, to buda powinna być bez rdzy, duży wybór w nadwoziu, sedan/kombi/coupe. Silniki benzynowe idealne do gazu, bez problemów robia 400 tys, wiec zakup pewnego z przebiegiem 250 to żaden problem. Auto dużo lepiej wyciszone i wyposażone niz wymieniane tu kompakty , bardzo wygodne...
Jak dłuższe trasy, to szukaj coś z 1,6 HDI 90KM bardzo udane silniki. Jak krotsze, to polecam vivaro/trafic/primastar z benzynowym 2,0 120KM, spali 1-2 litry wiecej a masz spokój z dieslem i pozornie tańszym paliwie. Jak założysz LPG to koszty bedą niższe niż w kompakcie w dieslu.
... Benzyniaki są tańsze.... Tak było i nawet jest do dziś dnia, ale dopiero od tygodnia ON jest droższy on etyliny a ceny LPG to wręcz galopują. Moim zdaniem duże auto to tylko diesel ze względu na potrzebną moc, a ceny małych aut benzynowych wcale nie są dużo mniejsze od segmentu kompaktów, te same pieniądze a komfort i bezpieczeństwo to nawet nie...
Mój typ nr 1 juz podałem: vel satis- tylko benzyna +ew. LPG. Silnik 2,0T 170KM jest stosunkowo oszczedny i za razem dymamiczny. Konstrukcja udana i sprawdzona. Silnik nissana 3,5 +automat (240KM),raczej Ciebie nie bedzie interesował Za 40 tys kupisz ten sam rocznik, co A3, tylko A3 to klasa średnia niższa, a vel satis, klasa średnia wyższa. Coś na pograniczu...
Kupując auto benzyna+LPG masz gwarancję, ze dużo jeździło... podobnie z dieslem. Generalnie diesel do takiej eksploatacji (nawet rzadko ale dłuższe trasy) jest ok, tyle że za 20 tys. zł ciężko będzie kupić coś sensownego klasy kompakt albo większe. Prawdopodobnie wersja z silnikiem benzynowym bez LPG będzie miała najmniejszy przebieg. Do tanich aut...
Wydaje mi się ze za 10 tys nie uda się znaleść "pewniaka" a jest to auto podwyższonego ryzyka ze względu na specyficzną grupe społeczną użytkującą akurat tą markę.. :] Nie sposób się z Tobą nie zgodzić i dlatego z reguły zawsze polecam auta z niższej grupy ryzyka czyli równie dobra, a znacznie tańsze, lub klika lat młodsze. Tu poleciłbym jeszcze sonatę...
Puntem 1.3MJ codziennie robię ~140km i nie odczuwam zmęczenia, choć na trasę nie polecam (ale robiłem nim trasy po 300-500km bez problemu, i piękne w nim jest to że trasę 400km zrobię bez problemu w obie strony bez wizyty na stacji benzynowej). Z jednym z czym się zgodzę - tempomat to super sprawa, ale kompakt z silnikiem 100KM jest absolutnie wystarczający...
Tu masz ładnie opisane na czym polega owy Dodano po 4 Myślałem nad autem Opel Vectra B. Co o nim sądzicie?? Silniczek wybrał bym 1.6 8v. a czy ktoś wie czy istnieje inny silnik 8v w wersji benzynowej niż 1.6?? on ma zdaje się 75 KM - tym dość ciężkim aucie lekka masakra. zdaje się że coś okolice 16 sekund od 100 km/h, rob jak chcesz ale dzisiaj nowe...
Dziennie 30km - to 2x15km czy jeszcze krótsze odcinki? Więc na pewno nie diesel. Jako pierwszy samochód sugerowałbym jakiś mały kompakt (segment C) albo większe auto miejskie (segment B+)... Dla młodej osoby trasa 2000km Puntem Evo czy Corsą D/E nie powinna stanowić większego problemu. Szukaj samochodu z wolnossącym silnikiem benzynowym o mocy ok 100KM....
Kup sobie Fiata Marea Weekend z silnikiem 1.9JTD albo z benzyną 2.0+LPG - znacznie poniżej budżetu, a masz wygodne i solidne auto. Jak chcesz coś "lepszej marki" to Volvo V40, Ford Focus albo Skoda Octavia, ew. Peugeot 307. Może nie jeździłem zbyt wieloma samochodami klasy średniej ale nie zauważyłem jakiejś przepaści między Mondeo a powiedzmy Octavią...
Witam Chcę kupić mocne auto - najlepiej klasy średniej lub wyższej ( ostatecznie może być też wyrośnięty kompakt) koniecznie z silnikiem dobrze znoszącym LPG. To ma być auto za ok. 70.000 zł i nie starsze niż rocznik 2014, najlepiej silnik wolnossący ... najlepiej limuzyna, liftback, kombi, w zasadzie więcej wymagań nie ma... odpadają jednak BMW/Audi/Mercedes......
Dużo zależy gdzie mieszkasz i gdzie pracujesz... dla mnie np. duże auto byłoby niepraktyczne, bo niemiałbym go gdzie zaparkować, moim Puntem wcisnę się w byle dziurę, którą kierowcy kompaktów czy większych aut po 5 próbie wpasowania się w nią sobie odpuszczają. Jeździłem większymi samochodami (Octavią, Mondeo) i nie mam z tym problemu, ale dla jednej...
A oto oceny ludzi, którzy maja takie auta ( sonata III i passatB5); http://www.autocentrum.pl/oceny/hyundai/... Ocena 4,5. http://www.autocentrum.pl/oceny/volkswag... Ocena ( 4.05) jest trochę podciągnięta dzięki dobrym silnikom diesla, których nie ma w sonacie- (na szczęście) ale jeśli porównamy passata s silnikami benzynowymi, to...
Brawo Cefaloid! Krótko i konkretnie i obiektywnie . JA mam takie samo zdanie , od 18 lat na LPG ( były mixery na gaźniku, monowtrysku, blos, sekwencje ) i żadnych większych problemów niz to co normalne w aucie- eksploatacja z głową. A eksploatacja z reguły była niższa niz auto w dieslu, które było zawsze droższe niz benzynowe + nowa instalacja LPG,...
Między Uno a Grande Punto jest spora różnica, teoretycznie oba to segment B, ale GP wielkościowo odpowiada kompaktom z końca lat 90. FIAT Stilo 1.9JTD (115KM) FIAT Punto II 1.2 (8V - 60KM lub 16V - 80KM) Opel Corsa C 1.2 (60KM) Polecam Stilo, wielkościowo taki sam jak Grande Punto, dostępna jest też wersja kombi. Bardzo udany silnik 1.9JTD (Common Rail)....
...może i szukasz jednego ale założenia masz sprzeczne. Za 15 tys. zł nie kupisz "bezawaryjnego (=w miarę nowego), auta klasy średniej, z mocnym silnikiem, taniego w eksploatacji i dobrze się prezentującego". Generalnie jest to budżet na auto segmentu B, może kompakt. W klasie średniej z LPG za tę cenę kupisz problem, którego ktoś che się pozbyć. Stary...
Zamiast volvo z dolnej półki , brałbym peugeota 406 z silnikiem benzynowym 1,8 16V 117KM. Tańszy w zakupie( kupisz młodszy) i w utrzymaniu, i o niebo bardziej wygodny i lepiej wyciszony. Klima chyba w każdym modelu po 2000r, mocne blachy i nadal niezły wygląd. Inne auto to sonata 3-ej generacji, auto poza zainteresowaniem handlarzy i cwaniaków, bardzo...
Jeśli już zdecydowałbyś się na auto z grupy VW i z silnikiem 1.4 benzynowym to raczej weź 1.4 16 V. Ma on 15 kucy więcej ( razem 75) od 8V Moc i spalanie tych archaicznych silników vw wg mnie jest nie do zaakceptowania. Konkurencja od dawna produkuje lepsze, mniej awaryjne silniki 1,4 o mocy 85-105KM z tej samej pojemnosci które to jeszcze mniej palą...
Jak auto ma byc tylko do interesów, a nie rodzinne to zbiornik LPG i 100l można zamontować do sedana i masz większy zasięg niz wiekszość diesli. Diesel jest pozornie tani. Jak robisz duże przebiego to tylko lpg + duży zbiornik. Przy Twoich przebiegach miesiecznie możesz zaoszczędzić 650 zł w stosunku do diesla i porównuje tu mocny silnik V6 200KM+....
Po pierwsze to nie patrzy się na rocznik tylko na stan, wiadomo nikt auta z 94 nie będzie polecać chyba że klasyki Audi A8 D2 czy BMW7 ale to inna bajka to czy auto jest z 2002...2003..czy 2004 to ma takie samo znaczenie jak producent plynu do spryskiwaczy, chyba że rozróżniamy różne generacje aut lub polifty itd.. A tak to bezsensu. Warto patrzeć na...
Troszkę przesadzasz, masz 10 tys a nie 40... Szukasz wśród aut które mają po 17-18 lat, przebiegi realne ok 300 tys, 4-5 właścicieli. To czy taki czy inny silnik był dobry dzisiaj już po latach decyduje to jak dbali o niego właściciele, a nie to jaki był jak zjeżdżał a fabryki. Pomyśl tez jakiego auta potrzebujesz bo między Vectrą C a A6 C4 to przepaść,...
Fiat Croma - Budżetowa odmiana Fiata Punto. Widzę, że nawet nie widziałes tego auta i wyraźnie żyjesz stereotypami sprzed lat. A3 to klasa średnia ? A A4 to juz klasa wyższa ? :] A gdzie to wyczytałeś? A3 to średnia niższa czyli kompakt, a A4 klasa średnia. KIA - Sama cena jak wyżej wspomniana mówi sama za siebie.. Auto kosztowało 80 tys a za 3 lata...
Mam dwie Multiple. Nie mam problemu z tankowaniem, ani w trasie z uwagi na duży zasięg. Czasem trzeba nadłożyć kilometrów na stację. Niedaleko za naszą zachodnią granicą stacje są co kawałek. Dodam, że była Multipla Natural Power bez instalacji benzynowej, za to miała cztery butle, wchodzi 48m3. Znam człowieka, który tym jeździ i nigdy nie stał przez...
Spoko, rozumiem że przy SUV nie ma co liczyć na oszczędności, ale skoro mam do wyboru silnik 110 koni (duster) lub 135 koni (rav4) przy spalaniu odpowiednio 7 i 8 litrów benzyny (silniki odpowiednio 1,6 i 1,8) do silnika w Subaru 2.0 który ma 135 koni i spala 10 - 12 litrów to różnica mimo wszystko występuje. 5 koni nie jest tragedią wartą zachodu...
Wklejam wiadomość otrzymaną od wieloletniego posiadacza E36 compact. ... [/quote] Ale przecież to standardowe rzeczy które dotyczą wszystki 3er i e36 i e46. Poza tym auto mija się z prawdą w kilku kwestiach: Ad 1. nie łatwo kupić żadnego auta które kosztuje gorsze w stosunku do nowej sztuki. Bo to miny finansowe z opóźnionym zapłonem. Ad 2. Bzdura...
Laguna funkcjonuje jako "król lawet"? Poza tym Laguna 2,0 140 KM ma wartość 6 tys..za tyle to można kupić Golfa III a nie 4..i Jest dokładnie odwrotnie, dzięki temu możesz kupic nowszy , bezpieczniejszy wóz wyższej klasy za cenę przereklamowanego kompaktu. Opinia o lagunie II wywodzi się głównie z nieudanych silników dCi 1,9 i 2,2 i elektroniki z pierwszych...
Znam ludzi mających znacznie ponad 180cm wzrostu, którzy jeżdżą Seicentem czy Corsą, więc nie przesadzaj. Dlaczego Golf nie nadawałby się na auto rodzinne? Kiedyś z powodzeniem tę funkcję pełnił Wartburg czy Skoda Felicia, a teraz nagle potrzeba minivanów? Nie rozumiem tego zjawiska i bardzo mi się ono nie podoba. Ludzie są jacy byli a niedługo zaczną...
Efektem było spalanie mniejszej jednostki 14 litrów w mieście a w większej 8 litrów.. Chyba troche koloryzujesz, choć teoria słuszna... 1,6 , czy 1,8 w miescie z LPG na mikserze musiał spalic 9-10 litrów wzwyż, 1,8 ok 11l. Jak był "udrutowany" to nie jechał, a i tak sporo palił i zaraz zawory wypalone. 1,3 tez mógł tyle spalic i to jest prawdopodobne....
Coś trochę pomyliłeś, bo ja napisałem, że koszty jazdy przy spalaniu gazu 15l/100km są takie same jak przy spalaniu benzyny na poziomie 9l/100km. A jeśli żadne koszty nie są istotne, no to powodzenia.
Wiele osób publikuje skrajne, radykalne opinie, ignorując wszystko co stanie im na drodze. Do lipca 2010 roku sprzedano około 1200 sztuk Tesla Roadster w cenie 109.000USD. Marnie, co? Tesla to sukces marketingowy a nie technologiczny, do wizji modelowego auta elektrycznego zupełnie nie pasuje więc oburzanie się na Urgona jest niesprawiedliwe. Miała...
Zalety : fajny silnik, bardzo elastyczny, zużycie benzyny 7-8l /100. Niska awaryjność. Jak na te 88 km to nieżle się zbiera. Wady : niepraktyczne wnętrze (mało schowków), ciasnawe jak na kompakt, kiepski dostęp do bagażnika, podatność na korozję (m.in. wiek).
Przecież kompakt z silnikiem 1,4 TSI pali 6-7 litrów benzyny, gdzie tu rewelacja? Mam Leona z 1.4 TSI (150 KM). Na 6 l to bym musiał się bardzo postarać. Latem w cyklu mieszanym to jest 4,5-5 l/100km. Jakie auto z TSI polecisz do 20 tys??? Żadne, ale jak dołoży jeszcze 10 tys. to już znajdzie sporo VW/Seatów z EA211. Ja tak właśnie zrobiłem.
Wystarczyłaby mi Vmax = 120 km/h, zasięg 200 ale 150 też mógłby być, tylko ta cena :D Mam nieduży roczny przebieg i niska cena prądu w porównaniu z ceną benzyny nie jest dla mnie bardzo atrakcyjna. Z tego samego powodu nie wybrałem diesla ani gazu. Akceptowałbym kompakta za 55-65 tysięcy w zależności od zasięgu. Moje obecnie dziesięcioletnie auto, nabyte...
Może i komuś to nie przeszkadza , ale dziś nie wsiadłbym do auta co ma 75 KM nawet w kompakcie , a co dopiero tym jeździć. Niedawno kupiłem lagunę ll po lifcie w 2.0T 170 KM, pali to koło komina (krótkie odcinki poza miastem i małe miasto ) 10.5 l benzyny i 12.5 l gazu. . Większość aut z mniejszymi silnikami w tych warunkach pali litr mniej paliwa,...
Bardzo zalezy mi na niezawdnsci, bo nie mam czasu jezdzic po warsztatach. ale do gazu nie jestem przekonany. A miałeś kiedyś auto na LPG? Bo ja od 20 lat na tym paliwie jeżdżę i póki taka cena gazu bedzie ( 1/2 ceny benzyny) to będę tego sie trzymał. Olej , rozrzad i świece wymieniasz przy siilnku i jazda bez problemów. Nawet busa kupiłem w benzynie...
Witam wszystkich, Przymierzam się do zakupu auta z automatyczną skrzynią biegów. Szukam jakiegoś kompakta z benzynowym silnikiem, rocznikowo 2010-2013 przy budżecie powiedzmy plus minus 30tys zł. Skupiłem się na klasycznym automacie, ale nie ma zbyt wielkiego wyboru, za to jest dużo na rynku aut powiązanych z Vagiem (VW, Skoda, Seat), a tam wiadomo...
Chodzi im o coś podobnej wielkości do Fiata Bravo II lub Forda Focusa mk2 czyli raczej Hatchback Czyli typowy samochód klasy kompakt. Klasyka gatunku czyli Golf, Leon albo Octavia z 1.9 TDI-PD 105-110KM, Fiat Bravo 1.9JTD, Fiat Stilo 1.9JTD, wspomniana już Corolla E12 (raczej nie z dieslem), Honda Civic, Opel Astra, Peugeot 307. Moim zdaniem do samochodu...
Pewnie zostanę tu określony mianem "idiota" ale mimo to powiem. Obecnie koszt średniej klasy aparatu cyfrowego-kompakt w porównaniu do ceny serwisu jest relatywnie tani. W opisanych wyżej usterkach uszkodzeniu uległa przesłona, tzn. zlepiły się listki segmentów przysłony wykonane z b. cienkiej blaszki aluminiowej i uruchamiane malenkimi elektromagnesami...
mam benzynowy silnik 2,4 226KM i wali równo 18 litrów albo i lepiej Jak się kupuje 226KM gniota o aerodynamice otwartej lodówki w automacie to nie ma co marzyć o małym spalaniu. Jestem przeciwnikiem i odradzam auta o tej sylwetce. Ani to ładne, ani mocne, ani pakowne. I czemu kupiłaś bite z USA, podaj VIN to się znajdzie może jak to wyglądało. Wyobraź...
Witam. Proszę o rozkodowanie takiego vinu : VF39U4HXG92200155 Pozdrawiam. Proszę bardzo. Charakterystyki pojazdu Model607 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10195 89 2 0399 Data Początku Gwarancji01.06.2005 NRE(homologacja)e2*98/14*0199*10 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU607...
Jak w tytule. Odświeżony Lexus IS nie zasługuje na miano liftingu. Nadwozie przeszło tak drobne zmiany, że dostrzeże je tylko filatelista uzbrojony w lupę. Pod maską te same silniki, we wnętrzu subtelna korekta. Czy Lexus IS to godny rywal dla niemieckich aut z klasy Premium? Dwa lata w życiu samochodu to zbyt krótko, by liczyć na rewolucyjne zmiany....
Dekodowano: Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08379 81 1 0454 Data Początku Gwarancji30.10.2000 Numer seryjny silnika10 KJR4 2018858 NRE(homologacja)e2*93/81*0148*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM 2C...
Dane pojazdu Linia produktu C8 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09731 U9 1 0349 Data Początku Gwarancji 29.07.2003 OPB 3E2M NRE e2*98/14*0254*05 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN LINIA PRODUKTU C8 TYP NADWOZIA HATCHBACK FAMILIALE WYKOŃCZENIE WYSOKA ŚREDNIA SILNIK WTRYSK EW12J4 PRZENIESIENIE...
Nie można i TYLE! Nie można. Dlaczego ktoś musi cię przekonywać? Zrób uprawnienia i tam cię nauczą. My po takich malkontentach jeździmy na ekspertyzy po zatruciach tlenkiem. Tu masz opinie kominiarską Komendy głównej Państwowej Straży Pożarnej na stronie rządowej. http://obrazki.elektroda.pl/3674340200_1... Skąd się bierze czad i dlaczego...
wtryskiwacze benzynowe polecane benzynowe samochody benzynowe
slaby sygnal parametr maszynowy nowego woluminu
piekarnik samsung piekarnik samsung
Komputer pokładowy pokazuje błąd Engine Fault - diagnostyka i rozwiązania Dziwne odgłosy z silnika Citroen C2 1.1 - przyczyny i diagnostyka