Sprężarka chłodnicza SAF 23.
Na mój gust to powinien się nazywać " zawór odprężający" Otóż nie. Zawór odprężający znajduje się w odprężniku, który w przypadku większości tanich kompresorów znajduje się w obudowie presostatu. To o czym mowa, to tak na prawdę zawór zwrotny (nie pozwalający cofnąć się powietrzu ze zbiornika do sprężarki) z dodatkowym wyjściem na odprężnik (wyjście...
Ze względu na wysoką temperaturę głowicy kompresora żadne szybko złącza nie nadają się musisz zastosować zwykłe skręcane złącze.
2 sztuki od Ikarusa albo od Jelcza. Taki silnik sobie poradzi.
Gdzieś jest nieszczelność a prędzej to zaworki w głowicy do sprawdzenia
Sprężarka z Ikarusa. [url=http://klemax.pl/opis/2229311/glowi... typ [url=http://klemax.pl/opis/2229313/glowi... typ
Dokręć je na 30Nm.
Pękły zaworki w głowicy i teraz dmucha tam gdzie ma lżej, głowicę zdjąć i sprawdzić
Tylko powstanie niepotrzebna komora spalania, spadnie przez nią wydajność kompresora.
silnik 1,5kW. Silnik się nie grzeje w moim kompresorze za to hs18 jest gorąca zwłaszcza głowica, a koła na silniku i na kompresorze też sa gorące. Czego mógłbym sie doszukiwać w sprężarce? Co może przycierać? Jak zdejmę głowicę i włączę to zapiernicza niemiłosiernie. I nie będzie bo i z czego . Zmierz napięcie w gniazdku podczas dobijania na pewno...
Witam, nie wiem czy takich zaworów (przełącznych) nie ma czasem w sterowaniu foteli dentystycznych ale nie jestem pewien. Taki mechaniczny zawór też można zrobić samemu, jest bardzo prosty w budowie. Popraw ten post jak radzi moderator bo nie podyskutujemy. :wink:
Hej, instrukcja podaje 27Nm.
Do Darfur5. Oleju w zbiorniku nie bylo dużo, i w niektórych ciągnikach było o wiele więcej oleju, jednak nie było problemu z ładowaniem powietrza. Jutro posprawdzam przewody powietrza przy kompresorze, czy są drożne. Jeśli są drożne to przyczyną słabego ładowania będzie głowica kompresora? Czy odkręcenie głowicy od kompresora to jest jakaś skomplikowana...
Podobna konstrukcja posiadała zaworki z cienkiej blaszki w głowicy, prawdopodobnie i w tej tak jest.
A może to jest z głowicy kompresora? Trzeba to wykluczyć zanim zaczniesz pruć motor :D Ciekawi mnie jak to zostało sprawdzone.
Zaworki w głowicy kompresora .
Płytki wyglądają tak. Niestety w lokalnych sklepach rolniczych nie bardzo się na tym znają. Jest to gdzieś do kupienia w necie? Zawór zwrotny znajduje się bezpośrednio przed przewodem do butli? Z jaką siłą powinny być skręcone te zawory w głowicy?
uszczelka pod głowicę kompresora ?
Może się zbierać kompresja w ukł. chłodzenia a nagrzewnica jest jego najwyższym punktem. Wtedy: uszczelka pod głowicą (obniżone tuleje), głowica, kompresor, niewydajna pompa wody.
Nieszczelne(zawieszone) zawory w głowicy.
Cały kompresor nie musi być do wymiany tylko przez jego uszkodzoną głowicę / lub jej uszczelnienie, do układu może się przedostawać sprężone powietrze. Pewnie to kolega Piotr miał na myśli.
Głowica jednak do zdjęcia .
12 bar to ciśnienie normalne.
ale ja laik jestem Straszny na zdjęciu widać ? Oczywiscie. Wiesz gdzie jest głowica kompresora ? Wiesz gdzie jest karter czyli skrzynia korbowa? https://obrazki.elektroda.pl/2655968900_... Pod tą klapką jest zawór upustowy odśrodkowy. Odkręć rurkę w zaznaczonym miejscu i sprawdź wtedy. Może też być zapchany ten filtroodwadniacz na...
Cześci już kupione , jest to model hs17 montowany w autobusie Autosan gdyby ktoś kupował części do takiego kompresora to zwróćcie uwagę też na inne numery na poszczególnych elementach bo hs17 było kilka rodzaji. Teraz pojedźcie czym wyczyścić nagar z głowicy kompresora ? Chce wymienić części na nowe a kompresor tak zasyfiony że aż strach .
Odkopuję stary temat, może komuś przyda się rozwiązanie. Zrobiłem to samo co autor wątku. - za pomocą strzykawki i płynu do czyszczenia głowic do Epsona przeczyściłem głowicę, zostawiłem wszystko na 24h aby przeschło - po ponownym uruchomieniu drukarka drukowała białe kartki, przed i po wydruku był słyszalny charakterystyczny pisk więc założyłem że...
A jaka jest tam uszczelka pod głowicą? Czy to będzie taka blaszka aluminiowa?
Dla innych z tym samym problemem-glowica kompresora lub jej uszczelka
Wystarczy sam stojan :) Pozdrawiam P.S. Te kolanka przy głowicy to też malowanki, mnie się rozsypało w rękach, na szczęście można bez problemu kupić mosiężne.
Źle wykonałeś głowicę. Ja wolałbym przerobić seryjną bądź blacha 2,5cm palnik acetylenowo tlenowy, Jedziesz do tokarza niech wyfrezuje Ci na każdy cylinder 2 otwory. Zawory dobierasz od jakiegoś wana tudzież innego kompresorka. Ale dość duże. Robisz mocowanie do zaworków. Spawasz rurki do każdego z kanałów. poczym wszystko zaspawujesz blachą 2mm paamiętając...
Czy ktoś wie co to za rodzaj kompresora i gdzie mogę taki kupić? Z tego, co się dowiedziałem to wydajność 200-250 l/min a max. ciśnienie to 2 bar Może też być sama głowica kompresora bez silnika. https://obrazki.elektroda.pl/2467431500_...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc zakupiłem kompresor KREMLIN powoli składam wszystko w całość mam jeden problem związany z jakimś zaworem na głowicach jest wejście na przewód taki jak chamulcowy nie wiem gdzie to ma iść i do czego służy może ktoś pomoże. Załączam zdjęcie.z góry dziękuję za pomoc 830258 830258
Ja mówię o zaworach płytkowych ssącym i wydechowym zapewniającym prace kompresora, a nie o jakiś upustowych czy bezpieczeństwa. Są one zabudowane wewnątrz głowicy.
To jest zawór montowany między 1 a 2 stopniem sprężania i jak kolega wyżej do sprawdzenia zawory w głowicy.
a według ciebie jak są smarowane zaworki w tej prehistorycznej głowicy?
Dziękuję bardzo, iż całe życie byłem w błędzie, myśląc że przekładnia przekłada również moc. Wracając natomiast do mojego pytania z wcześniejszych wypowiedzi, czy Ktoś jest w stanie pomóc mi obliczyć w (miarę) prosty, bądź choć trochę obrazujący sposób, jakie siły będą działać na powierzchnię tłoka kompresora, (głowicy) na 1 cm/2 bądź całą jego powierzchnię,...
Twój znajomy ma rację .Masz przedmuch na pierścieniach . Tu masz adres do strony einhell http://www.einhell.pl/. Rozbierz kompresor. Sciągnij głowicę i płytę zaworową . To się sam przekonasz o stanie cylindra i pierścieni . Zazwyczaj te sprężarki to są jednorazówki . Ja bym polecał cos w firmy ABAC lub Fini .Dużo części i wytrzymałe.
Jak tester nie wykazał CO2 to raczej będzie kompresor. Można odłączyć od niego przewód powietrzny ale i to nie zawsze pomaga w diagnozie. Najłatwiej wymienić głowiczkę. Głowica kompresora wymieniona, żadnej poprawy. Układ odpowietrzony, jest obieg plynu. Ponowny test na zawartość CO2 nic nie pokazuje. Na postoju wszystko ok, a w czasie jazdy wyrzuca...
W takim przypadku termostat i głowica kompresora do sprawdzenia . Odkręć korek od naczynia płynu odpal auto i sprawdź czy płyn nierośnie nadmiernie w ciągu 15 minut.
Czy istnieje szansa dostania membranek do głowicy?
Na głowicy: z oznaczeniem CR - regulacja wydajności; z oznaczeniem SU - odciążenie rozruchu. Tu zapewne występują obie możliwości.
Witam.Jakiś czas temu po postoju-nocy(w czasie jazdy nie) zaczęło wyrzucać płyn chłodniczy przez zaworek w zbiorniczku więc w celu zdiagnozowania przed dłuższym postojem zbijałem powietrze z ukł. pneumatycznego.Za każdym razem przed uruchomieniem silnika węże od płynu miękkie i płynu nie wyrzuca czyli podejrzenie pada na kompresor.Po kilku dniach takiej...
A przedmuchy do odmy duże ? Skoro wykluczyłeś nieszczelności w obrębie zbiornika to najprawdopodobniej sprężarka jest zużyta (wytarte tłoki, cylindry, pierścienie, nieszczelne zawory w głowicy).
Najlepiej to wyjąć wałek rozrządu (jeśli na nim nie ma pompki oleju) by zawory sie nie otwierały Jak nie rozbierasz karteru to patrzysz ile sie otwierają zawory, potem rozpinasz je. Na szlifierkę i tniesz po długości tylko by sie nie otwierały i montujesz je. Tylko najpierw zobacz czy ta nowa głowica pasuje do cylindra (czy uszczelka pasuje). No i oczywiście...
Wymień osuszacz, no chyba że padła jakaś uszczelka w głowicy kompresora. Jednak ciśnienie powietrza, raczej nie wpuści wody do strony tłocznej.
U mnie była to wina głowicy z kompresora. Potwierdzam fakt że raczej przez uszczelki pod głowicami kompresja do układu chłodzenia nie dojdzie, ponieważ Scania ma bardzo dobrze rozwiązany sposób zasilania głowic w płyn z bloku. Znajdują się w nich małe otwory dobrze uszczelnione. Chyba że któraś z głowic jest uszkodzona!!!
Tyle co niemy z sędziowaniem, ale nie do końca, bo ciągła praca sprężarki w połączeniu z uszkodzoną uszczelką głowicy kompresora, mogła doprowadzać do wtłaczania powietrza do ukł. chłodzenia. Czyli temat wróci, lub nie..
Bez kompresora zapomnij o zrobieniu tego. Od 2:15 https://www.youtube.com/watch?v=ob_4-F-m...
:| Na bank kolego kompresor, tydzień temu miałem ten sam przypadek ,po wymianie uszczelki i splanowaniu głowicy kompresora problem został rozwiązany pozdrawiam. Dodano po 5 :D Kolego jeżeli by to nie pomogło to jest jeszcze jedno co mogło się stac to uszczelka pod głowicą. Tak mi mój mechanik podpowiada ,przy jednym zrobił sprężarke i nic nie pomogło...
Tempertura do ilu stopni rośnie, słychać że się gotuje? Wzrost temperatury na wskaźniku jest normalnym zjawiskiem, po prostu ciepło zbiera się u góry a tam jest czujnik temperatury. Mimo to nie powinien wyrzucać płynu. Masz w nim pewnie kompresor powietrza. Możliwe że w nim głowica puszcza powietrza do układu chłodzenia, oczywiście jeśli jest chłodzona...
Sprawdź uszczelkę pod głowicą czy nie ma przedmuchów.
Sprężarka z jelcza wymaga smarowania pod ciśnieniem . Jest na panewkach . Sporo wymaga przeróbki , bo jest mocowana do obudowy rozrządu silnika i tędy ścieka nadmiar oleju z niej do silnika . Nie ma uszczelniacza na wale korbowym . Silnik do napędu to najlepiej 3 kW albo nawet 4 . Wymaga chłodzenia wodnego głowica . :|
Kompresor olejowy nabił butle do dwóch barów. Dalej nie pompuję ale silnik elektryczny pracuję, dmucha na głowicę. Z kompresora nie dobiegają żadne stuki. Czy to zabezpieczenie termiczne a może urwał się wał czy też może jest inny powód złej pracy?
Sprawdź czy po zrzuceniu powietrza przez zawór osuszacza sprężarka przechodzi na bieg jałowy Od kiedy to w DAFach sprężarka przechodzi w momencie wyrzucania powietrza przez osuszacz w jakiś bieg jałowy??? Osuszacz ma zawór napełniający który w momencie osiągnięcia ciśnienia 10.5 bar zamyka przepływ do wylotu z osuszacza (połączony do zaworu wielodrożnego),...
Kolega inkognito09 to ma dopiero wizje...( bez urazy ) Może zdradzi nam kolega, jak podłączyć ten "potężny" silnik do reszty mechanizmu ? Czy resztę też wywalamy i montujemy głowicę kompresora od np. śmigłowca ? A może kupujemy po prostu cały kompresor w sklepie...? Pozdrawiam.
Ta sprężarka ma wszystko co trzeba : -odprężanie głowicy - zawsze startuje beż ciśnienia, -zawór zwrotny do bańki -presostat -reduktor z manometrem -odwadniacz \ odolejacz -zawór spustowy z bańki Czyli jak w profesjonalnym kompresorze. Fakt, pierwsza wersja pożyła 3 mies. ALE głowica 3fazowa w gwiazdę + kond. rozr. i pod 1 fazę. Mocno się grzała i padła....
Bass i po dwóch latach padła jedna głowica, brak części zamiennych i tłucze tylko jedna.
(at)MacMalisz Nieszczelny jest zawór zwrotny zbiornika przy połączeniu ze sprężarką, Szanowny Panie Krzysztofie. Ten mały zaworek rozładowuje ciśnienie pomiędzy głowicą kompresora a zbiornikiem, dla ułatwienia startu kompresora przy wyższym ciśnieniu w zbiorniku. A sterowany jest z dźwigni presostatu. Każdorazowy stop (otwarcie wyłącznika powoduje...
Witam chciałbym kupić głowicę do tego kompresora czy ktoś może ma do sprzedania? Albo jakiś link do strony z częściami.
Witam, po dokładnejszym przyjrzeniu się sprężarce stwierdzam że posiada ona swój odpowietrznik i tylko jedną śrubę która służyła do wymiany oleju, drugi otwór wygląda na odpowietrznik od środka jest tylko otówr średnicy główki od szpilki. Znajomy twierdzi że sprężarka jest jak w ciągniku Ursus C-330. Na wale korbowym jest taki półksiężyc dość duży czy...
Zaletą na pewno jest bardziej zwarta konstrukcja (no i mniejsza od tego silnika z renault). Masz gotową sprężarkę. Bez robienia głowic, zaworów, itp. Budując nie zapomnij i zastosuj zawór zwrotny kompresora. Niezbędny do włączenia sprężarki, w momencie uzupełniania napełnionego zbiornika.
120L/min wentylatora nie można porównywać wprost z 24L/min kompresora membranowego. Różnica jest zasadnicza w ciśnieniu wyjściowym a tym samym w możliwości pokonywania oporu wstecznego grzałki i wylotu głowicy uchwytu. Kompresor pod tym względem jest nieporównywalnie lepszy. Jeżeli jest kiepski wydatek powietrza wylotowego z głowicy to należy sprawdzić...
rozumiem ,będę kombinował z przerobieniem głowicy , ewentualnie będę szukał od jakiegoś kompresora i adoptował do siebie.
Muszę wiedzieć, który cylinder jest gmp jak będę podłączał kompresor. Szczelność sprawdzam jeszcze przed zdjęciem głowicy, bo może jednak jest cała.
Cześć wszystkim. Mam problem z kompresorem olejowym problem polega na tym że jeden cylinder pompuje tylko do 2,5 barów , a drugi prawie wcale podobno jak sie tak dzieje to pada głowica albo cylinder ale jak czy można naprawić jakoś taką głowice ? albo jak sprawdzić czy to na pewno głowica. I orientujecie się gdzie można dokupić taką głowice? bo trochę...
Kolego, W dafie maxymalne ciśnienie na zegarach przy których powinien mieć wyrzyt powietrza to 10 barów (dokładnie to 10,5) a nie dwanaście tak więc osuszacz do wyrzucenia na dzień dobry. Dlatego że osuszacz nie wyrzuca przy ciśnieniu 10 bar to wówczas uruchamia się system awaryjny który przy 12 barach powinien zabezpieczać system przed nabijaniem w...
Rozkręcałem ale nie pamiętam poza tym jak ustaliliśmy to była inna sprężarka . Co do pierścieni to zawsze do nie typów kupuję w HSD . Mają duży wybór pierścieni i zaworków oraz innych części zarówno do sprężarek jak i do silników tłokowych może coś dobierzesz . Mieszkam w B-stoku ale oni mają też swoje sklepy w innych miastach . Uszczelkę pod głowicę...
Odkręć głowicę, w tanich kompresorach, typu Matrix, zawory są wykonane z kawałka sprężystej blaszki.
http://obrazki.elektroda.pl/8960849300_1... w 3 oczku nieszczelność odłamany kawałek blaszki,widać prześwit.
Powinien pompować w około 3 minuty 45 sekund. Najprawdopodobniej sprężarka się zużyła i wymaga remontu (zawory, pierścienie, tłoki, cylindry). Możliwe też że ślizgają się paski, albo masz nieszczelności w orurowaniu, przed zaworem zwrotnym, może uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Kazda sprężarka chłodnicza posiada kanał łączący skrzynię korbową z kanałem ssącym ( wlot do głowicy ). Musisz > zamknąć < ten kanał od strony skrzyni korbowej i dorobić dodatkowy otworek odpowietrzający skrzynię!!!!!!!!!!!!
Kupiłem właśnie 30 minut temu drukarkę S305 + zapasowa głowica za 35zł, głowica poleciała do Pro 205 i drukuje ślicznie, 305 udrożnia się Ludwikiem do szyb - może będzie działać:P Ale naprawdę dzięki za odpowiedź - poprzednik się przyznał ze potraktował głowicę z kompresora! (pomysł mistrzowski) jeżeli uda się mi ją rozebrać wstawię zdjęcia spod mikroskopu,...
Do czyszczenia optyka głowicy laserowej. Tak jak wyżej, spirytusem po soczewce, w najgorszym przypadku trzeba rozbierać głowicę laserową (na ile da się rozebrać) i trzeba przedmuchać sprężonym powietrzem lub kompresorem. Kurz zazwyczaj osiada na zewnętrznej stronie soczewki, zdarza się, że do czyszczenia jest cały środek, w tym element światłoczuły,...
Witam, Problem polega na zwiekszonym ciśnieniu w zbiorniczku wyrównawczym, Po odpaleniu na zimnym silniku jest ok, po rozgrzaniu do około 60 stopni na odkręconym korku widać jak podnosi się poziom i zaczyna się wylewać płyn. problem zaczął się podczas gdy kierowca zgłosił że auto dostało wysokiej temperatury i z rurki od korka odpowietrzającego wylatywał...
Tam zawory są ,, niewymienne,, więc trzeba kupić całą głowicę, pisałem wyżej.
Jeśli zawór zwrotny jest sprawny, to ciśnienia na wylocie sprężarki nie będzie. Jeśli guma w tym zaworze skreszeje, to będzie cofać powietrze i syczeć przez presostat, a bez tego połączenia - będzie szukać ujścia przez zwrotne zawory płytkowe w głowicy. Trójfazowy kompresor mimo to ruszy, ale oczywiście ma ciężej, no i są straty powietrza.
Koledzy mam pytanie wymieniacie kompletną sprężarkę? czy warto pokusić się o wymianę samej głowicy sprężarki kompresora ? Zawsze wymieniałem całość ale w manie jest dostępna sama głowiczką. Regeneracja i zestawy naprawcze odpadają bo zawsze miałem z nimi problem. Dzięki !
Witaj Zawór ten znajdziesz w dość łatwy sposób. Jego działanie polega na powolnym odciążaniu głowicy poddczaz zatrzymania kompresora. Albo jest on zamontowany bezpośrednio na kolektorze, albo połączony jest przewodem pneumatycznym.
Witam, mam problem z Renault Magnum 440 2002r. Samochód czasami nie chce nabić powietrza, zatrzymuje się powiedzmy na 8 i dalej nie bije, a czasami w drugą stronę, pompuje 12-13 i nie spuszcza. Dodatkowo zauważyłem że od jakiegoś czasu renia wydaje dziwne dzwięki, powiedziałbym że "kłapie", i cieknie olej z kompresora. I teraz pytanie - czy kompresor...
Skoro zdjął głowicę to chyba już po gwarancji ?
Fajnie Sobie pogadaliście.... Głowica jak banan, a ona wisiała w powietrzu? Czyli dół krzywy, a ty nie chcesz planować... Dlaczego? Uturbiasz, dokładasz kompresor? Rozwiń temat, bo na razie masz uszkodzony blok, to fakt, tyle że nie wiadomo co chcesz zrobić, tak z boku, jak to ma być seria to planuj śmiało.
Dziękuję bardzo za zainteresowanie tematem. Na co zwrócić uwagę podczas demontowania głowicy.
Należało rozebrać drukarkę, przedmuchać kompresorem i przesmarować wszystkie mechanizmy, wyczyscić głowicę, pasek pozycjonowania głowicy i czujniki. Drukarka zaczęła działać poprawnie.
Co do tych kompresorów-sprawdzać uszczelkę pod głowicą! A wogóle sprawdzać czy nie luzują się śruby głowicy. Co do uszczelek to są dwie-jedna gruba kringielitowa pod głowicą i jedna cieńsza stalowa pod płytą podzaworową. W grubej następuje wyrwanie materiału na zewnątrz, w tej cieńszej koroduje ten fragment który oddziela zawor ssawny od wylotowego.
Witam Wychodzi na to że masz uszkodzony zawór zwrotny.Powietrze nie powinno cofać się do sprężarki. :| Dodano po 1 nawet jeśli nie trzymają zawory w głowicy.
Pierścienie mogło trafić i nie jest szczelny. Lub inna nieszczelność, typu uszczelka pod głowicą.
Witam Serdecznie. Chciałbym przedstawić swój pomysł na budowę maszyny parowej. Głównym budulcem byłby kompresor od lodówki.Mianowicie całość jest praktycznie gotowa ,jednak przeróbce trzeba poddać głowicę. Jest w niej wlot powietrza który otwiera się, gdy tłok idzie do dołu. Oraz wylot, który otwiera się przy drodze tłoka ku górze , podczas gdy wlot...
jak w samochodzie jest na pewno na jednym wale więc jeden się ma chować drugi wychodzić w samochodzie owszem ale w tym kompresorze niekoniecznie
To SAWKA bo ma jeszcze zawór przy głowicy ,i z nich też robili kompresory.
Kupiłem Specair w Castoramie. Po ok. 40H pracy zaczął nabijać do 1 atm. Rozkręciłem - poszła uszczelka pod głowicą. Czy ktoś wie gdzie można kupić?
Prawdopodobne najczęstsze uszkodzenia to: 1. Uszczelka między głowicą a płytą zaworową wydmuchana 2. Pęknięta blaszka zaworowa Dodano po 4 Należy dodać, że kompresor tego typu ma sprawność rzędu 40%, co wiąże się z tym że w cyklu 10 minutowej pracy kompresor może działać tylko 4 minuty i następnie 6 minut przerwy i tak cyklicznie. Jeżeli kompresor włącza...
Odkręć rurkę przy głowicach, włącz, sprawdź czy bije powietrze (czy dasz radę zatkać palcem). Jeżeli dasz utrzymać palec, mogą być uszkodzone zaworki w głowicy. Dodano po 2 Zazwyczaj w głowicy są zaworki płytkowe (takie blaszki).
Przełożyć wężyki z tyłu aparatu i zastosować np mini filtr - odwadniacz od układów sprężonego powietrza , kompresora ( żeby nie raził "topornością" ) ?
Koledzy, nie bardzo chciałbym zakładać nowy temat, a właśnie dostałem model 515KS. U mnie alarmy się pojawiają, tzn koncentrator zaczyna prace ale po kilkunastu sekundach pokazuje "service" . Jak ściągnąłem obudowę, widzę dość spory przedmuch z prawej strony na górze głowicy kompresora. Czy tam powinien być wyczuwalny mocny dmuch powietrza? czy tutaj...
Kolega sprawdzi zawory na głowicach.
Witam. Autko ma następujący objaw. Na zimnym silniku jak wciśniemy pedał gazu do spodu to autko kręci się tylko do 2000 obr. i tak odbija dziwnie od 2000 do 1800 i strasznie kopci na biało. Zapach typowo parafiny. Jak pochodzi chwilę i się zagrzeje wszystko jest OK. Autko miało wymieniane pół roku temu przezemnie o ile pamiętam dobrze zawory, uszczelkę...
A sprzęgło na sprężarce musi być, bo niby jak można by było wyłączyć klimę w zimę ?? Wcale nie musi. W tym przypadku efekt regulacji uzyskuje się poprzez zmianę wydajności sprężarki w granicach od kilku do 100% Powtarzam: OD KILKU (ok.5) procent! Nigdy nie jest tak, że wydajność spada do zera! Chyba że kompresor jest zatarty :) Jeżeli ktoś zna pompę...
Ustawienie rozrządu można zweryfikować bez rozbierania. Wystarczy znaleźć GMP. Można to zrobić śrubokrętem przez świece. Zaznaczyć sobie na kole zamachowym. Co dwa obroty zawór wydechowy będzie się zamykał a dolotowy otwierał. Mają być równo gdy jest ustawiony na GMP jak nie coś źle złożyłeś. Zawory też można sprawdzić ustawić GMP jak zawory są zamknięte...
Witam. Mam pytanie, jaka jest kolejność dokręcania śrub, głowicy sprężarki (kompresora) i z jakim momentem ją dokręcić? Pacjent to Volvo FH 12 chińczyk.
Część, Wymieniam w swoim kompresorze sprężarka na taką z Ikarusa z chłodzeniem wodnym. Jakich króćców do głowicy użyłeś oraz jakich średnic przewodów. Możesz podać namiary gdzie kupić takie króćce.
głowica kompresor głowica kompresor moment uszczelka głowica kompresor
integrator sondy lambda lm358 histereza przeprogramować sterownik
Jak rozkręcić SBS i dozownik SUP021Y - instrukcja Ustawienia serwisowe kotła Brotje BBS evo 22i dla ogrzewania podłogowego