Tak się kręci sprężarka, bez szczególnego oporu, ten świst to powietrze: https://youtu.be/vPL_876xKV4 Tak miałem napięty pasek: https://youtu.be/2YpfLjanyVY Jak podłączę kondensator to zmierzę spadek napięcia
W sobotę miałem awarię u sąsiada - dzwoni i mówi ze dojarka startuje a po chwili jak pompa wytworzy podciśnienie to silnik zwalnia, że byłem w trasie to on i z 50 krów musiało godzinę poczekać. Zajechałem i włączyłem silnik po chwili zwalnia, termik od silnika wsio ok zasilanie też nie siada. załączyłem jeszcze raz - przyjrzałem sie i to zwalnia pompa...
To nie jest Kolego wina skoków napięcia. Po prostu przekaźnik załączania kompresora klimy ma czujnik poślizgu paska. W przypadku luźnego paska kompresor wyłączy się krotko po załączeniu klimatyzacji.
Cześć Kompresor w twoim samochodzie jest kompresorem którego wydajność jest sterowana zewnętrznie przy wykorzystaniu zaworu regulacyjnego . W tego typu kompresorach regulacja jest ciągła przez zmianę kąta wychylenia płytki ( swash plate) do której mocowane są tłoki . Im większy kąt pochylenia płytki tym większa wydajność kompresora . Dla płytki w pionie...
wiem że pasek po rozgrzaniu się czyli jak pochodzi chwilkę może mieć lepszą lub gorszą przyczepność do kółka tutaj akurat alternatora i reszty kółek ale np. w mazdzie 2.0d comprex dzieją się różne cuda jak nie mamy paska na kompresorze z serwisu. tyle mojej pomocy
Mam problem ze spalinowym kompresorem śrubowym KEASER M32, chwilę po odpaleniu odcina prąd do elektrozaworu paliwowego i kompresor gaśnie, tak jakby zadziałało jakieś zabezpieczenie, sprawdziłem czujnik ciśnienia oleju-dobry, czujnik temp. śruby- dobry, jest jeszcze chyba zabezpieczenie, które powinno wyłączyć silnik w chwili zerwania paska napędzającego...
Witam. Mam problem. Zamontowałem nową sprężarkę do Passata B5 firmy Denso. Klima nabita i działa super ale jest problem. Climatronic załączył klimę ale już nie idzie jej wyłączyć tzn. sprzęgło cały czas spięte. Napięcie podane bezpośrednio nic nie daje. Opór cewki ok. 4.5oma. Odłączyłem też całkiem napięcie z kompresora i nadal nic. Co mogło pójść nie...
witam , mam problem z moim autkiem.Po wymianie rozrządu tj. paska ,rolek , pompy wodnej (i to wszystko w orginale) auto po nagrzaniu zaczyna mi brzękać w charakterystyczny sposób jak by coś tarło o plastik (niska częstotliwość ) ,zaznaczam ze sporadycznie wcześniej przed serwisem cichutko coś docierało z pod maski ,ale teraz to już przeszkadza ,auto...
Silnik bez tabliczki znamionowej wiec nie mam zbyt wiele informacji o nim. Jedynie tabliczka kompresora mówi o tym, że jest to silnik 2.2 kW . Silnik posiada dwa kondensatory (300µF 320 VAC oraz 50µF 450 VAC) i to wszystko co o nim wiadomo... Silnik ciężko jest uruchomić (nawet po zdjęciu paska ze sprężarki). Wyzwala ciągle bezpiecznik B20...
Witam, zakupiłem kompresor Pomet A50 z silnikiem 7,5 kW i od razu zauważyłem, że silnik startuje na raz. Po szybkich oględzinach okazało się, że automatyka działa prawidłowo, tylko że po załączeniu stycznika od gwiazdy silnik nie rusza, a startuje dopiero po przełączeniu w trójkąt. Doszedłem, że w styczniku od gwiazdy nie ma zworki, tzn. stycznik po...
To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....
Kolego teraz masz moc 2kW z silnika, przełącz w trójkąt i bedzie pompowac. Silnika tego nie zatrzymasz nawet 2 paskami 17mm jeśli jest w trojkącie. Druga sprawa to długie i cienkie przewody powodujące spadek napięcia w rytm pulsacji momentu. Żarówki przygasają jak tłok idzie do góry.
http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml https://www.youtube.com/watch?v=9LwF9OK9... Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne...
http://obrazki.elektroda.pl/5449134300_1... Witam! Kompresor przyda się w każdym warsztacie, mniejszym bądź większym. Postanowiłem jakiś miesiąc temu, że ja również zbuduje sobie kompresor. Ktoś może sobie pomyśleć po co to konstruować, budować, głowić się i kombinować jeśli można iść do sklepu i to kupić. Pewnie, że można, ja jednak...
Witam, problem dotyczy peugeota 1.6 e-hdi z systemem start/stop i inteligentnym alternatorem. Alternator z kostką 5 pinową i bez sprzęgiełka na nim (numer 9675753680) łączony zdaje się tylko ze skrzynią zautomatyzowaną (mcp). Pierwsza rzecz. Został kupiony akumulator efb, co mam ustawić w programie peugeot planet w module zarządzania energią? Do wyboru...
Witam "Kompresor" jest pewnie napędzany przez paski klinowe. Po odpaleniu samochodu kolo jest "wolne" kręci się ale nie napedza pompy dopiero po włączeniu klimy koło to poprzez elektromagnes i sprzegło odśrodkowe napedza pompę .Sprawdź czy po włączeniu klimy na elektromagnesie przy pompie jest napięcie jak jest to padł elektromagnes , jak nie ma to...
koszt..... jak wspomniałem bardzo dużo części już miałem w domu. Silnik, małą butle, wyłącznik ciśnieniowy, wyłącznik z termikiem, trochę rurek, no i oczywiście sprężarkę też miałem i parę drobiazgów mimo to zakup złączek, zaworów zwrotnego i gazowych 4 szt, kółka pasowego silnika, paska, wskaźników napięcia, kółek itp pochłonął nie całe 300 zł plus...
Po testowym odpięciu uziemienia od silnika (plastikowy bęben) pralka pracuje normalnie przyłączona do gniazda z bolcem uziemiającym. Filtr przeciwzakłóceniowy wpięty ponownie. Brak napięcia na obudowie, bezpieczników nie wybija. Jutro wypinam silnik i przedmucham kompresorem by usunąć pył ze szczotek i inne zabrudzenia. Jak nie pomoże to silnik do wymiany....
A jest on napędzany paskiem czy nie?
Tu z zaprzyjaźnionego forum - może Ci pomoże Wyświetlana wartości kodu. 1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej 2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56) 4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury...
Andrjalo - nie pisz bredni, ok ! Silnik Y/Δ to 660/380V. Silnik startuje w połączeniu w GWIAZDE (czyli na te 660 V) celem zmniejszenia prądu rozruchu! Po osiagnieciu 75% predkości znamionowej (podsynchronicznej) przełącza się go w TROJKAT by pracowal na napięciu znamionowym. Echh..... :cry: Dodano po 5 Francik - do dzieła - zdjąc paski !!! i przycisnąć...
Przez ten wżer traci szczelność i musi dłużej dobijać aczkolwiek nie ma to wpływu na poślizg pasa - zapewne słabo napięte lub zużyte paski.
Tak była taka akcja, dotyczyła po pierwsze megane II, po drugie silników 1.5 DCI. Po drugie dotyczyła również Scenic II oraz Clio RS oraz silników 2.0 , 1.4 , 1.6 ( benzyna ) oraz 1.9 dci oraz wymieniony 1.5 dci P0534 to najprawdopodobniej DF1070 obieg zimnego powietrza. Jest to zabezpieczenie układu przed zerwaniem paska akcesoriów na wskutek zablokowania...
przychylam się do przebicia wysokiego napięcia aczkolwiek nie widzę przyczyny w samej drukarce, ponieważ po wymianie tonera na nowy przez jakiś tydzień (około 500 kartek wydrukowanych) drukuje ok. natomiast zauważyłem coś takiego że na skraju bębna jest zdzierany (a nie scierany jak to zwykle bywa) pasek na bębnie po tej samej stronie co są kontakty...
To w takim razie pomiar napięcia o którym mowa w poście #44, przy takim prądzie ugotujesz uzwojenia. Jeszcze jedno, ta strzałka na osłonie wentylatora silnika to już była jak go kupiłeś? Tak strzałka była na obudowie. Dodano po 4 Jaki to model sprężarki? Z tego co widzę jest dwustopniowa. Tłoki 2x90 + 1x65? Jeśli tak to producent podaje silnik MINIMUM...
Narazie test robiony tylko przez przetwornice i zarówke 100W i nie ma zadnego spadku napięcia na akumulatorze a silnik chodzi na 3biegu przy minmalnym ruchu przepustnicy. Tak jak piszecie z 10-15lat temu bylo by to dobre rozwiazanie a teraz w erze agregatow od 300zł jest kiepskie lecz nas kosztował praktycznie nic, wszystko bylo zgromadzone i wykorzystany...
Witajcie, W wolnych chwilach zabrałem się za sprawdzenie przeznaczonego do utylizacji magnetofonu naszej produkcji. Po rozkręceniu obudowy ukazała się oczywiście tona kurzu, więc po odpowiednim wyczyszczeniu kompresorem przystąpiłem do oględzin. Na szybko: sprzęt kompletny i przede wszystkim o neutralnym zapachu, co potwierdza mój czworonożny przyjaciel....
Witam serdecznie. Czytałem czytałem i nic konkretnego nie znalazłem, wiele podobnych objawów ale żaden nie daje odpowiedzi jakiejś jednoznacznej. Panowie, otóż mam omege 96r. 2.0 16V z gazem. W lutym zerwałem w trasie pasek rozrządu i generalnie w silnik włożyłem 2000zł. Oto rzeczy które między innymi wymieniono: -rolki napinacza i prowadząca paska...
Witam, Jako, że jest to mój pierwszy post, a wiedza ma na tematy mechaniczne jest prawie zerowa to będzie to ciężki dla mnie temat. Informacje podstawowe: Posiadam bmw e46 320 ci coupe 1999 r. Dwa dni temu pękł mi pasek klinowy napędzający pompę wspomagania i alternator. Powodem było padnięte łożysko na alternatorze które dosłownie się zatrzymało przez...
Cześć, Potrzebuję wykonać bęben z automatycznym układaczem przewodu bo mojego samojezdnego łazika/robota używanego do inspekcji rur. Łazik miałem zlecić aby ktoś wykonał lecz sam mam jego wizję i postanowiłem go wykonać. https://obrazki.elektroda.pl/8816352000_... https://obrazki.elektroda.pl/2882961500_... Moja wizja...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Oryginalnie był tam stosowany silnik trójfazowy o mocy chyba 1,1 kW Wyłącznik ciśnieniowy - presostat - powinien być taki, aby działał w zakresie do 6-10 bar, oraz przystosowany do napięcia silnika. Można taki zakupić w cenie od 30-90 zł w górę - NE-MA, Condor, oraz oryginalnie stosowany polski LCA z Grudziądza. LCA 1 - 0,5-4 bar (za mały zakres, nieodpowiedni);...
Jestem z Częstochowy. Ja naprawdę chciałem uczciwie za to zapłacić ale nikt albo nie chcę zarobić albo nie potrafi tego naprawić dlatego sam to męczę :( Zawór jest fabrycznie nowy więc chyba nie powinien się zacinać od razu? Zawór wyjęty ze sprężarki jest uszkodzony, pomimo iż cewka ma rezyatancję 12 Ohm to nie reaguje na aku. Obecnie założony (ten...
Podłączałem kompresor pod ten przedłużacz i chodzi chociaż tak jakby delikatnie wolniej Chodzi, chodzi. Tylko na dwóch fazach. No niby tak, tylko ... co z momentem rozruchu? Bez trzeciej fazy ciężko, chyba że ręcznie obróci, to już pójdzie. Zresztą wystarczy zdjąć pasek, i wiadomo, co jest grane. Szanowny Kolego, komu jak, komu ale Tobie z podpisem:...
To w takim razie: Procedura wejścia do Climatronic menu serwisowe Włączamy system Climatronic przekręcając kluczyk do pozycji II. Naciskamy i przytrzymujemy przyciski
Co do tranzystora to BD241/243 mają prąd kolektora kilka amperów i hfe 10-30, także mogłyby służyć jako kolejny stopień i sterować większym prądem, chociaż chyba równie dobrym sposobem będzie wykorzystanie kolejnego stopnia jako PNP BD242/244 i ograniczenie prądu jego bazy do powiedzmy 100mA. Ostatni tranzystor w obecnym układzie zamiast LED sterowałby...
Witam wszystkich! Mam nadzieje, że komuś z doświadczeniem będzie się chciało to przeczytać i mi doradzi kolejne kroki. :) Pozdrawiam! Jakoś po 14 latach od kupna lodówko-zamrażarki postanowiłem zakupić nową - w starej wysiadło już dawno oświetlenie LED i była trochę za mała dla naszej rodzinki. Gdy całe jedzenie było już w nowej i stara stała pusta...
Witam Zmianą obrotów sterują naprzemiennie przełączane styki w panelu, nie kółeczka. Kolega chyba mnie źle zrozumiał. Nie pisałem o obrotach wirowania przełączanych na panelu, tylko o programatorze i mniejszym kółeczku z ząbkami, które kręci się dość szybko i to właśnie ono przełącza obroty rewersyjne podczas prania. Zresztą aby nie odbiegać od tematu:...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Jak na razie to tylko sprężarka z silnikiem, a przynajmniej tym się pochwaliłeś. Przydałby się jakiś układ który wyłączałby ją gdy nabije żądane ciśnienie, byłoby też fajnie wiedzieć jaki zbiornik obsługuje. Na razie wiemy tylko że masz sprężarkę z silnikiem, paskiem klinowym (swoją drogą nie osłoniętym i słabo napiętym) i zbiorniczkiem na olej.
https://obrazki.elektroda.pl/8783123200_... Telefony stacjonarne choć prawie już odeszły do lamusa to w wielu zastosowaniach dalej świetnie się spisują. Od czasów powstania telegrafu a następnie telefonu, był jeden dość poważny mankament. Użytkownik był niejako "uwiązany" do kabla linii telefonicznej, i odebranie przychodzącego połączenia...
Samochód z 2002 r. Przy gwałtownym dodaniu gazu zapala się na wyświetlaczu kontrolka "check alternator visit workshop", jednocześnie gasną wszystkie światła. Czy to kwestia napięcia paska klinowego, czy jakiś poważniejszy problem? Da się uniknąć owej "visit" ?
Witam. Klekota nie zagazujesz :) Audi: - 2,5TDi zdarzają się kłopoty z rozrządem [2 łańcuchy] - 2.0 daje się zagazować i całkiem dobrze jeździ, silnik trwały [pasek rozrządu] Volvo: - jeśli TDi, to po 99 roku, wcześniejsze mają przypadłość zwaną awariami turbiny C-klasa: - 2.0 lub 2.3 daje się zagazować pod warunkiem, że wsadzisz sekwencję - 2.0 lub...
kompresor wymiana paska napięcie paska pralce napięcie paska rozrządu
dobicie czynnika sterownik odszraniania pomiar impedancji kabla koncentrycznego
samsung wf70f5e0w2w medianav renault
Epson Stylus DX4000 - Migające diody, przyczyny i rozwiązania Objawy uszkodzonego modułu prędkościomierza Iveco Daily 35-10