[youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Admin co tak słabo ? 345cm3 oleju estrowego ( POE )
Obok filtra tego czarnego masz chyba manometr od ciśnienia wewnętrznego- odkręcaj jak będzie na nim 0. Bo jak odkręcisz pod ciśnieniem, to cię wykompie w oleum... Chyba że jakiś rzeźnik dokręcił go na maxa albo co gorzej: kleju lub innym ,,uszczelniaczu" bo ciekło...
Przecież na drugim zdjęciu widać czerwony korek który zarazem w innych kompresorach służy jako odpowietrznik i miarka oleju a przez otwór uzupełniasz olej ... chociaż masz ten wziernik także to chyba jest ten Twój wskażnik poziomu oleju także poziom oleju jest do tego czerwonego punktu na nim a jak nie widzisz poziomu to wykręć ten wziernik i go przeczyść...
Przecież napisał że nie ma miarki oleju ( nr kat. 401014001115 OIL DIPSTICK ). Pewnie kompresor z odzysku lub niekompletny.
połącz ze sobą dwa kable czarny i brązowy co wychodzą z kabla cztery żyły i powinien ruszyć
Zalano kompresor olejem silnikowym 15w40 tak jak sugeruje instrukcja kompresora. Po zapoznaniu się i porównaniu parametrów technicznych obu olejów okazało się że parametry Mannol Compressor Oil kompletnie nie przystają do oleju 15w40. Mannol jest m.in. bardziej rzadki.
Może być byle mało lepki i nie za wiele oraz nie zapomnij o uziemieniu i osłonie rozruchu!!!! i prxekonserwuj rozruch jeśli nie jest półprzewodnikowy (tylko taki zezworą rozbieralny tego wymaga) abyś się nim trochę pocieszył oraz pamietaj że będzie zabierała trochę oleju i pchała wraz ze sprężanym powietrzem.
Temat zostaje w dziale, wyjątkowo.
Dane masz w instrukcji. http://obrazki.elektroda.pl/8116751400_1... DP to korki spustowe http://obrazki.elektroda.pl/9080946400_1... Tu mas czynności obsługowe i interwały. Sa w instrukcji Olej sprężarkowy 4,5l Olej silnikowy 3,5l Układ chłodzenia 4,5l Zbiornik paliwa 29l Jeżeli chcesz zrobić wymianę oleju dokładnie to...
Kompresor rzucił oleju albo przegrzalo albo już rzuca olejem. Udroznij kapilare wlutuj nowy filter do góry kapilara i będzie git. W sensie do góry nogami kapilara ku górze, tloczna do dolu.
Jeśli jest wyciek oleju z kompresora to czynnik też się ulatnia. Kompresor można naprawic przez uszczelnienie go, wymienić na nowy, zregenerowany lub używany sprawny, wszystko zależy od zasobności portfela klienta.
To normalne po jakimś czasie eksploatacji w każdym tego typu kompresorze. Spuszcza się to raz na jakiś czas - to połączenie wody z olejem (który przedostał się między pierścieniami).
Kup sobie z 0,5L ... jeżeli nie będziesz go zajeżdżać po kilka godzin dziennie to powinien trochę pochodzić, one do pracy ciągłej to się średnio nadają.
Srubę która zaznaczyłem na zdjęciu odkręca sie. Batagur zaznaczył ją jako "1-otwór niższy". Wlewa się olej do głównej miski i obserwuje się czy jest widoczny lub zaczyna się wylewać z otworu po tej właśnie odkręconej śrubie. Jeśli tak to znak że oleju wystarczy i śrubę można zakręcić. Tak powiedziała mi osoba która użytkuje ten kompresor już ok 20 lat....
Pewno gdzieś tam jest chłodnica oleju, należy ją wymontować i wymienić uzczelnienia. Kompresor nie wrzuci oleju do wody. Gdyby była w oleju, wtedy mogła by to być tuleja, ale nie jest.
Zbiornik numer 1 to naolejacz powietrza wylotowego do smarowania zasilanych narzędzi. Leje się tan nowy olej tylko do tego celu. 21.5 litra to objętość zbiornika separatora, a nie objętości oleju jaka ma wypłynąć.
Z dołu kompresora śrubowego są wyprowadzone przewody.Chcę się dowiedzieć czy dobrze myślę. Dwa przewody które są zwarte to czujnik ciśnienia oleju w kompresorze a dwa rozwarte to czujnik temperatury tego oleju?
Kompresor samochodowy się do tego celu nie za bardzo nadaje. W oryginalnym układzie poza czynnikiem chłodniczym w instalacji płynie również specjalny olej smarujący sprężarkę. Bez oleju taki kompresor się od razu zatrze.
Zawsze połowę objętości oleju leje się do nowego kompresora (pustego), drugą połowę podaje się podczas napełniania układu maszyną serwisową, nie wlewa się nigdzie oleju poza kompresorem. Do wypłukanego układu pozbawionego oleju wchodzi 200ml oleju, 120 do kompresora i reszta podawana razem z czynnikiem podczas napełniania
Zostawiłem taki stan oleju jaki byłem i kompresor pracował kilka min i bez problemu, nie rzuca olejem. Także dziękuje bardzo za pomoc Panie. :)
Do wymiany podstawa osuszacza , wyciek oleju z kompresora należy zlokalizować czy cieknie z kompresora czy z miejsca montażu. W magnum nie ma wad fabrycznych , po prostu są stare. I trzeba je naprawiać.
To są przewody z wyłącznika odśrodkowego mogły być podłączone albo pod tabliczkę zaciskową (bo ją nie ma na zdjęciach )ale najprędzej do tych żółtych koszulek olejowych . Najlepiej zanieść to do fachowca od silników on to zrobi dobrze .
O tym że ,,będzie mało efektywne ,, pisze ktoś kto nie pracował na tym sprzęcie ,mam używam i wiem co piszę!Kupuj jaka Ci pasuje a duży zbiornik to wygoda,nie trzeba co chwilę opróżniać.
A wiesz ile wchodzi do takie małego kompresora (50L) ???
Napełniona to i tak musi być świeżym czynnikiem bo układ był nieszczelny więc nic nie odzyskałem. Co do ilości oleju to to każda część powinna mieć jakiś procent oleju. Kompresor 50% Chlodnica 20% Parownik 20% Przewody 10% Układ był nieszczelny więc jakaś ilość oleju uciekła wraz z gazem. Więc pomyślałem żeby w kompresorze zostawić 70ml oleju a 20ml...
Witam. Czy jest ktoś w stanie się podzielić dokumentacją tego kompresora? Ile oleju powinno być w lane do separatora do układu smarowania śruby? Na separatorze jest tabliczka o pojemności 28,8L… Temat stary, ale właśnie mam go na renowacji i dtr bardzo by pomogło. Mój e-mail: artursztykiel(at)gmail.com
Widocznie był już zalany. Nieraz kompresory nie są zalewane, żeby przy transporcie się olej nie wylał. Radziłbym wymienić olej po kilkudziesięciu minutach pracy kompresora. Ja po pierwszej wymianie miałem masę opiłków w oleju.
Czujnik ciśnienia oleju tak jak wyżej kolega napisał znajduje się obok alternatora a kabelek do niego jest zawarty w instalacji która biegnie do alternatora oraz ewentualnie do kompresora klimatyzacji. Wtyczka z jednym przewodem.
Nie pluje kompresor olejem? Sam się przymierzam do czegoś takiego ale nie wiem jak rozwiązać ten problem.
Z tego, co się orientuję, taka dokumentacja jest dostarczana wraz z urządzeniem/zbiornikiem. Niestety, rozpowszechnianie jej jest zabronione przez prawo autorskie (przynajmniej w moich przypadkach tak jest), więc wątpię, żeby ktoś przez internet przekazał Ci ją.
Jeśli nadal nie rozwiązałeś tego problemu to spust jest widoczny na pierwszym zdjęciu tuż pod chłodnicą, jest tam zaworek na końcu którego powinien być wężyk ale widać tylko króciec. Jest tak wysoko bo w środku jest rurka która biegnie do samego dna zbiornika. Trzeba tylko pamiętać że spuszcza się olej wcześniej nabijając ciśnienie do zbiornika separatora...
Kup na alegro POMPA WYSYSARKA WODY OLEJU PALIWA pompka zasysarka za 299,99 zł. Sam używam.
co jakiś czas wylewać płyn z butelki i żeby był w butelce zamocowany zawór, lub kilka zaworami tylko jaki to by musiał być to zawór? Zawór zbędny - możesz odprowadzać ciągle. Butlę odwróć dnem do góry i połącz z drugą ustawioną szyjką do góry. Otwory do odprowadzenia powietrza do atmosfery i wprowadzenia rurki powietrza wykonaj w dnie pierwszej butli,...
Oleju możesz nalać jakiego się Tobie żywnie podoba silnikowego, Lux 10 itp - w większości ciężarówek, kompresory smarowane są z magistrali olejowej silnika. Więc nie ma sensu szukania specjalistycznego smarowidła. Oleje stricte sprężarkowe leje się do kompresorów klimatyzacji i sprężarek śrubowych ze względu na inne wymagania.
Jakbyś nie rozcinał tej bańki to też by działał, a brak oleju tylko pogarsza w tym przypadku sprawę - kompresor szybko się zatrze. Zamontowanie nawe niedużego zbiorniczka załatwiłoby sprawę smarkania olejem (sam sprawdzałem - ze zbiornikiem nierozcinany kompresor nie pluje olejem).
W samochodzie tez nie zmieniasz oleju i czekaz aż silnik stanie?
Słyszałem teorię że zawór wyłączania kompresora przepuszcza powietrze do oleju i wyrzuca olej z panewki, która daje olej na kompresor
Dzień dobry, Ostatnio wymontowałem kompresor z zamrażarki przemysłowej i podłączyłem go do prądu. Wszystko działało dobrze, kompresor działał sprawnie i pompował. Jednak podczas zabawy przewróciłem go mocno na bok, w wyniku czego wylał się trochę oleju. Od tego czasu kompresor słabo dmucha, gorzej niż wcześniej. Wylałem z niego około 500 ml oleju i...
Jeżeli korba mu blokowała to boje się o zwiększone ciśnienie atmosferyczne. A napisz czy olej próbował przez ten korek wydostawać się gdzie mógł ?,czyli nieszczelność. Kiedyś się spotkałem że ktoś po zakupie kompresora nie wkręcił właściwego korka oleju ale mu wywaliło ten transportowy korek.Czyli taki aby się olej nie wylewał jak w czasie transport.
Najprawdopodobniej zaczynają padać lozyska w kompresorze od doladowania który jest na osprzęcie, kiedyś naprawiali dla nas kompresory, przyjemni ludzie, komunikatywni, nr telefonu do nich bezproblemową wysyłka. 503784304 polecam. Można sprawdzić poziom oleju w kompresorze ale pewnie jak hałasuje to już uszczelnienia puściły i oleju brak.
A czy masz takie doświadczenia. Mam nie tylko ja ale i spora część osób która ten olej użytkowała w swoich kompresorach a którzy również dzielili się tą wiadomością tutaj u nas na forum. Galareta zrobi się z każdego oleju w źle konserwowanym kompresorze Jaki to jest "źle" konserwowany kompresor?
Tłok się urwał a olej był ostatnio tak sobie panewkę załatwiłem w kompresorze przez zaniedbanie kontroli oleju
Każde użycie poza układem chłodniczym niszczy kompresor nie do tego przeznaczony. Koniec kropka. No i oczywiście problemy z wyrzutem oleju.
Witam. Posiadam kompresor WD53. Mam parę pytań. 1. Jakim olejem zalać kompresor? Kompresor będzie stał pod zadaszeniem na zewnątrz. 2. Jakim olejem zalać silnik SW400 który napędza kompresor? 3. Czy ktoś posiada DTR do WD53? Pozdrawiam.
Kompresor nie chce ruszyć. Czy to może być wina: - starego oleju, - oleju który jest przystosowany do warunków letnich, - w kompresorze ile może być powietrza, żeby ruszył?
Będziesz musiał jechać do tych podejrzanych naciągaczy niestety, bo sam bez narzędzi i specyficznej wiedzy w tym zakresie nie zrobisz nic. Pompowanie powietrza do układu, nawet pustego, jest szczytem głupoty- tym sposobem aplikujesz wilgoć do oleju kompresora- który musi zostać wymieniony (olej). Szczelność sprawdza się suchym azotem. Im szybciej wymienisz...
Nie zmienia to faktu że trzeba będzie mu dostarczać właściwego oleju.
Akurat składana w Polsce, ale dziś kraj produkcji nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Mimo to nigdy nie widziałem tak zachlapanej lodówki, a zwłaszcza nówki. Dodatkowo jeszcze mam obawy co do tego, że rurka tłoczna wywija się najpierw pod kompresor, a potem idzie na skraplacz, więc nie wiem, jak z niej do kompresora ma wrócić olej, który mógł się...
Przeczytaj np.ten wątek http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
musisz sprawdzic czy masz gas w ukladzie bo jak niema to czujnik cisnienia nie zalaczy kompresora zobacz czy niemasz wycieku na przewodzie od kompresora bo to jest naczeszcza przyczyna musi byc tlusty od oleju to w tedy jest do wymiany pozdrawiam
kompresor na stol, wymiana uszczelek i wymycie calego kompresora, wiec trzeba wyssac r134a, potem zalac sam kompresor olejem PAG i wszystko do kupy poskladac. pozdrawiam
Lda 100 - najzwyklejszy olej do tłokówek, najczęściej mineralny, o sporej lepkości i jak dobrze pamiętam niższej temperaturze pracy niż 46 - ten olej można również stosować do o wiele bardziej obciążonych sprężarek śrubowych i łopatkowych, nie pamiętam już czy to jest mineralny czy syntetyk, niższa lepkość od 100 więc przy pompkach tłokowych z historią...
ok dzięki za odp już wiem przez korek musi być zalany kompresor olejem bo przez maszyne z czynnikiem nie zawsze to wystarczy pozdrawiam...
po chwili zaczyna wypluwać olej przez otwór odpowietrznika oleju. Wypluwa po zatrzymaniu przez presostat? Oleju nie wlałeś za dużo?
Cześć co wymieniłeś na nowe? Ile masz oleju w sytemie teraz? Czy kompresor był zalany olejem? Nabij 850g czynnika. myślę ze czeka Cię wymiana parownika. Masz możliwość podglądu temperatury w sterowniki?
OK a jak mój kompresor nie ma powrotu oleju to nie można go zastosować?. Może ktoś rozbierał taki kompresor z powrotem oleju i wie na jakiej zasadzie ten olej powraca. Bo kompresor to kompresor zasada działania zawsze ta sama.
A ja mam pytanie, czy masz kontrolkę ciśnienia oleju?
Pokaż mi olej na którym jest napisane że służy do smarowania pomp powietrznych. Kolega otworzy sobie jakiś portal ale.. coś tam i poszuka . jak kolega nie wie co to pompa powietrza to zapraszam do lektur technicznych. Ps . Jak kolega kupuje olej do samochodu to na nim pisze że do Opla ,czy do Renault ...... na pewno? tak ma napisane. http://alnar.pl/fini-mk113-tlokowa-pompa...
Witam Niedawno zakupiłem kompresor. Z powodu pośpiechu przy jego uruchomieniu i słabej widoczności stanu, przelałem go dość mocno (prawie 2x, ponieważ w sklepie twierdzili, że wchodzi znacznie więcej i się tym zasugerowałem). Kompresor działał, jednak razem z powietrzem dmuchał olejem, momentami znacznie. Wczoraj mając chwile czasu spuściłem cały olej...
Tylko wymiana oleju? To ma sens mobilnie? Mimo że w wielu samochodach konstruktorzy to ułatwiają to robią jeszcze takie że bez dostępu od spodu się nie obejdzie. Przetwornica miała by zasilać kompresor? Zdecydowanie odpada, tyko porządny agregat lub spalinowy kompresor. Chyba że kompresor wyłącznie z myślą o wysysarce, to można w ogóle z niego zrezygnować...
Dzień dobry, zatarła mi się sprężarka klimatyzacji w samochodzie passat b5 1.9 tdi afn nr części 8B0 260 805D. Aktualnie mam cały układ rozkręcony, wypłukany z pozostałości oleju i opiłek. Kompresor kupiłem używany po sprawdzeniu nie zalany olejem. Wiem, że należy zalać go olejem w ilości 250ml. Jednak pytanie mam ten cały olej wlać do kompresora do...
Witam. Jeśli "ciśnieniowy" oznacz wyłącznik sterujący ciśnieniem powietrza w zbiorniku, to wystarczy zasilanie silnika przepuścić przez jego styki.Oczywiście należy dostosować (nie przeciążać wyłącznika)obciążalność styków do mocy silnika.Samo załączanie możesz zrealizować na standardowym wyłączniku krzywkowym(pakietowym), lub styczniku.Powinieneś sprawdzić...
Na wyjściu powinien być separator oleju.
Tłuste podłoże. Woda w powietrzu z kompresora. Drobiny oleju w powietrzu z kompresora.
Edytowałem, wcześniejszy post, kompresor mruczy czy warczy? Umnie identyczne objawy. Grzeje, ale nie chłodzi. Pod kompresorem jest trochę oleju i chodzi głośniej. Suszarka po gruntownym rozmontowaniu i czyszczeniu.
Przedmuchy są skoro pluje olejem . Zalany właściwy olej.
Dziękuję bardzo za odpowiedź. A wiesz może jaka ilość oleju powinna wejść do tej sprężarki? Stan powinien być do połowy bagnetu czy może więcej? Nie mogę znaleźć żadnych not technicznych. Na bagnecie powinieneś mieć 2 kreski minimum i maksimum. Lustro oleju powinno się znajdować pomiędzy dwoma kreskami na bagnecie.
Witam. W pewnym sensie to gość miał rację. Kompresor zalany jest zwykłym olejem do kompresorów, ale w początkowej fazie eksploatacji warto jest wymieniać ten olej częściej niż podaje instrukcja. Na pewno przedłuży to jego żywotność. Też kupiłem w tym roku takiego chińczyka, ale dwucylindrowego i olej wymieniałem już trzy razy, co kilkadziesiąt minut...
Raczej nie zalał instalacji olejem.
Kompresor firmy NTS SAT10 1000l/min 7,5 kw
Pomyśl trochę - masz zbiornik z separatorem (filtrem) przed filtrem masz ciśnienie ze 13 bar( bo wywala ci zawór bezpieczeństwa) za filtrem 4bary - wniosek? Druga sprawa to stan oleju i pozostałych filtrów . Piaskujesz tym kompresorem - stan oleju i pozostałych filtrów tj. powietrza i oleju.
625 gram plus minus 25 gram.
Do starych kompresorów z lodówek dobrze jest dolać troszke oleju , bo stan na pewno będzie mały , tym bardziej , że to pluje olejem smarując całą magistrale . Źle to wpływa na opony i dętki . Guma puchnie od oleju . Dobrze jest założyć na wyjściu odwadniacz-odolejacz . :| Jak ci wypluje wszystek olej z komory to się zatrze . Ponad to wydajność jego...
Filtr separatora oleju na początek.
Pompa oleju wymieniona za pierwszym razem z panewkach wału. Kompresor również wymieniony.
Witam „Tlen np. urwie łeb z kontaktem z olejem w kompresorze” „Tlenu nawet blisko nie trzymaj - zrobisz nim spore zamieszanie w bliższej i dalszej okolicy” Uprzejmie proszę o conieco rozszerzenie co i dlaczego, i z góry dziękuję Pzdr m2m2 Oto chodzi ze były przypadki ze instalator mylił butle tlenu z azotem. Tlen z kontaktem...
Uszkodzona śruba? a co dokładnie?
No ten kompresor z lodówki na dzień dobry opluł wszystko olejem. Bo pewnie był często przewracany i trochę zassał :D. Normalka. Przed odolejaczem radziłbym wstawić separator oleju bo sam odolejacz takich ilości nie wyłapie a jedynie pary oleju.
Dziękuję za informacje. Oczywiście wiem, że nie ma tam kompresora z olejem, ale obawiałem się czy betonowe obciążenie bębna nie uszkodzi mocowania i amortyzatorów w nietypowej dla pralki pozycji. Akurat w przypadku tego Polara betonu musi być naprawdę dużo - pralka mała, a waży jak dwie "zwykłe". Nie ma znaczenia na którą stronę kładziemy? Wydawałoby...
Płukanie układu ze starego oleju i ewentualnych innych zanieczyszczeń. Demontaż kompresora w celu usunięcia oleju i weryfikacji czy nie skorodował. Wymiana osuszacza. To są kroki niezbędne jeśli chcesz mieć pewność że znów nie wydasz pieniędzy na marne i to będzie działać.
Hej A dysza powrotu oleju sprawdzona.
Używam oleju, który nowy jest przeźroczysty, a po użyciu w sprężarce czerwienieje.
Wobec powyższego moje zdanie jest takie, że najpierw trzeba zdemontować cały układ, wszystkie elementy, które się da wypłukać, te których się nie da wymienić na nowe, założyć jakiś porządny kompresor, zalać nominalną ilość oleju bezpośrednio do kompresora i wtedy patrzeć co się stanie. Najprawdopodobniej to jest przyczyna tych wszystkich problemów.
Jak chcesz żeby to działało dalej bez zarzutu to zleć przeglądy firmie zewnętrznej. Jeżeli nie potrafisz znaleźć w kompresorze spustu oleju ani wlewu to zostaw to innym. W twoim przypadku to kompresor z silnikiem spalinowym - więc dbanie o silnik spalinowy i śrubę. Olej sprężarkowy do używanych stacjonarnych to ja wlewam Shell Corena. Co do wymian w...
Skoro wyciek pojawił się po wymianie kompresora to trzeba się mu przyjrzeć ponownie. Uszczelki , oringi czy są na swoim miejscu.
Jakiś chłodniczy zabytek. Części nie dostaniesz klikając w katalog on-line, trzeba wyciągnąć tłoki, zmierzyć szerokość rowków, głębokość rowków, średnicę cylindrów i szukać czegoś co podpasuje. Oczywiście przy założeniu że to jeden, jedyny problem.
Czy z tym problemem z olejem w elektrykach to chodzi o to, że silnik kompresora "kąpie się" w oleju (jak w zwykłej lodówce)?
Katalog MAHLE podaje że w układzie klimatyzacji oleju powinno być "WIELKOŚĆ NAPEŁNIENIA DLA CAŁEGO SYSTEMU - 130ml" Z nowego kompresora zlałem 150ml - kompresor dedykowany pod dany samochód. Rozumie że według katalogu MAHLE powinienem do kompresora wlać 65ml oleju, i podczas uzupęłnienia układu czynnikiem dodać kolejne 65ml oleju. Wspomnę że cały układ...
A możę gdzieś w dalszej części przewód jest zabity osadem z oleju, Przez to drożność pomniejszona i robi za wysokie ciśnienie przy kompresorze
To chodzi o olej który smaruje sprężarkę , a tam nie ma żadnych pierścieni które by ten olej zgarniały,im większy luz między tłokiem a cylindrem ( starszy agregat) tym więcej tego oleju wydmucha. pozdr.
źle, masz laptopa na gwarancji wiec go na nią zgłoś, po co rozbierać samemu i przy poważnej usterce nic nie mieć, ew przedmuchać kompresorem doloty i wyloty powietrza, bo sie żeberka kurzem zasyfiły, i wydajność w odprowadzaniu powietrza ciepłego spadła, przez co caly czas pracuje...tylko aby kompresor nie pluł woda i olejem :D
Presostat to wyłącznik ciśnieniowy, tam jest membrana co popycha wyłącznik i tam masz problem wyczyść i posmaruj olejem ten trzpień.
Ten zaworek to tzw. odprężnik. Po napompowaniu, jak presostat wyłączy silnik, to naciska zawór aby spuścić ciśnienie między kompresorem a zaworem zwrotnym na butli. Ułatwia to rozruch silnika jeśli w butli jest ciśnienie. Presostat działa? Oleju w wizjerze jest do połowy. I tak jest dobrze.
mam takie pytanie mniej elektryczne - jak sprężarka kompresora to jakiego typu oleju można tam dolać. Wiem, że sprężarkowy ale jaki to i ew. co zamiast orginalnego - silnikowy? I ile tego, bo jest puściutko. 8O macher
Uszkodzony ? 1. Kondensator pracy silnika 2. Zawór zwrotny na zbiorniku. 3. zaworek rozładowczy w wyłączniku ciśnieniowym. Te dwie ostatnie sprawy łatwo sprawdzić poluzowując złącze cienkiej rurki od zaworu zwrotnego do wyłącznika ciśnieniowego. Przy ciśnieniu (jakimkolwiek) w zbiorniku, nie powinno wydostawać się tam powietrze podczas zatrzymania silnika....
Jak dobrze pamiętam pod tym srebrnym deklem z napisem Boge. Wkład separatora i obok wkład filtra olejowego. Warto wymienić wszystko - separator, filtr oleju i olej.
Tak faktycznie mam silnik 18,5 kw. No i jak podoła ten mój silnik 11 kw
Kolego abstrahując od doboru zbiornika -jak rozwiązałeś problem typowy dla kompresorów chłodniczych tzn plucie olejem z kompresora razem z powietrzem?
Oleju powinno być do połowy czerwonej kropki.
oleju kompresor wyciek oleju kompresor kompresor wymiana oleju
makro przycisk access stabilizator lt1083 przepływomierz powietrza omega
thomson 26hu5253 klimatyzacja ciepłe powietrze
Brak reakcji na przycisk start w Citroën C4 Picasso Schemat modułu pralki Indesit IWSC 51051 - dostępność i alternatywy