Niewłasciwa praca zaworu rozprężnego. Rozprężanie czynnika nastepuje w kompresorze, a nie w parowniku (bloku osuszania). Pomiar ciśnienia ssania i tłoczenia niezbędny. Nadmiar czynnika możliwy, ale mało prawdopodobny.
Do wymiany kompresor, osuszacz i do płukania cały układ. Co do nawiewu to sprawdzić komputerem klimatronik, może wystarczy adaptacja
I miał rację ja robię to samo z r12 I r22 za to jest nowy czynnik. Trzeba wymienić kompresor, osuszacz, gaz na nowy i fajnie byłoby wyplukac układ - duże koszta = najlepiej kupić nowe urządzenie na bieżące czynniki. Chyba, że masz chlodniarza co Ci w cenie zrobi.
Rozlacz przewód przed elastycznym złączem (patrz przód po lewej koło silnka)- trzymaj kciukiem, pomocnik niech odpali auto - napisz teraz ile utrzymasz kciukiem ciśnienie, jeżeli 1lub 2 sekundy sprężarka ok, jeżeli dłużej to glowiczka do wymiany. To 20 minut pracy na sprawdzenie kompresora, osuszacz wymieniłeś kompletny czy tylko filtr? P.S.jaki masz...
Przy niskich temperaturach APS uruchamia kompresor i otwiera zawór upustowy osuszacza aby przepływające z kompresora powietrze ogrzało podstawę osuszacz.Można to sprawdzić za pomocą SDP3 czy funkcja działa.Najlepiej sprawdzać to na postoju po nocy kiedy wszystko jest przemrożone.
Tego typu kompresory mają wewnątrz osuszacz powietrza który do prawidłowej pracy potrzebuje impulsu powietrza w przeciwnym kierunku.
Pomysł głupi - jak nie będzie równoległej pracy wentylatora i sprężarki to ryzykujesz uszkodzenie. Szukaj przekaźników, jak Ci radzą wyżej ;)
Kolego Szanowny !!! Zapoznaj się, jak dziala osuszacz niskotemperaturowy, a potem pisz ! Już dość pomoglem i wyjaśnilem. Osuszacz powietrza tego typu montuje się jako końcowy element za reduktorem i odolejaczem. Jeśli odolejacz będzie zbierał olej, to też trzeba uzupełniać w kompresorze? Oczywista oczywistość :D
Nie wiem na ile jest to powtarzalne ale dostałem informację, że w LG jeśli nawala kompresor to klient nic nie płaci za naprawę. Czyli dojazd robocizna i części związane z wymianą kompresora (osuszacze, złączki lokringowe itd) są po stronie LG. Tak został potraktowany szwagier kiedy mu nawaliła lodówka. Ciekawe czy ktoś jeszcze miał taką przypadłość...
Kolego sprawdz dokladnie rure miedzy kompresorem a podstawa osuszacza i tam chyba moze byc ten problem.
Citroen C8 po włączeniu klimatyzacji silnik staję gasnie w sekundę jak by go kompresor blokował .Nie ma znaczenia jaka jest ilość czynnika .Wymieniony kompresor osuszacz zawór rozprężny wszystko drożne a klima nie działa. Trzymając wyższe obroty klima chłodzi ale pali się pasek wielorowkowy .Ma ktoś jakiś pomysł co może być?.
Co się stanie jeżeli będzie pracował w takiej pozycji. Do poziomu brakuje mu około 4 cm patrząc względem nóżek kompresora.
Żeby jako tako suszyć, to osuszacz powinien mieć kompresor (sprężarkę). Te pozostałe, to niewiele dadzą. Lepiej zrobi stała wentylacja, nawet wymuszona wentylatorem.
Jaki tam jest kompresor? Taki jak w Premiumkach gdzie podaje powietrze z osuszacza i przełącza kompresor przesuwając płytkę tak, że nie pompuje w rurkę do osuszacza? Może kompresor się nie wyłącza, bo zaklejona płytka przestała się przesuwać?
Proszę o pomoc. Po zmianie kompresora i osuszacza na nowy, to samo, tzn. ciśnienie też w granicach 7 barów i dmucha gorącym powietrzem. Proszę o pomoc, bo straciłem już nadzieję.
Kompresor -> zbiornik sprężonego powietrza -> osuszacz -> reduktor z filtrem -> wężyk -> zawór. Zmieniłbym kolejność urządzeń na taką: Kompresor -> osuszacz -> zbiornik -> ... Przydały by się informacje o wydajności kompresora, wielkości zbiornika, rodzaj osuszacza. W zbiorniku nie powinno być wody a w wypadku jej się pojawienia zbiornik powinien posiadać...
Brak powietrza. Kompresor, osuszacz, zawór 4 drogowy, trzeba szukać.
Do wymiany podstawa osuszacza , wyciek oleju z kompresora należy zlokalizować czy cieknie z kompresora czy z miejsca montażu. W magnum nie ma wad fabrycznych , po prostu są stare. I trzeba je naprawiać.
Jakimi sprężarkami kolega chce zarządzać? Czy to ma być tylko wizualizacja czy chodzi nam o oszczędność energii, wykorzystanie mocy sprężarek i zwiększenie niezawodności? Pracuję w firmie gdzie pracuje 8 kompresorów w jednej sieci. I wiem co się dzieje jak nagle zabraknie powietrza lub spadnie poniżej minimum ciśnienie w całej firmie ile w tym momencie...
Witam, mam problem z moim Mercedesem-Benz Atego MP2 2005 r., a dokładnie z zaworami hamulcowymi. Otóż szybko schodzi powietrze z układu przez tylny zawór hamulca, jak i przez główny zawór hamulca w kabinie. Na początku powietrze "uciekało" tylko przez ten tylny, więc był wymieniony cały środek zaworu. Teraz syczy z tego z przodu, został wymieniony również...
Zbyt niska temp powietrza w pomieszczeniu z kompresorem.
Skraplacz ma nr: 1J0 820 413 D Osuszacz: 1J0 820 191 D
Kolego, W dafie maxymalne ciśnienie na zegarach przy których powinien mieć wyrzyt powietrza to 10 barów (dokładnie to 10,5) a nie dwanaście tak więc osuszacz do wyrzucenia na dzień dobry. Dlatego że osuszacz nie wyrzuca przy ciśnieniu 10 bar to wówczas uruchamia się system awaryjny który przy 12 barach powinien zabezpieczać system przed nabijaniem w...
Osuszacz powietrza w kompresorze kp-2a. Woda (kondensat) + ponad 40 lat pracy robią swoje.
Wyczyść rurkę powietrza od kompresora do osuszacza.
trzeba najpierw wymienić kompresor, skraplacz, osuszacz i rozprężny, wypłukać przewody i parownik Możesz wytłumaczyć po co prawie kapitalny remont? Druga rzecz, sprężarka się zatarła czy spaliła się cewka elektrosprzęgła? przyczyna prawdopodobnie jest podawanie napiecia do kompresora ktore zmienia sie w zaleznosci - 19v klima wylaczona, 27 klima wlaczona...
Czy benzyna ekstrakcyjna da radę pytam ponieważ tak na szybko to powiedzieli mi 2000zł za czyszczenie jakąś specjalną maszyną. Jeśli będzie olej koloru ołówkowego, nic innego nie zostaje jak płukanie w wyspecjalizowanym warsztacie. Inna opcja nie przejdzie, chyba że chcesz zmieniać compresor za kompresorem. Skraplacz też do wymiany, w nim jest osuszacz.
No to komplikuje troszkę układ ponieważ do osuszaczy tego typu potrzebny jest bekomat oraz separator, jednak nie zawsze konieczny. Nie wiem czy to kompresor suchy czy olejowy ? Podstawą osuszaczy jest duży zbiornik rozprężny także wyposażony w bekomat. Za mało informacji na temat twojego kompresora. Takie osuszacze powietrza bardzo dobrze osuszają powietrze...
Z olejem w używanym układzie to zawsze jest problem. Kortyleski dobrze pisze. Płukanie najlepsze. Plus wymiana osuszacza. Kompresor to ogólnie najniższe miejsce w samochodach. Tam powinno być najwiecej oleju. Dodano po 2 Podaj tylko rocznik i model silnika a wszystkiego sie dowiesz ile oleju ile r134 i ile r290 plus r600
Pytanie, jak duży byłby ten moduł na zewnątrz, jeżeli nie za duży to można by było go doczekać do kompresora przed praca
Ślicznie. Tylko jak chcesz się pozbywać wody ze zbiornika :?: Brak reduktora. Brak osuszacza.
Silowniki hamulca wszystkie dobre? Nie ma przedmuchów? Poduszki dobre? Ewentualnie do sprawdzenia osuszacz ( zbijanie ciśnienia) do ilu bije barów? Dodano po 2 Kompresor słychać że chodzi? Załącza go? Nie wiem jak jest w Volvo ale w manie euro 6 padają czujniki ciśnienia załączające kompresor? Czujnik na osuszaczu. Volva nie znam . Mam kontakt tylko...
Sprawdź czy po zrzuceniu powietrza przez zawór osuszacza sprężarka przechodzi na bieg jałowy Od kiedy to w DAFach sprężarka przechodzi w momencie wyrzucania powietrza przez osuszacz w jakiś bieg jałowy??? Osuszacz ma zawór napełniający który w momencie osiągnięcia ciśnienia 10.5 bar zamyka przepływ do wylotu z osuszacza (połączony do zaworu wielodrożnego),...
Można jeszcze pokusić się o wymianę wkładu osuszacza powietrza i sprawdzenie węża od kompresora od strony osuszacza czy nie jest zabity. Ogólnie mówiąc czy ten układ jest drożny i nie powoduje za wysokiego ciśnienia w kompresorze i przebijania go do układu chłodzenia.Mógłby wtedy występować problem z ciśnieniem powietrza na przykład w zawieszeniu.
jesteś pewien że jest to komunikat woda w zbiorniku czy może woda w paliwie ??? dziwne normalnie jeszcze nie widziałem czujnika WODY W ZBIORNIKACH POWIETRZA !!!! OSUSZACZ POWIETRZA W VOLVO PO 2002 ROKU JEST ELEKTRONICZNIE KONTROLOWANY TO OZNACZA ZE WYMAGA KALIBRACJI I RESETU !!!! (ZAPROGRAMOWANA WARTOść W VECU PO KTóREJ NALEżY WYMIENIć FILTR to co 100...
mid 185,PSID21,FMI 0 Wysoki poziom wody kondensacyjnej w przewodzie pneumatycznym. Zrób reset osuszacza powietrza. Wymieniony kompresor na nowy czy regeneracja. Dodano po 2 Przewód kompresor apm zablokowany
To niestety zagadka. Zawór rozprężny lub zapchany osuszacz lub sam kompresor.
Na osuszaczu czy kompresorze ?
Witam. Kompresor chodzi, wszystko fajnie, ciśnienie ustawione, Tyko kompresor utrzymuje stałe ciśnienie, często się włącza. Mi by zaś pasowało, żeby nabił do tych 8, 9 Bar, ubytek do 5 BAR i dopiero potem, żeby się włączył. Istnieje możliwość ustawienia takich nastaw w samym kompresorze czy w grę wchodzi tyko zamontowanie jakiegoś dławika, zaworu za...
Hi , seat alhambra 1.9 td 2002 rok ,66kw,90ps,klimatyzacja. Wymienilem juz chyba wszystko co sie dalo wymienic , 2 razy kompresor ,osuszacz,przewody ,klima jest szczelna ,napelniona 1050 gram, a mimo wszystko leci cieple powietrze , bylem juz u 4 mechanikow fachowcow od pasania owiec za kazdym razem tylko kasowali a klima jak nie chlodzila tak nie chlodzi....
Witam forumowiczów, przymierzam się do zakupu osuszacza powietrza, będzie pracował w małym pomieszczeniu w piwnicy (ok 10m2). Przeglądałem dostępne oferty (cena do 500zł) i spodobał mi się osuszacz anslut (10l/24h), Ale zastanawia mnie jedna rzecz, w osuszaczu użyty jest czynnik R290 (40g), z tego co znalazłem to czynnik jest łatwopalny i teraz mam...
Jeśli dobrze widzę to kompresor ma jakąś rączkę, możesz wyjść ze złącza kompresora kawałkiem węża na szybkozłączce, na rączce zamontować zestaw osuszaczy ( nawet na trytytkach), będzie to proste i szybkie rozwiązanie.
Maszynką do spr klimy nie stwierdzisz czy to akurat osuszacz. Zapchany osuszacz moze powodować bardzo słabą prace klimy . Jak będzie do wymiany kompresor do wymień też osuszacz - koszt nie duzy( jesli chodzi o osuszacz) a po co zabić nowy kompresor :D.
Kiedyś też odolejacz. Ale może wtedy kompresory były do d..y. Odolejacz oczywiście też, ale przy samym kompresorze. Porządniejsze i przez to droższe instalacje mają osuszacze przy kompresorach. Jednak to chyba nie ta bajka.
Kompresor oryginał, duży osuszacz, przy nim czujnik ciśnienia 4 pinowy. włącznik na desce oryginał
R600 zapycha filterek skutek brak wydajności, sądzę że wymiana osuszacza i nowe napełnienie powinno rozwiązać problem
Witam. Mój problem z klimatyzacją zaczął się nieszczelną chłodnicą.Po wymianie na nową uzupełniłem czynnik itp, tuz po tym klimatyzacja działała jak się należy.Po czasie około 3 tygodni temat braku zimnego powietrza w kabinie powrócił.Wyszukiwanie nieszczelności układu niczego nie wykazało, tzn nie widać czynnika uv,ciśnienie w układzie zostało sprawdzone...
Czy jeśli kompresor działa ale zaczyna "wypluwać" olej i jakies brudy to da się tak rozbudować układ, żeby miedzy kompresorem a osuszaczem zamontować dodatkowy filtr lub jakiś odstojnik żeby ten osuszacz nie dostawał po tyłku? To wymienia się sprężarkę, lub regeneruje. czy można wpiąć filtr przed osuszaczem np coś takiego Taki filtr szybko się zapcha,...
Anie będzie to złoże filtrujące / osuszające? Silnik typowy jak w kompresorze, pompuje powietrze. zastanawiam się tylko do czego tam jest ta elektronika z czujnikiem ciśnienia na płycie.. przewód miedziany z kompresora (silnika) jest gdzieś podpięty? Wydaje mi się, że są to części z jakiegoś kompresora z osuszaczem ...
http://obrazki.elektroda.pl/8759018600_1... Czy zastosowanie osuszacza pomiędzy kompresorem a zbiornikiem jest prawidłowe? Które rozwiązanie jest lepsze?
Witam serdecznie drogich kolegów. Waham się nad zakupem kompresora śrubowego z osuszaczem pojemności 500l i nie wiem co wybrać Atlas Copco G11FF czy Wollers SKTG 15 COMBO, lub coś jesteście w stanie panowie polecić w podobnej klasie . Pozdrawiam Tom .
Jest jedno "ale", skąd w parametrach obciążenie sprężarki prawie 2 Nm, to jest stan normalnej pracy. Ewidentnie zerwane sprzęgło. Skąd się wzięły te 2 Nm ? Wymiana sprzęgła "pomorze" na góra miesiąc czasu, potem też się zerwie. Są opiłki w układzie i kompresor się zaciera. Do wymiany sprężarka, skraplacz, osuszacz oraz płukanie układu.
Auto to Megane II. Kupione z urwanym przewodem od klimatyzacji, wiec układ był otwarty przez dłuższy czas. Po zdjęciu chlodniczki klimatyzacji uważam, ze w układzie był środek uszczelniający, który teraz trochę zakleił system, ale układ jest drożny. Kompresor byl wymieniony podczas wymiany silnika. Osuszacz tez najprawdopodobniej wymienię. Moje pytanie...
Przyczyną był używany kompresor który nie generował ciśnienia. Lepiej dołożyć parę złotych i kupić przynajmniej regenerowany lub z pewnego źródła! Wymiana na kompresor z "pewnego źródła" załatwiła sprawę. Oczywiście wymagane ponowne płukanie układu i wymiana osuszacza ponieważ kompresor prawdopodobnie był po zatarciu gdyż pokazały się opiłki w układzie....
Zalezy gdzie wlewales denaturat .... czy przed czy za zaworem rozdzielajacym .Zbiorniki sa za zaworem ,wiec lejac do nich omijamy ten zawor . Nie patrzac na to .... TGL ma w systemie do 12 bar ,wiec 6stka to za malo. Zawor ,chyba,nie otworzy przeplywu do systemow 3i4 dopoki nie napelni odpowiednio systemow powietrza hamulcow 1i2. Szukaj najpierw usterki...
Juz po sprawie. ale dzieki. Pojechalem do warsztatu i okazalo sie ze padl kompresor i osuszacz. Auto niedawno sobie sprowadzilem wiec do konca nie wiedzialem co jest do zrobienia. czeka mnie wydatek okolo 1,5 tys. ale coz jak chce sie jezdzic w chlodzie to trzeba posypac. Jeszcze raz dzieki za zainteresowanie.pzdr
Znasz budowę i zasadę działania klimatyzacji? Parownik będzie to emitować? Skraplacz? Osuszacz? Kompresor? A może parownik? Stwierdziłeś przewodowe połączenie któryś z powyższych z komputerem wtrysku?
W tym modelu sharana słabe punkty w klimie to przewody idące po podłużnicy gniją pod opaskami, pękanie przewodu na kolanku (przewód od szybkozłącza niskie ciśnienie do kompresora), zaślepka osuszacza. Przy podwójnym układzie przewody które idą do tyłu na wysokości maglownicy pod opaską i z tyłu pod nadkolem koła na złączkach (springlock).
Szukam węża klimatyzacji łączącego kompresor z filtrem osuszacza do Reno Laguny silnik 1.8 bęzyna rok 1998. W załączniku zdięcie.
Witam wszystkich, mam problem z MB Actros może i związany z mrozami, na obrotach powyżej 1500 pompuje jak szalony do 11 a gdy zdejmę nogę z gazu i pochodzi chwilę ciśnienie spada i tak jak by kompresor nie dobijał, nie wiemy gdzie szukać czy coś z kompresorem, czy osuszacz jest z dwoma filtrami, a może coś innego. Proszę o pomoc
Witam, mam problem z układem pneumatycznym. Wyświetla się informacja o uszkodzonym czujniku ciśnienia. Wymieniłem kompresor, ponieważ nie pompował. Puszkę osuszacza, ale wciąż nie pompuje. Czy owy czujnik ma wpływ na przepływ powietrza w podstawie osuszacza?
Układ drożny i szczelny? Osuszacz nowy? Jaki kompresor był oryginalnie a jaki zastosowałeś?
Olej z kompresora połączony z wodą. Nie zastanawiaj się tylko jak na szybciej wymień kompresor. Dłuższe zwlekanie może spowodować uszkadzanie większej ilości elementów w których są elementy z gumy . NP: Modulatory abs, osuszacz, i inne elementy pneumatyczne zabrudzone olejem.
Jak płytówka puści to chyba też jest po "PC" Tylko po kompresorze, a to nie jest cała PC, kompresory idzie kupić + jeszcze filtr i osuszacz. Na pewno kosztowo mniej niż 1/2-1/3 PC.
Odnośnie skrętów to mogą być 2 przyczyny zapieczone zwrotnice lub zwrotnica jak terz krzyżak na kolumnie. Co do sprężarki to co Ci cyka to podparte zawory w sprężarce lub nie do końca możesz mieć problem z podstawą osuszacza
Ja bym zajrzał do niej , sprawdził tłoczenie sprężarki ale wygląda na dławienie sprężarki przez filtr-osuszacz i on jest do wymiany.
Witam! Zakupiłem uszkodzony osuszacz powietrza firmy: Trembath Ltd., marka: Tremdri, model: TBD-8. Problem w tym, że ta firma już nie istnieje i nie mogę nigdzie znaleźć żadnej dokumentacji do tej maszyny. Okazało się, że jest padnięty agregat. Zamontowany był (i to już chyba nie oryginalny) agregat tłokowy S22TN na R22. Sprzęt oddałem do magika od...
Stawiam na kłopoty ze sprężarką (kompresorem).
I jeszcze będzie więcej- masz kompresor do remontu i zapewne osuszacz, a przynajmniej do przeglądnięcia i czyszczenia. Niedługo mogą dojść przeróżne zawory.
Osuszacz to ta blaszana puszka pod reflektorem, znajduje się on bezpośrednio za skraplaczem (chłodnicą) klimatyzacji. Osuszacz (dehydrator) jest generalnie swoistym filtrem klimatyzacji - należy go wymienić po każdym rozszczelnieniu układu, a zasadnicza funkcja to separowanie wody z układu. Mieszanina R134a i towarzyszącemu mu oleju syntetycznego jest...
Jestem nowy wiec witam wszystkich,pacjent to demag SC50DS-1 na silniku Deutz f4l 42kw,mam problem z pneumatycznym sterowaniem przepustnicy powietrza śruby i gazu silnika ,jedno i drugie to te same ciśnienie ,objaw jest taki że na 8mm dyszy silnik chodzi na pełnych obrotach,na 6,5mm trochę się zmniejszają , wszystko jest szczelne ,jedyne co udało mi...
Siema. Witam walczę z wyłączająca się klimatyzacją w aucie,odkąd zrobiło się cieplej wyłącza się zdecydowanie szybciej nawet już po 4 minutach i nie włączę jej dopóki nie ostygnie silnik i chciałbym się dopytać czy ktoś wie ile i gdzie znajdę czujniki temperatury odpowiedzialne za pracę klimatyzacji ? Kompresor po regeneracji , osuszacz nowy ,układ...
Po numerze oryginału 1K0 820 803 N w różnych katalogach można dobrać sprężarkę kilku firm (np. ogólnodostępny e-katalog IC). Pasujący po śrubkach niekoniecznie .Wybór marki to kwestia indywidualna, w grupie montowane są Denso, Sanden, Mahle, ja zakładałem też Nissens. Są też marki własne hurtowni np. po regeneracji. Jak naprawa ma być zrobiona dobrze...
Witam, wczoraj udało mi się zdemontować chłodzenie, wszystko pięknie wyczyściłem ze starej pasty. Dzisiaj przedmuchałem komputer sprężonym powietrzem z kompresora( oczywiście wszystkie wentylatorki odłączone). Szczególnie skupiłem się na wentylatorku przednim, w którym zgromadziła się duża ilość kurzu. Po przyniesieniu komputerka do domu, okazało się,...
Nasuwa się zawór sześciodrożny, ubytek powietrza, niedomaganie kompresora. Gdy kompresor nabije stan powietrza osuszacz zrzuci i brak powietrza na jednym z obwodów pewne że zawór.
Taki osuszacz musi mieć sprężarkę (kompresor). Dobre firmy to DeLonghi, Zibro. Zwykle wydajność mają od 9 do ponad 20 l / 24h. W tej cenie to trzeba szukać, bo przeważnie ceny są wyższe dla tych firm.
Generalnie przy masterach jest tak, że mógł wejść w tryb "defrosting" i co jakiś czas się wyłączać i potem włączać ponownie i tak w kółko. Obstawiam temperaturę otoczenia. Nowsze modele mają diody, które pokazują tryb pracy. Innym powodem, ale to z opisu chyba można wykluczyć to, że podłączono osuszacz przez przedłużacz bębnowy, który był zwinięty i...
Przetnij przewód fi6 do sterowania zaworkami w głowicy kompresora i odpal auto sprawdź czy syczy powietrze z przewodu. Jeśli syczy od strony kompresora kompresor do roboty, jeśli od osuszacza zawór do roboty.
, zastanawiam się czy układ nie jest zasyfiony, wyższe obroty = większe ciśnienie + jego zasyfienie = kompresor się zatrzymuje a koło pasowe kręci się dalej. Osuszacz wymieniony? Jaki był powód wymiany kompresora? Jakie ciśnienia na HP i LP podczas rzekomego uślizgu?
Witam Mam problem w skodzie octavi 1,9 tdi . Po uruchomieniu silnika przez ok 1 min wszystko jest ok , po czym nagle wzrastają obroty i po 1-2 sec. zalączają się oba wentylatory . Po podłączeniu jedynym błędem była świeca żarowa . Myślałem że to klimatyzacja ( nie było błędów ) po odłączeniu kostki od kompresora i osuszacza nic sie nie zmieniło . Po...
montuje się separatory oleju, osuszacze, filtry i inne takie
Cześć Kompresor w twoim samochodzie jest kompresorem którego wydajność jest sterowana zewnętrznie przy wykorzystaniu zaworu regulacyjnego . W tego typu kompresorach regulacja jest ciągła przez zmianę kąta wychylenia płytki ( swash plate) do której mocowane są tłoki . Im większy kąt pochylenia płytki tym większa wydajność kompresora . Dla płytki w pionie...
Witam. Do piaskowania poleciłbym kompresor śrubowy z osuszaczem ze względu na to że śruba może pracować nieprzerwanie, osuszacz wraz z filtrami daje nam wysokiej jakości powietrze. W kompresorach tłokowych w wyniku strat związanych z wydzielanym ciepłem na wylocie mamy mniej powietrza niż na wlocie o ok. 15-20%. Tego zjawiska nie ma w kompresorach śrubowych....
Znajomy ma taki sam kompresor tylko napędzany silnikiem spalinowym, na wyjsciu nie ma osuszacza i nie zakleja mu dysz piaskowanie idzie elegancko Dodano po 24 Może ktos wie jakie powinny byc obroty nominalne dla tego kompresora?
Pewności nigdy nie masz, jeśli chcesz się bawić sam w naprawę to ryzykujesz, wezwij sobie serwis autoryzowany i zdiagnozują Ci na miejscu w domu, a jeśli okaże się że sprężarka dodatkowo uszkodzona to masz 10L gwarancji od producenta - niestety gwarancję obejmuje tylko sam kompresor , wymiana + osuszacz + gaz już nie. Ale ostateczna decyzja należy do...
Jakie wyczyść sprzęgło, coś ty pił człowieku. Objawy mówią że rośnie ciśnienie czynnika i presostat wyłącza kompresor. Możliwe zapchanie osuszacza, bardziej prawdopodobne że skraplacz zawalony błotem albo rozsypane lamele. Rzeczywiście podłączenie do manometrów wiele powie ale sądzę że potwierdzi moją teorię.
Ogólnie miałem wymieniany silnik ze skrzynią i odczynnik był spuszczony po złożeniu wszystkiego jakimś cudem włączyła się sprężarka klimatyzacji gdzie nie było odczynnika i zatarła się wymieniłem ją i chłodnice resztę układ był przepłukany kupiłem kompresor chiński który pochodził tylko jeden dzień i też się zatarł ale to już po nabiciu i znów był wymieniony...
Mały update.. Już mi ręce opadają..🥲 Ogólnie przyszły części, wymieniłem warystor, kondensatory i bezpiecznik. Wszystko działa. Odpalił się kompresor, załączyła się chłodnica, robi się zimna.. No i nadszedł dzień skręcania. Dzisiaj składam dosłownie 8 śrubek, przykręcę płytę główną i złożę obudowę. Na testy odpalam przed oddaniem i bum, znów wywaliło...
mala banka na grubym wezu (miedzy kompresorem a wejsciem do skraplacza) to tlumik - jest intergralna czescia weza ssacego. Osuszacz znajduje sie miedzy skraplaczem a parownikiem (defakto zaworem rozpreznym) i waz idzie z skraplacza do butelki jest przykrecony do niej a nastepny idzie nastepny z butelki do sciany grodziowej.
Wpadł mi w ręce uszkodzony osuszacz powietrza (MD 80). Uszkodzony był silnik wentylatora. Wymieniłem silnik i urządzenie ruszyło. Woda się skrapla. Jedna z rur z kompresora jest gorąca, druga zima (26 C). Wygląda OK. Ale. Kompresor tak mocno się nagrzewa ok 70 C, że nie mogę go dotknąć ręką. Czy to normalne? Co 30 min automatyka urządzenia wyłącza wentylator...
Winny był osuszacz.
Drugi błąd opisuje za niskie ciśnienie w zbiorniku wstępnym i może stać się nie aktywny gdy napompujesz układ. Osuszacz można skalibrować kiedy jest nowy i wtedy wykonuje się restart kompresora. Myśle ze należy porównać ciśnienie które widzi samochód w poszczególnych obwodach, ze wskazaniami manometru który trzeba do nich wpiąć. Należy tez zlokalizować...
sterownik włącza się bez problemu nie wyświetla żadnych błędów, działają wejścia analogowe od temperatury kompresora i osuszacza oraz ciśnienie wylotowe. Nie działa część wejść cyfrowych (np. grzybek wyłączenia awaryjnego, wejścia konfigurujące pracę zdajną lub lokalną) wejście informujące o zabezpieczeniu nadprądowym silnika działa. Ogólnie komputer...
Ty nie opieraj się na filmach z neta to tak jak kiedyś z niejakim Panem Słodowym tez pokazywał jak zrobić to lub tamto po czym z pod biurka wyciągał gotowca. Jak se "kombinujesz" ze za parę złotych złoższ to lub tamto to proponuję zacząć od kubła zimnej wody. Coś takiego to szybciutko z groszy wyjdzie nie 3000 tylko 15 000 PLN Dodano po 10 A te nowe...
mam na poczatku kilka pytan - dlaczego byla klimatyzacja napelniana? - czy wczesniej byly jakies usterki ? - jak zostala napelniona ( z butli :-) czy stacja do napelniania) a teraz krok po kroku: najczestsze przyczyny to brak "masy" na kompresorze ( wystarczy pociagnac dodatkowy przewod) pozniej usterka na elektromagnesie ( albo za duzy odstep i nie...
Sprzęgiełko kompresora załącza presostat zlokalizowany przy filtrze osuszaczu. Zmostkuj pin 3 z 5 i tym samym zasilisz kompresor. Jeśli na pinie 3 nie ma 12V, to do sprawdzenia bezpiecznik 4 (10A).
Za krótko utrzymywałeś próżnię!!! Przez 15 min. zdołałęś usunąć resztki freonu z oleju (jeśli jeszcze jakieś były). Do całkowitego odwodnienia układu musisz utrzymać próżnię przez ok. 24 godz. (Najlepiej jeszcze podgrzać kompresor). Założenie nowego osuszacza przy większej ilości wody w systemie nic nie da, a może wręcz doprowadzić do jego zatkania...
Tak jak napisał kolega - bloki pomiarowe i tam widać czemu kompresor nie działa. Dobry pomysł z tym nabijaniem powietrza tyle że szkoda osuszacza. Od tego jest azot. Chciałbym zauważyć że silnik BCB jest nowszym silnikiem w G4 więc raczej jest tam komunikacja pomiędzy ECU i licznikiem poprzez CAN (czyli licznik xxx920xxx a nie xxx919xxx). Jeżeli tak...
A wiec kompresor puszczał wodę do układu co powodowało jego ciągłe zawilgocenie. Wymiana głowiczki kompresora, czyszczenie kolejny raz podstawy osuszacza, wymiana osuszacza i kalibracja komputerem pomogły autko biega jest ok Dzięki panowie za pomoc.
w ciężarówkach jak wiadomo jest kompresor do układu hamulcowego. Jest tam również osuszacz powietrza, który zmienia się raz do roku, a jak wiadomo kompresor pracuje cały czas pompując powietrze. Może taki wkład zastosuj podpięty do jakiejś dmuchawy, aby zasysane powietrze musiało przezeń przejść i będzie OK.
wymiana osuszacza sterownik osuszacza reset osuszacza
minolta czujnik papieru rejestracja przebiegu excel porównywanie kilku kolumn
radmor uruchomienie merkury market
Jak sprawdzić pompę AdBlue Bosch, Continental – podłączenie przewodów, test PWM, CAN Pralka Candy – czas stoi przy wirowaniu, brak obrotów bębna, diagnostyka usterki