Jest do wymiany
Odpowiedź jest dość prosta - zawory tłoczne zwykle płytki i zwykle wystarczy obrócić na 2 stronę , sprężynki do płytek , zawór zwrotny pomiędzy sprężarką a zbiornikiem , Nie zaszkodzi sprawdzić ssących . Zwykle obie przyczyny naraz . Na co jest potrzebna instrukcja ? przecież to proste :shii:
Przy niskich temperaturach APS uruchamia kompresor i otwiera zawór upustowy osuszacza aby przepływające z kompresora powietrze ogrzało podstawę osuszacz.Można to sprawdzić za pomocą SDP3 czy funkcja działa.Najlepiej sprawdzać to na postoju po nocy kiedy wszystko jest przemrożone.
Problem rozwiązany.Wymiana regulatora ciśnienia.
Kolego, W dafie maxymalne ciśnienie na zegarach przy których powinien mieć wyrzyt powietrza to 10 barów (dokładnie to 10,5) a nie dwanaście tak więc osuszacz do wyrzucenia na dzień dobry. Dlatego że osuszacz nie wyrzuca przy ciśnieniu 10 bar to wówczas uruchamia się system awaryjny który przy 12 barach powinien zabezpieczać system przed nabijaniem w...
jak wyłączysz kompresor słychać uciekające powietrze?
Świece trzeba sprawdzić ale wykręcić to na pewno się nie uda.Zafira jest specyficznym autem co do szczelności układu,musi mieć idealny.Ja też mam zafirę i te kłopoty!!!!!!!!!.Myślę że filtr paliwa został zalany ropą.Spróbuj pchnąć kompresorem powietrze do baku i odkręcaj każdą nakrętkę wtrysku po kolei.Plakiem na pewno załapie bo to mój najlepszy przyjaciel...
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Zrób jakiś prosty BY pass, aby sprawdzić obieg bez nagrzewnicy. Całkiem możliwe, że chłodniczka jest do wymiany. Lub jak zwykle kompresor pakuje powietrze do obiegu chłodzenia.
rzeczywiście w tym sklepie są takie pierścienie, niestety sklep nie przyjmuje zamówień od klientów indywidualnych :(
(at)ElektrodaBot Uszkodzony nowy kompresor. Przez odwadniacz ucieka powietrze na dole.
Temat rozwiązany naprawa kompresora powietrze uciekało lekko z boku przewodem zasilającym i kompresor nie dawał odpowiedniego ciśnienia
Po sprawdzeniu błędów wyskoczył błąd nieszczelności układu dolotowego. Po sprawdzeniu szczelności kompresorem powietrze ucieka odmą oraz rurkami od odmy do kolektora. Przeczyszczona została również przepustnica, lecz nie była strasznie ubrudzona nagarem. Czekam na nową odmę oraz rurki, ponieważ się rozleciały przy demontażu, będę walczył dalej.
Czyli masz mało powietrza. W twoim przypadku wyłączasz hydrofor. Czekasz a aż ciśnienia spadnie do 2.2 i dobijasz powietrze (np kompresorem lub pompką) do 4.2 bara. I tak w kółko aż poziom wody przy ciśnieniu 2.2 bara lub wyższym będzie tak poniżej połowy poziomowskazu (najlepiej tak 5cm od dołu przy 2.2 bara). Po wszystkim włączasz hydrofor. W twoim...
Sprawdziłeś inne przyczyny: - mało płynu lub powietrze z kompresora w układzie - zawór przełączający zimne - ciepłe?
Jaki to kompresor, "gotowiec" jakiś? Jeżeli ten kompresor ma wentylator to powinien się tak "kręcić" aby wentylator "dmuchał" na cylinder... nie żeby "odciągał" powietrze od cylindra...
Słyszałem teorię że zawór wyłączania kompresora przepuszcza powietrze do oleju i wyrzuca olej z panewki, która daje olej na kompresor
W presostacie jest zawór odprężający sprężarkę (spuszczający ciśnienie z cylindra sprężarki), gdy jest w stanie wyłączonym. Presostat wyłączony - zawór otwarty. Presostat załączony - zawór zamknięty. Jeśli ta rurka do presostatu nie jest dziurawa, to trzeba wyjąć zawór odprężający z presostatu i go sprawdzić. Kiedyś demontowałem to w presostacie wyglądającym...
Nie wiem, czy kompresor będzie zadowolony, jak gorący zaciągnie powietrze -10°C, albo i niżej. I co się niby jemu stanie? Gorący silnik spalinowy też zaciąga powietrze o różnych temperaturach, sprężarki w samochodach nie mają podgrzewanego powietrza wlotowego
Dzięki za pomoc wszystkim. To była wina zaworu zwrotnego ,a nie kompresora.
Możesz brać- to miał jakiś maniak, więc będzie dopieszczone, szafki, lodówka, to bogactwo. Kupowałem u tego gościa auto( miało ukrytą usterkę- kompresor pakował powietrze do chłodzenia, nic wielkiego, ale dla nich to koniec świata i wolą sprzedać) Dorzucił jakieś gadżety i czapeczkę z logiem firmy, ogólnie sympatycznie. Ciekaw czemu napisał R 480.
Jacku 63 sprawdzę na pewno . Chociaż nie będzie tam takiego ciśnienia. A propo dlaczego straszysz mój kompresor powietrzem .Olej dostanie nowy i powietrze usunę
Mam piaskarkę kabinową z pompą która podaje ścierniwo do pistoletu jednak nie mogę w pełni wykorzystać jej możliwości przez pistolet. Reduktor jest z filtrem i odwadniaczem.
Domyślam się, że pracuje sporo ciszej gdy działa tylko nawiew, bez kompresora? Powietrze wciąż dość chłodne wtedy leci? Zgadza się. Klimatyzator Fral FSC14SC posiada dwa wentylatory, jeden od nawiewu zimnego powietrza z parownika, drugi od skraplacza. Wyłącza się i kompresor i wentylator, więc różnica w głośności jest wyraźna. Z parownika wypływa jeszcze...
Przy wyjściu z kompresora powietrze jest dość gorące więc lepiej tam dać kawałek chłodnicy i potem zawór.
Wiem. Trzeba by nasypać piasku do rurki co jest łatwe. Trzeba by później ten piasek usunąć...co łatwe nie jest. Myślałem, żeby wąż kompresora wsuwać, powietrze by usuwało piasek i wąż można by pchać dalej, no ale ile by tam wszedł...inna sprawa.
Kompresor sprężarka 50 l Podczas pompowania opony kompresor nie reaguje, powietrze nie leci przez wężyk, natomiast kiedy ściągnę wężyk z wentyla powietrze leci. Ciśnienie w butli jest i jeżeli pod nic kompresor nie jest podpięty to powietrze normalnie leci. Ale jeżeli jest podpięty pod wentyl powietrze nie leci. Czy to może być wina pistoletu do pompowania?
Kolego a jak Ty chcesz by on się załączał i wyłączał ja to tylko sam kompresor bez zbiornika na powietrze ? On dmucha Ci tylko jak pracuje i nie gromadzi nigdzie powietrza byś mógł sobie ustawić ciśnienie wyjściowe reduktorem i oczekiwać pracy "buforowej"
Po wyjęciu tej zaślepki, a właściwie rozwierceniu jej-była jakaś miękka chyba z teflonu, i uległa zniszczeniu, wkręciłem na pastę uszczelniającą-taką żelową, akurat miałem airpressu, metalową zaślepkę oryginalną do kompresorów-powietrze nie ucieka..Zaślepka dostępna tylko w serwisach-nigdzie nie mogłem tego maleństwa kupić. Temat zamykam.
Czy ktoś mi pomoże. Mam zrobioną sprężarkę z agregatu lodówki. Sprawdzam już 3 presostat. Wciąż mam tę samą usterkę. Podczas pompowania powietrza całe powietrze wylatuje mi tym otworem rozprężnika, który pokazał na zdjęciu powyżej kolega Boge. Nie mogę napompować zbiornika. Może ktoś mi powie jak dokładnie działa ten zawór rozprężający w presostacie....
Turbosprężarka to inaczej WIRNIK napędzany spalinami.Po drugiej stronie wirnika tez jest wirnik łapatkowy ktory tłoczy zimne powietrze z zewnątrz auta do komory spalania obnizajac temp tlenu przez co dostaje sie go wiecej do cylindra co zapewnia lepsze i nizzsze spalanie itp. A kompresor to spręzarka powietrza napedzana paskiem klinowym od silnika!W...
Rafał.white też mam taki palnik. Powietrze wtórne zamknij na maks. Takie są ustawienia fabryczne. Powietrze kompresora na 0.40-0.45 bar. Daj znać, czy na takich ustawieniach też masz mokro.
Mam trzy pistolety - do zaprawek, do podkładu i do lakierowania. Do lakierowania mam zbiornik opadowy, wymienne dysze, kierownica/strumienica i regulator ciśnienia przy pistolecie. Marki nazwy nie pamiętam. Moim zdaniem pistolet o najmniejszym zapotrzebowaniem na powietrze,
Spawarka inwertorowa posiada niskie napiecie, a duzy prad, natomiast plazma do ciecia potrzebuje wysokiego napiecia i prad wiekszy od 20A, oraz potrzebny jest kompresor, lub sprezone powietrze do wydmuchwania miejsca ciecia. Ze spawarki inwertorowej mozna jedynie zrobic mig lub tig, dokladajac uklady sterowania.
Dzięki wielkie Rycho T.Teraz już wiem że wszystko jst tak jak trzeba. Pozdrawiam zamykam.
Amatorsko dla siebie możesz zrobić. Komfortu i dokładności nie będzie, z nakładaniem warstw też kiepska sprawa bo powietrze kończy się dość szybko. Chyba że zrobisz to niskociśnieniowym pistoletem.
W suszarce z pompą ciepła gorące powietrze robi właśnie ta pompa ciepła. Jest to układ chłodniczy jak w lodówce zasilany kompresorem. Układ ten ochładza powietrze, wykraplając z niego wodę i ponownie je ogrzewa na skraplaczu. Możesz sprawdzić czy kompresor startuje, jeżeli tak to czy jedna rurka się ochładza. Mogło dojść do uszkodzenia kompresora, nieszczelności...
Tak przepchniesz sprężonym powietrzem.
Witam, Tak ma być kompresor pewnie ma wytarte pierścienie .
To zależy od pogody-między innymi. Ale omijaj kręconych węży od kompresora. Powietrze obija się na zakrętach i wytwarza masę wilgoci. Usuń przed piaskowaniem wodę z baniaka kompresora. Będziesz widział w baniaczku odwadniacza ile jest i spuścisz w trakcie. Ale nie ma obawy-nie podtopi się okolica. U mnie niby woda się zbierała ale mimo wszystko do piachu...
Zaprowadź to auto do kogoś, kto ma więcej pojęcia, zanim mięsa na drodze narobisz. Nie ma tam żadnego kompresora dobijającego powietrze.
Jeżeli powietrze przedostaje się do kompresora, to świadczy to nieszczelności zaworu zwrotnego mimo czyszczenia. Nabij do zbiornika powietrze, odłącz przewód co idzie do kompresora, wszystko się wyjaśni. Gdyby były zaworki uszkodzone, to pewnie by kompresor nie nabijał do zbiornika.
może masz źle skręcony zawór bezpieczeństwa?
Według jakiegoś ogłoszenia silnik 1.1kW, sprawdź czy nie ma zaworu zwrotnego w okolicach chłodnicy powietrza, gdyby go nie było lub działał wadliwie, to normalne że na zaworkach głowicy będzie coś uchodzić.
Moim zdaniem po to jest ta "dziurka" aby nią leciało, przecież jak tłok kompresora "idzie na dół" to wypycha powietrze z komory korbowej i to powietrze musi gdzieś ujść...
Nie wiem jak sprawdzic czy kompresor działa poprawnie. Czy kompresor posiada dwa obiegi? Jeden ogrzewa powietrze, a drugi schładza? Co jeszcze moge sprawdzic we własnym zakresie? Jeden obieg, najprościej opisując: pierwsza chłodnica w obiegu powietrza musi być lodowata a druga gorąca., nie ma tak? - nie działa agregat.
Posiadam kompresor łopatkowy 3 kW z małą butlą 30 l i mam pytanie, co zastosować, żeby automatycznie upuszczać powietrze, tak żeby kompresor się nie wyłączał. Mam różne zapotrzebowanie na powietrze w danym czasie i do tej pory miałem zwykły zawór, którym regulowałem upust powietrza, jednak na dłuższą metę to się nie sprawdza. Co mogę wykorzystać? AI:...
Z samego kompresora wychodzi powietrze?Nie sugeruj się dźwiękiem tylko "macalnie" sprawdź.
http://obrazki.elektroda.pl/1037766700_1... Co można zrobić z starej gaśnicy i agregatu lodówkowego - oczywiście kompresor :D Zapewne większość z was widziała takie domowe kompresory w internecie oraz na naszym forum ja przedstawiam tu swoją konstrukcje która powstała już jakiś czas temu . Może się to komuś przyda jako przykład . Założenie...
Przy rozruchu korbowód nie ma większego obciążenia niż w monecie gdy jest wyższe ciśnienie czyli przy wyłączeniu, wiec gdzie widzisz zagrożenie? To jest pozorna prawda. Jeśli silnik pracuje to nawet te 7 atm nie stanowią problemu bo cały układ jest w ruchu, nie ma oporów związanych ze startem silnika, bezwładnośc wirnika, zespołu korbowego tu akurat...
Zamek udało się mnie uruchomić z podobnym problemem w ten sposób : ze strzykawki razem z igłą wprowadziłem płyn do hamulców do zamka i po kilku chwilach /1 min/ wydmuchiwałem kilkakrotnie sprężonym powietrzem-kompresorem - używając szmatki do przetarcia można też pompką , powinno poskutkować . Powodzenia
No właśnie z głowicy nie chcę rezygnować z powodu wykorzystania chłodzenia wodą całego "kompresora". Powietrze z kolektora wydechowego wychodziłoby na zawór zwrotny i chłodnicę na wzór WAN. Silnik faktycznie musiałby być tak jak piszesz. Potrzebuję 10 bar. Zamach i tak zostanie. Taka teoria.
Witam ponownie Panowie, wracam jeszcze z jednym zapytaniem. Do agregatu jest zewnętrzny mały walizkowy (jednofazowy) kompresor podłączany do agregatu przez gniazdo 230 V 3P 16 A na obudowie agregatu. Kompresor ma dodatkowo swój bistabilny włącznik. Działa to tak, że jeśli kompresora nie włączamy włącznikiem (ale jest podłączony kablem zasilającym do...
Zbiornik przeponowy na linii C.W.U nie przyjmuje powietrza. Odkręciłem dziś całą tą złączkę z wentylem w środku, po podpięciu do niej kompresora powietrze przechodzi, czyli wentyl sprawny. W zbiorniczku widać taką gumową membranę, delikatnie ruszyłem śrubokrętem, chodzi swobodnie góra-dół. Po ponownym zakręceniu, na kompresorze 8 atmosfer i nie przejdzie...
To na pewno musisz, chłodzenie to box z pudełka z procesorem ? To i pastę zmień na procesorze. Możesz mieć cieplej, ale bez przesady z taką temperaturą przy nicnierobieniu. Gdyby tyle było u mnie, to miałbym restart przy ok 80C wg OCCT, na szczęście mam zapas 40C, a nie 24. Też się czyści, z tym że bez rozebrania zasilacza możesz za wiele nie przeczyścić,...
No okej, u mnie to jest tak, ze odrazu jak butla pusta, to kompresor przepuszcza tamtędy powietrze-im więcej, tym szybciej, jutro dam dokładane zdjęcia wszystkiego i pomyślimy wtedy :)
Nie sądzisz że jak zrobi bez zaworu to presostat po wyłączeniu kompresorów wypuści całe powietrze z butli?
Z wentylatorem jest wygodniejsza (tylko kabelek zamiast kabelka i wężyka), cichsza i wydmuchuje powietrze bardziej jednostajnie a nie w uderzeniach.
Jedynie co podróbke dalem to wężyk podcisnieniowy od paliwa nwm czy ma znaczenie????....silnik piaggio mam ... i uzywany odblokowany ecu wstawiony ..króciec nowy i regulator ciśnienia ale wszystko oryginalne ...a rure mam od niskich obrotow rezeonansowo ..czyli yasuni Dodano po 2 I mechanik mysli ze to cos z kompresorem powietrze .. i ma jakies pierscienie...
Jak w zbiorniku jest powietrze i jest zimny to nie chce się uruchomić No jak jest to jak ma się włączyć? Włączy się jak ciśnienie spadnie.
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co tak właściwie wydobywa się z kompresora Głównie powietrze... Otóż po otwarciu zaworu który znajduje się pod zbiornikiem powietrza, zaczęła wydobywać się jakaś ciecz (domyślam się że woda) Woda, ewentualnie woda z olejem. i zaczęły "wyskakiwać" małe kawałki które od razu się topiły, to też woda w stanie stałym ? Jeśli...
Z pastą lepiej sam nic nie kombinuj. Na pewno nie zaszkodzi przeczyścić laptop z kurzu kompresorem albo sprężonym powietrzem w sprayu. Przez rok trochę kurzu się nazbiera na radiatorze.
Ciśnienia pracy klucza i kompresora są zbliżone? Jaka wydajność kompresora, jakie zapotrzebowanie na sprężone powietrze ma klucz? W jakim cyklu może pracować kompresor?
Ja miałem też tak że w bojlerze ciepła a dalej nie chciała iść. Pierwsze sprawdziłem czy w studni jest woda ale wszystko ok. Później odkręciłem rewizje (wpierw wypuszczając wodę) w bojlerze żeby sprawdzić czy nie ma nieczystości które mogą przeszkadzać i o dziwo tylko naloty i warstwa rdzy. Z tego co myślę przyczyna było zbyt małe ciśnienie, mino że...
Chyba to się łódka na wodzie. Kompresor musi mieć wydmuch. Najpierw nabijesz kompresor , potem wypuścisz powietrze przez układ w 15s i kolejne 5minut czekania na ciśnienie. I tak cały dzień.
Twoje podejrzenia są słuszne. Zacznij od wyczyszczenia np. kompresorem lub sprężonym powietrzem wentylatora cpu zasilacza. I pokusiłbym się o wymianę pasty termo przewodzącej miedzy cpu a radiatorem. Resety mogą być spowodowane przegrzewaniem się procesora (cpu) ale nie wykluczam też awarii zasilania (zasilacz) lub samej płyty głównej.
Kochani, proszę o pomoc, jestem zupełnie zielona w tej sprawie, nawet nie wiem jak i gdzie szukać takiej informacji Chodzi o kompresor - sprężone powietrze - czy podlega on kontroli UDT?
Fotka przedstawia częściowo rozebrany katalizator z wkładem niestety nie widać stopnia jak był zapchany ale dmuchając w wydech kompresorem powietrze prawie wogóle nie miało przelotu.Wycisnolem wkład na prasie i zaspawalem wkładając rurke na przelot do puszki po katalizatorze.Cykanie przekaźnika też rozwiązałem czyszcząc połączenia masowe i dokręcania...
Jak to mówią, jest zatarty. Pewnie pracował beż oleju lub na starym. Przy kompresorach śrubowych olej to podstawa, gdyż jest smarowany mgłą olejową, potem olej jest "odsysany" od powietrza w separatorze olejowym i powraca do obiegu.
Tłok w gmp końcówka do kompresora i pchać powietrze przez świecę. Może jest słaba kompresja i wraca odmą. Do zapłonu najepwniejsza jest lampa stroboskopowa.
Ten większy. Kompresor samoróbka? Bo inaczej powinien być w układzie zawór zwrotny i presostat, który w momencie wyłączenia silnika upuszcza powietrze z przewodu pomiędzy butlą a sprężarką. W ten sposób w momencie startu sprężarka a tym samym silnik ma "łatwiej".
Czyli kompresor powinien włączyć się bez problemu jak jest nawet około 5 bar? Wiadomo, że jak się włączy kompresor (gdy nie ma w nim powietrza) i dobije powietrze do pełna (jeżeli jest podłączony do prądu cały czas) to włącza się automatycznie jak tylko potrzebuje powietrza.
Turbo, czyli turbina, czyli kompresor wtłaczający powietrze do silnika pozwala tego powietrza wtłoczyć więcej (niespodzianka) a zatem można spalić więcej ropy (oleju napędowego) w komorze spalania. Więcej płonącego oleju, to więcej energii, zatem moc silnika wzrasta. Trzeba tylko zwiększyć dawkę oleju napędowego, bo inaczej to nic dobrego z tej przeróbki...
Naszych poznać także po czerwonym siliconie, a zaufanie do zachodu (Holandia) straciłem po zakupie scani R, walnięta uszczelka kompresora, czujnik abs, brak narzędzi na wyposażeniu. Sprzedali właśnie dla tego kompresora, który tłoczył powietrze do układu chłodzenia, trudno to było zdiagnozować, a naprawy tam są bardzo drogie. Ale to wszystko wyszło...
Po co przełącznik gwiazda trójkąt? Silnik nie powinien mieć ciężkiego rozruchu bo presostat spuszcza powietrze pomiędzy sprężarką a zaworem zwrotnym.
Najpierw pokręć nakrętką znajdującą się pod grubą sprężyną.Ściskając sprężynę podniesiesz ciśnienie wyłączania.Po wyłączeniu (pompy,sprężarki),wypuszczaj ciecz(powietrze), regulując śrubą u góry(wcześniej popuść nakrętkę)doprowadzisz ,do załączenia urządzenia w odpowiednim ciśnieniu.
To odprężnik. Powinno z niego dmuchać, ale tylko w momencie uruchamiania kompresora. Ułatwia rozruch. Jeśli powietrze ucieka cały czas podczas pracy może być nieszczelny, mieć uszkodzoną uszczelkę.
zaczęło syczeć uchodzące powietrze z wentyla. Zakręciłem szybko kapturek Było to bez sensu. Trzeba było kilkakrotnie wcisnąć "iglicę" zaworu i pewnie by pomogło. Wentyl do wymiany, uszkodzenie nie z winy kompresora.
panowie, czy wypróbowano mój pomysł? może spróbować z cienkimi rurkami w olej i powietrze z kompresora? napiszcie jakie skutki Proszę zdania rozpoczynać wielką literą. Będzie czytelnie. Regulamin. mod - mirrzo
Witam spalinowy cztero cylindrowy chłodzony powietrzem
Może być byle mało lepki i nie za wiele oraz nie zapomnij o uziemieniu i osłonie rozruchu!!!! i prxekonserwuj rozruch jeśli nie jest półprzewodnikowy (tylko taki zezworą rozbieralny tego wymaga) abyś się nim trochę pocieszył oraz pamietaj że będzie zabierała trochę oleju i pchała wraz ze sprężanym powietrzem.
Jedyne sensowne i racjonalne zastosowanie kompresora bezolejowego to zasilanie w powietrze unita dentystycznego. Nie bać się, kompresor olejowy wcale nie wprowadza oleju do wydmuchiwanego powietrza, no chyba że jest totalnie styrany.
Weź pistolet od kompresora przyłóż do końca przeczyść powietrzem. Tak z jednej potem od środka w miarę możliwość. Na przyszłość to się leje paliwo przez lejek i nie trzyma w dziwnych bańkach.
Napompowałem innym kompresorem i widzę że powietrze ucieka na łączeniu felgi z opona, czyli mleczko powinno to bez problemu załatwić?
Mam hydrofor starego typu - 300l ocynkowany grudziądz z 1985 bez przepony Co kilka miesięcy muszę kompresorem dobijąć powietrze, maleje histereza - (naturalna utrata przez rozpuszczanie się tlenu w wodzie?) raczej nie wynika to z nieszczelności. Czy ktoś rozważał umieszczenie pod ciśnieniem jakiegos innego gazu obojętnego w zbiorniku tak aby raz na...
Witam . Silnik typowy w kompresorach ,w których nie ma wyłącznika odśrodkowego (widać na zdjęciu że przewody żółte wychodzą ze stojana silnika. Podłączony powinien być ; -żółty-czarny (zasilanie 230V) -żółty -czerwony (kondensator) Do sprawdzenia kondensator,zawór zwrotny miedzy kompresorem a zbiornikiem ,jak również presostat (który ma w sobie zaworek...
zamówiłem nowy presostat i dalej wyrzuca ciśnienie zaworem bezpieczeństwa i po chwili dopopowuje! Co daje sygnał do wyłączenia kompresora po nabiciu ciśnienia ?
Elektrozawór dedykowany do kompresorów bezolejowych służący do odpowietrzenia pomp i przewodów tłocznych po zakończonej pracy kompresora. Elektrozawór przez większość czasu podczas pracy kompresora nie powinien upuszczać powietrza. i Jeszcze za elektrozaworem jest zawór zwrotny(wkręcony do zbiornika), który też jest zepsuty. Po wyłączeniu elektrozawór...
Pneumatyka, czyli kompresor, zbiornik na powietrze i siłownik pneumatyczny.
Oszczędność energii = zmniejszenie mnożnika CPU i działa z niższym taktowaniem. Przedmuchaj go jeszcze powietrzem z kompresora to się polepszy bo może powstawać throttling powyżej pewnej niebezpiecznej temperatury dla CPU.
Czy kompresor posiada zbiornik na sprężone powietrze? Na zdjęciu go nie widać.
podejrzewam ze zgodnie z ruchem wskazówek zegara bo śmigła które są na kole pasowym wskazują ze maja chłodzić silnik (chyba) i leci tak ze wyciąga powietrze od kompresora. Pokaż foto tego śmigła.
Kupiłem kompresor śrubowy flottair 640 silnik deutz 25kw po uruchomieniu przy otwartych zaworach jest ok ale jak zamknę zawory podające powietrze kompresor gaśnie dusi się własnym powietrzem co to może być co zarobić z tym ??
Przy pomocy kompresora wypompowałem powietrze z lampy, efekt taki jak sie spodziewałem czyli nic. ide ją napełnić gazem i zobacze co z tego wyjdze!!
jeśli 85 stopni w spoczynku to zmień termikę (przeczyść zmień pastę na cpu w najgorszym wypadku przedmuchaj sprężonym powietrzem lub kompresorem) jeśli to nie da rezultatu to sprawdź obraz na zewnętrznym monitorze w najgorszym wypadku będzie potrzebny rebailing grafiki.
Wydajność na ssaniu z punktu widzenia użytkownika jest informacją zbędną, często mogącą wprowadzać nawet w błąd. Ważna dla nas jest wydajność efektywna na podstawie której jesteśmy w stanie oszacować czy kompresor podoła zapotrzebowaniu na powietrze. Dobrze by było gdyby producenci podawali ciśnienie przy jakim zmieżyli tą wydajność.
Zeby sprawdzić musi być olej w sprężarce na sucho nie sprawdzisz. Tak sprężarka spręża powietrze palcem nie utrzymasz.
Witam. Posiadam kompresor firmy airbox 200l 12.5 bar. Kompresor mam od dwóch lat i jest bardzo mało używany. Zauważyłem że długo pompuje od 0 do 12bar 10min. Dane kompresora na foto z tabliczki. Co mogło mu się stać przepracował może 5 godzin przez dwa lata. Czy te pompy są naprawialne, czy tylko wymiana.
Ok dobił do 6 i przez włącznik zeszło powietrze do 5... kompresor nieprzerwanie pracował
Prawdopodobnie zużyły się membrany .... Lepiej kupić nowy kompresor niż łatać ten stary.
kompresor uciekając powietrze kompresor spalinowy powietrze kompresor olejowy powietrze
ustawić rozrząd skoda octavia ogniwo peltiera zwarcie przeprogramować sterownik
Amplituner Technics - świeci kontrolka, brak dźwięku Konfiguracja serwera SMTP w drukarce Xerox 6605