komputer chlodzenie

Znaleziono około 922 wyników dla: komputer chlodzenie
Podstawowa forma zapytania: komputer chłodzić
  • Komputery Chlodzenie,ACER ASPIRE 5720G wyłącza się

    Posiadam PC Acer Aspire 5720G o parametrech Procesor Intel Core 2 Duo T5250, pamięc 1GB DDR2, Grafika ATI 512Mb Radeon HD 2300Hyper Memory. W czym tkwi mój problem, podczas pracy po właczeniu kilku programów na raz wskaznik użycia procesora skacze od 90% do 100% poczym po pięciu może dziesięciu minutach...

    Komputery Modding & OC steczu2   01 Mar 2009 18:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2575
  • monitor nie reaguje-delikatny wstrząs zawieszał komputer

    Oczywiście próbowałem uruchamiać komputer z odłączonym dyskiem i napędem. Odłączyłem również obudowe (nie wyciągnąłem jej tylko fizycznie z obudowy, zrobię to za parę chwil). Dodano po 4 Witam, Uruchomiłem samą płytę z procesorem bez pamięci i kart. Otrzymywałem jeden długi i dwa krótkie...

    Komputery Hardware blaskowaty   11 Sty 2016 21:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 807
  • Tuning wizualny mojego komputera

    1. Moze byc pozawijany, giac bym nie gial bo 100 razy wytrzyma a potem popeka. 2. Jak ktos keidys slusznie zauwazyl: Wiatraki sa na polu, w pececie sa wentylatory - popraw. 3. Maja byc widoczne tak jak ty tego chcesz. "Tuning" zaczynasz od swojego, autorskiego pomyslu - my mozemy pomoc z doborem czegos,...

    Komputery Modding & OC levi_pl   30 Lip 2010 08:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2181
  • komputer dla ARCHITEKTA do 7 tys. RENDEROWANIE

    Podstawowe pytanie - czy komputer bedzie krecony? Osobiscie do profesjonalnych zastosowan nie katowalbym mocno sprzetu bo renderowanie w 100% obciaza wszystkie rdzenie, cpu niezle sie grzeje i... nie chcemy blue-screena po np 5 godzinach renderowania. Jesli tak, to nie widze uzasadnienia dla tak dobrej...

    Komputery Co kupić? Szermetka   16 Paź 2013 18:45 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 11109
  • Dodatkowe chlodzenie po zakupie nowej grafiki

    Siemka, właśnie zalozylem nowa karte graficzna i chodzi ona dosc glosno i mam pytanie czy mozna dodac jakies dodatkowe chlodzenie do komputera? ( dodaje dodatkowo zdjecie komputera wewnatrz) Komputer : Procek : AMD Athlon(tm) II X3 440 Procesor 3.00 GHz Płyta główna : MSI GF615M-P33 Karta Graficzna...

    Komputery Co kupić? Milkovsky   06 Sie 2013 22:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 936
  • Komputer się wiesza burczenie w glosnikach reset pozostaje.

    Powiem tak wracajac do tematu, zainstalowalem najnowszego DX11 i pogralem sobie tak na spokojnie caly wieczor ani razu sie nie wylaczyl. Przetaktowalem procesor z 2.66 na 3.12 GHz i pogralem znowu z godzinke i zwiecha tym razem burczenie mialo inne brzminie niz na taktowaniu 2.66 dziwne powiazanie jak...

    Komputery Hardware Podpucha1985   23 Kwi 2010 22:24 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2816
  • Jaki komputer do 5000 zł + monitor?

    Płyta główna: MSI Z97-G43 [404zł] -> Procesor: Intel Core i7 4790k [1509zł] -> Karta Graficzna: MSI GTX 970 Gaming [1559zł] -> Pamięć Ram: Crucial ballistix Sport 8GB 1600mhz CL9 [189zł] -> Zasilacz: XFX core ts 550W [255zł] -> Dysk Twardy HDD: WD blue 1TB [235zł] -> Chłodzenie procesora:...

    Komputery Co kupić? Hoteak   20 Sie 2015 12:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 618
  • GTX 570 - Komputer nie uruchamia się

    Ogólnie dochodzę do wniosku ,że nie opłaca się kompletnie kupować używanych kart graficznych. Wydajność wydajnościa ale 3 moje ostatnie karty kupowalem uzywane i kazda padla. Radeon 5750 Formula 1 GB - padla usmazyla sie, chlodzenie chodzi. Gigabyte Radeon 6850 1 GB - padla usmazone tranzystory -...

    Komputery Hardware 2801434   06 Wrz 2016 19:48 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 852
  • komputer włącza sie na sekunde

    Witam, wczoraj w swoim komputerze wymienilem procesor oraz plyte glowna,komputer wlaczyl sie bez zadnych problemow zainstalowal sterowniki i wszystko bylo w porządku az do dzisiaj. Gdy dzis rano postanowilem wlaczyc komputer po naciśnięciu Powera na obudowie ten nawet sie nie ruszyl.wiec wziąłem komputer...

    Komputery Hardware Heksargon   24 Lut 2016 20:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 495
  • Trudne do zidentyfikowania zawieszanie sie komputera.

    Witam! Jakis czas temu zlozylem sobie komputer. Chodzil bezproblemowo przez okolo 3 miesiace nastepnie ale niestety potem dosyc czesto zaczal sie zawieszac. Jedyne co zaobserwowalem to, ze wystepuje to w sytuacjach gdy mialem uruchomione kilka programow. Pierwszy trop to, ze chlodzenie nie wyrabia....

    Komputery Hardware bl4ky   02 Wrz 2007 21:33 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1167
  • Komputer do gier >4200 zl

    Witam , chcialbym sie poradzic jakie podzespoly do komputera wybrac. Komputer bedzie sluzyl tylko i wylacznie do gier i przegladania internetu i nagrywania filmow z gier. W cenie do 4200-300 zl ma sie zmiescic: -buda -monitor -windows ... bedzie overclockowana. Procesor rowniez. Karta i...

    Komputery Co kupić? 452387   28 Lip 2011 18:42 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2034
  • Jakie chlodzenie na i5-4670K ?

    Witam ! Nie dlugo kupuje komputer i nie jestem zdecydowany jakie chlodzenie kupic. Chcialbym ciche i zarazem wydajne. Budzet - moge dac nawet 250 zl. Domysla sie ze dobre bede te z Noctua tylko model. Chlodzenie musi zmiescic sie na : - Intel i5-4670K - Corsair Carbide Series 300R - ASUS GTX780TI...

    Komputery Co kupić? mamis638   10 Mar 2014 10:18 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3273
  • Kolejny odcinek z serii 'Komputer mi się wyłącza'

    Jeszcze raz sciagnij chlodzenie z procesora. Dokladnie zetrzyj stara paste. Procesor wyciagnij i dokladnie sprawdz czy styki w sockecie sa na swoim miejscu (u mnie po wyjeciu procesora jeden styk sie przesunal i nie moglem uruchomic komputera). Jak socket jest OK to zaloz dokladnie procesor i zamknij...

    Komputery Hardware Zo0m   18 Mar 2010 22:42 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1846
  • Jak się sprawuje komputer w akwarium?

    Siema, osobiście nie eksperymentowałem "aż" tak ze swoim kompem, ale mam do czynienia z owym w szkole. A więc powiem Ci tylko tyle że super sprawa, wszystko ładnie, cicho... Działa chyba już ok. 2 lat, ale z tego co mówili, to podobno zasilacz ma mniejszą żywotność w takim oleju... ale czy to prawda?...

    Komputery Modding & OC OlekM-ce   10 Lis 2010 07:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2059
  • komputer-co kupic? procesor,karta,plyta

    Witam chcialbym kupic nowe czesci do komputera, ale nie wiem czy beda wsopracowaly z tymi co mam. Oto co mam: - Procesor AMD Athlon 450 x3 - Karta graficzna GTX-275 - Plyta glowna asus m4a77t/usb3 - Zasilacz OCZ700SXS - Pamiec 2x KINGSTON DIMM DDR3 2GB 1333MHZ (KVR1333D3N9/2G) - chlodzenie...

    Komputery Co kupić? wariato   30 Kwi 2014 15:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 969
  • Komputer wiesza się bez przyczyny- sprzęt?

    Wyraznie widac, ze wina lezy po stronie zbyt wysokiej temperatury cpu. Zmiana pasty nie pomogla jak wyczytalem, ale mam pytanko... Czy radiator procesora bardzo szybko sie nagrzewa czy jest zimny ? Jak jest zle zalozone chlodzenie, to nie ma sily, zeby procesor sie nie przegrzewal i wylanczal. Wystarczy...

    Komputery Hardware leven   26 Lis 2009 20:41 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1416
  • Komputer mi się wyłącza, uruchamia się ponownie, nie reaguje

    Nalezaloby w pierwszej kolejnosci dokladnie odkurzyc wnetrze komputera. Juz widze ten korzuch :D Sciagnij chlodzenie z procesora, usun stara paste i nanies swierza. Dokladnie zaloz chlodzenie i uruchom. Przy okazji wyczysc karte grafiki i pozostale urzadzenia. 3 lata bez czyszczenia to katastrofa !

    Komputery Hardware Mental84   07 Mar 2010 12:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3354
  • Jaki procesor do tego komputera? Lga775

    Witam Posiadam następujący komputer: Pentium d820, ram 2gb 667mhz, płyta ecs 945p-a (fsb do 1066); dysk 500gb, zasilacz fortron atx-350pnr (350W); grafika gf 9500gt 1gb ddr2. System: win7 prof 64bit. Chce wymienić w kompie procesor, bo na samym systemie już troche muli. Budżet tak max...

    Komputery Co kupić? andre_wj   21 Maj 2011 19:29 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3952
  • Komputer nie wlacza sie..

    Witam. Korzystalem dzis normalnie z komputera, gdy nagle chcialem skopiowac plik z pendrive na pulpit - nie dalo sie. Po chwili zacial sie komp wiec go zresetowalem.. No i od tej chwili zaczely sie problemy - monitor juz przestal odpowiadac, caly czas na stanie wstrzymania jest. Rozkrecam obudowe...

    Komputery Hardware Kasek21   29 Paź 2011 15:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1090
  • Własny ;) - Składanie komputera

    Witam. Chciałbym złożyć komputer i potrzebuje opinii ;). Czy te części da się jakoś złożyć? Poniżej razem z linkami ;): Procesor AMD Phenom II X4 955 3,2GHz Black Edition SAPPHIRE RADEON HD6670 2GB 2048 CHLODZENIE ARCTIC Asrock 970 Extreme4 Pamięć RAM GOODRAM 8GB DDR3 8192MB Dwa...

    Komputery Co kupić? pawwelekk   23 Mar 2013 10:50 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1713
  • Bluescreeny Win 7 64 bit, jaki program do testu komputera?

    mam pytanko zlozylem ostatnio komputer no i jakis czas temu sypal mi bluescreenami nawet przy instalacji windows myslalem ze to za mocno chlodzenie przykrecone no i poluzowalem jest ok...ale mysle ze to nie bylo tego przyczyna powiedzcie mi jakim programem sprawdzic stabilnosc wszystkich podzespolow...

    Komputery Hardware bury 20   05 Sty 2014 14:10 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1830
  • MSI P43-C51 - Komputer się przegrzewa

    Panowie, doradźcie mi co kupić bo nie znam się za bardzo ... Chłodzenie procesora: Zasilacz: ... wymianie zasilacza komputer od razu zaczął lepiej chodzić. Było za mało pasty na procesorze, przy okazji wymieniłem chłodzenie na lepsze i teraz wszystko jest ok. Dziękuje...

    Komputery Hardware P!k!   09 Lut 2014 15:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1221
  • Wylaczajacy sie komputer, brak mozliwosci uruchomienia systemu.

    Witam Mam duzy problem z kompem, cztery lata temu zmodernizowalem kompa do konfiguracji: Procesor i7 860 Chlodzenie Triton 70 Plyta Asus P7f55d-e (uzywana) Karta grafiki Sapphire Radeon R9 270 4GB GDDR5 DUAL-X Zasilacz OCZ 900 Dysk SSD Micron c400 256GB i stary dysk wd20ears. Pamiec geil 2x4GB...

    Komputery Hardware Phantom69   03 Mar 2018 15:24 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 324
  • Abit NF7-S rev 2.0. Chlodzenie chipsetu---problem

    Witam!! Posiadam ta plytke od 1,5 mca. Kiedy komputer jest zimny i sie go odpali, wentylator chipsetu strasznie charczy. Trwa to jakies 10 sekund i uciazliwy halas zanika. Takie zachowanie sie wentylatora kwalifikuje go do wymiany. Jakie chlodzenie polecacie?? Pozdro

    Komputery Hardware Marx666   24 Maj 2006 00:42 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1805
  • Thermaltake CLP0596 vs Thermaltake Frio OCK - chlodzenie

    Witam. Mam problem , bo zamówilem sobie komputer w którym chlodzenie nie pasuje pod socket LGA 1155. Dostalem propozycje zamienne . oraz któro bardziej mi polecicie pod wzgledem jakosc/cena?

    Komputery Co kupić? marcellos   08 Sie 2012 15:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 478
  • Potrzebne chlodzenie do i7-4770k

    Witajcie, Potrzebuje kupic chlodzenie do komputera. Cel: Server Minecraft, Autocad i Premier pro, Jak i okazyjne granie w wysokich ustawieniach. I trzeba taki zeby czasem pamieci nie zawadzaly. Moj chwilowy zestaw: Intel i7-4770k Asrock Z87 Extreme6 Corsair Vengeance Pro 1866Mhz ( narazie...

    Komputery Co kupić? michal333   21 Gru 2013 20:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1296
  • piszczenie po wlaczeniu, rozkrecone chlodzenie

    Nie złożyłeś tak jak było. Nie da się złożyć chłodzenia tak jak było bez wymiany pasty. Możliwe że procesor teraz bardzo szybko się przegrzewa a możliwe że uszkodziłeś coś innego. chcialem sobie nalozyc paste termoprzewodzaca, rozkręcilem chlodzenie i zorientowalem sie, ze nie mam go w domu. Wiesz...

    Komputery Początkujący 310artur   04 Kwi 2016 20:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 453
  • bezpośrednie chlodzenie kryształu atlona

    Próbuje się stosowac różne metody, robia to amatorzy ale robią terz fachowcy, na razie większość z nas uzywa wiatraków które sa mało efektywne. Nie słuchaj rad w stylu daj sobie spokój, bo tak myslący ludzie nie robia zadnych postępów, każde zagadnienie postawione jeko problem godne jest uwagi i rozważenia,...

    Komputery Eksploatacja CKsrv   21 Lut 2004 01:33 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3109
  • Jak domowym sposobem wyciszyc komputer?

    najlepiej to zastosowac chlodzenie wodne i oblozyc obudowe od wewnatrz matami bitumicznymi. Chlodzenie wodne mozna zrobic samemu, ale lepiej kupic gotowe bo to nie jest az tak duzy wydatek w porownaniu do efektow. Cena to okolo 100 - 150 zl

    Komputery Hardware Dominik S   17 Lis 2004 20:22 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 10418
  • chlodzenie najtaniej <hahaha>

    A ja się z Wami nie zgadzam. Owszem, po usunięciu bocznej ścianki dyski mogą się grzać bardziej, jeśli przy zamkniętej obudowie są owiewane powietrzem z otworów w przedniej części obudowy. Ale temperatura procesora (karty graf, mostka na płycie gł. itp.) najczęściej spada o kilka stopni. Powód jest prosty...

    Komputery Hardware Adamch1   07 Sty 2005 09:20 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1284
  • Głośny wentylator w komputerze...

    paredziesiat zeta taki wentylek moze kosztowac (oczywiscie moze i znacznie wiecej, tylko po co:) ) Warto sie rozejrzec np. na Allegro - sporo tam tego. On mial tak od poczatku czy cos mu zaszkodzilo? Bo jeszcze innym sposobem jest zwolnienie wiatraka. Szybkoobrotowe bywaja glosne. Ale to zalezy czy...

    Komputery Hardware maxim03   12 Sie 2006 12:24 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7479
  • Resety komputera prawdo. przez Karte Graficzna

    Witam Chlodzenie grafiki jest boxowe, a dokladnie takie chlodzenie : wentylator jest chyba lekko zatarty bo halasuje, ale czekam aktualnie na paczke z nowym chlodzeniem. Co do BGA posiadam Hot Aira PT-852, jezeli kwestia bedzie samego " wygrzania " to pol biedy, ale postawienia na nowo to raczej...

    Komputery Hardware Draks_Maxim   28 Lis 2007 23:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 953
  • Dodatkowe chłodzenie do komputera

    Wodne chlodzenie to wydatek okolo 200$ i nigdy nie bedzie chlodniej niz temperatura w pokoju,moze to chlodzenie poprzez cooler do wina nie jest najlepszym rozwiazaniem-wymaga modernizacji.Ja spojrzalem na to inaczej.Jest to bardzo tania buda z efektownym wygladem,wyciszona i wejdzie pod biorko.Otwierasz...

    Komputery Eksploatacja PAWEŁ74   28 Sty 2008 22:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2438
  • Chlodzenie... Wydajność oraz głośność. Co i jak ?

    Witam panowie. Jako iż że jestem nowy na tym forum, mam kilka pytań. :) Mianowicie... Mój znajomy ma komputer który chodzi non stop 24/7 . Kiedyś zapytałem go czy się nie przegrzewa. Pokazał mi Podsumowanie w Everescie płyta główna 10, procek 25, dysk 20. Powiedział mi o chłodzeniu cieczą. Przy czym...

    Komputery Modding & OC Karaczan   22 Wrz 2009 10:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1208
  • Komputer wyłącza się, zbyt duża temperatura czy procesor?

    Przecierz wyraznie masz gotujacy sie porocesor. To nie pierwszy monitoring, ktory pokazuje temperature cpu ponad 100 st C. Skoro komputer wylancza sie bardzo szybko a odczyty temperatur sa tak wysokie to musisz zajac sie chlodzeniem cpu. Metodologia poprawnego zalozenia chlodzenia jest bardzo prosta. Wystarczy...

    Komputery Hardware mepol   11 Sie 2010 09:27 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 27175
  • E-8400 3,00GHz obciążenie komputera

    Zdejmij chłodzenie z procesora , wyczyść , daj nowa paste , jesli wtedy bedzie sie grzał to albo zle zalozyles chlodzenie lub masz walniety procek.Jesli masz wciskane chlodzenie to musisz bardzo uwazac zeby nie zlamac plyty i poprawnie zatrzasnely sie spinki , tu bardzo latwo o zły montarz i wtedy masz...

    Komputery Hardware b2r   19 Lis 2010 21:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 692
  • prośba o opinię nt komputera klasy Core2Duo

    Kult5 - teraz mnie przeproś. Wątek zamykam, proszę mnie nie uszczęśliwiać tekstami, które nie odpowiadają ściśle na zadane przeze mnie pytania. Jeżeli nie mają Państwo nic konstruktywnego do dodania na zadane pytanie, proszę nie spamować.

    Komputery Co kupić? 452387   18 Lut 2011 21:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1823
  • Resetujący się komputer nowy, po serwisie, po zmianie listwy zasilającej

    Ja wiem czy za wysoka. Innym te phenomy grzeja sie do okolo 62 stopni. Chlodzenie nie jest boxowe, kupilem jakiegos artcic coolera TX3 za 100 zł. Dodano po 3 Ja wiem czy za wysoka. Innym te phenomy grzeja sie do okolo 62 stopni. Chlodzenie nie jest boxowe, kupilem jakiegos artcic coolera...

    Komputery Hardware adamadi33   06 Sty 2012 12:43 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 2169
  • Komputer do gier za max 3000 zł

    więc tak. 360 zł na obudowe i chłodzenie. - 143 zł obudowa - - 153 jedynie ta z tych dobrych... już lepiej by było na morele.net wziąść: - 153zł - 137 zł

    Komputery Co kupić? Barsa8   05 Paź 2012 19:42 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1590
  • windows 7 - całkowite zawieszanie komputera (inny)

    Zaktualizowałem tamte obrazki na górze. Wypatrzyłem kilka podkładek chłodzących i jest taka jedna z wentylatorem 120 mm, o którym napisałeś: [url=]1 wentylator 120mm oprócz niej znalazłem też takie: [url=]1 wentylator 200mm [url=]3 małe wentylatory i cicha 11 dB [url=]3 małe wentylatory bardzo...

    Laptopy Hardware 1029525   21 Gru 2012 00:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3378
  • [Składam] - Czy dobrze składam komputery?

    Chlodzenie Intela jest o niebo lepsze od Amd bo nie |re jak smok wiec na dluzsza mete zwroci sie ze 2 razy bo mniej za prad. Wiec mysle ze bedzie dobre chlodzenie. Ta plyta ma chipset B75 wiec nie mysl o OC.

    Komputery Co kupić? Atari65XE   13 Mar 2013 18:17 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1323
  • Komputer AMD Phenom II czy oplaca mi sie taki zlozyc?

    Ale dobra przejdzmy do tego co podalem . Skoro uciagnie gry te co chce to mi taki wystarczy . A teraz pytanie do Ciebie . Jakie chlodzenie kupic do takiego komputera nie zbyt drogie lecz dobre . Chlodzenie tylko dziala w glosnosci dzialania komputera?

    Komputery Co kupić? Roccat   13 Mar 2013 19:03 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1494
  • komputer stacjonarny czy laptop (do 2,5tyś)?

    podaj numer tel zadzwonie i powiem komputer skladany z dobrych podzespolow a w ostatnich 2 miesioacach dofinansowalem w niego okolo 2000tys. sprzedaje bo potrzebuje laptopa kupic. Samam obudowa kosztowała 449zł;-) Dodano po 53 a jak juz ciekawa jestes to co mi tam;-) Obudowa ENERMAX HOPLITE ...

    Komputery Co kupić? zieloczek100   13 Maj 2013 18:13 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 13641
  • Regeneracja komputera do 400zł

    Witajcie! Potrzebuje zregenerować mojego PC. Specyfikacja to -AMD Althon X2 [AM2] +4000 -procek -2GB DDR2 -ram -Radeon X1950 PRO -grafika -Gigabyte pod AM2 -plyta glowna -Rodzynka na cieście MUSTANG 400W -zasilacz Zastosowanie to gry. OC jak najbardziej Zlozylem cos takiego Procek -Phenom...

    Komputery Co kupić? tonsilkid19   08 Lis 2013 20:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 594
  • Kupuje składaka (komputer), co wybrać?...

    Zestaw pod OC: Procesor: i5 4690k [1059zł] -> Płyta Główna: Msi Z97-G43 [410zł] -> Obudowa: Zalman Z3 [159zł] -> Karta Graficzna: MSI GTX 970 [1565zł] -> Zasilacz:XFX Core TS 550W [255zł] -> Cooler CPU: Silentiumpc Grandis XE1236 [158zł] -> Pamięc Ram: Crucial Ballistix 8GB 1600mhz CL9...

    Komputery Co kupić? PanSkoczyslaw   10 Sie 2015 17:59 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 594
  • Komputer do obliczeń i pracy w środowisku CAD

    To proponuje ci i5 4960 + chlodzenie przydaloby sie a to nie duzo kosztuje do 170 zl juz dobre chlodzenie kupisz np 130 zl Be Quiet! Pure Rock (BK009). Do tego płyta główna H97 PC Mate. Zmienilbym dyski tez na czesciej wybierane przez uzytkownikow na HDD WD Blue 1T a SSD na Samsunga EVO 850 . Zasilacz...

    Komputery Co kupić? Oszek1220   23 Lis 2015 18:19 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 1086
  • Komputer do gier wyłącza się po 2-3 godzinach grania. W nocy działa.

    Ale masz brudu w obudowie a o kablach nie wspomne. Wyjmij wszystko z obudowy , wyczysc i poskladaj raz jeszcze. Procesor najlepiej przeczysc alkoholem izopropylowym to samo chlodzenie i naloz paste chociaz ja na Twoim miejscu bym to chlodzenie boxowe zamienil na cos lepszego

    Komputery Hardware bamper69   08 Cze 2016 09:16 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 1509
  • wybór komputera do grania na 4-5 lat - 4000pln

    Zestawy od producentow PONOC sa stabilniejsze. Ale nic konkretnego nie wiem, slyszalem tylko takie opinie. No i zwykle drozsze. Moga miec tez plomby na obudowie, przez co kazdej zmiany czy czyszczenia bedziesz musial dokonac w autoryzowanym serwisie. Cierpia na problemy z dedykowanymi zasilaczami, chociaz...

    Komputery Co kupić? n.vision   17 Sie 2016 12:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 402
  • Chlodzenie ciecza

    Johnny. O ile dobrze Cie zrozumiałem to nie interesuje cię chłodzenie wodne z zastosowaniem bloków wodnych, chłodnic, pompek, węży i wody destylowanej czy innej cieczy. Ty chcesz zanurzyć cały komputer w jakiejś cieczy nie przewodzacej aby go chłodziła. NO TO GRATULUJĘ POMYSŁU :-) Zaden olej mineralny,...

    Komputery Hardware DWAserwis   15 Mar 2003 03:45 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2481
  • chlodzenie grafiki ,stabilność

    witam, mam taki problem ze mam problem z komputerem instalujac widowsa wyjolem wszystkie czesci wszystko przeczyscilem zostawilem karte grafiki wylaczylem wszystkie kontrolery i dopiero po wielkich trudach zainstalowalem windowsa ale stwierdzilem ze nie chodzilo o to ze powylaczalem wszystko tylko o...

    Komputery Hardware Agentlos   29 Cze 2005 23:21 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 549
  • Dodatkowe chlodzenie kieszeni z radiem...

    witam, chcialbym dolozyc wentylator z tylu kieszeni od radia, zauwazylem ze w kieszeni niezle grzeje sie tylny radiator w samym radiu, zreszta sm radiator ma dosc utrudniony dostep do wymiany powietrza, wiatrak ktory znalazlem, pochodzi z komputera sun, model TA150DC C33842 Nominal Voltage (V) 12 Voltage...

    CarAudio Bartek_Wosik   09 Lip 2005 23:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2179
  • Chlodzenie olejowe z wykorzystaniem ukladu wodnego

    hihi na syberji niemieszkam :) i tostera w komputerze też nie mam.. borygo ma tą zaletę że nietworzą się osady w przewodach i w chłodnicy.. układ chłodzenia cieczą jest tylko po to żeby komputer chodził bezgłośnie.. jedyny wiatrak jaki mam w kompie to jest widoczny na zdjęciu wiatraczek 12cm.. i kręci...

    Komputery Eksploatacja dodii   15 Sie 2005 10:36 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 5855
  • duron 1800- jakie chlodzenie przy podkrecaniu?

    Pamiętam moją zabawe w odblokowania cache... zakończyło się tym że komputer miał przywieszki podczas bootowania. Ale to że trafi się na partię nieuszkodzonych duronów to obecnie cód... chyba że allegro ale tam ceny są nieraz tak śmieszne że bardziej opłaca się kupić Athlona bo taniej wychodzi :)

    Komputery Eksploatacja CIUKU   12 Sie 2005 00:14 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 2101
  • Pasywne chlodzenie zasilacza ATX

    Witam Czy jest realnym zrobienie pasywnego chlodzenia zasilacza peceta? Czy zastosowanie odpowiednio duzych zebrowanych radiotorow umozliwilo by skuteczne odprowadzenie ciepla? Zalezy mi na wyciszeniu komputera, ale nie chce robic chlodzenia wodnego. Jesli same radiatory by sobie nie poradzily to moze...

    Komputery Eksploatacja marci84n   18 Gru 2005 17:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1095
  • Pasywne chlodzenie zasilacza ATX

    Witam Czy jest realnym zrobienie pasywnego chlodzenia zasilacza peceta? Czy zastosowanie odpowiednio duzych zebrowanych radiotorow umozliwilo by skuteczne odprowadzenie ciepla? Zalezy mi na wyciszeniu komputera, ale nie chce robic chlodzenia wodnego. Jesli same radiatory by sobie nie poradzily to moze...

    Projektowanie Układów k4be   17 Gru 2005 11:20 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5165
  • Jakie chlodzenie zastosowac

    Jeśli nie będziesz wyprawiał na tym komputerze bóg wie jakich cudów, to tak wysoce wydajne chłodzenie możesz sobie podarować. Z doświadczenia wiem, że już nawet boxowy radiator spisuje się świetnie na A64 3500 Venice. Jeśli nie planujesz ekstremów, proponuje większość gotówki przeznaczyć na naprawde...

    Komputery Hardware /|\Atari   07 Sie 2006 12:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 860
  • Jak zrobic chlodzenie komputeraz z molexa na dwa wiatraczki?

    Niech kolega nie przesadza. W większości dostępnych na rynku obecnie komputerów, zadziała zabezpieczenie termiczne. Zawsze jest jednak pewne ryzyko, że... nie zdąży.

    Początkujący Elektronicy HONDAS   29 Sie 2006 04:59 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1134
  • Stara RivaTNT i chlodzenie

    Mam takie male pytanie. Czy Riva TNT M64 może działać bez akywnego chłodzenia? W jednym komputerze zatarł się wentylatorek i zaczął strasznie wyć więc go całkiem zdjąłem. Na chipie jest standardowy, bardzo cienki radiatorek, który strasznie się grzeje. Po kilku minutach aż parzy i troche mnie to niepokoi....

    Komputery Hardware PL_Marco   23 Wrz 2006 13:07 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 953
  • Dodatkowye chlodzenie Amplitunera Technics

    Wentylatorek z komputera na 12V znaleść w zasilaczu odpowiednie napięcie i podłączyć do zasilacza wzmacniacza

    Audio Serwis nostromo2   07 Lip 2007 20:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1999
  • wydajne chlodzenie pod AMD socket A

    A co byscie poradzili do 130zl?? i zeby dalo sie pozniej wlozyc na jakis lepszy socket jak np. AM2 czy to mozliwe? Ja zakupiłem Zalman CNPS 7000B-Cu LED za 119zł w [url=]Komputronik - Zalman na CPU jest wieloplatformowy , co daje możliwość montażu w różnych komputerach, tylko trzeba sprawdzić...

    Komputery Eksploatacja altcomputing   16 Wrz 2007 11:04 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2417
  • Uszkodzone chlodzenie zasilacza

    o kurcze mam powazny problem z zasilaczem a konkretnie z wiatraczkiem.Przedwczoraj tak mi smierdzial komputer jakims spalonym czyms patrze z tylu a tu wiatrak stoi:!:to ja bez myslenia wziolem dlugopisem pchnalem tego wiatraka i sie kreci.i teraz jak wlaczam komputer to on sam sie nie wlaczy trzeba...

    Komputery Hardware gruchaa   07 Gru 2007 14:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1145
  • MSI GF NX6600GT-VIVO --> Spalone chlodzenie

    Witam wszystkich Mam problem jak w temacie. W karcie spalił sie wentylator (zatarł, przegrzał odkleił i wypadł). Sama karta żyje, do końca był obraz bez artefaktów ( jak tylko poczułem swąd spalenizny wyłączyłem komputer) Teraz mam pytanie, jakie zastępcze chłodzenie mogę na tej karcie zamontować?...

    Komputery Hardware krisyo   22 Sty 2008 19:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 840
  • Chlodzenie kompa plynem do chlodnic

    Przewodzi prąd, czasami borygo stosuje do chłodzenia wodnego, ale nie do zalewania części komputera ;)

    Komputery Modding & OC dangerousrider   30 Mar 2009 11:41 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6353
  • Jak zalozyc chlodzenie Arctic na HD Radeon 4850 Power Color

    Na pewno polepszy się jej chłodzenie i się nie będzie komputer wyłączał podczas grania.

    Komputery Modding & OC bandzior2   05 Maj 2009 15:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2448
  • Bezposrednie chlodzenie przez wode rdzenia procesora.

    Witam! Doświadczenie to powstało aby rozwiać wszelkie wątpliwości w temacie, a przy tym zaspokoić własną ciekawość. Razem ze znajomym postanowiliśmy doprowadzić wodę bezpośrednio na rdzeń procesora. Pomysł nie nowy, wiec pionierami w tym kierunku nie jesteśmy. Metoda ma już swoją nazwę, która brzmi...

    DIY Poczekalnia kotek34   22 Maj 2009 10:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4256
  • chlodzenie (wentylator dwupinowy)

    Dziękuję za odpowiedź :) Zapomniałem dodać, że komputer jest jeszcze na gwarancji przez rok :D , a rozebranie wentylatora na pewno zostawiłoby po sobie jakiś ślad, chociaż by poruszoną naklejkę. Jeśli wymienię cały wentylatorek to w razie potrzeby będę mógł włożyć z powrotem stary i wszystko będzie wyglądało...

    Komputery Modding & OC rozo   11 Paź 2009 23:35 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2905
  • Optymalne chlodzenie procesora - jakie chłodzenie

    Powiem tak jeśli masz zabudowany komputer w meblach co jest normą ! w dziwnej taniej obudowie bez wentylacji i nie czyścisz radiatora raz na 2 miesiące to może być tego wina w 95% następne 5% to kręcenie procka ,złe ustawienia bios kupione panele na allegro żeby wyciszyć pracę wiatraków , wada płyty...

    Komputery Modding & OC ralfio   25 Lut 2010 09:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1446
  • HD4850 i chlodzenie accelero S1 rev.2 kilka pytań.

    A nie sądzisz że to chłodzenie wystarczy i nie trzeba dodatkowych wentylatorów. Jeśli w oryginalnym chłodzeniu nie było żadnego radiatora to znaczy że jest on tam ni potrzebny, nie mniej jednak zamontowanie tam radiatora nie wpłynie negatywnie na pracę karty. Dobrze myślisz jeśli chodzi o schemat...

    Komputery Modding & OC Karaczan   23 Mar 2010 22:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2201
  • Jakie chlodzenie i na co do lepszych osiagów.

    Witam mam komputer co ma se lata 2. (nawet fajne) Ale dobra do rzeczy, Mam grafike geforce 9600gt , Pamiec 2x1gb Good ramu ddr2 i procek amd athlon 64 x2 5400+ (2,80 ghZ) I teraz pytanie moge wydac na chlodzenie maksymalnie 120zł ( bez dostawy). Mam orginalne chlodzenie na procku i jeden wiatrak...

    Komputery Modding & OC cappy121212   22 Cze 2010 21:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1110
  • Jakie chlodzenie dla AMD ATHLON II X2 250

    Na tych płytach czujnik pokazujący 79 stopni to błąd. Temperaturę procesora pokazuje czujnik oznaczony Aux. Zwróć uwagę że temperatura 79 stopni nie zmienia się. Masz tak od chwili włączenia komputera jak i po wyjściu z gry. Możesz go ignorować, nie pokazuje NIC. A propo chłodzenia, Frezer albo Pentagram...

    Komputery Co kupić? Kosa1337   11 Sie 2010 18:26 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 5135
  • Chlodzenie procesora amd phenom II 1055T x6 obroty wentylatora box

    tez myslalem nad zmiana chlodzenia tylko nie wiem czy takie az obroty powinien osiagac box wentylator podczas grania komputer chodzi jak odkurzacz posiadam starego kompa intel 2 duo e 8200 i tez boxowy wentylator i takiego czegos nie ma nie wyje tak w stresie

    Komputery Modding & OC arci310   13 Maj 2011 12:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4508
  • Fiat Seicento.. 2000rok. Nie działa licznik, chlodzenie silnika, wspomaganie.

    i to tez ma związek z tym, że ma troszkę za duże ładowanie? Zmieniłem regulator napięcia bo myślałem ze on nawalił, ale jednak to nie on. ;/ Dalej jest troszkę za duże. A mam jeszcze pytanie jesteś w stanie mi powiedzieć gdzie mam zajrzeć by to naprawić gdzie tego szukac?;/ Aha podłączałem się jeszcze...

    Samochody Elektryka i elektronika Pawel wawa   11 Sie 2011 12:36 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4129
  • Chlodzenie do i5 2500k - czy będzie OK ?

    Mam zamiar kupowac niedlugo komputer. Jezeli ktos chce obejrzec w calosci zestaw to: [url=]Link Do chlodzenia CPU(bedzie podkrecany) mam zamiar uzyc Cooler master hyper 212 plus i pasty Arctic cooling mx-2. Czy moze ktos doswiadczony wypowiedziec sie na ten temat? Zasilaczem bedzie: Corsair 650TX...

    Komputery Co kupić? Celes   02 Sty 2012 23:39 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 4795
  • Chlodzenie mam dobre ale nie chlodzi.

    Moj problem jest taki, ze w NVIDIA control panel moc chlodzenia mam automatycznie ustawiona na 4,5%. Oczywiscie moge reczenie to przestawic na wiecej ale po ok. 5 min spowrotem samo sie ustawia na 4,5% mocy. Najwiekszy problem mam podczas grania bo jak gram wiecej niz 1godz to moj komputer sie nagrzewa...

    Komputery Co kupić? kcpr11   03 Paź 2011 20:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1082
  • Najlepsza obudowa zapewniajaca najlepsze chlodzenie

    Obudowa, to nie wszystko. Nie napisałeś w parametrach kompa nic o chłodzeniu. Wszystkie Phenomy II x4 oraz x6 mają chłodzenia jak suszarka. Ja kupiłem nowego kompa, z x6 na pokładzie i dobrze wentylowaną obudową. Komputer złożyłem w piątek, a w poniedziałek zakładałem nowe, DOBRE chłodzenie :D W związku...

    Komputery Modding & OC t.luk   21 Sie 2012 13:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4752
  • [Zlecę] Gigabyte 7970 x4 - wysoka temp. pracy, chlodzenie cieczą, lub?

    Witam, mam problem z chlodzeniem kart gigabyte 7970, 4 sztuki zamotnowane w komputerze i spiete crossfire. Wszysto dziala ok, ale karty maja pracowac 24 na dobe z maksymalna wydajnością. Temperatura max 80 stopni mnie interesuje dobrze by bylo 75 ;) bo w tej chwili po prostu prawie się pala ;) i nie...

    Komputery Bazar sklorpion   07 Maj 2013 22:54 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 3150
  • ANTEC KUHLER H2O 620 - Chlodzenie wodne czy powietrzne

    własnie miejsca mam niedużo bo kupiłem nowa obudowę jak składałem komputer i w bocznej klapie mam wentylator i musiałem zrezygnować z mojego starego chłodzenia Zalman CNPS9700LED.. które było naprawdę kozak gdy używałem go do chłodzenia q6600.. więc niby MACHO HR-02 jest lepszy od Zalman CNPS9700LED?

    Komputery Modding & OC Koksik22   11 Cze 2013 13:33 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 3948
  • Lenovo 3000 n200 - Nie dziala chlodzenie

    Przerobiłem wentylator na wejście usb, chodzi super, tylko problem nie ustąpił. Komputer cały czas się wyłącza mimo, że radiator ani procesor nie są gorące.

    Laptopy Hardware boro1234567   03 Sty 2014 23:06 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1509
  • Alfa Romeo 156 jtd - chlodzenie, wentylatory pracują po przekręceniu kluczyka

    pod komputer jeszcze sie nie podłaczałem narazie przejże tą instalacje może gdzieś sie robi jakies zwarcie na kablach no nic będe tego szukał aż to zrobie jak dojde co sie stało to dam znać Dodano po 3 a klima chodzi bez zarzutu wszystko jest sprawne w 100 % Dodano po 1 a klima chodzi bez...

    Samochody Początkujący tzok   14 Kwi 2014 21:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2001
  • Msi chlodzenie problem z wymianą

    Witam. Jestem w posiadaniu obudowy IBOX FORCE 2108 Płyty głównej MS-7528-010 MSI Intel G31M3-F Zasilacz: Logic 520W 120mm Fan Grafika Gigabyte gtx660 oc A więc. Chciałbym zakupić cooler na płytę główną SilentiumPC FERA2 HE1224 CPUCooler. + dołożyć do tego 1 wiatrak (możliwosc na 2 ) i moje pytanie...

    Komputery Modding & OC Battlefieldek   04 Sie 2014 09:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1320
  • Jak schlodzic PC lub gdzie dac dodatkowe chlodzenie typu wiatrak komputerowy?

    Witam.Mam problem z schłodzeniem komputera o tusz przy graniu komputer się przegrzewa już odrazu mowie ze pasta termo przewodząca jest i komputer jest czysty. Pc: Procesor:AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+ 2.10 GHz RAM:1 GB System:Windows 7 Ultimate Sp 1 32 bit Karta Graficzna:Geforce...

    Początkujący Naprawy Eyzer1337   11 Lip 2015 21:23 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 801
  • - chlodzenie dark rock pro 2 - dziwna sprawa

    Procesor i7 860 Chlodzenie Triton 70 Plyta Gigabyte p55a-ud4 Zasilacz be guiet!puure power 10 600w 80+ silver Karta grafiki Sapphire Radeon R9 270 4GB GDDR5 DUAL-X Pamiec geil 2x4GB 1600 Obudowa Zalman Z9 Plus Po zalozeniu chlodzenia dark rock pro2 komputer resetuje bios, wlacza sie po 2...

    Komputery Modding & OC robson1999   13 Mar 2018 11:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 432
  • Audi a4 b8 1.8 tfsi niskie chlodzenie

    A kto wie co dokładnie pokazał za błąd komputer i jakie parametry odnośnie tego.

    Samochody Początkujący Mateusz1111111   01 Lis 2019 00:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 123
  • Problem z wlaczeniem komputera

    Witam. Moj problem polega na tym, ze od niedawna przy wlaczaniu komputera zaczely sie pojawiac dziwne pixele (czym kolwiek to by nie bylo) i zaraz po zaladowaniu windowsa przechodzi w "power saving mode" i nic sie nie dzieje. Awaryjnie komputer sie odpala normalnie i monitor dziala. Zrobilem format,...

    Komputery Hardware Siles   18 Lut 2011 00:37 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2148
  • PC - Po kazdej akcji komputer zawiesza sie

    Z góry przepraszam za brak polskich znakow, ale system linux - na którym wlasnie siedze - nie obsluguje ich. Otoz, problem pojawil sie z dnia na dzien. Gdy wlaczylem komputer to wszystko przebiegalo pomyslnie dopoki nie zalogowalem sie. Sama akcja logowania sie - tam gdzie napis "Zapraszamy" - trwala...

    Komputery Hardware AnyKey   11 Mar 2014 03:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 876
  • Komputer nie chce się włączyć

    Witam. Z gory przepraszam za brak polskich znakow (linux live cd). Otoz mam problem z komputerem. Mianowicie. Wczoraj wszystko bylo ladnie pieknie, postanowilem sformatowac komputer, podczas formatowania byl spokoj, nic sie nie stalo. Po formacie od razu zoptymalizowalem system (robilem tak co rusz,...

    Komputery Hardware Ganomant   29 Lip 2016 23:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 489
  • Problemy z gwarancją na komputer

    Kolega jak sprzedaje komputery (w swoim sklepie), nie ma ani gotowych zestawow z certyfikatem gdyz ten jest wystawiony na poszczegolne elementy (ani razu w swoim zyciu nie widzialem aby zestaw NTT albo OPTIMUSA mial naklejke CE na swojej obudowie), ani nie sprzedaje komputera z gwrancja na caly zestaw...

    Komputery Hardware wladek83   28 Gru 2008 20:07 Odpowiedzi: 64    Wyświetleń: 6219
  • Komputer startuje brak sygnału i obrazu na monitorze.

    Witam, Otóż mam taki mały problem. Dokupilem sobie dość dużo nowych komponentów do komputera.Wlasciwie złożyłem cały zestaw od podstaw. Problem tyczy sie tego, iż nie ma sygnału od karty graficznej.Przy włączeniu komputera nie pokazuje sie żaden obraz.Nie uruchamia sie bigos ani nic innego.Na monitorze...

    Komputery Hardware chkrystek   05 Wrz 2012 15:29 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 12513
  • Komputer sam sie uruchamia

    Witam, mam ostatnio dosc dziwny problem z komputerem. Od poltora miesiaca sam sie wlacza w nocy, na poczatku bylo to codziennie miedzy 3 a 4 rano po czym gdy go wylaczylem to rano nie chcial sie wlaczyc. Rozebralem caly komputer i wyczyscilem, przez jakis czas chodzil normalnie i znowu cos sie stalo....

    Komputery Hardware broda79   16 Lis 2014 10:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 636
  • Miesieczny komputer sie restartuje.

    Witam, miesiac temu zlozylem sobie komputer z specyfikacja: Processor Intel i7-6700k Plyta glowna MSI z170a gaming m7 Karta Graficzna MSI 970 gtx Zasilacz Corsair RMi Series™ RM650i (650W) Chlodzenie Corsair H105 240mm HyperX Fury Black Series 16 GB (2 x 8 GB) 2133 MHz DDR4 SanDisk...

    Komputery Hardware irondick   13 Lis 2015 14:44 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1143
  • Kupno nowego komputera, a podłączenie wentylatorów.

    Mam zamiar kupić nowego PC-ta. Sprzęt będzie złożony w miejscu jego zakupu. Większość podzespołów została przemyślana przeze mnie (mam nadzieję) dość szczegółowo. Komputer będzie używany do standardowych zadań (amatorska obróbka zdjęć, multimedia), oraz do gier. Wszystko było jasne i proste dopóki...

    Komputery Modding & OC Lemur80   22 Sie 2016 21:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1647
  • Komputer skladany - Czarny ekran po czyszczeniu..

    Witam, Otóż jakoś rok temu skladalem komputer z takimi podzespolami: Karta Graficzna Geforce GTX1050ti Windforce Procesor AMD FX 8350 8x 4.0 GHz Ram 4GB 2x 1600 Mhz Crucial i Kingston Płyta główna Gigabyte GA-970A-DS3P Zasilacz Chieftec CTF650 14C 650w opis problemu: Komputer skladalem...

    Komputery Hardware Loaderer   05 Paź 2019 12:49 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 561
  • Komputer nie działa ?

    witam mam problem , mój komputer startuje normalnie chyba wszystko jest ok. ale nie zalącza sie monitor . Problem pojawial sie już kiedyś , początkowo myślalem że to karta graficzna , ale okazalo sie w serwisie że to dysk , w serwisie powiedzieli że musze wymienić dysk , ale nie zrobilem tego tylko...

    Komputery Hardware _666_   07 Paź 2006 12:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3015
  • Komputer w odtwarzaczu VHS

    Płyta główna "leży" krzywo gdyż "podłoga w obudowie była nierówna. Płyta jest na stałe przykręcona do standardowej blachy z normalnej obudowy która jest natomiast przykręcona do oryginalnego dna obudowy. Zasilacz leżący na komputerze był tylko "na chwile" gdyż finalnie miał się tam znaleść 120 watowy...

    Komputery Modding & OC spiderrr0   31 Gru 2008 10:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2950
  • Komputer sam sie restartuje

    Witam, Mam drobny problem z komputerem, a mianowicie. Kilka dni temu dostalem ostatni podzespol do komputera (karte graf) podlaczylem wszystko ladnie, zainstalowalem system lecz po jakims czasie zakonczylo sie moje szczescie. Czasem gdy gram w NFS Shift to komputer lubi sie zrestartowac lub gdy kopiuje...

    Komputery Hardware dzabol   15 Paź 2009 17:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2035
  • Zawieszanie się komputera podczas gry

    Jezeli temperatura, ktora podajesz jest temperatura procesora, to musisz niestety wyciagnac komputer z wneki i go otworzyc. Nalezy sciagnac bok obudowy i zdemontowac chlodzenie procesora. Wyczyscic dokladnie radiator, usunac resztki starej pasty termoprzewodzacej i naniesc bardzo mala ilosc swierzej...

    Komputery Hardware Tirowiec18   02 Maj 2013 15:34 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 4426
  • pasywny komputer do gier (nareszcie koniec)

    mam 3 wentylatory wdmuchujące z przodu 2x 120mm na dole 1x 120mm i 3 wciągające 2x na górze i 1x na tylnej ściance no i jeden w zasilaczu ale ten nie bierze udziału w obiegu powietrza także przewiew jest dobry ;) ps. ugh-zan3 kojarzysz mnie z tematu pasywnego zasilacza?? Gratulacje kolego buckowina....

    Komputery Modding & OC buckowina   02 Lut 2010 10:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2795
  • Wyłączający się komputer słaby zasilacz

    Otóż zacznę od tego że jestem nowa i jak by to powiedzieć komputer to nie moja dziedzina :> ale potrzebuje go na studia tak że zwracam się do was o pomoc ! tak wiec przechodząc do meritum mam problem gdy oglądam np:filmy w sieci to komputer BEZ OSTRZEŻENIA ! się wyłącza :/ potem nie mogę go włączyć muszę...

    Komputery Hardware Ziutka88   16 Mar 2011 15:35 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1256
  • nowy komputer sie wylacza i trzeba poczekac by go ponownie uruchomic

    nie mam polskiej czcionki, pisze zza granicy, prosze nie usuwac tematu Witam! Na poczatek powiem ze przeszukuje rozne fora od kilku tygodni, znajdowalem podobne tematy i pare razy wprowadzalem w zycie , ale nadal problem pozostaje. opis problemu: Wlaczam komputer ktory dziala bez zarzutu i...

    Komputery Hardware fiend_   29 Lip 2011 16:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1331
  • komputer nie wlacza sie POST nie daje sygnalu

    komputer chodzil normalnie, wczoraj wysprzatalem go (odkrecenie radiatora z procka, zmiana pasty, odkurzenie chlodzenia karty graficznej i dyskow) i odpalil. Dzis rano komputer zaczal strasznie wolno chodzic - okazalo sie ze z 2 gb ram system widzial tylko 1gb, odkrecilem obudowe wyjelem kosci ram i...

    Komputery Hardware Qpadkowy   26 Kwi 2012 18:06 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1890