Kupuj, przy okazji będziesz diagnostą z komputerem i sam sobie będzie naprawiał auto, bez zdzierców na stacjach. ;) Ja jak chcę się napić piwa to nie kupuję skrzynki ani browaru. SławeK
Byłem dzisiaj podłączyć się pod komputer. Diagnosta wszedł w czujnik abs i pojechał. Prędkość na komputerze była o jakieś 10 km/h niższa niż na liczniku. Nie mógł wejść w licznik, rozłożył ręce i tyle.
W instalacji gazowej w samochodzie Lanos, na kontrolerze sondy lambda STAG50, przy podwyższeniu obrotów powyżej 3500 przełącza się na benzynę. Po podłączeniu do komputera diagnosta nie stwierdził żadnych błędów. Co może być przyczyną.
Przeszedł w tryb awaryjny. Podjedź do diagnosty na komputer to ci powie jaka przyczyna.
Kolego z całym szacunkiem , masz autko 2009 rok i szukasz trochę po omacku . Po podłączeniu pod komputer diagnosta włączy kontrolki i wtedy masz jasność , dodatkowo błędy i już komplet . Szukasz metod ( może i są prawdziwe ) na poziomie mondeo I bo tam się sprawdzały błyski . Tu nie wiem czy są wiarygodne czy nie . Dobrze radzę bo już nie jeden chciał...
Di gnostyka komputerowa to nie tylko odczyt błędów. Po podłączeniu komputera zasugeruj diagnoście sprawdzenie wysterowania klapy temperatury z prawej strony i wartości temperatury z czujnika strony prawej. Klimatyzacja w tym modelu jest dwustrefowa ?
Też tak miałem z lanosem 1,6 ale mój był również z gazem i to podobno była przyczyna ,że komputer wariuje . Diagnosta nie dał sobie rady z tym problemem.
Własnie jest dokładnie jak opisalem podpiety czujnik to na komputerze diagnosty pokazuje -30 odpiety to +150 i obroty silnika pokazuje z wartoscia ujemna. Wszyscy mowia ze wlasnie temperatura powinna spasc przy odpieciu czujnika a jest odwrotnie.
Witam. Mam od niedawna Forda Galaxy i jest mały problem. Na benzynie śmiga elegancko. Na gazie raz pięknie się garnie, a raz jest mulasty. Po podpięciu do komputera diagnosta stwierdził że uszkodzona jest sonda Lambda. Wymieniłem na nową i to samo. Kupiłem używane i też nic. I tak po wnikliwej analizie zastanawia mnie czy to nie jest uszkodzony komputer??...
Szukac diagnosty z komputerem. Po omacku i na odleglosc nikt Ci nie powie w czym tkwi problem, takimi metodami na "slepo" wymienisz wszystkie czujniki silnika i nadal bedzie zle. Sprubuj moze na poczatek wyczyscic uklad regulacji biegu jalowego ( slynny silniczek krokowy przy przepustnicy powietrza ), LPG ma to do siebie ze zasyfia wszystko oleista,...
Chciałbym jeszcze dodać że auto odpala idealnie i na zimnym i na ciepłym silniku,nie puszcza czarnego dymu a komputer diagnosty pokazywał dobre dawkowanie przez pompowtryski paliwa.Wymienione popychacze oraz przegub wewnętrzny. Dodano po 2 wiązki do przepływki nie sprawdzałem,ale zaraz sprawdzę
Witam posiadam Skodę felicie 1.6 silnik VW... Problem wygląda następująco... Czasami odpala na dotyk,ale nie zawsze... Kiedy muszę pokręcić, chwile silnik zaczyna dziwnie pracować, mianowicie przy około 2,5 rpm przerywa prace podczas jazdy , a na postoju dostaje dziwnych obrotów np 2 tys... Kiedy zgaszę auto i odpalę ponownie , zazwyczaj pracuje już...
tak na prawde może być co kolwiek - diagnoze postawił tylko ten serwis i to co wyświetlacz pokazuje - jak masz namiary na dobrego diagnostę to zapraszam
Witam, od pewnego czasu mój Peugeot ma mniejszą moc, odpala elegancko, żadna kontrolka się nie świeci. Wybrałem się na komputer. Diagnosta po wykonaniu przejażdżki i podłączeniu do komputera stwierdził: prawdopodobnie turbina oraz BSI. Od pewnego czasu jednak zawiesza się bądź nie działa wogóle prędkościomierz I WTEDY co dla mnie jest dziwne AUTO MA...
Sprawdzałem bezpieczniki i są ok na Pn umówiłem diagnostę z komputerem.
Witam Dziękuje za ogólne zainteresownie sie moim tematem. Poblem został rozwiązany. Po podłączeniu samochodu pod komputer diagnosta stwierdził ze poduszka kierowcy i lewa kurtyna są tak jakby nie podłączone. Po rozebraniu stwerdziłem ze nie były do końca wsunięte te plastikowe zatrzaski co są na końcówkach przewodów. Po prawidłowym podłączeniu kontrolka...
Samemu tego nie sprawdzisz, trzeba to podpiąć pod komputer, lub udać się diagnosty.
muszę jednak widzę wymontować jeszcze raz piastę a czy można taką wadę sprawdzić na komputerze u jakiegoś diagnosty co ma program? czy w ogóle jest coś takiego?
Sonda lambda nie ma wplywu na pracę silnika na tzw.króciaku.Mam dla ciebie jeszcze jedną wiadomość a mianowicie samochody z wtryskiem benzyny i zamontowaną instalacją Lpg.po 01 04 2002 muszą posiadać zainstalowany komputer gazowy.Jeżeli diagnosta na stacji stwierdzi jego brak nie podbije dowodu rejestracyjnego.
Ja mam bardzo podobny problem, mam Golfa III 1.6 z wtryskiem Mono Motronic, zainstalowana instalacja gazowa z komputerem. Problemem jest odpalenie rano samochodu gdy silnik jest zimny, gdy natomiast jest ciepło odpali bez problemu, temperatura musi być ok 15 stopni. Też polecono mi wymienić świece i przewody razem z rozdzielaczem, ale nie będę tego...
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem.Jednak proszę zwrócić uwagę iż wcześniej udzieliłem odpowiedzi na zaistniały problem.Wadliwym podzespołem okazał się przepływomierz a błędne wskazania komputera u diagnosty wynikały z faktu zalewania wtrysków, co z kolei było wynikiem uszkodzenia tegoż przepływomierza. Dziękuję za uwagę.
A czy jak był podłączony pod komputer to któremuś "diagnoście" przyszło do głowy żeby sprawdzić ciśnienie doładowania? Sprawdź rurę od EGR do intercoolera.
W berlingo też miałem taki objaw jak piszesz ,dodatkowo przy jeździe na gazie jak wrzucałem na luz to gasł.Pewien diagnosta patrząc na komputer powiedział że jest wszystko dobrze a inny od gazu że coś z sądą jest nie tak.Wymieniłem ją i o problemie już dawno zapomniałem.
A czy to nie jest czasem to samo co mechatronik? Szukałem szkoły elektromechanicznej i znalazłem technika ale już dawno zamknięte. Może akurat to się tak już nie nazywa? A może trzeba się szkolić w kierunku normalnego mechanika a dopiero potem iść na jakieś studia? Sam nie wiem. Proszę o pomoc kogoś doświadczonego odemnie w tych sprawach.
Dzień dobry, Poszukujemy pracownika na stanowisko diagnosty/serwisanta sprzętu komputerowego z umiejętnością czytania schematów, diagnozowania problemów pozalaniowych oraz ich naprawiania. Praca w jednym z salonów firmowych w Warszawie. Gwarantujemy dobre warunki zatrudnienia oraz dodatkowy system motywacyjny. Osoby zainteresowane proszę o kontakt na...
hmm a nie lepszym diagnosta jest BioS komputera ?
A wcale nie koniecznie. Może musiał poprawić po poprzednikach, lub nawet użytkownikach którzy sobie poprawili kierownicę, bo była krzywo. Rozmawiamy o diagnostyce czy naprawach układu kierowniczego. Ci poprzednicy to diagności czy mechanicy? To co ja wiem w tym temacie to jeżeli jest coś uszkodzonego to diagnosta nie zajmuje się naprawą tylko odsyła...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z moim focusem otóż samochód traci moc w przedziale 1800-2100obr. później idzie ok. Dodam że kable WN wymienione wraz z cewką i świecami na nowe oryginalne fordowska, przepustnica wyczyszczona silnik krokowy również czujnik położenia przepustnicy nowy komputer zresetowany. U diagnosty na komputerze wszystko...
Podpiąć go pod komputer diagnostyczny OBD i sprawdzić podczas jazdy jakie parametry pokazuje komputer.Udać się do diagnosty i niech sprawdzi czy nie ma jakiś błędów.
Witam Od paru dni mam taki problem - po wymianie przepływomierza moja Octavia 1.9 Tdi 74 kW jak ją odpalę z rana to po kilkunastu sekundach dławi sie przygasa na obrotach ale nie gaśnie...po kilkuset metrach jak sie nią przejade jest wszystko ok...potem po 2 godzinach od pierwszego odpalenia odpala normalnie bez dławienia sie....i takie rzeczy ze dławi...
W różnych samochodach jest różne "oczujnikowanie". Czujniki mierzą parametry, ich interpretacja należy do diagnosty. Błędy wskazują na usterki czujników - typu przerwa w obwodzie lub zwarcie. Spalanie stukowe potrafią wykryć o ile są od tego czujniki, a nie w każdym samochodzie są, no i są to czujniki akustyczne, więc wykrywają po prostu stukanie, komputer...
No to wszystko w temacie teraz do diagnosty i pod komputer z czytać błędny i dać znać .
Witam mam problem z vectra 1,6 16v po zbadaniu przez diagnoste okazalo sie ze popsuty jest zawor egr wymienilem zawor na nowy i silnik pracuje bez zarzucen lecz w czasie jazdy sa szarpniecia i spada z obrotow czy jak na komputerze u diagnosty nie pokazal sie blad czujnika polozenia walu korbowego to ten czujnik moze tez takie rzeczy robic prosze o pomoc
Jaki masz stopień nasycenia oraz średni dystans między regeneracjami? Jak to sprawdzić? jak podłączy diagnosta komputer to jest możliwość sprawdzenia zajętości filtra?. Wydaje mi sie że filtr nie był regenerowany, poprzedni właściciel zapewniał mnie ze DPF nie jest zapchany i nie mam co go wyrzucać.
Wstawić kierunek LED możesz jak komputer nie wykryje spalonej żarówki to diagnosta raczej się nie przyczepi bo ich interesuje czy kierunki działają i mają odpowiedni kolor. Ale ...... jeśli spowodujesz wypadek i druga strona ci zarzuci że nie włączyłes kierunkowskazu a zaczną sprawdzać twoje lampy to może być nie ciekawie. Homologacja na lampę jest...
Ja bym tak wymienił rozrząd cały komplet. Co do spalania niech diagnosta podepnie pod komputer i sprawdzi czy na pewno sonda do wymiany.
W zasadzie nie tyle komputerem co interfejsem diagnostycznym w podobie do tego : https://obrazki.elektroda.pl/5468407600_... Na komputerze profesjonalnym bylem u diagnosty i nie mam teraz możliwości dowiadywania się jakiego softu używał. W każdym razie stwierdził że trzeba do zajechać do PEUGEOT'a choć myślę że to na odczepnego rada.
Własnie wróciłem od diagnosty,komputer stwierdził ze uszkodzony zawór EGR,ja mam go zaslepiony,twierdzi ze to wina tego zaworu ze po dłuzszym postoju nie chce zapalić. Nie tylko ja go mam zaslepionego czy wszyscy inni maja podobny problem.
Diagnosta stwierdził że wskazania czujników są dobre oraz ciśnienie też. 1- jakie są obroty rozrusznika podczas kręcenia? 2- jakie ciśnienie buduje podczas krecenia? Konkrety proszę. Dodano po 1 Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Diagnosta stwierdził że wskazania czujników są dobre oraz ciśnienie też. I co diagnosta na to? Co powiedział? Że problem...
Czy jadąc do diagnosty komputer wyświetli historię błędów, czy raczej nie skoro nie pali się już lampka? Sterownik powinien zapamietać błędy które wystapiły, także podjechać na diagnostykę nie zaszkodzi.
Witam, ponownie jestem właśnie po wizycie u diagnosty komputer odczytał BŁĄD jako: Sprawność katalizatora za mała (Bank 1) Sugeruje wymianę katalizatora a jednocześnie stwierdza, że czasem przy takim błędzie wymieniając katalizator sondy lambda błąd dalej występuje. Czy coś z tym można zrobić ?
Witam w szystkich zainteresowanych ,kupiłem c5 2.0 hpi 2001r problem polega na tym , że w serwisie po podłączeniu pod komputer diagnosta stwierdził uszkodzenie pompy paliwa oszywiście pali się kontrolka silnika samochód przerywa szarpie i traci moc a gdy wcisnę pedał gazu to jest jeszcze gorzej ale wystarczy wyłączyć i włączyć zapłon i jest wszystko...
Podłączyłem bezpiecznik 15A i jak na razie się nie przepalił, ale silnika nie udało się uruchomić. Szukam taniego diagnosty z komputerem, cena to: diagnoza 40zł i dojazd 20zł
Witam. Mam taki sam problem przy raptownym dodaniu gazu traci moc i wchodzi na tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. mechanik stwierdzil ze to pompa paliwa i zostala wymieniona po wymianie nic sie nie zmienilo u innego diagnosty komputer pokazal za duze cisnienie w ukladzie paliwowym twierdzac ze regulator cisnienia...
Skoro wyświetla się " sprawdź skrzynię" to jak komputer >>>nic nie widzi<<< ????????????????????? To wszystko sprowadza się do tego, że diagnosta "nic nie widzi" komputer sam nie sprawdzi. Skoro szarpie na 1 i R to prawdo podobnie sprzęgło do adaptacji. Bądź uszkodzone.
wszystko tu zależy od interfejsu jaki pani zastosuje. Niestety przy Renault, ważny jest rodzaj interfejsu{komputera} jaki stosuje diagnosta przy sprawdzania auta. Sekwencja zdarzeń opisywanych przez panią, też nie jest bez znaczenia. Pierwszy diagnosta, mógł zwyczajnie skasować "błedy silnika" , przez co dojechała pani do drugiego, jedynie z błędami...
Witam, jeździłem wczoraj na komputer z Mazdą. Komputer wykrył że jest wypadanie zapłonu. Ale nie wiadomo skąd. Diagnosta przejrzał wszelkie możliwe elementy na komputerze i nic. Nie wiadomo z czego wynika to wypadanie zapłonu. Co robi w tej sytuacji. Czy dalej jeździ czy próbowac coś w ciemno wymienic ?
MAcie jakieś pomysły?po podłączeniu komputera nie wyskakuje żaden błąd. Oprocz komputera potrzebny jest jeszcze diagnosta do jego obslugi. Bez kontaktu z samochodem i sprawdzenia jego konfiguracji i parametrow ukladu wtryskowego nie mozna miec zadnych pomyslow.
Witam!!! Mam pytanie bo prawie nic niewiem o tym łączu i mam pytanie czy jest możliwość napisania programu, który jeśli się podłączy robota do komputera będzie takim diagnostą (ten program) że naprzykład pokaże ile razy lewy i prawy czujnik wykrył przeszkode i inne sprawy Moge urzyć Attiny2313 lub atmega8 ale wole na razie attiny2313. Chodzi mi o to...
Diagnosta wziął samochód na dokładniejsze oględziny i wyszło z komputera, że została wykryta nieszczelność w układzie dolotowym. Już się umówiłem na rozbiórkę kolektora ssącego w celu sprawdzenia, gdzie auto dostaje lewego powietrza. Dam znać czy udało się to naprawić. Termin na przyszłą środę.
Sama zamiana siłownika sprzęgła niewiele da, musisz skalibrować siłownik, skalibruj też skrzynię biegów po demontażu/montażu. Chyba musisz się przeprosić z Nową Wsią - lub inny serwis VOLVO - Kutno, Poznań, potrzebny komputer dignostyczny i wprawny diagnosta.
Wydaje mi się, że diagnosta kiepski, albo do niczego ten komputer. Czym dokładnie to bada?
System wtrysku Digifant bardzo wyrafinowany system,pomoże tylko bardzo dobry diagnosta/jest gaz?/.
Pytacie jak sprawdziłem ten czujnik temp.powietrza.Po wyciągnięciu go z kanału przed filtrem powietrza okazało się że wewnątrz niego znajduje się coś w rodzaju opornika a jedna ze stopek tego oporniczka była po prostu luźna, poza tym dzień później stwierdził to diagnosta na komputerze
To zmień diagnostę. Silnik prosty jak budowa cepa. Tylko ta pompa lucasa. zmieniłem, pojechałem na inny komputer i za kolejne 60 zl dowiedzialem sie, ze nie ma błędów w silniku. Jakieś inne pomyslu? Nic ci nie wykazało na tym komputerze? Żadnego błędu luzów zaworowych, kompresji, lejących wtrysków, kompensacji temperatury, za niskich obrotów rozrusznika....
Tak, w radiu. Przysmażyło się. Posiadanie multimetru nie czyni z Ciebie diagnosty. Dobra rada, pojechać do elektryka a póki co odpiąć radio. Sam, to co najwyżej napięcie ładowania możesz sprawdzić.
Nikt tu nie wróży z kontrolki silnika - do mechanika z komputerem od Forda i wszystko będzie jasne. Diagnosta będzie wiedział co zrobić - a jak nie, to pisz na forum błędy z kompa i na pewno spece od Forda coś Ci powiedzą.
Wyczytaj manualnie te bledy i podaj dokladnie tak jak sie wyswietlaja i w jakich sterownikach . ( Komputer diagnostyczny podalby wiecej szczegolow ,wiec rozwaz wizyte u diagnosty )
Popraw link bo nic nie wchodzi. Komputer i bledy to nie wszystko. Licza sie parametry i doswiadczenie diagnosty.
Liczyłem raczej na wykaz usterek a nie jakieś subiektywne oceny bezsensu. A diagnosta to nie komputer, też ma gusta może nie jest fanboyem audi lubi coś inne.. Skoro podbił pozytywnie to znaczy brak usterek i wszystko mieściło się w normach..
Utrata ciśnienia w szynie CR. Możliwe przyczyny: wtryskiwacze, pompa, zawór na szynie CR, zawór proporcjonalny na pompie CR, wyciek paliwa, zapchane filtry paliwa. Zacznij od wymiany filtrów. Jak nie pomoże, to szukaj ogarniętego diagnostę z komputerem lub zakładu specjalizującego się w układach paliwowych. Przy wymianie filtrów zwróć uwagę czy nie...
Witam!!! Mam pytanie bo prawie nic niewiem o tym łączu i mam pytanie czy jest możliwość napisania programu, który jeśli się podłączy robota do komputera będzie takim diagnostą (ten program) że naprzykład pokaże ile razy lewy i prawy czujnik wykrył przeszkode i inne sprawy Moge urzyć Attiny2313 lub atmega8 ale wole na razie attiny2313. Chodzi mi o to...
z tego co sie orientuje to egr jest ok , przynajmniej tak wychodzi z wstepnych ogledzin, a jesli chodzi o diagnoze to jak juz pisalem, jedyna informacja z komputera i od diagnosty we fiacie to " uszkodzony polprzewdonik mocy w centralce" i sam nie wiem co dalej , bo nie dysponuje odpowiednim sprzetem aby to sprawdzic, a moze macie kogos kto na podkarpaciu...
darko007--Zaczynamy post dużą literą a na końcu dajemy kropkę .A po drugie do diagnosty niech podepnie pod komputer jakie błędny w ABS są .
byłem właśnie u diagnosty: na komputerze pokazały się tylko błędy: P1359- Cewki zapłonowe 23, przerwa w obwodzie P1336- Wypadające zapłony P1339- Wypadanie zapłonu - cylinder 3 P1338- Wypadanie zapłonu - cylinder 2 rano jak odpaliłem samochód wszystko chodziło ok, check już nie migał... i te błędy się już nie wyświetlały. więc diagnosta odrzucił katalizator......
a może od parownik szwankuje? Dodano po 54 a skoro kontrolka CHECH sie zapala to dobrze by było wpaść do diagnosty pod komputer
Tak, była. Pojawił się błąd sondy lambda został on usunięty. Od tamtej pory problem pojawił się ponownie 3 razy ( 2 razy nie chciał odpalić, a 1 raz zgasł), a po podłączeniu komputera, żaden już problem nie występował. Diagnosta powiedział, że sondom nie ma się co przejmować bo raczej to nie to.
samochód prawdopodobnie wjechał w jakąś głębszą kałuże bo zassało w silnik i urwało korby :/ Pamiętam kiedyś przyjechała E210 500 na lawecie - Pan też tak zeznawał. Tylko nie powiedział, że kałuża miała kilkadziesiąt centymetrów głębokości :D. Auto wjechało w kałużę, silnik się połamał i auto już z niej nie wyjechało... Trochę roboty z wymianą pozalewanych...
Spotkałem się z diagnostą, przy pomocy komputera odczytał że podciśnienie w kolektorze ssącym przekracza 3 krotnie ciśnienie które powinno w rzeczywistości tam panować. Teraz pytanie co to powoduje ? Będę szukał nieszczelności...
.. to tylko kilka potencjanych problemów z kilkunastu możliwych. Więcej danch potrzeba bo coś słaby odbiór w szklanej kuli.. no własnie tak jak kolega pisze..... a moze po prostu pojedz gdzies na komputer i niech mądry diagnosta zerknie co tam złego się dzieje????
Palącą się kontrolką na pulpicie komputer sygnalizuje, że unieruchomił jednostkę, ponieważ np. spadło ciśnienie paliwa w zasobniku do zera (za mało paliwa otrzymuje pompa wysokiego ciśnienia z pompy niskiego ciśnienia). Dlatego zawsze pierwszym krokiem w kierunku rozwiązania problemu jest spotkanie z najbliższym diagnostą posiadającym standardowy diagnoskop...
Ptrzebny ci jest jeszcze komputer i domyslny diagnosta od klimy bo sama maszyna nie wystarczy . Po takich naprawach skasowanie błędu w elektronice czesto uruchamia klimatyzacje , bo błąd zapisany w UCH nie pozwala na jej włączenie . Po drugie sama maszyna do klimy nie pozwoli ci sprawdzić ciśnienia podczas pracy klimatyzacji. Renault wymyśliło "patent"...
ale widzę, że niektórzy sobie nie radzą z komputerami Radzą sobie,w końcu diagności.
byłem u diagnosty i tam na komputerze można było odczytać poduchy i ABS natomiast brak połączenia (łączności) z silnikiem - czy ktoś ma sugestie co to może być, jakie są tego przyczyny
Podłączenie do komputera powinno wyjaśnić przyczynę Twojego kłopotu. O ile diagnosta będzie ogarnięty. Bardzo możliwe ze jest jakiś problem z zasilaniem sterowników.
byłem u diagnosty na komputerze sonda pracuje prawidłowo 0.8-4.7v tylko na benzynie przy odłączonym od sondy komputerze gazowym.Gdy go podłączę napięcie spada 0,8- 2.2v ,ale w dalszym ciągu samochód chodzi na paliwie po przejściu na gaz spada do 0.5v.komputer jest na pewno sprawny bo były podłączone dwa następne i jest to samo. poz.
Witam wszystkich. W mojej pięknej cytrynce 2.0HDI z 2003 roku padł "pedał gazu" dokładnie potencjometr. Byłem na diagnostyce, gdyż był komunikat serwis oraz zapaliła się kontrolka silniczka i jakiś napis na wyświetlaczu. Podczas sprawdzania na komputerze diagnostycznym wykazał mi błąd tego pedału ( w czasie wciskania jest takie miejsce, że nie wskazuje...
Teraz autko jeździ normalnie i pali normalnie tylko tak raz na dwa dni np. przy rozładunku go się zgasi i np. za 30 min nie odpali i tylko na plaka. Diagnosta powiedział że komputer nie pokazuje błędu i trzeba jeździć aż coś się zepsuje. Może ktoś z was miał podobny problem.
Jestem zupełnym laikiem. W trakcie jazdy silnik zaczął nierówno pracować, wciśnięcie pedału gazu nie dawało żadnego rezultatu. Silnik zgasł. Teraz po włączeniu zapłonu silnik pracuje nieregularnie, często gaśnie lub pracuje na minimalnych obrotach. Po wciśnięciu gazu dławi się i gaśnie. O przejechaniu choćby metra nie ma mowy. Próbowałem "poruszać"...
Witam,otoz odebralem dzis auto od mechanika po naprawie glowicy.Pojezdzilem ok 4 km po miescie,pozniej wybralem sie poza miasto.W pewnym momencie podczas rozpedzania sie na 4 biegu samochod zgasl.Zatrzymalem sie sprawdzilem pod maska olej,plyn chlodniczy,czy czasem nie wypial sie jakis bezpiecznik/wlacznik. Po chwili zauwazylem,ze podczas przekrecenia...
Jeszcze może być potrzebny mądry diagnosta z mądrym komputerem :cry: Niestety, na komunikatach licznikowych dla kierowcy i informacjach z internetu w 90 % przypadków nie postawisz prawidłowej diagnozy. EGR przytoczyłem jako najczęstszą przyczynę. Piszesz że wymieniłeś już trzy. Domniemam że wszystkie używane i po wymianie nie skontrolowane pod względem...
No niestety znów to samo ,czyli to nie czujnik obrotów wału ......tylko ze teraz zaraz po zgaśnięciu odpalił na raz już nie wiem co jest . Jak znów podepnę komputer to błędu nie będzie pewno u diagnosty no bo auto pali .
stało się tak ze jadąc do kolegi auto po prostu zgasło . jak postał ok. godziny to zapalił i tak przez dwa tygodnie w końcu przyjechał diagnosta z komputerem powiedział ze pompa do reklamacji skasował stówę i pojechał dodam ze wymieniłem czujnik położenia wału i dalej było to samo czyli pompa . jutro pompa jedzie do gościa i jak będę wiedział co jest...
Witam! Najpierw radził bym podjechać do diagnosty na komputer. Potem w razie braku kodów błedu to już wyższa szkoła jazdy, trzeba naprawdę kilka lat praktyki z Fordami. Mogę tylko podpowiedzieć, że najwięcej problemów w ych autach stwarza sonda lambda i nic nie da odczyt błedów, zazwyczaj nic nie pokazuje, jeśli jest na "wykończeniu" a nie jest całkowicie...
komputer nie wykazał żadnych błędów W ŻADNYM ZAKRESIE w samochodzie, nic, totalne zero Ech diagności.., a co miał niby pokazać ? Zamiast podpinać komputer trzeba podłączyć manometr, zwykły, mechaniczny i zmierzyć ciśnienie oleju zarówno na zimnym, jak i gorącym silniku
Muszę was zmartwić, w moim przypadku był to komputer. Uysterkę udało mi się usunąć samemu. Pomocną ręką był diagnosta w serwisie FSO(Deawo). Stwierdził, że komputer nie widzi sygnału z TPS i chodzi awaryjnie na pozostałych sygnałach. Sugerował żeby nie przejmować sie zbytnio. U reklamującego się naprawiacza dowiedziałem się że jest to typowa usterka...
Miałem podobny problem przy Passacie B5 1.9 90km okazało się, że jedna z świec żarowych miała winę. Także twierdziłem, że świece są sprawne bo wymieniałem jakieś 3mies. wcześniej. Sprawdzałem ciśnienie sprężania i wszystko było ok. Byłem nawet u diagnosty podłączyć komputer i żadnych błędów. Sprawdziłem jednak świece i jedna nie grzała. Po wymianie...
Zaczac od wizyty u diagnosty :) . Trzebaby podejrzec odczyt z czujnika polozenia wysprzeglika na ktory narzeka system . Jedyne co mozesz zrobic bez komputera to spojrzec pod skrzynie czy kabel nie jest uszkodzony mechanicznie ( co rzadko sie zdarza ) , lub .... ....co do klekotania to byc moze ze tarcza sprzegla pogubila sprezyny amortyzujace .Mozesz...
A czy filtr oleju ma coś z tym wspólnego bo nie długo zbliża mi się wymiana oleju??? Może mieć coś wspólnego, gdyż jeśli zakłócenia w pracy silnika są typu "albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa" , to w obecności filtra FAP część niespalonej mieszanki paliwowo-powietrznej przedostaje się do obiegu oleju i jego ilość wzrasta, zamiast maleć. Należy...
A VCDS i VAG mają popsute bloki pomiarowe? Przecież w 6-stym ładnie widać co się dzieje. ZERO błędów. Ale problem jest- diagnostyki i diagnosty potrzeba a nie komputer podłączać.
Witam , Przewody sprawdzone i sa czyste , czujnik wymienilem i dalej to samo :( auto trzyma obroty nawet na rozgrzanym silniku , mam pytanie czy mozna podjechac gdzies do diagnosty z tym na komputer ?? i w jakich granicach miesci sie taka impreza ...
diagnosta od razu widzi w komputerze, że klient w ciągu tygodnia objechał 5 SKP z negatywnym wynikiem, Ale wynik jest pozytywny przecież Po wejściu do biura SKP zanim wjedziesz na halę już jesteś notowany w systemie - i nie da się cofnąć Niestety (?) tak jest tylko teoretycznie. Nikt nie wie czy auto wjeżdża na przegląd techniczny czy np. dziwnie się...
Z tego co wiem to u nas są dopuszczone tylko jednego producenta zamienniki. Nie wiem jak do twojego oświetlenia podejdzie diagnosta, lub obcykany policjant. Sama twoja żarówka musi być dobrze zrobiona skoro komputer samochodu nie wykrył błędu. Miłej i przyjemnej jazdy.
Witam. Posiadam podobny problem. Rano na zimnym silniku bardzo długo muszę kręcić rozrusznikiem. Potem jak już silnik ciepły to pali od strzała. Kąt wtrysku OK, świece OK, aku OK, powietrza w wężyku do pompy wtryskowej brak, czyli zaworek OK. I teraz tak: byłem u diagnosty "na komputerze" i stwierdził, że to może być wina przepływomierza, bo pokazywało...
Witam. Teraz już nie trzeba zmieniać dowodów diagnosta wydaje potwierdzenie z przeglądu i wszystko jest wprowadzone do komputera że pojazd jest dopuszczone do ruchu.
Niby komputery miały ułatwić serwisowanie pojazdów ale okazuje się, że sporo niedomagań nie zwraca błędów w systemie. To prawda, ale prawdą jest też że wielu "diagnostów" nie rozumie do końca co pokazuje komputer, nie potrafi zinterpretować wyników pokazanych przez tester i wymieniają na "chybił-trafił".
W zbiorniku mam około 40l benzyny, instalacja II generacji z racji jednopunktowego wtrysku. Po odpaleniu śmiga bez najmniejszego problemu niezależnie od tego czy jedzie na LPG czy na benzynie. Co do błędów: od długiego czasu jeszcze zanim założyłem gaz spontanicznie pojawia się pomarańczowa ikona silnika z piorunem jednak nigdy nie rzutowało to na zapłon....
Witam. Mam problem z Mercedesem jak w temacie. Mianowicie najbardziej dokuczliwe jest spalanie 13-14l. Przy dodawaniu gazu po wciśnięciu około centymetra pedału silnik strasznie zmula jakby chciał zgasnąć, później obroty i przyspieszenie płynne. Czasami też strasznie kopci. Jak stoję na parkingu i chcę cofnąć to nic nie widać przez dym, ale to rzadziej....
Masz rację być może BSM jest na liście rzeczy które mogą być uszkodzone zaraz po ECU,BSI lub uszkodzonej szynie CAN, każdy Diagnosta ma inną teorię kiedy nie ma połączenia z komputerem, wszyscy rozkładają ręce i mówią tylko serwis. Mam pytanie które z tych części mogę podmienić i sprawdzić a nie są powiązane z imobilizer-em ?
Witam! Sprawa wygląda tak: Byłem u innego diagnosty miał jakiś komputer Bosha, posprawdzał prawie wszystko, nie mógł się połączyć z centralnym zamkiem. Dzisiaj udało mi sie pożyczyć interfejs VAS 5054a (program VAS pc), łączy się samochodem, ale nie da się wejść w menu komfortu. Czy ma ktoś może jakieś pomysły, czy tylko Volkswagen?
diagnosta testy diagnosta pytania diagnosta samochodowy
szczotki alternatora mazda pralka grzałka samsung wiena mostek
drukarki xerox firmware pochłaniacz tuszu pełny
Jak podłączyć myszkę Bluetooth Esperanza do komputera Błąd adaptacji przepustnicy w Fiat - przyczyny i rozwiązania