Ja to widzę tak - albo dobry jeden uniwersalny diagnoskop i uzupełniać "kabelkami" (MultiEcuScan, VCDS, OpelScanner CAN/OP-COM*), albo fabryczne dedykowane testery do najpopularniejszych marek + tani skaner uniwersalny (X431 Diagun, Autel DS708). Jak prowadzisz działalność to raczej zakupy klonów na Allegro w grę nie wchodzą, bo o ile sprzęt możesz...
Nie neguję tego, że elektryk ma rację, musisz jednak sobie zdawać sprawę że kamera w tym aucie nie jest "plug and play". Jest jako oddzielny sterownik i w związku z tym po zamontowaniu powinna być przy pomocy komputera serwisowego odpowiednio skonfigurowana i skalibrowana. Zmierzam do tego, że: - kamera którą masz może wymaga jedynie odpowiednich operacji...
Pewnie główny włącznik świateł sie sypnął. Dokładniejsza diagnoza po podłączeniu komputera serwisowego.
Musisz sprawdzić, czy wyjście zasilacza jest separowane galwanicznie od sieci. Wygląda to tak, jakby miernik miał zwartego plusa z uziemieniem, nie koniecznie metalicznie. Czy obudowę komputera masz uziemioną, tzn. czy zasilany jest z gniazda z bolcem uziemiającym?
Kolego - tu nie ma wróżek na forum. Podłącz auto do komputera serwisowego i odczytaj błędy. Od tego się zaczyna. Jeżeli komputera nie masz, to poszukaj WARSZRATU. Taka jest procedura naprawy współczesnych samochodów - a nie "co Koledzy o tym sądzicie".
Witaj, Tylko po podłączeniu do komputera serwisowego zsynchronizujesz-ustawisz taką samą wartośc,licznik ma swoją wewnętrzną pamięc niezależną od kom.pokładowego Pozdrawiam
Miałem taki problem i nie rozwiązałem go komputerem serwisowym nie znalazłem pozycji do ustawiania obrotów biegu jałowego. Raczej procedura ręczna a nie komputerem, volvo i scania też ma procedurę ręczną ustawiania biegu jałowego.
Błąd czujnika różnicowego blokuje automatyczne wypalanie. Po naprawie trzeba je koniecznie wywołać manualnie przy pomocy komputera serwisowego (o ile nie jest już za późno)
Komputer serwisowy, parametry bieżące. Zakładki synchronizacja (czujniki wału +wałka ) ok = zezwolenie na rozruch. No = brak zezwolenia na rozruch. Dodatkowo jakie ciśnienie na Rayli?
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
witam http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29...
Jest procedura synchronizacji "z ręki" ale korzystałem z niej chyba raz w życiu - tutaj raczej ona nie pomoże. Auto obsługuje komputer serwisowy HHT i przyznam, że kilkakrotnie udało mi się reanimować takie przypadki poprzez ponowne wpisanie numeru podwozia do sterownika. Czemu tak jest? Nie wiem, ale zadziałało.
Jaką tam masz konfigurację? Czy pojedynczy moduł SAM (skrzynka bezpieczników i przekaźników), czy rozdzielony na SAM kabiny i SAM ramy czy może masz już zaawansowany moduł SAM (Advanced SAM)? W każdym przypadku rozmieszczenie bezpieczników i przekaźników jest inne! To nie jest maluch 126p klepany ćwierć wieku w dwóch wersjach! Poza tym zacząłbym od...
Przekroczenie 2 progu emisji spalin. Za długo bez AdBlue albo sa jeszcze inne nieaktywne usterki wpływające na ta usterkę. Z panelu można odczytać jedynie aktywne. Należy sprawdzic czy cisnienie AdBlue i Powietrze normalnie pracuje, sprawdzic czujnik NOx nastepnie skasować usterki komputerem serwisowym. (VeDoc)
ta sama pinologia co do większości sterowników http://obrazki.elektroda.net/99_12177060...
Wizualnie za dużo nie sprawdzisz. Jak jest zgnity (co się często zdarza) to widać od razu - ale najlepiej w wątpliwych przypadkach odczytać wartość ciśnienia z czujnika po podłączeniu komputera serwisowego. Poza tym po wymianie czujnik powinien być skalibrowany.
Da się, ustawisz sterowanie przez przekaźnik i będzie podwyższać obroty do wartości wprowadzonych w komputerze pojazdu (ustawiasz je komputerem serwisowym) na zdr możesz ustawić prędkość maksymalną pojazdu jnp . 5 km/h jeśli podasz jakiś sygnał.... możesz ograniczyć moment obrotowy .. kilka mozliwosci jest. mając KSM można dodatkowo regulować przyciskami...
Czy to jest nowa centrala? Bo nowa centrala nie będąca w czuwaniu i nie alarmująca musi dać się wprowadzić w tryb serwisowy komendą 12345#. Z innej strony - nie lepiej zaprogramować jej z manipulatora? - to prosty sprzęt. To, że modem jest widoczny i prawidłowo skonfigurowany jeszcze o niczym nie świadczy - to po prostu informacja z systemu operacyjnego...
Nie ma opcji na "wyklikanie" tego samodzielnie bez komputera serwisowego ?
Jeżeli rzeczywiście tam masz 936, to w takim przypadku przyczyną tego błędu są: EGR cooler clogged/ carbonized, EGR positioner and/or EGR line system fouled by soot, charge air system oiled up, turbocharger not OK. W tym przypadku producent zaleca skorzystanie z komputera serwisowego SD i postępowanie według wskazówek znajdującego się w nim testu dla...
Należy zacząć od włączenia komputerem serwisowym obsługi alarmu niefabrycznego po sieci can. Nie wiem jaki alarm chcesz montować ale wpiszę ci wszystko bo robiłem ostatnio berlingo. Wszystko znajdziesz przy bezpiecznikach na module: Biały wtyk 10 pin: Pin5:Can l Pin3:Can h Czarny wtyk 10 pin: Pin2:sterowanie kierunkami Pin3:centralny zamek jak masz...
Dla tego numeru VIN program EPC podaje takie numery wtryskiwaczy: 611 070 08 87 611 070 12 87 612 070 04 87 611 070 14 87 611 070 16 87 Dla całkowitej zgodności z procedurą liczby określające kalibrację wtrysków powinny być wprowadzone do sterownika silnika przy pomocy komputera serwisowego.
potrzebuje informacji na temat skrzyni automatycznej 722.6. To jest skrzynia typu EGS czyli sterowana elektronicznie.Notabene producent nie zaleca w ogóle wymiany oleju a jedynie jego uzupełnianie. Samodzielna wymiana oleju może zakończyć się wizytą na komputerze serwisowym SD.To nie jest zwykły automat sterowany mechanicznie i podciśnieniem.
Zakładamy dźwigienkę i dokonujemy odpowiedniej korekty parametrów w sterowniku silnika przy pomocy komputera serwisowego. Jeżeli masz dostęp do programu serwisowego WIS, to procedurę zakładania tempomatu opisuje krok po kroku dokument AN30.30-D-0001A Jeżeli do niego nie dotrzesz, to zestaw części do założenia tempomatu ma nr B6 656 01 49 Nie podałeś...
W Clipie ?Czy chodzi o komputer samochodu ?Musze zajrzeć do instrukcji Clip to komputer serwisowy do Renault. Zapytaj czy mają w pobliskim warsztacie, wyłączą Ci automatyczne włączanie żarówek za 30zł. Musisz wyłączyc automat, żeby założyć ten regulator pwm. Czyli jakie ? Mam od roku Osram Night Breaker, nie narzekam, nawet trochę lepiej świecą. Nie...
Samochód który jeżdzi wyłącznie na gazie powoduje to iż komputer pokładowy samochodu automatycznie zmienia swoje parametry na gaz i już nie powraca parametrami na benzynie . Musisz udać się do serwisu twojego samochodu celem podłączenia do swojego komputera pokładowego w samochodzie, komputera serwisowego który ponownie przywróci program jazdy samochodu...
Odpowiedź dla użytkownika: "dt1": Oczywiście, posiadam oryginalny BIOS z tego laptopa. Jutro będę przy komputerze serwisowym, to wrzucę tutaj ten plik.
Podbijasz kolego ten temat i podbijasz. A co zrobiłeś ze swojej strony? Podłączałeś auto do komputera serwisowego? Są jakieś błędy w tym sterowniku? Robiłeś zalecane testy czujnika? W tym przypadku najlepszy byłby Star Diagnose - komputer specjalnie do Mercedesa. Sprawdzałeś kodowanie wyposażenia czy nie ma jakiegoś błędu? Czujnik był fabrycznie? Jest...
Czy da się go samemu wymienić bez komputera serwisowego ?
Zastanów się może i napisz o co ci chodzi - bo na razie błąkasz się jak nawiedzony :-/ Chcesz wyłaczyć system AdBlue na drodze (awaryjnie) czy chcesz go wyłaczyć w ogóle (w warsztacie)? Na drodze na pewno nie zrobisz tego przez zwarcie kabelków, wyjęcie bezpiecznika lub odmówienie zaklęcia. Czyli ten filmik na youtube to ściema. Nie - to nie jest sciema....
Najprawdopodobniej pojawia się problem któregoś z wtryskiwaczy, komputerem serwisowym jest możliwość sprawdzenia charakterystyki wtrysku co obrazuje w jakim stanie jest sam wtryskiwacz. Pojawia się pewno przydymianie, spalanie wzrosło,auto jest słabe i tarakocze. Jedną rzeczą co też jest bardzo ważna jest separator jeżeli jest szklany to problemu nie...
Mam komputer serwisowy tylko zapomniałem który to był parametr
pod która wtyczkę w tym module jest podłączony? Ja odpowiedzi nie udzielę - powiem dlaczego: PSM ma tak niesamowicie rozbudowane funkcje, ze jego możliwości są daleko większe niż potrafi sobie wyobrazić ktokolwiek (nawet ten, co te moduły zna) Sygnał o którym piszesz może być doprowadzony na rożne sposoby - wcale nie odpowiada za to jedna, konkretna...
Dwa kluczyki otrzymane oryginalnie z samochodem powinny być identyczne. Różnica w wyglądzie może świadczyć o różnych rzeczach - np. o wymienionej obudowie. Niekoniecznie musi być to kluczyk "podrobiony". Było również kilku producentów kluczyków i rzeczywiście różniły się one szczegółami wyglądu. W obecnej sytuacji pozostaje ci podłączenie auto do komputera...
Od pojawienia się podanego błedu/jego skasowania (silnik Euro 6) masz 36 godzin pracy silnika do ograniczenia mocy i 100 godzin do graniczenia prędkości do 20 km/h. Na temat naprawy układu przy podanym błedzie jest odpowiedni dokument serwisowy wg którego trzeba przeprowadzic testy (GI14.40-N-053102) Testy trochę czasu zajmują, do tego trzeba zamówić...
Zadając w EPC pytanie na odwrót - czyli "w jakich autach była montowana pompa 001 446 27 89?" dostajemy odpowiedź, że taki numer w ogóle nie istnieje. Można to z pewnym prawdopodobieństwem wytłumaczyć, że może np. była "usterkowa" i jej numer całkowicie wycofano z dokumentacji żeby utrudnić jej dobranie do auta. Osobiście więc raczej bym się nie upierał...
Nie rozbierałem, ale też raczej 6, a cztery co najmniej podobnie jak we wtyku ładowania. W ramie też jest gniazdo ładowania i baterię można ładować zarówno włożoną do roweru, jak i na zewnątrz. I musi być jakaś różnica, bo u kolegi na zewnątrz bateria się ładowała, a w rowerze już nie. Przed chwilą z nim rozmawiałem i był u sprzedawcy, gdzie został...
Jaki program polecacie do backupu, najlepiej aby robił automatycznie w ciągu dnia lub po wyłączeniu komputera. Ferro używam na komputerze "fiskalnym". Na zwykłym serwisowym Windows robi robotę.
Co to takiego ten „moduł bramek”? Z obrazków można tylko wywnioskować wspólną ich cechę: system trakcji. Ale na pewno tak się diagnozy nie prowadzi. To auto ma bardzo mocno rozbudowaną elektronikę, więc tak jak pisze kolega powyżej: test komputerem serwisowym i jak będą wtedy pytania to się zgłoś.
...sprawdź za pomocą programu Memtest pamięci. Te starsze sprzęty tak z nienacka nie umierały (bez dymu). taka konfiguracja powinna jeszcze chodzić i chodzić (o ile zasilacz pozwoli :) )
A czy ktoś podłączał te auta pod jakiś komputer serwisowy czy inny i sprawdził czy są zapisane jakieś błędy. Bo o tym nie wspominacie.
Światła przeciwmgielne są podłączone oryginalnie do podzespołu moduł SAM + skrzynka bezpieczników. Lewa przeciwmgielna na wtyczkę X7 PIN 5. Prawa przeciwmgielna wtyczka X7 PIN 2. Światła przeciwmgielne mają swój tzw. "kod SCN" (musiałbym jeszcze sprawdzić jaki konkretnie) co znaczy, że konieczne jest uaktywnienie opcji świateł przeciwmgielnych w module...
Po wymianie klocków był podłączany komputer serwisowy? W Volvo od bodajże 2000 roku jest wymagana kalibracja przy każdej wymianie klocków. Pracują wtedy dłużej i komputer nie sygnalizuje awarii.
Witam chciałbym się dowiedzieć czy istnieje interface do diagnozy eberspacherów, czy byłby ktoś w stanie udostępnić dany schemat czy stronkę. Niestety posiadam tylko do Scani przez komputer serwisowy, ale do innych on nie podchodzi.
Witam ponownie. U mnie trochę to trwało. Okazało się, że rozjechało się oprogramowanie silnika. Jeden z kolegów podsunął pomysł, aby podjechać na komputer serwisowy. To był strzał w dziesiątkę. Podłączenie serwisowego komputera, testy wszystkich elementów na silniku i AdBlue. Wszystko dobrze, więc aktualizacja sterownika silnika i AdBlue. Wszystko jak...
Po wyczyszczeniu(umyciu)przepustnicy przestawia się kąt przepustnicy. Komputer widzi uchylenie przepustnicy np:4stopnie,a przepustnica po umyciu ma 2 stopnie uchylenia wtedy trzeba ustawić pierwotne ustawienie przepustnicy(przeprowadzić adaptacjię)aby komputer silnika mógł regulować wolne obroty.Niestety ani KTS BOSCHA,ANI GUTMAN tego niezrobi,tylko...
o jakie świece chodzi ? Dodano po 8 ja podłączam oryginalny komputer serwisowy i pokazuje mi to wszystko
No pewnie ze umycie wkładu nic nie da. Podaj błędy z komputera serwisowego nie z deski.
Tylko komputer serwisowy lub inny np.TEXA.Taki komunikat wyświetla się przeważnie po złym zerowaniu obsługi w BC.Trzeba też zrobić procedurę wymiany oleju w EDC
A po co ci to? Tak na początek to jak chcesz je rozróżnić? Wszystkie są takie same. Czasami mają zawieszki, ale jak widać nie w tym przypadku. Jak koniecznie chcesz wiedzieć który jest od czego, to trzeba podpiąć komputer serwisowy, po kolei odłączać wtyczki i obserwować na ekranie co się dzieje. Popracuj trochę nad edycją swoich postów, bo nie wiem...
Pytałem o siedzenie, bo pierwsza seria Atego miała siedzenie według mojego opisu, sterowane poprzez sterownik mikroprocesorowy. Sprawa wyglądała tak, że licznik i sterownik siedzenia miały wspólny przewód diagnostyczny. Było dość sporo przypadków, że właśnie sterownik siedzenia dawał zwarcie na ten wspólny przewód diagnostyczny i padała cała komunikacja...
System XP SP2 Dodano po 17 Generalnie potrzebuję tego komputera serwisowego man, tam jest system XP SP2, net tylko przez modem. Dlatego nie mam możliwości. DVD recovery uległa uszkodzeniu ze starości, nie czyta jej
Nie wiem czemu to B1 tak głupio wymyślili... Przecież takie amatorskie przeróbki mocy auta wiążą się z badaniami hamownianymi, potem certyfikat - bez sensu. Przecież dużo prościej (i bezpieczniej) byłoby założenie ogranicznika prędkości. Wiele aut ma cos takiego zamontowane fabrycznie - wystarczy uaktywnić komputerem serwisowym. Sorry że nie pomogłem....
Jutro auto jedzie do serwisu zobaczymy co pokaże komputer serwisowy.
Tak czytałem opis ale może to trzeba jakoś aktywować komputerem serwisowym?
Jeśli masz kod do odblokowanie imobilisera z kluczyka to możesz go użyć. Jeśli jednak nie posiadasz kodu to konieczne jest podłączenie się komputerem serwisowym (Testbook T4) aby odczytać kod. Również wyłączenie całkiem imo wymaga komputera serwisowego.
Jaki silnik? Bo z wdb nie kojarzę. Za dużo zagadek, daj to pod serwisowy komputer. Jeśli wszystko z paliwem dobrze zrobiłeś to albo siadły wtryski, albo posadziłeś sterownik odpalaniem na krótko, albo instalacja sterownika. Bez serwisowego kompa ani rusz. Chyba, że wszystko od początku posprawdzasz zaczynając od paliwa na instalacji kończąc.
Oczywiście, że można sprawdzić jeżeli czekasz na auto to serwis sprawdzi, hydraulikę, nox sensor plus wtryskiwacz w Iveco to banał - komputer serwisowy bardzo dobry. Pozdrawiam.
Chodzi o opcję automatycznego włączania/wyłaczania się świateł mijania wraz z silnikiem, ustawianą z komputera serwisowego.
Witam Z tego co się orientuję to tylko orginalny komputer serwisowy Mylisz się.
Istnieje taka możliwość. Można odczytać takie dane poprzez specjalny kabel serwisowy na komputerze przy użyciu dedykowanego programu serwisowego lub w dodatkowej automatyce ACV Control Unit.
Tak, wart swojej ceny. Nie zastąpi komputerów serwisowych, ale posiada dużo funkcji dodatkowych, kodowania, adaptacje i tak dalej. Jest stosunkowo szybkim komputerem. Bateria trzyma bardzo dobrze, co chwile są aktualizacje. Język polski jest przeciętnie przetłumaczony, przez co czasem kody błędów nie są jasne opisane.
Skasować podłączeniem pod komputer;] a znaczy to przegląd serwisowy;]
Problem rozwiązany. W serwisie Peugeota błąd skasowano. Informacja dla posiadaczy- wgrana jest opcja terminu wymian m.in rozrządu i w ustawieniach po wymianie należy wpisać kolejny termin lub limit przejechanych kilometrów. Usługa do wykonania raczej w komputerach serwisowych
komputer musi wykryc telefon - wtedy zacznie wolac o drivery. Co wazne instalacej driverow trzeba przeprowadzic z bateria w telefonie (jezeli wycigniesz baterie i zainstujesz bez driver bedzie autmatycznei wprowqadzal telefon w tryb serwisoy - niebieski ekran po podlaczeniu). Wazne wiec aby mial kabel do tr. danych lub tr. danych/serwisowy - komputer...
Stare płyty często tak mają, Potwierdzam, u mnie na komputerze serwisowym trzeba poczekać i pokazuje się logo Windowsa.
"Po co jakieś głupie adblu dolewać? Paliwo trzeba - to czywiste. Ale adblu? Jakiś wymysł dla głupich..." No to teraz masz: zbiornik został opróżniony do zera, pompa nie miała co pompować, skład spalin się zmienił i układ odpowiednio zareagował. Teraz żadna dolewka po czasie nie pomoże. W zasadzie jedynie komputer serwisowy Star Diagnose: reset całego...
Nie wiem jaka skrzynia. Akurat nie mam pod ręką ściągi, ale jeżeli jest to 722.6 (lub podobna) to przeprowadź od nowa adaptację skrzyni. Komputer serwisowy niezbędny.
Mercedes S 320 w 220 2004r Nam jest również miło ciebie serdecznie powitać! Obawiam się, że bez komputera serwisowego pozostaje ci szklana kula lub wróżka. Do takiego auta ze śrubokrętem, kombinerkami, i "co koledzy o tym sądzicie'?
Musi być zaprogramowany w sterowniku, komputerem serwisowym.
Silniczek krokowy po wymianie musi przejść nauczanie i normalizację przy pomocy komputera serwisowego. Opisany problem jest dosyć popularny w tym modelu. Silniczek dochodzi do krańcowej pozycji i tak zostaje. Wychodzi na to, że jest wysterowany zbyt dużym prądem i się „klinuje” w tej końcowej pozycji nie mogąc ruszyć w przeciwnym kierunku. Rozwiązaniem...
Jeżeli jest to Rokonet, a poprzednia firma nie zmieniła ustawień komunikacji z komputerem, to bez problemu można taka centralę zczytać komputerem i zmienić hasło serwisowe.
Mercedes Atego 2006 rok Brakuje informacji, czy to tzw. "lekkie Atego", czy "cięzkie Atego" - które ma inny układ elektryczny, wzorowany na Actrosie Modul wysterowuje widze pompe hydrauliczna i elektronike palfingera Bardziej istotna jest tu informacja, czy przystawka PTO jest oryginalna, czy dołożona - zazwyczaj różnią się pod względem elektrycznym....
Witam. Mój problem polega na braku mocy w renówce, falujących obrotach. Po podłączeniu komputera serwisowego wykazało zbyt małe ciśnienie wtrysku. Pomocy. Gdzie szukać przyczyny. Jakiś namiar na specjalistów.
wydaje mi się, że w mojej ktoś grzebał i dlatego nie pobiera adblue. Przyczyn może być wiele, sama sygnalizacja na desce to tylko info dla kierowcy. Wymagana jest pełna diagnostyka systemu AdBlue komputerem serwisowym. Mogę do Ciebie zadzwonić? Przykro mi, ale nie udzielam porad na priv.
mercedes actros 410 2011r Nie ma Mercedesa Actrosa 410 - wszystkie mają oznaczenia czterocyfrowe. Te czterocyfrowe oznaczenia nie są jednak oznaczeniem modelu - to tylko tonaż całkowity i moc. Natomiast w 2011 roku były równolegle w produkcji Actrosy III i IV generacji. https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... Jest to istotne, bo w Actrosie...
Zapewne poprzez komputer serwisowy.
Jeżeli to jest DELL to wejdź na stronę Della i pozwól aby producent przeskanował i zdiagnozował system . Tylko na obudowie komputera musisz odnaleźć numer serwisowy na nalepce (Np. HRXxxxx)
Trzeba mieć komputer serwisowy, każdy autoryzowany serwis Whirlpoola ma taki komputer
SD-komputer serwisowy Star Diagnose .
tak kolego trzeba komputerem serwisowym to zrobić ,a dokładnie wpisać do radia numer twojego nadwozia,jak masz komputer serwisowy to nic prostszego ,jak go nie masz to jest problem , radze udać się do serwisu usługa nie będzie droga a pewna
Raczej mało prawdopodobne - ponieważ z serwisowych testów pokrywa kolory idealnie. Dopiero jak drukuje z komputera to robi taki myk.
czujnik temperatury podmieniałem wcześniej. żadnej różnicy. ale - dobra wiadomość - wydaje mi się, że już jest dobrze - przynajmniej od popołudnia bez problemu jeździ i zapala. przyczyna tkwiła najprawdopodobniej w okropnie zabrudzonym przepływomierzu tj. czujniku ilości powietrza w kolektorze ssącym. narazie nie zamykam tematu, bo nie jestem pewien...
Najlepszym rozwiązaniem jest komputer diagnostyczny serwisowy danej marki bo testery nie mają wszystkich funkcji
Witam, posiadam Citroena Xsarę Picasso z 2005r. Mam zamiar dołożyć modół bluetooth do radia. Na pewnym portalu jest taki modół do radia Rd3 taki jak potrzebuję, ale przeczytałem na stronie takie coś: Montaż zmieniarki może wymagać aktywacji komputerem serwisowym (lexia/pp200) funkcji zmieniarki i/lub wyświetlacza w samochodach peuegeot/citroen w których...
Radia oryginalne w tych autach są diagnozowalne poprzez komputer serwisowy. Podłączyć, odczytać błędy.
No to może się poświęć i spuść ten olej do naczynia i zmierz - niech tak uczciwie odcieknie dłuższy czas do pustego, a potem nalej wg litrów tyle, ile powinno być. A jak będzie przybywać, to trzeba pomyśleć, co z tym zrobić. O ile mnie pamięć nie myli, to czujnik poziomu mierzy również jakość oleju. Zawsze można sobie odczytać w komputerze serwisowym...
Zrobiłem symulacje na Star Diagnose, zrobiłem też test Arocsa który się akurat nawinął, ale w żadnym z nich (tak, jak podejrzewałem) nie pojawił się sterownik o nazwie CCM. W module CPC jest zaimplementowany CCM (Cruise Control Module) ale w spisie błędów nie ma tych, które podałeś. Trzeba by przejrzeć inne sterowniki w poszukiwaniu tych błędów, ale...
czy zwykły komputer serwisowy da rade Zwykłych komputerów serwisowych jest setki i mają różne możliwości więc na to pytanie nie ma odpowiedzi. Sprawa następna, klonów Clipa jest już tak dużo, że chyba to nie problem znaleźć warsztat który go ma i zrobi adaptację.
Można, ale tylko komputerem serwisowym.
jezeli wiesz to się podziel informacją, moj mercedes tez był sprawdzany pod komputerem serwisowym w warsztacie specjalizującym się w mercedesach i rozlozyli ręce,,,, ja chyba tez wystawie go na sprzedaz
Z panela kierowcy też nie działają? Klawisze na tylnych drzwiach się podświetlają? Nie przypominam sobie, żeby była opcja wyłączenia tylnych szyb w komputerze - bo niby po co? Raczej gdzieś jest zdjęta wtyczka lub wyjęty bezpiecznik. Przecież taka firma „przeróbkowa” robi różne auta i nie będzie inwestować w komputer serwisowy do każdej...
Pewnie komputerem serwisowym -lexia
Potrzebujesz komputera z DLS lub chociaż kod serwisowy...posiadasz? i jaka to centrala?
Podłączam komputer serwisowy, sprawdzam czy sygnał załączenia przeciwmgielnego światła z włącznika świateł pojawia się w przednim lewym SAM-ie, potem przełączam się na tylnego SAM-a i patrzę, czy do niego dociera sygnał, potem można próbować wysterować tą lampę w tylnym SAM-ie z klawiatury komputera. Z tych doświadczeń najprawdopodobniej wynikną jakieś...
Witam. Ręce opadają, rozrusznik jak nie kręcił, tak nie kręci. Komputer serwisowy komunikuje się z tym w aucie i nie widzi błędów. Macie Panowie jakieś pomysły? Mam do wymiany komputer ale pewności wcale, że to on jest przyczyną niesprawności auta. Kable, wtyczki sprawdzone. Proszę o podpowiedź, co warto by było jeszcze sprawdzić. Pozdrawiam!
Kontrolka w radiu nie ma nic wspólnego z alarmem. To tylko taki straszak. Rozkoduj sobie VIN, to zobaczysz czy w aucie jest alarm. Drugi kluczyk próbowałeś? Osobiście podłączyłbym auto pod komputer serwisowy (najlepiej SD) w celu sprawdzenia, czy jak central przestaje działać, to sygnał z kluczyka jest cały czas odbierany przez stacyjkę. Wtedy można...
Witam. Mam problem z sejem po wypadku, jest w nim uruchomiony system FPS. Nie bardzo wiem jak go skasować (wyłączyć). Czy robi się to przez podpięcie pod komputer serwisowy czy może ręcznie.Prosze o jakiekolwiek wskazówki. Z góry dziękuje
Licznik sprintera ma możliwość zmiany stałej "K" (zależnie od liczby impulsów, rozmiaru ogumienia itp) przy pomocy komputera serwisowego. Nie ma potrzeby wymiany wsadu.
Mam czarny ekran po wymianie płyty głownej w telefonie. Co może być powodem (brak konfiguracji programistycznej, podłączenia do komputera serwisowego)? Jak wygląda dysk pamięci w telefonach ?W tym modelu ?
komputer instrukcja serwisowy komputer serwisowy peugeot novitus serwisowy
usterka telewizor philips kolory uszczelka podgrzewacza światło dyskotekowe
zasilacze czarna lista corral super n3500
Kod 1852 - Interpretacje i Zastosowania Komunikat "PC dos" w zmywarce Miele - przyczyny i rozwiązania