Pierwsza wymiana po diagnozie serwisu Bosch a druga podmiana po diagnozie w serwisie mercedesa.
Dla linii jednoprzewodowej kołek uziemiający powinien być umieszczony w wilgotnym podłożu. Wbicie go w suchy piach nie było dobrym pomysłem. Podobnie jeżeli chcemy ochrony przeciwprzepięciowej - niska rezystancja uziemienia się liczy. Dla ochrony odgromowej budynków przy prętowych uziomach zalecają kilka prętów i to wbitych na 3 m głębokości. Więc...
Brak komunikacji z silnikiem,i tryb awaryjny skrzyni . To może mieć wspólne podłoże. Ja bym sprawdził czy sieć CAN działa jak należy. Któryś sterownik może robić w niej przerwę lub zwarcie,albo coś po drodze jest nie tak. Czy jest możliwość komunikacji z innymi systemami?
Witam ! Poszukuję schematu kabelka do komunikacji zasilacza awaryjnego AROS 3000 z komputerem . Bardzo proszę o wszelkie wskazówki. Z góry bardzo dziękuję .
Masz brak komunikacji z BMS. Hulajka jest w trybie awaryjnym. Pomiary napięć zbędne. Trzeba mierzyć szynę komunikacji. Uszkodzone połączenia, sterownik lub BMS. Ewentualnie upalone porty w MCU w sterowniku lub w BMS.
Ubijesz sobie interfejs. W BRC 4 pinowe złącze jest do podłączenia map sensora podczas kalibracji, 3 pinowa jest od komunikacji.
Najczęściej dzieje się na odwrót. Zapisuje się błąd w sterowniku silnika ten przełącza się w tryb awaryjny odłączając jednocześnie komunikację po CAN co skutkuje zapaleniem się kontrolni ESP bo moduł ABS nie może pobrać danych ze sterownika silnika. Jakie błędy są zapisane w sterowniku silnika?
Dzieki can sprawdzony działa dalej nie ma komunikacji ze sterownikami dziwne jest to ze jeśli nacisnę przycisk hamulca awaryjnego komunikacja ze sterownikiem hamulca pojawia się no ok minutę pozniej zrywa się komunikacja
Problem z komunikacją pojawił się teraz? Czy wcześniej kontaktowałeś się z autem bez problemu? Tam nie każdy tester działa, ponieważ jest to jeszcze stary standard komunikacji szeregowej.
(at)frenzel czy udało ci się ogarnąc temat ?
Całym sterowaniem odpowiada BSI. Tam są światła awaryjne, komunikacja z ECU z BSM, itd. Tam też jest immobiliser - i może to blokuje.
Tak poradziłem po długim kopaniu w instalacji. Ponad wszystko trzeba wyeliminować przetarcia przewodów, CAN BUS trzeba sprawdzić, czyli czy ma komunikację z wszystkimi podzespołami wykonawczymi. W moim przypadku były uszkodzone, przetarte przewody w wiązce, połączenia z ABS-ASR na wysokości ramy przed samym złączem ABS-u. Bardzo ważne jest aby aby pierścienie...
Czy nie wystarczy jeśli przed windą będzie oprawa z czujnikiem ruchu plus oprawa oświetlenie awaryjnego (komunikacja przed windą nie posiada doświetlenia naturalnego)? A wiesz jaka jest awaryjność opraw z czujnikiem ruchu? Oświetlenie awaryjne się wtedy nie załączy.
Uruchom stacjonarny w tryb awaryjny + obsługa sieci, czy ping działa ?
Podłącz multimetr do CANa przy ABS i zobacz co sie dzieje na zakrętach
Podaj numer alternatora, albo dokładniejsze dane pojazdu. Podejrzewam, że alternator sterowany jest terminalem COM. Przy braku komunikacji z komputerem taki alternator przechodzi w tryb awaryjny, wzbudza się przy 3000/4000 obr/min (alternatora) w zależności od wersji i ma zaprogramowane ładowania ~13.1V
Generalnie temat uważam za zamknięty po już komunikacja jest przywrócona. Problemem okazało się BSI a dokładnie zasilanie złącza OBD. Zasilanie ginie po obciążeniu sprzętem diagnostycznym na razie zasilanie jest podłączone na stałe do innego bezpiecznika i komunikacja jest przywrócona. Teraz tylko jeszcze kilka błędów do eliminacji i auto gotowe do...
Cóż, patrzę że nie zamknąłem tematu więc chciałbym to zrobić. Moduł kupiłem na ebayu w Niemczech i wszystko ruszyło bez zadnych problemów, nie trzeba było nic przypisywać do CAN itd. Pozdr
Moduł BSM (skrzynka bezpieczników w komorze silnika) przy braku komunikacji z BSI w trybie awaryjnym włącza światła i wycieraczki aby zapewnić podstawowe działanie na wypadek awarii podczas jazdy
Radio ani sterownik poduszek niema wpływu jeśli są wywalone to tylko awaryjne po zapłonie będziesz miał
Super dzięki za pomoc jutro posprawdzam zasilania .
najprawdopodobniej złamał sie przewód transmisji danych w któryś drzwiach i komunikacja pracuje w trybie awaryjnym.
Niestety poziomu oleju sam nie sprawdzę ponieważ ten model samochodu który mam nie ma bagnetu 🤣 dlatego tu pojawia się problem . Mechanik sprawdził wszystko tzw podpinał wszystko po koleji i powiedział że na 90;% jest to wina sterownika ECU ponieważ cały czas działa tak jak by witrynie awaryjnym . Nie ma komunikacji z czujnikiem , pompą , alternatorem...
Ecodens obudowa metalowa ? Po zmianie zworek, sam odbiornik lepiej wyprowadzić po za obudowę kotła - pewniejsza komunikacja. Urządzenia bardzo mało awaryjne, także duże prawdopodobieństwo, że ktoś ma ten sam adres ustawiony.
Ster silnika jak zgubi komunikację z modułem to odpala wentylator awaryjnie. Ten przedni to od klimy, to może czujnik ciśnienia klimy? Miałem 2 czy 3 takie i zawsze trzeba było w module pogrzebać, bo brak zasilania na płycie ze skrajnego pinu.
Audi a6 c5 1999r 4 2 brak komunikacji z obd gdzie szukać przyczyny? Nie idzie się połączyć z vcds skrzynia biegów wchodzi w tryb awaryjny z żadnym komputerem nie chce się połączyć.
Witam, Actros MP4 2015 Brak komunikacji z Modular Switch Panel (światła awaryjne) oraz panelu włączającego światła wewnątrz i szyberdach. Wrzucam błędy z SSAM. Czy jest bezpiecznik do tego panelu MSP? F18 jest od czegoś innego u mnie (SSAM rozbudowane/ przełączniki suche.... WDB9634041L952824 Z góry dzięki
podłacz techa
Gdyby nie było komunikacji z przepustnicą pracowałby w awaryjnym, albo nie przyjmował gazu.Kasuj, może nie wróci.
Na obu mam Eseta Smart Seciurity Sądzę że tu leży przyczyna. Trzeba by dodać wyjątki do firewall w tej aplikacji. Sprawdź komunikację w trybie awaryjnym.
złącza które idą do ecu skrzyni wyczyścić, może być brak komunikacji
Auto jest w trybie awaryjnym właśnie z powodu braku lub zakłóconej komunikacji.
Jasne że za dużo zainstalowałeś. DASS7 pozwala na podłączenie do sterownika za pomocą softnet S7 po etchernecie (protokół S7).Z tego co wiem S7 222 nie posiada takowego portu. Standartowo ma MPI i PPI, więc szukaj driverów DDE lub OPC po MPI lub PPI. Daruj sobie to OPC Wonderware, do tego potrzebne są dodatkowe aplikacje do komunikacji ze sterownikiem....
Gorzej bo jak immo się wysypie to reszta działa prawidłowo, co do immo na wysokości włącznika świateł awaryjnych powinna być dioda sygnalizująca jego stan, wygląda na to że zgubił komunikację pomiędzy bsi a resztą systemów najczęściej bsi i przełącznik zespolony pod kierownicą, miałem dwa takie przypadki, postaram się odszukać zapiski jak to z powrotem...
Po krótkiej pracy silnika włącza się tryb awaryjny, po podłączeniu komputera brak komunikacji z ECU
Skrzynia pracuje w trybie awaryjnym, trzeba podpiąć tester i zdiagnozować. O ile się połączy, sterownik mogł pòjść spać. Przy braku komunikacji deski ze skrzynią tak podświetla, przynajmniej taki przypadek miałem w Audi, a to rodzina Skody.
Fajna relacja, dla części osób widok budki może być już abstrakcyjny. Srebrna budka typu "jajko" wygląda podobnie jak modele występujące kiedyś w Polsce przed aparatem typu "żółty". Być może budki stały się archaiczne i generowały koszty, ale przy uszkodzeniach sieci GSM i innych sytuacjach awaryjnych mogły być bardzo użyteczne dla zachowania komunikacji.
Siemka, po co Ci dokumentacja? To bardzo prosty sterownik. Jeśli sam sobie jej nie zrobisz to nigdzie indziej jej nie znajdziesz. Producent na pewno jej nie udostępni. Tak samo jak wsadu MCU... Co do wejść i wyjść MCU to chyba zdajesz sobie z tego sprawę że to zależy tylko i wyłącznie od tego jak programista sobie to wymyślił? Co do regulacji prędkości...
7887 też? Na schemacie jest tylko sygnał z centranego zamka + sygnał migania awaryjnymi. Nie widziałem tam linii do komunikacji. Chyba, że źle patrze...
Masz urwany ten kabel od alternatora chyba cienki fioletowy. To jest właśnie komunikacja lin. Bez niego alternator ładuje w trybie awaryjnym czyli tu u ciebie ok 15v
Moj blad, nie sprawdzilem ze to licznik z FIS-em, awaryjny ze hej. ehhe
A jakieś racjonalne rozwiązanie tego problemu ?? Tzn tanie, poste i bez awaryjne( w lasach)
Cześć Dziękuje za problem. Rzeczywiście w złym miejscu szukałem problemu, a płyta była w pełni ok. Kable do panelu były uszkodzone - zjedzone przez mysz. Płyta była w trybie awaryjnym bo nie miała komunikacji z panelem. Uszkodzone kable do panelu... Dziękuję za pomoc
W czasie gdy kluczyk jest w stacyjce jego przyciski są zablokowane. Kolega pyta o podczerwień. Czyli kierujemy kluczyk w stronę oczka odbierającego podczerwień we wkładce klamki przednich drzwi i naciskamy przycisk. Jest to awaryjny sposób komunikacji w sytuacji jak sygnał radiowy przestaje działać.
Brak komunikacji z alternatorem . Przy braku właśnie w trybie awaryjnym ma takie napięcie .
Sterownik EBS wykrył błąd w komunikacji na CAN ze sterownikiem ELC odpowiedzialnym za zawieszenie. EBS nie otrzymuje informacji o obciążeniu pojazdu więc przechodzi w tryb tzw. awaryjny ,dlatego zapala się ESP a i skuteczność hamulców może się zmniejszyć. Przyczyną może być wewnętrzny błąd lub brak zasilania sterownika ELC, lub interferencje elektromagnetyczne....
Jednakże obawiam się, że w przypadku jakiś pojedynczych błędów transmisja całkowicie poleci. Obsluge time-outów i innych błedów i tak musisz zrobic. Niestety obługa sytuacji awaryjnych często jest bardziej pracochłonna, wieksza i bardziej skomplikowna niz nazwijmy to "głowny" kod
Wygląda na to że wyprogramował się pilot lub jest problem z komunikacją. Proponuję awaryjnie rozbroić alarm i spróbować zaprogramować jeszcze raz piloty. Awaryjne rozbrojenie umożliwi ci poruszanie się autem. Dioda wtedy przestanie migać. Alarm będzie rozbrojony bo teraz masz go cały czas uzbrojonego a na piloty nie reaguje. Może pilot się uszkodził....
Brak awaryjnych = BSI nie żywy. Brak komunikacji. Zwyczajny brak stałego zasilania, lub ciężkie uszkodzenie wewnętrzne mikroprocesora.
No to może problem z zasilaniem sterownika albo z jego komunikacja i wentylatory się uruchamiają awaryjnie.
Można to zrobić ale musisz kupić 100 m kabla 5x6mm2 minimum- to jest jeszcze do przemyślenia na 10mm2. Prąd na 1 fazie to 16A (dla mocy falownika 10kW) a strata przy tym przekroju to około 1% na 50m. 100 m bo 50 na sieć ( Grid) a drugie 50 na zasilanie awaryjne (Load). Co do komunikacji z licznikiem po rs485 to się nie martw - skrętka wystarczy do 50m....
Kod silnika z tego co pamiętam to BKC, jutro sprawdzę . Przekaźniki na Bornetzie sprawdzone , główny w skrzynce ,w komorze też. Zapomniałem dodać ,że kilka sekund po przekręceniu stacyji uruchamiają się oba wentylatory i działa wspomaganie kierownicy ( jakiś tryb awaryjny gdy brak komunikacji ze sterownikiem ).
Wiesz kolego przejrzałem te logi i ddt ci nic nie powiedziało bo błędy są dla ddt nieznane , jedynie w jednym module jest utrata komunikacji CAN.
Wyświetlacz nie miga przy komunikacji z czujnikiem temperatury. Jak zabraknie "fazy" to widzę ciemność...ciemność widzę! Nie planowałem zasilania awaryjnego. Ponowne ustawienie aktualnej godziny po powrocie "fazy" to kwestia sekund.
Dodam, że brakuje komunikacji z tym sterownikiem ale światła przednie działają. W trybie awaryjnym na jednym przewodzie CAN będzie działać ale komunikacji nie podniesiesz. Podaj numer sterownika jaki masz teraz zamontowany. Na pewno jest różnica w sterownikach jeśli jest np. zawieszenie pneumatyczne a sterownik z wersji z "resorami"
Jest to możliwe, ale sam nigdy nie próbowałem. Cytuję instrukcję instalatora do CA-10: "Możliwe jest automatyczne wystartowanie komunikacji bez konieczności wywoływania funkcji serwisowej FS112. Jest to wygodne, gdy centrala jest już zainstalowana w obiekcie i w pobliżu centrali nie ma manipulatorów. W celu uruchomienia komunikacji bez użycia manipulatora...
Oj wystarczy poczytać instrukcję. Programowanie centrali przy pomocy komputera Programowanie centrali z komputera przez port RS-232 należy uruchamiać przez wywołanie w centrali trybu serwisowego i funkcji komunikacji FS112. Możliwe jest automatyczne wystartowanie komunikacji bez konieczności wywoływania funkcji serwisowej FS112. Jest to wygodne, gdy...
dialer.exe jest czymś co powstaje dynamicznie chyba, bowiem na dysku nie ma takiego pliku. Zrobilem tak: Uruchomiłem Windows w trybie awaryjnym z obsługą sieci -> brak szkodliwej komunikacji. Urichomiłem mbam, znalazł jakieś pliki ->kwarantanna. Po tym rozruch pełny i spokój i cisza, nadal brak szkodliwej aktywności. Marwi mnie, że znalazł pliki .exe...
ECU kluczuje masę (10% wypełnienia jak wentylator nie pracuje), w przypadku przerwy w obwodzie ECU widzi niskie napięcie. Komunikacją bym tego nie nazwał. Zwał jak zwał. "Rozpoznanie stanów" może być? Oprócz stopnia wypełnienia PWM jest rozpoznanie braku sygnału PWM (przerwa, zwarcie) czyli jakaś prymitywna komunikacja jest - pozwalająca uruchomić...
Mam jeszcze jedno pytanie, gdy jest brak zasilania na router to telefony nie powinny pracować, prawda? Może więc problem jest prozaiczny. Właściciel twierdzi, ze zasilanie ma cały czas ale nie bardzo w to wierzę, mógł po prostu nie zauważyć chwilowego braku napięcia 230 V. Gdy wszedłem do niego do domu, centrala nie informowała o problemie z komunikacją....
służę pomocą jak już będziesz pisał kod Dziękuje, być może skorzystam ;] Jak by nie patrzeć BlueTooth to też połączenie radiowe a stosując moduły BTM-222 można uzyskiwać zasięg do 100m. Zresztą mi aż tyle nie jest potrzebne - przecież to nie będzie samo łaziło po lesie No ok, cena ok 60-70zł łączność radiowa to ok 120zł, prędkość BT kusi, więc zapewne...
Masz bład komunikacji pcm-alternator. Cieńki przewód ugnity. Ale powinien wtedy awaryjnie ładować 13,8V . Bateria w mierniku ok ?
Witam. Mam problem. Pytam bo auto było w naprawie i miało działać, podziałało tylko na dojazd do domu i koniec. Najpierw problem był z tym że po odpaleniu włączał się tryb awaryjny, migała kontrolka świec żarowych i był brak reakcji na gaz. Teraz w ogóle nie odpala, tzn. kręci ale nie zaskakuje no i raczej nie zaskoczy bo nie słychać pompy paliwa i...
To typowy bląd ze sterownika EEM3.Pewnie ma tam silnik SISU.Błąd mówi o braku komunikacji z modułem ID.(po CAN-ie.) Pewnie ktos odłączył bo silnik przechodzil w tryb awaryjny.
Zabawy cd. sprostowanie to system 98 sprzed lipca. Instalacja przywrócona do stanu fabrycznego. Dalej działa tylko w trybie awaryjnym. Komunikacji Vag-com na kanale 46 brak. Na kanale 35(centralny zamek) widać moduł komfortu (1C0 962 258D) z kodowaniem 04097 brak błędów. Na obu liniach can do wszystkich drzwi widać na oscyloskopie sygnał trapezowy,...
...w Sceniku też się da z kodu awaryjnego. Używa się tylko przycisku od centralnego zamka.....
Witam. Posiadam Funbox 6 oraz Huawei B529s. Kamery i reszta akcesoriów Apple HomeKit komunikują się z iPadem za pośrednictwem WiFi przez Funboxa i w wypadku braku zasilania wszystko milczy pomimo zasilania awaryjnego przez brak komunikacji z siecią. Huawei miałby w tym układzie być zapasowym punktem dostępu do sieci przez LTE. Tutaj moje pytanie: jak...
Błędy typu brak komunikacji can/ze skrzynią/ hamulca i jeszcze kilka. Jaka jest reakcja elektryka?
Cześć, czy ktoś może pomóc? Na desce rozdzielczej wyświetlają się następujące błędy: błąd HDC, błąd ABS, błąd kontroli stabilności, błąd hamulca postojowego, błąd wspomagania awaryjnego hamowania. Ponadto nie działa wspomaganie kierownicy i prędkościomierz. Diagnostyka wykazała brak komunikacji z modułami.
sprawdzałeś czy do sterownika dochodzą zasilania? Błąd jest bo licznik nie ma komunikacji z ECU, tam masz sterownik trionic który jest dosyć awaryjny.
MCP - układ produkowany przez nVidie, połączenie mostu północnego,południowego i karty graficznej (choć czasami dla większej wydajności producenci montują dodatkową osobną mocniejszą grafikę). Układ który zapewnia komunikację między prawie wszystkimi podzespołami komputera. Ze względu na wadę fabryczną dosyć awaryjny. Koszt wymiany na nowy pozbawiony...
Odbiornik ma trzy piny.Zasilanie,masa i wyjście Na wyjściu jest prawie napiecie zasilania.W momencie odbioru sygnału z pilota napięcie spada o np. 0.4V.Czujniki są dość awaryjne.
Na szczęście w Polsce takie coś się nie zdarza... Bo mamy całą jedną linie metra? 2lata temu wesołe chłopaki rozpracowali komunikacje PKP i dla zabawy włączali hamowanie awaryjne:)
Po dwóch tygodniach problem powrócił. Objawy te same. Problem jest z komunikacją z modułem SAM.
Witam. Podepnę się pod temat. Poszukuję schematu sterowania tego dachu. Brakuje mi zasilania po zapłonie na sterowniku w klapie. Kable między klapą a nadwoziem sprawne. W bsi brak komunikacji ze sterem dachu. Z góry dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam.
W trybie awaryjnym: Brak internetu. Przy wpisaniu adresu routera "wewnętrzny błąd komunikacji"
Przypuszczam, że problem jest w BSI. Jeżeli uszkodzony jest przełącznik lub brak jest z nim komunikacji to BSI włacza światła w trybie awaryjnym. trzeba podłączyć diagnoskop i właczyc test elementów.
Pompa ucierpiała i włożyłem drugą tylko w tej drugiej zamiast kabla od czujnika kąta skrętu była zaślepka. Podłączyłem na chwile wszystko do tej starej pompy ale dalej nie widziało czujnika. Bezpieczniki są ok wspomaganie działa, ale nie wiem czy normalnie czy w trybie awaryjnym.
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Mianowicie, brak komunikacji z komputerem i nie mogę zdiagnozować usterki, a usterka wygląda tak - silnik pracuje w trybie awaryjnym, świeci EPC. Kiedy jest upał, to pracuje normalnie, bez żadnych kontrolek i objawów, do momentu ochłodzenia. Po kilku kilometrach znowu tryb awaryjny. Który czujnik jest tak wrażliwy...
Faktycznie muszę się skupic na canie,co by tłumaczyło ,że po podłączeniu testera wszystko wraca do normy pomimo braku komunikacji.
Z modemem kombinuj. Spróbuj uruchomić komputer w trybie awaryjnym + obsługa sieci.
Zastanaiwales sie nad czyms naprawde odpornym na zaklocenia jesli chodzi o sterowanie (modulacja chirp, FHSS)? do tego komunikacja dwustronna z potwierdzaniem polecen oraz autonomicznym sterowaniem awaryjnym bezpeicznie sprowadzajacym na ziemie obiekt?
PowerChute jest tylko po angielsku... I potrzebujesz specjalny kabelek RS232 do komunikacji chyba, że masz moduł sieciowy wpięty w UPS to wtedy po lanie za pomocą IE wszystko konfigurujesz. Sam jestem posiadaczem APC Smart UPS 2200 3U i korzystam z Powerchut'a . Ewentualnie możesz się oddać pod opiekę usłudze windowsowej zasilacza awaryjnego - podstawowa...
Witam Problem z VW Touareg 05r 5.0 TDI Samochód jeździł normalnie aż pojawił sie problem z ww modułami. Nie da się wrzucić biegu, jedynie awaryjnie, brak komunikacji z skrzynią, ABS, zawieszeniem(opadł) i elektroniką 4x4. Inne sterowniki wyrzucają błędy tych modułów z którymi brak komunikacji gateway również martwy brak komunikacji, odpinałem po kolei...
Auto jeździ normalnie, ma moc itp. Czasami zarówno na ciepłym, jak i na zimnym silniku pojawia się komunikat "awaria silnika" i auto wchodzi w tryb awaryjny. Wystarczy wyłączyć silnik i ponownie włączyć i jest ok. Ale czasami trzeba odłączyć aku. Nie zapisuje błędów w pamięci komputera. Jak podłączę szybko OBD2, to jestem w stanie przeczytać błędy....
Nie pisałem że nie ma błędów... Jedyny błąd to brak komunikacji z wyświetlaczem centralnym i zegarami... Do tego nie działa reszta elektryki w tym szyby, awaryjne.... Wszystko inne działa łącznie ze światłami. Martwe zegary zupełnie, kolega mówi że jak jechał... Zegarek się zresetował i za parę minut zegary umarły.
1. Tracker GPS - moduł GPS, moduł GSM, powiadamianie o aktualnej pozycji przez SMS. 2. Czujnik czadu - czujnik tlenku węgla, zasilanie podstawowe 230VAC, zasilanie awaryjne (bateryjne), komunikacja (tu można różne rzeczy wymyślić, sygnał dźwiękowy, powiadamianie SMS, etc.). 3. Licznik przejść turystów - zliczanie ilości turystów, zasilanie bateryjne,...
BSI jest w trybie awaryjnym, musisz podłączyć diagnostykę/PSA/, może być problem z komunikacją między modułami.
zapis ciągły ze wszystkich kamer na rejestratorze 7-10 dni Dlaczego ciągły ? A nie tylko wtedy kiedy zostanie wykryty ruch lub naruszona określona strefa itp. Teren masz ogrodzony ? schodzą się w jednym miejscu w patch panelu Obstawiam że jakąś już skrzynkę na monitoring masz ? Podeślij model. Idź w jedną firmę BCS ma swoją siedzibę w polsce więc i...
MAszyna sprawia wrazenie jakby uczestniczyla w pozarze. Wydaje mi sie ze jest to produkt portugalski, jego przedstawiciel jest w Czestochowie. Mozesz poprosic o fragmenty dokumentacji. Jezeli to jest ten egzemplarz z fotografii to najpierw zmus wlasciciela do rzetelnego remontu hydrauliki , a zwlaszcza tego dlugiego silownika z listwa zembata ktory...
Witajcie. Prywatny Pastuch B5fl. Nagle po 3 tygodniowym postoju pojawia się tryb awaryjny. Błąd obecny w ECU to 01318 - brak komunikacji z pompą wtryskową. Ok, częsty przypadek tylko dlaczego auto pali i jeździ? Wszystkie bloki pomiarowe odpowiadające za VP44 pokazują to, co powinny... Wymiana ECU nic nie zmieniła. Wstępna kontrola wiazki wyszła OK,...
Jeśli masz taki program to już dobrze. Teraz, czy raz chodzi a raz nie, to znaczy, że przerywa komunikację? Może spróbuj inny sterowniczek. Te urządzenia są bardzo awaryjne. Naprawdę trudno czasem znaleźć sprawny egzemplarz.
Witam. Po uporaniu się z wiązką elektryczną i paroma innymi rzeczami, przyszła pora na pierwsze uruchomienie silnika. Zegary działają i cała reszta również a tu niespodzianka! Nie wykrywa karty, brak jakiej kolwiek komunikacji.. Nie pasuje nawet kluczyk awaryjnego otwierania, który znajduje się w karcie. Okazało się ze we Francji zamienili karty i już...
witam potrzebny mi schemat instalacji sterownika tego pod maską z prawej strony egs. Problem brak komunikacji ze skrzynią automatyczną auto nie zmienia biegów tryb awaryjny. w jednej koścji było troche oleju minimalna ilość wymyłem benzyną wydmuchałem powietrzem ale niestety w niczym to nie pomogło. podejrzewam uszkodzenie sterownika ale chce sprawdzić...
Witam, od pewnego czasu problemem w moim aucie jest samoczynne włączanie się świateł awaryjnych. Czasami mruganie trwa kilka sekund, a czasami do rozładowania akumulatora. Bywa, że uruchamiają się podczas jazdy. Można je wyłączyć przyciskiem awaryjnych, ale nie zawsze. Przełącznik jest podmieniony na inny używany. Nie mogę znaleźć przekaźnika. Nie wiem,...
w bsi jest widoczne, że przycisk działa, a nie ma swiatelek, a nie idzie to przez bsm tylko od razu z bsi na kierunki to wygląda to na to , że bsi ma problem. Rozumujesz logicznie. Tym nie mniej, sygnal wlaczenia kierunkow idzie po VAN-ie z COM2000 (zespol przelacznikow), a awaryjnych - z licznika. W BSI, jedne i drugie sa wyzwalane tym samym ukladem,...
Jest to oprogramowanie do obsługi systemu sprzedaży sklepu i jest ono narzucone odgórnie więc nie można go zmienić. Nie pracuje ono poprawnie pod niczym innym jak 98 pod ME XP itd ma problemy z komunikacją z kasami.
Cos jest ewidentniennie tak z canami, sterowniki ze soba nie rozmawiaja lub cos zakloca komunikacje. Tylko dobry elektronik sobie z tym poradzi
Na bank immo, "zaszczeka" i gaśnie. Immo się nie obudziło a raczej zdechło. Brak komunikacji albo niezgodne "kody". Wbij kod według procedury awaryjnej i będziesz miał pewność. Jaki kolor kluczyków?
Witam Posiadam Audi a7 C8 z 2018 roku. 3 tygodnie temu dotarł do mnie tkz Rainbow Module który aktywuje funkcje G-sensor, wykres torque, oraz power. Moduł działając wyłącza komunikację OBD na złączu. Komunikację tą miało przywracać włączenie świateł awaryjnych ale ta funkcja nie działała więc postanowiłem zwrócić produkt. Problem w tym, że OBD po demontażu...
awaryjna lovato najmniej awaryjna opraw awaryjna
kocio vaillant sterowa triak przekaźnik podświetlenie łącznika
zgrzewarka transformatorowa wymuszenie gwarancji
Kod błędu U1318 w Peugeot - przyczyny i diagnostyka Moment dokręcania wtryskiwaczy Toyota RAV4 2.0 D-4D