komunikacja telefonem

Znaleziono około 4003 wyników dla: komunikacja telefonem
Podstawowa forma zapytania: komunikacja telefon
  • Programy do Siemensa a52. Program do komunikacji telefonu z komputerem.

    Witam! Ostatnio kupilem kumplowi kabelek na allegro do siemensa A52 (kabel jest do sim c55 ale chyba to ten powinien tez dzialac) i nie wiem z kad wziac program do komunikacji telefon z kmpem.Kabel jest pod com wiec chyba jakies sterowniki potrzebne beda. Zaznacze ze programy sa potrzebne tylko do wgrywania...

    GSM Serwis marek25082   18 Sty 2005 08:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 795
  • Program do komunikacji telefonu LG G7050 z komputerem za pomocą podczerwieni

    Witam wszystkich. Potrzebuje oprogramowania do zarządzania tym telefonem które obsługuje komunikacje przez podczerwień. Szukałem już w necie ale nic nie znalazłem (także na tym i wielu innych forach). Proszę zamieście cokolwiek...... Dodano po 1 Znalazłem program bitpim 0.7.25 - jeszcze sie...

    GSM Serwis Zolwik_2004   29 Sty 2005 09:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 642
  • E730 - po próbach komunikacji telefon martwy. Inne kabelki.

    Witam, chciałam skomunikować fona , próbowałam różnych kabli, do a300, potem e860 i d500. Po tych próbach telefon martwy... Nie zdążyłam nic z nim zrobić, żadnej innej opcji nie wciskałam jak tylko MOBILE INFO. Nadmieniam, że używam HWK. Może jakaś sugestia z Państwa strony co z nim zrobić, żeby sie...

    GSM Serwis leati78   09 Maj 2006 15:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 572
  • Usbsmart: problem z komunikacją telefonów

    Witam mam powazny problem z usbsmartem aktywacja samsunga zadziałała ale miałem 2 fony i zadnego nie mogłem zczytac probowałem na właczonym, wyłaczonym z zasilaniem i bez o co tu chodzi??? Prosze o pomoc

    GSM Serwis systemcom   24 Wrz 2006 12:33 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1025
  • Problem z komunikacją telefonu z PC Suite

    Witam! Mam problem z programem Nokia PC Suite... Nie mogę się połączyć z telefonem. Problem nie dotyczy kabla ani telefonu ponieważ takowe połączenie mogę uzyskać poprzez program, Oxygene. Przy łączeniu się z telefonem "zatrzymuję się" na widocznym poniżej etapie. Co mam zrobić aby się połączyć z...

    GSM Serwis maxxx56   20 Lip 2006 10:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 891
  • Komunikacja telefonu Nokia 1200 z MTBOX-em.

    Witam Mam problem z kamunikacją Noki 1200 z mtboxem używam kabelka od 1100 czy do tego modelu idzie jakiś inny kabel? Czy jest jakiś haczyk?? Dzięki z góry .

    GSM Serwis plitom   20 Mar 2008 01:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 717
  • Lenovo G550 - komunikacja telefonu z modułem bluetooth

    Witam. Może to jest drobna sprawa, ale nie jestem zbyt mocny w te klocki. Syn kupił laptopa Lenovo g550 i jest w nim Bluetooth. Syn ma komórkę Motorola z Bluetooth. Niestety laptop domaga się jakiegoś pinu. Skąd go wziąć? Pozdrawiam.

    Software serwis Justi   23 Wrz 2009 08:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3127
  • Brak komunikacji telefonu z boxem Jaf.

    Witam wszystkich forumowiczów! Ostatnio kupiłem na alledrogo JAF'a. W pracy do moich obowiązków należy 'opieka' nad telefonami służbowymi a ponieważ wszystkie komórki to ten sam model - Nokia 6300 - chciałem mieć jakieś narzędzie do diagnozowania i naprawiania błędów, choćby tych softwarowych. Po...

    GSM Początkujący spacjer   31 Sty 2011 12:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2174
  • IrDA. Program do komunikacji z telefonem Sagem-X5.

    Witam wszystkich!!! Czy ma ktos moze godny polecenia program obslugujacy przekaz informacji z i do telefonu SAGEM-X5??

    Software serwis martinpl   05 Gru 2004 13:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 620
  • Irda w laptopie. Telefon Sagem. Brak komunikacji.

    mam taki problem zainstalowalem irda w laptopie system 95 i niby wszystko ok ikonka na dole mryga raz czerwona raz zielona ale jesli przykladam tel sagema to podczerwien nic niewykrywa i niemoge sie komunikowac LAPTOP TEXAS INSTRUMENTS 5000 TELEFON SAGEM MYX5-2 STERY MIALEM WSZYSTKO POSZLO GLADIUTKO...

    Komputery Hardware arti83   17 Gru 2004 00:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2124
  • Nokia6610i a kabel. Programy do komunikacji nie widzą telefonu.

    witam wszystkich ! posiadam taki problem a wiec kupiłem kabel do 6610 z com i wtyczką do fonu 14 pin.Uzywam programu MobiMB Mobile Media Browser i telefon nie jest widziany przez niego dodam ze Oxygen Phone Manager rówiniez go nie widzi!!!!!! prosze o wyrozumiałosc i pomoc co zrobic i od czego zaczac?...

    GSM Serwis orczxc   02 Mar 2005 06:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 654
  • Odtwarzacz mp3 siemens. Komunikacja między odtwarzaczem, a telefonem.

    Witam mam pytanie dotyczace odtwarzacza mp3 mianowicie bardzo zalezy mi na wszelkich informacjach dotyczacych komunikcaji miedzy odtwarzaczem a telefonem, chce napisac odpowiedni program pod sony. za wszelkie informacje wielkie dzieki pozdro

    GSM Serwis jedrej   09 Lut 2005 13:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 657
  • Telefon SONY SPP-57 - brak komunikacji słuchawki z bazą.

    SONY SPP-57 - POMOCY! Słuchawka nie kontaktuje z bazą, wywołanie słuchawki PAGE z bazy działa. Naciśnięcie TALK w słuchawce - miga dioda i po chwili kilka Beep beep i na tym koniec. Czy ten telefon się jakoś programuje, nie mam żadnego manuala. Za pomoc dziękuję, 120064

    Schematu/instrukcji/artykułu 120064   22 Sty 2005 14:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 719
  • PC i N6230i - co proponujecie zakupić do komunikacji tego telefonu z komputerem?

    Mam takie zapytanie co proponujecia zakupić do komunikacj tego telefonu z komputerem??? Kabel, podczerwień a może bloota??? Przeniesiony z działu "tel. komórkowe".

    Co kupić Archiwum Karpov   11 Sty 2006 16:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 618
  • Kabel USB do SE j210i program umożliwiający komunikację komputera z telefonem

    Mam kabel USB do SE j210i, ale potrzebuje program umożliwiający komunikację komputera z telefonem i na odwrót. Czy ktoś zna taki program i posiada linka do takiego. Niestety strona sony ericssona takiego programu nie posiada:( Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrowienia

    GSM Serwis Kecik   17 Lut 2006 12:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 738
  • sst v7.0 - brak komunikacji z telefonem.

    Witam mam problemy z sst v 7.0, ma problemy z komunikacja z telefonem, czasem nie mozna nawet otworzyc okienka write np w langu., ostatnio robilem mc 60, po t.p. ladnie go zczytal jednak za chwile wogole nie reagowal na czerw. sluchawke, zrestartowalem komp. bylo ok. na niedlugo i tu pojawil sie problem...

    GSM Serwis plitom   27 Lut 2006 13:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 638
  • komunikacja proca z telefonem komórkowym (s35i)

    Witam wszystkich elektrodowiczów:-) Na wstępie zaznaczam że miałem już troche przygód na studiach z programowaniem mikrokontrolerów ,a jako prace mgr wziołem temat ,w którym będę musiał się zająć tą tematyką również od strony projektowej - zrobić fizyczny układ .Min muszę rozwikłać problem komunikacji...

    Mikrokontrolery drzwi_do_wanny   09 Sie 2006 21:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2318
  • CX65 - żaden program nie czyta telefonu, brak komunikacji z komputerem

    mam ten telefon od roku i jestem prawie zadowolony tylko ze bateria krotko trzyma,kiedys moja bratanica sie nim bawila i wykasowala orginalne programy ktore wnim byly,dotej pory mi to nie przeszkadzalo ale teraz to mi szwankuje,kupilem kabelek do usb ,mam takze com-a, probawalem wgrywac programy ktore...

    GSM Serwis brajek   11 Mar 2006 20:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 810
  • LG 8120. Oprogramowanie potrzebne do komunikacji z telefonem.

    Kupiłem kabelek z płytką do LG 8120 lecz nie posiadam płytki z oprogramowaniem do komunikacji z telefonem. Może ktoś z Was wie gdzie można ściągnąć.

    GSM Serwis grzegorz0105   27 Mar 2006 15:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 690
  • Sterownik do Irdy. Komunikacja z telefonem SE K700i.

    Siemanko! Potrzebuje sterownik do IRDY zeby ja skomunikowac z Sony Ericssonem K700i :)

    GSM Serwis tino2003   21 Kwi 2006 15:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 555
  • Problem z komunikacją dwóch telefonów przez podczerwień

    Witam mam pewien problem : kiedyś chciałem przesłać kumplowi przez irde obrazek,ustawiłem telefony jak trzeba i pisze mi że nie można nawiązać połączenia.Dziwne Ja mam nokie 7650 i wysyłałem na 6100. O co w tym chodzi ?

    GSM Serwis wow   14 Lip 2006 16:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 754
  • Telefon K800i i brak komunikacji z XS++.

    Mam następujący problem w K800i, mianowicie telefon niemoże się połączyć z XS++ ani setool lite. Oczywiście trzymam C, nie chce się nawet połączyć jak wciskam 2i5 razem. Co ciekawe telefon się włącza i gdy chce przy włączonym telefonie wymienić pliki przez USB to telefonu w ogólnie nie wykrywa. Sprawa...

    GSM Serwis EXPERT GSM   20 Kwi 2008 20:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2849
  • Dmtool i WindowsXP - brak komunikacji z telefonem.

    Witam. Chciałbym wgrać polaka do motki c121 poprzez dmtoola. Mam problem jednak, ponieważ program wyrzuca cały czas błędy o braku komunikacji. Kabel mam ok, z innymi programami się łaczy. Czy jest jakaś działająca wersja dmtoola dla xp, żebym mógł przeflashować ten telefon ?

    GSM Użytkowy zeezoo   27 Sie 2008 17:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1041
  • BTM330 podłączenie do PC? Komunikacja z telefonem?

    Witam. Mam parę pytań odnośnie tego modułu BT. Piszę aplikacje na komputer która by obsługiwała nie jeden a kilka albo i więcej modułów btm330. A wiec po kolei. Czy aby podłączyć taki moduł do kompa wystarczy podpiąć sie rs232 pod UART modułu (nie trzeba najpierw jakoś specjalnie podłączyć się pod układ...

    Mikrokontrolery INF-EL   21 Wrz 2009 09:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 797
  • UFS - brak komunikacji z telefonami LG

    witam Można powiedzieć że się doczekałem w końcu ufs chyba się zepsuł, działa ok ale nie z lg, żadnego nie widzi nawet zabotować nie chce, ufs oczywiście z hwk. W może ktoś w czym może być problem? Z resztą telefonów jest ok

    GSM Serwis tooomek2   05 Kwi 2012 13:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 766
  • uCtools 1.3 i komunikacja telefonu komórkowego z AVRem

    Witam, Niedawno skończyliśmy prace nad wersją 1.3 pakietu darmowych narzędzi dla mikrokontrolerów. W tej chwili w pakiecie znajduje się terminal, program do rysowania wykresów i serwer pośredniczący w transmisji. Myślę, że można wykorzystać to oprogramowanie w wielu ciekawych projektach. Dodaliśmy...

    Mikrokontrolery AVR cmmsigma   28 Sie 2009 07:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 885
  • szukam programu do komunikacji telefonu st 55 simens z pece

    mam kabel do telefonu z usb i pecet nie widzi telefonu

    GSM Serwis Francua   06 Mar 2005 21:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 746
  • Problem z komunikacją telefonu z komputerem???

    Mma duży problem i nie wiem jak go rozwiązać? Otóż postanowiłem ulepszyć sobie chociaż trochę komputer i wymieniłem płyte głowną procesor i pamięć no i zaczęły się problemy z komunikacją z telefonami:-( Płyta głowna to MSI 6380, Athlon 1800+, 256DDR RAM na poprzedniej konfiguracji, płyta MSI 6309,Celeron...

    GSM Serwis jaket   10 Cze 2003 10:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1071
  • Komunikacja telefonu kom. z mikrokontrolerem

    Ostatnio wpadłem na jeden z moich szalonych pomysłów :) Otóż chciałem skłonić mikrokontroler (AT89C2051) do komunikacji z telefonem komórkowym (Siemens C35i). Zacząłem szukać informacji dotyczących tego zagadnienia, i znalazłem doskonały projekt na stronie MCS (producent BASCOMa), program został napisany...

    Mikrokontrolery marchewa101   08 Paź 2003 16:29 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4507
  • Komunikacja telefonu z kompem - Panasonic GD30 - soft do sms

    Czy istnieje jakieś oprogramowanie, które pozwoli na zapisywanie sms'ów na dysk twardy komputera ? Czy jest może jakiś uniwesalny soft ?

    GSM Serwis mikrocb   12 Wrz 2004 13:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 624
  • Komunikacja telefonu przez port IRDA w trybie FBUS/MBUS

    Witam wszystkich i chciałbym skłonić wszstkich komunikujących się z telefonami do dyskusji. Potrzebuję napisać program na kikrokontroler komunikujący się najlepiej z dowolnym telefonem komórkowym przez port IRDA, ktorego zadaniem jest odczytane/wysłanie sms-a. Zacząłem eksperymentować w tej dziedzinie,...

    GSM Serwis orczxc   25 Lis 2004 18:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 860
  • Jakie są programy do komunikacji telefonu z PC

    Dosyc proste wydawac by sie moglo pytanie, ale ja mam problem z Siemensem SX1 mam kabel USB ale nie oryginalny i SIEmens Data Siut nie dziala, a jak nie to to co??

    GSM Serwis Duri   17 Maj 2005 00:16 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1122
  • brak komunikacji telefonu zboxem ultima

    witam mam problem tel. nie chce się komunikować z boxem,co może być powodem zgóry dziękuję za radę

    GSM Serwis toon   14 Kwi 2007 15:12 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 839
  • Jak rozwiązać problem komunikacji telefon<->samochód?

    Witam Wszystkich Forumowiczów! Posiadałem kiedyś telefon typu: Nokia 3510i i posiadam ciągle do niego zestaw głośnomówiący w samochodzie coś takiego (tylko inny telefon): był on podłączony do radia które wczasie przychodzącej rozmowy było wyciszane, a jeżeli rozmowa trwała wszystko słyszałem...

    Samochody Elektryka i elektronika wal-ker   30 Lis 2009 20:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1454
  • Samsung GT-S5360 Galaxy Y - Brak komunikacji telefon-komputer, tylko ładowanie.

    Witam, od niedawna posiadam Samsunga Galaxy Y. Na początku kilkanaście pierwszych dni gdy podłączyłem telefon do komputera (Windows 7) automatycznie rozpoczynało się ładowanie, instalowanie sterowników no i pojawiała się informacja o nowej podłączonej pamięci. Niestety od paru tygodni gdy podłączę telefon...

    GSM Początkujący GSM07   23 Sie 2013 10:18 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5094
  • [C#] - Komunikacja telefon Nokia 3110c

    Witam, potrzebuję zrobić aplikację do wysyłania i odbierania SMS. Jednak już od samego początku mam problemy. Wiem, że takich aplikacji istnieje sporo, ale do mojej docelowej komunikację muszę zrobić sam. Jak wspomniałem od początku są problemy. Posiadam kabel USB i łączę się bez problemu z telefonem...

    Programowanie Defice   10 Gru 2013 20:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 837
  • Sony Xperia Z1 - Brak komunikacji telefonu z komputerem ( nagle )

    Siema od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Sony Z1 Wszystko było i chyba jest oki z telefonem lecz nie wiem co może być przyczyną nagłego niewykrywania na komputerze stacjonarnym telefonu. Dziś chciałem przegrać sobie z Z1 zdjęcia lecz komp mi go nie wykrył a wcześniej widział... i nie...

    Software serwis dido2286   24 Gru 2014 22:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2058
  • Kenwood KDC -3057 U - Brak komunikacji telefonu z radiem.

    Witam. Radio Kenwood KDC-3057U. Telefon Samsung Galaxy S3 LTE. Ściągnąłem aplikację Kenwood Music Control, ale po podłączeniu telefonu kablem USB, radio go nie widzi. Miał ktoś podobny problem i wie jak go rozwiązać? Pozdrawiam. Bartosz.

    CarAudio Terazniejszy   25 Sty 2017 11:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 366
  • Protokołu komunikacji Nokia MBUS (M2BUS v2)

    Dzień dobry. Próbuje rozgryźć protokół komunikacji Noki 3310 z komputerem. Zajrzałem w już chyba do wszelkiej możliwej dokumentacji. Przejrzałem dokładnie najlepsze źródło informacji na ten temat jakim jest projekt GNOKII . Teraz usiłuje je wprowadzić w praktykę. Mam zamiar zaprogramować mikrokontroler...

    GSM Serwis Bifar   21 Lip 2006 00:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1641
  • Komunikacja komputera z komórką przez bluetooth

    Witam. Chcę napisać aplikację do komunikacji kompa stacjonarnego (WIN XP SP3) z telefonem komórkowym (Java). Temat dotyczący tego zagadnienia jest dość popularny na forach, ale tak naprawdę ciężko znaleźć coś wartościowego. Do tej pory udało mi sie napisać aplikację J2ME do komunikacji telefonów klient-serwer...

    Programowanie sw10   15 Lip 2009 17:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 852
  • Jak wzmocnić sygnał NFC z telefonu

    Witam, Projekt, którym się zajmuje polega na komunikacji pomiędzy terminalem płatniczym a telefonem. Komunikacja odbywa się przy użyciu NFC. Fizycznie wygląda to tak że telefon znajduje się na płytce indukcyjnej które jest połączona przewodem około 2m z drugą płytką, która znajduje się na terminalu...

    Początkujący Elektronicy strikexp   02 Lis 2015 15:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 768
  • Komunikacja nokii 6510 poprzez IRDA

    Czy ktos moze wie cos na temat komunikacji telefonu przez podczerwien. Jakie sa wysylane komendy zeby sterowac telefonem, wysylac dane prze GPRS itd. Czy do komunikacji wystarczy wysylac proste komendy a caly stos TCP/IP zalatwia telefon? A moze ktos wie gdzie tego szukac. Zbytnio telefonami sie nie...

    GSM Serwis krzysiek40   22 Paź 2006 14:54 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 468
  • Telefon Sony Ericsson Live - Brak komunikacji PC z telefonem android siec Wifi

    Witam mam problem z komunikacja telefonu z pc za pomocą sieci wifi (siec lokalna). Wszystko chodziło wczesniej ok łączyłem się Astro file manager do sieci lokalnej pc widzial telefon .Przed wysłaniem telefonu do serwisu, gdzie zmienili mi oprogramowanie na nowsze już nie chodzi . Od teraz nie mogę...

    Sieci WiFi granderik   09 Wrz 2013 12:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 717
  • SE T630 - brak komunikacji z komputerem, aparat nie dziala

    Witam, trafił mi się Sony Ericsson T630 w którym nie działa aparat i czasem tel się resetuje. Płyta została wyczyuszczona i wygrzana, sprawdziłem aparat w innym telefonie i działa wiec jest to uszk. software. Niestety telefon wogole nie komunikuje sie z komputerem, cruiser wogole go nie widzi. Złącze...

    GSM Serwis jery777   30 Paź 2006 20:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 870
  • K310 - brak komunikacji z komputerem

    Dostałem SE k310. Telefon był po lekkim zawilgoceniu, przy próbie podłączenia pod Cruisera, albo SeToola niestety brak jakiejkolwiek komunikacji. Telefon działa normalnie, ładuje. Poszedł do wanienki i niestety po wymyciu dalej ten sam problem. Jakie rady ?

    GSM Serwis syckoketrzyn   17 Lip 2007 14:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 874
  • Komunikacja z kartą SIM

    Jak wygląda komunikacja telefonu z kartą SIM? Z tego co wiem to jest transmisja szeregowa podobna jak w kartach chipowych, ale chodzi mi jeszcze o protokół komunikacji (np jak odczytać dane jeżeli karta jest zablokowana PINem).

    GSM Serwis Pocieszny   17 Lis 2006 15:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 645
  • Pliki z telefonu nie chcą otworzyć się na komputerze po podłączeniu USB.

    Witam! Mam telefon LG i gdy podłączam USB do komputera, to wyskakuje mi coś, żebym zainstalowała jakieś PC Suite III, coś takiego. Zainstalowałam to, ale nie umiałam się tym obsługiwać. Nie było tam tych plików, które chciałam przesłać na komputer więc to odinstalowałam. Nadal, jak podłączam telefon,...

    GSM Początkujący buczo11   05 Mar 2014 09:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1311
  • Połączenie mikrokontroler - telefon

    Witam! Próbowałem metodą prób i błędów w stosunkowo prymitywny sposób skomunikować telefon z Atmegą 8. W tym celu dolutowałem do interesujących mnie klawiszy przewody i sterowałem tym za pomocą transoptorów. Projekt upadł gdy zorientowałem się że telefon ma simlocka. Drugi telefon (tym razem zadbałem...

    Mikrokontrolery AVR fidor111   08 Sie 2015 17:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 684
  • HTC one m8 - niedziałający przycisk włączania telefonu, ciekawy przypadek

    Witam! Mam nadzieje ze umiescilem temat w dobrym dziale :) Więc.. Mianowicie, prosiłbym o pomoc w związku z uruchomieniem telefonu z niedzialajacym wlacznikiem :( Siedzę już nad tym dwa dni, szukajac wielu rozwiazan, przegladajac fora, sciagajac roznego rodzaju programy - bez skutku :) A więc.. 1....

    GSM Początkujący tino2003   30 Gru 2017 10:00 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 543
  • komunikacja w podczerwieni

    witam potrzebuję schemat ND/ODB w podczerwieni do komunikacji telefonu z portem USB kompa... pozdrawiam

    Schematu/instrukcji/artykułu leszczu   26 Paź 2004 21:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 722
  • Czy da się udostępnić internet na telefon przez Bluetooth

    Witam. Mam lg u880 i w BlueSoleil mam do wyboru 3 opcje: Usługa Bluetooth Port szeregowy Usługa Bluetooth Transfer plików Usługa Bluetooth Object Push Czy przez któreś z tych połączeń mogę udostępnić internet żeby był na telefonie i czy mój telefon to obsługuje? Czy są jakieś inne programy...

    GSM Serwis JacekCz   02 Gru 2006 08:52 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 8151
  • K300i brak pada a komunikacja

    Witam, mam problem z komunikacja telefonu z komputerem. Brakuje jednego pada ktorego rowniez nie zaznaczylem na zdjeciu (uklad ladowania) Czy da sie to jeszcze zrobic? Pozdr.

    GSM Serwis dickheadGSM   22 Lut 2007 12:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 711
  • Dlaczego nie moge skopiowac zdjec z telefonu na komputer?

    Bluetooth, kabel usb, czy wifi jako nośniki? Pierwsze słysze ;) Chodziło ci może o sposób komunikacji telefonu z komputerem? Tak chodziło o sposób komunikacji telefonu z komputerem. "Special0ne" masz zupełną racje. ;-). Re: Dlaczego nie mogę skopiować zdjęć z telefonu na komputer? Odp:W...

    GSM Użytkowy Special0ne   24 Cze 2015 15:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1221
  • Oprogramowanie telefonów komórkowych

    stworzyc to nie stworzysz nowego oprogramowania - ciekawy jestem jak poradzilbys sobie z komunikacja telefonu z btsami, ale to tylko wierzcholek gory lodowej - "w warunkach domowych niewykonalne"

    GSM Serwis cinekk   09 Cze 2006 18:08 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2580
  • Flite Test Delta - Samolot sterowany zdalnie przez telefon z Androidem

    Czy dobrze zrozumiałem, że tryb USB acccessory pozwala na komunikację telefonu z hardwarem mimo braku wsparcia USB OTG?

    DIY Poczekalnia dcm_Marecheq   02 Kwi 2016 20:28 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6147
  • M-BUS F-BUS różnica

    To może to wszystko podsumuję i coś dodam. MBus i FBus do tego modelu telefonu z zewnątrz niczyn się nie róznią. Podłącza się je do styków pod baterią.Jeśli chcesz zmienić sobie logo, czy grafikę w Twoim telefonie to jest to bez znaczenia jaki kabelek użyjesz. Tylko w programie którum będziesz wpisywać...

    GSM Serwis norbi45   05 Lip 2005 22:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 824
  • Zmina z tp 2mb na play online

    Witam. Aktualnie posiadam internet ADSL. Maksymalna prędkość wynosi down:180-230kb/s, upload:28-31kb/s. ping:65-140. Dotychczas w mojej okolicy nie było żadnego z operatorów 3g. Dziś połączyłem się w domu przez telefon z play (SE Xperia Arc S). Mimo, iż na mapie zasięgu teoretycznie w mojej lokalizacji...

    Sieci Co Kupić seba694637   01 Cze 2012 15:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2246
  • k300i simlock tornadem - jak ?

    Wszystko co robiłeś dotychczas jest poprawne. Problem może leżeć też w komunikacji telefonu z boxem. Radziłbym ci go rozkręcić i zobaczyć czy nie jest zawilgocony lub zalany w okolicach gniazda. znajdują się tam dwa glasy i jeden z nich jest odpowiedzialny za komunikację. Możliwe, ze padł. Spróbuj wyczyścić...

    GSM Serwis kaluzone   17 Mar 2007 09:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1563
  • Pomoc w "rozwinięciu" tematu pracy magisterskiej.

    Hej , dzięki za Wasze podpowiedzi ! A więc : Symulacja albo makieta (bardziej efektowna) Makieta raczej odpada,bo siłą rzeczy często jestem na delegacjach i ciężko byłoby mi się z tym przemieszczać , a utrzymać się jakoś muszę więc nie mogę pracy rzucić :D Aczkolwiek pomysł bardzo fajny ! ...

    Programowanie megaman123   18 Mar 2011 07:32 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1572
  • bts> potrzebuję informacji

    Witam! mam wielka prośbę. Potrzebuję kilku informacji na temat bts'u. Konkretniej chodzi mi o: - komunikację między stacjami - komunikacja stacja -> telefon - komunikacja telefon -> stacja - komunikacja stacja bazowa -> centrum rejestracji - w jaki sposób realizowane jest przekazywanie stacji ruchomej...

    Radiotechnika Początkujący Aspiryna92   16 Maj 2010 15:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 720
  • K700i - shortly press power - brak połączenia z telefonem

    Przeczyść gniazdo systemowe płynem typu "kontakt" , przed fleshowaniem wyciągnij i włóż baterie po czym naciśnij power. Telefon reaguje na ładowarkę ? Jeśli nie, to kwestia "glassa" wyżej złącza systemowego który jest odpowiedzialny za ładowanie i komunikacje telefonu. Sprawdz jeszcze na jakimkolwiek...

    GSM Serwis arturj123   18 Mar 2008 19:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2230
  • Siemens s65 - biały lcd, po grzaniu - wymieniony Epson

    Świetnie zapomniało się o dobrej zasadzie najpierw sprawdzać software a później hardware oczywiście wyszło odwrotnie :D tylko problem tam był z glassem od komunikacji telefon się nie komunikował z kablem/słuchawkami (można go było ładować na wyłączonym telefonie), bo na załączonym się wyłączał. Zmieniany...

    GSM Serwis karolark   12 Mar 2008 21:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 825
  • Samsung Galaxy I5700 - podłączenie do komputera

    Witam Posiadam telefon w Erze gdzie mam wykupiony mobilny internet. Jednak chciałbym z niego korzystać na komputerze a nie na telefonie. Dlatego moje pytanie brzmi. Co mam zrobić, aby korzystać z internetu na PC. Napiszę, że do tej pory robiłem następującą rzecz i niestety bez powodzenia. Mianowicie:...

    GSM Użytkowy Ksamilian   20 Wrz 2018 11:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 5556
  • Nokia 7650 - pilne Pytanie!!

    Witaj. Co do wgrania GG do telefonu to jest to na pewno możliwe. Powstały programy napisane w języku Java które pracują w sieci GG. Jednak połączenie z siecia będzie odbywało się wyłącznie za pomocą GPRS lub standardowego połączenia dial up z operatorem GSM Niestety nie jest możliwe podłączenie...

    GSM Serwis djarcziq   26 Cze 2005 15:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1002
  • siemens CX65 problem z połączeniem do komputera (za pomocą kabla jak i orda)

    proszę o pomoc w kwestii przegrywania zdjęć z aparatu na kompa. Ostatnio zakupiłem kabelek ,ale brak jakiej kolwiek komunikacji -telefon ,komputer. Następnie pokusiłem się o zakup portu podczerwieni i on także nie widzi telefonu(zaznaczam ,iż kabelek oraz port prawdopodobnie są pod Siemensa) Jak ustawić...

    GSM Serwis Jankes   22 Lip 2005 19:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 837
  • Problem : siemens c65-irda-Moblie Phone Manager

    Witam! Mam problem z komunikacją telefonu siemens c65 przez irdę na płycie głównej a programem MPM.Irda łączy się z telefonem (rozpoznaje go} Program MPM stwierdza "brak podłączonych telefonów" oraz błąd weryfikacji schematu.Jednocześnie korzystam z irdy dla podłączenia telefonu nokia 6510 i programu...

    GSM Serwis Włady1   02 Lut 2006 10:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 476
  • Kabel com m55 a c75? Najnowszy MPM. Nie widać c75, a m55 wykrywa.

    Nie wiem czy w C75 jest taka opcja, ale w c60 można było sprawdzić czy jest komunikacja telefon-komputer. -włącza się telefon -podpinamy kabel do telefonu i do komputera -wpisuje się w telefonie: *#06# -potem : Info Na dole jest pozycja Acc tam pisze jaki mamy podłączony typ kabla. Jeśli kabel...

    GSM Serwis mefisto79   03 Wrz 2006 14:59 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1317
  • Samsung GT-s6500D Android v.4.4.2 - brak możliwości połączenia USB z PC

    Witam czytających. Od kilu dni jestem posiadaczem w/w telefonu. Niestety, brak możliwości komunikacji telefon - PC przy pomocy USB. Instalowane wszelkiego rodzaju drivery usb, czy programy kies nic nie pomogły. Na komputerze mam zainstalowany Win7, wiem, że wcześniej telefon ten bez żadnego problemu...

    GSM Użytkowy arem   06 Sty 2014 18:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1311
  • Nokia 6610i - podczerwień. Nie można przesłać zdjęć na drugi telefon.

    Chyba sie nie da, mam podobny telefon 6610 i probowalem tez komunikacji telefon-telefon bezskutku. Zniechecony probami przegralem to co chcialem na komputer a potem na druga komorke

    GSM Serwis 179172   22 Kwi 2005 21:55 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1269
  • gry java motorola c385

    Konti ja mam do Ciebie pytanie. Jak w ogóle podlaczyłeś telefon z komputerem: tzn. jakiego sterownika użyłeś i jakiego programu używasz do komunikacji Telefon <-> Komputer. Ja nie moge sobie poradzic z tym problemem i niestety nie moge sie połączyć z telefonem :(

    GSM Serwis Mimuś   30 Sty 2006 19:05 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 1722
  • Gry JAVA na SAGEM MYX5-2 dlaczego nie mogę przesłać?

    wydaje mi sie ze bedziesz potrzebowal jakgos programu aby zainstalowac gry w telefonie, samo przeslanie przez irde nie wystarcza. Z telefonem napewno jest jakaś aplikacja do komunikacji telefonu z kompem, najlepiej uzyj jej. Ale wlasnie czytam ze chyba nie mam racji, w takim razie tylko pozostaje...

    GSM Serwis JanuszPulit   15 Gru 2005 16:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1095
  • n6100 - pod ufsem OK, na baterii CONTACT SERVICE

    błąd hdat 14 jest to zła komunikacja telefonu z komputerem,błąd 4 z tego co pamietam jest to brak sygnału z płyty telefonu. więc wyeliminuj te usterki i telefon odpali mariogsm

    GSM Serwis network1   23 Sie 2006 12:06 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1146
  • irda vs samsung x200, program nie aktualizuje danych.

    kupiłem irdę MA-660 zainstalowałem oryginalne oprogramowanie Samsunga do telefonu X200 sterowniki też i są problemy z komunikacją telefonu z komputerem komputer widzi "w pobliżu" telefon Samsung X200 ale program nie aktualizuje danych w kompie nie wiem o co chodzi - pomocy!!!

    Komputery Hardware tronic1   20 Paź 2006 17:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 672
  • TalkPro r-160 został uszkodzony podczas burzy?

    Jeżeli był podłączony to bardzo możliwe że telefon też siadł. Burza zrobiła spiecie i jakieś za wysokie impulsy doszły do telefonu i sie spaliła komunikacja telefon-router

    Komputery Hardware Marcinzabrze   28 Cze 2007 07:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 578
  • SonyEricsson W960i - jak polaka ?

    Witam !! Dostsłem dzis W960i do PLa. Setool niestety nie chce sie połączyc z kompem.. Wciskam przycisk "c" podczas podłączania telefonu jednak telefon ani Setool nie reaguje. Sprawdzałem tez po comie i tez zero komunikacji. Telefon zupełnie nowy.

    GSM Serwis archi3   18 Mar 2008 19:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1322
  • E65 "nie mozna rozpoznac urzadzenia usb" + nie dzi

    telefon moze byc po lekkim zalaniu i dlatego klawiatura ci nie chodzi i tez sa problemy z komunikacja. Telefon moze sie normalnie wlaczac po takim podlaniu ale nie bedzie prawidlowo dzialal. Rozkrec telefon i zobacz czy nie jest po zalaniu, i bedziesz wiezdiec czy tez przypadkiem nie bylo cos przy nim...

    GSM Początkujący pit08   10 Wrz 2008 06:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1457
  • Podłączenie innego tel. do HF CARK-91, schemat kabla MCC-1

    Witam, od kilku godzin męczę google i nie mogę znaleźć. Znajomy ma w samochodzie zestaw HF CARK-91 którego używa z telefonem NOKIA 6210. Chciałbym jednak aby mógł podłączyć do centralki inny telefon, np. SE K750i. Nie zależy mi na żadnych dodatkach typu zew. antena, wyciszanie radia czy ładowanie,...

    GSM Serwis 85DanielS   04 Gru 2009 23:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4498
  • Kabel RS232 Siemens s55 - budowa/schemat.

    podepnę się pod temat z pytaniem własnie o atmege. Czyli podpinając Rx i Tx od strony, wtyczki siemensa, pod atmege lub inny układ, nic nie osiągniemy jeśli chodzi o komunikację atmegi np z komputerem? Z drugiej strony mam pytanie o kwestie komunikacji telefonu siemensa podłączonego tym kablem...

    GSM Początkujący badboy23   16 Lip 2011 14:24 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6208
  • Accu Chek Compass i IeDA w laptopie nie współpracują

    Skoro mam komunikację telefonu kom. poprzez ten port to raczej nie tylko do pilota. Znalazłem temat identyczny na innym forum i z tego co czytałem to z wbudowanego portu nici i chyba na żadnym kompie nie da rady z taką komunikacją gdyby ktoś chciał więcej to jest temat na forum moja cukrzyca chyba...

    Laptopy Hardware Gryszka B   15 Kwi 2012 08:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1559
  • Rolety zewnetrzne koncepcja projektu wspólna debata.

    Witam 1) W Satelu jest to rozwiazane jak wskazał Jado_one 2) Dosyć fajne i pomysłowe rozwiązania ma firma o nazwie bodajże Nexware albo Nextware - już dokładnie nie pamiętam. 3) Możesz sobie zrobić pilot z LCD, ale zakopiesz się w dużo kwesti: obudowa, ładowanie baterii itp 4) Czy centralka jest...

    Mikrokontrolery przemekbary   05 Maj 2012 22:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1446
  • BTM 222 - Odbieranie informacji przez UART

    Witam, zakładam nowy wątek ponieważ nie mogę nigdzie odnaleźć sposobu na rozwiązanie problemu. Otóż mam mikrokontroler Atmega16 z podłączonym modułem AVT 1635 - Bluetooth BTM 222. Połączenie fizycznie wygląda tak, że TXD modułu jest zwarte z TXD mikrokontrolera, podbnie z RXD. Mikrokontroler ma podłączone...

    Mikrokontrolery AVR Michał 911   19 Paź 2013 15:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1185
  • Microsoft Lumia 550 windows 10 mobile aktualizacja nie działa USB

    Witam wszystkich posiadam Lumię 550 i po aktualizacji telefon jest nie widoczny dla komputera. Sprawdzałem to różnymi kablami na różnych komputerach i problem występuje nadal na stronie producenta jest opisany sposób rozwiązania tegoż problemu i dalej nic nie pomogło ponieważ jest brak całkowity komunikacji...

    GSM Początkujący siudziu   20 Sty 2017 11:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 519
  • nokia3410 problem z podliczeniem sum kontrolnych

    Ja przewaznie robie Rolisem 7.49 i chyba nim najprosciej ..:) Najpierw naciskasz read zeby sprawdzic komunikacje telefonu z kompem jesli wysiwtli info o telefonie to naciskasz Update FAID Pozniej SP Factory default i po zabawie ....:)

    GSM Serwis MILO   10 Paź 2004 15:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 600
  • Siemens S35i Bateria "NIBY" rozladowana

    Posiadam dwa siemensy S35i i w obydwu mam tą samą usterke. Telefony przy w pełni naładowanej i w 100% sprawną baterią się wyłącza pikając że bateria jest rozładowana. Z tego co widze to gdzies jest zbyt duzy spadek napięcia między baterią a końcówką mocy gdyż nawet podświetlanie podczas komunikacji telefonu...

    GSM Serwis plociarz   04 Lis 2004 09:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 602
  • 2600/usb/komunikacja

    Witam Mam Nkie 2600 i probuje ja podlaczyc do PC poprzez kabel USB bo taki dostalem z Forever-a Problem mam taki: Po zainstalowaniu oxygena tel jest wykrywany ale znika i sie pojawia (ciezka komunikacja telefon-PC) Po instalacji Mobi obojestnie w jakiej wersji nie znajduje telefonu Znalazlem na...

    GSM Serwis Holy   06 Paź 2005 15:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 708
  • Przewód USB-RS232 do Motoroli.

    w t720 95% wszystkich telefonów które do mnie trafiają trzeba czyścić potem czyścić i na koniec jeszcze raz czyścić złącze systemowe. to jest najczęstsza przyczyna braku komunikacji telefonu z kompempierwsze czyszczenie można brutalnie skalpelem lub śrubokrętem każdą blaszkę z osobna a potem chemia zazwyczaj...

    GSM Serwis BADYS   10 Cze 2005 23:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1064
  • problem z irda!!!

    witam moj problem polega na komunikacji telefonu samsung SGH E 700 z komputerem!! telefon jest widziany przez komputer i otwiera sie okno do wysylania plików ale po wybraniu pliku i wcisnieciu WYSLIJ zaczyna wysylac i nagle pokazuje blad!!!! to samo dzieje sie z nokia 6610 ktora wczesniej chodzila poprawnie!!!!...

    GSM Serwis gracus7   10 Sie 2005 18:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 582
  • Jakim programem komunikowac A52??

    Witam serdecznie... Mam problem z komunikacja telefonu Siemens A52 z komputerem.Posiadam oryginalny kabel COM dolaczany niegdys do Siemensa S55.Niestety program dolaczony do tego kabla nie jest kompatybilny z moim Siemensem.Prosze bardzo o pomoc w moim problemie.Potrzebuje tego do wymiany dzwonkow...

    GSM Serwis mastha20   01 Wrz 2005 15:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 435
  • Zestaw słuchawkowy mono na Pop-port

    Witam Chciał bym zrobić coś co może się wydawać dziwne. Mam zestaw słuchawkowy stereo do Noki 6230i lecz wkurzają mnie te wszystkie owijające się w koło szyji kable. Chciałbym wrócic do starego dobrego układu jak w Noki 6310i - czyli kabel, mały mikrofon z przyciskiem i jedna słuchawka. Pomyślałem,...

    GSM Serwis djn   26 Mar 2007 22:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1090
  • problem z terminatorem

    Otóż, przy probie komunikacji telefonu z komputerem cały czas, div wyswietla komunikat : " Phone not power up " czyli jakby wogule nie widzial tego telefonu... zaczął się ten problem wlasnie w momencie gdy przez przypadek przeflashowalem SEt630 na zakladce t610 :/ ( w div'ie ustawiony byl set610...

    GSM Serwis mefistofilos   16 Lis 2005 18:08 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 918
  • antena kierunkowa gsm

    Korzystam z internetu przez modem w telefonie komorkowym w technologji gprs. Okolo 15 km ode mnie jest bts sieci plus oferujący technologie edge pozwalającą na okolo 3 razy szybszą transmisje danych. Czy zastosowanie kierunkowej anteny gsm (zysk okolo 15dB) pozwoliłoby na komunikacje telefonu z tym bts?

    Sieci, Internet ubidigi   23 Lis 2005 17:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2189
  • Kabel USB do Pc czy Irda ? co lepsze do nokii 6600

    Polecam IDRA - sam uzywam z powodzeniem (nie musze do komunikacji telefonu rozbierac). Polecam produkcji Forevera. Zainstaluj sterowniki i oprogramowanie ze strony Nokii. Jak polaczenie bedzie niestabilne to jest to wina zlego ustwienia protokolu transmisji podczerwieni. Zadzwon wtedy na infolinie Nokii...

    GSM Serwis Hubert24   19 Sty 2006 00:15 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1116
  • Przesyłanie zdjęć w SE T290i

    Witam mam kabel USB do komunikacji telefonu Sony Ericsson T290i z PC lecz w żaden sposób nie mogę przesłać zdjęć z telefonu na PC. Zdjęcia zrobione podczepianym MCA-30 . Może ktoś poradzi co z tym fantem zrobić? Pozdrawiam

    GSM Serwis 110   04 Mar 2006 09:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 432
  • Jak wgrać full flasha do c60 i jak przerobic kabel

    Dopiero teraz kliknąłem na ten temat, bo wydawało mi się to banalne, ale się nudziłem i kliknąłem. Wszystko było już opisane. Tu masz pliki pod Jokera Co do kabla to nie musisz go przerabiać. kabel taki jak miałeś jest odpowiedni. Bez dodawania jakiegoś zasilania. Twój kabel nie jest oryginalnym...

    GSM Serwis PaXq3   11 Cze 2006 17:15 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1496
  • Problem po full flashu - nokia 3310

    grzałe bo był po upadku raczej nie zdmuchnąłem nic oprócz tego przy wgrywaniu softa miałem problemy z MSID nie lutowałem nic Dodano po 1 a co do baterii to była naładowana na full i próbowałem też pod ładowarką Dodano po 5 gdy robie full erase flash knokiem to mam: Lead's kNok-Phoenix...

    GSM Serwis Fyszo   20 Cze 2006 13:46 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 1620
  • Problem z flashowaniem 8850

    Błąd w komunikacji telefonu z kompem. Sprawdź kabel, dociśnij go i przeczyść styki na kablu i w telefonie. POZDRAWIAM. P.S Przeczytaj sobie to:

    GSM Serwis matidanko6   27 Cze 2006 20:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 521
  • [pyt.] Co to za układ - N6630

    Witam, Zwracam się z pytaniem do was. Co to jest za układ w N6630? Znajduje się on po stronie baterii naprzeciw gniazda od karty sim. Na zdjęciu wyraźnie zaznaczono. Drugie pytanko. Gdy chce włączyć telefon zapala sie tylko ekran i podswietlenie. Dalej nic sie nie da zrobic. Wygladalo to...

    GSM Serwis miszko83   25 Sie 2006 15:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 655
  • Kabel USB do Siemensa C65

    Mam problem z kablem USB marki 4 World Accesories (model GS-AC101). Nie mogę połączyć swojego Siemensa C65 za pośrednictwem tego kabla z komputerem. Ściągałem wiele programów do komunikacji telefonu z komputerem , jakieś sterowniki do tego kabla i nic. Nie czyta telefonu. Kabel kupiłem bez żadnego...

    GSM Serwis Karol007Kielce   06 Kwi 2007 12:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 957
  • Simlock LG KG800 przez HWK

    KE970 simlock idzie od strzału . Trzeba ustawic prędkosc na 115200. zabotawac telefon na wyjętej bat. Nacisnąc przycic "power" i włozyc szybko bat. Komunikacja telefonu z ufsem wzorowa .

    GSM Serwis koroner_x   15 Gru 2007 13:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2721
  • Nokia5530 XpresMusic błąd systemu

    Dobra sprubóje innych programów do komunikacji telefonu z komputerem, ale myśle że nic to nie da bo na wyświetlaczu ikonka telefon zablokowany, a nijak się nie da go odblokować.

    GSM Początkujący kleopatra   10 Lut 2010 22:02 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1887