Z komunikacją z pompą czy ECU? Na szczycie baku tam gdzie przychodzi pompa paliwa jest trzy pinowa wtyczka do właśnie pompy FAP. Plus po zapłonie, masa i kabel komunikacji lin. Wszystko idzie do bsi. Często siadają same pompy. Gosc ktory probowal sie polaczyc przez program i wprowadzic uzupelnienie dodatku powiedzial ze moze to wprowadzic tylko w jednym...
30-2,3 15-18 31-1,4 can-26,15 bez esp,tak podaje TD
Komunikacja leci przez abs tam zobacz.
Innym typem interfejsu i programem też brak komunikacji ?
Sieć CAN to cyfrowa linia komunikacji.
Chce niech sobie przekłada, a do autora, jak robisz te chipy to w zamian za te pliki będziesz mógł jakiegoś moda zrobić :D :D :D W załączniku masz wszystko co ci potrzeba wiedzieć
Odłącz przewód wzbudzenia rozrusznika, załóż swój, komp w ręke, podglad na parametry np. cisnienie paliwa. Nie powinno utracić komunikacji z ecu.
Sprawdź na stole czy masz komunikację.
Pod fotelem kierowcy powinien być, zaraz za belką poprzeczną pod fotelem, od strony tunelu. Dywaniki do wyjęcia. W zależności od tego jaki to system wtyczka będzie 4 lub 6 pinowa. Masa, plus z BSI i dwa przewody do komunikacji z BSI.
Witam Czym to diagnozujesz? Brak komunikacji z modułem Additiv, zobacz czy coś się zmieni jak pompę odepniesz. Jak dobrze pamiętam to tam masz tylko3 lub 4 przewody, zasilanie i komunikacja
Skoro nie łączy się z ECU to trzeba przywrócić go do życia, pewnie ECU nie ma zasilania albo gdzieś zgubiła się komunikacja.
Masz ,działaj.
Zapewne dlatego że zainstalowałeś diagbox w wersji powyżej 7.0 a flasha masz do wersji 6.5.
Czy to rozwiąże problem braku komunikacji ABS-ECU?
Proszę.. porównaj..
PinyECU Prąd stały 2g4 Po zapłonie 3c3 Przekaźnik sytemowy z 2j3 masa,a ten podaje na 1e3,1f2, 1f3 Masy 3h4,3g4,1c4,1h3 CAN 3a3,3a4 Liczba na początku to wtyczka, ale nie opisano kolejności.
Citroeny jak i reno mają tablicę która działa przelicznikowo. TZN ze nie pokazuje jak w starych autach tylko przelicza to co dostaje w informacjach od modułu. W skrajnych przypadkach oba te czujniki należy adaptować albo wymusić ich pomiar. Czasem pomaga zatankowanie do pełna. Warto sprawdzić czy nie ma błędów w canie to może być ślad usterki- taki...
Dzięki za odpowiedź, bezpiecznik sprawdziłem w pierwszej kolejności - jest w odpowiedniej pozycji. Po podaniu zasilania na OBD diagbox dalej widzi jakby zapłon był włączony, bo zdjęciu zasilania momentalnie dostaje komunikat o błędzie komunikacji z BSI, więc to nie to... Znalazłem też piny które odpowiadaja za + po stacyjce w bsi, podłączałem na krótko...
Grzesieknysa a nie pomyslales że może syfic sterownik airbag? Skoro podmienial bsm to ja stawiam na to co wyżej napisałem lub ster airbag
To sprawdź zasilania do sterownika silnika. Dlaczego od razu uznałeś, że BSM jest winne? Sterownik silnika steruje przekaznikiem głównym, który jest w BSM, ale żeby go wysterowac, musi mieć zasilanie stałe "30" lub "15" Kolega dobrze pisze. Najpierw ECU a tam musi być : 2x masa 1x +12v na stałe 1x +12v po zapłonie
Spalony bezpiecznik może sugerować problem z zasilaniem sterownika skrzyni. Więc zaczynasz od posprawdzania zasilań na sterowniku. Potem oscyloskop i patrzysz na komunikację.
Tak każdy moduł podpięty do CAN może wprowadzać zakłócenia lub blokować magistralę .
Klucz jest rozpoznany?
Co zostało sprawdzone? Zasilania, masy, komunikacja jakaś jest?
Błędy to jedno , rzeczywistość to drugie. Jak idzie o grupę PSA nie trzymał bym się kodu błędu. Sprawdź pompę , przejrzyj instalacje.
Kiedyś miałem sytuację, że wtyczkę ABS założyli odwrotnie, rozbiciuch i nie miała obudowy.
Mnie tu nic nie dziwi, bezkrytyczne interpretowanie odczytu błędów prowadzi do kosztownych prac nie dających rozwiązania Złe wybranie systemu, skutkuje w Lexi brakiem komunikacji....
Mówisz i masz. http://obrazki.elektroda.pl/2195054400_1...
Moduły drzwiowe komunikują się z BSI poprzez sieć cyfrową (magistrala VAN, funkcjonalny odpowiednik magistrali CAN winnych pojazdach). Magistrala VAN idzie po skretce składającej się z dwóch przewodów, które nazywamy: DATA i DATAB. Defekt, który pokazuje diagnoskop mówi nam, że jeden z tych przewodów jest "nieczynny"- może to być spowodowane np. fizycznym...
Napisałem Ci dokładną procedurę. Kluczyk oraz ecu nie załatwia sprawy immo siedzi jeszcze w bsi.Potrzebujesz pin z bsi które masz w aucie. Sprawdź zasilania i masy sterownika silnika wtedy będzie z nim komunikacja.
Lexia to nie jest zabawka do kasowania błędów pod blokiem. Podłącz minimum 14V z jakiegoś źródła. Ja używam zasilacza 30A, jak nie starcza to mam jeszcze drugi większy 60A i nie mam kłopotu z komunikacją.
mam problem mam citroena c3 niemam komunikacji ze sterownikiem silnika i nie moge go odpalić
Wg schematu ta wtyczka odpowiada za komunikację z drzwiami, lewe i prawe. Z modułem poduszek powietrznych (stąd błąd airbag). Złącze komunikacji CAN + zabezpieczenie przez bezpiecznik (skrzynka 12 bezpieczników)
Witam. Walczył może ktoś z podłączeniem modułu w Citroenie C3 2017? Wiązka dedykowana PE065B firmy ECS z modułem 5F010. Wszystko podpięte według instrukcji i brak komunikacji z modułem.
No ale masz komunikacje BSI z ECU ? Bo wyglada jak by nie było... Czasem problem w złączu ABS się pojawia, bo komunikacja BSI - ECU idzie przez ABS właśnie..
Jakie błędy w module silnika? Zasilanie modułu silnika ok? Co to za auto ,silnik , rok?
Witam jak brak komunikacji z ECU to jak odczytałeś błędy?
Masz klimatronik czy tylko przycisk AC?
Ten błąd wskazuje na utrate komunikacji ze skrzynią.
Moduł wymieniłem na inny z takiego samego auta i dalej go nie widać. Zanim zacznę grzebanie w kablach, nie wiem, który jest od zasilania, żeby sprawdzić, czy dostaje napięcie. Zmieniłem wszystko, co możliwe: BSI, BSM i sterownik silnika. Dalej nie ma komunikacji z modułem poduszek.
A czy jest w citroenie jakiś przekaźnik, bezpiecznik odpowiedzialny za brak komunikacji kluczyka z centralką zamka w BSI? Myślę że tu może być problem.
Stawiam jeszcze na BSI. A właściwie od tego należy zacząć Problem wydaje się dalej nierozstrzygnięty. Czyste BSI zostało zakupione podczas ubiegłej zimy. Nie zostało jednak wymienione i czeka w szafie aż problem się powtórzy. Po wyczyszczeniu mas samochodu krótko potem pogoda się poprawiła i dolegliwości ustały. Od około marca,kwietnia nic się z samochodem...
Kupiony w serwisie Citroena PIN. Odwołanie kluczy w BSI i auto uruchomione.
Na to zwróciłem uwagę jak zmieniałem czujnik. Dziwnie daleko był od bieżni magnetycznej. Wyczyściłem ale nie pomogło, dla tego wytargałem zwrotnice . Właśnie jadę na prasę wciskać łożysko. dam znać co mi wyszło. Dodano po 3 Działa. Po wymianie łożyska brak jakichkolwiek błędów.Nawet te od komunikacji poznikały.
Brak komunikacji z BSI i kalkulatorem poduszek?
witam, mam identyczne objawy w citroen jumpy 1.6hdi, jest komunikacja ze wszystkimi modułami oprócz silnika(edc16c34). błąd to brak rozruchu i komunikacji z ecu. czy rozwiązaliście ten problem? pomocy!!!
Winą był padnięty sterownik za siedzeniem od zawieszenia .
Bo Citroen to nie VAG. VAG ma swoją komunikację, a Citroen swoją. Gniazda OBD tak jak pisałem były wymuszone na producentach, ale nikt nie pisał, że mają być skomunikowane tak samo. Żeby Citroen należał do grupy VAG, to byś diagnozował tym KKL-em, tak jak Skodę czy Seata. Ale Citroen to grupa PSA (Peugeot, Citroen, Simca, Talbot) - obecnie Peugeot,...
Nic nie odlutowujesz , odcinasz wąsy od mostka. Potem lutujesz . Test żarówką 100W. Tam nie ma diod wzbudzenia. Sprawdz jeszcze napiecie na cieńkim przewodzie komunikacji podczas pracy silnika.
Brak komunikacji ze skrzynią, schemat w dłoń i sprawdzić okablowanie/zasilania i CAN jak ok.to sterownik skrzyni skonał
Ja myślę że ty elektryków omijasz z daleka bo chyba air-bag to nie jest super temat chodzi mi o wagę także sprawdzenie komunikacji miedzy sterownikami.
Sprawdzone. Sterownik po wpięciu w inne auto śmiga jak szalony, jest z nim komunikacja itp.
Jeśli wiązki do tego modułu są w 100 procentach pewne to niestety podłożyć moduł.
Brak komunikacji z ECU i ABS wynikał z wadliwego VCI.
Jakim cudem robisz adaptacje wtryskiwaczy jesli nie masz komunikacji ze sterownikiem?
Podłączasz auto pod komputer i wymuszasz ich włącznie lub sprawdzasz czy nie ma problemu z komunikacją wycieraczki-bsi.
Witam mam problem z komunikacją z modułem ABS. Skaner samochodowy Lexia zgłasza brak komunikacji ze sterownikiem. Czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym do sprawdzenia sieci CAN? Pojazd: Citroen C4 1.6 benzyna 2013r.
MarioRZ Jakiego programu używasz do komunikacji z NEC-iem?
Bezpieczniki są OK. Czy moduł jest w mechanizmie wycieraczek? Jak sprawdzić który silnik jest sprawny? Zakładam że jeden z nich padł.
Koledzy fakt że ta usterka jest trochę dla mnie za poważna ale osiem lat temu jak za czołem pracować przy samochodach montować zabezpieczenia systemy audio i monitoringu pojazdów też było to dla mnie czarną magią więc do odważnych świat należy dzięki za podpowiedzi z tymi CAN-ami sprawdzę dziś czy nie zwierają się do masy bo już je w wiązce wygrzebałem...
Więc jeśli nie działa ABS to czy może wtedy nie być komunikacji między ECU a BSI ??
Był robiony jakiś mood?
Jeszcze gdybyś mi powiedział gdze masa i komunikacja, byłbym bardzo wdzięczny. Pzd.
Potrzebuje schemat instalacji elektrycznej do citroena c5 II.Mam problem z centralnym nie otwiera drzwi z pilota,brak komunikacji z drzwiami pasazera.
Oczywiscie ze kasowanie to nie naprawa. Pompka jest ok. Jest zalozona orginalna nowa i dalej brak komunikacji . Problem nie dotyczy adblue tylko eolys.
Czy ktoś z kolegów wie jaka komunikację (protokoły) ma Picasso? Pytam, bo może by kupić jakiś tani tester. Na Allegro jest tego wiele , jak bym to wiedział to można by przemyśleć zakup, bo z tego co słyszałem , to z "francuzami" jest kłopot z komunikacją. Pozdrawiam.....
dziekuje koledzy za zainteresowanie tematem-gdzie mam szukac tego 12 pina?w jakiej wtyczce?i co oznacza "brak 30 na sterowniku abs"?czy chodzi o bezpiecznik 30A?gdzie jest umiejscowiony?Mam jeszcze jedna prosbe czy mogłby ktos podesłac opis bezpieczników tych nad BSI i tych w BSM w picasso?z góry dziekuje
Fakture homologacjie i wszelkie papiery związane z LPG posiadam Najważniejsza to faktura za montaż, idziesz z tym do wydziału komunikacji i tyle.
Winny był sterownik silnika.
Jest z tym sterownikiem komunikacja i pokazuje błędy, więc całkowitym trupem nie jest, natomiast nie pozostaje nic innego jak go otworzyć i zobaczyć jakie spustoszenia spowodowało to zwarcie obudowy do B+
O ile pamietam, historia szybkosci komunikacji (lexia byla zbyt szybka dla fiata). Moge sie jednak mylic.
Tak, CAN na sterownik wtrysku idzie przez ABS, jak wypniesz kość z ABS to rozłączasz CAN i wtedy sterownik się oczywiście nie odblokuje a w BSI masz błąd braku komunikacji ze sterownikiem.
Miałem ostatnio podobny przypadek i wspomaganie siało po sieci ,porozłączaj abs i sterownik skrzyni i wtedy sprawdź komunikację z ecu
Jutro wrócę to spróbuje na nowo wkodować, bo cchyba wiele opcji nie zostało? A ta komunikacja can z silnikiem?
nawet przy braku komunikacji po VANie spodziewałbym się, że lewa szyba będzie działać. Nie jest to wcale pewne, tym bardziej, ze brak komunikacji, to nie koniecznie problem magistrali.
Witam . Problem pojawił się nagle,rano auto nie zapaliło,rozrusznik nie kręci. Wymieniłem BSM na fabrycznie nowy,i nic się nie zmieniło. Rozrusznik kręci tylko na krutko,brak sterowania z bsm. Po przekręceniu stacyjki słychać klikanie z BSI. Kod błędu 015,brak komunikacji z ecu silnika.
To masz problem z CANem Dodano po 1 Jeśli can nie działa prawidłowo to dioda nie działa prawidłowo i jest błąd komunikacji z panelem kierowcy
10 - 5V 22 - 5V ale nadal nie ma komunikacji, może procek walnięty ? Bo radyjko tez nie dawało znaków życia !!! Pozdrawiam
No chyba w 1.4 były.
Potrzebuje opisu zasilań i mas sterownika półautomatu. Brak komunikacji, trochę wody się do niego dostało. Pozdrawiam
Jestem pewny mam temperaturę oleju na 100% długi pręt wkładamy do silnika i podnosi się tylko na kilka sekund do pojawienia błędy i potem opada to nie jest żaden test wskazówki tylko normalna temperatura oleju, byłem w serwisie i panowie rozkładają ręce wygląda jak by nie było komunikacji z BSI
Koledzy, skoro sterownik sygnalizuje defekt na sieci to ten defekt tam być musi. Sprawdzaliście sieć? Czy rezystancje są właściwe? Czy nie ma zwarcia? Czy są przejścia? Dla przypomnienia - sterownik wisi na VAN CAR1 a dodatkowo jest zależny od komunikacji na VAN COMFORT.
Kolego w pierwszym poście pisałem -Jeśli zrobię zworkę we wtyczce abs ( połącze cany ) brak komunikacji ze sterownikiem oraz wspomaganiem ( także z abs ale wiemy dlaczego ;) )
Pewnie abs.
Podczas długiej walki w poszukiwaniu problemu związanego z problemem elektrycznym okazało się, że właściciel nie oddał go do weryfikacji mechanicznej. A problemem głównym okazało się, że w tym silniku krzywki na wałkach są wprasowane, a nie spawane, przez co nastąpiło przestawienie krzywki, co spowodowało usterkę silnika oraz brak możliwości odpalenia...
Trzeba sprawdzić komunikację tak jak sugeruje błąd.
Witam Mam podobny problem jak u Ciebie Kompletny brak komunikacji z ECU Auto Citroen 2003 C3 KFV silnik, sterownik sagem, bsi Siemens Objaw - auto nie odpala i wiatrak chłodnicy pracuje nieustannie(brak komunikacji z ecu bądź bsi) Czy jeśli uda mi się znaleźć ecu bsi i kluczyk z immo z innego auta ale z pasującymi numerami jak na moim zestawie to będzie...
hej Czyli jak wylaczyk immo w sterowniku powiadasz ze powroci komunikacja ? pozd
Potrzebuję schemat podłączenia ECU siemens SDI806 z citroena c2 1,4 HDI. Sterownik na trzy wtyczki. Interesuje mnie całe podłączenie a w szczególności zasilanie gdyż auto po przejściach i mam brak komunikacji ze sterownikiem. Stawiam na brak jakiegoś plusa.
Model: Citroen C4 Grand Picasso 1.6 HDI 2006 Witam, mam problem z pompą wspomagania. Raz gdy włączę silnik chodzi cichutko, ponownie wyłączając i włączając nie działa. Większość czasu nie działa. Czy te pompy są rozbieralne od strony silnika elektrycznego i może ktoś ma jakieś sugestie. Po podłączeniu do komputera nie ma komunikacji z pompą.
Witam. Citroen c3 2010 rok. Samochód nie kręci, cały czas świecą światła mijania, stopu, wycieraczki chodzą cały czas, bsm podmieniony, problem dalej występuje. Łączy się z ecu, bsi , brak komunikacji z abs i air bag, Dziękuję za pomoc.
no to został ci filtr paliwa
Blędy o rozruchu jak u autora postu To znaczy jakie ?, jak masz brak komunikacji z BSI i brak zezwolenia startu to nie odpali nigdy w życiu
Musisz być pewien czy ma zasilanie.A jest komunikacja z radiem?
Tylko w jaki sposób zaprogramować kluczyk? wydaje mi się że tylko serwis. Może ktoś zna jakiś sposób?
w schemacie instalacji elektrycznej, od tego powinno sie zacząc
Witam, czy może ktoś dysponuje schematem elektryki ww. Citroena? Mam problem z komunikacją z konkretnym sterownikiem. Tymczasowo pomoga psikniecie kontaktem po canie. Dziś przysiadlem iż komunikacja wraca po poruszaniu wiązką do komputera. Może ktoś z Was dysponuje schematem lub wie, która z 3 kostek ma przewody odpowiadające za komunikację z tym sterownikiem?...
Jeżeli peugeot\citroen na EDC15C2- brak komunikacji to zablokowany sterownik przez immobiliser.
Problem rozwiązany. Chyba standardowo przy tym modelu/silniku zgniła wiązka z bsm do ecu na wysokości filtra paliwa, gdzie wchodzi w plastikową rynienkę. Komunikacja odzyskana, auto odpala
Witam. Podepnę się pod temat. Poszukuję schematu sterowania tego dachu. Brakuje mi zasilania po zapłonie na sterowniku w klapie. Kable między klapą a nadwoziem sprawne. W bsi brak komunikacji ze sterem dachu. Z góry dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam.
citroen komunikacji komunikacji citroen picasso citroen sterownik komunikacji
pralka polar filtr pompy czcionka chrome siłownik wywrotu
The Bat! – brak wysyłania i odbioru poczty przez SSL/TLS, porty, certyfikaty, antywirus SNR w kanale zwrotnym TVK – jak zlokalizować źródło zakłóceń, DOCSIS, CPD, ingress