Woda w BSI,sprawdz czy jest z nim komunikacja.
W grupie PSA jest chyba tak, ze przy aktywnej blokadzie IMMO nie bedzie komunikacji.
W które miejsce dokładnie podajesz zasilanie za zawór i na który jak auto odpala? Postaram się znaleźć jak to jest podpięte. Jak odpala to komunikacja jest?
Wydaje mi się, że jak dobrze poruszasz wiązką między BSM (skrzynka bezpieczników w komorze silnika) a ECU to problem z odpalaniem wróci + nie będzie komunikacji.
Witam Podpinałem ostatnio peugeota żeby zobaczyć co mu dolega.Więc wchodzę w zakładkę błędy a tam cała masa błędów dosłownie niektóre bez sensu. więc chciałem je wykasować a tam wyskakuje info że wszystkie 50 tzw stref posprzedażnych jest zapełnione .Daję ok potem f3 (czy wykonano czytanie błędów?) i wyskakuje błąd komunikacji.Więc daję dalej ok potem...
Wiem, dziś byłem u mechanika i wychodzi na jakiś błąd elektryczny, błąd komunikacji.
Twoje problemy z Peugeotem 508 mogą być związane z kilkoma problemami: Błąd U1218 może wskazywać na problem z komunikacją pomiędzy modułami samochodu najprawdopodobniej z modułem Body Computer. Może to być problem luźnych połączeń CAN lub usterki w module Body System Interface. Błąd P057F czyli stan naładowania akumulatora, pomimo wymiany akumulatora,...
Próbowałeś innym skanerem komunikacji?
Brak komunikacji miedzy COM2000 i BSI.
Ma ktoś pomysł co jeszcze sprawdzić. Zrób diagnozę wszystkich sterowników pod kątem komunikacji
Jaka instalacja gazowa? z obsługą obd?. Bo jeżeli tak to tam może być problem. Jeżeli nie to zawsze można sprawdzić na stole czy jest komunikacja.
Nie ma komunikacji
Odpowiedz masz w drugim bledzie. Dopuki nie bedzie komunikacji auta nie uruchomisz.
Sprawdź wiązkę biegnącą w plastikowym korytku po bloku silnika pod kolektorem ssącym.
Odepnij COM i radio zobacz czy ożyje komunikacja.
Byłem na komputerze to mi powiedział nie ma błędu ale też nie ma komunikacji z bsi
Ja obstawiam uszkodzone BSI.
Dzięki za odpowiedź, ale zapomniałem napisać że pomiar odpiętej wtyczki i tu myśle że jest problem z komunikacją z ECU.
Ruszyłeś kablami i zruszyło się złącze w wyświetlaczu - to będzie najbardziej prawdopodobna sytuacja.
Dzięki za info :) To teraz pozostaje mi chyba jedynie jechać do ASO Peugeota i próbować szukać rozwiązania, czemu w niemieckim dowodzie było e3. Pewnie bez zakupu duplikatu świadectwa homologacji WE się nie obejdzie, by wyprostować to w wydziale komunikacji.
To radio nie ruszy bez komunikacji z wyświetlaczem. Dla poprawnej pracy w samochodzie potrzebna jest jeszcze komunikacja z BSI - ale dla VDO to akurat można programowo oszukać i jest OK. Proszę zamieścić zdjęcie wyświetlacza (na tym etapie może być z przodu) i wyraźne zdjęcie kostki zasilającej radio - powinny być w niej dwa dodatkowe piny do komunikacji.
Nie wykrywa sterownika lexia, czy tylko go wykryje a nie połączy się?. Jeśli tak jest musisz mieć nowszego diagbox. nie wykrywa sterownika błąd komunikacji
Ani DPF ani WTRYSKIWACZE. Jest jakiś problem z komunikacją między modułami ECU i ABS
Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Ze sterownika odczytas bdm100 zaznacz opcję eeprom
No chyba że tak, myślałem że to jakiś moduł wpiety w komunikację.
Ok, ale jeśli wina by była po stornie układu CAN w BSI to czy nie powinienem mieć błędów odnośnie komunikacji BSI z resztą auta?
Zgadza się, objawy wskazują na brak komunikacji CAN, posprawdzaj bardzooo dokładnie wszystkie bezpieczniki, także wszystko w okolicy akumulatora, złącza, bezpieczniki, może uszkodził się jakiś przewód. jak jesteś pewien pinów zasilania np radia podaj plus np z zapalniczki i zobacz czy wszystko wstanie, wtedy zostanie tylko szukanie bezpieczniki bądź...
Ja miałem kilkanaście takich przypadków... Koszt używanego sterownika (szukaj na All...o) plus koszt doprogramowania do auta. Dodano po 41 Wersja druga, naprawa sterownika, od 100 do 300 zł o ile możliwa.
Jęli swiecą dwie razem to znaczy ze klawiatura jest zablokowana najczesciej pomaga odpiecie wtyczki od klawiatury ewentualnie sterownik silnika niema zasilania i jak napisal kolega wtedy jest brak komunikacji .
a jakie defekty w BSI ? może utopiony kalkulator Airbag blokuje komunikację?
zapomnij ze podejdziesz z elm do tego auta i cos zrobisz... ogarnij kogos z diagboxem, ten samochod nawet z zerwanym paskiem osprzetu nie bedzie chodzil, bledow wysypie choinke a ktos to musi zinterpretowac. musisz zczytac ECU, BSI, i dwa moduly napedu hybrydowego Sprawdz tez czy pasek osprzetu jest caly, raz mialem taka akcje ze pekl idealnie naa alternatorze...
To nie dioda pewnie wypięły sie kable optyczne, czyli komunikacja cyfrowa.
Uszkodzony COM może skutkować nie odpalaniem, do niego jest podpięta pętla immo. Ale na komputerze powinno być widać, że immo wtedy trzyma. COM raczej uszkadzał się na manetkach, a nie na płytce od pętli. Skoro podejrzewasz brak zasileń, to warto sprawdzić wiązkę. Zdarzają się że przewody przegniły.
Diagbox działa tylko w nowszych wersjach auta z tego co pamiętam a w starszych na pewno do 2008 lub nawet wyżej ciutkę nie pamiętam to tylko PP-planet lub Lexia inaczej się nie połączy z citroenem no i nie wiem czy wiesz że jak odpalisz program z interfejsem podłączonym do auta to koniecznie trzeba wpisać taki kod chyba 5 cyfr-liczb z naklejki przylepionej...
Jak będzie immo trzymało nie będzie komunikacji ze sterownikiem!
Dziękuję za szybką odpowiedź . Co do tematu- to pompę dodatku z PP mogę zasterować natomiast ecu zgłasza-"niewłaściwe ecu zastosowane w Partner(9hz a nie 9hs???) choć po"podpięciu 30 do 31 ecu (j/w) nie wykluczam uszkodzenia szyny komunikacji.
Opowiedz coś więcej o tym samochodzie. Czy kupiłeś z taką usterką, czy sam coś próbowałeś programować , trochę więcej szczegółow. Posprawdzałeś zasilanie i masy na sterowniku ? to powinna być pierwsza czynność przy braku komunikacji.
Przerabiałem kilka dni temu takiego puga z 2008r,ten sam problem pali sie abs,błedy na liczniku brak predkosciomierza,wspomaganie tez niesprawne itd.winny okazał sie sterownik a dokłądnie zawartosc pamieci która sie w nim sypneła.Sterownik na dzien dzisiejszy jest nie naprawialny nikt go nienaprawi,jesli chodzi o wymiane to szukaj o takich samych oznaczeniach...
moduł sterujący jest pod wentylatorem a to co masz na foto to grzałka elektryczna interesuje Cie nr 2 http://obrazki.elektroda.net/82_12869052...
sprawdz jeszcze czy masa do bsi jest ok. Diagnostyka komputerowa wykazała jakieś kody usterek, jasli tak to jakie? Czy wogóle jest komunikacja?
Te szare wtyczki w prawym górnym rogu zdjęcia rozepnij o sprawdź. Może któryś pin wypaliło i wystarczy. A z zewnątrz nie widać. Te w dolnej części to BSM, a nie zgłaszało problemu z komunikacją.
Zauważyłem że mam dwa skrajne piny po prawej stronie wyłamane zapewne to będzie przyczyną braku komunikacji
Chyba ze tak,ale i tak to latac nie będzie.
Fajnie by było żebyś podał numery alt. obstawiam że jest to valeo. proponuje wyjać alternator do przeglądu mogą kończyć się szczotki lub pierścienie na tworniku, lub regulator jeśli jest z komunikacją
Komunikacja LIN pomiędzy silnikami.
Czy mógłby ktoś mi pomóc rozszyfrować błąd P1598 oraz P1198. Znalazłem w sieci : P1198 Pump Rotor Control Underfueling Możliwe, że to oznacza uszkodzony pompowtrysk? P1598 że prawdopodobnie błąd komunikacji...
Ok a czy jesteś w stanie w razie problemów pomóc mi że zrobieniem na vergin z nowego? Tak, ale nie będzie to konieczne.
Odpowiedziałeś sobie sam ale każda anomalia w zasilaniu czy komunikacji może być powodem wystąpienia błędów takich lub innych .
Ja niestety się nie znam. Mechanik się poddał drugi. Pamiętam że jak byliśmy u tego szemranego sprawdzić jak robi to miał rozebraną przednią skrzynkę z beprze znikania i wgl połowę tam. 200 rocznik. Szukamy dlatego mechanika z okolic. Jak te komunikację sprawdzić
Masz wszystkie zasilania w obd?
Może ktoś pomóc, jak sprawdzić połączenia CAN z ABS do BCI i komputera? Dzięki. Dodano po 43 Bsi uszkodzone?przewody can drożne,brak komunikacji z ABS.
na wyciągnietym przekaźniku rozumiem, że jest 0V na tych pinach? sprawdz napięcie przed i za przekaźnikiem ile wynosi?
Skoro jest zasilanie, to pozostaje brak komunikacji.
.Diagnoza miala byc czujnik Bsm - Niestety Pudło. No jasne że tak bo nie ma czegoś takiego jak czujnik bsm. Trzeba skupić się zasilaniu ,komunikacji CAN, a nawet na samym sterowniku.
chyba to jest to. http://obrazki.elektroda.pl/4361229700_1... Dodano po 2 i jeszzcze to: http://obrazki.elektroda.pl/2694371600_1...
Sterownik rozpoznasz po tym co pisze na jego obudowie. Parametry zgodne z normą ODB jaki udostępnia sterownik podjerzysz ustrojstwem opartym na ELM 327 dobry program do niego to scanmaster 1.1. samoczynnie rozpoznaje również protokół w którym sterownik prowadzi komunikację.
Tak to ten sam schemat
Aha masz rację. .. może tak być ! Sprawdzę jak są ustawione w bsi dzięki :) Dodano po 2 Bezpieczniki wszystkie ok wszystko pracuje i świeci myślę że kolega dobrze napisał musi być źle ustawiony bsi... Penie została wprowadzona opcja świateł kierunkowych gdy ich fizycznie nie ma więc dla tego sterownik daje błąd ze brak komunikacji :)
Edytowałem swój post,doczytaj bo nie wiem. Jeśli to grupa "C" to odepnij "pompę" (jak zwał tak zwał). Dla pewności możesz jeszcze przeskanować bo błąd mógł być zapisany dodatkowo w innej lokalizacji.Jeśli jest to skasuj i czytaj jeszcze raz. P - układ napędowy, B - karoseria, C - układ jezdny, U - komunikacja sieciowa.
Na tym bezpieczniku zasilanie jest cały czas. Wentylator nie pobiera prądu, włącza go BSI dopiero przy braku komunikacji z ecu.
Temat nie rozwiązany.
Zobacz czy pasują. Komunikacja pomiędzy kalkulatorem silnika a BSI idzie przez pompę ABS.
Błędy się nie kasują bo trzyma immobiliser. Odczytaj parametry w bsi stan kluczy? Czy jest dobra komunikacja z kombajnem?
A winnych sterownikach nie ma błedów komunikacji Can???
ten jak zaskoczy to też zacznie kręcić i palić do czasu wyłączenia kluczyka i odczekaniu na tzw uspienie bsm czyli ok 30s i wtedy loteria albo będzie ok i odpali albo wyskoczy "antipollution fault" i nie odpali, błąd ten tylko wysakuje gdy nie chce odpalić także to nie od dpf.
Nie mam schematu do bsi. Ale bez komunikacji auto nie odpali.
Czy masz jeszcze jakieś błędy np . Komunikacja ABS.
Witam, bardzo bym prosił o schemat ECU silnika do peugeota 206 1.9D. Auto nie pali, brak komunikacji ze sterownikiem.
Witam , Mam problem z moim peugeotem 3008. Auto nie odpala, na desce rozdzielczej typowa choina. Abs/ESP, awaria hamulca ręcznego. Skrzynia biegów nie reaguje na wyświetlaczu po zmianie z neutral na wsteczny bądź drive. Informacja "Błąd silnika zgaś samochód". Brak komunikacji z ECU.
Najczęściej dzieje się na odwrót. Zapisuje się błąd w sterowniku silnika ten przełącza się w tryb awaryjny odłączając jednocześnie komunikację po CAN co skutkuje zapaleniem się kontrolni ESP bo moduł ABS nie może pobrać danych ze sterownika silnika. Jakie błędy są zapisane w sterowniku silnika?
W załączniku masz schemat osprzętu sterownika silnika , trzeba sprawdzić zasilania i masy we wtyczkach sterownika. Kluczowym elementem jest przekaźnik 106.
Antena od centralnego zamka jest w module COM2000, zapalanie świateł jak i kierunkowskazy są tak samo sterowane, a COM2000 łączy się z BSI komunikacją cyfrową.
to sprawdz linie diagnotyczna do zlacza CARB z BSI
w sumie bez znaczenia byle mieć pełną komunikację
Dokładnie tylko że taki komputer w którym jeszcze można jakieś drobne zmiany w sterownikach zrobić to do takich aut pewnie ponad tysiąc.
odłącz wtyczkę od pompy ABS od sterownika ABS sprawdź czy nie zaśniedziała , przeczyść sprayem do styków doprowadź do stanu żeby była komunikacja z abs
Witam, sprawa wygląda tak, auto miało coraz więcej błędów od komunikacji i zgasło i nie chciało odpalić. Serwis wymienił komputer silnika, auto zrobiło 2 tys km, zaczeło łapać błędy na nowym sterowniku, aż do takiego stopia że po wyjęciu kluczyka nie chciało zgasnąć. Auto po chwili zgasło po wyjęciu kluczyka i nie da się odpalić auta na tym sterowniku(Pegeot...
Sieć can się wali. Tu szukaj. Ta szybka...
Witam czy da rady z 407 peugeot przełożyć radio nawigację zmieniarkę do całkiem innego samochodu, zdemontowane wszystko podpiąłem na ostro i pisze ze brak komunikacji ze sterownikiem i radio pracuje tylko minutę, po czym się wyłącza i znowu trzeba włączyć po schemacie niebieski plus drugi cienki plus po zapłonie zielono żółty masa, jedynie co nie jest...
podejrzewam, że VIN się nie zgadza i kodowanie inne
Jeżeli masz canbus z dodatkowym głośnikiem a radio firmy widston trzeba w pp2000 wyłączyć w Bsi czujniki parkowania na brak, wtedy będzie działało pikanie na dodatkowym głośniku, ciekawostka jest taka że przednie czujniki działają tylko na wstecznym ;/ Co do swiateł dziennych.. polecam włożyć sobie 2w1 kierunki z dziennymi z alli, latam tak prawie 2...
Peugeot 206 1.4 HDi, po umyciu silnika, zapaliły mi się błędy na desce: airbag, stop i kontrolka od ręcznego. Po podłączeniu kompa wyszło, że nie ma komunikacji ABS z ECU. Po wymianie pompy o tych samych numerach auto odpaliło, po podpięciu kabli i powieszeniu ich, jak powinny być. Na drugi dzień wpiąłem wtyczkę do ABS-u, pokazały się te same kontrolki...
A jest ten ABS? Bo w 206 był jako wyposażenie opcjonalne...
Przepraszam za pomyłkę. Pin7 linia K do pinu 38 ECU. Pin 15 linia L do pinu 10 ECU.Wyłącznik bezpieczeństwa układu paliwa pin 1 do pinu 87 ECU. 31(minus) pin 19-33-49-51-53 ECU. Zasilanie 15 Bezpiecznik F 24-10A do pin 69 ECU. Pin 86 ECU do pinu 10 modułu przekaźnika.
Zgadzam się trzeba sprawdzic czy kalkulator wtrysku jest zablokowany ,czy nie . Jest to do sprawdzenia w pomiarze parametrów w bsi lub w kalkulatorze wtrysku. Jeśli jednak kalkulator wtrysku będzie uszkodzony lub nie będzie zasilany ,bsi będzie wyświetlac błąd braku komunikacji w sieci.
Uszkodzony COM2000? Tam masz kierunki, światła, wycieraczki i pętle stacyjki. Najlepiej podłączyć do kompa i sprawdzić czy ma komunikację z COM.
błąd brak komunikacji z bsi kasuje go ale powraca Więc napraw komunikacje. W czym problem.
Wrzuć fotkę może nie tam szukasz. Objawy sugerują brak komunikacji CAN między modułami, czy da rade zdiagnozować jaki kol wiek system w aucie ?
Witam problem z peugeotem 107 nie chodzi pompa paliwa oczywiście pierwsza rzecz - diagnostyka i tu niespodzianka, nie można połączyć się z komputerem i to chyba jest największy problem co może być przyczyną braku możliwości komunikacji z komputerem programu diagnostycznego dodaje - ten komputer podpięty do toyoty aygo pracuje tzn. uruchamia pompę paliwa...
Dokładnie jak wyżej trzeba sprawdzić co jest nie podłączone.
Interfejs to PSA XS Evo (by Actia), Diagbox to oprogramowanie. Próbowałeś VMa z samym Peugeot Planet?
Witam, mam brak komunikacji z wyświetlaczem w Peugeot BP T1 NIV2. Na początek chcę podmienić wsad, może coś mu się namieszało. Będę wdzięczny jeśli ktoś wspomoże. Do T1 LOV są widze zamieszczone, do tego nie ma.
Brak komunikacji z ECU a Ty czujnik wałka wymieniasz? Sprawdź zasilanie na ECU. Jak nie będzie to szukaj po tej linii.
Brak komunikacji klawiatury z ECU.
Nie masz dokładanych pseudoksenonów? Przewód komunikacji między silnikami ok?
Auto jest już u mnie. Zasilania Ok. Po odłączeniu wtyku od sterownika i podłączeniu ponownie pojawia się komunikacja na 2-3 minuty. Błędy nieaktywne, komunikacja, zasilanie itp. dające się usunąć. Po chwili komunikacja przepada. Chciałbym sprawdzić jeszcze CAN ale nie mam schematu, jeżeli ktoś może pomóc będę bardzo wdzięczny.
Radio działa czy też nie gra, a komunikacja diagnoskopu z radiem jest?
o jaki zasilacz chodzi bo nie rozumiem??
Sprawdx instalacje do stera ABSu. Plusy, minusy, komunikacja. Tak na poczatek.
peugeot komunikacji komunikacji peugeot partner utrata komunikacji
audiomega zwrotnica lampa sodowy kondensator technics service
festo cable rezystancja uzwojen transformatora
Volkswagen Passat B7 – niedziałający licznik J285, brak zasilania, naprawa, diagnostyka VCDS Hotpoint-Ariston Aqualtis AQCF 851 BU – błąd F10, brak grzania, czujnik NTC, diagnostyka suszarki