Zostaje Ci odciąć linię diagnostyczną i diagnozować sam sterownik, jak nie będziesz mógł zdiagnozować to wiadomo co i jak.
Wtedy by nie palił i pojawiały by się komunikaty o silniku i alternatorze na pomarańczowo.
Mogę podjąć się naprawy takiego EMS.
Skoro nie kopci to nie ma paliwa. Ale podaj jaki silnik no forum są silnikowcy a nie traktorzyści. Rocznik zdjęcie tabliczki znamionowej silnika. Już widzę BF4L1012EC tylko na czym? EMR 1,2 czy MVS? Stawiam na EMR Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa i podejrzenia wartości bieżących może być czujnik ciśnienia powietrza. Bo jak nie bedzie miał powietrza...
Ta co idzie po pasie przednim nad lewą lampą,tam gnije jeden przewodzik taki cienki. Chodzi o napięcie na szynie L H przy sterowniku
A podłącz się pod ecu. Wygląda na to że nie ma komunikacji ze wszystkim co wisi na pinie 7 obd.. Pod ecu pin 4. Nie zdziwiłbym się że jest jakieś odcięcie diagnozy na pstryczku :P O widze że kolega mnie ubiegł..
Schemat instalacji elektrycznej sterownika silnika do Twojego samochodu.
Sprawdź can przy sterowniku.
Dziwne tylko że dioda gaśnie, dezaktywuj immo i sprawdź, co wtedy. Jakie błędy w liczniku?
Diagnostyka jest na 9 pinie sterownika poduszki a w gnieździe diagnostycznym na 20 pinie.
Wysłałem ci schemat. Sprawdź zasilanie na pinachG2,H2G1.te są po przekaźniku.
Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Zapomniałem napisać, wstrząsowa sprawdzona lewej strony siedzi pod deską . Napięcie normalnie tam mam po obu stronach
Zamykam temat, po zmianie ECM bus żyje. Pozdr
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Zastanawia mnie dlaczego sądzisz ze to sygnał hamulca? (Zwykle biały zwarty do masy) - czy na wyświetlaczu pali się ikonka hamowania? Ja na Twoim miejscu sprawdził bym raczej manetkę gazu. Rozbierz wyświetlacz, zobaczysz sterczący "chipek" na 3 nogach - to czujnik Halla, odp. za dodawanie gazu. Zróbmy to nieelegancko, ale skutecznie - zewrzyj jego skrajne...
Zrób mostek na canie przy Abs i sprawdź wtedy komunikacje.
Wrzuć może skan błędów z tego auta. Czy w liczniku, gatewayu, skrzyni biegow masz błędy odnośnie komunikacji z ECU?
Brak sygnału ze sterownika skrzyni (opticruise) i rotardera do sterowników BMS, COO i EMS na linii CAN. Czyli sterownik hamulców , koordynator i sterownik silnika nie widzi sterownika skrzyni i rotardera więc w pierw sprawdził bym wiązkę pod kątem przerw. Jednostka BWS (system adaptacji nadwozia, zabudowy), ICL (zestaw wskaźników) też zgłasza brak komunikacji...
Innym typem interfejsu i programem też brak komunikacji ?
Komunikacja ze sterownikiem silnika w tym aucie jest realizowana przez zegary i nie sugeruj się tym że kontrolka od immobilisera gaśnie prawidłowo.Jeżeli objaw typowy dla immobilisera i brak komunikacji ze sterownikiem silnika zegary do wymiany. pozdrawiam.
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Awaria opanowana. Zamykam temat.
Czym się łączysz ?
Masz tylko brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Linia K dla sterownika silnika idzie przez puszkę immo. Jeżeli tam jest problem to powinna być komunikacja z puszką immo. Na puszcze immo zewrzyj linię K i W i powinna wrócić diagnoza. Są to chyba przewody szaro-białe lub bialo-szare.
Masz brak komunikacji sterownika silnika z licznikiem. Może nie było grzebane z licznikiem a ze sterownikiem silnika. Trzeba zobaczyć przewody CAN pomiędzy ECU a licznikiem. Opis wtyczek masz tutaj - niby Passat ale pasuje bez problemu. http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-19... Skoro masz takie błędy to pewnie immo wyłączone w...
Sterownik silnika J448 ma wtyczkę która ma 121 pinów. Pin 3 to stały plus z akumulatora poprzez bezpiecznik nr 37. Pin 4 to plus po stacyjce z bezpiecznika nr 29. Piny 1, 2 i 108 to masa. Pin 58 to CAN L. Pin 60 to CAN H. CAN to rodzaj komunikacji, dzięki tym dwóm przewodom sterowniki mogą się komunikować między sobą. Tutaj sterownik silnika (tzw. ECU)...
Przepraszam, że nie odpisywałem, radio pionner, próbowałem odłączać ale nic to nie zmienia
na wyciągnietym przekaźniku rozumiem, że jest 0V na tych pinach? sprawdz napięcie przed i za przekaźnikiem ile wynosi?
Po pierwsze to w tym aucie nie ma BSI. Tutaj w kabinie jest UCH czyli moduł kabiny. Pod maską jest UPC. Teraz nie wiadomo co wymieniłeś. UCH nie da się wymienić od tak sobie bez dopisania go do auta bo to nie odpali po wymianie. Czy blokada kierownicy puszcza po włączeniu zapłonu? Napisałeś że nie można się połączyć z komputerem a aucie - co to oznacza?...
Jasne że nic bo to nie naprawa a wymienianie w ciemno. Pin 1,2,4 masa. Pin 18 plus po zapłonie i to jest ważne. A po przekaźniku zasilanie pin 6,5,3 i to leci przez bezpiecznik sprawdzony? Sterowanie przekaźnika (masa) z pinu 49.
Analizując połączenia sieci CAN podzielę się moimi spostrzeżeniami . Sieć podzielona jest na kilka jakby podsieci , znalazłem 5 ( dwie prawa podłoga ,trzy lewa podłoga) Mnie interesuje sterownik silnika który łączy się z modułem pompy oraz modułem napędu przez który następuje komunikacja z innym członem sieci.Ponieważ brak komunikacji z członem silnika...
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. Posiadam Opla Combo 1,7 z silnikiem isuzu 2002r. Pewnego dnia po umyciu auta, odstawiłem je do garażu na 2 dni, przy próbie uruchomienia, auto odpaliło na kilka sekund i zgasło, zaczęła mrugać ikonka samochodu z kluczykiem. Po sprawdzeniu bezpieczników, kabli i różnych wtyczek, mechanik spróbował podpiąć...
10 osób sprawdzalo bezpieczniki...11 osoba sprawdzila i odnalazla nie sprawny takze winowajaca okazal sie bezpiecznik
powodem była przycięta wiązka przy wkładaniu nowego silnika .
Nie listwę tylno ciśnienie paliwa na niej. Skoro taki był błąd w liczniku tzn że masz odczytać błędy w liczniku. Gdyby licznik nie miał komunikacji ze sterownikiem silnika to silnik by nie odpalił bo trzymałoby immo. Kupiłeś auto z takim problemem? LPG jest? Coś robiłeś i tak się stało?
Nie mam prawie z żadnym . Jedyne co to jakiś moduł drzwi . Chyba poduszki powietrzne i tyle . Zimno ostatnio i nie mam jak posiedzieć nad tymi przewodami CAN .
Sterownik może być zablokowany na skutek wypadku trzeba zrobić odpowiednią procedurę odblokowania .
Brak zasilania na ecu. Sprawdz zasilanie na ster. Przekaznik, wiazke.
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Wpis usunięty.
Proszę o info co należy z tym zrobić. Wydruk z komputera. https://obrazki.elektroda.pl/5772439100_... Opisz dokładnie - jaka jest marka, model, rocznik, wersja silnika, wersja wyposażenia , ... ? Jakie są objawy usterki ? Co już zostało sprawdzone, wyeliminowane ? Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji....
Witam, mam silnik od pralki oraz sterownik/falownik? Jak takie coś podłączyć, aby była regulacja obrotów, jaki potencjometr trzeba dołożyć oraz czy da się podłączyć ten typ silnika na krótko? https://obrazki.elektroda.pl/8225117400_...
Witam! Czy istnieje jakaś alternatywa dla urządzen typu Euroscan czy Fiat/Lancia Tester? Szukam sposobu na podpięcie się do komputera za pomocą złącza diagnostycznego lub inaczej (?) celem podejrzenia parametrów pracy silnika (czas wtrsyku, rpm). nie chodzi mi o mozliwość kasowania błędów czy kalibracji a jedynie o podgląd w/w parametrów. Pozdrawiam
Witam Mam prośbę o pomoc w realizacji projektu. Po krótce opisze co to ma robić. No więc tak. Jest sobie śruba a na niej silnik. Śruba porusza jakimś tam tłokiem który odmierza jakieś tam wartości jakiejś substancji. Do śruby podłączony jest silnik z motoreduktorkiem a do tego wszystkiego encoder. Co ma robić sterownik ? Sterownik to kawałek pudełka...
Witam, potrzebuję pomocy w podłączeniu pilotów radiowych do sterowania silnikiem trójfazowym prawo-lewo, chcę taki silnik założyć do bramy przesuwnej.
Witam, Pytam o to jak rozpoznać z jakim systemem sterowania i z jaką jego wersją mamy do czynienia? Czy można to odczytać z komputera samochodu, z jakieś części, po numerze VIN, czy są ogólnie dostępne informatory w jakiej marce, modelu, roczniku i z jakim silnikiem jest umieszczony dany system sterowania? Jak odczytać, czy jest to MED 7.5.10 czy inny...
Kłaniam się, Posiadam sterownik radiowy do sterowania czterema silnikami. Chciałbym wlutować się w płytę sterownika, aby móc sterować to przewodowo. Piloty są strasznie tandetne i szybko się psują. Czy ktoś może podpowiedzieć mi gdzie się wlutować, aby czterema silnikami sterować prawo/lewo? https://obrazki.elektroda.pl/5514574200_...
chodzi o zmodyfikowanie prostego sterownika pod moje potrzeby. prosze o kontakt na priv. pozdrawiam arek 604-975-417 Zdania zaczynamy z wielkiej litery . Nie kasować wpisów moderacyjnych!
uszkodzony byl modul upc
miałem identyczny problem, na wyświetlaczu zamiast wartości liczbowej liczbowej średniego spalania były kreski silnik zgasł i nie można było go odpalić. Przerwany był przewód w wiązce na zgięciu od strony pasażera oznaczony BC773 (o ile dobrze pamiętam) pzdr
Witam. Otóż ostatnio chciałem zdiagnozować auto interfejsem diagnostycznym pracującym na linni K oraz programem ab-com lub opel tech2 lecz niestety nie mogę nawiązać połączenia. Wyskakuje błąd w postaci "Brak odpowiedzi sterownika". Z airbagiem, immo i tym podobne jest ok. Gdzie lerzy problem? Auto normalnie pracuje, odpala itp lecz dużo pali.
W UCH zero błędów dlatego o nim nie wspominałem. Problem prawie rozwiązany - wstyd się przyznać ale do diagnostyki nie włączyłem drugiej pozycji stacyjki. Dopiero po przytrzymaniu przycisku start na 10 sek mamy drugą pozycję i zasilanie na resztę modułów. Jak już miałem komunikację z silnikiem to z górki. Zero błędów w silniku jedynie przez większość...
prawdopodobnie padła pamieć flash w ecu miałem 3 takie przypadki i ( zero komunikacji ze sterownikiem brak błędów ,zasilania ok ) jak pojawi się kontrolka silnika i świec to zapala
jeszcze jedno czy auto było walnięte chodzi mi o pompe ABSu miałem taki przypadek klient kupił mi pompe na giełdzie też nie chciał odpalić ,po czym okazało się że to nie jest do tego auta kupił następną dopiero za 3 razem udało się kupić taką jak ma być autko odpaliło na dotyk .Sprawdź te zasilania sterownika co pisze Segal
Możliwe, że emulator siedzi. Spróbuj podłączyć K-line bezpośrednio przy sterowniku.
Czyli między sterownikiem, a wyświetlaczem nie ma komunikacji cyfrowej ? Przy niektórych wyświetlaczach widziałem opisy przewodów: +5V - do zasilania wyświetlacza, GND, +36V - do pomiaru stanu baterii i dwa przewody cyfrowego przesyłu danych. Czy taki wyświetlacz będzie współpracował ze sterownikiem KZQW22A1S ? Też mam Mifę 28" 250W z sterownikiem...
Przepatrzyłem te kable pod kątem uszkodzeń. Zacząłem pod skrzynką, poszedłem po kablach dalej do rozejścia się kabli na te, które idą nad podszybiem, te, które idą do komputera, i te, które idą, jakby lewą stroną nadkola, w stronę przodu. Nic nie zauważyłem. Kabel, na który podam masę od przekaźnika rozrusznika, idzie do ECU. Czarno-czerwony. Również...
Zgnita wiązka.Do sprawdzenia zasilania i masy sterownika.
komunikacji sterownikiem silnika vectra volvo komunikacji sterownikiem silnika komunikacji sterownikiem airbag
iskry rover układ dialog termo podkładki
kluczyk kontrolka żółta kluczyk kontrolka żółta
Selektywne wywołanie syreny nie działa - przyczyny i rozwiązania Audi A3 1.6 2003 – stałe napięcie na silniku wycieraczek, brak reakcji, bezpiecznik F31