Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Masz EDC16CP33? Takie podłączenie? http://obrazki.elektroda.pl/2501622800_1... Pinout znaleziony w sieci.
Mi z odpiętym CAN'em nie palił. W sumie na logikę , w jaki sposób ECU się dowie że immo OK ? Jedynie w przypadku gdy CAN nawali przy pracującym silniku, to chodzi dalej 😉
Mogę podjąć się naprawy takiego EMS.
A podłącz się pod ecu. Wygląda na to że nie ma komunikacji ze wszystkim co wisi na pinie 7 obd.. Pod ecu pin 4. Nie zdziwiłbym się że jest jakieś odcięcie diagnozy na pstryczku :P O widze że kolega mnie ubiegł..
Ta co idzie po pasie przednim nad lewą lampą,tam gnije jeden przewodzik taki cienki. Chodzi o napięcie na szynie L H przy sterowniku
Sprawdź can przy sterowniku.
Skoro nie kopci to nie ma paliwa. Ale podaj jaki silnik no forum są silnikowcy a nie traktorzyści. Rocznik zdjęcie tabliczki znamionowej silnika. Już widzę BF4L1012EC tylko na czym? EMR 1,2 czy MVS? Stawiam na EMR Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa i podejrzenia wartości bieżących może być czujnik ciśnienia powietrza. Bo jak nie bedzie miał powietrza...
Zostaje Ci odciąć linię diagnostyczną i diagnozować sam sterownik, jak nie będziesz mógł zdiagnozować to wiadomo co i jak.
Schemat instalacji elektrycznej sterownika silnika do Twojego samochodu.
Mówisz i masz. http://obrazki.elektroda.pl/2195054400_1...
Wysłałem ci schemat. Sprawdź zasilanie na pinachG2,H2G1.te są po przekaźniku.
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Dziwne tylko że dioda gaśnie, dezaktywuj immo i sprawdź, co wtedy. Jakie błędy w liczniku?
Komunikacja ze sterownikiem silnika w tym aucie jest realizowana przez zegary i nie sugeruj się tym że kontrolka od immobilisera gaśnie prawidłowo.Jeżeli objaw typowy dla immobilisera i brak komunikacji ze sterownikiem silnika zegary do wymiany. pozdrawiam.
Proponuje na początek zmienić warsztat i mechanika. Jest jeszcze druga możliwość - złóż reklamację i czekaj. W drugim przypadku, po tym co się dowiedziałem z twoich postów, nie wróżę sukcesów.
Jak sprawdzić silniki? Jest komunikacja pomiędzy sterownikami silników ?
Podejrzewałbym brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Bez diagnozy komputerowej ciężko będzie coś pomóc.
Masz wszystkie zasilania w obd?
01314 to brak komunikacji lub nieprawidłowa komunikacja ze sterownikiem silnika. Jak nie można się połączyć modułem sterowania silnikiem (ECU) i nie odpala to raczej znak że nie ma zasilania . Może to być coś prostego jak bezpiecznik lub przewody uszkodzone/wtyczki czy zalany wodą moduł sterownia silnikiem.
Mam ten sam problem czy udało się naprawić samochód?
Masz tylko brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Linia K dla sterownika silnika idzie przez puszkę immo. Jeżeli tam jest problem to powinna być komunikacja z puszką immo. Na puszcze immo zewrzyj linię K i W i powinna wrócić diagnoza. Są to chyba przewody szaro-białe lub bialo-szare.
Zrób mostek na canie przy Abs i sprawdź wtedy komunikacje.
Masz brak komunikacji sterownika silnika z licznikiem. Może nie było grzebane z licznikiem a ze sterownikiem silnika. Trzeba zobaczyć przewody CAN pomiędzy ECU a licznikiem. Opis wtyczek masz tutaj - niby Passat ale pasuje bez problemu. http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-19... Skoro masz takie błędy to pewnie immo wyłączone w...
Masz problem z komunikacją ze sterownikiem silnika, dokładnie immo->sterownik silnika. Stąd błędy CAN. Zobacz czy sterownik silnika ma wszystkie zasilania, sprawdź Can na zwarcia do plusa i do masy oczywiście także na ciągłość przewodów , zrób By-pass pomiędzy puchą a sterownikiem. Nie usuwaj oryginalnego połączenia.
Zamykam temat, po zmianie ECM bus żyje. Pozdr
Masz problem z komunikacją CAN ze sterownikiem silnika. Sprawdź wiązkę elektryczną do silnika.
Dzięki za sugestię, ale obawiam się, że nie jest to takie proste. Jak napisałem, dokładnie tak samo sterownik zachowuje się na stole. Po prostu wygląda to tak, jakby konieczny był jakiś komunikat z gatewaya, który aktywuje inne funkcje sterownika. Z niczym takim nigdy wcześniej się nie spotkałem - nie mam pojęcia, czy tak jest, czy nie, poszukuję kogoś,...
I jak ma tu Ci ktoś coś poradzić? Nie wiadomo co sprawdził ten mechanik ani co tak naprawdę zrobił i czy dobrze zrobił. Skoro brak komunikacji to na pierwszy rzut przede wszystkim do sprawdzenia masy i zasilania sterownika silnika i ciągłość przewodów od diagnozy. Zawsze można sprawdzić sterownik na stole by wykluczyć jego winę odnośnie komunikacji....
Stary licznik miał komunikację ze sterownikiem silnika po K-line, oraz dodatkowa linia immobilizera, nowe zegary mają komunikację po CAN, więc nie "dogadują" się ze starym sterownikiem silnika
na wyciągnietym przekaźniku rozumiem, że jest 0V na tych pinach? sprawdz napięcie przed i za przekaźnikiem ile wynosi?
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Masz problem z komunikacją zegary > sterownik silnika. Popatrz na piny 18 i 19 w sterowniku (idą do licznika). Posprawdzaj na ciągłość i zwarcia.
Bardzo ważne - komunikacja ze sterownikiem silnika jest? Mi to wygląda na typową bolączkę tych autek.
Do sprawdzenia szyna CAN i komunikacja na niej .. Oscyloskop , multimetr , schemat i szukanie ..
powodem była przycięta wiązka przy wkładaniu nowego silnika .
Innym typem interfejsu i programem też brak komunikacji ?
Czym się łączysz ?
Awaria opanowana. Zamykam temat.
Ja bym jeszcze sprawdził kostkę stacyjki i przekaźnik główny . Najlepiej by było poczekać aż zgaśnie i spróbować nawiązać komunikację ze sterownikiem silnika jeśli jej nie bezie to albo ginie zasilanie na sterownik albo sam sterownik jest uszkodzony. Miałem kilka przypadków z tymi sterownikami że głupiały i kończyło się wymianą na inny .
Stary gruźlik zapali bez czujnika temperatury. Obstawiam immo, ale nie immo, tylko sterownik silnika. Wtedy nie zawsze zaświeca kontrolka od immo, bo kod z klucza odczytany i prawidłowy. Nie masz w sterowniku silnika błędu P1570 sterownik silnika zablokowany przez immo, oraz w liczniku błędu „ brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Jeśli tak, do...
Jak bezpiecznik dobry, to nic z nim nie rób. Często na tym czujniku jest zwarcie i pali bezpiecznik, który jest też od alternatora. Sprawdź zasilanie na alternator, powinna być dwupinowa wtyczka. Na zielonym ma być zasilanie po kluczyku, na niebieskim komunikacja ze sterownikiem silnika.
Witam potrzebuje pomocy przy naprawie Volvo S40 2.0 HDi 2004.100kw sterownik silnika SiD803 auto odpal pracuje 5 sekund czasami może minutę i gaśnie,wymieniony sterownik silnika, moduł cem.Caly czas mam brak komunikacji ze sterownikiem silnika.Po podłączeniu się bezpośrednio przy sterowniku silnika mam komunikację z nim.Masy po sprawdzałem zasilania...
Przepraszam, że nie odpisywałem, radio pionner, próbowałem odłączać ale nic to nie zmienia
No to sprawdź bezpieczniki w pierwszej kolejności bo z tego co piszesz to nie ma komunikacji z sterownikiem silnika .
Witam . Czy możesz mi podpowiedzieć co było problemem w twoim wózku? Mam dokładnie ten sam problem dokładnie takie same objawy.
A dokładniej brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Sam klucz jest rozpoznany, jednak sygnał z immo nie trafia do sterownika silnika, możliwe, że sterownik nie ma zasilania. Można przełożyć komplet lub zrobić immo-off. Jednak osoba bez doświadczenia, sprzętu i wiedzy sobie nie poradzi. Dziwi mnie postawa serwisu.
Brak zasilania ecu, brak komunikacji z abs, w silniku błędy egr, czujnik ciśnienia oleju itp, zasilanie do bsm dochodzi. Jak dam masę na pin 9 sterownika pojawia się napięcie na sterowniku, ale nadal nie pali nie kręci itp. cany z abs do stewrownika mają przejście.
uszkodzony byl modul upc
Analizując połączenia sieci CAN podzielę się moimi spostrzeżeniami . Sieć podzielona jest na kilka jakby podsieci , znalazłem 5 ( dwie prawa podłoga ,trzy lewa podłoga) Mnie interesuje sterownik silnika który łączy się z modułem pompy oraz modułem napędu przez który następuje komunikacja z innym członem sieci.Ponieważ brak komunikacji z członem silnika...
Diagnostyka jest na 9 pinie sterownika poduszki a w gnieździe diagnostycznym na 20 pinie.
Nie listwę tylno ciśnienie paliwa na niej. Skoro taki był błąd w liczniku tzn że masz odczytać błędy w liczniku. Gdyby licznik nie miał komunikacji ze sterownikiem silnika to silnik by nie odpalił bo trzymałoby immo. Kupiłeś auto z takim problemem? LPG jest? Coś robiłeś i tak się stało?
jeszcze jedno czy auto było walnięte chodzi mi o pompe ABSu miałem taki przypadek klient kupił mi pompe na giełdzie też nie chciał odpalić ,po czym okazało się że to nie jest do tego auta kupił następną dopiero za 3 razem udało się kupić taką jak ma być autko odpaliło na dotyk .Sprawdź te zasilania sterownika co pisze Segal
tych sterownikow lepiej nie rozklejac, sa bardzo delikatne i mozna je uszkodzic podczas otwierania. nie masz komunikacji tylko z ecu czy z innymi modulami tez sie nie komunikujesz?
Więc problem z licznikiem?
Sterownik może być zablokowany na skutek wypadku trzeba zrobić odpowiednią procedurę odblokowania .
tam komunikacji brak bo do gniazda diagnostycznego nie dochodzi autko zrobilem wsadzilem sterownik z przed 95 rok ews nie potrzebny
Trochę więcej danych auta, kod literowy silnika etc i podeśle schemat.
Witam Renault Clio III 2006 r, 1.5dci - Poszukuję opisu pinów zasilających i masowych sterownika, ponieważ nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika. Sterownik Delphi, 3 wtyczki.
Do wymiany sterownik silnika wszystkie systemy na czerwonej linii Can wywalają błędy odnośnie komunikacji ze sterownikiem silnika masz tam nawalone tych błędów co nie miara układ hamulcowy 62 razy retarder 72 liczniki 11 coo 6 razy niezły masz tam bajzel nikt tego nie kasował wczoraj miałeś dyskotekę z tego co widzę...
Mógłbyś napisać z czego odczytane są te błędy. Patrząc na ten log to pewnie z modułu centralnej elektryki. Ten moduł w tym aucie robi za bramkę CAN - to przez niego idzie cała komunikacja. Tutaj wystarczy że jeden sterownik jest uszkodzony i reszta nie będzie miała komunikacji. Skoro auto zapala i gaśnie to raczej zasilanie sterownika silnika jest a...
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. Posiadam Opla Combo 1,7 z silnikiem isuzu 2002r. Pewnego dnia po umyciu auta, odstawiłem je do garażu na 2 dni, przy próbie uruchomienia, auto odpaliło na kilka sekund i zgasło, zaczęła mrugać ikonka samochodu z kluczykiem. Po sprawdzeniu bezpieczników, kabli i różnych wtyczek, mechanik spróbował podpiąć...
Możliwe, że emulator siedzi. Spróbuj podłączyć K-line bezpośrednio przy sterowniku.
A jakiś pomysł na brak komunikacji z sterownikiem silnika. Czy istnieje możliwość, że uległ uszkodzeniu? A jakim sprzętem go diagnozujesz? Odnośnie usterki - nie wiem, jaki masz silnik. W 2000r były montowane dwa typy - stary i nowszy na CR. Podejrzewam, że masz stary, w którym niekiedy zawodził nastawnik. W pierwszej kolejności sprawdź drożność układu...
P1610 wyskakuje chyba po pięciu nieudanych próbach uruchomienia P1612 to brak komunikacji między sterownikiem silnika a immo Na początek do sprawdzenia zasilanie modułu immo , sygnał po zapłonie i masa.
Witam. Otóż ostatnio chciałem zdiagnozować auto interfejsem diagnostycznym pracującym na linni K oraz programem ab-com lub opel tech2 lecz niestety nie mogę nawiązać połączenia. Wyskakuje błąd w postaci "Brak odpowiedzi sterownika". Z airbagiem, immo i tym podobne jest ok. Gdzie lerzy problem? Auto normalnie pracuje, odpala itp lecz dużo pali.
Podłożyłem komputer do innego fokusa i to samo więc wina leży po jego stronie. Poszukam innego komputera i zobaczę co da się zrobić.
Kontrolka świec może świecić z różnych powodów, najpierw napraw komunikację ze sterownikiem silnika, aby odczytać błędy.
Po pierwsze to w tym aucie nie ma BSI. Tutaj w kabinie jest UCH czyli moduł kabiny. Pod maską jest UPC. Teraz nie wiadomo co wymieniłeś. UCH nie da się wymienić od tak sobie bez dopisania go do auta bo to nie odpali po wymianie. Czy blokada kierownicy puszcza po włączeniu zapłonu? Napisałeś że nie można się połączyć z komputerem a aucie - co to oznacza?...
Sterownik silnika J448 ma wtyczkę która ma 121 pinów. Pin 3 to stały plus z akumulatora poprzez bezpiecznik nr 37. Pin 4 to plus po stacyjce z bezpiecznika nr 29. Piny 1, 2 i 108 to masa. Pin 58 to CAN L. Pin 60 to CAN H. CAN to rodzaj komunikacji, dzięki tym dwóm przewodom sterowniki mogą się komunikować między sobą. Tutaj sterownik silnika (tzw. ECU)...
Brak zasilania na ecu. Sprawdz zasilanie na ster. Przekaznik, wiazke.
Wiatraki z komputera diagnostycznego w teście elementów wykonawczych nie pracują tak samo jak sprzęgło sprężarki, gdzie mój problem. Proszę o pomoc. Może brak komunikacji ze sterownikiem silnika bądź klimatronikiem?
10 osób sprawdzalo bezpieczniki...11 osoba sprawdzila i odnalazla nie sprawny takze winowajaca okazal sie bezpiecznik
Mam elm323 i się komunikuje więc w czym problem?
Witam, temat dość stary, ale mam ten sam problem, (bak kontrolki świec żarowych, silnik nie odpala, brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Czy sterownik silnika znajduje się za licznikiem? Chcę sprawdzić zasilanie tego sterownika, bo po kilku próbach komunikacja wraca i silnik odpala. Podejrzewam problem z zasilaniem ze stacyjki, bo muszę kilka razy...
Witam męczę się tydzień z mondeo mk3 2.0 silnik benzynowy autko z 2004 roku tak jak w temacie poszukuję schematu, bardzo będę wdzięczny jeżeli ktoś mi go udostępni :)
Czy "MCP 2551" PCA 82C251 ?
bo diagnoza owych komponentów siedzi na różnych pinach
Jak dioda świeci cały czas, to brak komunikacji ze sterownikiem silnika, tylko nie rozumiem jak to się ma do tego, że blokada się nie zamknęła po wyjęciu karty. Ta druga blokada to z pewnej firmy? Możesz coś więcej na jej temat?
W UCH zero błędów dlatego o nim nie wspominałem. Problem prawie rozwiązany - wstyd się przyznać ale do diagnostyki nie włączyłem drugiej pozycji stacyjki. Dopiero po przytrzymaniu przycisku start na 10 sek mamy drugą pozycję i zasilanie na resztę modułów. Jak już miałem komunikację z silnikiem to z górki. Zero błędów w silniku jedynie przez większość...
Jaki rocznik tego T4? Jeśli niebieskie zegary, to zrób diagnozę licznika, chodzi mi o komunikację sterownika silnika z zegarami, czy gra.
Pierwsze sprawdz zasilanie sterownika ( bezpieczniki ) najlepiej przy samym sterowniku wszystkie zasilania i masy .
Zgnita wiązka.Do sprawdzenia zasilania i masy sterownika.
Drodzy koledzy. Auto z DPF ? Może ktoś grzebał w sterowniku silnika, albo jest jakieś ,,cacko" podpięte pod CAN i robi zakłócenia, np. emulator filtra . Samochód posiada filtr DPF. Teoretycznie było by to możliwe, ale kombinacje z oprogramowaniem i emulatory filtra DPF na wstępie wykluczyłem, gdyż samochód należy do firmy posiadającej kilkaset samochodów...
Brak komunikacji ze sterownikiem - brak zasilania lub uszkodzony sterownik. Brak masy lub tak jak w twoim przypadku słabe połączenie może skutkować spaleniem sterownika. Poszukaj czy sterownik ma zasilanie. Jeśli ma to raczej uwalony
Dioda od immobiliser nad zegarkiem? Kreski to brak komunikacji licznik-sterownik silnika. Sprawdź jeszcze cienki kabel przykręcony do klemy minus czy nie urwany.
Można wiedzieć jak się sytuacja skończyła mam ten sam problem po zgaśnięciu auta na komputerze litania błędów. Żeby odpalić trzeba wyłączyć zapłon poczekać chwilę dopiero można odpalić i wtedy jest komunikacja ze sterownikiem silnika.
pojawia sie kontrolka swiec podstawowa diagnostyka odczyt błedów sprawdzenie komunikacji z ecu silnik wentylator startuje po właczeniu zapłonu i braku komunikacji ze sterownikiem silnika edc 16 lubiały zrobic pa pa
Witam Pacjent to Opel Zafira 1.7 CDTI, rozrusznik nie kręci, brak komunikacji ze sterownikiem silnika, z ABS, poduszkami i modułem CIM. Jest komunikacja z licznikiem, modułem REC, immo i z wyświetlaczem. W wyświetlaczu i liczniku błąd komunikacji CAN z modułem CIM. Dziwne jest to, że dzień wcześniej auto jeździło normalnie. Po nocy auto już nie odpalało.
Seat Leon MK1 1.8t 180km benzyna z gazem. Problem polega na tym, że nie można połączyć się ze sterownikiem silnika przez OBD gdy silnik jest odpalony, na zapłonie łączy się bez problemu. Nie wiem czy było tak przed założeniem LPG, nie znalazłem też podobnego tematu dlatego zakładam nowy. Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Proszę o pomoc, pozdrawiam.
miałem identyczny problem, na wyświetlaczu zamiast wartości liczbowej liczbowej średniego spalania były kreski silnik zgasł i nie można było go odpalić. Przerwany był przewód w wiązce na zgięciu od strony pasażera oznaczony BC773 (o ile dobrze pamiętam) pzdr
Mało danych co sprawdziłeś czy jest zasilanie na ecu silnika ...
Brak komunikacji ze sterownikiem silnika, sterownikiem ABS, licznikiem. Pozostałe moduły OK. Ale przewija się bład braku komunikacji z ecu i połączenia can.
Dzień dobry, mam problem z samochodem Volvo v70 2.5 tdi z 1997, mianowicie nie działa komunikacja z sterownikiem silnika, a np ze sterownikiem ABS działa, pokazuje np prędkość. Tester widzi serial number sterownika (nie wiem czy prawidłowy), niby nawiązuje połączenie, ale w każdej ramce pokazuje stałą wartość 8960 (obroty, mass flow, kąt wtrysku) -...
Panowie potrzebuję pomocy ,fajnie by było gdyby ktoś podesłał schemat ,pacjent Ford Focus C Max 1.6 tdci 2004 r,nie kręci nie odpala bo nie może ,nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika. Wcześniej był błąd z czujnika pedału przyspieszacz dobrałem się do komputera i go wyjąłem z puszki, i odpiąłem kostki i po ponownym zapięciu i założeniu klemy nic...
Podłącz się bezpośrednio do sterownika! Gdzie to Ci nie podam, bo łaskawco nie podałeś kodu silnika.
Cześć. Mam problem z Cytryną C3 1,4 HDi 2005 rok Sensodrive. Nie odpala, nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika. Poszukuję schematów elektrycznych.
Auto odpala normalnie tylko nie mogę się przez vaga połączyć ze sterownikiem silnika!
Witam, nie znalazłem tematu Mam problem, ponieważ nie mam komunikacji z sterownikiem silnika. Audi A4 B6 3.0 ASN. Auto odpala, jeździ, niby wszystko ok, tylko pali się check. Chciałem sprawdzić VCDS, jaki problem i mam brak komunikacji. Z innymi systemami się łączy. Proszę o pomoc, od czego zacząć.
Uszkodzony jeden ze sterowników silnika + przegnite przewody pod skrzynką bezpieczników na podszybiu
komunikacji sterownikiem silnika vectra volvo komunikacji sterownikiem silnika komunikacji sterownikiem airbag
monitoring osoby starszej instrukcja serwisowa ariston automapa głosy
MAN FSTB 3556: Usterka hamulca postojowego i błędy skrzyni biegów Samsung LE26S81B: Komunikat "Tryb niedostępny" po podłączeniu dekodera