Kondensator aparatu zapłonowego 0,25uF
Dawno temu mieliśmy zbudowane takie jeździdło na bazie malucha. Z elektryki był tam -alternator+regulator -akumulator -rozrusznik -stacyjka -cewka zapłonowa -przerywacz+kondensator (aparat zapłonowy) dla formalności - nie jeździło po drogach publicznych. Weź schemat instalacji elektrycznej z malucha - nie ma tam wielu elementów
Proponuję od razu założyć sobie dwuwyjściową cewkę i bezpośrednio podłączyć świece - będzie DUŻO bardziej bezawaryjne Oczywiście to nie pomoże bo tutaj ewidentnie masz problem albo z przerywaczem, albo jeszcze pewniej z kondensatorem aparatu zapłonowego, bo one często padają schemat jest banalnie prosty, plus po stacyjce przychodzi na jedną śrubkę cewki...
Jeżeli kondensator masz przy aparacie zapłonowym ,to dodatkowe kondensatory wydają się zbędne.
na początek zmień kondensator przy aparacie zapłonowym i sprawdż czy odbija ssanie
Zwykła cewka podwójna plus rezystor lub oryginalny przewód oporowy. Bez problemu znajdziesz na szrocie. Natomiast Twój problem leży zapewne w kondensatorze w aparacie zapłonowym lub samych platynkach.
Witam, jaki był fabrycznie montowany kondensator w aparacie zapłonowym? Chciałem go sobie profilaktycznie wymienić, obecnie mam tam wstawiony KPs-010-1 25µF. Jest to niby kondensator z aparatu zapłonowego od poloneza/fiata 125. Wstawić taki sam? Edit: Specjalnie dla fanów MF-70 taka oto tapetka mojego skromnego autorstwa: http://obrazki.elektroda.pl/5658389000_1...
zakłucenia radia pochodzą najczęsciej od alternatora gdy słychać gwizdy wraz dodaniem gazu lub trzaski od aparatu zapłonowego te dolegliwości likwiduje się odkłócając alternator i aparat zapłonowy kondensatorami
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
Witam serdecznie!! W którym miejscu z Seacie Ibiza znajduje się w/w kondensator?? Przejrzałem wszędzie gdzie mi przychodziło do głowy i nie widziałem. Przy okazji jaki tam jest kondek?? muszę go wymienić i nie wiem gdzie on jest i jakiej jest wartości.
Kondensator masz pod aparatem zapłonowym. http://obrazki.elektroda.pl/7092052200_1...
Zmniejsza iskrzenie na przerywaczu w aparacie zapłonowym.
Rozrusznik – to Kolega kojarzy, prawda? Natomiast cewka zapłonowa: 15 do plusa a 1 do aparatu zapłonowego, na kondensator. Cewkę zapłonową dobrze przymocować do silnika lub jej masę doprowadzić dodatkowym przewodem do kadłuba silnika. N6 to opornik dodatkowy, powinien być na przewodzie z samochodu; na tą chwilę pracy nie jest wymagany. N to cewka,...
Jak trzeba gazować żeby nie zgasł, to sprawdź jednak gaźnik. Z ostatniego opisu wygląda, jakby nie miał wolnych obrotów (zapchana dysza w gaźniku); jeszcze pokusiłbym się o sprawdzenie serwa z wężem oraz kondensatora na aparacie zapłonowym. Poza tym nie mam więcej pomysłów. f.
witam ponownie teraz jak zmieniłem cewkę na maluchowską kupiłem nowy kondensator aparatu zapłonowego to nie chce zapalić świece mokre czyli paliwo dostaje się i nie wiem czy muszę jeszcze aparat wywalić i wstawić inny ??? pomóżcie
Sprawdziłeś odstęp styków przerywacza? Przerwa powinna wynosić: 0,47 do 0,53 mm - zmierzona szczelinomierzem przy największym rozwarciu styków. Jeśli jest prawidłowa przerwa sprawdź - wymień kondensator przy aparacie zapłonowym.
Szanowny Błażeju, te moje ,,ALBO-ALBO,, dotyczyło tego rysunku autora na którym nie ma styków z oznaczeniami 1 i 15 jak na cewkach starszego typu. Jako że autor oznaczył sobie kolejnymi cyframi:1,2,3i4. A każdy kto miał styczność z tym zapłonem wie że nie ma znzaczenia na który styk podłączymy aparat zapłonowy gdyż te styki 1i2 są wewnątrz cewki zmostkowane...
od strony + stacyjka strona - przerywacz w aparacie zapłonowym plus kondensator przykręcony do aparatu zapłonowego
Myślę że to wina kondensatora na aparacie zapłonowym.
A ten układ z obrazka to nie jest elektroniczny układ zapłonowy bez przerywacza ? A to w kółku z napisem silnik to jest to co siedzi w aparacie zapłonowym silnika i zastępuje mechaniczny przerywacz zapłonu .
Wymień kondensator na aparacie zapłonowym.
Witam, mam problem z ustawieniem zapłonu wiem, że jest to opisane na forum lecz jestem laikiem. Czy mógł by mi to ktoś wytłumaczyć na lopatologicznie.? Jak czytać znaki na kole między silnikiem a skrzynia ? Umiem doprowadzić do stanu gdy pierwszy tłok jest w pozycji ZZ tylko nie wiem czy we właściwej ponieważ z tego co czytałem to wałek rusza się 2x...
Spróbuj wymienić kondensator przy aparacie zapłonowym
Opisujecie problemy rodem z PRL. Wtedy motorowery były problemami - brak kondensatora na aparacie zapłonowym generował zakłócenia. Teraz to nie wiem co może powodować? Sprzęt spalinowy to jest czy elektryczny? Bo nie zauważyłem czytając.... Jak masz ustawioną antenę? Przyczyn może być wiele, urządzenia nie powinny generować aż takich zakłóceń
Ja coś takiego już miałem , i był to kondensator na aparacie zapłonowym,wymień i po krzyku .
Pamiętaj, że są dwa kondensatory. Jeden jest w aparacie zapłonowym, bocznikuje przerywacz. Ten, co widać na zdjęciu to kondensator przeciwzakłóceniowy, dołączany do bieguna z zasilaniem od stacyjki. Nie jest potrzebny do prawidłowego działania aparatu zapłonowego, służy jedynie do eliminacji trzasków w starszych radiach.
Podrzuć zdjęcie cewki, a dokładnie oznaczeń zacisków. Zazwyczaj +, albo 15, bądź 16- zasilanie po stacyjce, zaś: -, 1, albo D- przerywacz. Jeśli cewka dedykowana jest do zapłonu z przerywaczem mechanicznym to oporność jej uzwojenia pierwotnego będzie miała wartość nie mniej niż 3 omy, jeśli do zapłonu z modułem- ok. 1om. Cewkę niskoomową można używać...
Pewnie kondensator w aparacie zapłonowym albo platynki, miałem podobnie w Jawce.
Miałem kiedyś podobny problem, ale u mnie winny był kondensator na aparacie zapłonowym. Przyjrzyj się bardziej zapłonowi
Witam! Sprawdź przerwę na przerywaczu i wymień kondensator w aparacie zapłonowym. Pozdrawiam.
Jeżeli motorower traci również moc to wskazuje to na awarię uszczelniacza. To Ogar z silnikiem Jawy czy Rometa? Brak iskry może mieć wiele przyczyn. W silnikach Rometa często siadał kondensator w aparacie zapłonowym.
Okazało się że uszkodzony był kondensator przy aparacie zapłonowym i przez to na wszystkich świecach była iskra ale nie w tym momencie co trzeba, po wymianie kondensatora wszystko wróciło do normy.
Kondensator przy cewce jest po to, żeby zniwelować zakłócenia. Podłącz go do + zasilania cewki. Kondensator przy aparacie zapłonowym potrzebny jest do prawidłowej pracy układu zapłonowego. Zwykły, przeciwzakłóceniowy 0,1-0,22µF (oczywiście "samochodowy" z podłączonym do obudowy jednym biegunem).
Tam masz jeden aparat zapłonowy. Ja miałem aparat razem z kondensatorem. Zmieniłem cewke i bez rezultatu, następnym krokiem był kondensator i strzał w dychę iskra powróciła.
Najpierw wymień kondensator,zobacz dokładnie stan aparatu zapłonowego Kilka razy już napisano że to elegant. Tam nie ma aparatu zapłonowego ani kondensatora. Niemniej warto stroboskopem podejrzeć co tam się dzieje z kwz. Ale dla mnie to lewe powietrze podbiera albo dużo za uboga mieszanka
przerywacz czasem potrafi zaiskrzyć, przerywacz mam taki Zamontuj nowy kondensator na aparacie zapłonowym i odpowiednią cewkę WN.
Dziś zauważyłem ze auto jak jest zimne jest ok a jak tylko sie zagrzeje po 15-20 minutach jazdy tracą sie wolne obroty czy to może być kondensator w aparacie zapłonowym ?
Witam Mam proste pytanie - czy ten kondensator na zdjęciu to elektrolit czy nie? http://obrazki.elektroda.pl/2409695700_1... Mam parę takich i niestety nie potrafię tego powiedzieć, ani na pudełku ani na samym kondensatorze. Chyba że 'samochodowy' mówi samo za siebie...? Jeśli elektrolit to rozumiem ze kabel ze środka to + a obudowa...
Według mnie to masz przebicie na przewodach WN lub przebicie na cewce albo walnięty lub słaby styk kondensatora przy aparacie zapłonowym. A świece jaki mają przebieg? Darz rade sprawdzić sam. Może paliwo zatankowałeś nie takie?
W paru przejrzanych przeze mnie wątkach padła informacja o odłączeniu kondensatora - i to wszystko? Ja, ani w maluchu, ani w FSO-1500 nie odłączałem kondensatora na aparacie zapłonowym i silnik działał poprawnie z modułem GL-100 (bez literki A).
Sprawdź co jest powodem gaśnięcia czyli czy ma później iskrę czy to wina paliwa. Stan nowej świecy też nie jest tu bez znaczenia , no i kolor iskry jest bardzo ważny. To może być cewka lub kondensator przy aparacie zapłonowym z tym że nie pamiętam czy s51 nie był już na module. Trzeba szukać
Do Trabanta po przeróbce na 12V zamontowałem cewkę zapłonową od Poloneza, działało niezawodnie. Zapomniałem, kondensator obowiązkowo !.
Nie szukaj tam żadnego kondensatora przy aparacie zapłonowym bo go nie znajdziesz - jest tam aparat bezstykowy. Mozna odczytać kody błyskowe ale nie we wszystkich rocznikach. Jeśli złącze diagnistyczne jest pod środkowym pokrętłem od ogrzewania ( "podwójne" kostki) to można .Podaj rocznik.
Spróbuj zmienić kondensator przy aparacie zapłonowym. Słaba iskra też powoduje niewłaściwe spalanie. Odkręcenie śruby od strony zaworów jest wygodniejsze kluczem rurkowym 10 mm z zestawu kluczy rurkowych 8 - 17 mm produkcji PRC sprzedawanego w cenie 6 zł.
Słuchajcie - a co powiecie o wpływie np "przepracowanych" platynek, albo nie sprawnego kondensatora przy aparacie zapłonowym? Pytam bo sam juz nie wiem... Mam juz umówiona wizyte u mechaniora, zeby sprawdził mi ustawienie pasa rozrządu - bo moze ktos sie wcześniej walnał o "jeden" ząbek....
5 lat temu miałem poloneza i podobne problemy wymieniałem dwa kondensatory jeden na aparacie zapłonowym a drugi gdzieś obok – może to to
Po pierwsze zastosuj rade kolegi ion-tichy .drugie -zatkana dysza wolnych obrotów (mosiężna śrubka pod zwykły wkrętak , odkręcić przedmuchać zakręcić) . Trzecie padł kondensator przy aparacie zapłonowym(po odłączeniu silnik chodzi bez zmian) . Dymi na biało- ropa w baku lub popękane pierścienie .
Witam. Co prawda było to w Felicji, ale przy uszkodzonym czujniku Halla silnik gubił obroty (objawy podobne jak dawniej przy uszkodzonym kondensatorze od aparatu zapłonowego) po zdiagnozowaniu na komputerze też wykazał tą usterkę, wymiana i po bólu również w kieszeni 200PLN w 1999roku. W Felicji był wkręcony w obudowę skrzyni biegów. Pozdrawiam.
Witam. J ja chciałbym zwrócić uwagę na usterki w prostych silnikach benzynowych z powodu których mogą wyniknąć takie problemy. 1) Może to być uszczelka pod głowicą, ale świece po wykeceniu winny być upaprana olejem; 2) Klejną rzeczą może być w silniku z prostym układem zapłonowym kondensator przy aparacie zapłonowym; 3) natomiast najbardziej prawdopodobnym...
A ja uważam, że to ciekawy temat - w końcu renowacja zabytku ;). Tam masz tylko kilka elementów. Sprawdź miernikiem cewkę, czy ma przejście. Sprawdź, czy odczep cewki (który służy do gaszenia silnika) nie jest zwarty do masy przez niewłaściwie działającą/ źle podłączoną instalację lub zepsutą stacyjkę. Jak pisał kolega wcześniej - może być za duża przerwa...
witam. mam problem z trzeszczącym radiem. trzaski słychać tylko w czasie pracy silnika. nic nie pomogła wymiana radia ( teraz mam firsta). wymiana kondensatora na aparacie zapłonowym i aternatorze również nic nie zmieniła. trzaski te opisałbym jako "pierdzenie"( nie mylić z efektem podobnym do gwizdu - tego u mnie nie ma). będę wdzięczny za wszystkie...
A jakiej mocy ten opornik? Pomyślałem jeszcze by podlaczyć na powrót ten kondensator co jest przy aparacie zapłonowym, przy przerywaczu elektronicznym nie wymagany, ale za tym przerywaczem czyli przy cewce a nie przy aparacie. 🤔
Kondensator mam tak samo przy aparacie zapłonowym https://obrazki.elektroda.pl/2326250200_... Dodano po 1 Problem w tym że niemam prawdopodobnie bo spaliło mi cewkę na odpalonym zapłonie a kolega wyżej pisze że jak założę kabel oporowy to również dodatkowo musi być rezystor w co wątpię
Domyślam się, udało się ustalić, co było nie tak? Dodano po 1 To nie może być możliwe, że nie ma na tę przypadłość rozwiązania. Wymieniłem cały aparat zapłonowy na nowy, wymieniłem wszystkie kondensatory w zasilaczu, wszystkie THT na takie same wartości, ESR,...
sprawdz jeszcze cewke,kondensator ,odkręć kabel od aparatu zapłonowego i dotknij do masy zobacz czy jest iskra jeśli nie to cewka siedzi pozdro
Witam. Ten cały nieszczęsny drut oporowy, to się tyczy tylko fiatów 126p, więc Ty się nim nie przejmuj. Jeśli chodzi o te objawy opisane przez Ciebie, to podejrzewam, że nie odłączyłeś kondensatora przy aparacie zapłonowym, i/lub nie zmniejszyłeś przerwy, bo oryginalna jest na pewno za duża, powinna być coś ok. 0,2mm [chociaż WSK może reagować inaczej,...
Podmień kondensator ten w aparacie .
W dieslu nie jestem za mocny ale może należałoby sprawdzić świece żarowe poprzez wykręcenie ich i pomiar rezystancji ? Nie tyle pomiar rezystancji, co podpięcie do akku/prostownika i ocenę jak grzeją. Może należałoby wymienić przewody WN? W Dieslu? Kondensator w aparacie zapłonowym też? Chyba jednak zostają tylko melexy :D
Dzisiaj się nim przejechałem i wcale nie przerywał więc musiała być winna któraś świeca. Na pytanie kolegi odpowiem że rocznik Fiata to 1996r. I jeszcze jedno pytanie kolego napisałeś że powodem ciężkiego wkręcania i wykręcania świecy jest ten nagar a ja tego nie kumam co ma ten nagar do tego że ona tak ciężko idzie????????? To elegant tak? Tam nie...
Kondensator przy aparacie zapłonowym może być uszkodzony i się przegrzewa. http://obrazki.elektroda.pl/7839659800_1... Kiedyś gdy jechałem sobie na testach maluchem z sąsiadem mechanikiem, nagle zgasł, a po odczekaniu jakiegoś czasu ( gdy pchaliśmy go do domu ) znowu zapalił i można było przez chwile jechać. Mechanik od razu wiedział...
Nic z tego sprawdzałem kable oblałem je wodą i silnik chodził równo. Wjechałem do garażu było w miare ciemno i iskra nie skakała pozostaje aparat i cewka. Ale cewke bym wykluczył bo mam dwie i na obydwóch chodzi tak samo. Ma ktoś moze jakiś pomysł. Podobno kiedyś w starszych modelach samochodów (np: u mojego dziadka w dużym Fiacie ) stosowano opornik/kondensator...
Przerywacz platynki aparatu zapłonowego były niedawno wymieniane ale tam iskrzy To wskazuje na problem z kondensatorem.
Z tego co podał autor tematu, to przyczyna ewidentnie tkwi w aparacie zapłonowym. Gdyby kondensator miał zwarcie, to wtedy żarówka w ogóle by się nie świeciła.
Hej może to głupie co wam doradze ale wasze wysiłki są na marne ja też mam cd-ka w aucie no raczej w maluchu walczyłem z tymi zakłóceniami ponad pół roku i powiem wam ze najlepsze efektu uzyskałem wymieniając kondensatory na aparacie zapłonowym,alternatorze i cewce. Tak próbowałem też dołożyć filtr na zasilaniu cd-ka ale nie miało to wielkiego wpływu....
PO kilu miesiącach zmagań mogę tylko jeszcze dopisać że gaźnik po moich poszukaniach na przedziwnych stronach to jeszcze jest co innego... a mianowicie WEBER 34DMTR.. Powodem dziwnych zachowań silnika - czyli samoistne gaśnięcie , problemy z ponownym odpaleniem po przejechaniu kilku km ... był kondensator na aparacie zapłonowym.. który dostawał przebicia...
Kup kondensator o większej pojemności. Zwróć uwagę na jakie jest on napięcie (kup z zapasem) i nie może być on na napięcie stałe. Kondensator ma za zadanie eliminować iskrzenie na przerywaczu oraz zakłócenia "radiowe". Uszkodzony kondensator ("przebity") robi zwarcie do "masy" pojazdu i unieruchamia silnik. Doraźnie (w przypadku uszkodzenia kondensatora)...
Może tez znajdę w rupieciach :P przerywacz kierunkowskazów ? aparatu zapłonowego tak?
No nie, ten kondensator to zwykły kondensator przewizakłóceniowy, ta toyota ma zapłon elektroniczny ( magnetoindukcyjny) widać wyraźnie reluktory. Ten kondensator nie ma nic do poszarpywań, należy sprawdzić górę układu zapłonowego, i czy nie przedziurawiona membrama.
Witam, Zakupiłem nie dawno maluszka z 85r. Wymieniłemdysze w gaźniku wyregulowałem gaźnik, wymieniłem świece przewodyWN, kondensator na aparacie zapłonowym, filtr powietrza i wiele innych rzeczy. Wszystko działa teraz bardzo dobrze jednak okazuje sie że silnik jest słaby, bierze olej ok1l na 1000km, i troche dymi. Więc wydaje mi sie że to pierścienie...
A przerywacz to gdie ja moge tam znalezc? Można zamienic kondensator na moduł zapłonowy z fiata 125p? jest mozliwosc? W tym stanie wiedzy Kolegi - to zadanie bym sobie darował... Poszukaj Kolego na złomie kondensatorków przykręconych do aparatu zapłonowego starych aut: Żuk, Fiaty 125 i 126 i tym podobne (część 5 na rysunku z linku). Zaznaczamy lub...
Żadnych zimnych lutów. Jest możliwe żeby uszkodził się przez to, że nie mam kondensatora przy aparacie zapłonowym i troszke wiksuje mi alternator. ( mam maluszka :) ) Zawsze działało super i nagle przestało grać nawet nie jechałem po wybojach. Była to ładna równa droga. Dodam jeszcze, że słychać było tylko bardzo cicho tę stację za szumen. Teraz nie...
Przerwę ustawiłeś podpięte przewody według opisu nie ma zwarcia już na nakrętce przewodu i kondensatora do masy?
siemka zmieniłem dzisiaj kondensator na jeszcze inny przy aparacie zapłonowym i platynke i problem znikł . Dzieki wszystkim za odp. Temat uważam za zamkniety :)
Dobrze jest podpięte, przewody spotykają się na kondensatorze.
To była moja biblia przez 5 lat..;D Moja sprzed 15 lat :D A tak serio:W maluszkach nadzwyczaj często szwankował aparat zapłonowy,padał kondensator,zrywało przewód łączący aparat z cewką. Bardzo często zapychało dyszę gażnika,troszkę wytrzymalszy był pływak w gażniku,ale jednak czasem dawał "popalić". Rozbierz aparat zapłonowy,wymień styki i kondensator.Koszty...
podłączyłeś dobrze cewke :?: jeśli wszystko masz dobrze podłączone to albo masz brudne platynki albo masz gdzieś zwacie w aparacie(kondensator na przykład).
Wymień kondensatory przy : - cewka zapłonowa - aparat zaplonowy - alternator - sprawdź czy jest dobrze połączona masa silnika z masą samochodu , karoserią ( to jest taka szeroka taśma płaska miedziana . Po naprawie silnika mógł mechanik jej nie przykręcić .) Pozdrawiam Jacek .
W tym modelu aparat zapłonowy przy pomocy kondensatora podaje przerwę Kolega przestanie bzdury pisać. Kondensator przy cewce jest tylko elementem przeciwzakłóceniowym. Np dla radia. Kondensator przy aparacie zapłonowym ma za zadanie, między innymi, nie dopuszczać do iskrzenia na stykach przerywacza. Pływający brak iskry na jednym z cylindrów może być...
Silnik od fiata 126p stał długo w garażu, teraz zamierzam zrobić z niego traktorek SAM. http://obrazki.elektroda.net/83_12576153... Skorzystałem z tej instalacji elektrycznej, po podłączeniu silnik nie chce zapalić. Wyregulowałem zapłon na "żarówkę" iskra jest niebieska (zapłon starego typu) http://obrazki.elektroda.net/62_12285927... Wyczyściłem...
Kondensator dostępny w każdym sklepie motoryzacyjnym. https://sklep.intercars.com.pl/szukaj/ko... http://www.tomczesci.pl/index.php/produk...
Witam Miałem kiedyś taki sam problem. I co śmieszniejsze jak już była zapięta linka do holowania to zapalał :) Stawiam 99% na kondensator w aparacie zapłonowym i wpływ temperatury na niego. :!: WYMIANA Przy okazji pełna regulacja (przerwa na stykach i kąt wyprzedzenia zapłonu) też wskazana - nie zaszkodzi :)
To nie jest zimering tylko korek spustowy oleju. Kondensator w aparacie zapłonowym był wymieniany? Z tego co kolega pisze wnioskuję brak doświadczenia w naprawach takich silników[ bez urazy],proponuję wezwać jakieś fachowe wsparcie zanim sezon się skończy. Cylinder był wymieniony-grubość uszczelki pod nim ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.I...
Tam podłączasz cewkę. Drugi koniec cewki na plus. Pomyliłem się. Cewkę pod śrubkę, a to pewnie jest kondensator, więc też do śrubki.
Układ ktory wrzuciłem tutaj dzis zrobiłem .Zmontowałem na szybko w powietrzu ,Tranzystor przykręciłem do radiatora (z pastą i podkładką).Reszte układu zalałem klejem pozostawiajac tylko 4 przewody .Załozyłem i układ pięknie chodzi ,faktycznie silnik pracuje równiej zapala lepiej i jest bardziej elastyczny .Sprawdziłem to na około 30 km .Jutro rano wyjeżdzam...
grysek napisał "kopie, zrywa" a w aparacie zapłonowym pierze ogniami... co nie jest zdrowe dla styków... Czy ktoś wie czego to wina?? 8-O Kondensator.
Ciekawe dlaczego nikt na ten fakt nie zwrócił uwagi: cewka w samochodowym układzie zapłonowym pracuje w szeregowym układzie LC,zarówno od strony pierwotnej jak i wtórnej.Od strony pierwotnej mamy kondensator na aparacie zapłonowym,od strony wtórnej kondensatorem jest przerwa na świecach.Układ elektroniczny nie ma wbudowanego kondensatora,bo tranzystor...
Pierdoły ci opowiada o tych kondensatorach. Na 100% uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Standardowa usterka w Sigma/Galant V6
Oleju wchodzi około dwóch litrów,wlewaj po trochu i sprawdzaj na bagnecie. Co do aparatu to radziłbym zmienić kopułke,palec i przewody zapłonowe na nowe.Ewentualnie też wymień kondensator i przeczyść styki przerywacza.Wysuszyć możesz aparat suszarką/
Witam, pacjent fiat 126p 1985r, oryginalny przebieg 23000km. Problem wygląda następująco, silnik odpala pięknie, z połowy obrotu, zimny czy ciepły pali super, lecz na każdym biegu przy max wciśniętym pedale gazu i rozpędzeniu sie prawie maxymalnie na każdym biegu czuć jakby coś go zamulało, wyczuwalne są delikatne szrpnięcia przez co nie może osiągnąć...
Nie wiem jak podłączyć kable do cewki zapłonowej mam 2 kable. Pierwszy jest czerwony, drugi prowadzi do aparatu zaplonowego(zielony). Cewka jest njeorginalna ale powinna dawac iskre . Pytanie do ktorego wejscia na cewce mam podlaczyc kabel czerwony i zielony? 836460 hej ta cewka jest indukcyjna 1 to plus po zaplonie 2 aparat do przerywacza 3 to byl...
Witam Zakupiłem jakiś czas moduł zapłonowy GL 200. Przeleżał trochę w domu, ponieważ nie miałem czasu go założyc. Dzisiaj próbowałem to zrobic, ale niestety nic z tego nie wyszło. Chcę prosic was o pomoc. Otóż na początku odłączam kondensator od aparatu zapłonowego. Odkręcam kluczem 8 mm kabelek od kondensatora i owijam go taśmą izolacyjną. Następnie...
Coś jeszcze wychodzi z aparatu zapłonowego? Zobacz miernikiem, czy aby oba przewody nie są ze sobą zwarte.
jeżeli przy kręceniu rozrusznikiem nie ma iskry, a na pych odpala to przyczyną jest zużycie mechaniczne aparatu zapłonowego, zbyt mała amplituda sygnału z cewki aparatu, do wymiany aparat zapłonowy, czujnik magnetoindukcyjny i moduł zapłonowy mogą pozostać stare, kondensator nie ma wpływu na to czy jest iskra czy nie
Jeśli masz silnik z tradycyjnym aparatem zapłonowym, to sprawdź przerywacze, kondensatory i cewki zapłonowe. W przypadku nowszego rozwiązania układu zapłonowego, to może podmień moduł i przeglądnij gaźnik chyba, że silnik jest na wtrysku.
Panowie, zrobiłem tak: Powycinałem te wydumki jakie ktoś stworzył, dołożyłem kondensatorek do aparatu zapłonowego, założyłem cewkę 3.6 ohm, odpaliłem auto za pierwszym razem. :D . Tak mnie przyćmiło przy tym wszystkim że dopiero po uruchomieniu silnika zobaczyłem że palec kręci się w lewo, więc opóźnienie zapłonu też w lewo (wcześniej myślałem że jest...
Pisałem informacje jak prosiłeś. Na górze w poście A tu mam zdj jak to wygląda. Czerwony widać. A licząc od dołu czarne kabelki 1 od aparatu zapłonowego cienki 2 od kondensatora przykręconego do masy 3od jakiejś kostki widocznej po prawej stronie zdj - i co to za kostka? No i gruby który idzie do aparatu od cewki -ten wiadomo dla mnie gdzie
Cewka magneta ma rezystencje 2,6 Ohm Kondensator dorwałem z jakiegoś auta tzn z aparatu zapłonowego, ma wartość 0,27uF. Tak wynika z dzisiejszych pomiarów.
Trudno doradzać jak niewiem z czym mam do czynienia. Jeżeli jest to konwencjonalny zapłon to sprawa raczej prost. Cewka zapłonowa, przerywacz w aparacie zapłonowym. kondensator. Myślę jednak że w twoim przypadku jest już elektroniczny moduł zapłonowy.Sprawdził bym narpiew czy cewka ma odpowiednie opornosci. Nastepnie czy z modułu ma zasilanie, (o ile...
Kiedyś zamontowałem (po wcześniejszym rozpoznaniu tematu) moduł zapłonowy GL-118 z Poloneza do Żuka. Było ok. Taki moduł można zastosować także w Maluchu. Z tych wszystkich modułów, które były stosowane kiedyś w Polonezach, tylko ten GL-118 może współpracować z przerywaczem mechanicznym, pozostałe tylko z czujnikami indukcyjnymi. Żeby GL-118 poprawnie...
Może to być kondensator przeciw zakłóceniom radiowym.
palec aparatu zapłonowego budowa aparatu zapłonowego aparatu zapłonowego tester
układ podgrzewać awaria wszystek dioda głowica magnetofonowy stereo
kosiarka gardena kosiarka gardena
Router MiFi nie łączy się z radiem samochodowym Jak zresetować drukarkę Canon PIXMA MG5350?