Do tego silnika powinien być kondensator 30µF, a nie 150µF...
Kondensator 125 µF ten z fotografii sobie podłącz. Wiesz jak skonfigurować silnik na jedną fazę 220VAC i podłączyć ten kondensator ? Oraz czy wiesz, że ten silnik, w takim układzie, grzejąc się, osiągnie zaledwie połowę mocy ?
(at)Osikam a pozostałe silniki ? To raz, a dwa, skoro Szanowny zamierzał przerobić maszynę, czemu nie zlecił przezwojenia tego silnika na trójfazowy ? Można było usunąć kondensatory z szafy, wstawić silnik trójfazowy, a dodać po kondensatorze do pozostałych silników, choć przypuszczam, że są z trójfazowe, z kondensatorem ,,ad hoc". bo tak świadczy...
Niestety, ale kondensatory rozruchowe to specjalnej konstrukcji kondensatory, które powinny wytrzymać wielokrotne prądy rozruchowe. Nie nadają się do tego celu standardowe kondensatory elektrolityczne. Proponuję użyć typowego kondensatora rozruchowego, a w przypadku braku takiego o właściwej pojemności użyć kilku połączonych równolegle.
Silnik na 380V trójfazowy będzie pracował na napięciu 220V po zastosowaniu kondensatora, który można dobrać wg załączonego wykresu na którym pokazano sposób podłączenia do silnika oraz kondensator 20µF tylko do rozruchu. Silnik po uruchomieniu powinian mieć zbliżone napięcie między zaciskami 1-2, 2-3, 3-1. Silnik traci około 1/3mocy a w sprężarce...
Po co Ci kondensator w silniku trójfazowym? Masz go połączyć w gwiazdę.
Prawie bez różnicy. Pobór mocy determinuje kompresor. A ponieważ to są silniki trójfazowe i jednofazowe z kondensatorami, to ich moment rozruchowy jest mniejszy niż trójfazowego. Co z tego wynika? To ze silnik silnik trójfazowy jest zdecydowanie lepszy.
Wróciłem do zdjęcia z pierwszego postu i zmieniłem zdanie. Przyjrzałem się zdjęciom i zdaje się, że w puszce zaciskowej jest specjalne miejsce na kondensator, a kostka zupełnie nie przypomina zacisków silnika trójfazowego. Podłącz nowy kondensator i daj znać o wynikach.
silnik trójfazowy z kondensatorem A po co dla silnika trójfazowego kondensator? wprowadzono napędy bramy z silnikiem trójfazowym i kondensatorem, gdzie w zależności jak podłączysz zasilanie masz lewe i prawo obroty. To są silnik jednofazowe z dwoma identycznymi uzwojeniami połączone kondensatorem, zależnie od miejsca zasilania uzwojenia pełnią rolę...
Przełożyc przewod kondensatora z W2 na V2 i tyle. Blaszki / zworki pozostawić jak są, czyli ,,pionowo". To jest silnik jednofazowy z kondensatorem pracy o symetrycznych uzwojeniach (jak trójfazowy), i w pełni nawrotny.
Witam. Będziesz musiał przełączyć uzwojenia na 230V więc silnik powróci mniej więcej do mocy jaką miał przed przezwojeniem i do niej eksperymentalnie trzeba dobrać kondensator.
Witam A co ma z tego być ? , przecież to silnik trójfazowy. Kondensator po co ??
Wyłącznik 2 zasilanie (L) 1 i 3 na 1 i 3 silnika. 2 silnika zasilanie (N) Kondensator 1 i 3 silnika.
https://obrazki.elektroda.pl/1911157300_... Kondensator musimy dobrać do naszego silnika zgodnie ze wzorem: CB = 70 * P Dodano po 20 Tylko będziesz kolego potrzebował blaszek, których tu nie masz do połączenia biegunów. Możesz też zarobić kable. https://obrazki.elektroda.pl/3592715900_...
Witam, Przerabiam silnik trójfazowy na prądnicę, chcę pobierać od niego tylko 230V, Jest to połączenie w gwiazdę. Czy w takim wypadku muszę zastosować kondensatory ? https://obrazki.elektroda.pl/4152029200_...
Ohh racja. Dziękuję
Zasada jest dokładnie taka sama jak w wypadku silnika trójfazowego - wystarczy zamienić dwie fazy ze sobą. Tu dwie potrzebne fazy są wytwarzane przez indukcyjność uzwojenia i pojemność kondensatora. Czyli nadal należy traktować ten silnik jak trójfazowy, tyle ze z dwiema fazami sztucznie wytwarzanymi. A co do przydatności "robocika" (skądinąd dobra...
Dwóch kondensatorów można użyć do przekształcenia silnika trójfazowego w jednofazowy. 3.1.14. Publikowanie wpisów niezgodnych z tematyką danego działu forum lub wątku dyskusji.
W silnikach jednofazowych są zazwyczaj dwa uzwojenia, u ciebie sa trzy - to zapewne silnik trójfazowy, brak kondensatora to potwierdza. Silnik ma prawdopodobnie zwarcie zwojowe na jednym z uzwojeń (świadczy o tym zmieniony kolor izolacji DNE, na jednym z uzwojeń). Dokładnie - spalony jest.
To są silniki nie do zdarcia i producent daje na nie nawet dożywotnią gwarancję. Musisz poszukać falownika z zasilaniem jednofazowym i trójfazowym wyjściem.
Z tabliczki wynika że to silnik trójfazowy. Dołóż kondensator.
Musisz mieć kondensator bez polaryzacji bez plusa i minusa, na prąd przemienny taki jak do większości silników
Taka regulacja obrotów na triakowym regulatorze powoduję, że silnik indukcyjny wentylatora buczy przy niskich obrotach. zastanawiam się czy nie lepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie jakiegoś taniego falownika i podłączenie takiego silnika z kondensatorem jako silnik trójfazowy?
https://youtu.be/GkxT3MCfXLI - tu jest wszystko opisane...
Kondensator powinien być na napięcie co najmniej 350 VAC.
Jak zwykle - silnik trójfazowy ,kulawo " :cry: pracuje, bo mu ktoś kondensator doczepił. Znowu ,,sculpture in the schitt". Albo zasilanie trójfazowe, albo zastosowanie falownika. Innego wyjścia nie ma, poza nowym silnikiem. jaki kondensator będzie pasował do tego silnika Żaden :cry:
Może lepiej jakieś koło zamachowe zastosować?
To jest silnik trójfazowy 380V, więc kondensatora rozruchowego nie znajdziesz (chyba że ktoś przerobił ale tak podłączony silnik nie będzie miał sprawności). Skoro betoniarka stała pod chmurką, to sprawdź czy nie skorodował wyłącznik silnikowy (widoczny na zdjęciu FAEL M611), wyłącznik betoniarki, przewody we wtyczce. Generalnie sprawdź czy masz trzy...
To jeszcze tu: http://www.st.com/stonline/products/lite... Poza tym że płytka jest przerażająca są tam cztery sterowniki. Wszystkie działają źle? Na początek zmienić kondensatory elektrolityczne- na jakieś low esr. Poza tym nie widać przy elektrolitach kondensatorów ceramicznych- a są konieczne.
Do jakiego silnika ? Przystosowanego do pracy z kondensatorem, czy trójfazowego ? Bo to jest różnica.
Traktuj kolego ten silnik jako trójfazowy imdukcyjny. Kondensator ma wytwarzać fazę pomocniczą. Rozumiem, że nie mogłeś sprawdzic 25 mikroFaradów, ale wynik pomiaru dla 20 mikroFaradów też coś mówi.
czy ktoś może objaśnić jak podłączyć silnik trójfazowy do sieci jednofazowej przy pomocy kondensatorów.
W takim razie zmienić blaszki wzdłuż. I zastosować się do tego schematu: http://obrazki.elektroda.pl/8850511700_1... Kondensator rozruchowy ~100uF.
A taki silnik z kondensatorem po jego usunięciu nie będzie silnikiem trójfazowym? Wtedy podłączasz falownik do silnika tak jak producent przewidział.
Co ma napedzać ten silnik? Jeśli jakiś srutownik to nawet nie próbuj to nie będzie działać. Lepiej dozbierać i wykonać przyłącze trójfazowe.
Mam pytanko jak sie dobiera kondensator do silnika trójfazowego żeby mógł on pracowac przy zasilaniu jednofazowym i w jakich granicach wartosći te powinny sie mieścić :?:
Przeszukaj podczepione linki w dziale elektrotechnika pod hasłami podobnymi do 'praca silnika trójfazowego zasilanego jednofazowo'. Nie używa się cewki, a kondensatora. Moc silnika i jego zdolności napędowe znacznie się pogarszają, ale może się sprawdzi.
Stromart D 50 Hz, 220 V. To po niemiecku: rodzaj pradu. "D" to Dreichstrom czyli trójfazowy, reszta wiadomo.
Witam. Silnik ten możesz zasilić bezpośrednio z sieci. Klasa izolacji tego silnika to pewnie "F" to znaczy że max temperatura uzwojeń może wynosić 155C. Natomiast grzanie się silnika na biegu jałowym jest normalnym objawem. Silniki z kondensatorem pracy grzeją się bardziej na biegu jałowym niż przy obciążeniu w przeciwieństwie do silników trójfazowych...
To nie jest silnik trójfazowy...
Jeśli silnik jest trójfazowy, łączysz go "w gwiazde" (środek do zera).... i bez kondensatora.
tos18 - Sprawdziłem ten link co podesłałeś i przyszło mi do głowy jeszcze jedno pytanie, czy przy połączeniu silnika trójfazowego na jedną fazę są potrzebne 2 kondensatory, rozruchowy i roboczy ?
Ten mój próbny silnik co jest ostatnie foto to po pół godziny pracy na sucho wirnik rozgrzał się, aż nie dało się przytrzymać ręki. Co by było jak by pracował pod obciążeniem... Takie są efekty pracy z protezą kondensatorową dla silnika trójfazowego. Ale forumowi Janusze dalej swoje i doradzają takie rozwiązanie. :cry:
Witam ! To jest silnik trójfazowy, nie ma ani kondensatora, ani wyłącznika odśrodkowego ! Pokaż co ma w środku, dokręć śruby, sprawdź łożyska.
Silnik jest zasilany z sieci trójfazowej czy za pomocą kondensatora?
Można użyć mały silnik trójfazowy użyty na 230V , z tym że zmiana obrotów była by wtedy realizowana przez przyłączanie kondensatora do odpowiedniego uzwojenia , a moc silnika jest wtedy mniejsza od nominalnej. Na Elektrodzie jest kilka postów na ten temat.
Mój błąd, zapędziłem się myśląc o silniku trójfazowym podłączonym pod jedną fazę z kondensatorem... Jeśli silnik pompy posiada kondensator może to oznaczać wykorzystanie silnika trójfazowego ale oczywiście nie musi.
a może podłączenie gwiazda trójkąt by pomogła? A jakie tu jest? ondensatory służą do hamowania dynamicznego. to akurat racja. Tylko tu prawdopodobnie zachodzi taki przypadek, ze silnik trójfazowy pracuje jako jednofazowy z kondensatorem pracy. Połączenia i styki do sprawdzenia. Czy może być tak, że silnik pracuje tylko na dwóch uzwojeniach? Jakie byłby...
Czy ten silnik posiada kondensator,przeważnie są to silniki trójfazowe 3×220v zasilane z jednej fazy z kondensatorem rozruchowym i takie silniki kiepsko regulują się regulatorem tyrystorowym,szczególnie w zakresie małych obrotów.
Zmierz oporności pomiędzy: U a V V a W W a U i je nam podaj... Z drugiej strony ciekawe, że silnik bez naprawy czyli nieprzewijany jak rozumiem, jednofazowy co wynika z tabliczki a oznaczenia na przewodach U V W jak przy trójfazowym w Polsce?
Myślałem że chodzi o prądnicę wykonaną z silnika trójfazowego z obrotami nad synchronicznymi co w sumie niewiele zmienia, kondensator ładowany do ok.200V i połączenie do wzbudzenia.
Silnik już oczyściłem. Zachowuje się identycznie jak przed oczyszczeniem. Nawet jeśli silnik jest uszkodzony to i tak ciekawią mnie te kondensatory. W internecie znalazłem tylko szczątkowe informacje dotyczące kondensatorów pracy.
W sieci obecnie mamy 230 V, kondensator na 250 V może wytrzyma. Akurat nie wytrzyma, bo bedzie na nim panowało napięcie 280 - 320 VAC. rozruchowe. Nie, tzw. Kondensatory pracy. Niby wyliczyłem 154uF a tu jest 160. Ale to chyba nie zrobi różnicy. Czy taki by się nadał na 100%? Niewielka, ale i tak rozwiązanie do d....y :cry: . Ten silnik ma coś napędzać,...
Silniki jednofazowe są nawet dwukrotnie droższe od trójfaowych, bo wyłącznik i kondensatory kosztują. Silnik trójfazowy traci sprawność po połączeniu na jedną fazę ale chyba ze względów ekonomicznych czasem jest to stosowane nawet w fabrycznych silnikach jednofazowych ale małej mocy.
Wg karty katalogowej to silniki trójfazowe z kondensatorem 4µF. Może któryś z nich wysechł i stracił pojemność.
Ogólnie kombinując to chyba chodzi o silnik ze starej Frani, pytanie tylko o który - z kondensatorem, czy z wyłącznikiem odśrodkowym. Ponadto czy ma być teraz silnikiem trójfazowym, czy zasilanym międzyfazowo z dwu faz ?Jeśli ta druga opcja, to prawdopodobnie ilość zwojów w cewce trzeba by zwiększyć o √3 - czyli o wartość różnicy napięcia.
Taki silnik może także pracować w gwiazde na kondensatorze, ale traci tak samo moc.
Tego się można było spodziewać. Ten silnik nawet zasilany prawidłowo z trzech faz ma 160 W. Za pomocą kondensatorów to może z połowę tego.
Silnik ten może pracować skojarzony w trójkąt, w naszej sieci zasilającej przy zasilaniu z jednej fazy (L-N jednofazowym) po dołączeniu kondensatora odpowiedniej pojemności.
Tak panowie. Pomyłka. To co przedstawiłem jest dla silników trójfazowych.
To jest silnik trójfazowy... Dodano po 3 Da się go niby podłączyć z kondensatorem na jedną fazę ale to gra niewarta świeczki. Straci na mocy i to sporo.
Jeśli potrzebujemy pełnej mocy silnika, bardziej opłacalne jest dokupienie przemiennika częstotliwości, niż zabawy kondensatorami. Dobre i tanie modele już zaczynają się od 300 zł
Jako elektronika nikt mnie nie uczyl teorii silnikow i mam problem.Znajomy dostarczyl mi silnik trojfazowy przerobiony z dodanym kondesatorem,ktory dzialal przy zasilaniu 220V i mial chyba wlacznik rozruchu. Niestety podlaczenia zdemontowalGdy go na probe podlacze po 380V ,to wyrzuca bezpieczniki .Czy moze mi ktos pomoc jak mozna go podpiac pod 220V.Zamieszczam...
Przejrzałem oferty kilku firm i nigdzie nie widzę, żeby do FKO 250 trzeba było samemu montować kondensator - on jest zamontowany fabrycznie. To samo dotyczy każdego innego wentylatora z silnikiem jednofazowym klatkowym. Bardzo małe wentylatory mogą mieć zwój zwarty, wówczas nie potrzebują kondensatora. Większe wentylatory używają silników trójfazowych...
żeby silnik się nie grzał i pracował prawidłowo. Nie ma takiej opcji. Kondensator pracy dla silnika trójfazowego to zawsze proteza i to kiepska. Pisałem o tym ja, pisali inni. A falownik 0, 75 kW to koszt tyle co dwa, albo trzy kondensatory, a zapewni i prawidłową pracę silnika i możliwości prostej regulacji obrotów i kierunku wirowania.
Przypuszczalnie to uszkodzenie mechaniczne, jakaś zapadka się ułamała lub coś w tym rodzaju. Pewnie można to jakoś naprawić, ale to przeważnie upierdliwa dłubanina i praca nie musi zakończyć się powodzeniem. To nie jest cewka, a kondensator pozwalający zasilić silnik indukcyjny trójfazowy z sieci jednofazowej 230V. Ma 40uF/400V (info na tabliczce silnika),...
Czy kondensator o większej pojemności (Ca+ Cb) ułatwi start silnika trójfazowego podłączonego do sieci jednofazowej? obserwuję temat, ponieważ mam maszynę ( montażownicę do opon ) która praktycznie cały czas pracuje w trybie rozruchu. Kilka sekund pracy wyłączenie i ponowny start na kilka sekund. Jak w takiej sytuacji dobrać kondensator, gdy nie ma...
Może był podłączony do jednej fazy 230V z kondensatorem?
Zasilanie silników indukcyjnych 1f z kondensatorem daje czasem takie efekty - na przyszłość w takich sytuacjach agregat trójfazowy i takiż silnik. Przy założeniu, że częstotliwość znacznie odbiega od 50Hz, to co można zrobić? Czy to się naprawia? Reguluje się obroty.
Musisz zbadać, czy silnik posiada fizycznie uzwojenia 3 sztuki jak trójfazowy U V W, odczep zworę i kondensator, a następnie zmierz rezystancję na każdym uzwojeniu i między uzwojeniami. Może to być silnik jednofazowy z dwoma uzwojeniami i kondensatorem, tylko wykorzystali złącze od 3 faz. Albo to silnik z uzwojeniami trójfazowymi przystosowany do zasilania...
Aby coś poradzić proszę napisać czy silnik jednofazowy czy trójfazowy. W silniku jednofazowym może być niesprawny kondensator lub jego połączenia. W silniku trójfazowym brak jednej fazy lub wypalone styki styczników.
Czy dla oka nie wiem ale wzrosną na pewno bo falownik ma f-max 58Hz a w sieci jest 50.
Krótko i na temat - nie, kondensator musi być właśnie takich parametrach jak wyżej. Do rozruchu ciężkiego to albo silnik trójfazowy,albo jednofazowy o większej mocy.
Ani na pierwszej, ani na drugiej tabliczce nic nie pisze o żadnym kondensatorze, bo silnik trójfazowy takiego do pracy nie potrzebuje. Widzę że pojecie "trójkąt /gwiazda" jest ci zupełnie nie znane, więc albo uwierz temu co piszemy, albo eksperymentuj, a może przy okazji spal silnik. Różnica w wadze silnika to tylko rodzaj obudowy- kiedyś żeliwo, a...
Bo to jest silnik trójfazowy i do kręcenia potrzebna jest trzecia faza "zrobiona" przez przesunięcie fazy przez kondensator. Tak samo silnik trójfazowy nie "pójdzie" na dwóch fazach.
Może po nocy chłodnej olej przekładniowy robi się gęsty i silnik już ma ciężko... Czy zwiększając kondensator zwiększy mi się trochę moc?
ta ostatnia fotka przedstawia silnik jednofazowy, a ta puszka to kondensator "rozruchowy"
A trzeci przewód silnika podłączasz poprzez odpowiedni kondensator do jednego z dwóch pozostałych (zależnie od kierunku obrotów).
Moc silnika trójfazowego przy pracy jednofazowej zmniejsza się o ok. 30%
Formuła obliczenia kondensatora roboczego dla silnika trójfazowego w sieci jednofazowej - C = k * I / U. C-pożądana pojemność, k * - współczynnik (4800 dla połączenia uzwojeń trójkątem i 2800 - gwiazdą), I - prąd silnika. U -napięcie. Przy 220 V, trójkątnego połączenia uzwojenia i prądu silnika 8,6 A, pojemność kondensatora będzie wynosić C= (4800 x...
Tylko ta podłączona bezpośrednio, na cewce bez kondensatora najpierw płynie prąd ten do ładowania kondensatora a druga cewka jakby oddawała prąd dzięki kondensatorowi.
Oczywiście że jest taka możliwość. Falownik wyprostuje napięcie jednofazowe i stworzy napięcie przemienne trójfazowe. W przypadku silnika można też zastosować kondensator który wygeneruje przesunięcie fazy które jest potrzebne do pracy. Są też metody aby przesuwać fazy za pomocą transformatora. Silnik trójfazowy jako generator też zadziała ale będzie...
http://obrazki.elektroda.net/36_12206155... Aby uruchomić silnik trójfazowy z sieci jednofazowej łączymy uzwojenia stojana w trójkąt i zgodnie ze schematem włączamy kondensator przyjmując jego pojemność równą 70µF na 1kw.
Jest to silnik trójfazowy o mocy 180W. Możesz go co prawda połączyć w trójkąt i dodać kondensator. Jednak będzie miał on wtedy zaledwie 1/3 mocy. Około 60W. Czyli bardzo niewiele. Pytanie co chcesz napędzać tym silnikiem?
Można coś na ten temat rozwinąć? Tu jest trochę na ten temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47... - ZASILANIE SILNIKA TRÓJFAZOWEGO Z SIECI JEDNOFAZOWEJ
Swego czasu też używałem podobną betoniarkę z silnikiem trójfazowym zasilanym z jednej fazy poprzez kondensator. Da się to używać, należy jednak unikać jej uruchamiania w pełni załadowanej. Przy zasilaniu z jednej fazy silnik należy połączyć w trójkąt.
Nabyłem krajzege z silnikiem 1.1kw 3f, przerobiona na kondensator założony był 125µF. Krajzega pracowała normalnie, ale silnik sie grzał nie do wysokich temp. Tak będzie się działo z każdym kondensatorem i każdym silnikiem trójfazowym przerobionym na jedną fazę. A to ze względu na specyfikę pracy piły, duża zmienność obciążenia. Zmienić silnik...
Wyjaśniam; jednofazowy falownik przekształca napięcie sieciowe 230 V na trójfazowe napięcie zbliżone do 230 V. Silnik jest zasilany trójfazowo bez żadnych kondensatorów i bez żadnych strat mocy. Falownik jest dla silnika pełnowartościowym, trójfazowym źródłem zasilania. To bardzo popularne rozwiązanie w przemyśle i nie tylko.
Nawet na stronie na którą się powołujesz wyraźnie jest napisane silnik krokowy trójfazowy. Domyślać to ja się mogę ale technicznie sfomułowanie jest nieprawidłowe. Nie wiem czy w twoim przypadku nie byłoby możliwe do zastosowania jako zasilania obniżenie napięcia przez sterowanie fazowe tyrystorem i wygładzenie filtrem LC. a le prawdopodobnie będzie...
Bez odczytania danych z tabliczki nie wiadomo nic ! Równie dobrze może to być silnik jednofazowy z uzwojeniem pomocniczym zasilanym przez kondensator.
Dlatego, że jest to silnik jednofazowy. Można natomiast podłączyć silnik trójfazowy do sieci jednofazowej przy pomocy kondensatora.
Rysunek jest niepoprawny, a tematy o podłączaniu silnika trójfazowego z jednej fazy już były www.elektroda.pl/rtvforum/topic46793.htm... poczytaj powinno pomóc.
Jeśli ma możliwość pracy na 380 i 230, to moc będzie miał taką samą - zapewne inaczej musisz podłączyć zaciski - gwiazda lub trójkąt. W Twoim przypadku, moc spada w przypadku gdy silnik trójfazowy podłączasz z kondensatorem na jedną fazę.
Może on również potrzebować kondensatora rozruchowego. Trójfazowy silnik potrzebuje kondensatora? Od kiedy? Nie rób zamieszania i nie wprowadzaj kolegi w błąd. Przepnij go w trójkąt i sprawdź czy startuje a już na pewno sprawdź czy ten chiński wyłącznik podaje 3 fazy. A w co jest skojarzony?
(at)vorlog Falownik jest całkiem zwyczajny, tyle, że na wejściu AC posiada podwajacz napięcia zamiast zwykłego prostownika. Tyle i tylko tyle. A'propo Twej ciekawości w każdym sklepie tutaj są dostępne spawarki inwerterowe oparte na tej samej zasadzie. Same się przełączają z 110 VAC zasilania na 220 VAC, zależnie od napięcia wejściowego (1 faza lub...
Witam Mam problem ze znalezieniem kondensatorów mocy do kompensacji indywidualnej silników trójfazowych. Potrzebuje moce w zakresie od 0,2kVar do 1kVar, nie są to duże wartości, ale niestety są to małe obiekty posiadające oddzielne liczniki energii elektrycznej. Stosowane przeze mnie obecnie kondensatory silnikowe tracą swoją pojemności w przeciągu...
Może ktoś rozpoznaje silnik ??? Tak, to silnik indukcyjny, asynchroniczny klatkowy. Brak zewnętrznego kondensatora sugeruje, że może byc to silnik trójfazowy. i to by było na tyle, co da się z obrazka określić. Krótki a wysoki stojan sugeruje że może to być silnik P>2.
Witam, nie wiem czy tu mam zadac pytanie ale spróbuje... mam silnik trój fazowy i chce podlaczyc go na 230v. Podobno musze podlaczyc kondensator albo cewke ale nie wiem dokladnie jaka ma byc .... silnik 2.2kW bedzie to silnik do kompresora, jednotłokowego, butla 55l Pozdrawiam
Silnik trójfazowy będzie miał wyższą sprawność niż silnik jednofazowy z kondensatorem. Dokładnie trzeba sprawdzić w danych katalogowych. Chyba w tym roku weszły nowe wymagania co do energooszczędności silników, a dokładniej do klas IE więc to trochę może się różnić. Trójfazowy silnik będzie miał mniejsze prądy fazowe, ale za to pobierał wyższą energię...
Ten silnik posiada kondensator???? Jeśli nie to jest to trójfazowy silnik. Dla upewnienia daj jakieś zdjecia...
przezwajanie silnika trójfazowego model silnika trójfazowego przeróbka silnika trójfazowego
laser vam1201 transformator halogenowy zmienne zasilanie konwertera multiswitcha
philips d9109 mikrokomputer cobra1
MX25U12872F Quad SPI 1,8V – programowanie CH347F, kompatybilność, adaptery, NeoProgrammer Przekładnia kątowa Stihl Husqvarna – nie obraca się, przyczyny, diagnostyka, smarowanie