http://obrazki.elektroda.pl/2770471300_1... Konektor bezpiecznikowy typowy jak inne.P
Witaj. To chyba konektor na bezpieczniki samochodowe. Nie możesz wstawić dwóch zwykłych padów obok siebie? Nawet jak na siebie najdą nic się nie stanie. Otwór jednego pada też może być zasłonięty innym padem - wiercenia są w osobnym pliku więc firma wykonująca płytkę zrobi to poprawnie.
"Bezpiecznik główny powinien mieć sumę wartości bezpieczników podpięty pod dany kabel, u Ciebie powinien być 110A" - Nie mogę coś mnię strzela jak czytam takie ... !!! Jeśli czegoś nie wiesz to nie pisz, potem wszyscy powtarzają takie rewelacje. BEZPIECZNIK DOBIERA SIĘ DO PRZEKROJU KABLA, BO CHRONI ON KABEL A NIE SPRZĘT, ON MA WŁASNE BEZPIECZNIKI!!!...
Różowy i fioletowy w szarym konektorze z tyłu bezpieczników. W modelu'97 czarny konektor.
Spróbuj może na "szrocie.
Witam Sprawdź czy masz zasilanie na „1” bezpieczniku . Jeśli tak to połącz go z „2” i sprawdź jakie są efekty . Wskazane by było zajrzeć pod czarną skrzynkę czy czasem jakiś konektor nie pękł / bezpieczniki 1 i 2 /
zielony pin13 i różowo-biały pin2 -czarny konektor w przedniej części bezpieczników.
opis wyprowadzen przekaznika 1 - ("+" po stacyjce, jesli chcesz by szyba właczała sie tylko gdy silnik jest uruchomiony to trzeba wykorzystac plus pojawiający sie po rozruchu ) - konektor 6mm 2 - (masa - ) - konektor 6mm 3 - (wejście "+30" z szyny w skrzynce bezpieczników - ) - konektor 9mm 5 - (wyjście "+" do szyb i na kontrolkę w przycisku - ) - konektor...
Czyli siedem bezpieczników przy każdym PV ? Może być taki ? https://allegro.pl/oferta/zlacze-konekto...
Ja dla pewności odpalił bym to na innych drucikach, żeby wyelimminować wszystko na 100% (np brak styku na konektorach, zaciskach bezpiecznika głównego - o ile jest)
biały-lewy przód,fiolet-prawy przód,różowo-szary tył w niebieskim konektorze przy bezpiecznikach,bagażnik różowy w boczku.
Zawsze jeśli nie posiadasz odpowiednich kabli to możesz użyć mniejszych dwóch które masz. Zwykle swoje kable robię sam i zamiast kupować specjalnie odnowieni dokładam drugi taki sam albo robię od razu podwójny z jednym konektorem.
Powinien to być zielony, lub zielono-czarny przewód w progu-boczku, jest też w konektorze przy bezpiecznikach. Odetnij czarno-żółty po stacyjce.
odcięcie pomarańczowy+15 po stacyjce,pompa paliwa na zielonym w czarnym konektorze na lewo od bezpieczników,możesz też odciąć fioletowo-czarny w wyłaczniku inercyjnym-wypadkówce,centralny jak każdy fiat dwie masy niebieski i biały w wiązce drzwiowej i chyba też są przy bezpiecznikach,kierunki też fiatowskie niebieski i niebiesko-czarny w konektorze...
https://allegro.pl/oferta/zlacze-konekto... https://allegro.pl/oferta/konektor-zlacz... Czy wydanie 150pln na pięć bezpieczników i pięć diod sprawi że cała inwestycja stanie się nieopłacalna ? Moim zdaniem poprawi bezpieczeństwo użytkowania instalacji...
Trzeba sprawdzić czy na bezpieczniku od niedziałającego gniazda jest napięcie. Jeśli jest,to do sprawdzenia kostki pod skrzynką bezpieczników. Miałem kiedyś uszkodzony konektor w jednej.
No to tak. Potrzebujesz zakupić SCANIA 2168061 https://obrazki.elektroda.pl/8987548900_... https://obrazki.elektroda.pl/5254020500_...
uszkodził Ci się bezpiecznik baterii, lub w skrajnym przypadku układ zarządzania napięciem. Układ i bezpiecznik znajdziesz w rejonie konektora baterii. Będzie tam też bezpiecznik od zasilania z ład.
znalazłem ..... problem był w konektorze przy bezpiecznikach. konektor zmienił kolor na jasno zielony. Po doprowadzeniu koloru konektora do barwy naturalnej ...światła zaczęły świecić. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Siłownika nie ma, jak słusznie zauważył Błażej. Kierunki zielono-czarny i zielono-biały w konektorze za bezpiecznikami, są też w boczku-progu, krańcówki drzwi czerwono-żółty w tych samych miejscach co kierunki. Mam rozpisaną resztę przewodów, ale niech kolega trochę sam popracuje, bo się nam tu użytkownicy rozleniwiają i robi się lekka degrengolada...
No to by pass masz z tym patentem z allegro co podalem link. No to chyba będzie najlepsze rozwiązanie. A jakbym odciął kabel plusowy co idzie od bezpiecznika zapalniczki 41(wtedy gniazdo bezpiecznika 41 zostanie puste) i wpiął tego plusa w plusowy kabel bypassa to będzie ok? Bo wtedy zostanę przy oryginalnej zapalniczce i masy nie będę musiał podłączać...
sprawdz,czy masz w przedniej części skrzynki bezpieczników 14-to pinowy biały konektor a w nim przewód biało-zielony.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to sprawdzić, czy w jednym z dwóch konektorów tego bezpiecznika jest zasilanie, bezpiecznik 15 jest niby od zasilania tablicy rozdzielczej, poniżej w manualu masz też schemat, ale nie ma tam dokładnego schematu zegarów: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Podejrzyj testerem napięcia z potencjometrów i oceń czy nie zmieniają się gdy potencjometr stoi w miejscu. Po drugie, jak są jakieś zielone kable zasilające to też będzie wszystko żyć własnym życiem. Zobacz kable przy bezpiecznikach z przodu i konektory przy tylnych bezpiecznikach, zwłaszcza te, które zasilają sterowniki.
Przy lewej nodze pasażera, pod pionową klapką, masz wyprowadzone dodatkowe wolne bezpieczniki do wykorzystania. Na klapce jest opis bezpieczników, obok jest linia masy. Wystarczy doprowadzić tam przewody od przetwornicy z zarobionymi na końcu konektorami 6,35mm żeńskimi. Wtykasz w masę i odpowiedni bezpiecznik i po robocie. Trochę ciężki dostęp do podłączenia.
Ja bym sprawdził przełącznik (włącznik obrotowy) świateł. Dość często przy złym kontakcie złączy konektory łączące się grzeją i przestają kontaktować.
Nie wspomniałeś, czy sprawdziłeś bezpiecznik grzałki. W niektórych grzałkach stosowanych w ARDO jest taki bezpiecznik wsuwany w grzałkę. Pomiar rezystancji na konektorach grzałki wykazuje dobre wartości rezystancji, natomiast przepalenie bezpiecznika uniemożliwia dopływ napięcia do niej. W takim przypadku po prostu wyciągamy bezpiecznik i wyrzucamy...
Odkręcasz tą śrubke i wkładasz tam konektor od twojego kabla i dokręcasz spowrotem. Oczywiście bezpiecznik musi się znajdować przy akumulatorze (taka beczka na kablu) :D
W czym problem? cięgniesz przwody do akumulatora zaciskasz na to oczka lub konektory. Przy akumulatorze dajesz bezpiecznik. Na drugim koncu zaciskasz konektory w osłonie i podłączasz gniazdo. Pamiętaj tylko o bilansie energetycznym. Przekrój przewodu to 1,5mm². unikniesz strat na grzanie przewodu i będziesz mial zapas na przyszłość. Pozatym nie...
tylko dojść do tego bezpiecznika to droga przez piekło Możesz zastosować konektory, przewody i na czas szukania problemu "przedłużyć/przesunąć" gniazdo bezpiecznika, abyś miał łatwiej podmieniać.
kierunki to niebieski i niebieski z czarnym w konektorze oznaczonym H przy bezpiecznikach,powinny też być w wiązce progowej. Dodano po 3 a biały i niebieski to sterowanie zamkiem centralnym dwoma masami do zlokalizowania w wiązce drzwiowej.
Zgrzewanie odradzam, tak samo jak lutowanie gdyz wówczas masz 99% szans na uszkodzenie bezpiecznika.. Najprostsza metoda - Kupujesz zwykłe konektory, odcinasz hmm.. "ogonek" i tym własnie ogonkiem bez problemu zaciskasz..
Witam koledzy. To jest NEC CZARNY EP1F-B3K1S. Lub któryś z tej SERII EP1- B3G1S ITP NOWSZE. Podaje na dwa górne bezpieczniki 7,5 A zasilanie świateł mijania. Przekaźnik zasilany z Grubego B+ (duży konektor od str. Bezpieczników). To jest Punto 2010 rok, PCB ma nieomal takie samo. Nie gwarantuję, że piny z bezpiecznika. 2x 7,5 A są użyte tak samo. NIE...
centralny dwie masy:fiolet zamknij i różowy otwórz w konektorze przy skrzynce bezpieczników,kierunki brąz i pomarańcz też przy skrzynce albo w wiązce progowej,drzwi: szary przewód przednie a brązowy tylne drzwi z tyłu bezpieczników,możesz odciąc plus po stacyjce-grubszy żółty przewód w jej wiązce.
Wiązka, konektory, bezpieczniki przekaźniki to przejrzenia.
Ktoś na szybko zrobił prowizorkę, jak mu się zaczęła elektryka sypać. Auto robisz na oryginał? Jeśli tak, to pozostaje zarobienie nowych konektorów i pozostawienie tej skrzynki. Jeśli nie, to proponuję jej wymianę (zarobienie nowych konektorów też) na taką z płaskimi bezpiecznikami. Spisuje się dużo lepiej.
Witam. Tym razem temat to "tutorial". Montujemy skrzynkę bezpieczników BP-1 od MTZ/Pronar/Belarus, jest to skrzynka na bezpieczniki płaskie które w obecnych czasach są wygodniejsze w eksploatacji niż stare bezpieczniki cylindryczne. Skrzynka bezpieczników kosztuje ok. 30 zł. Rozmiary są bardzo zbliżone do polskiej skrzynki 6-zaciskowej, jednakże jest...
Witam. Może jakieś foto? Opis trochę poplątany.. Jeśli nie da się pinu wyciągnąć bo nie ma przewodu, to może go po prostu wypchać? Wszystko zależy od typu, budowy złącza i konektorów..;)
Witam Przepraszam ze tak długo to trwało (dopiero teraz za szczeniaczka się zabrałem) ale rozwiązałem problem , okazało się ze bezpiecznik był db ale już gniazdo nie do końca. Upalił się konektor trzymający bezpiecznik (ktoś tam kiedyś grzebał) po naprawie odpalił od pierwszego dziękuje za pomoc temat zamknięty.
Maksymalny pobór prądu tego radia, to 1.2A (oryginalny bezpiecznik 1.6 A) Wskazany na moim zdjęciu pin połączony jest przez bezpiecznik z głównym plusem (duży konektor) w oryginalnej kostce, a ten wskazany przez Ciebie, to na pewno +12V z włącznika radia. W ówczesnych instalacjach ten plus pobierany był z włącznika zapłonu, którego obciążalność była...
Drzwi kierowcy osobno na czarno-czerwonym, pozostałe na biało-czerwonym lub zielono-czarnym, czarny konektor w skrzynce bezpieczników.
W Lagunie często wypala się konektor pomiędzy tablicą bezpieczników a wyjściem na tylną wiązkę. Może być również przekaźnik i oczywiście złamane przewody w łączniku tylnej klapy.
Witam! Prawdopodobnie nie tylko cewka wisi na tym bezpieczniku i przyczyny trzeba szukać w innym miejscu.Co jeszcze nie działa po spaleniu bezpiecznika? Być może gdzieś przewód zsunął się ze styku i wisi luźno(w starym sprzęcie konektory tracą sprężystość). Gdy ruszysz ciągnikiem przewód dotknie masy i pali bezpiecznik.
W sumie może wyjśc tyle za kable. Zasilający z 20mm wyjdzie koło 70zł, 2 pary w miare dobrych kabli RCA 80zł, do tego bezpiecznik, konektory do podlaczenia czyli ponad 150zł na pewno. Więc możesz zamiast dwóch zestawów GMS zaproponowanych przez sandersa156 kupić jeden do 300zł, np Powerbass s-6c lub Hertz DSK.
Witam. Przepalona żarówka H4 w reflektorze od strony pasażera. Po wymianie świecą dwa żarniki. Na złaczu, wtyku od żarówki (żarówka odłączona) masa na dwóch konektorach. Bezpiecznik 7,5A sprawny (wyczytałem, że powoduje taka dziwną reakcję), o ile dobrze dotarłem do styków gniazda, to nie ma napięcia na tymże bezpieczniku. Co może byc przyczyną takiego...
Tak, to jest grzałka. Zapewniam, że (przy odłączonym napięciu) ta przypalona wtyczka nie gryzie, można - a nawet trzeba - ją odłączyć i sprawdzić samo złącze (jak bardzo jest źle w środku) i całą grzałkę. Złącze w razie przypalenia często zastępuje się zwykłymi konektorkami, byle z izolacją. Jakie bezpieczniki wybija?
Dobra panowie, zebrałem do kupy wszystkie wasze uwagi. Bardzo dziękuję. Najprościej będzie rzeczywiście zacząć od bezpieczników i tu dziękuję serdecznie koledze (at)Gerri za szczegółową analizę. Pozdrawiam Irlandię. Piękny kraj :) Zaraz to obejrzę. Edit Jednak bezpieczniki :) A właściwie utleniony przewód w konektorze przy bezpieczniku "I", o którym...
słabym stykiem miedzy konektorami a bezpiecznikiem
Jeśli natomiast gniazda wolne są, to alternatywnym rozwiązaniem może być: gniazdo bezpiecznikowe na kabel + bezpiecznik + 2x konektor płaski męski. Też o tym myślałem, ale zastanawiałem się, czy taki konektor będzie dobrze siedział. Do tego taki bezpiecznik na kablu trzeba jakoś przymocować, aby nie drgał w skrzynce. Jeśli chodzi o układ zabezpieczenia,...
Witam wszystkich użytkowników. Ostatnio przypadkowo przy wyciąganiu bezpiecznika ze skrzynki z bezpiecznikami w SEAT IBIZA 3 wyjąłem go razem z konektorem znajdującym się w środku gniazda. W jaki sposób mogę to naprawić bez wizyty u elektromechanika?
Sprawdź czy przewód masowy(czarny) jest dobry,łącznie z konektorem. Przewody żółty,i czarnożółty odpowiadają za mijania. Bezpieczniki sprawne?
Metoda "z buta" daje czasami pożądane efekty! Nie , coś nie kontaktuje w skrzynce bezpieczników , bezpiecznik , konektor , gniazdo konektora i.t.p.
Nie CZY, ale NA CO spadnie to zawieszone trafko z niezaizolowanymi konektorami? Bezpiecznika w zasilaniu to tam nie widać... Akumulator to nie jakiś tam transformator, jego prąd zwarcia to setki amper, wystarczy użyć wyobraźni i dopisać resztę scenariusza. Oraz nabyć porządną gaśnicę.
Bezpiecznik dobierz do ogniw. Jeżeli znasz ich wydajność prądową, to wybierz bezpiecznik ciut słabszy niż maksymalny prąd ogniw. Warto sprawdzić współczynnik "k" bezpiecznika. Gdyż podany prąd na wkładce jest prądem maksymalnym, ale długotrwałym. Krótkookresowo wkładki potrafią znieść znacznie większe prądy - im krócej tym większe. Przepalenie wkładki...
Witam. Jedna z podpowiedzi jeśli Ci zapala na benzynie po zasilaniu bezpośrednim z akumulatora to myślę że szukaj spalonego bezpiecznika (słabe połączenia konektorów ect.), dodam że oprócz całego zestawu są jeszcze w pobliżu akumulatora na + kilka "ukrytych". Zazwyczaj tego typu uszkodzenia są proste - Brak jednego z zasilań panelu wtryskowego na benzynie.
Stawiam na moduł a nie znam sposobu sprawdzenia go w warunkach "domowych" ze względu na specyficzną budowę :( (nie to co na czujniku Halla gdzie jest to banalnie proste :) ) . jak masz możliwość podmiany aparatu zapłonowego w celu sprawdzenia (np. od kolegi) to to najprostszy sposób. Ale na początek sprawdź dokładnie bezpieczniki oraz czy na cewce zapłonowej...
Chodzi o pomiar pomiędzy rurką, a konektorem od uziemienia?
Kostka, konektory, gniazdo bezpiecznika. Tam wszędzie są styki, które należy sprawdzić.
masz tu rozpiske po angielsku do tego modelu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dodano po 17 kierunkowskazy możesz podpiąć przy bsi,jest to czarna kostka 16-to pinowa nr.pinów 13 i 14,pamiętaj,że przewód lampki pod który sie podłączasz jest sterowany plusem-nr32 w zielonym konektorze przy bezpiecznikach i trzeba zastosować...
Możesz ciąć brązowo-czarny w brązowym konektorze za bezpiecznikami, albo różowy w wiązce stacyjki.
Mam ten sam objaw, migający pomarańczowy start bez braku reakcji a na wyświetlaczu Gotowa do Kopiowania Podmieniłem zasilacz ze sprawnej maszyny i nadal brak reakcji. Stary zasilacz nie ma spalonego bezpiecznika F502. Dla potomnych sprawdzenie bezpiecznika F502 bez wyjmowania zasilacza. Ustawiamy miernik na brzęczyk, konektor CN7 - 1 noga a bolec PN501....
kierunkowskazy:niebieski i niebiesko-czarny w konektorze przy bezpiecznikach,zamek centralny dwie masy niebieski zamknij,biały otwórz-wiązka z drzwi, czujniki drzwi biało-niebieski w progu,bagażnik czerwony też w progu,odcięcie pompy paliwa na przewodzie brązowo-białym w progu,rozrusznik czarno-czerwony w wiązce stacyjki,plus po stacyjce czerwono-pomarańczowy...
Tu masz schemat kompa. A generalna zasada jak coś raz działa a raz nie sprawdzać MASĘ i konektory bezpieczników, oraz wszystkiego rodzaju złącza, które mogą niekontakcić. Pozdro.
Jak gniazdo spalone/uszkodzone to można zastąpić wolnym. Pod warunkiem że jest konektory,jeśli nie,to zewnętrzne gniazdko dołożyć.
sterowanie dwie masy na przewodach różowym otwórz i fioletowym zamknij w konektorze przy bezpiecznikach.
kierunki pomarańcz i brąz w czarnym konektorze w boczku kierowcy ,zamek sterowanie dwie masy fioletowy i rózowy w konektorze przy bezpiecznikach,drzwi przód na szarych nr3 i nr6,tylne na brązowym nr11 w czarnym konektorze z tyłu skrzynki bezpieczników,odciąć możesz plusa po stacyjce niegasnącego,chyba żółty przewód.
odgrzeje kotleta; ten pin jeden czy to jest pojedynczy kabelek koloru żółtego z konektorem żeńskim który znajduje się przy bezpiecznikach od webasto które znajdują się w komorze silnika
Witam Najlepiej tam gdzie idzie wiązka przewodów dostać sie do środka ,albo można wywiercić dziure w scianie grodziowej tylko wtedy trzeba by było zabezpieczyć kabel przed przetarciem najlepiej kable puścić w peszlu .I niezapomni o bezpieczniku przy akumulatorze i dobrym konektorze przy klemie chyba że kupisz klemy przystosowane do car audio to tam...
Sciągnąć przewód paliwa za lub przed filtrem i włączyć zapłon jak leci to elektryczna wyciąg ten bezpieczniki jeszcze raz i zobacz czy w środku są dwa styki czy czasem nie cofło konektora przy wkładaniu bezpiecznika
Niebieski i czerwony do tych dwóch konektorów połączonych razem po jednej stronie kondensatora, a biały do jednego z dwóch połączonych konektorów po drugiej stronie. Biegunowość nie ma znaczenia. :)
silnik od wentylatora. Śmigła z blachy. Zamontowane na altanie. I w kolejności połączone: silnik-transformator (wtórne i pierwotne to samo uzwojenie) - mostek prostowniczy, - kondensator - dwie diody prostownicze - bezpiecznik 1 amper - konektor - falownik Nie zadziała i to z kilku powodów.
A czy konektor regulacji siły może powodować uszkodzenia bezpiecznika 5A?
Rozrusznik czerwono-czarny w wiązce stacyjki,plus po stacyjce czerwono-pomarańczowy w boczku-progu lub w konektorze przy bezpiecznikach.
Oczywiście miałem na myśli przerwę między konektorami magnetronu, a jego obudową, konstrukcyjnie brak jest bezpiecznika, końcówka magnetronu nie jest wypalona.
logicznym jest,że jeżeli pytasz o odcięcie to podajesz typ silnika,nie uważasz? odciąć możesz bez problemu i w dieslu i w benzynie czarnego plusa po stacyjce w jej wiązce,ewentualnie czarnego plusa po stacyjce w 12-to pinowym czarnym konektorze G1 przy bezpiecznikach lub też czarny przewód w czerwonym 10-cio pinowym konektorze H1 też przy bezpiecznikach.
Trojan 12 weź wyśpij się, potrzebuje do druku a ty wyskakujesz z konektorami zaciskanymi😂
Plus np. można wząść z kabla zasilającego zapalniczkę. Zastosować taki konektor/rozgałężnik na kabel jak podałem na kabel zasilający zapalniczkę za skrzynką bezpieczników i pociągnąć pod deską rozdzielczą do kostki radia, radio i zapalniczka byłyby na tym samym bezpieczniku. http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=3...
Jesli chodzi Ci o bezpiecznik w piątym rzędzie to zasila on tylko zewnętrzne gniazda prądowe(,,zapalniczka",trzy -bolcowe,siedmio- bolcowe).Pewnie spadl z ktoregos konektor i dlatego wali bezpiecznik. Bezposredniego wplywu na dzialanie podnosnika nie ma.
AVE... Kup sobie całą skrzynkę bezpieczników na alledrogo lub na giełdzie samochodowej. Zapłacisz grosze za cały komplet konektorów...
Stop ,kierunki ,wycieraczki ,itd nawet bez szyby na ośmiu amperach ? Gratulacje dla konstruktorów. Nie dziwne że wszystko topiło. Do tego te archaiczne bezpieczniki z "pewnym " połączeniem. To się akurat nie topiło wbrew pozorom. Za to pękały te mosiężne gniazda na dwa konektory, pękały same konektory a bezpieczniki się utleniały. Archaiczne to wtedy...
Sprawdź konektorki w skrzynce bezpieczników, często się przegrzewają:!: Dodano po 1 Sprawdź konektorki w skrzynce bezpieczników, często się przegrzewają:!: Same bezpieczniki też "lubią" tracić kontakt.
centralny dwie masy czarno-pomarańczowy i czarno-zielony w wiązce drzwiowej,kierunki niebieski i niebiesko-czerwony przy bezpiecznikach w czarnym konektorze,drzwi czarno-czerwony i biały w 12-to pinowym konektorze przy bezpiecznikach,trzeba dać po dwie diody na krańcówkę tak jak w fabii i punto2,odcinasz niegasnącego plusa po stacyjce w jej wiązce.
To jest jednak brak zasilania z bezpiecznika 21. Możliwe jest też osmalenie mocowania bezpiecznika: wyjąć-włożyć-wyjąć-włożyć. Mało możliwe jest też upalenie masy na LEWYM słupku obok skrzynki bezpiecznikowej. Tam jest takie charakterystyczne koło z powpinanymi konektorami. Nie mogę podać teraz fotki tego, dopiero po południu z domu, ale Kolega trafi.
Wezme jakiegos + po stacyjce ktory jest w skrzynce bezpieczników polacze w jeden konektor drugi przewod ktory bedzie zasilaniem
Tak - regulator jest podłączony przez ten bezpiecznik do jednego z bocznych konektorów. Dałem Ci duży schemat, tam masz czytelnie rozrysowany ten przekaźnik. To zwykły przekaźnik wysokoprądowy z dodatkową oprawką na bezpiecznik. Nie ma tam żadnej diody, zwykły bezpiecznik. Pobawiłem się w Picassa: http://obrazki.elektroda.pl/2178878700_1...
Szukaj pod tematem "konektor wyciągarki". Mam nadzieję, że przewidziałeś odpowiedni bezpiecznik?
A wszystkie styki na konektorze sa cale i trzymaja sie plyty.W tym modelu czesto "odklejaja" sie :)
chcialem kupic konektory na kabel 20mm2 i nigdzie niemoge dostac i pytanie o bezpiecznik w wzmaku mam 3x30A wiec 100A by sie przydał ale oprawke mam na male max z tego co widze sa 60A trzeba kupic wiekszy ale jaki ??
witam zapoznaj sie z tymi obrazkami ktore zalaczam:) dodam ze kabel plusowy musi byc zakonczony bezpiecznikiem w oprawcejak najblizej akumulatora a kabel masowy mozesz zamocowac do karoserii dajac konektor oczkowy i na srube gdzies do blachy w bagazniku tylko uprzednio oczysc ja z lakieru :)
Witam. Pralka przestała działać. Po podłączeniu do prądu brak reakcji. Chciałem zbadać powierzchownie, czy coś się nie odłączyło itd. Po zdjęciu górnej części zauważyłem przetarte kabelki, bo dotykały plastikowej obudowy w środku. Zlutowałem je i podłączyłem do prądu, jednak wtedy przez sekundę bzyczy na bezpieczniku ceramicznym na płycie logicznej...
podaję kolory:kierunki zielono/niebieski,zielono/żółty w złaczu obok kolumny,rozrusznik czarno/żółty pod kolumną 6-cio pinowy konektor,plus po stacyjce również do odcięcia czarno/biały też wtym złaczu,krańcówki czerwono/zielony pod bezpiecznikami biały konektor,do centralnego musisz włożyc w drzwi siłownik dwu przewodowy i podpiąć pod moduł lub pod...
Kopper0, Idac Twoim rozumowaniem, bezpiecznik w instalacji tez powinien wyleciec, bo ma w srodku cieniutki kawalek blaszki :D Jak juz koledzy wspomnieli, przez konektorek czy bezpiecznik prad plunie na bardzo krotkim odcinku wiec wszystko gra i nie ogranicza to wydajnosci kabla w znaczacy sposob :D
Ja mam chyba ten kabelek bo ostatnio kupowałem od tego gościa monacor'a 604. I powiem tak, że w sumie nie warto się na to łaszczyć bo później i tak trzeba coś jeszcze dokupić. Mój kabel dołączony do wzmacniacza jest na allegro za 8pln. Acha i ta oprawka do bezpiecznika to niewiadomo nawet jaki przekrój ma. Pożądny kabel 12-20mm może już nie wejść.......
w dolnej części obrazka znajduje się konektor od akumulatorka, który to bezpiecznik ? http://ghonis2.ho8.com/IMG_5189.JPG
sterowanie zamkiem dwa minusy w 40-to pinowym czarnym konektorze przy bezpiecznikach,kolory chyba zielono-biały zamknij i niebieski otwórz,szyby lewy przód:biało/czerwony i fioletowo/żółty,prawy przód fioletowo/czarny i fioletowo/biały,przewody te możesz złapać pod oryginalnymi wyłacznikami szyb.
nikusert sterowanie przekaźników w nubirze odbywa się minusem , na żarówki idzie plus i masa stała patrz schemat.przy działających światłach drogowych jest "tylko" włącznik świateł(wymieniony na nowy czy używka , zakładam ze sprawny) i 4 metry przewodów z konektorami oraz bezpieczniki EF26 i EF31.Jeżeli na tych bezpiecznikach jest napięcie problemem...
Najprościej będzie położyć nową instalację na odpowiednich przewodach (2x2,5mm2) prosto z AKU. Szukanie w starej instalacji problemu najczęściej kończy się czkawką.. Potrzebny będzie opis kostki ISO, żebyś wiedział gdzie wpiąć nowe przewody. Wszystko znajdziesz na forum. Z materiałów: kabel (długość zmierzysz sobie) kilka konektorów, bezpiecznik płaski...
a postawisz piwko?:D sterowanie dwie masy na niebieskim zamknij i białym otwórz w czarnym konektorze przy bezpiecznikach,tam też przy bezpiecznikach masz kierunki na niebieskim i niebiesko-czarnym,krańcówki są wszystkie osobno tez przy bezpiecznikach szaro-żółty,szaro-czarny,szaro-zielony i szaro-czerwony,przyjemnej pracy.
może być, możesz też 2 konektorki założyć na nóżki bezpiecznika i też będzie (tylko na konektorki zakładaj termokurczki żeby nigdzie zwarcia nie było!), bez złącza takiego, a najlepiej jak byś sobie na złomie wyciągnął z czegoś orginalne bezpieczniki do szyb elektrycznych, one są bimetalowe, automatyczne, takie że jak jakiś idiota trzyma guzik szyby...
Konektory czarny i niebieski przy bezpiecznikach. Wystarczą diody 3A.
konektor żeński zacisnąć konektor konektor sklep
tranzystor a1266 centralny zamek sygnalizacja indesit instrukcja pralka
tester rezonatorów kwarcowych wymiana szyby piekarnika
Yihua 706 - Lutownica nie nagrzewa grzałki Sinotrack nie wysyła SMS o starcie zapłonu i wstrząsach