Oto przykład wpływu mediów na społeczeństwa. W czasie kiedy trwajądziałania wypromowania samochodu z napędem elektrycznym uruchomiono przeróżne zniechęcające do dotychczasowych tendencji teorie. W tym szczególnej szkodliwości silnika wysokoreżnego, ale uwaga tylko w samochodzie osobowym. Setki milionów silników w samochodach ciężarowych oraz przeróżnych...
Masz samochód z silnikiem Diesla? Jak masz, to go szanuj,napraw to z czym się ociągałeś,poklep go ,kopnij z czuciem w oponę, bo nowego już nie kupisz.A jak kupisz to popełnisz błąd. ale po kolei ... Słowo Diesel do dzisiaj kojarzy mi się z Panem Mieciem(świeć Panie nad jego duszą) taksówkarzem,co jak nad ranem zjeżdżał z nocnych kursów to klekot jego...
Witam, Czy Waszym zdaniem do oleju opałowego lekkiego na zimę warto dolać coś takiego szczególnie, że będę tankował olej popirolityczny? https://www.kemetyl.pl/produkt/dieselsky... Słyszałem, że olej popirolityczny jest bardziej wrażliwy na wytrącanie się...
a czy według ciebie toyota jest lepsza lub mazda bo nissana biorę pod uwagę na samym końcu
Na początek musisz sprawdzić CAN BUS pomiędzy ster. silnika ,a ASC. Przewody żółte z paskami splecione ze sobą. Napisz w końcu diesel czy benzyna.
Trzeba rozciąć te fabryczne zakucia na końcach węża i założyć kawałek nowego przewodu paliwowego, na prawdę wystarczy jedna opaska na każdy koniec, tam nie ma ciśnienia
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
Może kompresja silnika... to w końcu Diesel i nie najnowszy, pewnie gdzieś w Rajchu śmigał przez te wiele lat kilka set tysięcy kilometrów. Mój znajomy też ma takie Mondeo i właśnie w tym tkwiła przyczyna podobnego zjawiska.
Przyszłość . https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploa...
Jak dla mnie to założenia autora tematu są już dziwne. Skoda i koniec, czemu? Dwa diesel w tych rocznikach swoje już przeszedł. A diesel PD to w ogóle odpada. Trzy argument, że pani jeździła to jak dla mnie co najwyżej argument za tym, aby tego auta nie kupować. Cztery motor naprawisz, zawieszenie naprawisz, ale rudego z imprezy nie wygonisz.
Model samochodu to peugeot 307sw 1.6 hdi benzyna 2003 r. To w końcu diesel (hdi) czy benzyna? wymieniane dwie sondy lambda Diesel nie ma sond Lambda. Podłączyć do DiagBoxa (Peugeot Planet 2000) i sprawdzić sterowanie zaworem EVAP i stan położenia.
Sprawdzić ciśnienie na pompie wtryskowej. Takie coś może również powodować uszkodzona pompa podprogowa. Szukałbym problemu w układzie paliwa w końcu to diesel..
Ktoś wpadł na pomysł że to diesel i napięcie wzrośnie dopiero jak wyłączy świece? Masz pobór 15mA - jest do dobry wynik i nie ma sensu szukać problemu tam gdzie go nie ma. Problemem może być akumulator. Po tygodniowym postoju z takim problem nic mu nie powinno być. 7 lat akumulatora w dieslu to bardzo dobry wynik ale to już koniec jego żywota.
Koniec tematu.
niepokoi mnie te popiskiwanie na wałku rozrządu, Piszczenie wałka, ma zawsze tylko jeden koniec. Sprawdź drożność magistrali olejowej w głowicy.
prądy rozruchu diesli spokojnie sięgają 1 kA w samochodzie osobowym Maaatko! Za krótko jeszcze żyję chyba, żeby takie rzeczy zobaczyć :) /quote] Najwyraźniej :) Może pochodzisz z epoki down-sizingu :) Mówisz chyba o aucie z uszkodzonym układem rozruchowym? Nie. 2.5L TDI 5 cylidrów od Audi ma prąd rozruchowy do 800 A wg katalogu. A to jest tylko 2.5...
Ok. W takim razie co może być przyczyną, że to auto dosyć dużo pali, prawie do 10 l/100 km w cyklu miejskim (dojeżdżam do miasta 10 km i później jazda w mieście). Miasto nie za duże, więc korków raczej nie ma, dlatego jak na moje spostrzeżenia to troszkę za dużo pali. W końcu to diesel i powinien być lekko oszczędny, a tu lipa.
Koniec linki wchodzi do zębatki w skrzyni biegów - zębatki miały różne kolory i przełożenia .
Trzeba, bo powietrze musi dostawać każdy silnik. I to nie małej średnicy rurka, tylko porządna rura musi iść a na końcu daszek i ssanie ma być od dołu.
To co w końcu było?
Koniec szczotek w silniku ew upalone styki
Witam. Wpadł mi w ręce taki artykuł. Zastanawiam się nad jego wiarygodności. By nie było clickbyte.. Jest informacja o likwidacji możliwości zasilania aut LPG. https://wrc.net.pl/pr-samochod-z-lpg-cze...
Witam. Ostatnio kupiłem używany samochód nissan primera p12 1.9dci (f9q). Po bliskich oględzinach silink wydaje się ok. Niestety po zrzuceniu starego oleju (2 lata miał) kolor jego był wręcz grafitowy. Wlałem wtedy olej 10w40 lotos, przejechałem ok.1500km (2 miesiące). Teraz chciałbym zrzucić olej i zalać jakiś syntetyk 5w40 (tak zaleca producent) Jednakże...
W końcu łańcuszek przeskoczy bądź pęknie i będziesz mieć głowice do roboty.
No cóż, Lancia Dedra '93 - 180000 pompa do wymiany. Opel Zafira '01 150000 - wtryski do wymiany. To moje wcześniejsze auta z Dieslem do których też myślałem że nie będę zaglądał bo to w końcu diesel. Ale ok, każdy ma swoje przekonania i ich broni. Mnie najmniej kosztowały benzyniaki jeśli chodzi o serwis, a różnica w kosztach paliwa przynajmniej u mnie...
Ja bym poskładał to tak jak ma być i zmierzył ciśnienie. Jak będzie OK to wtedy zabawa w zapalaniem, mocą itp. Miałem kiedyś nieprzyjemność bawić się podobnym badziewiem I przepływka (4 pin)dawała mi w kość (1200PLN). W końcu założyłem z diesla w końcu dorobiłem 5V + 2 diody shotkiego i chodzi do dzisiaj. ale chora ta maszyna 7 zaworków w koło silnika...
Zgoda ale to nie jest wtrysk do cylindra jak napisałeś wcześniej. Kolektor dolotowy przejmuje rolę rozdzielacza mieszanki palnej do poszczególnych cylindrów. Teraz rozumiem co zamierzasz. Czy aby napewno ? Układ sterujący pracą wtryskiwacza gazowego jako dodatkowe paliwo w silniku Diesla. (jeden wtryskiwacz na 4 cylindry) To w końcu diesel czy benzyna?...
Witam pytanie z czystej ciekawośc iczy montuje sie układ podtlenku azotu do silników Diesla??W końcu w tym silniku również jest potrzebny tlen.Czy ktos ma linki do stron z takimi modyfikacjami lub innymi silników Diesla??
Siedziałeś kiedyś w innym Fiacie z takim silnikiem? To w końcu jest diesel, w dodatku dość starej konstrukcji, normalne że ma większe wibracje niż silnik benzynowy. Drgania podczas przyspieszania mogą (ale nie muszą) być efektem np. wymiany koła dwumasowego, na zwykłe lub zużycia koła dwumasowego (wcale nie musi hałasować).
no ale kolego samochód rano dalej puści bąka przy odpaleniu niebieskiego czuć nie przepalone paliwko. Chyba nie będę już szukał szkoda pieniędzy samochód odpala od kopa teraz tylko den dymek ale w końcu to diesel. Dodano po 31 no ale kolego oringi na pewno nie zaszkodziły.
Idzie to zrobić, bez wyciągania przodu, da się pompę wyciągnąć. Ja za to wołam 350 gdzie 40 zł kosztuje komplet uszczelek, uszczelniam całą pompę, cała zabawa jest na końcu roboty, jak trzeba ustawić dawkę :D, kąt wtrysku to już formalność. Diesel serwisy w naszej okolicy biorą 500-600 zł, ale z reguły dawkę i tak trzeba po nich poprawiać.
Pytanie z czystej ciekawości czy podtlenek można zainstalować w silniku Diesla??w końcu on też potrzebuje tlen.
Nie jestem takim amatorem... :) Termowłącznik podłączyłem normalną kostką, bo pasuje "plug'n'play" - wraz z wejściem modelu 1.9Di 95KM dodano trzeci pin 97 który u mnie jest niewykorzystany, ale włącznik z 95KM pasuje do 90KM - tyle teoria. Bezpieczniki, przekaźniki wszystko sprawne. Wentylator się przecież załącza, kiedy wskazówka jest na 3/4 skali...
Mam kolejny mindfuck... Wiem jakie auto chcę, tylko mocno zastanawiam się nad tym które mam jechać patrzeć. Niby jakieś 8,5k koszt, próg i błotnik do zrobienia, ale dochodzi dwumasa, DPF (w końcu to diesel), a ja jeżdżę głównie po mieście. Już pal licho tańszą ropę, tylko teraz mam eksplozję w mózgu, bo nie wiem co robić. Trochę przejrzałem: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/sk...
Bez komputera diagnostycznego możesz wyczyścić EGR. Osobiście stawiam na koniec jednego wtryskiwacza.
To sprawdzałem, śruby są mocno dokręcone jak i do rozrusznika i te prądowe. Ale jutro sprawdzę dokładniej bo mogłem coś przeoczyć, masa akumulatora jest podłączona do bloku silnika tu gdzie sprzęgło w stronę chłodnicy oraz drugi cieńszy kabel jest przymocowany do karoserii tu nad kolem.
Jeśli ktoś uważa, że ropa (w końcu to diesel) odparowuje, to wysłać go należy do szkoły. Palą się opary benzyny, zaś ropa pali się jako mieszanina cieczy z powietrzem. Dla tego ważne jest odpowiednie rozpylenie paliwa w komorze dla uzyskania zapłonu. Wtedy problem jest w zanieczyszczonym układzie zasilania paliwem (np. niesprawne=zanieczyszczone wtryski)....
jeżeli przebieg prawdziwy to bierz...Wejdź pod auto (potrzebny kanał) i sprawdź czy nie sączy się nigdzie ropa z okolic pompy, w tych silnikach jak i w poprzednich 1.7 DTI zastosowano pompy DENSO Mają one nieszczęsny zawór TCV regulujący kąt wtrysku, bardzo często przecieka wtyczka na tym zaworku i leci ropka na sterownik pompy...co nie zauważone i...
zimno jak fiks (wtedy tam ok -15 stopni) Hmmm, ja bym powiedział, odwilż 😉. Paręnaście lat temu miałem kilkanaście dni minus dwadzieścia parę a w nocy do trzydziestu, to jak już po tym było -15, ulga, diesel w końcu odpalił. Tej zimy tylko do minus dwudziestu w nocy spadało i tylko kilka nocy takie, więc ciepła zima. płacimy dużo bardzo dużo (im większe...
Kiedyś oglądałem program na jakimś diskoverym, gdzie mówiono, że wielkie hodowle bydła w USA i Argentynie wypuszczają więcej szkodliwych gazów do atmosfery niż wszystkie auta razem wzięte w Europie. Więc to rolnicy są winni temu globalnemu ociepleniu, a Diesle są niewinne.
Nic kompletnie, po za zaholowaniem auta do warsztatu. Poszło uszczelnienie turbiny i silnik zaczął zjadać olej, dlatego wyłączenie "zapłonu" czyli zamknięcie zaworu STOP paliwa - nic nie dało - praktycznie koniec turbiny, a może i silnika...
Skoro ludzie doprowadzają samochodu do takich stanów to nie powinni nimi jeździć, chodź byś miał czołg ze złota to z podejściem olewającym i on w końcu stanie
Jest ładny - widać stylowość - ale cena troszeczkę zbyt duża - w końcu to nie RADO
Ja mam podobny problem jak zaprogramuje webasto to włacza się o danej godzinie działa chwile tzn. słychac wentylator pompe i chyba nic pozatym. Następnie się wyłacza wyskakuje F nowu się włącza i wyskakuje F-- i koniec :?:
Witam Citroen c4 picaso 2007 diesel po nagrzaniu nie ma zadnego biegu wyskakuje momentalnie N koniec jazdy wyskakuje błąd skrzyni postoi z 10 minut ostygnie mozna dalej kawalek jechać
wujmij wtryskiwacze, podłącz pod wężyki z pompy i kręć powoli wałem obserwując kiedy masz początek tłoczenia np na pierwszym garze i luknij wtedy czy masz tam wtedy koniec suwu sprężania... Dla porządku dla pozostałych cylindrów też. Powinno się conieco rozjaśnić. A kompresje masz? może zawory podparte alboco?
Witam Niestety na 100% pewnym testem jest wykręcenie świecy miałem przypadek świec uszkodzonych w ten sposób , że grzały się na środku lecz nie na końcu tam gdzie powinny pozdrawiam
A jaki to ma związek z pracą silników diesla? nauczycie się w końcu, że rodzaj silnika nie określa automatycznie działu?
Na końcu listwy, po przeciwnej stronie czujnika ciśnienia paliwa.
W filtrze "mleko" zamarza. U mnie wymiana filtrów i całego paliwa w dieslach to teraz codzienność. Zawsze się dopytuję gdzie tankowali. Unikanie niektórych stacji = koniec problemów z zamarzaniem.
Silnik diesel? Pewnie dwumasowe koło zamachowe jest na końcu życia
Ja uważam że to nie wina bendiksa,on nie jest odpowiedzialny za wyrzucanie,poniewaz jest to trybik ze sprzegłem jednokierunkowym i jezeli cofa sie to wina lezy po stronie zasilania lub cewki automatu.Wezcie to na logike gdy by to była wina bendiksa to by nie wyrzucał tylko omykał na załączonym.Problem w zasilaniu ,spadek napięcia i tyle,koniec.
To jest silnik benzynowy.. Kod silnika AEA. Oczywiście to był żart ale dźwięk na filmie to 90% diesel. Sprawdź co namieszali gazownicy, jak podpięta jest lambda i TPS ale proponuję oddać na reklamację w końcu zapłaciłeś za sprawną instalację.
Ile????, to chyba furę masz z 10-11/2024r. - hehehe, przecież upływność kabli więcej zabiera, nie miało być 30mA? Tu nie ma mowy o pomyłce 3mA. Jak mierzysz po zamknięciu z kluczyka drzwi i maski zamknięte, zamki zaryglować np wkrętakiem, żeby były w pozycji zamkniętej, uważaj czy nie masz jeszcze jakiegoś mikro wyłącznika na masce. Najlepiej wyprowadź...
W dzisiejszych Autkach alternatory mają prądy od 60A w góre. I pomijając porażki fabryczne alternatorów jak w nissanach ON to kto widział żeby akumulator był łądowany prądem 30A ciąłym a drugie 30A na odbiiorniki. Alternatorem 45A dołąduje akumulator 165Ah Diesla i koniec. Ukłąd alternator akumulator ciągle jest mitem. I na koniec podsumowując : jak...
Dobra podłączyłem czerwony z żółtym do akumulatorka i na razie wszystko ok radio gaśnie przy zapalaniu ale to ok bo wtedy lepiej pali <diesel w końcu > a na postoju można słuchać bez włączonego zapłonu no to na tyle może komuś się temat przyda ZAMYKAM !
Powinien pracować do końca. Po co taka przeróbka?
Skoro Cię to interesuje ... MUSIAŁEM zmienić samochód na automat (zerwany achilles, a ten ma DSG), no i trafił się 100% pewniak z przebiegiem 5700 km (pięć tysięcy siedemset) za 45000 poniżej ceny salonowej (to był rok 2012 i to były jeszcze pieniądze) - właściciel zmarł (nie w samochodzie) na serducho wkrótce po zakupie, żona miała swój i nie mogła...
Witam. Czeka mnie wymiana akumulatora w aucie aktualnie mam banner 72 Ah i 640 na rozruchu i tym razem chcę coś naprawdę dobrego co mi posłuży. Przymierzam się do: BOSCH SILVER S4 S4008 70 74Ah 680A P+ lub BOSCH SILVER S5 77 Ah 780A ewentualnie CENTRA FUTURA 77 Ah 760A DIESEL CA770 8S. Nie wiem na co się zdecydować. Czytałem artykuły, że akumulator...
Witam. Auto jak w temacie. Rocznik bodajże '83. Elektryczny szyberdach, wspomaganie kierownicy, 2,4diesel. Uszkodzony jest centralny zamek (nie jestem pewien czy oryginalny). Gdzie mam szukać centralki od zamka ? Nie znam się zbytnio na elektryce samochodowej, ale już z samą centralką powinienem sobie poradzić, tylko muszę ją znaleźć. Czy ktoś mi powie...
Czyli sterownik jest walnięty prawdopodobnie bo nie wyłącza grzałek a czujniki temp jest ok więc on tu nie robi problemu ,a zawór tak jak piszesz zaciąga sztangę ale poza tym nie dzieje się nic więcej bez znaczenia czy dam gazu czy nie a auto nie ciągnie od dołu dopiero po 3 tys obr gdzie na diesla to już praktycznie koniec obr..turbo od 3 tys pompuje...
Stary licznik trzeba wylogować i odwrotnie nowy zalogować oraz ustawić funkcje do tego potrzebny Car Pass , na koniec zgłosić wymianę licznika by nie mieć kłopotów podczas kontroli czy przeglądu. Druga kwestia inne wyskalowanie Diesel-benzyna.
Za dużo tej elektryki w dieslu nie było, więc z tym luz. Jedynie pociągnięcie zasilania na pompę, no i grzanie świec. Chłodnicę z wentylatorem mam, zbiornik paliwa też, mocowanie z gwintem na filtr paliwa również. Z tą pompą wspomagania-faktycznie będę musiał przełożyć. Mocny, dieslowski alternator z kadetta mam, jedynie zmienie w nim koło pasowe na...
Czy chcesz po angielsku? W końcu to schemat więc powinieneś spokojnie dać radę :)
W jakim to aucie? Niektóre mają altek z dodatkowym wyjściem na obrotomierz z altka (jeśli wymieniałeś silnik z osprzętem, to może masz taki altek). A jak nie to pozostaje zrobienie ustrojstwa generującego impulsy z wału, np. magnesy na kole pasowym i czujnik lub jakiś transoptor. A tak pozostanie ci przeskalowanie obrotomierza, bo diesle w końcu osiągają...
No właśnie za gazowanie na luzie kursant ma opr od instruktora a w czasie egzaminu to jest jako błąd traktowane. Pewnie jak to u nas bywa przepis powstał pod koniec lat 80 gdy dominowały diesle z pośrednim wtryskiem bez turbiny, wie ktoś jak to badanie jest w innych państwach wykonywane?
Rayford napisał: I tak sobie myślę, że nic to nie da jak bym przewinął transformator aby miał większy amperaż i tak pewnie rozrusznik wziął by tyle ile sam w danej chwili potrzebuje potrzebuje czyli w tych granicach 150A i przy tym stanie akumulatora Więc sam widzisz że na nic się zda 150A. Sam mam diesla i kombinowałem na różne sposoby./zanim kupiłem...
Zalej go wyłącznie olejem silnikowym, próba pracy na napędowym skończy się śmiercią panewek i uszkodzeniem przylgni cylindra. A wiertarką możesz odpalać silnik od wsk-i a nie 4 cylindrowego diesla, miałbyś większe szanse na powodzenie odpalając go na sznurek :P I na koniec dodam że jeżeli to motor z passata b2 to jest to 1.6 a nie 1.9. Pierwsze odpalenie...
Dobra, koniec dobrego . Zamykam temat. Podstawa-dyletanctwo.
Mam megane II fakt że 1.6 ale myślę że charakterystyka silnika jest podobna. Przy 2 tys to nie może dobrze ciągnąć w końcu to benzyną a nie diesel. Ale zgadzam się z twierdzeniem że już przy 2.5 tys obrotów powinien zacząć się zbierać przynajmniej tak jest u mnie.
Czesc prosze o pomoc chce zalozyc centralny zamek do tego autka b-4 diesel koniec 92 roku. włoze tam silowniki elektryczne ale mam problem jest tam alarm juz zamontowany (chyba fabryka) . jest pod pszodnia maska z lelej strony kolo leflektora czarny prostkacik z ktorego wychodzi wiazka kabli na nim pisze "alarm ranger p 58" co to jest za alarm ??? czy...
Nie czepiają się tego 10h to nie ma znaczenia. Alternator tak nie ładuje. By naładować do pełna akumulator Ca to trzeba i tak go lekko gotować. Czyli napięcie ponad 16V przez minimum 1h. A jak ci dobrze miernik mierzy to masz Diesla. Zmierz na koniec jazdy jak będzie zagrzany i wyłączy świece.
Na zadane pytania odpowiedzi udzielono. O alternatorach w ciągnikach można poczytać w sąsiednim dziale. Koniec.
W dieslu taka linka ??? Oczywiście że koniec sprzęgła i pewno przynajmniej drugiej już dwumasy...
Volvo 2004r 2.0 16V diesel problem tak jak w temacie zapaliło na chwile i koniec odłączałem przewody od paliwa ale paliwo podaje dobrze więc się nie zapowietrzył. nie wiem co jest?
Jeżeli to jest taka zatyczka od góry bo nie wyraźnie widać to nie lej tam oleju!! to nie do tego służy! to jest wziernik na koło zamachowe do ustawienia GMP itp, po wlaniu oleju zaczęło ciec czy ciekło wcześniej?, bo jeśli po wlaniu to nic dziwnego:) nie zaczęło się ślizgać sprzęgło przypadkiem?? bez urazy, ALE JUŻ NIC NIGDZIE NIE DOLEWAJ!raczej skorzystaj...
Wleź w końcu pod auto i znajdziesz.W okolicach tylnego lewego koła.
Pomimo wielu trudów i ciężkich sytuacji związanych z moim autem okazało sie (szkoda ze tak późno) że jest to jednak przepływomierz. Dzisiaj po wyminie na nowy, a dokładnie używany auto dostało w końcu mocy i zaczęło normalnie śmigać jak na diesla 3.0 dV6 przystało. Heh :D człowiek to się jednak zna na tych Dieslach . Cieszę się ,że pomogło bo jak mówiłem...
Walczyłem z jedna vectrą B i tez klekotała tylko ze cały czas Ciśnienie na cylindrach było ok i wszystko po kolei sprawdzane a chodziła jak klekoczący diesel aż w końcu zmieniła właściciela Z czystej ciekawości sprawdź ciśnienie oleju
Witam , temat był już poruszany ale autor tematu nie napisał czy mu się udała zamiana alternatora w Mercedesie a klasa w 168 diesel z chłodzonego cieczą na zwykły chłodzony powietrzem. W końcu oba alternatory występują w tym modelu a nie sądzę aby inżynierowie z mercedesa projektowali dwa różne mocowania. Wiem że ten bez chłodzenia nie ma pinu do komunikacji...
Największy na świecie ma "tylko" 25,5m3 pojemności;) http://autokult.pl/2011/07/23/najwiekszy... No i silnik 4 suwowy jednofazowy dwubiegunowy to w końcu spalinowy czy elektryczny?;)
Tylko 116, ale ja już jestem w tym wieku że "rajdowanie" mam za sobą:Da a poważnie, w zupełności wystarcza taka moc do spokojnej jazdy. Mogę podać jeszcze ile pali po 12 latach to auto: na mieście ok. 7 -7,5l, na trasie 4,5 - 5l ( ostatnio przejechałem 1700km do Niemiec i z powrotem ) i na koniec, waży 1570kg.
http://obrazki.elektroda.pl/2574232600_1... Był problem ze wspomaganiem elektrohydraulicznym TRW w Opel astra H 2006r 1.3 Diesel. Wspomaganie zanikało i pojawiało się. W końcu całkiem zanikło. Po rozebraniu obudowy elektroniki okazało się że dioda smd zasilająca stabilizator z jednej strony nie ma lutu i tylko styka się z płytką. Po...
Dla potomności moja krótka story. Dotyczy Grandisa, ale temat identyczny w zasadzie. Rok temu zaświeciły się kontrolki ESP i TCL OFF. Na początku jakieś 6-7 razy w ciągu 2 dób udawało się je wyłączyć przez zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika, systemy ponownie działały. Na kompie w aso odczytano błąd czujnika kąta skrętu oraz błąd czujnika prędkości....
Masz 2 czujniki odłącz przewody weż żaróweczkę z przewodami Jeden koniec podlącz do plusa adrugim dotykaj czujników Na jednym ma świecić na drugim nie Uruchom silnik wolne obroty nie swieci na zadnym Dodaj gazu ok 2000 obr powinna świecić na drugim sprawdż przewód W na alternatorze
Na to wygląda, że czujnik poziomu paliwa Ci się zawiesił. Jeżeli wiesz ile przejeżdżasz na baku to jeździj, a pod koniec paliwa zatankuj. Normalnie powinien się odwiesić nawet przy pełnym baku po wjechaniu na jakąś nierówność, ale może ruszyć dopiero razem ze spadkiem poziomu paliwa poniżej tego co pokazuje wskazówka. Jak będzie dalej błędnie wskazywał...
Dobrze myślisz, wałek rozrządu kręci się 2x wolniej niż wał korbowy silnika, również wtrysk paliwa przypada pod koniec suwu sprężania, czyli co 2 obrót wału korbowego
Już niedługo i za to się wezmą. Wystarczy że Policja, ITD, SM zostaną wyposażone w analizatory spalin..... i będzie tak jak w Niemczech szybki powrót do oryginału. Ja już mam klientów którzy o żadnej wycince, emulatorze itd nie chcą słyszeć, ma być oryginał i koniec. W tych przerobionych dieslach z czasem zaczynają się takie problemy że nikt tego nie...
Dobrze wytłumaczę tak łopatologicznie. Większość tych świateł do jazdy dziennej (nie halogenów) posiada trzeci przewód oprócz zasilania który to podłączamy pod postój, który to wyłącza je w momencie gdy zapalają się światła postojowe. Teraz jeśli ty aktywujesz światła w oryginale do jazdy dziennej to nie założysz dodakowych ledów bo nie można i by gasły...
Nie bardzo rozumiem co rozumiesz pod ...skoro schodzi się... To chyba jednak nie bardzo wiesz jak silnik działa i jak się go naprawia. Jednak najbardziej zależy mi na otrzymaniu i wyrobieniu sobie stanowiska na temat tematu czyli czy ma sens wymiana panewek na nowe - przy prawdopodobnie zużytych obecnych. Nikt Ci tego nie powie - wal do szlifowania...
volvo v50 1,6diesel 2005r 185000 km po rozgrzaniu silnika zapala sie kontrolka cisnienia oleju na wolnych obrotach czy to koniec silnika czy wada volvo
(at)decybel91 miałeś rację, odłączenie czujnika temperatury spowodowało, że auto odpaliło normalnie (nie czekałem na koniec grzania świec, tylko odpaliłem po jakichś dwóch sekundach, mimo to odpaliła ładnie). Tak się składa, że posiadam taki moduł "ciężko odpala diesel", kupiłem do innego auta dawno temu, ale w końcu nie zamontowałem. Zdobyłem już schemat...
Niech ten mechanik sprawdzi instalacje od klaksonu (zasilanie na klakson i na osprzęt silnika brane z tego samego bezpiecznika) często na przednim pasie lubi się przetrzeć instalacja od klaksonu albo przetwornika ciśnienia doładowania. Skutek: problem z odpaleniem, może zapalać sie start error , brak mocy ....... Radze zacząć od diagnozy potem instalacja...
Witam zakupilismy tydzien temu opla corse 1.7 w dieslu 2001 r. auto odpala, kręci kręci ale gaśnie wcześniej po kilku probach koniec koncow odpalal i jechal(jazda bez zarzutow) jednak od 2-3dni tylko kreci kreci i gasnie? moze ktos mial podobny przypadek
Wyciągasz, moczysz, myjesz. Najlepiej ekstrakcją nie czymś na bazie wody. Nie mocz elektroniki. Włóż go z powrotem. I tyle. Jak nie włączysz zapłonu to ecu nawet się nie dowie że był myty. Niczym nie smarujesz bo i tak sam się nasmaruje zaraz olejem z separatora.
Zawsze biorę minus z akumulatora i plus też ,co do mierzenia nie nie mierzyłem ,ale zrobię to jutro ,mam dziwne przeczucie,że ten kondensator jest badziewny,był w aucie gdy je kupiłem..sprawdzę jutro też jak gra wzmacniacz bez kondensatora..co do głośnika to myślę ,że mogę się skusić na ten gti ale proszę oo ewentualną podpowiedz ,czy w moim samochodzie...
Tak właśnie myślałem, że jak hamulec ręczny jest cokolwiek wart, to na hamulcu się nie popchnie. Ale dziwi mnie, że na silniku na pierwszym biegu się nie da, bo to - przypuszczam - świadczy o nadmiernych oporach w silniku. Nie chodzi o opory a sprężanie, jeśli silnik jest prawny, nie przekręcisz go łatwo przez GMP. Wykrywanie wzrostu napięcia - kiepskie,...
Panowie, uznałem, że doczepię się do starego tematu wtrącając swoje 3 grosze... 1) sampler, nie prawda z tym zaprzestaniem- Alfa Romeo ma w swojej ofetcie silniki JTS- bezpośredni wtrysk benzyny, podwójnie zmienne fazy rozrządu, kręcą się do 7 tys. obrotów. Magia i poezja- ekonomika i moc jakiej mało kto jest w stanie uświadczyć. Ale wiecie co? Straciłem...
Jest taka książeczka : Obsługa i naprawa VW Passat, na końcu są schematy. W grupie schematów dla diesli chyba 3 lub 4-układ wstępnego podgrzewania +przekażnik z numerkami złącz.
Ehhh małe są fajne ale pamiętajcie o rzeczy najważniejszej, o bezpieczeństwie. Dałem auto dla syna, przy 120 łapnął pobocze i ...wyszedł z tego bo to było auto z ABS i DSTC i utrzymał tor. Teraz kupiłem Volvo i nikt nigdy w życiu nie namówi mnie na auto które ma mało palić. Auto ma być komfortowe i bezpieczne i koniec kropka. A duża fura to tylko diesel.
koniec linijki wirować koniec koniec pranie
instrukcja manipulatora satel telewizor philips gniazdo antenowe podłączyć radio mondeo schemat
problem hałasu spawarka problem hałasu spawarka
MOSFET jako zabezpieczenie prądowe w wkrętarce akumulatorowej Peugeot 206 1.4 benzyna - zbyt bogata mieszanka paliwa