druteron, częściowo zgadzam się z przedmówcami, ale jeżeli sprawdzenie linii/sprawdzenie możliwości technicznych to zdecydowanie polecam szybki kontakt do operatora mailowo, kontakt znajdziesz na stronie operatora /kontakt/ Rzecznik Klientów/ profil- jak masz konto na Facebook/ przez formularz pomocy Otrzymasz konkretną odpowiedź, po dokładnym sprawdzeniu...
Witam Szukam solidnego operatora telefonii VOIP. Taki z którym jest normalny kontakt. Pozdrawiam To zależy co według ciebie znaczy normalny kontakt :?: A osobiście korzystam z operatora FONEO i nie mam problemów. Czas przeniesienia nr to zaledwie maksymalnie dwa dni i to bezprzerwowo. Obawiam się, że ile operatorów VoIP tyle będzie opinii, że ten akurat...
Chyba zostaje Ci kontakt z operatorem.
I od tego było zacząć sprawdzanie, jak już wspominałem, zostaje kontakt z operatorem.
Też polecam kontakt z operatorem i dopytanie się o szczegóły tym bardziej ze modem jest własnością operatora.
Czy kontakt z operatorem pomoże? Zadzwoń i zapytaj, jak nie pomoże to wtedy będziesz się martwił dalej.
Coś na routerze musi być. Nic nie sprawdzisz, nic oprócz kanału wifi tam przez portal klienta i trybu pracy modemu sam nie przestawisz - pozostaje kontakt z operatorem.
(at)katarzynaanastazja00 IPv6, może wyłączyć tylko operator. IPv4, może włączyć również tylko operator. Niezbędny kontakt z operatorem.
Program nazywa się Mitsubishi workshop FOR ARIA i nie jestem Ci go w stanie podesłać ponieważ mam go w oprogramowaniu boxa V.5.0 poszukaj w necie tego programu lub Programu Universal Simlock Remower też jest za free i w nim znajdziesz do mitsubishi.
(at)olek17548 Może jest awaria, jakiś problem na szkielecie... Kontakt z operatorem wskazany w tej sprawie.
Nie ma co skanować. Ustawione jest szyfrowanie TKIP, co wymusza użycie trybu 11g/11a. Albo Windows tak zapamiętał i trzeba mu wywalić stare wpisy i wykreować połączenie od nowa, albo ruter tak się przestawił - tu pewnie kontakt z operatorem. Technicolor miał błąd polegający na tym, że po użyciu w konfigu trybu 11a i powrocie do trybu 11ac zostawały...
(at)pdw Kontakt z operatorem i modl się, by trafić kumatego konsultanta.
znalazłem kontakt do operatora maszyny temat zamykam
prosze o pomoc Ruter: MotorolaSB5101E Power: świeci sie na zielono Receive: pika na zielono Send: nie świeci sie Online: nie świeci sie PC/Activity: świeci sie na pomarańczowo i pika co 3s Standby: nie świeci sie Być może coś z modemem (to już stary dziadek i mógł dokończyć żywota), może wina sygnału, awarii u Ciebie itd - jednego i drugiego sam nie...
by podłączyć nowy router domowy muszę się kontaktować z operatorem? Oczywiście, sam terminala na ONT nie przełączysz, i potrzebujesz dane logowania do usługi, by je wprowadzić w swój router - to wszystko powinien zrobić i udostępnić Ci operator. Zatem najpierw kontakt z operatorem, tam to z nim wyjaśnić - bo może się okazać, że z naszych założeń będzie...
Tak to pula prywatna http://en.wikipedia.org/wiki/Private_net... Jeśli masz miec IP publiczne a ruter konfiguruje sie od strony WAN po DHCP to jest niedopatrzenie ze strony operatora -> Kontakt z BOK.
Odległość ma duże znaczenie jak wspominali poprzednicy, ale żeby dokładnie sprawdzić operator musi wykonać wywiad techniczny odnośnie warunków technicznych i na tej podstawie udzieli informacji . Instalacja może być doprowadzona kablem naziemnym lub doziemnym , może być gdzieś w Twojej lokalizacji wyprowadzona głowica z której można podciągnąć instalacje...
Czyli pozostaje tylko kontakt z operatorem?
Podłącz komputer bezpośrednio do gniazda na test. Jak też nie zadziała to kontakt z operatorem.
Można jak każdy inny kontakt.
Kontakt z operatorem pomógł
Poproś Operatora o sprawdzenie łącza, ewentualnie zmienią przebieg w celu poprawienia jakości świadczenia swojej usługi - aktualnie najniższa opcja - zapytanie możesz złożyć mailowo ze strony operatora / zakładka kontakt - bez kosztów
Problem który opisałeś jest w 100% normalny, z chwilą kiedy wysycasz upload łącze praktycznie przestaje odpowiadać - tak będzie zawsze. Jeżeli chcesz coś wrzucać na YT polecam robić to wtedy kiedy nie korzystasz z sieci a biorąc pod uwagę że upload masz na poziomie 0,75Mb/s to najlepiej wysyłać przez noc gdyż trochę to potrwa. Sytuacje może polepszyć...
Co do zainfekowanego komputera - proponuję przeskanować jakimś dobrym antywirusem. Co do przekierowań - proponuję na początek kontakt z operatorem, albo chociaż zajrzeć do aplikacji operatora, jak wygląda historia połączeń z tej perspektywy. Pozdrawiam!
Szczerze? Nie wiem :) Masz niskie tłumienie -> dobrze -> linia jest dość krótka. Masz niski S/N - > źle - > może to być powodem powstawania błędów. Jednak tak na dobrą sprawę to S/N nie jest wybitnie tragiczny.. Czy coś zwalnia? Czy oprócz samego faktu pojawiania się błędów dzieje się coś złego? Nie ma transmisji idealnych, błędy będą zawsze. Pytanie...
Ale przyznasz chyba, że to nie jest normalne, prawda? Masz aktywne IPv6, to już masz problemy. I dotyczy to każdego z Was, z aktywnym IPv6. Kontakt z operatorem i ma to wyłączyć, zostawiając tylko IPv4.
Masz prwyatny IP na danych mobilnych. Pomóc może jedynie kontakt z operatorem w sprawie przydzielenia publicznego IP (pewnie za niezłą opłatą), ale raczej nie wróżę pozytywnego załatwienia sprawy.
Pozostaje kontakt z operatorem.
Komputerowo nić nie zrobisz, tylko kontakt z operatorem.
darek4z1, polecam szybki kontakt do operatora odnośnie sprawdzenia/ konfiguracji/ zmiany przebiegu w celu poprawienia świadczenia usługi - mailowo , kontakt znajdziesz na stronie operatora /kontakt/ Rzecznik Klientów/ profil .
To pozostaje kontakt z operatorem
(at)Takemitsu, każda informacja jest ważna dla dorady, polecam szybki kontakt do operatora odnośnie sprawdzenia/ konfiguracji/ zmiany przebiegu/skrócenia łącza w celu poprawienia świadczenia usługi - mailowo , kontakt znajdziesz na stronie operatora /kontakt/ Rzecznik Klientów/ profil
kontakt z operatorem
Nazwę sieci dla testu czy coś to da już zmieniłem i nazwa faktycznie się zmieniała ale efektów brak. Efekty to inna sprawa - tu pytanie, czy taka zmieniona siec została wygenerowana przez sam modemorouter? Jeśli tak, to jakiś kontakt ma modem z siecią operatora.
datuning, zgadzam się z opinią terrade - polecam jeszcze szybki kontakt do operatora odnośnie sprawdzenia/ konfiguracji/ zmiany przebiegu/skrócenia łącza w celu poprawienia świadczenia usługi - mailowo , kontakt znajdziesz na stronie operatora /kontakt/ Rzecznik Klientów/ profil
zresetowałem No to teraz tylko kontakt z operatorem pozostaje. Usługa ponownej konfiguracji, może być płatna.
W takim razie raczej pozostaje wymiana karty. Jakiej karty? https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Raczej kontakt z operatorem tego światłowodu i modemu, wtedy dowiemy się czy w ogóle jest tam internet, a i może technik poustawia wszystko co trzeba za "drobną opłatą"... Raz w życiu zapłaciłem za "komputerową pomoc", następne...
wariat020, jeżeli sprawdzenie linii - to zdecydowanie polecam szybki kontakt do operatora odnośnie sprawdzenia/ konfiguracji/ zmiany przebiegu/skrócenia łącza w celu poprawienia świadczenia usługi - mailowo , kontakt znajdziesz na stronie operatora /kontakt/ Rzecznik Klientów/ profil- jak masz konto na Facebook/ przez formularz pomocy
kontakt do operatora pozostaje. Ale oni i tak będą mieli ślad, jeśli coś nabroiłes.
(at)podjadek1, pierwszy kontakt powinien być do siedmiu dni czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni. Natomiast odnośnie sprawdzenia linii/sprawdzenie możliwości technicznych to zdecydowanie polecam szybki kontakt do operatora mailowo, kontakt znajdziesz na stronie operatora /kontakt/ Rzecznik Klientów/ profil- jak masz konto na Facebook/ przez formularz...
aniol22, podczas kontaktu powiedz, że sprawdzenie i konfiguracje modemu masz przerobioną, prosisz o sprawdzenie swojego łącza w celu poprawienia świadczenia usługi . Polecam kontakt mailowy\znajdziesz na stronie operatora lub jak masz konto na Facebook\ zakładka pomoc operatora - szybki, bezpieczny i bezpłatny kontakt z operatorem
Nic nie wepniesz, bo operator musi to urządzenie autoryzować w swojej sieci. Tylko kontakt z operatorem i sprzęt od niego, o ile będzie łaskawy się zgodzić na taką zamianę.
(at) matijas999995, router synchronizuje się do urządzeń operatora, dlatego masz 5, natomiast odnośnie poprawy dalej, proponuje kontakt z operatorem, z prośbą o sprawdzenie/ wznowienie ponownej stabilizacji, która może rozwiązać/poprawić pracę usługi. Jeżeli kontakt - to zdecydowanie polecam mailowy / kontakt znajdziesz na stronie operatora /kontakt/...
Witam, Alcatel One Touch 6030X Orange jak rozumiem jest tu simlock gdyż dużo tutaj Orange się wyświetla, a ja chcę korzystać z karty Play. Po włożeniu Play takie coś jest: https://obrazki.elektroda.pl/3667725300_... czy dam radę sam to zrobić? jakiś kod ogólnie dostępny czy tylko serwis/kontakt z operatorem? . .
Wyłączenie na orange Online powinno zadziałać, ewentualnie tylko kontakt z operatorem.
Mam problem Ale chyba ten problem trzeba zgłosić nie na forum elektroda.pl, ale właścicielowi przyłącza i licznika - czyli Enea Operator. do mojego bloku Blok, czyli budynek wielorodzinny, czyli zapewne ma jakiegoś zarządcę, administratora. Z nim trzeba rozmawiać co zostało zmienione zarówno po stronie dostawcy energii, jak i instalacji wspólnej.
Z tego, co się dowiedziałem, połączenie jest kryptograficznie weryfikowane, a więc nie da się po prostu wpiąć innego routera. Oczywiście, że się da :D Kontakt z operatorem i prośba o dane logowania do samej usługi. muszę jeszcze zakupić nowy router I tu kwestia istotna, owy router MUSI obsługiwać 802.1Q VLAN. Ale z racji że połączenie to PPPoE, zatem...
Dziękuję za odpowiedzi. Na chwilę obecną zwróciłem się do dostawcy hurtowego (PŚO), czy prace są powiązane z ich inwestycją. Jestem ciekawy, czy jako klient indywidualny dostanę od nich odpowiedź. Konsultanci u operatorów nie mają dostępu do danych nt. planowanych przyłączeń, więc nic nie wiedzą. Zakładając, że inwestycja będzie kontynuowana, jak będą...
W pierwszej kolejności kontakt z operatorem , kontakt telefoniczny lub mailowy ze swojej kartoteki na stronie operatora , po sprawdzeniu z doradcą i podpowiedziami podczas rozmowy podejmiecie dalszą decyzję odnośnie instalacji. Pamiętaj, że niezasadne wezwanie techników przy neo jest np. płatne.
(at)silentyt Trzeba wykupić stały adres IP - bez tego przy zmianie adresacji dynamicznej trzeba będzie zacząć zabawę od nowa, albo korzystać z serwerów pośredniczących: "Adres IP w firmie Multimedia jest przydzielany dynamicznie. Można jednak wykupić stały adres IP, co związane jest z miesięcznym abonamentem." "Abonent zainteresowany zamówieniem statycznego...
Co w takim razie moge zrobić? Kontakt z operatorem tylko?
Po okresie stabilizacji, jak będzie dalej problem - to zdecydowanie polecam szybki kontakt do operatora odnośnie sprawdzenia/ konfiguracji/ zmiany przebiegu/skrócenia łącza/wymiana modemu - w celu poprawienia świadczenia usługi - mailowo , kontakt znajdziecie na stronie operatora /kontakt/ Rzecznik Klientów/ profil- jak macie konto na Facebook/ przez...
twarku, jeżeli sprawdzenie linii/zgłoszenia na wymianę modemu - to zdecydowanie polecam szybki kontakt do operatora odnośnie sprawdzenia/ konfiguracji/ zmiany przebiegu/skrócenia łącza/wymiana modemu - w celu poprawienia świadczenia usługi - mailowo , kontakt znajdziesz na stronie operatora /kontakt/ Rzecznik Klientów/ profil- jak masz konto na Facebook/...
to szczerze mówiąc przychodzi mi do glowy jedynie kontakt z operatorem
On grid byłby najlepszy ale jak to zrobić żeby obejść te prognozowane naliczanie roczne Typowo składa się wniosek u operatora o rozliczenie wg zużycia. Ale, że u rożnych operatorów bywa różnie z formalnościami, pierwsze co robisz, to kontakt z operatorem i odpytujesz na okoliczność PV i przejścia na rozliczenie wg zużycia. kupiłem 15 paneli jinko 550wat...
Niestety żyjemy w kraju gdzie złodzieje maja pole do popisu. Mojej żonie operator tez nie potrafił pomoc. Dlatego tez jest sens pisania na tym forum. Poza tym kontakt z operatorem tez kosztuje.
Po przepięciu kabla z anteny na switchu internet wraca na pare minut i znowu się rozłącza. Kabel z anteny podepnij pod komputer, testuj - jak wszystko działa, to coś ze switchem, ale jeśli nadal problem, kontakt z operatorem.
a nie dostałeś informacji od operatora co należy zrobić aby się zalogować? Urządzenie dostałeś od operatora czy jest własne? Jakie to urządzenie? Bez bardziej szczegółowych informacji można tyko poradzić kontakt z operatorem :)
Tak jak napisałem: Ty nie - ale operator może. Pytanie, czy zechce (?) Więc kontakt z operatorem nieunikniony...
(at)momo666zjemcie Większość ofert ma w panelu klienta samodzielne blokowanie pewnych funkcji. Pytanie, co masz zapisane w umowie i czy czasem Sam wyraziłeś na to zgodę (nie czytając podpisywanego dokumentu dokładnie). Forum tu nie pomoże - kontakt i reklamacje do operatora, to jedyna droga.
Kontakt z BOK ( Biuro Obsługi Klienta ) operatora obsługującego Twój teren ( najbliższa placówka ZE ) lub infolinia Enea.
Na parterze też możesz zrezygnować z kontraktronów na oknach ,które nię będziesz pozostawiał otwarte Niech kolega autor nie rezygnuje z żadnego rozwiązania, które podnosi bezpieczeństwo i daje dodatkowe możliwości. Jeżeli już rezygnować, to tylko z pełną świadomością tego, z czego się rezygnuje. Integra128 lub 128WRL, co lepiej? Zbyt ogólne pytanie,...
JamalBG, zdecydowanie popieram marci4 odnośnie kontaktu do operatora, będziesz miał informacje z pierwszej ręki, podczas kontaktu proponuję wspomnieć jak konsultant nie podejmie tego tematu - sprawdzenie możliwości technicznych - skrócenia / modernizacji Twojego łącza. Kontakt polecam mailowo, kontakt znajdziesz na stronie operatora /kontakt/ Rzecznik...
Kontakt z operatorem sieci załatwił sprawę. Mogą konfigurować wszystko od siebie z biura :P
hicat, w pierwszym poscie, podał rozwiązanie - kontakt z operatorem chatu. Nie ma powodu, by rozważać inne sposoby obejścia czy złamania tej blokady.
Sterowniki do *starej* karty są zainstalowane? Jak ją podłączysz, zobacz czy w menadżerze urządzeń nie widać jakiegoś nierozpoznanego urządzenia.. Jeśli karta po prostu zupełnie padła, to raczej nie widać innej opcji niż kontakt z operatorem - możesz poprosić o przydzielenie Twojego starego adresu IP do nowego MAC karty. Jeśli to za dużo, to choć o...
kontakt z operatorem, lub przestawienie w telefonie ustawien zeby sie laczyl nie przez gprs tylko wap
podejrzewam, że kontakt z operatorem skończy się właśnie na kwestii nieznajomości nr klienta/umowy ZE Ci wszystko znajdzie :) o to się nie bój. Na forum nic tak na prawdę nie załatwisz, tak jak pisał kolega wyżej.
Możesz jeszcze zapytać Netię, czy na tej skrętce podłączą Ci DSL i za ile: https://www.netia.pl/pl/kontakt?id=zakup... Tu jest jeszcze strona z operatorami niezależnymi, informacje nie zawsze aktualne - mogli zmienić nazwę albo zakończyć działalność: https://www.operatorzy.net.pl/
Albo zmodyfikuje sieć i podłączę asusa do GPON i dopiero switch i resztę urządzeń. Dlatego sugerowałem kontakt z operatorem, przełączenie GPON w tryb pracy modem, a dopiero dalej publiczne IP.
(at)GoOx , prędkość synchronizacji ulega zmianie jeszcze zanim nowa umowa wejdzie w życie. Podczas pierwszych 10 dni, jest okresem stabilizacji, mogłeś zauważyć w tym czasie maksymalną prędkość synchronizacji. DLM, ma na celu dopasowanie prędkości do warunków technicznych, dlatego po okresie stabilizacji może okazać się, że Twoja usługa działać będzie...
(at)Anon67 Skoro nie działa dynamiczne DHCP, to zapewne port WAN należy ustawić manualnie wedle zaleceń operatora. Wszelkie dane winny być na umowie, a jak ich tam nie ma to kontakt z operatorem i on poda te dane.
p4trykx, jeżeli sprawdzenie linii - to zdecydowanie polecam szybki kontakt do operatora odnośnie sprawdzenia/ konfiguracji/ zmiany przebiegu/skrócenia łącza w celu poprawienia świadczenia usługi - mailowo , kontakt mailowy znajdziesz na stronie operatora lub, jak masz konto na Facebook/ przez formularz pomocy - otrzymasz szybką i techniczną odpowiedz...
Jesteś pewien, że twój ISP wprowadził Nke na 2,4GHz? Większość operatorów przechodzi na 5GHz. Możesz kupić np: NanoStation, ale zalecałbym kontakt z operatorem. On najlepiej powinien wiedzieć co bez problemów będzie współpracowało z jego nadajnikami
Jeżeli następuje utrata połączenia z CMTS na modemie (mrugające diody) pisanie na forum wydaje się być zbędne gdyż samodzielnie nic nie jesteś w stanie zrobić. Polecam kontakt z operatorem i zgłoszenie awarii.
Może warto poszukać w ustawieniach urządzeń, czyli np ustawione blokowanie numeru. Oczywiście także warto pytać operatora sieci. Ponieważ miewałem rzadko takie przypadki jest to wynik prac operatora i może pomóc reset urządzeń. A ponadto status emeryt chyba umożliwia kontakt z żoną bezpośrednio (joke).
(at) jedrus55, jeżeli sprawdzenie linii - to zdecydowanie polecam szybki kontakt do operatora odnośnie sprawdzenia/ konfiguracji/ zmiany przebiegu/skrócenia łącza w celu poprawienia świadczenia usługi - mailowo , kontakt mailowy znajdziesz na stronie operatora lub, jak masz konto na Facebook/ przez formularz pomocy - otrzymasz szybką i techniczną odpowiedz...
(at)Janusz3000, tak jak wspomina terrade, polecam również kontakt do operatora w celu sprawdzenia/zmiany przebiegu Twojego łącza/jak będzie taka potrzeba wznowienie procesu stabilizacji.
Nie zgadzam się ze stwierdzeniem" skutecznie wybłagać technika.....itd " zdecydowanie polecam szybki kontakt do operatora odnośnie sprawdzenia/ konfiguracji/ zmiany przebiegu/skrócenia łącza w celu poprawienia świadczenia usługi - mailowo , kontakt mailowy na stronie operatora lub przez konto na Facebook/ przez formularz pomocy - szybka i merytoryczna...
Moze cos wiecej o tyj gdanskiej stacji ? amatorska ? profi ? sprzet ? soft ? kontakt z operatorem/włascicielem stacji ? Pozd. Tomek
Witam Ostatnio miałem kontakt z panelem Siemens'a TP170B (dotykowy, kolor). Komunikowalem sie z nim bez problemow. Niezbedne są: ProTool oraz przewód połączeniowy - tzw. Null-Modem (szeregówka z przeplotem). Należy podłączyć się do portu 2 (nie pamiętam dokładnie oznaczenia - Printer, Download, czy coś w tym stylu). Jeszcze jedna czynność to konfiguracja...
Dzięki nie zauważyłem, że złą maskę podsieci wpisałem. To ip które tam jest zamazane jest ip publicznym, wyskakuje po wpisaniu w google "my ip address". A Więc w tej sytuacji wystarczy kontakt z operatorem, aby odblokować te porty?
(at)Kacper.N Nic nie zrobisz, nie masz połączenia internetu z Multimedii Dokładnie tak - modem nie może zalogować się do sieci DOCSIS, sam nic z tym nie zrobisz. Obowiązkowy kontakt z operatorem.
Nie wiem nad czym się rozwodzicie, bo autor wprost zakomunikował, że zamierza zbudować to do złamania prawa. Samoloty RC podlegają przepisom BSP, i jeśli kolega nie zamierza montować na nim kamery (powodzenia w takim razie z kontrolą 100km lotu bez wlecenia w ptactwo, drzewa, wieże, cokolwiek) to do legalnego latania bez uprawnień, musi mieć mniej niż...
Nie ma zadnych domowych metod. Pozostaje jedynie skorzystane z uslug kogos kto ma dostep do serwerow Apple'a i mozliwosci zmian przypisania do operatora. Ceny rozne w zaleznosci od sieci, srednio od ~50zl mocno w gore, kilka firm ktore takie uslugi swiadcza jest. Alternatywnie, kontakt z operatorem jesli urzadzenia sa splacone.
Operator daje to co chce, tak samo udostępnia w tunerze dostęp jak i edycję do tego co chce. To użytkownik ma się dostosować do oferty a nie narzekać że czegoś mu brak albo nie może zrobić jak chce. Od większych możliwości i dostępności są odpowiednie tunery np. na Enigma2 z wolnego rynku. Dlatego nie korzystam z urządzeń operatora bo mają ograniczone...
Czy jest jakikolwiek możliwy bezpłatny kontakt z orange? Jest. Numery telefonów w zakładce "kontakt" zaczynające się na: - 501: są płatne wg. taryfy operatora, czyli bezpłatne w abonamencie ;) - 510: jak wyżej - 800: są bezpłatne - 801: tzw. split charge, czyli część opłaty za połączenia wnosisz ty (od czwartej cyfry zależy, jaka część opłaty) - 804:...
Czytałem żeby dać wyłącznik nadmiarowy selektywny zwłoczny. Jako przedlicznikowy jak najbardziej. Wejdź w kontakt z operatorem sieci do której jesteś podłączony i dowiedz się czy możesz taki zastosować. No i zaakceptuj cenę takiego wyłącznika. Myślę że lepiej będzie jak dostosujesz się do porady z poprzedniego postu.
(at)kuba208522 Od kogo ten internet? Skoro jest dynamiczne IP, odłącz router Netisa i podłącz się do przewodu z internetem bezpośrednio komputerem. Jeśli internet będzie, to coś z Netisem. A jeśli i na komputerze netu nie będzie, to kontakt z operatorem.
Tylko dwie opcje mogą doprowadzać do takich problemów. Brak danych pakietowych i zła konfiguracja telefonu. Sprawdź ustawienia WAP i usuń wszystkie, których nie potrzebujesz. Zostaw tylko odpowiednie dla twojej sieci. Jak nie pomoże... kontakt z operatorem. W UK jeszcze dochodzi trzecia opcja "spending cap" nie wiem czy macie to u was, ale warto zapytać...
Niestety, ani wizyta w Enea ani kontakt z Enea operator nie dała mi odpowiedzi na to pytanie, operator stwierdził że jedyną informację jaką ma na temat sieci to jakie zabezpieczenie przed licznikowe się u mnie znajduje. Na ten moment nie wiem co dalej zrobić, bez tej informacji nie dobiorę urządzenia Dodano po 44 tak jak już pisałem w poście brak jest...
Istnieje możliwość że jest publiczne IP ale na CPE abonenta a nie jest routerze w domu w takim wypadku i tak zostaje kontakt z operatorem. Potwierdzam, jesteś za co najmniej jednym routerem (NAT-em) u operatora.
Zapewne występuje tu "parowanie" karty i dekodera, ewentualnie modułu. Czy tak jest? To wyjaśni kontakt z operatorem, ewentualnie jakieś lokalne forum... Co do obrazu z dekodera: co z nim nie tak?
Jak się okazało, radio wymaga "zewnętrznego IP" - kontakt z działem technicznym operatora i zamówienie takiej usługi rozwiązuje problem. Radio działa prawidłowo.
Tak jak proponowali przedmówcy, kontakt z operatorem z prośbą o sprawdzenie warunków technicznych przełączenia z radia na kabel z możliwością uruchomienia usługi do 80 Mb , Jest możliwość wysłania zapytania ze strony operatora lub np z facebook.
Proponuję kontakt z operatorem gsm w celu ustalenie naj jakiej zasadzie numery operatora umiejscawiaja się na pierwszych pozycjach.Niestety nie znam tej sieci dlatego trudno mi coś więcej powiedzieć na ten temat
Przestaw bravie na format 4:3 a następnie sprawdź jak wygądają ustawienia w setupie dekodera. Jeżeli nie dojdziesz z tym do ładu to kontakt z operatorem kablówki będzie konieczny.
Jestem w stanie pomóc skonfigurować poprawnie VOIP na tym urządzeniu pod Netię, a zapewne i pod innych operatorów. Kontakt gg:993991
Jak ktoś zrezygnuje z telefonu to na linii telefonicznej jest w dalszym ciągu napięcie bez sygnału? Pytam się bo słyszałem ,że podobno jest napięcie ale brak sygnału. Faktyczne, obecnie po rozwiązaniu umowy linia nadal jest pod napięciem. Jeżeli podniesiesz słuchawkę to po chwili otrzymasz taki komunikat: ,, Linia jest przystosowana do świadczenia...
Zmiana sygnału na cyfrowy to podstawa. Aczkolwiek widziałem jak EX650 odbiera na sygnale analogowym i było dobrze. Tylko tutaj są trzy możliwości - wzmocnienie sygnału (norma, powinien wystarczyć kontakt do operatora), poprawienie instalacji, oraz odpowiednie ustawienie parametrów obrazu.
kontakt służbowy kontakt hasło operator operator maszyny
region blokada ademco express iphone blokada ekran
Harczenie głośników z kartą Sweex SC016 - przyczyny i rozwiązania Łucznik 86 - Klasyczna maszyna do szycia z lat 50.