Do czyszczenia styków.
Potencjometry - Kontakt PR 60ml Spray Styki - Kontakt S 60ml Spray + ew. Kontakt U 60ml Spray
Co teraz? Trzeba porządnie wyczyścić z rozpuszczonej wiekowej mazi. Przed konserwacją wszystko w porządku 100%. "Ruszanie" czegoś "wiekowego" jak działa, to jest ryzyko.
Sproboj moze popsikac tam kontakt sprayem moze co da u mnie raz zadzialalo na podobny problem : usuniecie kuzy + contact spray
Witam. Problem z "trzeszczacym" potencjometrem to nie problem. Uzyj sprayu "kontakt" i po klopocie. Osobiscie do takich potencjometrow uzywam kontakt sprayu "Philips"' polecam i zycze powodzenia.
które by wymieniły bądź naprawiły ten potencjometr? Na początek wymyć ten potencjometr jakimś ,,Kontakt sprayem", psikając w szczeliny wyprowadzeń i energicznie nim obracając. Potem się zobaczy.
Kontakt spray i papierek zrobi robotę, o ile od iskrzenia i temperatury blaszka nie wtopiła się do środka i będzie słabo dociskała. Druga sprawa j.w. korozja, która może być w jakiś sposób kontrolowana regularnie sprayem. Ale takie gniazda kosztują dosłownie grosze, nawet jeszcze kilka mam i osobiście bym w takim przypadku wymienił.
Nie wiem czy nie lepszym rozwiązaniem będzie zastosować w tym przypadku Kontakt Spray - Dodano po 1 Samo czyszczenie polega na popsikaniu tym specyfikiem który przesłałeś w linku. Możesz nawet po zaaplikowaniu specyfiku kilka razy przekręcić enkoderem żeby "przetrzeć" miejsca styku wewnątrz enkodera.
Najpierw go wyczyść kontakt sprayem, później jak to nic nie da to: albo polutuj na stałe, albo go wylutuj i rozbierz, napraw co zepsute i wlutuj. Ewentualnie kup nowy, bo myślę że nie będziesz miał z tym większych problemów, wystarczy ze zajrzysz na strony sklepów elektronicznych, lub wrzucisz tu zdjęcia tego przełącznika. Dodano po 1 A jak wyczyścić...
Właśnie to czym poruszasz, termostat, woda z rozszraniania dostała się do wnętrza i zakorodowało coś, zapaprało się. zawsze możesz wyłaczyć z gniazda, dostać sie pod obudowe tego pokrętła, wysuszyc wyczyścić i psiknąć jakimś kontakt sprayem. Inaczej wymiana termostatu.
Polecam : kontakt spray http://www.elektrogielda.sklep.pl/sklep/... link ma charakter czysto informacyjny.
Jeżeli jesienią było OK, to sprawdź wszystkie połączenia elektryczne. Wypięcie kostek + kontakt spray. Odkręcenie połączeń masy. Oczyszczenie i montaż. Czy na luzie wkręca się dobrze?
Czyścić możesz Kontakt sprayem, możesz też podgiąć blaszki by się mocniej stykały. Octavia 2 ma przewody w podłodze, Octavia jeden ma pod siedziskiem. Od strony progu pod fotelem jest taka przykrywka a pod nią złącza od fotela, tam znajdziesz żółtą 3 pinową wtyczkę. Trzeba odkręcić śruby z tyłu fotela w prowadnicach które robią za ograniczniki, dajesz...
Człowieku, pierwsza rzecz to kąpiel w wanience ultradźwiękowej a jak nie masz znajomego elektronika to kup płyn np. IPA - izopropanol albo chociaż Kontakt Spray. Dokładnie umyj - potem wkładaj baterię (Nową - stara won). Daj znać jak wypucujesz słuchawę. Pozdr
Ja kiedyś używałem przy tych sprzętach kontakt spray Philip'sa w takich biało-czerwonych puszkach , był rewelacyjny , nie wiem czy teraz jest dostępny , może być od biedy czysty spirytus ( tylko nie denaturat - zostawia osad) broń boże żadne WD 40 czy jakieś tego typu specyfiki .
A kostka ile ma przewodów ? Weź kup jakiś "kontakt spray" do elektryki, i popsikaj w kostkę. Obejrzyj styki, może śniedzieją. Przewody, czy wypinając wtyczkę, nie ruszasz też przewodami, które przypadkiem są w ruszanym miejscu uszkodzone i zwierają. Czasem naprawa polega na wyjęciu i włożeniu wtyczki, bo jej styki nie kontaktują. Ruszysz, i znowu działa...
Tape B- Rec Rec służy do nagrywania, wzmacniacz można wykluczyć. Tuner też wydaje się sprawny jeśli piszesz, że signal display reaguje a tym bardziej zapala się kontrolka stereo. Problem jest z przekazaniem sygnału audio tunera do wzmacniacza, za to odpowiadają między innymi przełączniki. Zastosuj jakiś "kontakt spray" preferowany do tego typu zadań.
Albo denaturat albo spirytus. Tylko nie wypij.:D
Jeśli masz olej wazelinowy, albo kontakt-spray, to można posmarować styki baterii. No i dogiąć, jeśli słabo (luźno) trzymają.
Witam myślę że ten spray pomoże,u mnie pomógł https://botland.com.pl/smary-i-oczyszcza... A to do konserwacji potencjometrów https://sklep.avt.pl/kontakt-pr-60ml.htm...
Najważniejsze to nie odłączaj wtyczki na załączonym zapłonie ! A najlepiej to odłącz akumulator (wyłącz wcześniej auto oczywiście) poczekaj kilka minut , odłącz wtyczkę od ABS obejrzyj dokładnie gniazdo jak i wtyczkę, możesz lekko prysnąć jakimś "kontakt-spray", podłącz wtyczkę , akumulator i zobacz efekty. Możliwe, ze przy odłączeniu akumulatora wyskoczą...
Normalnie psikasz na wlutowanym potencjometrze w otworki obudowy , aż się przeleje , równocześnie obracając nim kilka razy. Na jakiś czas pomoże. Musisz tylko dobrze później wytrzeć płytkę ze środka do czyszczenia.
Co do potencjometrów, to proponuję spróbować przesmarować Kontakt Spray-em do potencjometrów . Może pomóc, a tym tanim sposobem uruchomiłem nie jeden potencjometr (choć trafiały się i takie, które były tylko do wymiany).
Błąd 0101 to błąd komunikacji pomiędzy sterownikami. Zobacz w jakim stanie są styki we wtyczkach ewentualnie oczyść i użyj kontakt sprayu.
NGK NTK podpowiada żeby sprawdzić szczelność zaworu EGR. Nieszczelność -> zwiększenie poziomu tlenu w wydechu -> wzbogacenie mieszanki przez ECU. Myślę że przepływomierz powinien wykryć zwiększony przepływ powietrza przez silnik. Sondę należałoby wykręcić i obejrzeć czy nie została zatruta osadami z paliwa/oleju/dodatków uszlachetniających. Jeżeli sonda...
W mojej też przestał działać przycisk, popsikałem kontakt-sprayem i znów jest ok, ale pewnie w końcu trzeba go będzie wymienić.
Napsikaj spray KONTAKT do potecjometrów , może pomoże WD-40
Kostka pod fotelem kierowcy, psiknąć kontakt sprayem, parę razy spiąć i rozpiąć i powinno być ok. Oczywiście skasować błędy po operacji
Lepiej kup za parę złotych jakiegoś Kontakt spraya.
Po przekręceniu stacyjki, lampka poduszki powinna się zapalić na 4 sek i zgasnąć. Jeżeli lampka miga cały czas to prawdopodobnie należy wymienić sterownik poduszek powietrznych. Ale przedtem należałoby skontrolować pamięć błędów układu. michał doradzasz to doradzaj dobrze 1. escort'96 nie ma diagnostyki poduszek więc nie skontrolujesz żadnej pamięci...
czym najlepiej ja popsikac żeby zaczęła działać ? Kontakt spray do styków.
czesto sladow korozji nie widac a miesci sie ona pod scalakami ale tak jak post wyzej zacznij od gruntownego czyszczenia spiryt "pitny" moze byc ale ja polecam isopropanol wolniej paruje mozna dokladniej czyscic i zostawia mniej osadu,a czesc zasilajace mozna jeszcze dodatkowo potraktowac jakims delikatnym kontakt sprayem ,a jeszcze jedno a sprawdzales...
Czy trop jest dobry Zmierz omomierzem. Są różne psikacze typu "kontakt spray" do styków, często alkohol izopropylowy pomaga. Zakładając że problem jest z brudem na stykach, a nie jakiś inny.
Dziękuję za pomoc, problemem okazało się być gniazdo, które nie przewodziło. Poczyściłem styki, dałem kontakt spray i podgiąłem blaszki, żeby bezpiecznik się mocniej trzymał, bo jak go dotykałem, to lampa gasła. Sam bezpiecznik od początku przewodził prawidłowo, co mnie zmyliło.
Witam Typowa usterka starszych leciwych samochodów.Przyczyną lekkiego świecenia się kontrolki łądowania podczas obciążenia instalacji najczęściej jest zła masa /duży opór / na przewodach ,lub uszkodzona dioda wzbudzenia na alternatorze lub starte szczotki .Należy srawdzić napięcie łądowania bez obciążenia powinno być około 14,3V oraz podczas obciążenia...
Przy regulacji obrotów nawet nie załączał się silnik - po potraktowaniu potencjometru kontakt sprayem momentami łapie i daje różne obroty silnika - dlatego wydaje mi się że wina leży po stronie potencjometru. Dzięki za odpowiedź. W tej sytuacji wykonaj to co koledzy zaproponowali: 1. Pod spodem też brak oznaczeń? 2. Wylutuj i zmierz omomierzem wartość...
A jak na początek psikne tam jakimś "kontakt sprayem" do styków to nie zaszkodzę? Tylko właśnie dobrze by było do tego zdjąć samo pokrętło i właśnie nie wiem czy w tym modelu jest ono na jakimś tylko bolcu i czy zejdzie z niego ...
He he, przed chwilą w swoim walczyłem z tym samym :D Wskakuj pod autko, na wysokości fotela kierowcy jest kostka łącząca tylne czujniki z resztą instalacji, tam szukaj, sprawdź przejście do kostek czujników, w ostateczności możesz wyciąć kostkę i lutować na "sztywno". W kostce sterownika, rozpruj izolacje i znajdziesz 4 pary biało czarnych przewodów,...
Przełącznik przesmaruj sprayem Kontakt 61 bez rozbierania przełacznika wtryskując w przełącznik poprzez szczeliny nie żałując sprayu.U mnie to zadziałało.
Popryskałem kontakt sprayem, ale rozumiem, że sprawdzić od złączki do lutu?
Za takie problemy odpowiada moduł gem. W internecie są instrukcje jak go choć wstępnie naprawić. Kontakt spray i wszystkie wtyczki zalać.
Spray Kontakt PR ~10zł , jak jest tylko brudny slizgacz itp. to obejdzie sie bez wymiany, tylko dobrze trzeba psiknac. (jak strzela/harczy podczas regulacji to masz 90% szans) w innym wypadku szkoda kasy na spray.
Sprawdź wspomaganie czy działa, jeżeli nie to tam szukaj przyczyny(może wtyczka się wysunęła) I skoro to jest 2003 rok to wtyczka na grodzi za ABS -em do wyczyszczenia kontakt sprayem.
Witam Tak , to będzie to samo, treba je rozebrac i przeczyscic np sprayem Kontakt do potencjometrów. Jak nie chcesz się w to bawic, to poprostu kup nowy. To bardzo typowa usterka w potencjometrach Jog tego typu. Pozdrawiam
Właśnie zauważyłem, że na zdjęciu jest "nie występuje" dla pierwszego błędu, nie spojrzałem, czy wszystkie kody tak miały. Natomiast dziś nie było żadnego kodu błędu. Rozebrałem przepustnicę i pełno oleju w elektronice. Przepłukałem kontakt sprayem elektronikę i zębatki (silnik przepustnicy). Skoro się tam dostał, to i tak będę musiał ją wymienić lub...
Kontakt spray do ręki, może styki są gdzieś nadpalone.
Również mam francuską wersję WS 432 i nie jest to potencjometr TELPOD. Jest po prostu 2x50kΩ i nie ma napisanej żadnej firmy i tym sie sugerowałem Jest tam od nowości i tylko raz był konserwowany sprayem KONTAKT PR i działa prawidłowo.
Potraktowałbym wtyczki w liczniku sprayem typu Kontakt. Być może z czasem styk jest słaby.
Działa. Wyjąłem go na noc całą płytkę spsiukałem kontakt spray pokręciłem potencjometrami i tak dwa razy i szczoteczką wyszorowałem jeszcze płytkę. Teraz nie wiem czy to jest 30% ale na lustrze już brak pary bo się sam załącza w odpowiednim momencie przy kąpieli.
Jako że propozycje rozwiązania problemu były wokół tego przycisku, zakupiłem drugi i po prostu przylutowałem w miejsce starego. Mikrofala działa jak nowa. :) Przy okazji dodam, że jeśli ktoś ma problem z pokrętłem do ustawiania czasu (losowo ustawia czas), to wystarczy co jakiś czas przeczyścić kontakt sprayem potencjometru przy gałce.
Warto wszystkie połączenia potraktować kontakt-sprayem.
jakie to auto bo nic o tym nie napisałeś? Piny w gnieździe spryskaj jakimś kontakt sprayem i małym śrubokrętem (np zegarmistrzowskim) jak masz tam mało miejsca delikatnie je "oskrob" z tej śniedzi.
Witam, napiszę dla tych, którzy będą przeszukiwać elektrodę w poszukiwaniu odpowiedzi na trapiące ich problemy. Wstępnie wygląda na to, że problem rozwiązany, wystarczyło przelecieć wtyczki kontakt sprayem, tą od EGR oraz dwie wtyczki od przepustnicy, gdzie jedna była nawet zanieczyszczona olejem i brudem. Pomogło, błąd zgasł, auto pali bez problemu.
Stosuję go obecnie do odtłuszczenia elementów mechanicznych do tego się w miarę nadaje Czyli zgodnie z opisem, bo do tego właśnie ten środek ma służyć: https://termopasty.pl/produkty/kontakt-u... Do usuwania tlenków jest Kontakt-S: https://termopasty.pl/produkty/kontakt-s...
A czym konkretnie popsikałeś? . Oxen kontakt spray
Te białe kropki to po prostu znaczniki które sie przesuwają kręcąc zębatką wskazując położenie nastawienia. Obraz łapie ale nie potrafie nastroić na tyle żeby można było oglądać. Magnetowid nie ma z tyłu żadnej regulacji, chyba że z pilota? Muszę jeszcze sprawdzić na innym bądź wyciągnąć pegasusa. Czy coś jeszcze może być winne? Wszystkie styki przeczyściłem...
problem rozwiązany przez poprawę styku na wtyczce przy klapce (demontaż i kontakt-spray)
Można ewentualnie spróbować go jeszcze przeczyścić - widać, że jego wyprowadzenia mają brzydki nalot. Spray Kontakt do elektroniki, ewentualnie spirytus czy sprężone powietrze - jeżeli są otwory w obudowie, przepłukać. Jeżeli nie - możesz spróbować odgiąć blaszki i rozebrać enkoder. Dużo nie stracisz, bo jak czyszczenie nic nie da, to i tak trzeba będzie...
Kup dobry kontakt spray np z Wurtha spryskaj wtyczki i gniazdo, zapnij wypnij kilka razy. Znajdź miejsce gdzie dostaje się woda. W razie czego wtyczki można wymienić, gorzej z modułami, bo to wyższe koszty. Jakie jest teraz ładowanie na śrubie alternatora, a jakie na akumulatorze.
Sprawdź masy ale gdzie to już nikt nie napisze. Potem wyciąg wtyczki i popsikaj kontakt sprayem .Tak chcecie diagnozować? Problem jest z linią co zasila te elementy. A przyczyna to zgnite sterowanie między ECM a BSM a sam przekaźnik w BSM. I nie ma to znaczenia że podmieniane BSM .
Tak ,dziś rozebrałem, wyczyściłem izopropanolem, później kontakt spray. Widać porysowane ścieżki wewnątrz.
W przypadku tych błędów, przyczyn może być kilka. Przeważnie padają potencjometry osi X lub Y w joysticku (wytarta ścieżka rezystancyjna lub jej korozja), usterka raczej nienaprawialna, należy wymienić cały joystick, kontakt spray tu wiele nie pomoże. Przyczyną może być też zużycie czujnika pochyłu masztu, jak również uszkodzenie na przewodach sterowniczych...
Witam! Kolego.., względnie ciekawie tam sobie wymyślasz z tymi uziomami do kaloryfera, itd. - ale: zapomniałeś (a może po prostu nie wiedziałeś), iż wejście PHONO posiada większą czułość w stosunku do pozostałych gniazd/wejść. Gniazda PHONO w lepszych wzmacniaczach, zwykle są dostosowane do gramofonowych przetworników dynamicznych, z których uzyskuje...
Kup sobie Kontakt spray, wyjmij wtyczkę i wyczyść wszystkie przewody, gniazda oraz piny, bo zaraz może okazać się, że przestanie działać Ci centralny albo szyby elektryczne. Najlepiej zastosuj ten zabieg we wszystkich drzwiach. A sprawdzałeś czy dalej w tej osłonie gumowej przewody nie są przełamane lub popękane?
Popryskałem kontakt sprayem wtyki ECU, wpiąłem i wypiąłem wtyczkę pedału przyspieszenia, kontakt spray dodatkowo. Czasem jeszcze błąd występował, definitywnie pomogło ''poruszenie'' wtyczek pod skrzynką bezpieczników pod maską (aby dostać się do wtyczek należy wypiąć przekaźniki i bezpieczniki).
gniazdo trochę wypalone popryskalem kontakt sprayem ale dalej to samo jakies rady?
OK kupiłem nowy spray Kontakt PR. Temat zamykam.
Dwa tygodnie temu wymienilem analog lewy z alps'a ale cos nie jest tak rewelacyjny jakosciowo jak oryginalne analogi montowane w nowych padach. Byc moze trzeba go rozruszac. Wymienilem tez mikrostyk odpowiedzialny za LB na padzie a zostawilem stary od przycisku RB. Teraz mam porownanie nowy mikrostyk do starego. Nowy wystarczy ze wcisne delikatnie i...
zatachałem telewizor pod drugą antenę i mux2 działa siła 100 i jakość 95 więc pięknie, szkoda tylko że druga antena nie radzi sobie z mux8 ale 100 razy bardziej zależy mi na mux2. Tak że sam widzisz , już masz odpowiedź.Czy obie anteny sa takie same? Być może że ta druga nie zbiera mux 8 w polaryzacji pionowej.Jak wstawisz fotki to bedzie wiadomo.Zmień...
Dzieje się tak tylko na zimnym czy stale? Jeśli stale podmieniłbym krokowy jeśli jest lub potencjometr ale najpierw spsikaj jego wtyczke kontakt sprayem i zobacz czy jest lepiej. Czy widziałeś kiedykolwiek "krokowy" w silniku 1.5 dCi ? Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie...
Do sprawdzenia jeszcze połączenia elektryczne - rozpiecie wtyczek spradzenie stanu pinów i potraktowanie ich Kontakt Spray. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Kolumny pracowały w zestawie A jak i B, to nie tego przyczyna. Kolego Yansi, czy jeżeli je wyczyszcze i potraktuje kontakt sprayem to problem na chwilę zniknie? Chciałbym je wykluczyć i ewentualnie wtedy wymienić. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
Dzięki Georgesgr, wszysto już jest OK ,kontakt spray w złącze przekażnika i dzała .Pozdrowionka a brzydkim serwisom mówimy NIE
Witam trochę za daleko mam , napisz dokładnie objawy to spróbuje pomóc na odległość jeśli namieszał ktoś kolejność faz to i tak jest tylko sześć możliwości kombinacji do sprawdzenia, a na problem z potencjometrami to jakiś kontakt spray pomoże przynajmniej doraźnie pozdrawiam
Tego typu stacyjki (angielskie i amerykańskie) i przełączniki cierpią na dwa przypadłości: 1. Zanieczyszczenie styków spowodowane pracą w zakurzonym środowisku. Jeżeli stacyjka posiada otwór w obudowie, to można psiknąć do środka preparat typu kontakt spray i ew. środka smarującego. 2. Brak połączenia na nitach, pomiędzy nitem a blaszką. Najczęściej...
Sprawdziłbym także filtr powietrza. Psiknij wszystkie połączenia kontakt sprayem do elektryki
No i przed złożeniem popsikać WD40 Zrobie mały offtopic tutaj bo nie moge już takich bredni czytac. WD40 to można sobie ew popsikać zardzewiałą nakrętke a i to nie bardzo bo są lepsze preparaty. Do styków elektrycznych są preparaty np. Kontakt S albo spray wypierający wilgoć i inne tego typu.
A wtyczki i kable sprawdziłeś? Wtyczka wygląda dobrze, stosowałem kontakt spray. Kabli nie sprawdzałem, nie bardzo wiem w którym miejscu jest początek przewodu żeby sprawdzić przejście lub oporność.
Otrzymałem link z którego "ściągłem " instrukcje po francusku gdzie znalazłem schemat elektryczny i hydrauliczny. Przy użyciu wspomnianego schematu i filmiku z YT na którym pokazano jak rozebrać expres na czynniki pierwsze zlokalizowałem mikrostyk którym załącza się expres. Po wszczyknięciu kontakt sprayu usterka ustąpiła i exspres wlącza i wyłacza...
Jest jeszcze Berner kontakt spray
Dzięki za sugestię, posprawdzam wszystko i dam znać czy pomogło. Mam jeszcze plan, żeby dostać się do wszystkich kostek w instalacji w komorze silnika, posprawdzać czy nie ma coś przerdzewiałego i potraktować wszystko kontakt sprayem... I jeszcze pytanie z innej beczki. Czy jest możliwość, żeby zdefiniować kiedy skrzynia ma zmieniać biegi na wyższe?...
Wyciągałem wszystkie wtyczki,sprawdzałem gniazda i wtyczki popryskałem kontakt sprayem, po kolejnym uruchomieniu auta dmuchawa znowu przestała działac...
Trzeba sprawdzić przełączniki na płycie głównej radia. Ewentualnie "przelać kontakt-sprayem", sprawdzić czy nie ma zimnych lutów. Pozdrawiam.
Witam. Użyj preparatu Kontakt S lub podobnego. http://www.centrumelektroniki.pl/Spray_k... Pozdrawiam, MrMajst3r.
Ostatecznie postanowiłem rozebrać wszystkie widoczne od góry kostki przy silniku. Nie dopatrzyłem się w żadnej żadnych problemów, jednak każdą z nich wymyłem kontakt sprayem, po wyschnięciu złożyłem wszystko, problem od tamtej pory nie powrócił.
Rozebrałem przycisk, przeczyscilem styki + kontakt spray i działa jak fabryka dała
Stan połączeń sprawdzony poczyszczone końcówki i potraktowane kontakt sprayem i nic się nie zmieniło
Wg twojego opisu winnym za taki stan rzeczy jest potencjometr siły głosu. Należałoby poprzez szczelinę w nim delikatnie psiknąć sprayem Kontakt 60, pokręcić kilka razy od lewej do prawej strony (przy wyłączonym wzmacniaczu). Jeśli brak dostępu poprzez szczelinki to pozostaje delikatne jego rozebranie i oczyszczenie ścieżki oporowej oraz samego ślizgacza....
A spróbuj sprayem Kontakt do styków elektrycznych wyczyścić obie wtyczki od ECU.
Tak. Nie pryskałem kontakt sprayem, ale nie widziałem nic niepokojącego, wody oczywiście też. Czytałem post kogoś, kto miał podobny problem - tam rozwiązaniem było uszkodzone ecu, ale tam sypał błędami - u mnie nie ma błędów. Jak odkręciłem nakrętkę od wtrysku, żeby odpowietrzyć to zachowywał się tak jak powinien - w ogóle nie odpalał i wyrzuciła błąd...
Czyli wina leży po stronie przycisku ? Czy moze to też zależeć od wykonania przewodu, ew. mikrofonu ? Przejrzałem mikser dokładnie, jest to wina przycisku, jest jakiś preparat na "przesmarowanie" tego przycisku ? Nie chciałbym od razu go wymieniać. Spray kontakt. Może być nawet kontakt PR do potencjometrów. Na jakiś czas pomoże, koszt niewielki.
Firma Kontakt chemie robi silikon spray , ma wysokie napięcie przebicia i czasami pomaga Tutaj można poczytać więcej http://elektronika.led.com.pl/product_in... Pozdrawiam
Czy ma ktoś może manual jsk zdjąć poduszkę z kierownicą . Postaram się dostać do przełącznika zespolonego może coś zasniedzialo. Czy kontakt spray do elektryki to dobry pomysł i spray do osuszania elektryki ?
Pyzaczek wyczyść te przełączniki za pomocą jakiegoś kontakt sprayu, najlepszy w twoim przypadku to byłby kontakt spray "tuner600",ale jak go nie masz to możesz zastosować "kontaktspray 60" albo coś podobnego. Najlepiej wtryskiwać spray i jednocześnie wciskać klawisze i to 10..20 razy każdy klawisz, a po tej procedurze 24godziny odczekać. No i oczywiście...
Prawdopodobnie sam czujnik jakości powietrza będzie robił zwarcie od niego również był błąd( po potraktowaniu go kontakt sprayem - błąd dało się skasować); sprawdzę jutro na odpiętym.
Witam (Audi A4 B6 2001) (Zwykłe xenony, nie bi) Mam problem z xenonami, w sumie jednym. Mianowicie: Po odpaleniu samochodu wszystko jest w jak najlepszym porządku, ale po kilku minutach lewy xenon zaczyna mrugać, dzieje się tak kilka razy, po czym jest okej, ale kilka minut później całkowicie gaśnie, na komputerze pojawia się kontrolka od niesprawnego...
kierunki już nie działają albo robią co chcą-włączę lewy to mruga prawy albo nie działają. Nie przychodzi mi do głowy żadny logiczny powód takiego stanu rzeczy. Jak to naprawić? Na sam początek wszystkie masy w lampach do sprawdzenia, oraz wszystkie wtyczki do sprawdzenia i oczyszczenia. Piny/bolce męskie we wtyczkach, można delikatnie papierem ściernym...
Gaz ma na pokladzie?Umyj benzyna gumki na listwie zaplonowej wysusz i wypsikaj je jakims kontakt sprayem.
Potencjometry, zimne luty przyczyn może być sporo. Zacząłbym od użycia preparatu typu kontakt spray do potencjometrów.
Witam Wszystkich mam takie pytanie oczyściłem sobie takie blaszki https://obrazki.elektroda.pl/8983219700_... chciałem je zabezpieczyć czymś dodam zdjęcie to przykładowe z neta.Mam kontakt spray ale on chyba nie zabezpieczy dobrze jeśli dostanie się mała ilość wody po myjni tam? chodziło mi o coś takiego jak lakier do paznokci gdzie...
spray kontakt kontakt spray styki stosować kontakt spray
amazon assistant ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora uzwojenie robocze
aleksander zawada aleksander zawada
ACEMAGIC S1 – oprogramowanie do wyświetlacza LCD, S1 Control Program, sterowanie LED, Linux Nissan Murano 2006 automat – rozrusznik kręci, silnik nie odpala rano