Największy sterownik w skrzynce bezpieczników, przy błotniku. To, że świecą, to jeszcze nie wszystko.Sprawdź żarówki pozycyjnych: z przodu MUSZĄ mieć 4W, z tyłu 10W. Tablicę rejestracyjną sprawdzałeś? Czasami przełamują się kable przy zawiasie klapy.
grzeje i tez się może zapalić żarówka od kierunkowskazu , świateł nic ci nie zapali. Schowaj w dziurkowane plastikowe pudełko ładnie ustawioną aby nie dotykała ścianek za boczek tapicerki i finito. Pudełka kupisz w sklepach elektronicznych.Temat sprawdzony. Grzebanie w sterownikach może skończyć się niepotrzebnymi kosztami.
Ostatnio zakładałem w B6, plus po zapłonie + opóźnienie 10 sekund (bo to diesel), potem wraz z załączeniem postojowych wyłączanie dziennych za pomocą przekaźnika, który ma pobór około 20mA, który jest niewykrywalny przez moduł przepalonych żarówek ze względu na zbyt niski pobór prądu. Wszędzie daję bezpieczniki.
Szukajcie tam skąd idzie zasilanie tych ledów, chyba ten pojazd ma kontrolę żarówek, i tu bym się skupił.
Wszystko o kontroli żarówek. Wzorując się na tym układzie znajdzie Kolega rozwiązanie swojego problemu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... W moim samochodzie ten system kontroli żarówek i bezpieczników działa bezproblemowo już sporo lat.
Z modułu SAM pozycja na prawą stronę wychodzi na każdą żarówkę osobnym kablem. Przecież w tym aucie jest system kontroli żarówek. Poza tym zależy, czy w aucie jest pojedynczy SAM, czy jest rozdzielony na SAM kabiny i SAM ramy. Wtedy tylna pozycja idzie z SAMu ramy.
I będą pulsowały, winny tu jest moduł kontroli żarówek.
A skąd pomysł, że w tym aucie body komputer ma funkcję kontroli żarówek? Może licznik być "uniwersalny" dla różnych wersji, a body nie i funkcja nie będzie działała.
Dokładnie tak. Jak jest kontrola to żarówka ma powrót przez moduł . Kontroli nie wyłączysz przez OBD, to wymaga ingerencji w moduł.
http://obrazki.elektroda.net/62_12110360... System kontroli żarówek i bezpieczników w samochodzie. System obejmuje kontrolą wszystkie światła oświetlenia zewnętrznego samochodu, oraz wszystkie bezpieczniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników. Jest zamontowany w samochodzie Skoda Octavia kombi, i do tego samochodu odnosi się uproszczony...
Kontrolka nie pali się w przypadku nie działania świateł mijania i drogowych. Jest zapis w instrukcji obsługi.
przepaliłem coś? Bocznik w module kontroli żarówek, o ile występuje tam taki.
jeśli masz Vectrę B to moduł kontroli żarówek jest nad schowkiem po str. pasażera. Ale myślę,że problem jest gdzieś w instalacji - trzeba spr. gdzie ginie ci napięcie
Jeżeli diody sprawdzałeś miernikiem to zobacz jak się zachowują przy kontroli żarówką. Dioda potrafi stracić przewodność pod obciążeniem i wówczas nadmiernie się grzeje co mogło być powodem rozlutowania. Pozatym kontrola uzwojenia na przebicia i wzrokowo czy nie ma śladów przegrzania izolacji.
Tu jest opis jak można zrobić przekażniki do świateł. Jest tam wersja bardzo prosta, oraz wersja bardziej wypasiona z łagodnym startem żarówek oraz z kontrolą spalonej żarówki: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
A to zależy od poziomu wyposażenia. Czy obejmuje je kontrola przepalenia żarówek, czy też nie. W najprostszej wersji jest mechaniczna blokada w pokrętle, która umożliwia włączenie wyłącznie w pozycji świateł mijania.
Wygląda na to, że kompilacja W600 w końcu się powiodła. Powinien być gotowy do testów.
Witam co moze byc przyczyną że ta żółta kontrolka od sprawności dzałania żarówek świeci sie cały czas, nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki? Najpierw było tak ze świeciła sie po przekręceniu stacyjki w pierwszą pozycję i podczas jazdy, choć wszystkie światła w aucie są sprawne. Stało sie to z dnia na dzień ze teraz cały czas sie świeci (tak lekko pulsuje)....
Zamieniałeś żarówki miejscami Od tego trzeba zacząć . (współczuję tej roboty) Gdyby okazało się , że żarówki są sprawne, to przy pomocy diagnoskopu TECH2 możesz w tym samochodzie wyłączyć kontrolę sprawności żarówek.
(at)witland sieć CAN czy tam CANBUS nie ma absolutnie nic wspólnego z kontrolą żarówek. Podobnie VAN, LIN, MOST, FlexRay i pozostałe. Są auta bez magistrali CAN, mające kontrolę żarówek i odwrotnie, jest cała masa aut posiadających CAN, lecz bez kontroli żarówek. CANBUS do żarówek to wymysł niedouczonych sprzedawców z różnych portali sprzedażowych,...
Sprawę postojówek mam rozwiązaną... i w zasadzie wszystkie żarówki 5W można bez problemu zbocznikować np. 47 ohm/5W Ale ten patent z pierwszego posta mnie zaintrygował :) Bo to by był układ, który mądrze oszukuje komputer... bo jak dioda padnie to pojawi się kontrolka spalonej żarówki :) Cóż... może kiedyś Tobie lub komuś kto tu zajrzy pomysł uda się...
A po co moduł ? Dajesz przez przekaźniki i po problemie.
Nie tak łatwo mi zrobić taki obwód, to byłoby idealne rozwiązanie, miałem nadzieję, że ktoś może zrobić coś takiego komercyjnie. Jeśli zatrzymam samochód, chcę zrobić opóźnienie czasowe, które odłączyłoby masę na około 2 sekundy między reflektorem a kondensatorem, więc mam nadzieję, że pozbyłoby się problemu z miganiem po uruchomieniu, ale to, co opisujesz,...
chciałem sobie stworzyć prosty obwód - żarówka (w przykładzie użyty LED, ale docelowo żarówka 6V) i dioda sygnalizacyjna. Gdy żarówka się spali (przerwanie obwodu), dioda ma się zaświecić. Moim zdaniem od samego początku złe podejście do problemu, złe założenie. Żarówka, aby świeciła, musi przez nią płynąć prąd. Kontrola spalonej żarówki, to kontrola...
A jak się steruje tymi "smart żarówkami" ? Być może za pomocą DALI.
Witam!!!!! Chciałem założyć sobie do vectra B moduł kontroli żarówek. Dostałem moduł od kumpla tylko że jest od omegi kombi i na kompie wyskakuje komunikat o przepalonej żarówce a wszystkie są sprawne i o właściwych wartościach. Wydaje mi się ze omega combi ma z tyłu jedną 5W żarówkę a viki B ma dwie żarówki jedna 4W druga 5W. Czy idzie przerobić jakoś...
Nie ma tam po drodze jakiejś elektroniki, kontroli przepalonych żarówek? Sprawdzałeś, co się dzieje z napięciem w takiej sytuacji? Czy przekaźnik jest zasilany? Jaki jest sens takich zabaw?
To gniazdo co masz i tak jest już do wymiany. Warto wtedy założyć gniazdo 13 pinowe, bo masz światła cofania w lampach "przyczepki" Możliwe, że masz założony moduł. To zobaczysz po przewodach, czy idą bezpośrednio do tylnych lamp. Zamiast dedykowanego modułu, możesz zrobić sobie moduł na przekaźnikach. Jeśli Twoje dodatkowe lampy są diodowe, to moduł...
Kontrolę prądu stałego można łatwo zrealizować za pomocą kontaktronu umieszczonego w cewce o kilku (grubych) zwojach. W podobny sposób można też kontrolować prąd zmienny, ale tu kontaktron odpada. Trzeba użyć hallotron oraz taką samą małą cewkę z rdzeniem stalowym. Hallotron zbliżony do rdzenia, a na wyjściu układ detekcyjny. Tu jest dokładny opis wykonania...
Ten rezystor koło CANa nawet nie leżał. No bo i CAN nigdy nie leżał koło oświetlenia tablicy. Kontrola żarówek, to nie CAN.
Podejrzewam, że w stare oprawy wsadziłeś ledy w kształcie dedykowanych żarówek. Przy takim rozwiązaniu niewielka rozmiarami żarówka-ledówka ma zbyt mało świecących chipów żeby zapewnić wystarczające obciążenie. Wymień kompletne lampki na LED-owe, np. takie: https://obrazki.elektroda.pl/4261572100_... Tu już jest osiemnaście punktów...
Nie ma to nic wspólnego z "wektorem CAN Bus". To taki mit jak "żarówki z CAN-busem" sprzedawane na Allegro. Przyczyna jest bardziej prozaiczna - prąd zasilający żarówki świateł cofania nie jest idealnie "wyprostowany". Ma to na przykład związek z układem kontroli żarówek. Przekłada się to właśnie na zakłócenia takie jak pokazałeś. Postów o tym jest...
Foxtrott takiego steku bzdur to juz dawno nie słyszałem. Zawór bezpieczeństwa jak sam nazwa mówi służy dla bezpieczeństwa a nie do regulacji ciśnienia. Autorze masz po prostu ustawione za duże ciśnienie lub uszkodzony układ regulacji. To jest kompresor 7 barowy chwilowo dopuszczony do 8 bar. Więc pociągnij w górę to czarne pokrętło na górze separatora...
Na 30 plus po zapłonie. 85 plus z pozycji. 86 masa. 87a wyjście na dzienne. Albo można i tak: Masa św. dziennych do plusa pozycji, plus dziennych po zapłonie. I przekaźnik nie jest potrzebny. Tego typu podłączenie jest najprostsze ale nie zadziała gdy: - jest kontrola przepalonych żarówek (choć nie zawsze to ma wpływ) - zastosowano żarówki pozycyjne...
Zdecydowanie odradzam takie kombinacje. Są auta, które mają światła zasilane przez moduły elektroniczne, są układy kontroli żarówek, itd, itp. W starym aucie, można było tak podładować akumulator, ograniczając prąd ładowania, np żarówką wpiętą w szereg. Pamiętaj, że mając włączone światła prąd wzrośnie, bo żarówki będą się świeciły. Więc, moim zdaniem,...
Zdaje się Leaf 1 nie ma kontroli żarówek. Przynajmniej instrukcja o tym milczy. Ale całkiem możliwe, że przegapiłem. [youtube] https://youtu.be/mqJYZqzLCMI[/youtube]
Na zgaszonym nie ma kontroli sprawności żarówki. Odpalasz, włączasz kierunek, sterownik sprawdza kilka mrugnięć, stwierdza, że coś nie tak i odłącza obwód. Po zgaszeniu i uśpieniu BSI zapomina o niesprawnej żarówce i testuje od nowa. Jak działają awaryjne na wyłączonym zapłonie i po uruchomieniu silnika ( włączeniu zapłonu) ? Który to 3008 pierwsza...
Prąd przerywany? Może raczej próbkuje instalację, i w razie zbyt dużego pobieranego prądu, wyłącza światła? Masz takie żarówki, jakie przewidział producent? Brak zwarć? Bo to może być całkiem normalne, mnie kiedyś nie chciał przyjąć dwóch pozycyjnych po 10W, bo w lampie miało być 2x5W, czyli w sumie 10W, nie 20, a akurat tylko takie mieli... Z tego...
Analizowałem dokumentację producenta (czyt VAG) ale niestety za wielu szczegółów tam nie ma, a jedynie opisy diagnostyki a to nie o to mi chodzi. Dokumentacji samych modułów nigdzie nie znajdziesz. Jedynie pinouty, ale to co w środku to pilnie strzeżone tajemnice. Miałem na myśli to że bardzo często sterowanie żarówkami jest realizowane w postaci jednego...
Są specjalne ledy z can'em z wbudowanym rezystorem dla "oszukania" systemu kontroli żarówek. Poprawiłem treść, aby nie było niepotrzebnej dyskusji. Mod.
To jest pojazd gdzie zasilanie światła cofania jest realizowane przez PWM, lub jest kontrola żarówek, mogą być też dwa systemy. Nie chce mi się tłumaczyć co i jak, ale włóż oryginalną żarówkę i będzie git. Założenie jeszcze mniejszego przekaźnika (5A) bardziej "wyostrzy" problem.
Witam, poszukuje opisu przekaźników do Octavi 2 2008 1.6 mpi mogłbym prosić o wrzucenie w podobnej formie co powyżej? Problem z systemem kontroli żarówek. Który przekaźnik będzie za to odpowiadał? Dzięki za pomoc.
A nie masz przypadkiem układu kontroli żarówek, jaki to rocznik, może nie zapala się bo wymaga wykasowania błędu.
Jakie masz żarówki w reflektorach? Masz kontrolę żarówek (kontrolka na zegarach)?
Wszystko działa prawidłowo, system kontroli żarówek wykrył zbyt mały prąd i automatycznie odłączył zasilanie. Zrób to samo ale w miejsce probówki użyj żarówki 12V/55W i wtedy pogadamy. Dwa - to popełniasz karygodny błąd podając masę z akumulatora. Żarówka ma dwa zasilania (od + i od -), a może ci "-" gdzieś ginie.
Jeśli samochód ma kontrolę przepalenia żarówek to obawiam się, że przekaźnik będzie koniecznością. Do tego niektóre samochody (np. grupy VAG) podają na zasilanie żarówek modulowany przebieg, dla obniżenia napięcia. Przekaźnik to na prawdę nic strasznego... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... - co to takiego i jak to działa...
Do ładowania akumulatora 6V z zasilacza 12V wystarczy w najprostrzym układzie tylko rezystor (6ohm/10W). Tyle, że rezystor będzie się grzał... Drugie proste rozwiązanie to żarówka 6V-12V (polecam raczej 12V - będzie kontrola zwarcia). Żarówka o mocy ok.20W powinna byc wystarczająca dla takiego prądu. Rezystor (bądź żarówkę) włączasz w szereg z akumulatorem...
Czy coś się stanie tranzystorom jeśli zrobię tak jak napisałem powyżej ? Sprawdź sam. Ja nie wiem, bo nie lubię robić eksperymentów na samochodach klientów. Własnych samochodów też nie lubię celowo psuć... Nie pomyślałeś, że w Twoim samochodzie kierunkowskazy mogą być sterowane impulsowo PWM ? Dodatkowo masz jeszcze funkcję kontroli spalenia żarówki......
(at)pszczyna, mam samochód z 93r z kontrolą żarówek. Znaczy że on ma szynę CAN? Dla mnie takie brednie to to samo co twierdzenie że Ziemia jest płaska.
Panowie dalej proszę o pomoc. Bortnetz jest elementem kontrolującym czy czy tez sterującym i podającym sygnał na komputer. Na jaki znowu komputer? Borndetz to jeden z wielu komputerów w tym aucie - kontroluje i steruje. Wykonane działania: Podmiana przewodu z kostki C na B. czyli z lewej strony na prawą. Błąd przeszedł na prawą stronę. wić zgodnie...
Zależy od samochodu i zastosowanego rozwiązania sterownia jasnością jak i kontroli żarówek. Czasem wystarczy podłączony równolegle kondensator 1u-10uF i ew. rezystor 4k7-10k.
Chyba najszybciej z wiązki od czujnika lub tylnej lampy, dodatkowo przez przekaźnik bo masz zapewne kontrolę spalonych żarówek.
Czyli źle podłączone w lampie, albo system kontroli przepalonych żarówek miesza, weź masę z karoserii i wtedy sprawdź w lampie.
Tam nie ma pwm i poza kierunkowskazami nie ma żadnej kontroli żarówek, przekaźnik brzęczy bo gdzieś dostaje masę przez żarówkę.
Witam kolegów. Mam problem z ABS - em jak w temacie. Otóż wyświetla mi się błąd ABS 1 3704. Mam jeszcze problem mianowicie z kontrolką od świateł pali się na pomarańczowo i pokazuje, że jest spalona jakaś żarówka a nie jest. Odłączałem ledy i nadal się pali. Czy moc żarówki też ma jakieś znaczenie? Czekam na odpowiedź o fachowców. Pozdrawiam. Witam....
jeżeli układ kontroli oświetlenia w samochodzie nie jest fabrycznie przystosowany do oświetlenia LED to nie warto kombinować. Jakiś sens to może mieć, lampa LED prawdopodobnie jest bardziej trwała, może również da się dobrać obciążenie tak aby łącznie było mniejsze niż dla klasycznej żarówki. Jeżeli koniecznie chcesz przejść na oświetlenie LED to powinieneś...
Witam. Jeśli w Lublinie jest ten sam moduł mikroprocesorowy jak w polonezie ,to odpowiada on tylko za kontrolę świateł stopu,pozycyjnych i mijania . A właściwie kontrolę żarówek . Przełącznik z symbolem haka zmienia warunki kontroli tych żarówek.
Jakiś mały przekaźnik na 12V że stykiem NO, musi być mały żeby ewentualna kontrola żarówek się nie burzyła.
Kontrolka powinna się zapalić w momencie rozruchu (dla kontroli żarówki) a na zero powinien być prąd na postojówki uruchamiane kierunkowskazem. Albo zamieniłeś te dwa obwody albo podpiołeś kontrolkę nie do tego konektora. Kolorów nie pamiętam ale prosto sprawdzisz próbnikiem na czym jest prąd w pozycji na 0.
Wychodzi że stara buda czyli jeszcze nie ma kontroli żarówek więc można podłączyć pod gniazdo.
Nie przestają - jak są wyłączone to delikatnie migają (to jest kontrola żarówek "na zimno" - ale lampka się nie świeci więc pewnie jest wyłączona), jak się je włączy to świecą normalnie, a migać zaczynają po uruchomieniu silnika. Niekiedy jest płynne rozjaśnienie żarówek - wtedy właśnie migają przez jakiś czas po włączeniu, a potem przestają. Nie ma...
Niestety brak schematu w autodata. Masz kontrolę żarówek? Jeśli tak to z body modułu nie masz wyjścia na stop. Możesz to przerobić lub naprawić body.
A to jakaś daleka żarówka? Zwykle najlepszą kontrolą przepływu prądu w żarówce jest jasność w otoczeniu. :D Ale poza żartami, jest jeden poważny problem, współczesne żarówki mają jedną nieprzyjemną cechę. Przy przepalaniu się często zapala w nich się łuk elektryczny (skutkujący przepaleniem bezpieczników), który w takim układzie może spowodować spłonięcie...
A jaki samochód? Jest to samochód beż systemu kontroli żarówek Acura (Honda).
Nie pamiętam,więc sprawdź czy masz już kontrolę uszkodzenia żarówek, ale i tak podłączyłbym moduł haka.
Nie o can chodzi tylko kontrolę żarówek ewentualnie pwm....Daj coś co ludzie nazywają can bus...Do przetwornic hid.25 pln na znanym portalu.
Tylko właśnie jest kontrola żarówek
Miałem okazję sprawdzić w podobnej sprawnej astrze i rzeczywiście, po odłączeniu tylnych lamp (żarówek) pojawia się napięcie 6 V i niektóre diody w trzeciej lampie zaczynają żarzyć. Napięcie musi pochodzić z modułu ABS. W tym egzemplarzu był zwykły wyświetlacz zegarek+temp+radio, żadnej informacji o przepaleniu żarówki. Patrzę na schematy i rzeczywiście...
Przewody to czarne z żółtym paskiem. Jak nie ma modułu kontroli żarówek to wszystkie stopy są połączone równolegle, jak ma to każdy osobno.
Jeżeli to jest auto poliftowe, z kluczykiem "rybką" zapalaniem żarówek reflektorów zajmuje się moduł SAM. Nie ma oddzielnego modułu kontroli żarówek.
Z tego roku auto ma zapewne kontrolę spalonych żarówek a więc wszystkim zarządza BSI lub/i BSM więc nie koniecznie musi być od nich bezpiecznik.
Nie świeci dlatego, że masz w samochodzie system kontroli żarówek, jak nie wykryje odpowiedniego dla danego obwodu oświetlenia poboru prądu, to go wyłącza
Prawdopodobną przyczyną problemu jest zakłócenie z szyny CAN. Problem powstaje w wyniku zasilenia kamery ze światła cofania A jaki tam w tej żarówce masz CAN??? Nie jest czasem tak, że zakłócenia generuje układ kontroli sprawności żarówek?
Tylko nie pisz, że auto z podgrzewaną przednią szybą , kontrolą żarówek, eleganckim welurze, 4-rema szybami w elektryce, pochylanymi elektrycznie tylnymi oparciami, radiem typu deck i dodatkowym wzmacniaczem itd. (moje scorpio z 1986!!!r) miało kosztować tyle samo co golas... Chyba bzdury piszesz...
Sprawdziłem napięcie, przy wyłączonym silniku na lampy idzie 11,97V przy włączonym 13,00V Podłącz w miejscu pomiaru oscyloskop i sprawdź jak wyglądają "zakłócenia" z systemu kontroli żarówek. Konieczna będzie zmiana konfiguracji BCM. (choć zawsze możesz zastosować dodatkowy przekaźnik)
to wez mi wytlumacz łopatologicznie. do czego mam podlaczyc ten "szary z bialym paskiem" ten drugi rozumiem ze to zmostkowany PLUS swiatla PM. Ja mam taki bajerek w gniezdzie 7PIN. ale narazie "szary z bialym paskiem" nie podlaczony. Podłączyć tak, jak na obrazku (2 - fog light feed i 14 - fog lamp return). Trzeba tylko wciąć się w obwód zasilania....
Jaki model sterownika? (były różne). Jesli tam siedzi sterownik z rodziny RBA3 to zasilanie lampki idzie z zasilania silnika - i jesli silnik dziala, to lampka też powinna. Sprawdź napięcie zasilające przed tranzystorem - tam jest po drodze do minusa jeszcze opornik od kontroli żarówki - może on.... albo jakiś zimny lut.
To auto nie ma kontroli żarówek więc podłączenie będzie proste. Ten długi kabel czerwony podpinasz pod klemę plus. Najlepiej daj fotki tego co masz lub tego z czym sobie nie radzisz
Kontrola przewodów gniazd żarówek i samych żarówek na początek. Sprawdź też wtyki lamp.
Zastosowanie ma symulować obecność żarówki o odpowiedniej mocy dla układu kontroli przepalenia żarówki, ale ten układ to nie jest canbus (a właściwie CAN-bus, czyli magistrala CAN). CAN to magistrala cyfrowa, przez którą może ale nie musi się ten układ komunikować z deską rozdzielczą. CAN jest "po drugiej stronie" tego modułu co rezystor. Rezystor nie...
Może być winny układ kontroli przepalonych żarówek.
W pierwszej kolejności bezpieczniki. W drugiej automat świateł stop przy pedale. Można dużo szybciej - kontrola żarówki obecność napięcia w gnieździe żarówki, jeżeli brak to bezpiecznik i automat. Ile to razy trafia się klient który nie może uwierzyć że wszystkie trzy "stopy" mu się spaliły.
W Corolli E12 była kontrola spalonych żarówek?
Tak sobie przeglądam tematy kolegi. Włącznik start stop, centralne szyby, kontrole żarówek, bariery optyczne. Ciekawe co będzie jak w końcu coś się spali i trzeba będzie się przekopać przez stos tych dokładanych kabli, przekombinowane rozwiązania i w wielu momentach amatorkę. Wątpię, że jakikolwiek elektryk samochodowy podejmie się próby naprawy takiego...
myślisz tu o profesjonalnej sygnalizacji świetlnej , albo specjanie zaprojektowany sterownik pod tym kątem , albo sterownik PLC jeśli tak to jakie sygnały wychodzą z niego do świateł sterownik wystawia L lub H to steruje odpowiednim układem mocy np przekażnik , opotriak itp , w zaawansowanych układach jest również kontrola przepalenia żarówek jak wyglad...
Więc zwróć do sklepu. Kontrola żarówek mierzy oporność włókna żarówki ,a te ledowe mają przetwornicę zasilającą . Więc albo zamontujesz opornik równolegle do wpiętej przetwornicy albo wymień na właściwe żarówki włóknikowe H7.
Jeśli na bezpiecznikach jest prąd, to może być jeszcze uszkodzony moduł kontroli żarówek, on jest już za bezpiecznikami, choć w takiej sytuacji powinna się świecić kontrolka na desce, bo ona jest podłączona bezpośrednio do jednego z bezpieczników. Moduł kontroli żarówek to największe pudełko w skrzynce z przekaźnikami (tej głębiej za skrzynką bezpieczników)....
Ale wracając do tematu LED i CAN, moje autko nie posiada kontroli żarówek i kiedy zamontowałem zwykle LEDy one po prostu migały jak migacze. ...ale jak zamontowałem tzw. "CAN LEDy" z rezystorem, to świeciły pięknie bez migania. Może być, że to nazewnictwo "Żarówka LED CAN bus" nie ma z CAN nic wspólnego?
Rocznik 98, ma kontrole żarówek. Ale z tego co wiem to można montować bez modułu.
Gdzieś czytałem że taki zabieg pomógł. Światło migacz działał do czasu wymiany żarówki bo myślałem że się przepaliła ale była dobra. Po zamontowaniu lampy spowrotem przestała wogule działać. Poczytaj lepiej instrukcję obsługi, tam masz kontrolę żarówek i nie można sobie tak bezkarnie wyjąć i włożyć żarówkę. Podobno pomogło odpięcie akumulatora ? Napisz...
Jeszcze zapomniałem dodać że sprawdzałem na mierniku i nie było na pinie od kierunku i masie żadnego sygnału i dlatego stwierdziłem że problem jest gdzieś indziej Bo nie będzie żadnego sygnału. Te auta mają system kontroli żarówek i (w skrócie) musi być wszystko OK aby żarówki świeciły. Po drugie - po wymianie żarówki musisz wyłączyć auto kluczykiem...
mar_wro piszesz całkowite bzdury. Podpowiem, tam działa układ kontroli żarówek.
Ja tylko nadmienię, że uniwersalny to jest scyzoryk o 20 różnych "ostrzach", którym to narzędziem tak naprawdę nic porządnie nie można zrobić. Warto zdecydować sie na konkretną funkcję urządzenia, będzie o wiele mniej problemów. Kontrola żarówek, to kontrola prądu przez nie przepływającego. Moim zdaniem nic nie zastąpi kontaktronu lub hallotronu gdy...
Natomiast wygaszanie świateł na sekundę w czasie jazdy może być powodowane przez układ kontroli żarówek. Możliwe, że nie mam takiego doświadczenia jak Pawel wawa, ale nie za bardzo rozumiem na czym miałby polegać układ kontroli żarówek ?? Wydawać by się mogło, że układ kontroli żarówek stosowany u różnych producentów w autach polega na tym, że włókno...
Po pierwsze jakie auto i który rok ? Patent z przekażnikiem jest ok ale jeśli jest kontrola żarówek w aucie to wyskoczy sygnalizacja przepalonej żarówki.
Kontrola przepalonych żarówek.
Miałby stare auto nie miałby problemu - ta technika :) Czyli jednym słowem - kontrola działa, żarówka odcięta od zasilania.
Nie, ABS, ASD , płyn spryskiwaczy i żółta od kontroli żarówek się świeci. Czerwone się nie świeca.
Wielkość bezpiecznika nie ma znaczenia. Problem sprawia układ kontroli żarówki. Tyle razy było pisane.
Bezpiecznik 18 Światła hamowania Ogranicznik prędkości Przerywacz Regulacja kontroli żarówek 15A
kontrola spalonej żarówki mercedes kontrola kontrola trakcji mercedes kontrola kontrola trakcja
układ bezciśnieniowy radio blaupunkt valencia wchodzi kapilara
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Dreambox DM7020HD - Specyfikacja i Funkcje Aktualizacja BIOS Lenovo T410 bez systemu operacyjnego