Sprawa prozaicznie prosta odłączyć wtyczkę od alternatora jeżeli kontrolka akumulatora zgaśnie uszkodzony alternator ,jeżeli nie zgaśnie przewód kontrolki przywarty do masy.P
Podstawiłem sobie drugiego sprintera do porównania, bo zgłupiałem i tak: Naprawiłem przerwany przewód łączący wysterowanie alternatora który idzie do komputera tablicy przyrządów i ładowanie działa, lecz co dziwne w obu sprinterach jeżeli odłączę przewód wysterowania alternatora potocznie zwany przewód kontrolki to auto odpali, kontrolka zgaśnie, a...
Był robiony pomiar na samym wyjściu z alternatora ?
Żadna kontrolka się nie świeci, wymieniony alternator (używka) + nowy regulator, jak dodam gazu napięcie stoi.
Cześć No to po kolei: Nie wiadomo co to za auto (Sprinter jest w produkcji już 25 lat!) Nie wiadomo jaki zamówiłeś alternator (oryginał, zamiennik, jakiej firmy) Nie wiadomo czy twój alternator jest obsługiwany przez instalację LIN czy tylko jest kontrolka. NIC NIE WIADOMO. Proponuję wróżkę - bo tyle razy się prosi na forum o jak najwięcej danych :(
Sprawdził bym ładowanie,objaw migających świateł-uszkodzony regulator. Popieram alternator ....regulator.
Coś nie tak z alternatorem, połączenia przewodów, szczotki moga się zawieszać. Pozdrawiam.
Regulator napięcia? Możliwe ale bardziej bym stawiał na szczątki w alternatorze a raczej ich brak.
Witam! Po wymianie regulatora napięcia alternatora wszystko wróciło do normy z kontrolkami. W wymontowanym regulatorze szczotki były krótkie i różnej długości. Dziękuję za pomoc dla Gerriego. Temat zamykam.
Ja mam Sprintera 312 w maxie 2.9 tdi i podczas powrotu do domu stanelismy tam na chwile , i chcemy jechac dalej a on tak przerywał ze myslelismy ze paliwa nie ma i ze sie zapowietrzył a tu lipa daje gazu chcwile idzie a chwile zwalnia ;/ no i wymienilismy filtr paliwa prezjechalismy 100 km ok dobrze na drugi dzien jedziemy do niemiec jestemy przed granicą...
Na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie dotykami cienkim kabelkiem, koloru niebieskiego, który jest przykrecony do alternatora na D+ (nakrętka na klucz 8) do masy, powinna zapalić się kontrolka od ładowania. Jeżeli się nie zapali to sprawdzamy żarówkę w kontrolce potem wiązkę.
Ponad dwa lata jeździł bez żadnych problemów. Kable ok, wszystko z alternatorem ok. Na razie odesłałem do kolegi, który robi głównie MB, ma SD - wróci to się dowiem co i jak.
Diagnostyka na SD, powinna powiedzieć co i jak, ale faktycznie przy takim problemie mogło upalić się coś jeszcze, ale gdyby upalił się sterownik na pompie to raczej by nie zapalił, ładowanie i alternator jest OK, może coś z regulatorem i daje za duże napięcie ładowania i sterowniki głupieją.
Jeszcze jest prostszy patent. Widziałem to u gościa w Sprinterze. Odczep zasilania przekaźnika świateł ( ten co idzie od stacyjki do włącznika świateł) podłącza się do obwodu kontrolki ładowania (alternator). Po przekręceniu kluczyka światła się nie palą, dopiero gdy zgaśnie kontrolka ładowania (silnik pracuje ) światła się zapalają. Wystarczy zrobić...
kontrolka sprinter sprinter kontrolka kontrolka alternatora świeci
przeciekać passat pasek przewijania firefox wałek rozrządu mazda
samsung ww12k8402ow samsung ww12k8402ow
Jak ustawić język polski w Grundig XLC 32 cale? Schemat instalacji ogrzewania Mercedes W210 E300 TD 1998