Sprawdź bezpiecznik 10A w skrzynce pod maską ,lubi zaśniedzieć.
Z tego co mi wiadomo, to nie ma. Tym bardziej jeśli chodzi o kontrolkę oleju. Jakie ma fizyczne ciśnienie? Czujniki oryginalne?
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Sprawdzenie ciśnienia oleju i samego czujnika wg. elsa.
Ten czujnik ze zdjęcia wg mnie to zawór który otwiera kanał olejowy natrysku oleju na tłoki I masz rację. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju Znowu masz rację. kierowce o awarii poinformowała panewka Niemcy wyszli z założenia, że jak pompa się kręci - to pompuje i ciśnienie jest. Śmieszne - ale taka jest tendencja...
Manometr do oleju i w drogę, jeżeli ciśnienie ok - szukaj w instalacji
podobny problem miałem w seacie arosa wszystko było ok tzn. ciśnienie oleju, czujniki, okazało się że problem był w zegarach - zimne luty
Sprawdzić jakie jest ciśnienie oleju w układzie, to wg. mnie pierwsze i podstawowe co trzeba zrobić a jeśli jest ok to wtedy sprawdzić czujnik czy jest ok. Jeśli nie masz za bardzo pojęcia jak to zrobić to jedź gdzieś do elektro-mechanika który Ci sprawdzi pod względem elektrycznym a jak będzie miał zegar to i ciśnienie oleju Ci sprawdzi.
Ciśnienie oleju 2/1000 (bar/rpm) Ciśnienie oleju 4/4000 (bar/rpm)
Ciśnienie przy filtrze RDP 3/A powinno wynosić 0,294-0,670 MPa na obrotach znamionowych i min. 0,08 MPa na wolnych. Czujnik jest wkręcony w magistralę olejową,przy kabinie koło filtra olejowego . Jest to silnik Z 8701-1 który występuje w Ursusach serii 1200 .
Nie co rano co samo w sobie byłoby głupotą. Ale już jak się wymienia olej na nowy i filtr oleju trzeba go zalać olejem. Dodano po 3 Wystarczy jakakolwiek książka z serii- Naprawa samochodów ... i przeczytać. https://dobrymechanik.pl/artykuly/czytaj...
Czujnik zwiera styki bez ciśnienia oleju, podając masę z silnika na kontrolkę i ta świeci, ciśnienie rozwiera styki i przerywa obwód, i gaśnie. Zwarty z masą przewód powinien zaświecić kontrolkę. Sprawdź jeszcze pola stykowe dla oprawki żarówki, czy ta dziurka na oprawkę w liczniku nie jest nadpalona > nie kontaktuje sama oprawka żarówki do licznika....
Na początek sprawdź ciśnienie oleju.
Problem w liczniku. Tam jest taki kawałek elektroniki właśnie od kontrolki smarowania i brzęczyka. Brzęczyk jest włączany jeśli powyżej 2000rpm nie zadziała drugi czujnik czyli ciśnienie jest niższe niż 1,8bar.
Dlatego, że gdy ciśnienie oleju jest za małe to czujnik zwiera styk do masy. Czyli na diodzie (lub żarówce) musisz miec plus po stacyjce, a minus jest sterowany czujnikiem. Tak samo jest z niektórymi innymi kontrolkami i czujnikami w tradycyjnych instalacjach: - czujnik/kontrolka poziomu paliwa, czujnik/kontrolka temperatury. Ale to nie tłumaczy dlaczego...
Skoro ciśnienie jest prawidłowe a czujnik sprawny, to pozostaje instalacja od czujnika do zegarów, lub problem tkwi w nich samych. W tym samochodzie kontrola ciśnienia oleju odbywa się w ten sposób, że komputer w zestawie wskaźników sprawdza czy powyżej 1200 rpm czujnik jest zwarty (podaje masę), gdy jej nie ma włącza alarm akustyczny i wyświetla stosowny...
Wykręć czujnik, i wkręć manometr. Jak ciśnienie ok. to czujnik do wymiany.
Licznik sprawdza ciśnienie przy wyższych obrotach. Próg obrotów możesz ustawić Vagiem w czterech krokach co 250 obr.
Ciśnienie oleju powinieneś mieć 2bar-y przy 2000obr/min. I taka informacja ode mnie, żebyś przed pomiarem nagrzał silnik do min. 90*C i dopiero wykonał pomiar ciśnienia. Jeśli będzie ok (napisałem), to w ów czas wymień czujnik i będzie ok.
Warto było by zmierzyć ciśnienie. Musiało by brakować zdecydowanie więcej niż litr oleju żeby kontrolka sygnalizująca niskie ciśnienie zaczęła mrugać.
Po dłuższym kręceniu jak auto nie odpali zawsze wali kontrolką ciśnienia oleju. Zmostkowałeś tzn że ciśnienie w razie W sprawdziłeś? Kontrolka świec żarowych silnika immo zapala się i gaśnie ? Paliwo jest ? Błędy w silniku innym systemie?
Problem udało mi się rozwiązać. Może komuś kiedyś się przyda. U mnie winny był dwufunkcyjny czujnik temperatury i ciśnienia oleju który znajduje się w podstawie filtra oleju. Ściągnąłem tez miskę, bo dowiedziałem się ze może być nieszczelność między smokiem a pompą, ale tu wszystko ok. Został zalany świeży olej, i założony nowy filtr i czujnik. Czujnik...
Uchwyt, pompę ,pokrywę zaworów, i dobrze by było miskę.
Witam posiadam samochód marki kia sportage 1.6 GDI dziś po wracając z pracy pod samym domem podczas parkowania zaświeciła mi sie pomarańczowa kontrola ciśnienia oleju. Pomarańczowa kontrolka w tym samochodzie ( z resztą tak samo jak w innych) sygnalizuje niski POZIOM oleju a nie niskie CIŚNIENIE oleju a to duża różnica.
Niezależnie od intencji druida, który zastosował takie patenty, sprawa i tak kwalifikuje się do prokuratury. Zacznij od tego zanim zaczniesz usuwać te wynalazki, bądź ustalać ich przyczynę. Zatrzesz wtedy dowody i nic nie wskórasz. Oszustwo to oszustwo i nie należy im odpuścić, w szczególności ż samochód do tanich nie należy...
Witam. Ktory to rocznik,jezeli kontrolka oleju sygnalizuje dzwiekowo,to komputer sam zatrzymuje silnik,aby nie poowstaly inne uszkodzenie<kosztowene>.Sprawdz czujnik cis.oleju.
Pokaż, która masz wersję zegarów z LCD?
Ciśnienie pomierzysz w warsztacie. Potrzebny jest ciśnieniomierz, podobny jak do sprawdzania ciśnienia w ogumieniu. Wykręcasz czujnik ciśnienia i wkręcasz manometr (ciśnieniomierz) Potem odpalasz autko i sprawdzasz ile to ciśnienie wynosi. Potem podaj na forum. Zrób to najlepiej wtedy gdy normalnie się Tobie świeci, czyli na wolnych jak piszesz. Pimiar...
Proponuję wykonać pomiar ciśnienia oleju.
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Zapali się dopiero gdy silnik będzie pracował, a ciśnienia nie będzie.
Ma ktoś schemat albo wie, który kabel wychodzi z komputera silnika żeby to sprawdzić, czy nie jest coś walnięte na przewodzie? Z czujnika ciśnienia oleju kabel idzie do licznika, przy liczniku kolor zielono/czarny pin 25
Czujnik ciśnienia oleju ma próg zadziałania poniżej 0,4 bara, więc na pewno kontrolka przy 1 bara nie będzie świecić. http://obrazki.elektroda.pl/4588441100_1...
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Dotknij do masy i zobacz na wskazówkę.
Widziałem coś takiego w tych silnikach ,może nie pięć sekund ale trzy na pewno.Jeszcze jakoś jeżdżą ,nikt się wtedy tym specjalnie nie przejął,ale ciśnienie możesz zmierzyć,na pewno to nie zaszkodzi.A mechanik ci łaski nie robi,nie rozumiem dlaczego miałby ci nie zmierzyć tego,po prostu mu powiedz ,przecież zapłacisz za to.
Nie trzeba nawet wyjmować i wkładać bagnetu, wystarczy otwarcie i zamknięcie maski. Gdzieś przy skoblu maski jest czujnik i to pewnie on szwankuje.
Miałem taki sam problem w tym samym silniku i częściowo go rozwiązałem: U mnie lampka gasła po ok. 18 sekundach. http://obrazki.elektroda.pl/4054125800_1... Podłożyłem pod sprężynę dystans 4mm ( sprężyna nr 8 ) i teraz lampka gaśnie po ok 3 sekundach. Różnica zasadnicza, ale idealnie dalej nie jest... pozdrawiam ! Tida
A w jakim celu? Oszukania potencjalnego nabywcy co do stanu pompy która nie daje już sobie rady ? Jeśli nie to wystarczy równolegle z kontrolką wpiąć kondensator elektrolityczny.
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
Ja bym sprawdził miernikiem ciśnienia jakie jest realne ciśnienie
Załóż czujnik i podłącz do niego multimetr na zakresie omomierza, zamiast oryginalnej wtyczki do komputera (zostaw niepodłączoną). Uruchom silnik i napisz co pokazywał multimetr przed, a co po uruchomieniu silnika.
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Żółty kabel do czujnika z białą izolacją (zwiera przy 1,8bar), niebieski do czujnika z brązową izolacją (rozwiera przy 0,3bar)
Króćce bądź smok pompy może by obluzowany, zdejmij miskę.
Odczyt błędów ze sterownika silnika. ECU nie nadzoruje ciśnienia ani poziomu oleju.
Witam, Czujnik (szary, na bloku) polaczony jest przewodem nr 410 (kolor u PSA nic nie znaczy) do PSF1 (skrzynka bezpiecznikow pod maska) na pin 11 czarnej zlaczki 16-pinowej. Potem informacja idzie po szynie VAN do zespolu wskaznikow via BSI. Pozdrawiam, Georges
Trzeci i ostatni raz powtarzam, najpierw wymień czujnik oleju : http://obrazki.elektroda.pl/9464949100_1...
Pisałem o tym niedawno zajrzyj myśle ,że przyczyna jest taka jak pod linkiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Czasem warto korzystać z przycisku szukaj !!! Pozdrawiam
Masz 2 czujniki odłącz przewody weż żaróweczkę z przewodami Jeden koniec podlącz do plusa adrugim dotykaj czujników Na jednym ma świecić na drugim nie Uruchom silnik wolne obroty nie swieci na zadnym Dodaj gazu ok 2000 obr powinna świecić na drugim sprawdż przewód W na alternatorze
Dolej płynu chłodniczego do zbiorniczka wyrównawczego, może być ciut powyżej max, ewentualnie sprawdz jeszcze napięcie akumulatora i go podładuj. Identyczny objaw miałem w Octavii 2, jak była temperatura poniżej zera to przy pierwszym odpaleniu, a nawet i zostawieniu kluczyka na starcie piszczała kontrolka niskiego ciśnienia. po zastosowaniu tego"patentu"...
Przy wyższych obrotach wałek zaczyna,, omykać '' tłumaczyłoby to Twój objaw.
Kiedy był robiony silnik? Może warto zaglądnac do smoka w misce olejowej- znasz chyba przypadłość?
Sprawdziliśmy ciśnienie drugi raz i do 2000obrotow cicnienie 0 powyżej no to ciekawie scie zrobili rem9nt.
Czujnik i licznik to wymieniasz gdy jest uszkodzony wskaźnik temperatury. I czy to 30 czy tez 60 jest tak samo.
Ok, w ten sposób sprawdziłeś, że masz sprawny czujnik. Rozumiem, że żarówka nie zapaliła się ani razu bez względu na obroty itp. Licznik możesz sprawdzić poprzez połączenie przewodu idącego do czujnika ciśnienia z masą - kontrolka powinna się zapalić (stacyjka w pozycji zapłon).
Jest to prawidlowy objaw, większość nowoczesnych samochodów ma identycznie z lampką ciśnienia.
Czujnikiem, albo przerwą w obwodzie. Pozdrawiam.
Kolego polata to tyle że nie bedziesz mógł na nie patrzyć. Ja serwisuje takie po 285000 km na gazie .To autto polata :D A u ciebie jest pewnie problem z instalacją elektryczną lub czujnikiem oleju . standard w fiatach:idea:
Zanim zaczniesz psuć zegary sprawdź instalację kontroli ciśnienia oleju. 1. Czujnik 0,3 bara powinien być zwarty - zamknięty - przy wyłączonym silniku i powinien się otworzyć po uruchomieniu silnika, przewód do niego niebiesko czarny. 2. Czujnik 1,8 bara powinien być rozwarty - rozłączony - przy wyłączonym silniku i powinien sie zamknąć przy ok 2000obr/min,...
Ciśnienie oleju powinno wynosić ok 4bar przy 2000 obr/min(wg Autodaty). Minimalne ciśnienie oleju w pracującym silniku nie powinno być niższe niż 0,35bara. Przyczyny świecenia kontrolki, o ile oczywiście można przyjąć że czujnik działa prawidłowo, to uszkodzony(lub zablokowany w pozycji otwartej) zawór przelewowy regulujący ciśnienie który znajduje...
Handlarz mirrex mógł zakleić kontrolkę lub coś podobnego. Podłącz vcds albo zmierz np ciśnienie oleju manometrem.
Wchodzi na wcisk w blok silnika, odma ma metalową "podstawę", taką flanszę. Tam nie ma żadnego uszczelnienia. Fabrycznie metal w metal.
ok sprawdzę tylko poda ktoś jakie powinno byc to ciśnienie na którym czujniku?
Przy takim oleju nic dziwnego że zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Jeżeli chodzi o diagnozę to przyczyn może być kilka. Sprawdź poziom oleju czy go nie ubywa lub przybywa,sprawdź ciśnienie na tłokach być może pierścienie siadły i spaliny dostają się do oleju. Posprawdzaj to i zobaczymy co dalej
To znaczy że CAN Ma linie H i linie L i jeden z tych przewodów jest urwany nie styk itp... :P
Kolego, ja naprawdę czytam uważnie twój post i wiem o co pytasz:) Otóż nie, tak jak wyżej pisałem ta kontrolka zapala się tylko w przypadkach awaryjnych. Informacja o ciśnieniu oleju jest przekazywana ze skrzynki na silniku poprzez siec VAN CAR1 do BSI i tylko ono wie co tam się naprawdę dzieje. BSI przesyła do tablicy wskaźników, przez sieć VAN COMFORT,...
Niezbyt pomocna odpowiedz. Nie posiadam informacji ile wynosi w 7242 ale w 8641-117414, inna konstrukcja silnika przy temp. oleju 80 stopni i obrotach znamionowych to 0,2-0,5 MPa a przy 750 obr 0,05 MPa. Dla 4003, silnik podobny ciągnika ursus c-360 przy 2200 obr wynosi 4,0-,5 MPa a przy najmniejszej liczbie obrotów 1,5 MPa. Trzymał bym się raczej wartości...
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia. Ok, sprawdzę tą wiązkę, ona idzie do licznika? Mierzone w ogóle ciśnienie? Wartość to standardowo minimum 2 bary przy 2k obrotów i gorącym silniku. Sprawdzałem, wartości masz w moim poście wyżej.
To nie działa jak w polonezie że masą dotykasz odejmujes i kontrolka gaśnie czy się zapala. Do sprawdzenia wiązka i licznik.
Prawie na pewno masz przeciek na sprzęgle/hamulcu przekładni planetarnej na wejsciu skrzyni biegów.Jak rozpołowisz ciągnik to odkręcasz przednią pokrywe i masz dostęp do otworów galerii olejowej zasilającej hamulec.Dmuchasz powietrze ze sprężarki do kanału i słyszysz/widzisz gdzie ucieka powietrze.Najczęściej na uszczelnieniach tłoka ww.
Witam mam problem z dafem xf 105 z 2007r podczas hamowania zapala się komunikat o niskim ciśnieniu oleju jak przyhamuje mocniej to na czerwono proszę o jakieś rady już nie wiem co się dzieje.
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
ale po kilkudziesięciu minutach z miernikiem i kawałkiem przewodu doszedłem do wniosku że wszystkie cztery są sterowane masą (po zapłonie powinny mieć stały plus) Dokładnie tak jest. Brakuje ci zasilania 12V na te żarówki. Nie wiem jak sprawdzić kontrolkę temperatury. Działa na tej samej zasadzie, co kontrolka ciśnienia oleju. Tam ciśnienie rozłącza...
Podaj kod silnika. 2 bary ciśnienia oleju to takie minimum na wolnych obrotach jeżeli chodzi o silniki VW. Wiec tutaj raczej będzie kwestia mechaniczna. Manometr zwykły trzeba wkręcić i zobaczyć jakie jest faktyczne ciśnienie.
Styk w zamku klapy sprawdź,zdarzyło mi się też kilka razy,że przewód między wspomnianym mikrowyłącznikiem a body komputerem zgnił.
Sygnał obrotomierza jest brany z alternatora, sprawdź czy ładuje. Może być też oderwany jeden z kabli przy alternatorze (najczęściej przy samej wtyczce).
Wymieniłem czujnik, sprawdziłem przewody - nawet jeżeli odepnę kostkę od czujnika to kontrolka nadal się pali a tak nie powinno być - co zrobić w takiej sytuacji, skoro jestem pewien, że poziom i ciśnienie oleju jest w porządku?
Zabity filtr zapala kontrolkę podciśnieniowa. A nie od braku ciśnienie.
Może i absurd ale ja mialem zly olej wlany i też czasem był taki problem, przerzucilem sie z 10w60 na taki jak ma być- 5w40 i problem zniknął
W tym modelu kontrolka ciśnienia oleju zapala sie podczas pracy silnika gdy ciśnienie oleju jest zbyt niskie. Oprócz kontrolki oleju włącza sie sygnalizacja dźwiękowa oraz mruga napis "STOP" pod obrotomierzem. Temat zamykam.
Mam problem w silniku zaburtowym Yamaha F 25, czterosuw. Nie zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Sprawdziłem czujnik ciśnienia, kontrolkę są sprawne, na konektorkach od kontrolki nie ma nic. Ciśnienie oleju OK. Potrzebny schemat lub podpowiedź
serek1234 załatw manometr i sprawdzimy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... Po co nowy temat?? :D
A skąd wiesz że z olejem jest wszystko w porządku? Mierzyłeś ciśnienie oleju?
Jeśli będzie dokonywał tylko płukania miski to może się okazać, że jakaś zawalidroga z dna przesunie się dalej. Utknie np. w kanale smarowania panewek i wtedy o uszkodzenie silnika nie kłopot. Półśrodki czasem nie wystarczają. Warto coś zrobić raz a dobrze. To zaprocentuje.
Temat był poruszany wielokrotnie trzeba poszukać a chodzi na pewno o zbyt niskie ciśnienie na czujniku zwierającym.P
Powiedz rozwiązałeś problem tej kontrolki? Ja mam podobny i nikt nie potrafi pomóc: ciśnienie pomierzone, jest ok a czerwona kontrolka zapala się przy 1800obrotach i gaśnie powyżej 2000. ciśnienie przy 1800 2 bary przy 2000 2.5bara.
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Zawor nadcisnienia jest w pompie olejowej, moze on sie zaciac w pozycji otwartej (malo prawdopodbne ale mozliwe ), moze to byc czujnik cisnienia oleju , najlepiej by bylo zmiezyc cisnienie oleju, oraz czy nie masz nagle 2 stanow oleju ( nadmiaru ).
Źle myślisz, układ działa tak, że jak ciśnienie oleju nie osiąga wartości niezbędnej do zadziałania białego czujnika (1,8 bar) przy prędkości obrotowej silnika 2500 rpm to włącza się alarm i miga kontrolka. Najlepiej zweryfikować działanie układu wkręcając manometr zamiast któregoś z czujników i mierząc rzeczywiste ciśnienie oleju.
A wszystko jest na schematach... 1 czarno-niebieski kontrolka przeciwmgielne tył 2 brązowy masa 3 wolny 4 czerwony stały +12V 5 czerwono-żółty kontrolka ASB 6 brązowo-fioletowy, kontrolka ASB 7 biało-zielony kontrolka przyczepy 8 czarno-zielony kierunek lewy 9 czarno-biały kierunek prawy 10 brązowo-żółty kontrolka ABS 11 czarny kontrolka przeciwmgielne...
Za niskie ciśnienie na czujniku zwierającym.P
Witam . Odłącz przewód od czujnika oleju na pracującym silniku ,czy kontrolka zgaśnie.Jeżeli nie to może być coś z instalacją przewodami .Jeżeli nadal lekko świeci wymień czujnik ,lub manometrem sprawdź ciśnienie smarowania.
Witam Wszystkich czytających mój post. Mam problem z passatem B5 1.6 benzyna. Od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka oleju przy obrotach ponad 2tysiace. Gdy obroty spadną, kontrolka gaśnie. Mierzyłem ciśnienie oleju wkręcając manometr w miejsce czujnika oleju przy filtrze i pokazuje 2bary. Gdy dodam gazu ciśnienie troszeczkę się podnosi i zapala...
Jakie jest ciśnienie oleju? Rzeczywiście masz problem z ciśnieniem oleju czy problem jest elektryczny. Kontrolka miga czy świeci?
Pali się kontrolka ciśnienia oleju (czerwona) czy poziomu oleju (pomarańczowa)? Poziom oleju na bagnecie chyba sprawdzałeś ? Świecenie kontrolki ciśnienia oleju pojawia się gdy ciśnienie oleju w układzie jest poniżej 1 bar/≈1 atm. Najprościej jest wpiąć manometr w miejsce czujnika i sprawdzić ciśnienie, ewent. sprawdzić omomierzem czujnik oraz...
Witam Posiadam new holland 7840 z 96r. Ogólnie wszystko pracuje bez problemu ale nie za każdym razem ale często występuje taka sytuacja że przy zmianie biegów nie ma znaczenia czy 1-4 bądź 5-8 przy zającu i żółwiu podczas zmiany biegów zapala się kontrolka ,,Ciśnienie oleju przekładni i sterowania''? oraz delikatnie szarpie gdy przerzucamy na 3 bieg....
Witam nadal jest ten problem z tą kontrolką problem nie znikł ciśnienie jest dobre wymieniłem starą pompę z przeciwwagą na tą nowszą przeróbka na pasek i nic jest to samo na rozgrzanym silniku podczas zatrzymania wyskakuje komunikat zgaś motor niskie ciśnienie oleju obroty przy zimnym 900 na ciepłym spadają do 800 i się dzieje
mercedes kontrolka ciśnienie oleju peugeot kontrolka ciśnienie oleju migać kontrolka ciśnienie oleju
długość przewodu zasilania czujnik obwodu mazda kwarc overtonowy
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Ilość oleju w sprężarce rotacyjnej klimatyzatora 3,5kW Router ZTE 258pro nie działa po zmianie hasła