Jak silnik się rozgrzeje tak po 7km jedzie już normalnie i nie szarpie Wygląda na brudne wtryskiwacze gazu.
Jest specjalna procedura kasowania kontrolki MIL. Nie wiem jak inne testery, ale Man Cat’s sobie z tym radzi.
Próbówka, 1W i sprawdzasz na pinach wywołując błąd zapalający kontrolkę :)
Obecne systemy OBDII potrafią same zgasić kontrolkę MIL jeśli po iluś odpaleniach nie wykryją usterki w układzie.
Jeśli mruga kontrolka mil to musisz zrobić adaptację koła fonicznego tzn nagrzać auto do normalnej temperatury pracy , następnie trzy razy maksymalnie nadusisz pedał gazu o kontrolka gasnie sama.
Z emisją spalin to chyba raczej kontrolka MIL bez zygzaka w układach OBD tu mamy stary układ i to jest check engine http://obrazki.elektroda.net/70_11986990...
TAbela kodów błędów dla tego silnika to ze sto pozycji. Każdy błąd zapala kontrolkę MIL. Więc opiniowanie że to egr czy Turbo czy inny kłopot to strzelanie w ciemno. Podłączyć interfejs i będzie sporo wiadomo
Czy był podłączany komputer diagnostyczny? W takiej sytuacji powinien być, celem (przynajmniej) odczytu wartości sygnałów przekazywanych do ECU z czujników, bo błąd powinien być zasygnalizowany na kontrolce MIL (gdyby ECU go wykrył).
Puściłem serwisówkę na archive: https://archive.org/details/honda-cbf-12... Jak została zablokowana - nie mam pojęcia. Diagnostyka poprzez zworkę i kontrolkę MIL, albo przez interfejs diagnostyczny - tutaj można próbować byle czym, kwestia połączenia się ze złączem diagnostycznym.
Witam. Po wymianie sondy lambda i termostatu płynu chłodzącego silnika DPF się wypalił i na razie jest ok.
Zacznij od pomiaru na śrubie B+ nie łatwiej?
Ogladalem wczoraj Audi A4 model B5 2.8 V6 w wersji angielskiej, z zamiarem zakupu tego pojazdu na "dawce" komponentow do budowy pewnego pojazdu. Samochod niestety nie odpalil, a ponoc wczesniej mu sie to udawalo. Podlaczalem sie za pomoca ELM327 i ScanTool-a, ale zadnych bledow nie ma. Wydaje mi sie przy tym, ze ScanTool prawidlowo komunikowal sie z...
Mój problem polega na tym, że po włączeniu zapłonu nie świeci się lampka MIL(świetlny wskaźnik uszkodzenia silnika). Samochód posiadam od niedawna i nie wiem, czy jest on w nią wyposażony, czy też kontrolka się popsuła. Pozdrawiam i z góry dziękuję za informację.
Skoro egr wyłączony to zajął bym się przepływką i wyciekami powietrza.
Przy ECU 28 i 11 ale masz też łatwo dostępne złącze przy osłonie paska rozrządu. Wskazania czujnika temperatury powietrza faktycznie mi się nie podobają, po całonocnym postoju czujnik temperatury powietrza powinien pokazywać taką samą temperaturę jak czujnik temperatury silnika. Informacja o napięciu sondy lambda w tym sterowniku niestety nie jest dostępna......
Mam problemik z autkiem jak w temacie. Moze ktos z tu obecnych posiada odpowiednia wiedze aby mi pomoc. Nie ma iksry na świece. Ale co dziwne nie pali sie kontrolka silnika (MIL) ani lampka immo. Z komputera na te dwie lampki nei wychodza masy. Po podnaiu masy na krotko do kabla lampki sie zapalaja. Aha nie swieci sie jeszcze dioda od alarmu. Bezpieczniki...
sprawdz od immobilaser czy jest bo ta kontrolka to prawdopodobnie immo pzdr
Witam po przekręceniu zapłonu nie zapala się kontrolka MIL sprawdzałem Vagiem i niby w liczniku jest ok brak błędów ale zaczął wariować wskaźnik temperatury. Podpoiłem kolejny raz kompa i okazało się że czujnik temperatury do wymiany. Czujnik jest wymieniony temperatura ok. Ale dlaczego nie zapaliła się lampka Mil w momencie gdy czujnik był niesprawny?...
Pin 43 na ECU
Która kontrolka? MIL?
Kontrolka świec jest też odpowiednikiem "MIL"(Malfunction Indicator Light) Bez diagnozy komp. nikt nie zgadnie co jest przyczyną.
3) Zaczyna się coś dziać i to jest takie wczesne informowanie, ale jeszcze załóżmy działa poprawnie, tylko komputer przeczuwa, że coś będzie się sypać w tym kierunku. Przeczuwa to za dużo powiedziane, gdy przekraczane są ustalone wartości progowe, to rejestrowany jest błąd. Zresztą należy też rozgraniczyć działanie kontrolki MIL oraz samej obecności...
Kod błęduP0122 Sformułowanie posprzedażne kodu błędu: Błąd sygnału zmotoryzowanej przepustnicy ścieżka 1 : Zwarcie z plusem, zwarcie z masą, obwód otwarty Opis diagnostyki: Sygnał 1 ścieżki pozycji przepustnicy niższy od 0,2 V Warunki aktywacji diagnostyki- Warunki ustąpienia usterki- Tryby zdegradowane, jeżeli usterka obecna: Przyspieszanie ograniczone...
Kontrolka świec żarowych działa jako mil
KKL nie obsłuży protokołu fenixa, daje radę z nowszymi sterami po kwp2000 a fenix to niestety starocie. Da radę... Mam dwa rodzaje najtańszych kabelków KKL na USB i jedną samoróbę na RS232 i Fenixa w starych Lagunach czytam ('96-'97 silniki F3P, F3R, N7Q). Nie ma go w bazie dla Laguny (x56), więc trzeba ręcznie wybrać z Meganki właśnie (x64). Niestety...
VVT - Zmienne Fazy Rozrządu , nazwa może być różna w zależności od producenta (VTEC - Honda, CVVT - Kia, VVT-i - Toyota, VANOS - BMW i inne) - system pozwalający na zmianę kąta otwarcia/zamknięcia zaworu. Standardowo napęd rozrządu jest sztywno połączony z wałem korbowym, tak że danemu ruchowi tłoka zawsze będzie towarzyszyć ta sama faza ruchu zaworu....
Domyślam się, że to diesel. Tam funkcję kontrolki "MIL" pełni kontrolka świec żarowych.
Może ktoś wymienił licznik ,te roczniki były też na gażnikach.Jak jest ECU to musi być kontrolka MIL
Przeglądnij wiązkę od ECU do kontrolki MIL. Kontrolka jest sterowana z ECU.A przynajmniej powinna być bo piszesz że u Ciebie nie jest.
To lista możliwych powodów zaświecenia się kontrolki MIL: Parametr autokalibracji Napięcie akumulatora Cewka zapłonowa 1 Cewka zapłonowa 2 CPU Czujnik temperatury wody EEPROM EPROM Zawór EVAP Pompa paliwa Przekaźnik główny Czujnik temperatury powietrza Silnik krokowy biegu jałowego Regulacja biegu jałowego Wtryskiwacze Sonda lambda Czujnik MAP Kontrolka...
Adaptacja koła fonicznego to raz a dwa miganie kontrolki MIL w czasie jazdy może wskazywać również na pogorszenie sprawności katalizatora i druga sonda (kontrolna) podaje info o tym do sterownika a ten informuje kierującego
Dobra ale o co chodzi z tym że jak odłączę kostkę od czujnika pokazuje mi 118 mbar a jak podłącze również 118mbar? Wrtość powinna być zero przy odłączonym a u mnie się zawiesiła ?Dodam że z przewodu czujnika ciśnienia za FAPem nie wyczuwam wgl powietrza z rurki. Rurka szczelna i nie jest zapchana. Samochód ma normalną moc jak zawsze nie przeszedł w...
Wklej zdjęcie co to za kontrolka, bo kontrolka MIL nie jest krytyczna i jest żółta. Czerwona to nie dobrze, ale to z kolei nie jest kontrolka silnika, tylko smarowanie, ładowanie akumulatora, chamulce i parę innych rzeczy w zależności od auta.
Podepnij sobie kontrolkę MIL, będzie migać przy próbie rozruchu to znaczy że immobilizer blokuje.
Świeci się na desce kontrolka MIL (czerwona lampka z symbolem wtryskiwacza)?
Redukor Tomasetto Alaska to dobry reduktor, ale do max 90KM. Dla Golfa IV 1.6 będzie za słaby. Osobiście poleciłbym reduktor Landi Renzo IG1. To chyba jedyny reduktor na polskim rynku, który nie zmienia ciśnienia na wyjściu wraz ze zmniejszaniem się poziomu gazu w zbiorniku. Jest dwustopniowy. Niestety jest bardzo drogi (ok 700zł). Wtryski AC W01 są...
A zapala sie jakas kontrolka? Dokladnie kontrolka MIL, inaczej Check Engine(taka pomaranczowa). Ile przebiegu ma Fiacik i ile czasu poruszasz sie na LPG?
Dość ogólna rozpiska wtyku ECU: 1cewka, cylindry 2, 3 2zawór IAC 3zawór IAC 4moduł przekaźników 5n/c 6kontrolka MIL 7moduł CODE 8moduł A/C 9n/c 10DLC 11czujnik CKP 12Masa sondy O2 13czujnik ECT 14+5V dla czujnika MAP / czujnika TPS 15DLC 16Masa DLC / czujnik ECT / czujnik IAT 17GND 18wtryskiwacze 1, 4 19cewka, culindry 1, 4 20zawór IAC 21zawór IAC 22zawór...
Jeśli kontrolka MIL (od ECU) się w ogóle nie zaświeca to albo ją źle wpinasz albo coś jest nie tak z zasilaniem ECU.
Myślę że chodzi o konfigurację w sterowniku kiedy ma wysłać do IPC polecenie zapalenia kontrolki MIL, licznik sprawdzony testerem jest ok, a z tym odpięciem przepływki to się zgodzę że może nie zapalić checka, ale ja mam odpięty czujnik ciśnienia doładowania, przepływkę, sterownik turbiny, egr-a i do tego odpinam czujnik ciśnienia na listwie CR auto...
Ciągła praca pompki paliwa oznacza usterkę w układzie wtrysku, coś zamiast zapalenia kontrolki MIL. W escorcie chyba można kontrolką sprawdzić kody błędów.
Elekrozawór wymieniony,był uszkodzony.Po próbie jazdy i ok 4 odpaleniach silnika,zgasła kontrolka MIL(dymek).Zobaczymy po trasie jak wyjdzie spalanie.
Cos dziwnie brzmi diagnostyka ...brak bledow ...a problem dalej jest :/ Czy wczesniej bylo cos naprawiane ? Kasowane bledy tuz przed diagnostyka ( byc moze ze nie przejrzano historycznych bledow ) , moze nie skasowana/resetowana kontrolka MIL i swieci jako "long term error " ? Diagnostyka ...czy skasowanie bledow , tzn podpatrzone zostaly wszystkie...
blinker - kierunkowskaz (na pewno masz tylko jeden kabelek bez rozróżnienia strony) kl 58 - +12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel. temp - Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej tank - Wskaznik poziomu paliwa w baku masse - Masa ze styku 31 przelacznika swiatel ( w każdym razie minus obojętnie skąd bedzie)...
U mnie kontrolka MIL świeci cały czas podczas pracy na gazie sygnalizując awarię. Błąd w IAW SCAN zwarcie wtryskiwacza do masy.
A pali się kontrolka MIL? Wszystkie usterki z sąd zazwyczaj są sygnalizowane tym pomarańczowym silniczkiem :P
Gdy znów wystąpi kontrolka MIL, zobacz w diagnostykę na wyświetlaczu, w menu diagnoza czy są usterki - spotkałem się wielokrotnie z sytuacją gdzie nawet mancats nie czytał usterki a w menu była.
Kumpel ma to samo w landcruiserze, problem powstał po zagazowaniu samochodu, gazownicy nie widzą problemu, kumpel owszem, bo ma v6 i tylni napęd, a kontrolka mil oznacza wyłączenie tcs, co w zimie w tym samochodzie jest nie miłe. Żeby nie było, to obie sondy na oscyloskopie pracują prawidłowo, tylko, że na warsztacie, po przejechaniu 20-500km błąd powraca
Nie ma tutaj "mrugającej" żółtej kontrolki MIL, ale sam PDF bardzo ciekawy, wrzucisz część 1? :D Dzięki serdeczne. Jak będę miał niebawem dostęp do auta, to spróbuję posprawdzać co i jak.
Witam mam pytanie gdzie szukać przyczyny wywala mi kontrolkę mil czasami i błąd 15536 czujnik temp w układzie spalin G98 P0405 00 https://obrazki.elektroda.pl/2379907300_... a jak wywali błąd to mam takie wskazania https://obrazki.elektroda.pl/1040993500_... Co może być przyczyna zawiesza się zawór czy coś może nie...
Mam podobny przypadek. Czy dobrze rozumiem że jedyną możliwością usunięcia błędów i zgaszenia kontrolki MIL jest jeżdżenie sprawnym autem tak długo aż samo zniknie?
Odłączenie przepływomierza spowodowało, że samochód odzyskał moc. Jednak zaświeciła się kontrolka MIL. Przepływomierz ma nr OEM 226807J600 ze znaczkiem Nissana i Boscha, oryginał 400 USD. Jakiej marki zamiennik najlepiej zakupić, nie musi być najtańszy, czytałem jednak o przypadkach, że po wymianie na nowy zamiennik moc znów spadała, jak po podłączeniu...
Niepokojące objawy to m.in.: - problemy z uruchomieniem silnika, - nierówna praca silnika na biegu jałowym, - gaśnięcie silnika i brak mocy podczas pracy na benzynie, - znaczący wzrost lub spadek spalania LPG, - szarpanie podczas przyspieszania, - przełączanie się na benzynę podczas gwałtownego przyspieszania, - błędy w ECU związane z układem kontroli...
A co z kontrolką MIL - miga czy swieci się? Jeżeli miga to znaczy że uszkodzenie leży po stronie immo - sprawdz kable, bezpieczniki immo oraz ecu.
Witam, Mam błąd jak wyżej, z tego co wyszukałem na forum, oznacza on problem z zaworem grzewczym Adblue, jeśli się mylę proszę mnie poprawić. FMI 13? chyba tylko tego dokładnie nie wiem, co oznacza? Otwarty? Problem mam jednak taki, że błąd przechodzi z aktywnego w pasywny, potem z pasywnego w aktywny kilkanaście razy na powiedzmy minutę. I moje pytanie,...
Świeci się kontrolka MIL, więc są zapamiętane błędy - odczytaj je. "Na oko" albo masz źle założony rozrząd albo idzie równocześnie na gazie i benzynie. Masz silnik SPI (60) czy MPI (75/86)?
Witam Serdecznie, Kia Picanto 2007r 1.0 , ECU KEFICO 9 030 930 526 F H8, 39110-02015 brak komunikacji z ecu, tak samo z immo. Na liczniku nie zapala się kontrolka MIL oraz IMO. Wszystkie bezpieczniki sprawne, główny przekaźnik przy ECU działa zasilanie poprane. Samochód nie odpala, rozrusznik kręci. Czy ktoś dysponuje schematem żeby podłączyć sie do...
Są dwa rodzaje kontrolki oznaczonej jako "service" na liczniku ale sa to kontrolki MIL dające znac o błędzie lub usterce. A czy ten klucz to nie jest od immo?
Kontrolka MIL ? A co to jest? Przepustnicami sterował by jeden silniczek elektr.Czas obrotu przepustnic był by bardzo szybki a więc z niczym by to nie kolidowało.Lpg 2 generacji chyba nie jest aż tak rozbudowany
Przy uszkodzonym czujniku co najwyżej miałby za wysokie obroty po nagrzaniu się silnika lub (zależnie od rodzaju uszkodzenia) gasłby tylko dopóki by się nie zagrzał... Skoro jednak zaświeca się kontrolka MIL to należy odczytać dlaczego się zaświeca.
Termostat nie ma nic do szarpania, cewka może mieć, może mieć też czujnik położenia wału i sterownik silnika. Może więc warto oddać auto do serwisu. Kontrolka MIL /CHECK/ się nie zaświeca jak szarpie?
KOntrolkę MIL masz? Jak immo blokuje to miga przy probie rozruchu. wszystko wpiete po za jednym niebiesko-czerwonym Ten idzie do złącza diagnostycznego, 3 pin.
i ew. odłączać przekaźnikiem kontrolkę MIL, bo wtedy sterownik benzynowy nie dostosowuje adaptacji do fałszywych odczytów, wytłumacz proszę to zdanie, co to jest MIL
...a stało się tak nagle, stopniowo czy już takie kupiłeś? Kontrolka MIL w ogóle działa? Jaka tam jest instalacja LPG? Próbowałeś ją wyłączyć i zamknąć zawór na butli ?
Odłącz akumulator, potem pojeździj na PB i zobacz czy oscyluje, może LPG przez emulację lub jej brak rozwala mapę PB. Na gazie jak odłączasz wtryski i kontrolkę MIL by nie było widać checka od jazdy na LPG to błędy są ok. Ale podczas jazdy na samym PB powinno być ok.
Zmieniłem rocznik auta i połączyłem się z immo.Na rok 1998 I takie efekty: 00750/ uszkodzenie lampki kontrolnej pracy silnika MIL -Brak objawów -nieciągły A po wykasowaniu tych błedów -System O.K -jeśli jest aktywna kontrolka MIL,skontroluj moduł ECU.
u mnie dzieje sie tak co kilka miesiecy (czesciej zimą) wymieniam wtedy filtr paliwa i wszystko wraca do normy mam transita z 92r silnik 2.5 td Tobie kolego zapala się kontrolka od filtra paliwa a jemu kontrolka MIL bo nic innego tam nie masz.
Może sterownik Twego samochodu po określonej liczbie odpaleń na sprawnej cewce sam wykasuje błąd o ile go go wczytał bo jak napisałeś kontrolka "MIL" się nie zaświeciła w trakcie awarii.Niektóre sterowniki mają taką funkcję samooczyszczania z nieaktywnych błędów jeśli uszkodzony czujnik został wymieniony na sprawny. Musiałbyś podpytać czy Twój samochód...
W oplu z tego rocznika i przy tym rodzaju silnika wystarczy kody 'wymrugać' nie potrzeba podłaczać go pod kompa, zworka w odpowiednich punktach (5 i 6) złacza serwisowego i obserwacja kontrolki check engine, inaczej MIL, inaczej tej żółtej - która Tobie sie zapala i odczytasz kod błędu. Jezeli to będzie 24 to postępowanie jak opisałem wczesniej. Pozdrawiam.
To jak już straciłeś godzinę przy aucie to dojdziesz do wniosku ze trzeba jechać na diagnostykę komputerową, a tam zostaną rozwiane twoje wątpliwości. Po co pisać post o zaświeconej kontrolce MIL silnika, bez podłączenia auta do jakiegokolwiek testera działającego z ta marką nie da się odczytać tego błędu.
Serio bo mam matiza zielonego i doprowadza mnie do szału. Jeszcze nie ma kodów migowych i muszę się kompem wpinać!!!!! Fajnie się kręci ale ma takie chwile . Ciągle na bład 1500 EVAP ale on nawet nie zapala kontrolki MIL.
Cześć, Czy ktoś dotarł do przyczyny problemu P226300 przy przyspieszaniu od lekkiego do średniego w cieplejszych temperaturach otoczenia? Jestem w Nowej Zelandii i mam dokładnie ten problem i obecnie nie znalazłem jeszcze rozwiązania ani nikogo, kto miał takie objawy. Do tej pory wymieniłem oba przetworniki podciśnienia dla bramki odpadów i klapy sterującej...
jeśli dawca nie jest automatem to podłączenie wiązki sprowadza się do podłączenia zasilania bezpośredniego, + po stacyjce, kontrolka MIL, pompka paliwa, czujnika prędkości który oryginalnie jest w liczniku i to chyba wszystko bo pewnie gniazdo diagnostyczne ci nie potrzebne
Jeśli kontrolka MIL miga to system EOBD zgłasza błąd/uszkodzenie katalizatora. Nawet jeśli usterka zniknie to kontrolka miga nadal . Sprawdź wykresy sond lambda przed i za katalizatorem . Ta przed katalizatorem powinna mieć zmiany napięcia ok 0.2-0.8 voltów a ta za katalizatorem napięcie w miarę stałe. Jeśli też oscyluje jak ta pierwsza to katalizator...
Sprawdź czy idzie zasilanie na pompę paliwa - jeśli nie, sprawdź bezpieczniki (wiesz które są w obwodzie pompy paliwa i gdzie one są?) i podwójny przekaźnik pod maską. Czy po włączeniu zapłonu zapala się na chwilę kontrolka MIL ("marchewa"/CHECK). Po co wymieniałeś czujnik położenia wału?
Uszkodzenie czujnika położenia wału powoduje przejście w tryb awaryjny — ograniczenie obrotów, dawki paliwa i cienki odgłos pracy wtrysków. Silnik odpala, bo pompa wtryskowa ma swój czujnik. Nagłe rzucenie palenia to najczęściej skutek spalenia tranzystora w pompie wtryskowej. O ile pamiętam, przy sprawnym samochodzie kontrolka MIL gaśnie podczas...
Auto jak w temacie silnik t4 od bmw. Auto w czasie jazdy zgasło zapaliła sie kontrolka silnika z wykrzyknikiem. W ecu bład P1612- czyli bład kontrolki mil Temat szeroko opisywany na forach ale bez jakichkolwiek rozwiązań. Ktos męczył??
ecu? Znaczy wydaje mi się że tak wiele usterek w jednym czasie i ta kontrolka mil podłączona pod alternator... Nikt nie bawił by sie w podłączanie kontrolek gdyby to była usterka jakiegoś elementu sterowania silnikiem, dostępna w każdym sklepie. ktoś miał problem z ecu więc zrobił to co zrobił. Lepsze to niż ciśnienie oleju podłączone pod alternator...
Co do braku mocy to trzeba sprawdzić poprawność montażu linki gazu (czy blokada na regulacji linki jest na właściwym miejscu). Trzeba też sprawdzić filtr paliwa czy nie przytkany. Co do kontrolek to na pewno mają się świecić następujące (włączony zapłon); 1) ładowanie akumulatora 2) Kontrolka MIL 3) Stop to chyba tyle o ile dobrze pamiętam.
Immo działa w ten sposób, że nie załącza się główny przekaźnik zasilania, a z niego zasilane są m.in. wtryskiwacze, pompa paliwa i cewki zapłonowe. Jeśli nie zaświeca się CODE to centralka nie dostaje zasilania (kontrolką steruje wprost centralka CODE), podobnie jeśli nie zaświeca się MIL to ecu nie dostaje zasilania (chyba, że kontrolka się przepaliła).
Panowie, potrzebuję wyłączyć DPF w BMW x3 2.0D 150KM. Poproszę o oferty na PW. Dziękuję, Nie za ma co. Jesli jeszcze nie zdobyles, sprawdz ten plik. w BC oczywiscie zostanie info o inspekcji filtra czy jakos tak. 849218 EGR nie wyllaczasz? Pozdrawiam. Dzisiaj wrzuciłem ten wsad, wszystko niby ok, kontrolka MIL wyłączona, ale wychodzi błąd po jeździe...
Witam mam problem z komputerem sirius 32, bardzo pomocny byłby schemat wewnętrzny komputera bo wyprowadzenia pinów mam. Problem jest taki, że wszystkie zasilania potrzebne do kostki są, możliwy jest odczyt błędów, lecz tam ich brak, nie świeci kontrolka MIL, dlatego myślę że któreś zasilanie gubi się w sterowniku. Iskry nie ma, paliwa też nie ma. Pomoże...
Witam ponownie. Dzwoniłem do mojego kumpla z ASO VW i faktycznie w tych starych gratach Polo 6N po 10 zapłonach błędy się kasują samoczynnie. Nawet tam nie ma kontrolki MIL (sygnalizującej błędy silnika). Sam nie byłem pewien bo sporadycznie mam do czynienia z autami w tym wieku.
Informacja serwisowa mówi wprost, że błąd P2096 oznacza zużycie katalizatora. Błąd ten jest określany na podstawie czasu reakcji sondy pierwszej (regulacyjnej) względem sondy drugiej (kontrolnej), przy określonych warunkach pracy silnika, co ważne kontrolka MIL zaświeca się po dwóch cyklach jazdy. Ramka zamrożona u autora tematu wskazuje dużą korektę...
Instalacja LPG II generacji? Kontrolka silnika (MIL) świeci? Błędy były odczytywane ze sterownika silnika? Na ciepłym pracuje na benzynie?
Koledzy mam pytanie odnośnie DAFA XF 105 460 wyświetlił mi na pulpicie ostrzeżenie wydechu. Po podpięciu komputera wyświetlił następujące błędy: (System AdBlue - EAS/EAS2) Ilość kodów usterek Opis 127- Detekcja emisji (długookresowa) - Błąd - Nieciagle Licznik częstotliwości 255 MIL Nie jest aktywny Kontrolka ostrzegawcza układu wydechowego Nie jest...
Witam borykam sie z problemem błędu w sterowniku silnika vag 00247 (P00F7). Mój vcds nie ma tłumaczenia tego błędu a w necie też zabardzo nic nie znalazłem. Oczywiście błąd zapala mi kontrolkę MIL ale autko zachowuje się jak najbardziej OK. Może ktoś już spotkał się z takim problemem.
Wymień ta kostkę stacyjki na nową, ecu dostaje zasilanie na styk 47 konektor B właśnie po 15/54 , oraz przekażnik T09 w skrzynce w komorze silnika. Po wzbudzeni cewki T09 dostarczane jest właśnie zasilanie do pompy paliwa. Co do kontrolki MIL trzeba podpiąć pod urządzenie
właśnie doszedł nowy objaw - kupa świecących - w zasadzie to mrugających lampek na desce rozdzielczej - chyba wszystko co jest zaświeciło się.
no to problem duży panowie, kiedyś to przerabiałem, ale w moim przypadku, była zła emulacja sondy, montażysta zostawił na fali prostokątnej i rozjechała się mapa, po resecie i adaptacji, oraz zmianie emulacji (masa, lub obwód otwarty) problem ustąpił, oczywiście jeszcze mały myk z kontrolką mil
taki sam a nawet jak nie wpływa na zapłon to może wpłynąć na chęć zapalenia kontrolki MIL co również może oznaczać sztywny zapłon albo awaryjną mapę - wszystko zależy od tego jaki program jest w ECU a to zależy od głowy konstruktora więc na początek należałoby tam wejść a więc niemożliwe, zatem jak nie zrobisz próby to nie będziesz wiedział
Ciekawe... Mam tez ciekawy przypadek z Partnerem "1.9D" - pali sie kontrolka MIL. Problem w tym, ze w samochodzie nie ma sterownika silnika... Jak zrobic "logi"? Powaznie, jesli pytasz, to sprobuj najpierw dowiedziec sie, jaki masz samochod. W Partnerze sa trzy (bardzo) rozne 1.9D. Pozdrawiam, Georges
zaelży jakie błędy.Symptomy : bledy układ hamulcowy ostrzezenie ebs. Retarder ostrzezenie. Silnik ostrzeżenie. Zawieszenie pneumatyczne. Układ wydechowy ostrzezenie. Alternator ostrzezenie są zwykle dla przekaźnika G015 i nie mają nic wspólnego z na diagnostyce mam mniejszy udział w pracy cylindra 2 i 5 Wstaw jakie aktywne błędy są w DMCI i EAS w momencie...
Sprawdź adaptację przepustnicy. Kiedyś robiłem takie auto i winna była przepustnica - nie można było jej zaadaptować i jak pamiętam był błąd który nie powodował zapalenia kontrolki MIL ale w pamięci trzymał "przepustnica- dolna granica adaptacji nie osiągnięta" Po wymianie na używaną problem znikł. Chyba musiało coś być ze stycznikiem biegu jałowego...
na pracującym silniku zapinam wtyczkę czujnika wałka rozrządu , wywala od razu błędy P0340,P0341,silnik pracuje dalej normalnie,po wyłączeniu nie zapala,zapomniałem dodać kontrolka MIL się nie zaświeca . Dodano po 3 rozrząd zobaczyć trzeba rozebrać pół silnika ,wymienić czujnik wału korbowego trzeba wyciągnąć skrzynie biegow , nie ma dojścia
Jeśli to nie jest zwykły zbieg okoliczności to problem prawdopodobnie będzie związany z koniecznością strojenia map gazu pod nowe wtryski. Pierwszy błąd oznacza za ubogą mieszankę, drugi zwykle pojawia się przy usterce koła zmiennych faz rozrządu, ale potrafi również współwystępować z 0170. Jeśli te błędy zapalą kontrolkę MIL (szczególnie 0170), to...
Ale te 4 litry mają mizerne zapotrzebowanie na paliwo i wynikowo generują równie mizerną moc (po zaostrzeniu wałka rozrządu, lekkim podniesieniu ciśnienienia paliwa w granicach wydolności seryjnych wtrysków -i po założeniu szerokiego wydechu Magnaflow - ok 200 KM) jak idzie o zużycie paliwa Nawet nie chce mi się do tego odnosić. Ale na razie idzie...
Witam. mam kłopot z astrą 2.0 dt 1999r. otóż problem polega na tym że nie idzie uruchomic silnika. paliwo dostaje ale reakcji brak.Immo nie spowodowało tego problemu.Sprawdziłem zasilanie na poszczególnych elrmetach i jest OK.Usterka powstała podczas jazdy silnik zgasł i koniec. pierwsze podejrzenie padło na pompe wtryskową i sterownik pompy ale po...
jeśli kontrolka MIL nie świeci to odczyt kodów usterek nic nie da bo mogą to być usterki zapisane do pamięci podczas "napraw"przez różnych fachowców.Skierował bym obserwacje w kierunku przepływomierza.Mam klienta który sukcesywnie przyjeżdża do mnie 2 razy w roku na regulacje .Prawdopodobnie jest to związane z jego zużyciem.Przed jakimikolwiek regulacjami...
Myślę że problemem jest układ paliwowy. Pompa paliwa coraz mniejsze ciśnienie nabija i trzeba więcej razy uruchamiać rozrusznikiem.Pisałeś że po uruchomieniu i zgaszeniu odpala normalnie. Więc zasadna moja podpowiedź. Jak również może być zanieczyszczony filtr paliwa. Ale tyczy to się także układu zasilania paliwem.Nie piszesz o kontrolce MIL (check)...
kontrolka renault klucz kontrolka kontrolka kontrolka silnika citroen podnośnik kontrolka
paski ekranie cienkie bezpiecznik zasilacza komputera symbol termostatu
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Aria nie nagrywa w stereo - diagnostyka i rozwiązania Bezpiecznik pompy paliwa i przekaźnika VW LT 2.5 2002