Ja mam fachowca ale w Krakowie. Mi robił licznik i działa do tej pory. Ponad rok.
Miały wszystkie e36 te kontrolki ale są w nas nieaktywne. Potem wszedł tzw.check.
No to zdiagnozuj moduł chłodzenia silnika.
Odłączyć wtyczkę z dwoma przewodami, która znajduję się na górnej płycie obok wentylatora. Wtyczka jest od zasilania modułu HV. I napisz jakie efekty to przyniosło.
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
Ciekawe jak między czujnikiem temp a ecu sprawdzę piny i Ci podam.
Rezerwa istnieje w tym modelu kontrolka przegrzania nie istnieje. Zatankuj paliwa i nie przejmuj się rezerwą.
W tym przypadku to nie będzie wina czujnika temperatury, tylko przekroczonego prądu na szynie +330V zasilającego tranzystorowy blok mocy.
Nie wszystkie ale też, na pewno kontrolka przegrzania silnika, ładowania akumulatora to do masy, migaczy do plusa i światła drogowe. Nie kojarzę tylko jak było kontrolka ciśnienia oleju bo chyba 2 miała już dynamiczną kontrolę ciśnienia i nie wiem czy to był osobny moduł czy było w liczniku. Jak osobny moduł to tylko jeden pin odpowiada kontrolce oleju...
Kontrolka przegrzania może zapalać się po obniżeniu poziomu płynu (wyrzuceniu przez nieszczelny korek), wymień korek na nowy.
Witam. Spawarka MMA-250A Spawarka uruchamia się napięcie na wyjściu 67V. Diody sprawne spadki napięcia 0,3V. Tranzystory spadek dren źródło 0,5V. Przy przyłożeniu elektrody widać łuk i od razu zapala się kontrolka przegrzania. Co może być przyczyną usterki? https://obrazki.elektroda.pl/1620458200_... https://obrazki.elektroda.pl/7608794300_...
Tak te pod radiatorami. Trzeba sprawdzić elementy na stronie wtórnej transformatora głównego. Diody, ewentualne kondensatory, rezystory, warystor.
Jest to kontrolka przegrzania katalizatora.
Witam. Ja na liczniku widzę na czerowno zapaloną kontrolkę "Check Engine" która informuje cię o sprawdzeniu stanu silnika. Najprawdopodobniej uszkodzony jakiś czujnik.
Ford Ka z roku 1997 standardowo nie ma kontrolki rezerwy. Jeśli masz zegary oryginalne czyli tylko prędkościomierz, wskaźnik paliwa i kontrolki to po włączeniu zapłonu zapala się > smarowanie, ładowanie, kontrolka płynu hamulcowego/ ręcznego jeśli hamulec zaciągnięty, kontrolka przegrzania silnika. Kontrolka przegrzania silnika zapala się po włączeniu...
W lagunie kontrolka przegrzania sygnalizuje również problem z wentylatorem chłodnicy-sprawdź czy wraz ze spręzarką włącza się wentylator. Jeśli nie sprawdź czy nie jest zatarty ewentualnie "duże" bezpieczniki koło akumulatora(czarna skrzynka)
Wrzuć zdjęcie tego elementu.Między świecami jest 2 miejsce na czujnik,możesz go tam wkręcić jeśli ci łatwiej. W aisanie nie było wskaźnika tylko kontrolka przegrzania a tam gdzie był czujnik wstawiono termozawór.
w AXach były 2 czujniki temperatury cieczy: 1. Niebieski - 2 piny - kontrolka przegrzania i wskaźnik temperatury 2. Zielony - 2 piny - system wtrysku Poza tym jeśli ten czujnik jest zepsuty (rezystancja nieskończona lub zero) komputer wtrysku zaświeca kontrolkę diagnostyki.
Przerywanie łuku w większości przypadków (oczywiście tylko w Mastertigu AC/DC -nie MLS) spowodowane jest niewłączeniem pompy, kiedy podpięty jest uchwyt wodny (kontaktron na gnieździe 3/8`) . A brak sterowania występuje po włączeniu pompy, ale pompa nie wystartowała- niestety wtedy zaświeca się czerwona kontrolka ;) . Może przy okazji szukania tej usterki...
Zmieniłem czujnik na ten który poleciliście, wszytko działa miód malina. Dziękuję za podpowiedź co do czujnika bo nigdy by mi to do głowy nie przyszło.
Georgesgr ma rację. Właśnie mam lagune 1 z klimtronem i też nagle zapala kontrolkę przegrzania i stop. Okazało sie że jeden z dwóch wiatraków zakończył życie i w momencie odpalenia 2 biegu wiatraków sygnalizuje ich awarię i zapala na czerwono na budziku. A temperatura rzeczywista jrst w normie. Te Francuzy...
Foxtrott takiego steku bzdur to juz dawno nie słyszałem. Zawór bezpieczeństwa jak sam nazwa mówi służy dla bezpieczeństwa a nie do regulacji ciśnienia. Autorze masz po prostu ustawione za duże ciśnienie lub uszkodzony układ regulacji. To jest kompresor 7 barowy chwilowo dopuszczony do 8 bar. Więc pociągnij w górę to czarne pokrętło na górze separatora...
To, że napięcie pojawia się na elektrolitach to zdrowy objaw. Jeżeli nie zamyka się przekaźnik zwierający rezystor ładujący należy sprawdzić dlaczego. W pierwszej kolejności przetwornica pomocnicza. Możesz posiłkować się schematem Magnuma wydaje się podobna.
Sprawdź czujnik temp. silnika.
http://obrazki.elektroda.pl/5888887300_1... Sprawdź miernikiem czy termik jest zwarty czy nie. Jeżeli masz przerwany obwód wymień termik.
dziękuję za pomoc spawarka z pracy - zakładowa a za mało płacą żebym miał dokonywać wyczynów i poświęcać tyle wysiłku i czasu, a nie usłyszę za to nawet dziękuję. Dziękuję wszystkim za pomoc i zamykam temat. Pozdrawiam.
Chyba że to jest 700 z gaznikiem Aisan, to jest czujnik temperatury cieczy ale od wskaznika temperatury a nie od kontrolki. A z tego co mi wiadomo to kontrolka jest od przegrzania ale w Seicento.Więcej pokory, a lać to może w ,,lany poniedziałek,,. POZDR.
http://obrazki.elektroda.net/99_12880282... Taki ma być -zwierny.P
Do transformatora głównego podczepiony jest termik z dwoma chyba żółtymi kabelkami zobacz czy ma przejście jeśli nie przewodzi to masz winowajcę.
Kontrolka (!) 1. Poziom płynu hamulcowego 2. Poziom płynu chłodniczego 3. Poziom płynu hydraulicznego wspomagania kierownicy 4. Przegrzanie silnika/uszkodzenie 4pinowego czujnika przegrzania (powyżej 118*C) 4. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania hamulców tak czy siak bez podłączenia pod komputer można gdybać w nieskończoność
Witam, Podczas spawania w pewnym momencie zaczęła migać kontrolka przegrzania. Przy każdej próbie spawania po kilku sekundach miga dioda i wyłącza podajnik drutu. Obieg płynu chłodzącego jest, żadnych wycieków. Przy innych uchwytach spawa bez problemu. Zmieniłem nawet fajkę z innego przewodu ale było bez zmian. Wie ktoś, co może być przyczyną tego wyłączania?...
Kontrola grzałki. Mam układ grzałek oporowych sterowanych z regulatora tyrystorowego. Układ ten nie posiada kontroli czy grzałka jest przepalona. Czy ktoś ma pomysł jak to kontrolować. Mile widziane gotowe aparaty np.przekaźniki itp. Dodam , że prąd roboczy mieści się w zakresie od 0 do 60A 50Hz
Witam Mam problem z tą zgrzewarką. Świeci się kontrolka od przegrzania. Czujnik termiczny jest w porządku. Miał ktoś podobny objaw. Płyta, procek program ? Wszelkie sugestie mile widziane.
Prawdopodobnie nie łączy ci przewód idący do termika lub uszkodzony jest sam termik. termiki powinny być dwa, jeden na transformatorze drugi na mostku prostowniczym, termiki przy normalnej pracy urządzenia powinny przewodzić, przy przegrzaniu powinny rozłączać układ.
Są dwa czujniki ciśnienia oleju: z białą izolacją, który powyżej 1,8 bar ma robić zwarcie i drugi z brązową, który działa na odwrót, tj poniżej ciśnienia 0,8 bar wskazuje zwarcie, powyżej przerwę. Układ który jest w zegarach w momencie gdy silnik osiąga 2500 rpm a biały czujnik nie ma zwarcia włącza migającą kontrolkę i alarm dźwiękowy. Teraz kontrolka...
Co mógłbym jeszcze samemu zrobić zanim zapłacę za lawetę i serwis? Sprawdź jeszcze raz wszystkie bezpieczniki. Zastosuj do tego próbnik z żarówką lub ostatecznie multimetr. http://obrazki.elektroda.net/61_12796571... http://obrazki.elektroda.net/26_12796571... http://obrazki.elektroda.net/64_12796571... http://obrazki.elektroda.net/53_12796571...
Jak wiekowy jest ten Oxygen? Zobacz bezpieczniki termiczne były montowane pod szczotkoczymaczem na silniku może trzeba wymienić szczotki lub jeśli nie grzeje się tak mocno to go wywalić(mowa o bezpieczniku)a może coś innego wyłącza
Witam, mam taki problem, przy minus 5 po przejechaniu 5 -6 kilometrów włącza się kontolka przegrzania silnika i wentylator, w zeszłym roku mi tak robił, był u 3 mechaników, jeden wymienił termostat, nadal to robił.., drugi wymienił płyn w chłodnicy, nadal to robił.., potem spadły mrozy i pzrestał, teraz znowu się uaktywnił, okazało się, że jest nieszczelna...
To już będzie wiedział serwisant, który będzie to naprawiał.
LPG nie ma, diagnostyka była robiona, zapalała się kontrolka przegrzania (płyn chłodzący) zaraz po uruchomieniu silnika, a stan płynu OK, oraz pomarańczowa kontrolka recyrkulacji spalin? Diagnosta wygasił komputerowo obie kontrolki, ale jak się okazało, nieskutecznie. Biorąc pod uwagę inne posty z Elektrody, wymieniłem czujnik temperatury na nowy. Na...
Sprawdź sobie ten trójprzewodowy czujnik. Nie doczytałeś że z odłączonym kontrolka ciągle miga? Możesz też poprostu wymienić ten czujnik w ciemno - nie jest pewnie drogi Tani nie jest i nie zawsze dostępny. Punkt zmienny termo-włącznika to 120°C więc w garnku na pewno tego nie osiągnie.
Widzę, że doskonale rozumiesz działanie układu. To bardzo ważne, bo ta wiedza przyda się na etapie uruchamiania układu. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania; jeśli coś będzie dalej niezrozumiałe, to będziemy to wyjaśniać dalej. Masz rację, co do wartości rezystorów w gałęzi termistora - rzeczywiście dla termistora 10k, napiecia zasilania...
Czujnik przegrzania stopnia śrubowego. Zablokuj na sztywno cewkę gaszenia i znajdź czujnik, który ją wyłącza metodą kolejnego mostkowania. Doprowadź do ładu instalację elektryczną maszyny. Zbadaj też ciśnienie oleju w silniku. Zacznij coś działać, bo przywaliłeś się do tego jednego czujnika i wymiany oleju, oraz separatora jak rzep do psiego ogona nie...
witam, kolego posłuchałem i tak zawory ładnie cykają wyraznie słychać na wolnych, te dzwieki to albo wypadanie zapłonów (jak wyglada stabilność na obrotach 3000rpm, nie falują?) lub spalanie stukowe, spowodowane chyba jednak niesprawną sondą, te )0,35V to na jakich obrotach miałeś? istnieje jeszcze mozliwość złego wysterowania przez przemienniki na...
Wiele osób zatarło silnik nie z powodu braku smarowania ale niskiego poziomu oleju. Jak jest go mało szybciej się nagrzewa, a przegrzany traci właściwości smarne. Czerwona kontrolka nie zaświeci się wcale lub jak się zaświeci to i tak już będą spore uszkodzenia (na krótkich odcinkach zwykle ratuje bo olej się skończy zanim się przegrzeje, na trasie...
Mam dużo pracy, może ci jaki schemat narysuje.
Olej i filtr w skrzyni były wymienione w tym roku – przebieg od tego czasu jest niewielki. Wcześniej, z powodu wycieku (krzywa miska), mechanik zalał skrzynię częściowo olejem ATF 200. Po wymianie miski wyciek ustał, ale wkrótce zaczęły się problemy – skrzynia zaczęła zrzucać biegi na niższe. Podejrzewałem nieprawidłowy olej, więc kupiłem 7 litrów...
Witam szanowne grono Elektrody. Otrzymałem spawarkę magnum viper ac Awaria wygląda następująco : Pulsuje kontrolka przegrzania lub serwis . Po odkręceniu obudowy zauważyłem w lewym dolnym rogu 2 diody jedna świeci druga ledwie się żarzy powyżej na płytce sterowania podczas wyłączania urządzenia zapala się zielona i gasnie. Tylkojeden z 3 wentylatorów...
Czujnik można wyeliminować - mostkując go kawałkiem drutu ale to nie naprawa tylko prosta diagnoza. Nie trzeba a nawet nie wskazane wystarczy odpiąć, mostkowanie wręcz spowoduje świecenie. Tak jak pisałem czujnik siwy 3 pin on jest od przegrzania silnika kontrolki płynu i wskaźnika. Jak go odepniesz i sie wszystko uspokoi to sprawdź w wtyczce masę....
I jeszcze jedno. Skoro czujka zbiera temperaturę przegrzania to pozostają filtry i kamień kotłowy albo płyta główna. Pompy też bym nie wykluczał. Zapowietrzenia instalacji, też bym nie wykluczał. Zbyt małej ilości wody w instalacji też bym nie wykluczał. Zaśniedzenia styków elektrycznych ogranicznika też bym nie wykluczał. itd. :D :|
Instrukcja podaje: " 10.5 WYŁĄCZENIE Z POWODU PRZEGRZANIA W przypadku awarii wentylatora chłodzącego lub niewystarczającego odprowadzania ciepła z powodu wyższej temperatury otoczenia/niewystarczającej wymiany powietrza, temperatura wewnątrz urządzenia wzrośnie. Temperatura w krytycznym punkcie przegrzania wewnątrz falownika jest monitorowana i przy...
Tak naprawdę to nic nie sprawdziłeś a już wymieniłeś dwie rzeczy. No dobra sprawdziłeś bezpieczniki. Nie sprawdziłeś czego brakuje w lampie ale pewnie plusa. Możesz mieć uszkodzony kabel między przetwornicą a ż są żarnikiem. Uszkodzony czujnik, wtyczka, wiązka będzie dawał efekty przegrzania auta i kontrolki STOP. Także jak widzisz szkoda Twoich pieniędzy...
Nie, niebieski jest do digifanta (wtrysku), szary wskaźnik temp. i kontrolka przegrzania silnika
kontrolka przegrzania silnika kontrolka przegrzania spawarki spawarka kontrolka przegrzania
dławik spawarka transformatorowy sterowanie klapami rezystancja izolacja silnik
tablet firmware zrobić reset pralki indesit
Salus sterownik bezprzewodowy nie włącza pieca - przyczyny i rozwiązania Mercedes Sprinter ASSYST – znaczenie klucza i -300 na wskaźnikach serwisowych