kontrolka stopu

Znaleziono około 2400 wyników dla: kontrolka stopu
Podstawowa forma zapytania: kontrolka stop
  • Renault kangoo 1.5dci 04 kontrolki stop, świece, silnik stop

    Witam. Posiadam kangoo 1.5dci, podczas jazdy włączyły się kontrolki stop, świece, stop silnik. Samochód stanął i nie chciał odpalić, został z holowany. W warsztacie zdiagnozowano że to usterka pompy i wtrysków, zostały wymienione na nowe. Po przejechaniu ok.200 km sytuacja się powtórzyła. Czy ktoś...

    Samochody Początkujący   12 Lut 2010 22:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 9165
  • Renault Kangoo 1.5 DCI - kontrolka STOP, ŚWIECE ŻAROWE,STOP ENGINE

    na komputerze nic nie wynikło, 0 błędów. Kontrolki zapalają się przy 105 km/h. Odejmując gaz gasną, dodając gaz nie zapalają sie po raz drugi i jadąc 120/140 jest normalnie. Jutro będzie robiona próba przelewowa oraz podpiety komputer i sprawdzany w trakcie jazdy

    Samochody Początkujący   07 Mar 2017 22:35 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 8895
  • Skrzynia automat VW SHARAN,szarpie. Kontrolka świec mruga, kontrolka STOP swieci

    potwierdzam , kontrolka swiec to awaria swiatel stop , wymienilem automat pod pedalem hamulca , cena okolo 65pln i usterka ustapila

    Samochody Mechanika   21 Mar 2011 21:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5432
  • polonez - kontrolka stop

    Ten sam temat chyba bywał już poruszany, sam wysyłałem jakiś schemat. Chodziło chyba o brak pożądnej masy tylych lamp. W niektórych polonezach całe to ustrojstwo było automatyczne, bez przełącznika i wykrywało podłączenie przyczepy po ilości żarówek stopu podobno.

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Cze 2004 20:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1320
  • Tipo 1,4 benzyna - kontrolki Stop

    witam mam autko fiata tipo 1.4 benzyna . deska rozdzielcza analog . problem polega na tym ze czasami w roznych sytuacjach zapalaja sie czasami na moment czasami na troche dluzej kontrolki STOP sa dwie takie . czyscilem juz styki zarowek wlacznika stopu i problem sie caly czas powtarza w naprawde roznych...

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Sie 2005 18:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 978
  • W Peugeot 406 2.0 hdi zapala się kontrolka stop.

    lampka stop alarm temperatura plynu chlodzenia za duza Dodano po 4 Witam podczas jazdy zapala mi się kontrolka STOP i pokazuje sie alarm za duza temperatura plynu chlodzacego , problem w tym ze czesto zapala sie przy odpalaniu gdy silnik jest zimny , i podczas jazdy wskazówka temperatury nagle...

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Cze 2008 06:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 6760
  • Peugeot 206 problem ze wsk.temper.i kontrolką STOP

    mam pytanko a gdzie miałeś przetartą wiązkę. U mnie ten sam problem się pojawił. Kiedy wentylator się włącza wskazówka leci do góry na kilka sekund, zapala sie STOP i następnie wraca na ~94 stopnie.

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Sty 2009 13:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5436
  • Laguna V6 24V Podczas butowania czerwona kontrolka STOP

    czesc I mam awarie :-/ Laguna 3.0 V6 24V, 99 rok silnik L7X 701 Do dziś bylo wszystko ok, teraz na cieplym silniku juz nie chodzi tak równiutko ja przedtem :-/ Objawy: Podczas jazdy na pb; (na LPG narazie nie jeżdze bo dzis dopiero bede regenerowal reduktor SGI) - po rozruchy cieplego...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Mar 2009 21:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3742
  • laguna II czerwona kontrolka STOP

    ok juz po problemie, okazalo sie ze w jednym kole bylo juz zbyt male cisnienie i zamiast SERV zaczal sie juz swiecic STOP. dopompowalem kolo i problem z glowy:) pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Cze 2009 20:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 15964
  • reno laguna 2001 swieci kontrolka STOP

    Witam wszystkich,mam problem:mianowicie w mojej lagunie z 2001r. swieci sie kontrolka STOP,czerwony wykrzyknik(ręczny opuszczony)i żółty wykrzyknik po prawej stronie deski.Czy ktos wie w czym problem?Pozdrawiam.

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Cze 2009 21:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4228
  • Palonez Atu+ Kontrolka stop'u dziwne zachowanie

    Mam pojazd Polonez Atu+ 1998r. 1 punktowy wtrysk Bosha i przebieg około 60tyś. autko posiada alarm (Lampart) Usterka to świecąca się prawie cały czas kontrolka od żarówek stopu (pedał hamulca). Zaświeca się ona po przekręceniu kluczyka i świeci do momentu naciśnięcia pedału- gaśnie i po puszczenie...

    Samochody Początkujący   31 Sie 2009 22:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1784
  • Fiat Marea 1.9 JTD-zapala się kontrolka STOP i światła niet

    Witam, też mam problem z tym światełkiem stop, tzn zapala się po wcisnięciui stopu...nie wiem czy to normalne bo do tej pory nie wiedziałem o istnieniu takiej kontrolki. Dodano po 54 wyglada jak zminiaturyzowany tył auta z lampami....

    Samochody Początkujący   23 Lis 2009 10:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3070
  • Kangoo 1.5 dci pali sie kontrolka stop i imobilajzera nieodp

    mam problem nieodpala kangoo, po przekreceniu kluczyka niezapala sie kontrolka od swiec żarowych , a natomiast pala sie dwie kontrolki swiatlem stalym stop [ czerwona] i od imobilajzera, niemożna odpalić kangusia. prosze o pomoc

    Samochody Mechanika   21 Cze 2010 21:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 7191
  • Laguna 1.8benz99r.Zapalanie kontrolki stop i płynu chłodnicy

    Witam wszystkich. Mam taki problem z Laguną 1.8 benz. 99rok. Otóż podczas załanczania się w niej klimatyzacji to znaczy ,gdy sprężarka zaczyna chodzić to zapalaja się na desce kontrolki od płynu chłodniczego i kontrolka z napisem STOP. Gdy wylanczam klimę to owe kontrolki gasną . Z poczatku wydawalo...

    Samochody Początkujący   30 Cze 2010 08:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4619
  • Peugeot 605 3.0 12V 1992 brak kontrolki STOP, ściemniacz

    Wyżej umieściłem link do schematu licznika, sprawdziłem wszystkie diody - są ok, jak widać kontrolka STOP powinna się palić równolegle z większością innych kontrolek, diody zabezpieczają układ przed paleniem się wszystkich kontrolek, w przypadku zaświecenia jednej (wszystkie są podłączone pod STOP)....

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Mar 2010 20:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1469
  • peugeot 406 2,0hdi, proble z kontrolką stop-u

    Witam! mam peugeota 2000r 2,0hdi 110km, jak włączę klimatyzację co jakiś czas zapala mi się na pulpicie kontrolka stop, czy wie ktoś co się dzieje???!!! pomóżcie!!! witam i jak byłeś u elektronika? bo ja mam identyczny problem:( dzieje sie tak samo jak u ciebie po włączeniu klimy miga mi co jakieś...

    Samochody Początkujący   25 Kwi 2010 20:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3014
  • W peugeot 406 2.0 hdi zapala się kontrolka stop.

    Witam mam problem gdyż w moim pługu 406 2.0 hdi , po właczeniu klimki miga mi co 2-3sek kontrolka stop. Czym moze być to spowodowane gdyż nic nie grzebałem przy aucie a zwłaszcza przy klimie. Pozdrówki

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Mar 2017 16:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2922
  • Renault Megane 1.4 16V - migające kontrolki STOP i ciśnienia

    Witam wszystkich. Otóż od jakiegoś czasu mam problem z migającymi kontrolkami ciśnienia oleju i STOP - em i za nisko spadającymi obrotami. Mowa o samochodzie Renault Megane 14.16 V z przebiegiem 235 tys.km samochód mam od nowości także nic nie było kombinowane. To zjawisko ma miejsce tylko i wyłącznie...

    Samochody Początkujący   15 Cze 2010 15:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7406
  • Peugeot 406 2,0 hdi 110km swiecaca kontrolka stopu

    Mam problem zapala mi sie kontrolka stopu w 406 2,0 hdi 110 km. byl potpiety juz pod komputer 3 razy i niema żadnego błędu jedyna usterka ktora zostala zlokalizowana to urwany kabel od czujnika klockow co zostalo naprawione a kontrolka nie gasnie czy ktos wie o co moze chodzic. wydaje mi sie ze cos jest...

    Samochody Początkujący   22 Lip 2010 20:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2896
  • Renault Clio 1,5 DCI kontrolka stop i ciśnienia oleju.

    Renault Clio 1,5 DCI rocznik 2003. Problem wygląda następująco: Świeci kontrolka serwis przy wprowadzeniu na wolne obroty i przy wprowadzeniu na wysokie obroty zapala się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Była wymieniana uszczelka pod miską i uszczelniacz na wale (tył) przy demontażu skrzyni biegów....

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Paź 2010 17:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 6992
  • Renault Premium 420 dci Kontrolka STOP.

    Witam wszystkich od dłuższego czasu zaświeca się w moim samochodzie kontrolka STOP po czym nie działają światła stopu w samochodzie oraz naczepie...Bezpieczniki sprawdzone ,żarówki też.Gdy pojezdze trochę kontrolka gaśnie i światła wracają...?Miał ktoś podobny problem ?

    Samochody Ciężarowe   18 Mar 2013 20:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6774
  • kontrolka stop renault laguna 1.8 16V 1999r

    Ja bym stawiał na zużyte klocki hamulcowe,jeśli mają czujniki zużycia. Witam Tak , klocki mają czujniki, sprawdzę czy się już "zużyły" ilość płynu O.K., ręczny też w porządku, mógł się też przetrzeć kabelek- ale to sprawdzę już jutro. Stawiam na klocki lub przetarty kabelek. Witam Odłączyłem...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Cze 2011 21:42 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 9163
  • Peugeot 406 1.8 Podczas jazdy zapala sie kontrolka stop

    Już ci pisałem masz bezwzględnie się zatrzymać, przecież mas napis STOP !!! Czy w końcu się domyślisz, że trzeba jechać do kogoś kto się zna Pisanie postów w stylu "żarówka nie świeci co mam zrobić" jest bez sensu Chcesz wiedzieć czy możesz jeździć? I co ci mamy napisać jakiej odpowiedzi oczekujesz?

    Samochody Początkujący   01 Lip 2011 11:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3714
  • Peugeot 406 1.8 Podczas jazdy zapala sie kontrolka stop

    A jak sobie użytkownik wyobraża? Niby po co w samochodzie wymyślono sporej wielkości, jaskrawo świecący wskaźnik i to jeszcze z napisem STOP? Gdyby użytkownik dokładniej patrzył na pulit to odkryłby jeszcze świecenie innej lampki. Oczywiście należy interpretować dosłownie i podjąć działania. A jakie...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Lip 2011 12:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2682
  • Peugeot 406 1,9TD zapala się kontrolka STOP.

    Witam! Z tego co zauważyłem i zresztą potwierdza się to na schemacie kolegi przesłanym wyżej, w peugeocie jest tak ze jeżeli zostanie uszkodzony wentylator po stronie lewej (przerwa w obwodzie, brak szczotek) to nie wystartuje także prawy wentylator a dodatkowo wyświetli kontrolkę STOP. Czy ktoś miał...

    Samochody Mechanika   14 Cze 2013 22:06 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 15467
  • torus economic 26 - Po włączeniu pieca włacza sie odrazu kontrolka STOP

    Najlepsze jest to że teraz próbowałem uruchomić piec na C.O. to zapalił i po chwili zgasł. Pokazała sie kontrolaka Stop. Następnym razem już niezapalił i znowu kontrolka stop. Dodano po 2 No właśnie co było przyczyną od czego ?? Teraz to może pomoc Hans30. Mam nadziej że pomoże.

    Systemy Grzewcze Serwis   10 Wrz 2016 21:11 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 4813
  • Laguna 1.8benz96r.Zapalanie kontrolki stop i płynu chłodnicy

    Zrób zdjęcie tej kontrolki.

    Samochody Początkujący   02 Lip 2012 18:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4842
  • Renault Premium '05 420dci - Zapala się kontrolka STOP i na wyswietlaczu blokad

    Witam mam problem z pokazującą się kontrolką STOP na wyswietlaczu komunikat mozliwa blokada kół.Renia ma wtedy hamulce a naczepa juz nie. Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu jest przez moment ok a potem znowu to samo.

    Samochody Ciężarowe   16 Maj 2016 06:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2775
  • Citroen C1 - Kontrolka Stop. Nie można uruchomić silnika

    Witam Forumowiczów. Po próbie ponownego uruchomienia silnika w aucie marki citroen C1 1.0 benzyna zapaliła się kontrolka stop na desce rozdzielczej. Niestety od tamtej pory auto nie działa. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik uruchamia się. Auto sprawdzone urządzeniem diagnostycznym multi-diag....

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Gru 2012 09:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 9264
  • GAZ gazela - Ciężko pali świeci sie kontrolka STOP odcina rozrusznik

    Witam! Problem rozpoczą sie parę miesiecy temu. Samochód ciezko pali tzn. trzeba bylo troszke pokrecic rozrusznikiem (ok. 7s). Stał w ogrzewanym garażu,dziasiaj odpalil tak jak zawsze ale po przejechaniu kilku metrów zapaliła sie kontrolka STOP (bezwzgledny zakaz jazdy). Nastepnie spadł na 1000 obrotów...

    Samochody Ciężarowe   30 Gru 2012 14:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2352
  • Peugeot Partner - problem - zapala sie kontrolka STOP, temp gwałtopwnie rośnie n

    Kolejny problem. Peugeot partner 20Hdi, 90KM. W czasie jazdy zdaża się co prawda rzadko ale jednak, zapala sie kontrolka STOP, temp gwałtopwnie rośnie na max. Po wyłączeniu zapłonu, i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną usterki, i gdzi może znajdowć się problem. Proszę...

    Samochody Początkujący   11 Kwi 2013 16:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4422
  • Claas Dominator 150 - Kontrolka STOP nie gaśnie

    Witam. Potrzebuję porady dotyczącej kombajnu Claas Dominator 150 Hydro Drive. Problem polega na tym, że przy po zapaleniu kombajnu normalnie gaśnie kontrolka świec żarowych na konsoli, natomiast kontrolka błędu STOP, znajdująca się pod nią, nie gaśnie i pali się cały czas. Serwisant z Classa wykluczył...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   30 Cze 2013 11:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2592
  • Bizon Z0-56 czerwona kontrolka stop

    Rok miną a ja nadal nie ogarnąłem sprawy z tą kontrolką :) Ciśnienie zmierzone manometrem trochę ponad 4 na zimnym silniku. Kontrolka świeci i sygnał trąbi jak wcisnę przycisk z boku ( grzybek ) to nie trąbi. Czujnik jest ok pewnie gdzieś w instalacji się coś z gibało, jej stan jest opłakany :) Po...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   24 Cze 2014 08:20 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 19045
  • Laguna II 1.8 16v '01 - kontrolka STOP! po wymianie hamulców tył

    Witam, Postanowiłem wymienić tylne tarcze hamulcowe co wiazało się z wyciśnięciem i wciśnięciem łożysk do tarcz z piastą ... po skończonej pracy zaobserwowałem że na desce rozdzielczej wyświetla mi na żółto ABS i ESP , a na czerwono po 2-3 min. jazdy wyświetla STOP ! i kontrolkę hamulca ręcznego ......

    Samochody Początkujący   02 Paź 2014 19:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4182
  • peugeot 406 2.1 TD - Chłodzenie silinka usrerka, kontrolka stop.

    Witam Znaczne od tego że mam taki sam problem jak w temacie poniżej przeszukałem forum i inne strony ale nurtuje mnie parę rzeczy dlatego założyłem temat. Usterka jest w samochodzie model w temacie z klimatyzacją, sprawdzałem czujnik rezystancja dobra wstawiałem też rezystor zamiast czujnika,...

    Samochody Mechanika   03 Sty 2014 00:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2652
  • Citroen xsara 2002 2.0 hdi zapala się kontrolka stop oraz opada wskazówka

    Witam mam pytanie ;zapala się kontrolka stop oraz opada wskazówka temperatury podczas jazdy ale silnik nie gaśnie .Dzeje się tak dosyć często od nie dawna. Bardzo proszę o jakąkolwiek podpowiedz co może być przyczyną. citroen xsara 2002 2.0 hdi

    Samochody Początkujący   05 Lip 2014 15:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3564
  • Kocioł Torus Economic XWT - Kontrolka stop po wyłączeniu CO - brak ciepłej wody

    Dzięki za odzew :) Przeczyściłem elektrodę i na jakiś czas był spokój. Jednak ostatnio kocioł znów zaczyna wariować - tym razem po prostu gaśnie w którymś momencie pracy, kontrolka stop nawet się nie zapala, z tego co zaobserwowałem to problemem jest brak iskry - jak powinien zaskoczyć to kontrolki...

    Systemy Grzewcze Serwis   02 Paź 2014 13:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2523
  • Renault Scenic - Kontrolka STOP silnika jak ją wygasić?

    Już kiedyś próbowałam " tankować i odłączać akumulator" .. nic nie dało. Koszt wygaszenia kontrolek to 50 zł więc nie fortuna ale zawsze coś.

    Samochody Początkujący   05 Lis 2014 15:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3429
  • renault clio 2 świeci się kontrolka stop i ładowania oraz brak wspomagania

    zapaliły się kontrolki stop i ładowania Na kursie prawa jazdy uczą co oznaczają te kontrolki, z jakiś przyczyn brak ładowania. Z sposobu w jaki piszesz jedyną radą dla Ciebie będzie oddać auto w ręce fachowca.

    Samochody Początkujący   22 Lis 2014 19:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3402
  • Peugeot Partner 2.0 HDI 2001r. - kontrolka STOP mruga po 2 min od zgaszenia.

    Witam mało kiedy musiałem pisać na elektrodzie, zazwyczaj wystarczało przeczytać i po problemie. Mam jednak sprawę, której nie znalazłem ani w google ani na elektrodzie. Wszystkie tematy na jakie trafiłem mówią kontrolce STOP w trakcie uruchomionego silnika. Ja mam problem wtedy gdy od zgaszenia...

    Samochody Początkujący   07 Sty 2015 20:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2391
  • Renault Laguna 2.2d 94r świecąca się kontrolka stop, brak obrotomierza oraz łado

    Witam, otóż, tak jak w temacie, problem dotyczy, świecącej się lampki stop, akumulatora, oraz braku obrotomierza,prawdobodobnie też nie ma ładownia. Bezpieczniki ok. prosze o pomoc. Dodano po 6 jestem początkujący, prosze o wyrozumiałość, jeżeli jest za mało informacji napiszcie, postaram się...

    Samochody Początkujący   01 Lut 2015 19:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1287
  • Citroen xsara hdi migajace kontrolki stop i oleju

    Witam. Koledzy jestem nowy na forum i dopiero wdrażam się w schemat ogólny jeżeli chodzi o citroeny mam taki problem ze po zakupie xsary 2.0 hdi miałem zalany olej Castrol magnatek syntetic 5w40 plus filtr mann po przejechaniu określonych kilometrów nadeszła wymiana oleju więc pojechałem na wymianę...

    Samochody Początkujący   24 Mar 2015 17:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1545
  • Peugeot Jetforce c-tech 50ccm - Kontrolka stop

    Witam. Niedawno kupiłem skuter jetforce c-tech 50ccm do remontu. Wymieniałem wał w nim i poskładałem jak należy. Pierwszy problem to odpalanie z rozrusznika, z kopki od razu pali. Skuter jest z 2005 roku na gaźniku chłodzony cieczą. Drugi problem to kontrolka stop która znajduje się koło wskaźnika...

    Motocykle, Motorowery   19 Sie 2015 12:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3069
  • Renault Scenic - kontrolka stop

    a na konsolecie palą się kontrolki i nie gasną od ładowania , smarowania oraz STOP Jak silnik nie pracuje to normalne, że te kontrolki świecą. STOP świeci z każdą kontrolką koloru czerwonego. Masz zablokowaną stacyjkę i tu problem, jak silnik uruchomisz to kontrolki zgasną.

    Samochody Początkujący   15 Paź 2016 11:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2499
  • Citroen xsara (2000r.) 1.8i świecąca kontrolka STOP i wykrzyknik...

    Witam. Jestem nowy na tym forum. Dzisiaj rano gdy jechałem do domu z miasta swoim autem (model powyżej) zaczęły naraz świecić kontrolki: Stop i taka z wykrzyknikiem :?: :?: oraz zaczeło piskać przy naciskaniu sprzęgła.... Proszę o jak najszybszą pomoc. Jeśli taki temat już jest to proszę o skierowanie...

    Samochody Początkujący   03 Sty 2017 16:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1530
  • Renault Scenic 1.6 benzyna rok.2001 - Scenik brak kontrolki stop serwis nie miga

    wszystkie okey kontrolka mobilaizera stop serwis po wylozeniu kluczyka mignie 4 razy

    Samochody Początkujący   23 Sty 2017 21:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 864
  • Renault Master 2.5 dci 100 - czerwona kontrolka stop i błąd w kompie

    dlaczego wymieniasz pompe? Dlatego, że prawdopodobnie podpowiedział mu tak zawodowy mechanik. Kierowca musiał mu wspomnieć m.in. o tym: między brudem znalazłem drobne kropki aluminium co oznacza że układ ssący niskiego ciśnienia czyli dwa koła zębate ssące paliwo z filtra poprzez luz dotyka obudowy...

    Samochody Początkujący   23 Lut 2017 22:41 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 10281
  • Renault Megane Scenic I ph I - Niegasnące kontrolki stop i okładzin hamulcowych

    Problem jak w temacie. Kontrolki kiedyś zapaliły się (z rok temu) i nigdy nie gasną. Mostkowany czujnik poziomu płynu hamulcowego, przełącznik przy ręcznym - bez zmian, próba mostkowania przewodów zielonego i czarnego przy kostce przy pedale hamulca też nic nie daje. Brak przewodów przy tarczach (po...

    Samochody Początkujący   04 Cze 2017 17:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1176
  • Renault Megane Scenic I ph I - Niegasnące kontrolki stop i okładzin hamulcowych

    No to żeś naprawił, zrobiłeś to na odwal się, sprawdziłeś który obwód aktywował kontrolkę ? Wybacz kolego ale zrobiłeś totalne partactwo z całym szacunkiem. Porządna kontrola i pożegnasz się z dowodem rejestracyjnym. Dodano po 5 A minus to nie tylko brak kontrolki ręcznego ale i poziomu płynu...

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Cze 2017 20:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1617
  • Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS - Kontrolka STOP, błąd P0089

    Ostatnio zapaliła mi się kontrolka STOP Engine. (taka sama jak check engine tylko czerwona i zamiast check pisze stop). Podczas jazdy, silnik sam zgasł na szczęście była stacja paliwowa zatankowałem do pełna i kontrolka zgasła. Wymieniłem filtr paliwa. Dzisiaj auto przejechało prawie 400km bez przerwy...

    Samochody Początkujący   03 Sty 2018 03:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3069
  • Lancia Phedra 2.0 16v 2003 B+G - Świeci się kontrolka stop i ręcznego

    Witam Temat będzie można chyba zamknąć. Dziękuję wszystkim za pomoc i podpowiedzi. Napiszę co pomogło naszemu autku, może się przyda innym. Odpowiedzialne za pokładowe wyskakiwanie awarii systemu ESP/ASR, awarii systemu ABS, oraz awarii skrzyni były dwa przednie czujniki ABS. Odpowiedzialny...

    Samochody Początkujący   26 Lis 2017 10:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1017
  • Renaul Laguna 1 1.9dti 1998. - Kontrolki STOP-SERV - reczny -ABS swieca !

    Ale bleduu z kontrolkami nie znalazlem jeszcze. Ech :(

    Samochody Początkujący   25 Sty 2018 14:44 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 828
  • Peugot Jetforce kontrolka stop - Miga podczas jazdy i skuter gasnie

    Dostałem się do pompki oleju i poruszałem wtyczka i problem zniknął. Czyli ta kontrolka stop odpowiada za pompkę oleju i wszystko co z nim związane. Dzięki za podpowiedzi

    Motocykle, Motorowery   20 Mar 2018 16:32 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1098
  • Renault Kangoo kontrolka STOP oraz Temperatura

    Problem polega na tym, że zapaliły się kontrolki STOP oraz TEMPERATURA.

    Samochody Początkujący   14 Wrz 2018 06:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 870
  • Peugot Partner 1,4 - Miga kontrolka STOP i świeci się ręczny

    Witam, Mam identyczny problem, myślałem ze to wina klocków, wiec zostały one wymienione, jednak nadal coś nie tak, Płyn hamulcowy Okej. Juz az denerwuje ten STOP i kontrolka od ręcznego. Jakieś pomysły ?

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Lut 2019 19:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 468
  • Claas Dominator 98 - nie działa kontrolka STOP

    Witam. Problem dotyczy kombajnu Claas Dominator 98. Problem jest następujący. Po uruchomieniu młocarni zapalają się kontrolki od poszczególnych podajników, po dodaniu obrotów kontrolki gasną, ale nie działa duża kontrolka STOP wraz z sygnałem dźwiękowym i kontrolką na zegarze przy kierownicy... Gdzie...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   22 Lip 2019 03:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 486
  • Kontrolka stop i akumulatora w Renault Kangoo Rapid 1.5 dci

    Witam serdecznie od paru dni w Kangoo podczas jazdy pojawia się jednocześnie przez krótką chwilę kontrolka stop i akumulatora po sprawdzeniu ładowania okazało się że padł regulator napięcia . Wymieniłem kompletnie alternator ładowanie wróciło natomiast dziś już dwa razy zapaliły się ponownie kontrolki...

    Samochody Początkujący   02 Lis 2019 12:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 300
  • Renault Megane II 1.5 dci 2004 - Kontrolka STOP i problem z odpaleniem

    Witam, silnik sam z siebie zgasł i od tego momentu nie chce zakręcić, pojawia się komunikat STOP i załącza wentylator. W pierwszej kolejności naprawiona karta ( lutowanie ) potem sprawdzenie bezpieczników i czyszczenie wtyków pod maską. Sytuacja bez zmian. Dołączam zdjęcie deski, to co widać po załączeniu...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Kwi 2020 17:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 120
  • Opel Astra G - palace się kontrolki stopu i rezerwy paliwa

    Witam, pali mi się cały czas kontrolka rezerwy paliwa i od hamulca ręcznego. Wskazówka dobrze pokazuje stań paliwa. A kontrolka świeci, co mogą być za przyczyny?

    Samochody Początkujący   07 Cze 2020 22:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 150
  • Renault Meg. kontrolka awari silnika i nie wchodzi na obroty

    kupiłem megane przed dwoma miesiącami. serwisowana do końca stan OK. na komputerze wyrzuciło tylko awarię pierwszej sondy lambda. wymieniłem ją na nową NGK ale komunikat pozostał. po założeniu gazu sekwencyjnego zauważyłem sporadycznie że auto w czasie jazdy potrafiło przerwać i zapalały się wtedy kontrolki...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Lip 2007 20:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2960
  • ctroen xsara 1.6 i 8v 2000r.zapala się lampka ładowania ,oleju i stop

    Ostatnio w mojej xsarze zapala się kontrolka ładowani,smarowani i ,świeci się kontrolka stop .Nie jest to za każdym razem ,czasem po przejechaniu kilku kilometrów,zatrzymaniu pojazdu,wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu,kontrolki się świecą i wyje brzęczyk.Natomiast po przekręceniu kluczyka...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Mar 2012 08:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2560
  • Peugeot 406 '98 2.0. Zapala się sam stop i przestaje działać klima.

    Witam, Mój samochód to: Peugeot 406 kombi 1998 r. Silnik 1998 cm 16V XU10J4R benzynowy. wersja z klimatyzacją ręczną. Jest to wersja przed liftem. Problem: Po odpaleniu świeci się kontrolka STOP (tylko ona). Zapala się kilka chwil po odpaleniu, gdy silnik złapie trochę temperatury....

    Samochody Mechanika   27 Sie 2011 15:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4147
  • Renault master 2.2 kontrolka silnika

    W niezbyt miłych okolicznościach, bo z powodu usterki, ale witam wszystkich Wczoraj wracając do domu w Masterze silnik 2.2 dodając mocniej gazu (nie przesadnie było pod górkę, a włączałem się do ruchu) silnik zgasł. Zapaliła się kontrolka stop i czerwona kontrolka silnika. Po ok 10-15 min postanowiłem...

    Samochody Początkujący   03 Kwi 2015 09:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4407
  • Renault Kangoo 1.5 DCI 2005 - 3 kontrolki podczas szybkiej jazdy

    Witam, pisze z pewną sprawą. Podczas jazdy powyżej 90 km/h, zapalają mi się na tablicy wskaźnikowej 3 kontrolki, dokładnie napis STOP, kontrolka od świec żarowych które też oznacza obecność wody w ON, oraz kontrolka STOP silnik. Najczęściej zapala się między prędkością 100-120 km/h. Byłem na komputerze...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Mar 2017 17:15 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2088
  • Uszkodzony soft w S5? Zapala się kontrolka. Brak komunikacji z PLC.

    Mam problem z S5-100U CPU 103 . Po włączeniu kontrolka stop zapala się na 0.5s i gaśnie ,oczywiście nie ma mowy o skomunikowaniu się z PLC za pomocą STEP5. Procesor 80C535 działa , bo na wyjściach adresowych wszystko jest w porządku. Multiplekser adres/dane też działa. Domyślam się, że uszkodził się...

    Automatyka Przemysłowa   15 Lut 2005 13:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1488
  • Renault Premium 320 DXI e4 - wyświetla "IMMEDIATE STOP" i nie kręi roz

    Coś takiego na ten temat znalazłem: Kod usterek: MID 140 - SID 250 - FMI 11 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001 - Wyświetlacz główny SID250 Szyna informacyjna SAE J1587 FMI-11 Usterka niezidentyfikowana Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: D001 Wyświetlacz...

    Samochody Ciężarowe   03 Lut 2015 19:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 15414
  • Clio 1.5 dci 82KM - dławi się przy ostrym ruszaniu i migają kontrolki

    Proszę o pomoc, może ktoś podpowie co można jeszcze sprawdzić. Oto co zostało zrobione: 1) sprawdzone przelewy wtryskiwaczy - każdy lał w bardzo delikatnym stopniu, właściwie lał to zbyt duże słowo (sprawdzane przy niskich jak i wysokich obrotach) 2) wtryski wymontowane i zawiezione na maszynę w celu...

    Samochody Początkujący   24 Sty 2015 16:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6696
  • [605] Wentylator (STOP+TEMPERATURA)

    Witam Mam problem(moze niewielki,ale probem).Chodzi o to,ze po uruchomieniu silnika ,po pewnym czasie,zapala mi sie kontrolka STOP+kontrolka temperatury i w tym samym momencie zauwazylem ze zalacza sie wentylator(trwa to od 5 do 30 sekund,ale za to co 5-10 minut),i przez to silnik nagrzewa sie...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Lis 2004 20:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1611
  • Peugeot 205 poj.1.1 rok 91 STOP

    Witam . Może znajdzie się ktoś kto przypuszcza co powoduje świecenie kontrolki STOP na zegarach mojego peugeot'a.Kontrolka nie świeci cały czasy tylko miga czasami zaświecając się na dłużej. Baqrdzo proszę o pomoc i pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Maj 2010 23:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2409
  • renault scenic 2002r. 1.9dci pali się czerwone stop i kontolka silnika

    Witam.Mam problem ze scenikiem 1.9 dci który polega na tym ,że podczas jazdy zapaliły się czerwone kontrolki stop i od silnika po czym auto zgasło a przy próbie ponownego rozruchu silnik łapał ale nie odpalił więc po ściągnięciu go do znajomego stał z 4 godz. a gdy silnik ostygł samochód odpalił normalnie...

    Samochody Początkujący   24 Maj 2015 16:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3609
  • RENAULT KANGOO 1,5dci - nie odpala , świecą się kontroli STOP i ładowanie

    Witam Opiszę mój problem. Wracając samochodem z trasy ok 100km w połowie drogi zapaliła mi się kontrolka STOP i po krótkiej chwili kontrolka ŁADOWANIA. Była 3 rano więc postanowiłem jechać dalej. Auto bez problemu dojechało. Na drugi dzień już nie odpaliło a kontroli świecą się dalej. Silnik pracował...

    Samochody Początkujący   08 Maj 2017 18:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1635
  • scenik1.9dti zapalają się kontrolki

    pomocy.mamscenika1.9dti r.1999 98km.podczas jazdy zapala mi sie czerwona kontrolka stop i taka [rybka] z napisem stop.wtedy czasem zamula samochód,ale nie zawsze.co to może być?

    Samochody Początkujący   07 Lut 2011 17:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1301
  • Espace IV 1.9dci 2003 - Espace IV nie odpala, kontrolki czerwone świecą

    Auto po odpowietrzeniu sprzęgła nie chce odpalić - czy jest to przypadek?. Espace IV 1.9dci, 2004r. Jaka może być przyczyna? Na desce zapalają się czerwone kontrolki stop,stop w silniku, olej, akumulator i wykrzyknik w kółku oraz P w trójkącie. Dodatkowo samochód pokazuje błąd fuel injection system not...

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Paź 2014 12:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4866
  • Kontrolka airbag i płynu chłodzącego PARTNER 2.0HDI

    Witam wszystkim... Nie dawno zakupiłem Peugeota Partnera z 2003 roku z silnikiem 2.0HDI i nie wiadomo z jakich przyczyn auto lekko "świruje"... Przez 3 dni jazdy wszystko było wporządku, kazda kontrolka gasła jak było przykazane... pewnego razu kontrolka AIRBAG nie zgasła, zapaliłem silnik i dalej...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Kwi 2009 19:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3632
  • Citroen Xsara II 1.6i - Lampka STOP zaświeciła się

    Cześć, piszę w związku z moim poprzednim postem -> "Cześć, mój pierwszy problem z autem benzyniakiem, którego nie potrafię sam rozwiązać - więc pierwszy post. Generalnie jechałem dzisiaj moim Citroenem i nagle zobaczyłem, że temperaturę silnika wywaliło do 120°C, chwila moment i zaświeciła się lampka...

    Samochody Początkujący   20 Mar 2019 10:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 345
  • Problem z kontrolkami i rozruchem - Renault Thalia

    Witam. Od pewnego czasu zaczelo sie dziac cos dziwnego z kontrolkami STOP i akumulatora - nie jest tak zawsze ale zdarza sie iz podczas jazdy te kontrolki zapalaja sie potem gasna - obserwuje przy tym np. wzrost obrotow wentylatora czy zwiekszenie mocy swiatel - czyli jakis skok napiecia. Patrzyl na...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Paź 2007 18:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2704
  • Kontrolki na liczniku fiata 126p z 1993r

    Pokazujesz deskę od malucha z końca produkcji. Ludzie, już nie pamiętacie jak co w maluchu było? BIS w miejscu tej kontrolki miał kontrolkę niskiego poziomu płynu w chłodnicy. Ta kontrolka ssania nigdy w starych maluchach nie świeciła, wykorzystywało się ją do innego celu. Najczęsciej jako kontrolkę...

    Samochody Początkujący   04 Kwi 2012 10:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5681
  • Peugeot 206 2005r dziwne zachowanie kontrolek i zasilania.

    Witam Peugeot 206, 2005r, 1,4 16V 55kW (75KM) Trasa około 2x70km. W jedną stronę OK, w drodze powrotnej problemy. Pomiędzy przejazdami samochód stał bezpośrednio na słońcu (ale to raczej nie powinno mieć znaczenia). Wyglądało to tak: - przy hamowaniu na skrzyżowaniach auto gasło i zapalały...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Cze 2012 20:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4693
  • Peugeot 206 cc 2002 świecą sie wszystkie kontrolki licznika dach klima

    Witam! Problem został rozwiązany: -Palaca się kontrolka AIR BAG= Ktoś wcześniej wstawił rezystory oporniki które gasiły kontrolkę i to było przyczyną gdyż któryś się przepalił. -Kontrolka ABS ESP= szerokie opony przetarły kable czujnika, wymiana czujników i kasowanie błędów pomogło. I zgasła również...

    Samochody Początkujący   11 Wrz 2014 19:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3273
  • Renault Laguna - zegary PH II - problem z kontrolkami

    witam zmienilem zegary w swojej lagunie z phI na phII z komputerem pokladowym. sama procedura nie byla dosc skomplikowana, jednakze wynikly pewne klopoty. mianowicie pali sie caly czas kontrolka ABS, w tej sytuacji juz wiem o co chodzi, mianowicie nowe zegary maja odwrocona polaryzacje stad tez skoro...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Lut 2006 21:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5487
  • Peugeot 206 SW pisk kontrolki

    Witam , jako nowy użytkownik niniejszego forum chciałem zaakcentować swoją obecnośc gorącym pozdrowieniem Wszystkich piszacych tutaj. Chciałem zapytać co może być przyczyną i ewentualnie jakie moga być koszty (wymiany-naprawy) pisku kontrolki paliwa. Otóz co jakiś czs pojawia się sygnał taki jak...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Lut 2007 19:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3176
  • Renault Laguna 99r świeci się kontrolka od płynu i ręcznego

    Witam w samochodzie jak w temacie świeci się kontrolka od stanu płynu hamulcowego i hamulca ręcznego. Przy tym także świeci się kontrolka STOP. Jak sprawdzić, co jest tego przyczyną? Czujnik od ręcznego sprawdziłem. Stan płynu także jest w normie. Klocki są jak nowe. A kontrolki się świecą. Wiem, że...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Kwi 2007 20:46 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 10209
  • peugeot 307 2.0 16v benzyna-kontrolka oleju

    Niewiem czy pisze w dobrym miejscu,jesli nie to sorry. Po wymianie BSI w servisie ,zapaliła sie kontrolka STOP i oleju.Zapala sie dopiero jak temp.silnika dochodzi do około 80 stopni. Serwis twierdzi ze oni ni mają z tym nic wspólnego i umywają ręce.Wymieniłem czujnik ciśnienia i poziomu oleju ale...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Mar 2009 19:30 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 6209
  • Kontrolka poziomu płynu chlodzacego

    Witam, w moim Peugeot Partner 1,9d zapala się kontrolka syglalizujaca zbyt niski poziom płynu chlodzacego oraz kontrolka Stop . Problem polega na tym, ze poziom płynu jest w porządku a kontrolka zapala się gdy termostat przekroczy temp. 90stopni . Auto nie przegrewa się i poza tym jest wszystko ok....

    Samochody Początkujący   14 Sie 2010 22:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4055
  • Laguna II 1.9 dCi nie odpala mruga stop i świece żarowe

    Witam. Mam lagunę II z 2004r. 1.9 dCi i mruga mi stop a świece żarowe gasną ale się po chwili zapalają. Błędy jakie śą to. P1826-obwód świec żarowych , czujnik przepływu powietrza, czujnik doładowania, czujnik pedału przyśpieszenia. Wymieniony czujnik na listwie CR, wymieniony w pompie czujnik regulacji...

    Samochody Początkujący   04 Kwi 2012 16:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5406
  • Audi B4 kontrolka - potrzebuję schemat lub informację.

    No dziwna sprawa. Jedyne wciskane kontrolki jakie tam były to: -poduszka -świece żarowe -kontrolka kierunkowskazów przy jeździe z przyczepą Natomiast trafiała się cała rzesza radosnej twórczości własnej, jakieś kontrolki stopu, pracy wentylatora chłodnicy...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Maj 2012 09:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2805
  • Renault 1.5 dci 2003 świecąca kontrolka świec żarowych

    Ostatnio mam podobny problem... Komputer wykazał błąd włącznika (czujnika) hamulców... Nożny włącznik miałem wymieniany pół roku temu... wiec jest sprawny, zostaje włącznik (czujnik) hamulca ręcznego, gdyż przy zaciągniętym hamulcu nie zaświeca się kontrolka na tablicy. Po skasowaniu błędu po tygodniu...

    Samochody Początkujący   13 Lip 2012 21:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 12576
  • Renault Laguna II kombi 1.6 16V '02 - kontrolki wariuja

    Witam, moim probleme sa wariujace kontrolki w Lagunie II, 1.6 16V kombi 2002, problem w tym iz gdy jade zapalaja sie kontrolki stopu i ladowania, w momencie kiedy dodam maksymalnie gazu aby podwyzszyc obroty kontrolki znikaja ale potrwa to tylko jakis czas, jak podladuje akumulator to mam czas na jakis...

    Samochody Początkujący   12 Sty 2014 00:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2892
  • Renault Clio II - Kontrolka check engine, cykające przekaźniki, brak odpalenia

    Witam, autko Renault Clio II 2001 benzyna 16v 75 KM 55 kW 1.2 Dzisiaj rano wsiadam, chcąc jechać do pracy, próbuję odpalić jak zwykle i niespodzianka. Rozrusznik kręcił i przestał nagle. Później zaczęła migać kontrolka check engine, a jednocześnie przygasały lekko kontrolki stopu i akumulatora,...

    Samochody Początkujący   13 Cze 2018 10:10 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2127
  • Citroen Xsara II 1.6i - Lampka STOP zaświeciła się

    Cześć, mój pierwszy problem z autem benzyniakiem, którego nie potrafię sam rozwiązać - więc pierwszy post. Generalnie jechałem dzisiaj moim Citroenem i nagle zobaczyłem, że temperaturę silnika wywaliło do 120°C, chwila moment i zaświeciła się lampka STOPu. No to hamulce i heja, poczekałem chwilę na zgaszonym...

    Samochody Początkujący   13 Mar 2019 18:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 261
  • Peugeot 306 świecą kontrolki

    Pewnie masz przerwę-zwarcie w przewodach od poduszek co sygnalizuje odpowiednia kontrolka co pośrednio może mieć wpływ na sygnalizowanie usterki kontrolką STOP. Albo co bardziej prawdopodobne sprawdź gniazdo bezpiecznikowe pod pokrywą silnika i osadzenie bezpieczników odpowiadających za poduszki i inne,...

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Kwi 2004 23:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5487
  • Kontrolka na desce rozdzielczej.

    Wykombinowałem, z braku czasu zastosowałem układ z przekaźnikiem który akurat przypadkiem znalazłem na płycie starego tunera sat, jest on bardzo mały i bez problemu zamontowałem go z tyłu deski. Dodatkowo podpiąłem kontrolkę od niezapiętych pasów i kontrolkę STOP gdy nie włączone są światła. Za pomoc...

    Samochody Archiwum   10 Mar 2008 15:38 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7428
  • Pralka Indensit WITP 102-Migają kontrolki, nie działa

    Problem tkwi, iż pralka po właczeniu progrmu stoi bezczynnie, a kontrolka zasilania miga + kontrolka STOP mruga dwa razy szybciej. Podejrzewam iż istnieje jakiś kod który potrafi odczytać co jest przyczyną że pralka nie pierze. Jeśli ktoś miał podobny problem ,to proszę o pomoc.

    AGD Początkujący   04 Cze 2009 22:15 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 834
  • Zapalające się kontrolki Peugeot 307.

    Czy to jest normalne że podczas szybkiego ruszania na zimnym silniku na chwilkę zapala się kontrolka minimalnego stanu płynu chłodzącego wraz z kontrolką stop ? i występuje sygnał dźwiękowy,zwłaszcza że poziom płynu jest prawidłowy. Gdy silnik się lekko nagrzeje te zjawisko już nie występuje.Silnik...

    Samochody Mechanika   26 Wrz 2010 15:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 13486
  • Scenic II prob z odpaleniem (palaca sie kontrolka)

    Witam :) Na wstępnie napisze ze nie znam sie kompletnie na samochodach, ojciec kupił pierwsze auto, a że On zielony w tym temacie i ja, wiec piszę tutaj ;) Renault Scenic II (2004) Nie odpala. Po wlozeniu karty i wlaczeniu Start, rozrusznik przez 2 sek chodzi i nie odpala, swieci sie kontrolka...

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Sie 2011 21:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3259
  • Daf xf 95 euro3 żółta kontrolka silnika

    Witam Mam problem w Daf'ie 480 euro3 pali się żółta kontrolka silnika, a czasem zapala się na czerwono razem z kontrolką STOP. Żółta gaśnie powyżej 1000 obrotów, wraz ze spadkiem obrotów zapala się z powrotem. W czasie jazdy problem powtarza się coraz częściej. Sprawdzone pompy, wtryski, instalacja...

    Samochody Ciężarowe   23 Lut 2012 22:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5492
  • Claas Dominator 108sl - znaczenie poszczególnych kontrolek.

    Kontrolki od 1 do 5 kontroli awarii. Zaświeca się gdy obroty danego elementu-wałka będą mniejsze od ustalonych. Jednocześnie powinna zapalić się kontrolka STOP. 1. Podajnik pochyły hedera. 2. Podajnik kłosowy-powrót na ponowny omłot. 3. Wytrząsacze. 4. Podajnik zbożowy-zbiornika ziarna. 5. Sieczkarnia 6....

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   31 Lip 2013 22:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8244
  • kangoo 1,5 dci 82 - silnik nie równo pracuje kontrolki sie palą

    Witam serdecznie Mam taki problem : Wymieniłem silnik ponieważ w poprzednim padły panewki, po wymianie nie mogę odpalić silnika tzn. kupiłem kpl z pompą i wtryskami itp. Silnik zapala na plaku i chodzi tylko wtedy kiedy dostaje plaka. jak odpali na plaku pali się kontrolka wtrysków oraz kontrolka...

    Samochody Początkujący   25 Lis 2015 21:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 771
  • peugeut 406 2.0 centralny sygnalizator alarmowy stop

    Witam, po włożeniu kluczyków do stacyjki zapala mi się kontrolka stopu i silnik się nie zapala. Jaka może być tego przyczyna? Muszę wspomnieć że dzień wcześniej wymieniałem olej, jednak po samej wymianie silnik kilka razy normalnie działał i żadna kontrolka nie świeciła się. Pilnie proszę o pomoc

    Samochody Początkujący   31 Sie 2011 15:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 965
  • Espace 2.2 DCI 2006r podczas jazdy włącza się "stop" i gaśnie silnik

    Witam. Podczas jazdy (po zrobieniu ok 100km) zaświeca mi się kontrolka STOP i silnik gaśnie, gdy auto jest jeszcze rozpędzone wrzucam N naciskam START, silnik odpala, wrzucam D i jadę dalej. Czasami tak się dzieje raz na 500km a czasem 10 razy na 200. Pompa paliwa była sprawdzana. Turbina jest nowa....

    Samochody Początkujący   08 Lut 2018 11:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1314