Bolączka wielu polonezu, walczyłem kiedyś z tym problemem sprawdziłem wszystko co mogło mieć z tym związek, wszyskie luźne wsuwki i połączenia. Problem po jakimś czasie wracał i dałem sobie spokój. Zauważyłem, że jak poruszyłem urz. mikroprocesorowym to kotrolka nie raz gasła, po podgięciu wsuwek w gnieździe tego uządzenia była poprawa, ale problem...
Siadła ci bateryja w czujniku bądz jest uszkodzony. Nie powinieneś jezdzic z zapaloną kontrolką STOP. Ona nie po darmo ma nazwę STOP. Ale co tam olać ją.
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Szczotki się skończyły, bieżnie pewnie też. Alternator do wyjęcia i regeneracji
P1650- czerwone ostrzeżenie VIC przerwa na pinie B22 ECU.Od kasety silnika przewód o numerze 3152 ma przerwę ,jest to informacja do czerwonej kontrolki STOPU.
Wina w tym nowym alternatorze. Sprawdź jeszcze czy jest przykręcony kabel prądu. Fi8 nakrętka fi13
Nie ma sprawy. Polecam się na przyszłość. Pozdrowionka.
Czujnik temperatury? On odpowiada też za kontrolkę STOP.
Może zawór zwrotny na końcu listwy uszkodzony i nie zrzuca ciśnienia?
,,KontrolkaSTOP" to osobny moduł.Wyjscia z czujnikow sa podłączone do jego wejść.Jeżeli STOP nie działa od rzadnego z czujników to najbardziej podejrzany jest sam moduł automatyki STOP.
Coś z siecią CAN lub jakimś sterownikiem. Jakie są odczytane błędy?
Witam Tam jest również kontrolka czerwona od hamulca ręcznego , po zaciągnięciu powinna się świecić na czerwono . Co do wskaźnika ciśnienia oleju , to powinien przed uruchomieniem silnika wskazywać 0 , ale co jest uszkodzone ,czy czujnik czy też wskaźnik ciężko powiedzieć , proponowałbym podmienić czujnik .Natomiast kontrolka od ciśnienia powinna być...
1Sprężarka nie wyłącza się przez długi czas. Ubytki w układzie pneumatycznym , wymień osuszacz. .2/ czujnik prędkości koła oś 2 prawy; Zbyt doża przerwa między kołem polaryzacyjnym a czujnikiem. 3/ sprawdź przewody między ciągnikiem a naczepą bo masz zwarcie do (+).4/ usterka spowodowana wcześniejszymi błędami. Jak naprawisz te wcześniejsze to ta zniknie.
Prawdopodobnie chodzi o kontrolkę dozownika oleju (elektronicznego, zintegrowanego z modułem zapłonowym). Poprzedni właściciel coś mówił na temat dozownika czy ew. robienia mieszanki? Musiałbym poszukać manualów, nie kojarzę aby moduł odcinał zapłon w przypadku wykrycia usterki. Sprawdź czy jest podłączona pompka oleju (taka mała niebieska kostka z...
Czujnik wymienisz bez problemu, gaz nie ucieknie . ma zawór zabezpieczający,ale czy to jest powód zapalającej się kontrolki stop? raczej podepnij kompa.
Tak schodzą się dwa zielone w jeden, odłącz go przy liczniku jak zgaśnie to wszystko jasne jak nie to jeszcze ten biały od ABSu. Jak to nie pomoże to możliwe że uszkodzenie wewnątrz licznika.
A nie zamieniłeś przewodów przy czujnikach. Sprawdź stan naładowania akumulatora. Sprawdź czy przez nieostrożność nie został wypięty jakiś przewód w okolicy Twojej interwencji.
Ogrzewanie szyby, siedzen i thermotronic pobieraja duzo pradu, zatem ich wlaczenie mozliwe jest wtedy, gdy pracuje alternator. Gdyby bylo inaczej to krotki czas pracy tych systemow "na postoju" wykonczylby akumulator raz dwa.
Brązowy czujnik? bo już mnie informowali, że od temperatury jest zielony. Radzili go wypiąć a kontrolka zgaśnie. Nie wiem czy mogę tym autem jeździć? Muszę wrócić do domu ok 80 km. Dzięki za pomoc Brazowy - klimatyzacja i wentylatory Zielony - wtrysk Niebieski - wskaznik temperatury na tablicy
Były dwa rodzaje tych zapalarek w takiej samej obudowie dlatego prosiłem o fotki. Interesuje cię wysterowanie z Pionowego USC oraz wysterowanie przekaźnika. Tam poszukaj jeden z elementów będzie jeszcze do wymiany. Szkoda ,że nie masz oscyloskopu. Sama wymiana rezystora nie naprawi tej zapalarki.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju. Może kabel jest luźny lub sam czujnik nawala.
I jak kolego? Ustaliłeś coś?
kable ok? może coś od wibracji P.S Elegancki silnik:]
Georgesgr ma rację. Właśnie mam lagune 1 z klimtronem i też nagle zapala kontrolkę przegrzania i stop. Okazało sie że jeden z dwóch wiatraków zakończył życie i w momencie odpalenia 2 biegu wiatraków sygnalizuje ich awarię i zapala na czerwono na budziku. A temperatura rzeczywista jrst w normie. Te Francuzy...
Padło ładowanie, więc robimy diagnostykę mechaniczną, pasek alternatora, alternator, jak jest ok to miernik, kontrolka, schemat.... Nie pogardziłbym też sprzętem o nazwie Clip.
A sprawdził instalacje? Może gdzieś przewód przerwany i komputer nie będzie miał dalej informacji nawet po wymianie czujnika. Na chłodnicy masz czujnik?
Brakuje mu zasilania na sterownik. Cała filozofia, zebrać się i sprawdzić co jest na pinach. Przecież te renówki gniją na potęgę. Jakie q..wa podzespoły. Kable, bezpieczniki, to sprawdzaj. O masach nie zapomnij.
Wyciągnąć sterownik silnika i rozkręcić (przy akumulatorze) pewnie i tak będzie do wymiany ale posprawdzaj "organoleptycznie" stan połączeń i ścieżki na taśmie wewnątrz...
Napisz konkrety o aucie samo "scenic" to za mało.... Dodano po 2 Sprawdź tak na poważnie bezpieczniki, bo jeśli dobre, to możliwe że straciłeś tą elektroniczną skrzynkę bezpiecznikową w kabinie kierowcy....i wtedy oddaj do dobrego fachowca....
To jest chyba wyłącznik zderzeniowy, sprawdź czy nie jest wyłączony.
To w tym przypadku po przekręceniu zapłonu to świeci się tylko kontrolka stopu i czujnik oleju kiedy jeszcze nie jest uruchomiony silnik, nic innego się nie dzieje wskazówki do góry nie idą
Nie masz ładowania to nie masz wspomagania prawdopodobnie,.
Uważam że usterka jest na tylnej wiązce tzn. przez światła pozycyjne prąd się dostaje na światło stopu które jest po zapłonie, przed włącznikiem stopu.P
Jesli sprawdziles juz wszystko zostaje ci kostka stacyjki w ktorej jeden z obwodow zasila to wszystko co wymieniles. Mozesz to sprawdzic mostkujac obwod tej kostki ,lub sprawdz czy jeden ze zlaczy konektorowych nie wypadl z gniazda .Szukaj tylko w tym miejscu. Pozdrawiam
Witam Tak wygląda moja płyta napędu http://naforum.zapodaj.net/3d25f89027f2.... http://naforum.zapodaj.net/0697cde030e5.... http://naforum.zapodaj.net/172df06f9441.... Proszę o wrzucenie linku do sklepu z takimi przekaźnikami Chciałbym wrzucić jakieś porządne żeby mieć spokój na lata ;) Dziękuję Pozdrawiam
Tak, on jest "monitorowany" i komputer widzi co się z nim dzieje. A wciśnięcie hamulca, a to się dzieje powoduje, że nie "dodasz gazu". pzdr
Po zgaszeniu odpala bez problemu. Dodano po 1 Gdzie najlepiej zmierzyc napiecie ładowania?
Witam wszystkich od dłuższego czasu zaświeca się w moim samochodzie kontrolka STOP po czym nie działają światła stopu w samochodzie oraz naczepie...Bezpieczniki sprawdzone ,żarówki też.Gdy pojezdze trochę kontrolka gaśnie i światła wracają...?Miał ktoś podobny problem ?
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Witam mam taki problem z 307 1,4 hdi 2001 r.p,gdy jade czasem auto nie reaguje na pedal gazu wciskam i nic nie chce przyspieszac po chwili jedzie normalnie dzieje sie tak co jaki czas.nie wyswiatla sie zaden komuniikat na kompie .Ma ktos jakis pomysl co moze byc ?
mam pytanko a gdzie miałeś przetartą wiązkę. U mnie ten sam problem się pojawił. Kiedy wentylator się włącza wskazówka leci do góry na kilka sekund, zapala sie STOP i następnie wraca na ~94 stopnie.
Witam, Potrzebuje szybkiej i fachowej porady. Mam polonez CARO 94r (okrągłe zegary). Od paru tygodni na desce rozdzielczej delikatnie swieci (delikatnie pulsuje) mi sie kontrolka "stopu i "akumulatora". Po uruhcomieniu silnika i pzrejechaniu paru kilometrow zaczyna sie objaw lecz gdy przejade okolo 20-25 km na chwile kontroli gasana, po czym sie znowu...
Nie ma czegoś takiego jak Toyota "RAF 4x4", chyba chodzi o RAV4. Świeci się kontrolka to pewnie są zapamiętane błędy. Ale na moje oko to nie działa Ci czujnik STOPu przy pedale.
Uruchomienie automatycznego testu przebiega zgodnie z następującymi etapami, poczynając od pokrętła wyboru programów w pozycji najwyższej (na godz. 12): - włączyć urządzenie i obrócić pokrętło wyboru programów o jedną pozycję zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Wyłączyć urządzenie i powrócić pokrętłem na pozycję oryginalną - włączyć urządzenie i obrócić...
Prosta sprawa, najpierw wymiana czujnika ABS. Widzę też, że wskaźnik poziomu oleju pokazuje zero, mimo że na bagnecie jest połowa. Co do zamka, to manualnie zamyka się i otwiera, tylko nie mogę zaprogramować kluczyka.
Tu powinna być szczegółowa kontrola układu hamulcowego (wycieli, pocenie się). Płyny ot tak z siebie nie ubywa. Kontrola wszelkich połączeń śrubowych i gumowych, giętkie przewody i uszczelnienie tłoczków. No i wymiana samego płynu według interwału.
Gdy wciskam hamulec i kontrolki gasną to światła stopu nie świecą. To potwierdza hipotezę z postu #6...
Mi jakby zgasła to 1-e,pompka reczna przy filtrze,czy jest twarda itp...jak nie to dopompować i próbować zapalić... Jak już rozwiązaleś problem to napisz co bylo... Pozdr....
58 to zwykły przerywacz. 49 to plus, 49a miga, 31 masa. Czyli jak na 31 przyjdzie ta "prawie" masa (1,4V) to przerywacz dostanie zasilanie i zacznie zasilać buczek bip-bip-bip-... . Podobny efekt - załączanie stop i przerywacza (i buczka) - osiągamy podając masę na 14, 12, 11. Uruchomienie przerywacza i bucka bez kontrolki STOP jest możliwe przez podanie...
Typuję na przetarte kabelki w wiązce. Sprawdź kabelki pod maską czy nie znajdziesz gdzieś spróchniałej izolacji.
Czujnik nie uszkodzi modułu. Sam czujnik jak najbardziej może się uszkodzić. Tutaj poczytaj o błędach: https://engineer.decorexpro.com/pl/tech/...
pomuszcie prosze bo rece mi juz opadaja Z żaleniem się idzie ci dobrze - z podstawowym myśleniem już gorzej... pali kontrolka zolta swiatel a wszystkie zarowki sprawne Jak sądzisz - kiedy ta kontrolka się zapala? Sterownik na pewno nie ogląda żarówki czy jest dobra, tylko sprawdza, czy przez nią płynie prąd. Nawet jak żarówka jest dobra, a będzie przerwany...
Podpiołeś się +sem pod zacisk D+.Tam właśnie powinno pojawić się napięcie jeżeli alternator jest sprawny.Dlatego też gaśnie kontrolka STOP i ładowania.Masz jednak uszkodzony alternator.
98,5 %, że nie będziesz musiał pruć wiązek. Sciąg sobie schemat z elektrody przeanalizuj i sprawdzaj. I podaj co to za błąd, numer błędu. Nie podałeś nawet kodu silnika. http://obrazki.elektroda.pl/6197423300_1... Przukładowy fragment schematu do AJM
To typowy objaw niskiego poziomu płynu hamulcowego. Kontroluj stan płynu. Sprawdź czy klocki się nie kończą.
Witam Mam problem z kontrolką stopu. Dzieje się to tylko na 2 lub 3 biegu , gdy jadę na 2 lub 3 i obroty są ok. 3000 zapala się kontrolka stopu, po puszczeniu gazu gaśnie, dzieje się to tylko gdy "mocniej" depnę na gaz, jak ruszam normalnie i spokojnie to nic się nie dzieje. Sprawdziłem : płyn hamulcowy, płyn od chłodnicy,od układy kierowniczego i jest...
Co do akumulatoru sprawa się wyjaśniła;) klema minusowa była luźna ;/ teraz błąd został tylko asr esp Naciskałem przez 15 minut pedał hamulca i zauważyłem ze zazwyczaj po naciśnięciu światła świecą lecz światło centralne w klapie swieci raz mocniej raz słabiej a czasem przy przesunięciu hamulca do końca mrugnie tak jak by mocniej...czujnik stopu czy...
Nr 2 to niski poziom płynu chłodniczego nr 3 to obecność wody w filtrze paliwa Co do ułożenia kontrolek to mogą być inaczej, zależne jest to od zegarów, chciałem tylko pokazać same kontrolki.
Znajdź kogoś kumatego z CLIP-em, bo powyższe działania, to szukanie igły... Lepiej nie jeździć ze świecącą kontrolką STOP. Pozdrawiam.
Tak, wykryją.
Do licznika z włączników trafia masa więc żarówka do plusa a drugi przewód np. pod wtyczkę licznika lub wyjście z czujników. W sumie to sprawdź najpierw miernikiem.
Sprawdzić dokładnie bardzo wszystkie bezpieczniki i masy. Potem sprawdzić poprawność zasilania ABS.
Witam mam pytanie Renault Trafić 2009 zapaliła się kontrolka stop akumulator, raz się pali po jakimś czasie gaśnie.Dodam że pierwszy raz miałam taki przypadek 2 lata temu zapaliła się 2 razy i później już nie,to samo w ubiegłym roku. Po odpaleniu auta dzisiaj kontrolka się pali Sprawdzone miernikiem ładowanie na odpalonym silniku 11.40. Czy to alternator...
Witam mam problem z masterem 2.2 2001r. mianowicie jadąc samochodem zapaliły się świece żarowe po chwili zgasły ,przejechałem 200 metrów i zapaliły sie znowu świece i kontrolka stop.Zgasiłem auto i juz nie zapalił. Komp pokazuje czujnik położenie wałka wymieniłem i dalej nie pali. Czy ktoś wie co mogło sie stac.
New Holland T5 105 2016rok 4500mht.Zapalila sie kontrolka czerwona stop i blad 3728 jest ta blad informujacy ze olej jest rozrzedzony od wypalania dpf.Olej wymieniony stop i blad nadal sie zapala.Czy jest mozliwosc wykasowania stop bez podpinania komputera z programem i nie wzywania serwisu?
Najpierw należałoby sprawdzić napięcie na akumulatorze miernikiem aby mieć wiedzę w jakim jest stanie. Tygodniowe nieodpalanie sprawnego auta nie powinno być problemem chyba, że akumulator ma już kilka lat i alternator go ładuje niedostatecznie co przekłada się na mniejszą pojemność a przy obecnych temperaturach jego pojemność jest kilka % mniejsza....
Macie nawet na wyświetlaczu, że dwa czujniki przód To jest informacja o uszkodzeniu czujników TPMS, stąd kontrolka "service". Kontrolka hamulca i "Stop", ale bez kontrolki ABS, to najczęściej niski poziom płynu.
Do sprawdzenia instalacja ECU - skrzynka bezpiecznikó.
znalazłem przyczynę :P spalony bezpiecznik w komorze silnika wina zatartego wentylatora - jeszcze wczoraj oba chodziły teraz zastanawiam się nad demontażem.
Wygląda podobnie i jest na alternatorze (jego tył) http://obrazki.elektroda.pl/7519406500_1...
Nie chciało Ci się napisać podstawowych danych tego trafica, a oczekujesz pomocy.
zapaliły się kontrolki stop i ładowania Na kursie prawa jazdy uczą co oznaczają te kontrolki, z jakiś przyczyn brak ładowania. Z sposobu w jaki piszesz jedyną radą dla Ciebie będzie oddać auto w ręce fachowca.
Witam , częściowo ciągnik złożony odpalony , sprawa wygląda w taki sposlob ze pomylilem kontrolki zmylilo mnie to ze ten cienki kabel idzie w ogóle nie do tej kontrolki co trzeba (to jest kontrolka od świecy żarówej) zastanawiam sie tylko po co ktos tak to zrobił , a kontrolka do tego wzbudzenia działa tylko ze tam żarówka raz lapala raz nie lapala...
https://www.forumsamochodowe.pl/kontrolk... Jak według ciebie to nie jest kontrolka start stop ? Po prostu są niespełnione warunki w chwili gdy on może chodzić i cię informuje kontrolka przekreślona że brak warunków. Najprawdopodobniej skoro nie ma usterki, jest on wyłączony vcdsem lub innym vagiem...
Tak naprawdę to nic nie sprawdziłeś a już wymieniłeś dwie rzeczy. No dobra sprawdziłeś bezpieczniki. Nie sprawdziłeś czego brakuje w lampie ale pewnie plusa. Możesz mieć uszkodzony kabel między przetwornicą a ż są żarnikiem. Uszkodzony czujnik, wtyczka, wiązka będzie dawał efekty przegrzania auta i kontrolki STOP. Także jak widzisz szkoda Twoich pieniędzy...
witam mam autko fiata tipo 1.4 benzyna . deska rozdzielcza analog . problem polega na tym ze czasami w roznych sytuacjach zapalaja sie czasami na moment czasami na troche dluzej kontrolki STOP sa dwie takie . czyscilem juz styki zarowek wlacznika stopu i problem sie caly czas powtarza w naprawde roznych momentach jest to denerwujace i troche uciazliwe...
Witam. Rozumiem że jest tu mowa o kontrolce od hamulca ręcznego?? Nie wiem jak to jest oznaczone w lagunie. Jeśli tak to może kończą się klocki lub poziom płynu hamulcowego jest zbyt niski i nalezy go uzupełnic. Pozdrawiam
usterka włącznika świateł "stop" znajdującego się przy pedale hamulca powoduje sygnalizowanie jej przez mryganie kontrolki świec żarowych w trakcie jazdy i jest to jedyna usterka jaką można wykryć bez podpinania interfejsu diagnostycznego VAG. Aby kontrolka świec przestała mrygać trzeba wymienić uszkodzony włącznik stopu.
Zatankuj i odepnij aku
Układ wskaźnika przepalenia żarówek na 2 tranzystorach był opisany w Radioelektroniku nr 2/1982 str. 32. Tam opisany układ przystosowany do LED jako wskaźnik przepalenia żarówki, ale po dodaniu jeszcze jednego tranzystora większej mocy (np. BD135) można dołączyć do żarówki kontrolnej. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam! Koledzy mam podobny problem. Zauważyłem ze jak jadę na 5 i 6 biegu powiedzmy przy rozpędzaniu na tych biegach samochód gaśnie zapala się STOP i SERV po takiej sytuacji samochód od razu bez problemu zapala jedzie dalej i za chwile znowu ta sama sytuacja i tak kilka razy. Później jedzie normalnie. Wpięcie kompa pokazało czujnik doładowania powietrza...
Proponuję wymontować zegary i przeczyścić kontaktem wszystkie styki na płycie, te od złączek i od wszystkich kontrolek. Płytę można przy okazji przemyć spirytusem. Jak wspomniał Kolega wcześniej to jednak warto poszukać przyczyny aktywnej lampki Check Engine.
ok sprawa wyjaśniona :D
Kontrolka o symbolu lampy w kolorze czerwonym sygnalizować powinna uszkodzenie żarówki w tylnej lampie. Skoro one świecą możliwe jest zwarcie w instalacji musisz sprawdzić miernikiem skąd podany jest lewy sygnał. Możliwe przetarcie przewodów i zwarcie.
W każdym motoryzacyjnym ze stykami NO czyli zwierny.
Zaświeca się i gaśnie kontrolka płynu hamulcowego wraz ze stopem otwartych drzwi 1.Rozumiem, że kontrolka poziomu płynu hamulcowego, mruga, zarówno w trakcie jazdy, jak i podczas postoju. 2.Nie rozumiem, co wspólnego z tym zjawiskiem, może mieć "stop" otwartych drzwi"?
W Atego 815 cały czas mam zapaloną na desce kontrolkę STOP pomimo prawidłowego ciśnienia 10bar i poprawnego działania tachografu. Gdzie szukać rozwiązania? Miał ktoś podobną usterkę?
Sprawdź ładowanie czyli napięcie przy alternatorze powinno być 14-14,4V także pod obciążeniem czy występuje znaczny spadek. Może być zaśniedziała klema przegrzany przewód, słaby styk do masy albo luźny pasek. Dlatego sprawdź przy alternatorze i przy akumulatorze. Przewody jak sprawdzić jest filmik na YT. https://youtu.be/pZHEcUhCeE4
Witam mam problem gdyż w moim pługu 406 2.0 hdi , po właczeniu klimki miga mi co 2-3sek kontrolka stop. Czym moze być to spowodowane gdyż nic nie grzebałem przy aucie a zwłaszcza przy klimie. Pozdrówki
Kontrolka zielona - zasilanie sieciowe; Kontrolka czerwona - wysoka, krytyczna temperatura wewnątrz; Kontrolka pomarańczowa - praca sprężarki / agregatu. Jak cały czas pracuje to zmniejsz ustawienia termostatu pokrętłem.
Mam problem zapala mi sie kontrolka stopu w 406 2,0 hdi 110 km. byl potpiety juz pod komputer 3 razy i niema żadnego błędu jedyna usterka ktora zostala zlokalizowana to urwany kabel od czujnika klockow co zostalo naprawione a kontrolka nie gasnie czy ktos wie o co moze chodzic. wydaje mi sie ze cos jest z elektronikom
jutro z rana mam dostać dokładną informacje co i jak, ma to jeszcze sprawdzić, poproszę żeby zrobił test przelewowy ale to raczej nie wtryski, auto nie paliło więcej ani nie kopciło, nie ma żadnych oznak na wtryski..
Ale w tych lagunach tak jest że po załączeniu zapłonu pokazuje poziom oleju, oraz chwile po odpaleniu.
ciśnienie w na listwie wysokiego ciśnienia poza tolerancja a spowodowane jest usterką wtryskiwacz(a)y jak zciągniesz pojedyńczo z wtryskiwacza rurkę przelewową to na pracującym silniku na wolnych obrotach powinno nieznacznie wypływać paliwo jeśli z któreoś będzie wylewało się więcej niż z innych to ten wtryskiwacz jest podejżany pamiętaj też że po wymianie...
Witam.Tak samo możesz zrobić jak nie zgaśnie Ci kontrolka stopu mimo sprawnych żarówek.
Powiedziałbym szerzej - w układzie chłodzenia silnika.
Renault Clio 1,5 DCI rocznik 2003. Problem wygląda następująco: Świeci kontrolka serwis przy wprowadzeniu na wolne obroty i przy wprowadzeniu na wysokie obroty zapala się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Była wymieniana uszczelka pod miską i uszczelniacz na wale (tył) przy demontażu skrzyni biegów. Komputer był odłączany. Czy ktoś wie czym są spowodowane...
Dzięki za pomoc. Próbowałem ominąć rurkę, która doprowadza wodę do żelazka, i po tych próbach teraz żelazko włącza się na sekundę, a następnie zaczynają migać po kolei wszystkie kontrolki stopie i żelazko na nic nie reaguje. Myślałem, że może uszkodziłem przewód z kablami, który idzie od podstawy z płytą główną do żelazka, albo ta cała pompka siadła,...
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia. Ok, sprawdzę tą wiązkę, ona idzie do licznika? Mierzone w ogóle ciśnienie? Wartość to standardowo minimum 2 bary przy 2k obrotów i gorącym silniku. Sprawdzałem, wartości masz w moim poście wyżej.
Sprawdź w skrzynce obok akumulatora przekaźniki(mały czarny ale nie pamiętam który jest od zasilania wtrysku-zamień go miejscami z innym -jak odpali, masz usterkę)
kontrolka stopu mruga kontrolka stopu renault kontrolka stopu świeci
router odbiór antena zewnętrzna vaillant histereza wymiennik ciepła oleju
renault mascott pralka samsung programator
Prawidłowe ciśnienie w oponach Mercedes Actros 2545 Kolory kabli wtryskiwaczy Jeep Wrangler 2.5L