witam mam volvo 460 1.7 z1991r iproblem z kierunkami i awaryjnymi brak rowniez kontrolki zapinania pasow bezpieczniki ok.tylko niewiem ktory przekaznik jest od tego za info z gory dziekuje Pisownia p. 8.2 manta
Biorąc pod uwagę całe to rozbieranie aby dobrać się do włącznika to zacząć od położenia się na podłodze od strony pasażera, wyjęciu schowka i dobranie się do rezystora a raczej jego kostki, przełącznik zapina plusna poszczególne piny ---> wystarczy kontrolka na początek do sprawdzenia
Pokaż, który przekaźnik w F8Q zapina kontrolkę grzania świec. http://obrazki.elektroda.pl/1388209700_1...
Witam. kupiłem astre niedawno i jest pare spraw o które chciałbym zapytac mam problem z kontrolką od airbagów po zapaleniu auta ta kontrolka wogóle się nie zapala tak samo jest z kontrolką od zapinania pasów prosze o podpowiedz co zrobic lub gdzie to sprawdzic
Według mnie w fotelu masz 3 przewody, to są jeden do zapinania pasa -kontrolka dwa do napinacza pasa. Chciałem ci wstawić fotkę ale coś mnie wywala jest na allegro aukcja i możesz podejrzeć jak to wygląda.
Mam problem z kontrolką w Lanosie 16V która od pewnego czasu cały czas się pali,kontrolka jest koloru żółtego tablicy z lewej strony obok kontroli zapinania pasów kierowcy.
Nie nie ckodzi o to bo od zapinania pasów jest inna kontrolka i miga przy lusterku
kostka ok , kontrolka zapięcia pasa pasażera reaguje normalnie na zapinanie pasa, czy da się naprawić czy wymiana ? Płytka w stanie bdb , wszystkie elementy sprawne , chyba jednak nie tutaj przyczyna :(
Ja to zapinam jeden koniec kontrolki do przewodu sygnalowego a krokodylkiem jeżdże po skrzyni :D Idealna powierzchnia bo porowata i najczęściiej przybrudzona co potęguje efekt przerywania kontaktu. Metoda godna serwisu to nie jest ale skuteczna.
2x Coil To po angielsku. Masz na tych coilach zasilanie? + i -? Kontrolkę jednym końcem zapinasz na jakiejś masie, np blasze karoserii, drugim końcem dotykasz jednego z "coil". Zaświeci żarówka, drugim końcem znalazłeś plus. Kontrolkę jednym końcem zapinasz na jakiś plus, np słupek + akumulatora, drugim dotykasz jednego z "coil". Zaświeci żarówka,...
Do uchwytu idzie kabelek od czujnika, dostań się do niego i go zewrzyj i będzie tak jakbyś miał zapięty pas. Jeżeli są dwa to razem ze sobą zewrzyj a jeśli jeden to do masy auta. Dla bezpieczeństwa powinieneś ten pas zapinać. :wink:
Zapaliła mi się kontrolka pasów bezpieczeństwa. Pasy zawsze w czasie jazdy są zapinane. Dlaczego mi się zaświeciła? Czy jak będę jeździła kilka dni z tą kontrolką to nic się nie stanie? Ewentualnie jakie mogą być skutki jazdy z tą włączoną kontrolką
kostki pod siedzeniem odpinałem i zapinałem
Itam. Świeci mi na tablicy na czerwono kontrolka.Jest na niej siedzenie z takim przełożonym pasem i nad nim okrągła kropka. Od czego ona jest, od zapinania pasów czy może od poduszki.
Po zapięciu przewodu ABS do naczepy Krone zapala się żółta kontrolka ABS w samochodzie MAN. W przypadku gdy, zapinamy ten sam ciągnik do innej naczepy wszystko jest OK. W czasie deszczu, lub gdy jest mokro kontrolka gaśnie. Czy ktoś wie gdzie możne być usterka?
Tester zapinaj pod OBD i podaj.
przedni most zapina silnik elektryczny, sprawdź stan wtyczki w skrzyni, czy przypadkiem się jej nie zardzewiało
Układ jest prosty skoro nikt nie jezdzi za pasażera to nikt pasa nie zapina.
Witam wszystkich, to ja podobnie jak "wakaat" wymieniłem wczoraj elektrozaworki w moim scenicu + olej, i u mnie tak samo stare zawory miały różowe wtyczki ( mniemam iż były białe i zabarwiły się od oleju), nowe zawory miały czarne wtyczki. Do tego czyszczenie bloku z zaworkami. Po zabiegu skrzynia płynniej przerzuca biegi, szybciej zapina się sprzęgło,...
Wlączam zaplon zapalaja sie trzy kontrolki lewy pas , prawy pas i tyl zapalam silnik ruszam czy tez czekam to gasnie tyl a przod zostaje zapinam pas kierowcy i kontrolka gasnie a zostaje tylko przod pasazer ruszam przekraczam 10 km/h i jest dzwiek ktory intensywnie wzrasta jak zapne pas pasazera to kontrolka sie gasi i sygnal ginie klient moil ze wczesniej...
Kontrolki to w podstawówce. Na politechnice to się komputer diagnostyczny zapina i czyta kody usterek. :) Usterka dająca się zdiagnizować przysłowiowym młotkiem i przecinakiem.
Jaki masz alternator?? ile pinów, kable oddzielnie zapinane czy przez takie duże złącze?? sprawdzałeś bezpieczniki??
To jest kontrolka automatycznej skrzyni,i związana z funkcją OverDrive.Jeśli skrzynia z jakiś powodów przy jakiś tam założonych parametrach nie zapina na ostatnim biegu OverDrivie,wtedy pali się ta kontrolka.Ale jeśli nie masz automatycznej skrzyni to nigdy się nie zapali.:D
Witam, do mechanizmu zapinania pasa wpinany jest przewód. Sprawdź czy jest wpięty i czy nie jest uszkodzony pod fotelem kierowcy.
Zapinaj wtyczkę i będzie działał tylko pamiętaj by był z takimi samymi cewkami) :)
Sugerowałoby to uszkodzenie przekaźnika. Gdy styki były już zapięte działała, a po otwarciu nie zawsze styki się zapinały i dooopa. To naprawdę można w 10 minut kontrolką wybadać.
Nie jeż się, tak po prostu nikt tak tego nie mierzy, Ty masz swojego Mercedesika, my mamy dziennie po kilka różnych aut i każde inne. Sprawdzasz, jak kolega wyżej napisał, żarówką, czy dochodzi zasilanie do jeża. Potem sprawdzasz silnik dmuchawy "na krótko", potem zapinasz żarówkę zamiast silnika, potem oscyloskopem albo kontrolką diodową sprawdzasz,...
A skąd wiesz? ECM ma jakiś zakres tolerancji. MOżesz porównać stronę prawą z lewą . Nie musisz od razu zapinać oscyl. tylko podgląd w live data. Coś w końcu musisz ruszyć.
Ciągle świeci kontrolka nie zapiętych pasów Corsa C. Czasem zdarzy się, że zgaśnie i jest ok. Moje pytanie jest następujące, czy istotne jest, że najpierw się zapinamy a potem włączamy zapłon i czy istotne jest kto pierwszy się zapina, tzn. kierowca czy pasażer? Według mnie nie, ale wolę spytać, bo dziwne są zachowania tej lampki. Gdzie szukać przyczyny?
................. bardzo proszę o pomoc........................... Mówisz i masz! Bierz zasilacz, zapinaj pod czerwony i czarny zasilanie, kliknij pilotem i posłuchaj czy coś kłapie w centrali. Jak kłapie to dobrze, jak nie to już sobie tym urządzeniem nie zawracaj czterech liter. Te dwa żółte, to wyjścia na kierunki... Teraz zapnij kontrolkę np. plusa...
Jest jeszcze jeden przekaźnik.Jeden i drugi jest zapinany z ecu.Pierwsze "wejście" napięcia jest na pin B52.I jest to napięcie po zapłonie.Tam szukaj.
Naie ma wpływu zapinałem aku nowe pozatym czasami jak jest niskie napięcie też zapala
Wyobraź sobie sytuację: w samochodzie, z podpiętą przyczepą z jakiegoś powodu masz rozładowany prawie do 0 akumulator, włączasz zapłon, czyli zapinasz ten na przyczepie, w związku z tym kontrolki świecą się normalnie, teraz próbujesz odpalić: cały prąd do rozrusznika leci przez kabel przyczepy, gniazdo haka i wiązkę w samochodzie ! To chyba nie najlepszy...
Zarówka dostaje plusa, masę zapina sterownik, plus jest podawany bodaj przez 3A bezpiecznik
szczerze mowiac tam wogole nie widac napinaczy od strony kierowcy jak i pasazera uchwyt do zapinania pasow przykrevcony jest sruba do fotela, tam nawet nie ma miejsca na ladunek itd.
Witam Piszę ponieważ dopiero teraz zlokalizowałem usterkę braku kontrolki niezapiętych pasów otóż okazało się że przewody idące do klamry zapinania pasów są przerwane, damdam miał nosa w tym temacie,dzięki za pomoc Ale moje pytanie to jak najprościej zdemontować tą klamrę z fotela??? http://obrazki.elektroda.pl/2660280400_1...
Przy tylnych blokadach bezpośrednio symulowałem ale co zauważyłem to widzi te blokady bo jak.sa obie wypięte to dodatkowo zapala.kontrolke koło poduszek od dachu jak zapinam kostki w blokadę to znika.
Ja naczepy nie mam ale to jest na takiej samej zasadzie zrobione jak sterowanie w naczepie ja to mam w solówce do zapinania ładunku. Sterowane mam w kabinie prawo i lewo a po środku kontrolka od czujnika tego co jest widoczny na zdj. tak prąd dochodzi tylko nie wiem jak maja być podłączone te 4 kable i przewód od masy spalony.
Za światła odpowiada FFC (frontowy komputer ramy) umieszczony z przodu na ramie za schodkami pasażera. W pierwszej kolejności sprawdź wszystkie grubsze czerwone przewody na wtyczce zasilającej. Tam wszędzie musi być napięcie nawet bez zapłonu. Jednak wcześniej sprawdź puszkę z bezpiecznikami (kontrolką, lub miernikiem) za kabiną po stronie kierowcy....
A do domu wraz z zasilaniem też ułóż przewód teletechniczny. W przyszłości będziesz chciał zrobić sterowanie bramy z domofonu lub z sterownika wifi lub zrobić kontrolkę pozycji to się kilka żył teletechnicznych od napędu przyda. W Nice Robus mozna przewodowo otwierać zamykać bramę 2żyły kontrolować jej stan otwarte / zamknięte 2żyły oraz sterować funkcją...
Więc to zagęszczarka a nie sam silnik. Numerów kabli ci nie dałem. Tylko ogólne spotykane na całym świecie oznaczenia. Według DIN 72552. A sam silnik ma numerki na końcu kabli. Czujnik ciśnienia oleju ma nr4. Jak mnie pamięć nie myli. Wszystko elektrozawory podłączasz bez niczego. Kiedyś zrobiłem dla klijentą taki układ jak mu padło jego z uzwojeń cewki...
jesli kontrolka tak świeci to może byc jakas swieca spalona i o tym informuje a czas grzania sam sobie sprawdz zapinają zarówke na świcy i licz ile swieci. jak załączysz kluczyk.
Posłuchaj to że świeca jest sucha nie jest żadnym wyznacznikiem.W jaki sposób sprawdzałeś wtryskiwacz?Wystarczy do tego zwykła kontrolka.Wtryskiwacze są zapinane każdy z osobna przez ECM przez podawanie masy impulsowo.Nie wiem jakim sprzętem dysponujesz bo opisałbym ci to bardziej szczegółowo. \Tomek
Przeanalizuj schemat: 133 przełącznik w drzwiach pasażera 532 przełącznik w drzwiach kierowcy Nie wiem skąd carrot dorwał ten schemat ale to jest wersja na MEKSYK z osobnym modułem sterownia impulsowego szyby kierowcy. :D Ty posiadasz taką wersję jak na schemacie który wkleiłeś . Jak tak dalej będziecie podawać napięcie gdzie popadnie to za chwilę...
Zasadniczo jest tak-przekaźnik zapina plus z akumulatora ( poprzez bezpiecznik), masę silnik ma stałą. Jeden koniec cewki przekaźnika idzie na masę, drugi jest podłączony do alternatora, to tego zacisku, co idzie na kontrolkę. Jak alternator zaczyna ładować to wspomaganie podejmuje pracę.
Przewód koloru żółtego z kostką jest zapinany oddzielnie do wiązki tylnej. Ja dokładam oddzielny sterownik, i mam to z głowy. Masz tam wchodzące z włącznika sterowanie, drugi przewodzik kontrolka. Zasilanie na szybę i masa (dla samego sterownika- brązowa) podawane są także na stary sterownik. U Ciebie pewnie wypalone styki przekaźnika, lub luty do wymiany.
na pracującym silniku zapinam wtyczkę czujnika wałka rozrządu , wywala od razu błędy P0340,P0341,silnik pracuje dalej normalnie,po wyłączeniu nie zapala,zapomniałem dodać kontrolka MIL się nie zaświeca . Dodano po 3 rozrząd zobaczyć trzeba rozebrać pół silnika ,wymienić czujnik wału korbowego trzeba wyciągnąć skrzynie biegow , nie ma dojścia
Po wyłączeniu i włączeniu hebla z pustą naczepą auto ładnie się poziomuje pilotem, podnosi się, opuszcza, środkowa oś podniesiona. Wszystko jest prawie w porządku. Prawie, bo niezależnie od położenia na desce świeci kontrolka od poziomowania. Kiedy podpinam załadowaną naczepę środkowa oś się opuszcza, auto z pilota opuszcza się, podnosi i "poziomuje"....
Jak masz buczenie to znaczy, że końcówka mocy jest w radiu. Powinno być tak - jeden buczy na lewą stronę (wejście L), drugi buczy na prawą stronę (wejście P) a jeden trochę słabiej na obie (masa) - ten mniej nas interesuje. Pozostaje teraz sprawdzenie gdzie sygnał wychodzi - najłatwiej zrobić to za pomocą słuchawki takiej od przenośnego odtwarzacza...
Dzięki. Ja jestem niestety kiepski w tych sprawach i nie do końca rozumiem Twoja wypowiedź. :cry: Skąd można wziąć masę, która jest na stałe? Jak to plus wychodzi ze skrzyni? Myślałem, że plus trzeba podłączyć gdzieś pod stacyjkę, chociaż też nie mam pojęcia, który kabel to plus i włącza się po włączeniu stacyjki. Co to jest automat wstecznego? Gdzie...
Po pierwsze nie wolno nic takiego robić. W razie wypadku W najlepszym razie problemy z ubezpieczycielem, w najgorszym z prokuratorem ( tzn w najgorszym z zakładem pogrzebowym). Po drugie teoretycznie trzeba zdjąć klemę, ale żeby błąd się nie zaświecił, wystarczy wyłączyć zapłon i odczekać chwilę. Po trzecie ciągłe wypinanie wtyczki, wkładanie rezystora,...
Witam, pacjent Passat B6 3.2 FSI, skrzynia DSG DQ250: Podczas jazdy auto wyrzuca biegi... Wystarczy nawet delikatna reakcja na gaz i wyrzuca bieg, po czym po chwili zapina bieg spowrotem i nie da się normalnie jeździć... Na Fisie po jakimś czasie wyskakuje jeszcze "Parking Brake Fault! See Owner's Manual!" i świeci się żółta kontrolka z przekreślonym...
Witam Mam problem z ABS i kontrolka od ręcznego, kontrolka od ręcznego mruga i czasem są 3 długie sygnały, ABS się świeci przy tym cały czas, problem jednak pojawia się i znika nie ważne czy jak auto stoi, czy się nim jeździ. Za pierwszym razem po podpięciu pod komputer wyszło prawe przednie koło, wymieniłem czujnik lecz problem z abs nie zniknął. ABS...
Nie wiem czy mam z komputer ale na pewno jest problem z pokazywanie przebiegu. Dlaczego?. Zrobiłem na tym wanie 60tys km przez i nigdy nie widziałem aby 14 tysiącach wywalił kluczyk (czas na wymianę oleju) nigdy nie kasowałem inspekcji bo nigdy mi jej nie pokazywał (kluczyk). I po drugie jestem przekonany iż powinien pokazywać po rozruchu ile zostało...
Jak sie boisz (choc ja tak mialem podpiete i wsio dzialalo ok) to mozesz podpiac sie pod czujnik cisnienia oleju.Musialbys sie wpiac przekaznikiem do 12V po stacyjce przez diode ,a druga koncowka do czujnika .On zwiera obwod do masy . Dzialanie kontrolki ladowania jest takie jak piszesz pod odpaleniu na koncowce z altka rosnie potencjal az do zrownania...
Dla mnie nie jest to dobre rozwiazanie. Po drogach publiczynych zawsze jezdze w zapietych pasach bezpieczenstwa. Ale codziennie raz lub kilkukrotnie mam do przejechania na tyle krotki odcinek na terenie zakladu na ktorym nie warto zapinac pasa po czym musze wysiasc, wsiasc i wtedy juz zapinam pas i jade dalej. Z kolei odcinek jest na tyle dlugi ze mozna...
Wszystko jest w dzisiejszych czasach możliwe - a skąd wiadomo jak została "przerobiona" instalacja :?: Jeśli świeciła stale kontrolka AIRBAG'u to nie powinny zadziałać poduchy. Czytając dalsze pytanie dochodzę do wniosku, że nie masz, jakiego kolwiek pojęcia, za co się bierzesz. Nawet "wystrzelony " sterownik ponownie odpali poduszki jeżeli zajdzie...
Wydaje się nie być to jakimś wielkim problemem. napędy zapinają się i rozpinają. chyba ze faktycznie któreś koło przednie się nie rozpina. Jutro jadę z kasą do gościa i jeszcze raz posprawdzam i jeszcze zobaczę czy po wciśnięciu dźwigni uda się załączyć N i 4LLc. Jak się uda to auto kupię i z tymi kontrolkami będę dochodził później co jest nie tak....
Witam Moze wiesz jakie piny w kosci zapinanej do modulu ABS maja napiecie + 12 sa tam 4 wieksze i reszta malych w kturych pojawia sie + 12 po wlaczonym zaplonie. Reszta jest ok bezpieczniki w aucie jak i pod maska dzieki za pomoc i wskazowki.
Właśnie poduszki przy drobnej kolizji i niezapiętych pasach stwarzają zagrożenie. Mówi się, z naciskiem na "przy niezapiętych pasach". Dlatego pierwsze co robię jak wsiadam do auta, choćby, żeby go przeparkować, to zapinam pasy. Taki odruch - nie uruchamiam silnika nie mając zapiętych pasów. Aby otwierana poduszka nie niszczyła nikomu zdrowia i działała...
Dzięki za info. Dzisiaj mam zamiar właśnie tak zrobić (o ile dobrze zrozumiałem), czyli: - do 307 wsadzam sprawny aku (naładowany z napięciem 12V), zapinam klemy i po 30 minutach mierzę napięcie na akumulatorze - następnie odpalam silnik i znowu mierzę napięcie ładowania na akumulatorze Bezpieczników nie wywala - jak pisałem po kilku minutach pracy...
Witam Mam problem z moim 406, nie mogę go odpalić – ale po kolei; Miałem problem z lewym światłem drogowym (nie świeciło) i wycieraczkami (nie chciały się wyłączyć) sprawdziłem wszystkie bezpieczniki następnie rozkręciłem obudowę kolumny kierownicy aby odkręcić i wyczyścić kostki i manetki od świateł i wycieraczek (kiedyś taka operacja pomogła...
Alternatory w ładach były na ogół sterowane (+),tak jak polonez lub fiat 125P.. 2107 tzw belgijka miała alternator bułgarski 9 diod (bodaj Γ221) i miała kontrolkę ładowania (plus voltomierz) 2107 żiguli miala alternator rosyjski 6 diod (bodaj Γ222) i tylko voltomierz. Przerobienie jest łatwe-ściąga się szczotkotrzymacz z regulatorem i zakłada...
Cześć ! Mama zagwozdkę z hyundai Accent 1.3 benzyna 75KM. Mianowicie: pozostawiłem auto na parkingu, 12 dni stało nieodpalane, gdy wróciłem i spróbowałem odpalić silnik, ten zaskoczył na niespełna sekundę i zgasł. Nie świeci się kontrolka kluczyka pomarańczowa (jak puknę w układ cewki pod kierownicą, to czasem zaskoczy i wtedy uruchamia się pompa w...
Witam, przedstawiam problem dość ciężki do zdiagnozowania. Skrzynia DP0 nie załącza lockup-a w żadnych warunkach. Przeprowadzona była naprawa mechaniczna skrzyni - powymieniana eksploatacja,panewki, taśmy, bęben revers, wymienione zawory EVLM i EVLU, czujnik ciśnienia, zregenerowane sprzęgło (było wysłane po raz drugi na sprawdzenie i po rozcięciu było...
coobah Nie do końca się zrozumieliśmy. Nie jestem przeciwko udogadniaczom, mało tego w związku, z faktem, iż bardzo dużo jeżdżę busem lub osobówkami służbowymi, cenię je, ale fakt, iż np. kontrolka zużytych okładzin zapala się i już nie gaśnie w LT jest chyba nie do końca przemyślany. Dla kierowcy który dziennie przejeżdża 40km jest to dobre przypomnienie,...
Przepraszam, ale znów jestem zmuszony podnieść temat. Trochę pomierzyłem, przestudiowałem schematy i rozszyfrowałem piny wtyczki brzęczyka. Otóż kolejno są to: 1. Czarno-biały - Czujnik pasów 2. Zielony - Kluczyk w stacyjce 3. Purpurowo-biały - Prędkościomierz 4. Brązowy - Czujnik drzwi 5. Czarny - Masa 6. Brązowo-biały - Napięcie w obwodzie reflektorów...
Witam, Nie ma to jak odpowiadać samemu sobie ale... po rozebraniu baterii i pomierzeniu par ogniw okazało się, że mają bardzo małe napięcia rzędu 0,8V - 1,2V - 2,5V Rozlutowałem elektronikę od ogniw i parami podładowałem telefoniczną ładowarką 3 segmenty po czym zmontowałem w puszkę i zlutowałem elektronikę. Po tej operacji na włączonym laptopie zapiąłem...
Lancia Zeta 1998cc Turbo benzyna, rocznik 1996. Przebieg 198tys. LPG BRC Sequent 24. Do wczoraj wszystko było OK. Gaz mam już 7 lat. Nie sprawia problemów. Opis problemu: Rano akumulator wyładowany niemal do zera. Spod maski słychać pisk. Odłączam klemy - cisza. Podmieniam akumulator na drugi naładowany. Zapinam klemy. Piszczy przekaźnik po lewej stronie...
Witam. mam problem taki jak w tytule. Stało mi sie to dziś rano. Po przyjezdzie do hipermarketu wszystko było ok. Gdy wróciłem, akumulator nie miał siły kręcić. Pożyczyłem prądu od jakiegoś gościa i po 10 minutach byłem w domu. Z ciekawości sprawdziłem czy aku sie naładował,. Niestety po przekreceniu kluczyka nie stało sie dosłownie nic. nawet lampki...
Witam, parę dni temu pomimo zapiętych pasów bezpieczeństwa kierowcy zaczęła się włączać kontrolka oraz sygnał niezapiętych pasów. Okazało się, że przyczyną jest "wychełtany" napinacz pasa bezpieczeństwa od strony kierowcy. Elektromechanik do którego poszedłem stwierdził, że nie trzeba wlutowywać żadnych oporników, ani wymieniać napinacza bo wystarczy...
Witam Ostatnio mojej Aśce znowu coś się odwidziało, otóż gaśnie przy zmianie biegu np z 4 na 5, lub podczas wrzucania na luz(problem jest na LPG na benzynie ok). Dzieje się to nie zawsze, chociaż często. Zazwyczaj zapinam bieg puszczam sprzęgło i auto odpala tzw na popych. Zauważyłem, że podczas spokojnej jazdy po mieście bieg 1-2-3 problem nie występuje....
NF8601W ma również generator oraz sondę, korzystałem nieraz do odnalezienia przewodu w warkoczu przewodów wiszących w szafie. Również można regulować czułość, co jest niezmiernie przydatne (największa czułość potrafi nieekranowane przewody znaleźć z ponad metra, spokojnie pod tynkiem, najmniejsza praktycznie przy dotknięciu, więc łatwo z dość dużą pewnością...
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Witajcie Piszę do Was ponieważ skończyły mi się pomysły. Autko to 5 gen 1.5 90km. Według relacji kolegi nagle go zmuliło i zgasł. Szybko usłyszałem,że pompa nie buczy więc sprawdziłem podpinając na krótko - kręci. Docierając do przekaźnika pompy wyciołem jakieś nie używane alarmy itd. Przekaźnik podpięty na krótko zapina oba obwody. Niestety nie dochodził...
Panowie wracam do tematu i to dosyć tragicznie. Kupiłem alternator o oznaczeniu 038903018GX jest to alternator prawdopodobnie od ostatnich poFL-ów i prądem 150 A Oczywiście alternator nie pasuje idealnie. Inny regulator napięcia, w starym miałem przykręcane oczko na wzbudzenie a tu jest kostka i oczywiście troszkę inne mocowanie. PreFL mają na górze...
Czyli jak zrozumiałem z powyższym przekazem jak nóżka 12 zostaje odłączona od reszty układu, zawiśnie w powietrzu (czy tak samo będzie jak zewrzemy ją do masy?) to dekoder ma załączony tryb stereo i już tylko od zestrojenia generatora RC zależy czy zaskoczy dioda (żarówka) stereo, pod warunkiem, że są spełnione amplitudy sygnału na wejściu dekodera...
Witam, wczoraj miałem stłuczkę z dzikiem, samochodem audi a4 b7 przy prędkości ok 100km/h, poduchy nie wystrzeliły jednak pojawiła się kontrolka airbag, podpiąłem kompa i wyszedł tylko jeden błąd: 00595 - Crash Data Stored 000 - - - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Time...
po włączeniu zapłonu załącza się wentylator od klimy i pomimo wyłączenia zapłonu nadal się obraca Takie zachowanie często jest spowodowane brakiem komunikacji pomiędzy ECU silnika i modułem bezpieczników i przekaźników pod maską ( UPC) - nie ma informacji z ECU silnika o temperaturze układu chłodzenia więc dla bezpieczeństwa włącza wentylator. To nie...
Dla potomnych bochaterów przez ch :) Demontaż to około 30min. Odłączamy akumulator klucz 10 ja tylko plus odłączyłem uważając na zwarcie. Zabezpieczamy szmatką klemę i kołek by nie stykały się. Demontujemy zacisk plusa na alternatorze i kostkę. Demontujemy zbiorniczek płynu wspomagania i odchylamy na bok. Potrzeba klucz nasadowy 15 i E8 torx wewnętrzny....
Celem tego odłączenia było sprawdzenie czy sterownik zapina przekaźnik świec i czy w tym czasie pojawia się napięcie na świecach.Kontrolka powinna wtedy dłużej świecić.Nie wiem co poodpinałeś ,prędzej zwaliłeś jakiś wężyk podciśnienia.
Załatwiłem na chwilę inny moduł, zczytałem wsad i zaprogramowałem pamięc, moduł niby działa, ale jak robię kontrolę modułu sterującego i uruchamiam kolejne etapy mocy, to włączy pierwszy etap, później na żądanie "zwiększ" włączy na chwilę etap drugi , ale na góra 2 sek, od razu piąty. Po tej próbie pojawiają się dwa błędy -motor ssący dmuchawy-nieprawidłowe...
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
Witam Opel Corsa D 1.4 benzyna 90KM 2011 rok Losowo załącza się kontrolka silnika , przy okazji załącza się wentylator chłodnicy po pojawieniu się błędu przepływomierza. Błędy są bądź od przepływomierza bądź czujnika temperatury powietrza zasysanego . Nie dają się kasować komputerem trzeba odłączyć klemę . Wtedy same się usuną Gdy od łącze przepływomierz...
Normalnie zapinasz na przewód sygnałowy kontrolke diodową i wraz z obrotem silnika miga.
Dziękuje za tyle odpowiedzi. A więc po kolei: Po wypadku świeciła się kontrolka od poduszek i napis serv na desce, wystrzeliły napinacze i pasy nie zapinaly się w pełni a kontrolka od zapięcia pasów raz się świeciła raz nie zależało od siły z jaką wciśnięty został pas, ale generalnie świeciła się zawsze kontrolka zapięcia pasów dotyczyła tylko kierowcy,...
cysio22 napisał : I niech zrobi tak : -niech ci sprawdzi ile masz metrów do centralki -niech sprawdzi jakie ma parametry linii w szafie a jaki są parametry linii u ciebie (tłumienie ,szumy) (bo jeżeli w szafie są dobre a u ciebie złe to wiadomo mniej więcej gdzie lezy wina wymiana kabla w chacie, sprawdzenie przy słupku itp ) -Jeżeli parametry przy...
Witam serdecznie Posiadam Dacia Duster 2015 rok Mam problem z czujnikiem zapięcia pasów bezpieczeństwa pasażera przód mianowicie jak zapinam pas czasami coś styka że lampka zgaśnie i przestaje piszczeć a czasami nie ostatnio to nawet cały czas czujnik nie wykrywa że się pas zajęło Problem w tym że w okolicy Nigdzie nie mogę dostać nowego zamka pasa...
Witam. Mam problem z kontrolką airbag na zegarze,auto nie reaguje na odpinanie i zapinanie pasów,mechanik stwierdził że jest to problem z modułem.Znalazłem moduł który nieznacznie różni sie oznaczeniem od mojego.Czy ten pierwszy na obrazku będzie pasował do mojego auta? 722687 oryginał: 722689
czujnik zapinania pasów kontrolka renault klucz kontrolka kontrolka kontrolka silnika citroen
kabel ethernet przerywa odzyskanie certyfikatów kontrolka swiec mercedes sprinter
windows vista 17mb140 panasonic
Iveco AS440T/P - Ikona Podniesionej Naczepy Błąd EventSetInformation w ADVAPI32.dll - rozwiązania