Ten bezpiecznik na schemacie przecież jest do pominięcia. Są przecież zbędne. Cenna uwaga, pominąłem to.
Tak. Pin 16, to pin przy licznikach, ale nie wiem gdzie ten przewód został przerwany.
alternator prawie na wieszchu, wytrzec szmatka kabelek od altka i juz wiadamo (bodaj niebieski).
Cieńki kabelek D+ wzbudzenie, do kontrolki ładowania. Gruby zacisk B+ do plusa akumulatora.
Toyota Yaris 2006 1.0. Niekiedy zapala się kontrolka ładowania. Podłączyłem miernik - ładowanie wynosi 14.1 V. W czasie, gdy zapala się kontrolka ładowania, dalej wynosi 14.1 V. Kable są OK.
Witam, mam buggy z Fiata 126p i robię instalację. Chciałbym podłączyć kontrolkę do ładowania akumulatora. Od tej kontrolki wychodzą dwa kable: plusowy i minusowy. Czy może wie ktoś, jak to zrobić?
przemierz kabel miedzy alternatorem a kontrolka na bank jest gdzies uwalony mozesz tez na szybko przeciagnac kabel pod licznik i wtedy sprawdzic czy jest ok
W przepływomierzu jest taki. W kostce pod lewą lampą jest prąd chyba żółty kolor. W ostateczności możesz d się podłączyć pod kontrolkę ładowania tam na niebieskim kablu po odpaleniu masz prąd do świateł dziennych wystarczy.
Wszystko pięknie tylko że ten regler u góry jest od CZ i o taki motor pewnie chodzi? Dodano po 44 (B+)=(+) akku czyli te czerwone kable na starym reglerze (B) (D-)=masa (DF)=biały kabel na starym reglerze (M) (D+)=szczotka plusowa prądnicy jeden z granatowych kabli(D)na starym reglerze (61)=kontrolka ładowania drugi granatowy kabel(D)najłatwiej sprawdzić...
Co do zasady podłączania. Ma kolega jedno wyjście silnoprądowe i jedno wejście do podłączenia kontrolki. Wyprowadzenie z zielonym kablem wygląda na to od kontrolki ładowania. Drugi koniec kontrolki ma być podłączony do plusa zasilania po stacyjce, czyli tam gdzie kontrolka czujnika ciśnienia oleju. Wyjście silnoprądowe podłącza kolega do rozrusznika...
W tej wtyczce 2 pin masz D+ do lampki ładowania i DF, informacja do sterownika o obciążeniu alternatora. Zewrzyj niebieski kabel z tej wtyczki do masy i włącz zapłon, kontrolka ładowania powinna się zaświecić. Jak się zapala, to uszkodzony jest *regulator, szczotki, pierścienie ślizgowe lub wirnik (*niepotrzebne skreślić).
Wytopiony na aku pierwszy bezpiecznik metalowa blaszka z czarnym grubym kablem. Bądź jak na wyłączonym silniku a włączonym zapłonie nie świeci kontrolka ładowania to kable w okolicy rozrusznika 2 cienkie we wtyczce 2 pinowej zgnily.
A jak regulator byłby walnięty to kontrolka ładowania nie będzie świecić? Kontrolka nie będzie świecić gdy (między innymi): - nie ma zasilania ze stacyjki - jest przepalona - nie ma ciągłości kabli - jest uwalony regulator (tu uwaga, przy uszkodzonym regulatorze kontrolka może świecić, zależne jest to od rodzaju uszkodzenia) - są uszkodzone (zuzyte)...
Winą było sprzęgiełko alternatora
Pali się losowo. Kable OK. Chyba że ma ktoś kawałek schematu kontrolki ładowania. Zastanawia mnie kabel który idzie do ECU, sygnał DFM, może to ECU zapala kontrolkę?
Jeżeli akumulator jest rozładowany, a alternator nie ładuje, to odpalenie na kable nic nie da. Musisz na czas przejazdu wrzucić sprawny, naładowany akumulator.
No nowość straszna. Kazdy wie, że trzeba sprawdzać, czy nie urwany cienki czerwony kabel na wtyczce alternatora lub gdzieś o drodze. Mechanizm jest prosty-deska stwierdza że jest ładowanie (kontrolka na niebeskim kablu), ale nie stwierdza prędkości obrotowej silnika, czyli stan irracjonalny dla niej, to zapala kontrolkę oleju.
Witam. Seat Ibiza 6l 2007r. silnik 1.4BXW,usterka tak jak w temacie. Chciałem zapytać o ten drugi brązowy kabel w złączu dwupinowym przy alternatorze jakie on ma zadanie?
Witam, mam dobry alternator od Laguny i uszkodzony od Scenica, Laguna to 2 oddzielne kable + wzbudzenie i - kontrolka ładowania, Megane/Scenic - jeden fioletowy z żółtym paskiem, wg schematu są oddzielne, fizycznie jest 1 kabel. Pytanie czy wystarczy podpiąć tylko wzbudzenie, czy trzeba (by nie uszkodzić regulatora napięcia) szukać kabla od kontrolki...
Sprawdż kontrolkę ładowania (odłącz kabel od alternatora ten cieńszy i końcówkę podłącz do masy; sprawna kontrolka powinna świecić po przekręceniu kluczyka). Sprawdż szczotki alternatora (czy nie są za krótkie lub nadpalone). Może też być niesprawny regulator napięcia, diody (wzbudzania i prostownicze).
Mase sprawdź jeszcze, czy wszystkie grube kable co dochodzą do klem nie są poluzowane?
Prozę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mam problem z ładowaniem polegający na tym, że czasami po odpaleniu samochód ładuje, a po kilku minutach przestaje ładować. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym rozruchu znowu ładuje, żeby za moment znowu przestać ładować. Innym razem zimny w ogóle nie ładuje, a po kilku minutach wyłączam zapłon, odpalam ponownie i...
Jakiś czas temu miałem identyczny przypadek! Mazda 626 2,0D alternator Mitsubishi. Ładowanie było do 18V, kontrolka ładowania nie świeciła wcale. Przyczyną był ugnity przewód od kontrolki (jakieś 20cm od alternatora) Po zlutowaniu kabla wszystko wróciło do normy. Jeśli masz taki sam alternator to dochodzą do niego 2 cienkie kable. Do wyjścia R(S) dochodzi...
Brak napięcia +12 na zacisk D+ alt. (dopiero obroty na poziomie 3tRPM wzbudzają alt i ładuje) Sprawdź kabel na tym złączu alt. włącz zapłon i dotknij tym kablem do masy kontrolka ładowania powinna się zaświecić. Jeśli nie świeci szukaj usterki w kablach jeśli natomiast zaświeci sprawdź dokładnie alt. może przyśniedziały styki.
Żadne to jest cyfrowy sygnał pomiędzy dwoma sterownikami. Przede wszystkim wróć do orginalnego regulatora. To co założyłeś to jakaś porażka made on Tajwan. Dwa jeśli alternator ładuje powyżej 13v ale świeci się kontrolka ładowania to jest uszkodzony kabel a nie regulator czy alternator. Daj kod silnika to sprawdzę na schemacie dokąd ten kabel idzie.
Pisałem już wcześniej że założyłem sprawny akumulator. Z jeżdżącego auta. O podobnej pojemności. Dodano po 32 Dodam że odpięcie tego plastikowego urządzenia nic nie zmienia. Znaczy ładuje dalej tak samo, tylko po zgaszeniu nie zapala się kontrolka ładowania bo kabel z niej idzie właśnie do tej kostki.
Ten zielony z regulatora łączysz z kablem od kontrolki ładowania.
Jak i skorodowane podkładki lub płyta nosna diod pod owymi podkładkami, zdarte piecienie, przetarty niebieski kabel regulatora o osłone mostka, korozja na złaczeniu kabla żółtego z oczkiem kablowym.
Golf 1 i 2 (były różnie montowane) Czarna kosteczka - kondensator, niekonieczny tutaj. Duża śruba M8 - kabel prądowy do akumulatora. Mała śrubka M6 - kontrolka ładowania. Regulator jest wewnątrz wbudowany, nie trzeba nic.
Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłów wymieniłem już dwa alternatory używane z pewnego źródła że są dobre oraz kupiłem nowy zamiennik i dalej nie mam ładowania. Nie pala mi się kontrolki od ładowania i dwie żółte od poziomu oleju i filtra paliwa. Sprawdziłem też bezpieczniki są dobre może kto wie czy gdzieś jest jakiś przekaźnik od ładowania. Który...
regulator wywal kable zostaw albo jednym podłaczysz regulator i drugim kontrolkę ładowania albo jesli masz altek z wbudowanym regulatorem to uzyjesz jednego kabla do kontrolki ładowania,pozatym przygotuj sobie kabel ok 5mm którym połaczysz śrubunek alternatora z rozrusznikiem np tak alternator 9 diodowy od poloneza i regulator http://img402.imageshack.us/img402/3674/...
Masz w ogóle kontrolkę ładowania? Jeśli nie to niebieski kabel przy wtyczce 4pin na rozruszniku.
Witam mam problem w golfie II 89r ponieważ kiedy go zapalam to świeci się kontrolka ładowania i nie ma ładownia aku i kiedy lekko przygazuje to kontrolka gaśnie i ładowanie aku jest. Czy to jakieś zwarcie na kablach ?
Po pierwsze masz coś sknocone w instalacji. + aku na kontrolkę powinien iść przez stacyjkę. Jeżeli stacyjka rozłącza to jak może świecić kontrolka ładowania? Może przyciąłeś kabel deklem od filtra powietrza lub coś zwarło ci się w zegarach. Jaką masz kontrolkę ładowania zieloną czy czerwoną (jeden lub dwa zegary) ? Nie wolno odłączać akumulatora na...
Jak nie świecą kontrolki na desce to trzeba szukać po kablach gdzie ginie. Kontrolka ładowania powinna się świecić po przekręceniu kluczyka.
Ile wynosi rezystancja na złączce DF (ew. 67 zalezy czy regulator jest ori czy od Fso 125/Żuk/itp) kabla (zielono-niebieski W ori instalacji) regulatora względem masy? Kabel wypięty z regulatora.
Pod lewym reflektorem na podłużnicy są dwie lub więcej wtyczek. Sprawdź czy nie ma tam wody lub uszkodzonych kabli
Masz 3 kable więc jeden pewnie idzie na obrotomierz. Sprawdź czy nie spaliła się kontrolka ładowania, bo przez tą żarówkę alternator dostaje sygnał do działania. Zobacz czy do kontrolki dochodzi +12V. Jak po zapłonie będzie świeciła kontrolka to pójdziemy dalej.
Zapłon i ładowanie to dwie różne sprawy. Ten niebieski przewód nie ma wpływu na to, czy motocykl zapala, czy też nie. Sprawdź czy ten niebieski przewód idzie do regulatora i dalej do kontrolki ładowania. Jeśli tak, to podłącz go do szczotki, tylko nie tej, która podłączona jest do masy.
Witam forumowiczów. Mam problem z kontrolką ładowania w avensis t27 1,8 benzyna. Ładowanie 14 v ( nowy alternator ) akumulator był podmieniany i nadal świeci kontrolka ładowania pomimo tego że wszystko działa ok . Kable pod kolektorem ssącym sprawdzałem i każdy ma przejście czyli są ok . Podpowiecie co może być bo już mi ręce opadają :(
Czy alternator był już naprawiany? Nie świeci się kontrolka od ładowania, ile kabli wychodzi z regulatora? Jakiś nr alternatora.
A nie lepiej to to w pizdu i dać jak Bozia przykazała alternator z wbudowanym reglerem? Tylko kontrolka i kabel do akku.
Mam pytanie bo nie wiem jak podłączyć alternator taki wiem że d+ ma iść pod kontrolkę ładowania a b+ kabel od rozrusznika tylko co z tym pinem na + ?
Spróbuj pojeździć z voltomierzem takim np. w zapalniczkę. Kiedy spada to napiecie i czy nie skacze. Jak odpalisz po tych 300km np. z kabli to jest to ładowanie czy nie? Jest wtedy kontrolka na zapłonie czy nie? Alternator z klasycznym kołem czy dołożone sprzęgło?
A,kontrolka ładowania to niby skąd wie,że ma zgasnąć?? Pozdrowienia dla Pana Szpeca Jak dla mnie to jedynym sensownym sposobem jest wykorzystanie "plusa" pojawiającego się po uruchomieniu silnika. Jest to ten przewód co łączy alternator z kontrolką ładowania. Żeby uniknąć przeciągania kabla do kabiny wykorzystaj przewód od kontrolki ładowania. I po...
A ile kabli idzie do alternatora? Jeżeli to jest ten model co myślę to idą 2 kable. Gruby i cienki . 1. Gruby ( przeważnie przykręcany nakrętką) to wyjście do akumulatora. Jest z nim podłączony na stałe (bez żadnych stacyjek, zapłonów) Musisz go dobrze podłączyć bo jak się odczepi, albo dotknie do masy to grozi pożarem auta. 2.Drugi cienki (przeważnie...
Witam, zakupiłem pojazd trójkołowy elektryczny zabudowany i mam problem z ładowaniem. Pojazd posiada pięć akumulatorów 12 V 80 amperogodzin połączonych szeregowo. Po podłączeniu przewodu do ładowania kontrolka ładowania zamiast świecić na czerwono, miga na przemian czerwony i zielony i nie ładuje, bo moduł ładowania się nie uruchamia. Czy ktoś jest...
Witam. Mam problem ponieważ jak jest wyłączony zapłon a nawet wyciągnięty kluczyk ze stacyjki to świeci mi się kontrolka ładowania oraz ciśnienia oleju w silniku, muszę odłączać kabel z akumulatora aby zgasły. Może ktoś pomóc co to może być??
wpinałem to przy włączniku świateł , 1kabel na mijania 2na postojowe, 1 na masę, 1prądowy z bezpiecznikiem (20A), 1 do alternatora, do kabla od kontrolki ładowania, i musiałem zmostkować kabel od postojówek z kablem od podświetlenia deski rozdzielczej, wszystko działało prawidłowo ,przez dwa dni . Kontrolka od świateł świeci 24/h nawet jak się wymontuje...
Podłącz woltomierz i zobacz czy jest ładowanie. Jak masz dobry akumulator to bez problemu dojedziesz te 10km. Ja na akumulatorze kupionym w Tesco ubiegłej zimy przejechałem 115km Mondeo. Po wjechaniu na plac i zgaszeniu auta już nie odpalił. Akumulator był wyczerpany do zera. Zobacz czy nie masz rdzy na konektorach wszystkie kable muszą być podłączone.
Wiesz nie wiem jak to wszystko jest podpinane fachowo, ale w moim przypadku, poza kablami do sterownika żadne inne nie idą z agregatu do kabiny. Jedyne co to jeden kabel jest podpięty na styk kontrolki ładowania w alternatorze, i to z niego agregat bierze informację że silnik pracuje.
nie ma po co. W tych samochodach po prostu gnije lub też ukrusza się wiązka łacząca alternator z instalacją. Ukrusza się kablel zaraz kolo alternatora, lub koło rozusznika, gdzie wiązka alt łączy się z wiązką komory silnikowej. Kabel koloru niebieskiego. Pana elektryka wyłał bym na madagaskar banany prostować, przynosi hańbe branży.
Albo ten cienki kabel od alternatora do licznika albo zły regulator napięcia zamontowany.
Alternator , kabel cały
Faktycznie nie ładuje czy tylko świeci kontrolka. Na 99% problem z kablami.
Podejrzewałem taką możliwość, próbowałem symulować świecenie kontrolki (zwarłem kabel z alternatora do masy, próbowałem również przy kontrolce ładowania) - nic to nie dało. W którym miejscu kabel ze stacyjki jest przerywany przez to ustrojstwo, albo który to przekaźnik?
Mowiłem o kablu od kontrolki ładowania, jest niebieski.
Wynika z tego że ta usterka powróci, fordy mają kiepskie kable.
a czy mogę jakoś sprawdzić czy kontrolka przygasa podpinając kabel od alternatora z 15 bezpośrednio do kontrolki omijając regulator ?
Dodaje mała aktualizacje. Samochód podłączony pod kable, świecą się kontrolki, działa radio itp, rozrusznik nie kręci. Odłączony od kabli od razu zdycha, świecą się tylko 2 kontrolki, olej i akumulator. Sprawdzone napięcie na akumulatorze. Przed ładowaniem z kabli około 2,5v, po ładowaniu 8v+, mimo tego tylko 2 kontrolki się świecą. Będę próbował podpiąć...
gruby kabel to + z akumulatora a 2 żyły to kontrolka ładowania i obrotomierz jeśli się nie mylę to w tym altku regulator jest wewnątrz i niestety bez wymontowania altka nic nie zdziałasz jeśli uda ci się rozebrać to sprawdź czy nie ma przerwy na wirniku ja tak miałem przy swoim altku w passacie tdi najlepiej jak radzi Viper poszukaj używki i wymień
Są 3 kable 1 ładowanie aku 2 kontrolka ładowania i ten 3 właśnie chyba od obrotomierza tylko że nie działa
Jeśli zielony kabel idzie do kontrolki ładowania,to dolne zdjęcie jest prawidłowe.
... Na tym małym kabelku przy alternatorze pojawiło się napięcie 14 V, gdy tylko kontrolka ładowania świeci jest tam napięcie 3 V . I prawdopodobnie tutaj tkwi twoj problem. Sprawdz kabel 1072 miedzy alternatorem i pinem 14 na zoltej kostce BSI. Wystarczy, ze masz kiepski styk np na okraglej czarnej zlaczce na podluznicy (pin 9) i zamiast 12V na alternatorze,...
sprawdx trasę kabla kontrolki, szczególnie 4 stykowa kostkę w okolicy rozrusznika, tam się urywał kabel.
Przypnę się do tematu. Mam problem w fiacie ducato 3.0 silnik Iveco 2008r. Po pół rocznym postoju auta po odpaleniu po około minucie zapaliła się kontrolka ładowania. Alternator nie ładował. Sprawdziłem na stole i faktycznie brak ładowania. Fiat wchodził na wyższe obroty bez tego ładowania. Oddałem alternator do fachowca, przyczyną braku ładowania był...
Koło rozrusznika jest wtyczka z dwoma kablami od alternatora (niebieski oraz czerwono-czarny). Niebieski będzie uszkodzony. Dostęp od dołu.
O jakim przełączniku zapłonu ty piszesz że nie rozłacza , jeśli kontrolka swieci to znaczy że występuje różnican potencjałów więc sprawdz podczas ładowania napięcie jakie jest na przewodzie kontrolki ładowania i na głównym kablu alternatora jeśli jest takie same szukaj na masach złego połączenia jeśli na kontrolce jest mniejsze to diody wzbudzania
Kabel ze stacyjki (plus po kluczyku) - żarówka - kabel do alternatora tak w skrócie to ma wyglądać (bo nie rozumiem tego razem jeśli do dwóch biegunów kontrolki to ok).
Jak odepnę kostkę od stacyjki to silnik dalej pracuje. Jak zapalam auto to kontrolka ładowania się pojawia, po odłączeniu kabla D+ od alternatora kontrolka się nie pojawia.
Czyli miało by to tak wyglądać: http://obrazki.elektroda.pl/1015370800_1... Pod jeden zacisk na amperomierzu: kontrolka, odbiorniki i kabel od ładowania a pod drugi zacisk kabel do akumulatora ?
Rozumiem że od alternatora idą dwa kable, je odłączyć i sprawdzić czy świeci ?
Witam mam problem z t4.25benzyna 110km.Wycięty immobilazer i alarm dawno temu,samochód posiada gaz.A zaczęło się że robiłem kapitalke silnika nadwymiar tłoki regneracja głowicy itp.Po tym zabiegu i po podłaczeniu wszystkiich czujników itp nie mam iskry.Myślę że to sprawa podłaczenia alternatora gdyż mam do niego 3kable i wtyczke, jeden kabel gruby od...
Witam, Mam ten sam problem, nie mam ładowania akumulatora. Nie wymieniałem alternatora, Sprawdziłem na początek wzbudzenie na pinie przy alternatorze, brązowy kabel nie ma prądu, Po podaniu prądu alternator ładuje normalnie, Na szarym też nie mam nic ale to jest kontrola. Może być uszkodzony regulator? czy coś ze sterownikiem będzie? Oba kable od sterownika...
Podeślij mi ten schemat jak możesz z numerami kabli
Ładować powinien. Nawet jak wepniesz alternator z LIN-em do klasycznej instalacji "z kontrolką" to alternator przechodzi z pracy "inteligentnej - smart" w pracę awaryjną, nieregulowaną LIN-em. Ale ładuje.
Byłem u mechanika podpytać i mówił że może dioda na alternatorze padła któraś mówił że ta ikonka na desce jest zasilana kablem z alternatora Kontrolka ładowanie nie jest zasilana z alternatora . Droga taka - D+ do modułu centralnej elektryki . Z centralnej elektryki po Can do licznika . Aż się prosi sprawdzić ciągłość tego niebieskiego kabelka . Ktoś...
mam jeszcze 2 pytania , do kontrolki od ładowania idzie kabel z regulatora z nr. 61 to idzie prądowy a stacyjka daje tylko mase ?? i czy jak przy prądnicy nawinełem na ten ruronik grubszy drucik od od cewki prądowej rometa bo tamten był zjarany czy coś będzie nie tak ????
Obwód kontrolki ma zwarcie albo do niego jest coś podpięte i zasilane. Pali diody wzbudzenia. Proponuje zewnętrzą kontrolkę wpiąć i jeśli będzie ok , pociągnąć nowy kabel do licznika.
Wiem tylko do żarówki idzie tylko jeden kabel Więc szukaj tego drugiego, bo musi być tak jak napisał Zaz13. Jesli tam jest rzeczywiście tylko jeden przewód, to może tablica jest tak skonstruowana, że zasilanie kontrolek jest przez wspólną szynę w tablicy, ale to tylko domysły, bo nie znam tego ciągnika. To już musisz sam sprawdzić. Do żarówki ma dochodzić...
Witam Problem dotyczy samochodu Peugeot Partner 2006 silnik 1.6 HDI . Nie gaśnie kontrolka ładowania , nie działa nadmuch wewnętrzny oraz ABS . Po przejechaniu kilku metrów ABS gaśnie , nadmuch działa ale kontrolka ładowania świeci dalej . Zatrzymuje samochód , problem powraca . Co powinno być na kablu od "kontrolki ładowania " przy altku ? Co steruje...
Witam jeszcze raz. Mam ten sam problem z tym samym laptopem ;) Wtedy moduł włącznika wymieniłem, ale teraz się zastanawiam, czy nie będzie do wymiany moduł zasilania. Problem w tym, że nie jestem pewien, czy to właśnie to jest usterką. Laptop nie włącza się ani z baterii, ani z zasilacza, a kontrolka ładowania nie świeci się przy podpięciu kabla.
Ale jesteś uparty na to "Economy mode" Spróbuj ściągnąć wtyczkę z alternatora lub podać na kabel kontrolki ładowania plusa przez kontrolkę żeby zasymulować odpalenie auta.
Moim zdaniem najprościej to: - przykręcić alternator do błoku silnika w taki sposób aby był oddzielony/odseparowany elektrycznie od niego i wtedy łączysz taśmą/kablem (odpowiedniej srednicy - znaczy sie grubym :) ) wyjście alternatora (+) z masą pojazdu a obudowę alternatora (-) z instalacją elektryczną (kablem idącym do akumulatora bo stary regulator...
Witam.Od jakiegoś czasu w mojej mz 150 etz zaczeła mi migać kontrolka od ładowania, po jakimś czasie przestała wogóle świecić mz straciła ładowanie teraz, kontrolka od ładowania swieci mi na wyłaczonym zapłonie.Dodam ze jak odłacze żółto-czerwony kabel od regulatora to kontrolka świeci prawidłowo (czyli na włączonym zapłonie).Co moze być przyczymą?Z...
Takie objawy też daje uszkodzony/sprawciały gruby kabel masowy/plecionka. Sprawdź masę na budzie.
Witam kupiłem alternator dalco remy i nie wiem jak go podłączyć. http://obrazki.elektroda.pl/3539509500_1... Wiem że D+ kontrolka ładowania + to kabel plusowy - masa,alternator posiada jeszcze jedną śrubkę nieoznaczoną żadnym symbolem,która służy do wzbudzania go.Problem mój polega na tym że w moim oplu nie mam czwartego przewodu,i nie...
Po kablu OTG sprawdzałeś ?
Zmierz ładowanie woltomierzem, masz niepodłączona wsuwke obok zacisku 30 nad czerwonym kablem z niebieska izolacją.
Alternator z wbudowanym regulatorem, najprostsza opcja - jeden gruby kabel do baterii akumulatorów, jeden cienki do kontrolki. Jeżeli Twój alternator ma zewnętrzny regulator, to jest to trochę bardziej skomplikowane.
w tych autkach bardzo często były straty na kablach.
Sygnał lin do sterownik silnika. Ciągnij za ten cienki fioletowy kabel a znajdziesz gdzie jest przerwa.
Schemat w dłoń i sprawdzić kabel sterujący między alternatorem a ster. silnika
Alternator sprawdzal lokalny elektryk co sie tym zajmuje jutro popatrze na kabel dzieki
I w czym tu problem ? Masz zwarcie w którejś z pięciu gałęzi. Odcinaj po kolei aż będzie git, potem po kablu znajdź gdzie "leci" i napraw.
Witam Niech mi ktoś powie dlaczego mi nie działa ładowanie jak podłączyłem inst. według tego schematu i lipa dalej swieci kontrolka ładowania, szczotki wymienione, regulator nowy, kable poprowadziłem jak na schemacie i nic prosze o pomoc (jak mozna sprawdzic alternator czy podaje tyle prądu co ma podawać i ile powinien podawać)
Nieorginalny regulator lub przerwany czerowny kabel od regulatora.
Sprawdź czy nie grzeją się klemy, podaj jeszcze ewentualnie kabel na b+, te auta mają słaba instalację. Jak to wykluczyć reklamuj alternator. Czasem sprzęgło na alternatorze robi takie cyrki.
przebicia nie ma , zastanawia mnie tylko to ze na nowym regulatorze dalej niepali sie kontrolka od ładowania po przekręceniu kluczyka.. wszystkie kostki wyglądają orginalnie .. Za co odpowiada niebieski kabelek wychodzący z tego regulatora o oznaczeniu symbol litera W w kółku?? pytam bo na jednej kostce ten kabel niema połaczenia, kable sa w innych...
Albo raczej to co nazywasz kontrolką włącznika masy jest kontrolką ładowania. Nie napisałeś do czego jeszcze ta "kontrolka masy" jest podpięta. Czy aby nie do + akumulatora? Jak się zachowuje ta kontrolka po odpaleniu? Gdzie (do czego) jest podłączony przewód zielonożółty ten co jednym końcem jest podpięty do alternatora? Podsumowując: Na regulatorze...
citroen kontrolka ładowania corsa kontrolka ładowania kontrolka ładowania volvo
parkside wiertarka zawór dwubarowy krups ominąć drzwi
ogniwo lifepo4 podłączenie żyrandola przewody
Migająca czerwona kontrolka w młotowiertarce Milwaukee - jak zresetować? Zawieszanie komputera na "Verify DMI Pool Data" - przyczyny i rozwiązania