Akumulator po prostu rozładowany. Brak ładowania.
Funkcją GetFocus invoke GetFocus and eax,eax jz quit ; HWND->id invoke GetWindowLong, eax, GWL_ID quit: Lub lepiej funkcją GetGUIThreadInfo która wypełnia strukturę GUITHREADINFO.
Moze czujnik położenia wałka rozrzadu. Sprawdz wiazke od tego czujnika bo lubia sie przecierac. czujnik jest z tyłu silnika na wysokosci 1-go cylindra. Zapalała sie kontrolka silnika?
Ekonomizer
Kontrolka świec- spiralka jest kontrolką awari w elektronice silnika w tym samochodzie. Niesprawność w układzie paliwowym powoduje gaśnięcie silnika i zapalenie kontrolki o której mowa.
Na początek to licznik do zdjęcia i tu trzeba ogarnąć .
Masz ELM, sciągnij sobie program forscan, bez problemu diagnozuje wszystkie sterowniki w tym samochodzie
a nie jest tak, że najpierw blokujesz, przez co focus automatycznie skacze do kolejnej kontrolki, a później dopiero go ustawiasz?
Cześć Sebek Wysłałem Ci PW. Pozdrawiam zibi
Mimo wszystko rezystor.
Wejdz w zegary i tam skasuj kontrolkę.
kontrolka układu hamulcowego. A cóż to za kontrolka? W jakim kolorze się świeci?
co ma moduł silnika do modułu esp Generalnie jest tak we wszystkich samochodach, że poważny błąd w sterowniku silnika powoduje wyłączenie systemu ESP co jest sygnalizowane zapaleniem się kontrolek check engine i esp
Witam proszę .
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
A pasek klinowy to tam jest i się obraca?
Jasne prezes11 a świstak siedzi... tam są kody 2 cyfrowe jak nie wiesz. A usterka jest zupełnie inna ...
Jeżeli czujnik był wypięty to sterownik musiał zarejestrować jakiś błąd Cxxxx. Również test drogowy wyświetlił by ( w funkcji parametrów rzeczywistych) brak prędkości z danego koła. Aż sie boję myśleć o tym, że autor tematu robi nas w balona i diagnozuje to jakims fejsikiem typu scanmaster albo OBDtool (czyli diagnozuje sam silnik)
Wiązka zgnita ,regulator, PCM. Przydała by się diagnoza PCM.
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
kreski na liczniku oznaczaja brak komunikacji pomiedzy ECU a licznikiem 1. auto pod kompa potem sie pomysli
Trudno stwierdzić co autor postu ma na myśli mówiąc "cykanie" jest pojedyncze czy jest to seria odgłosów. Podejrzewam że w grę wchodzi tutaj zbyt słaby akumulator i rozrusznik przy jednym przestawieniu w pozycję rozruchu robi " cyk-cyk-cyk-cyk". W takiej sytuacji sprawdzić akumulator i ewentualnie wymienić lub naładować, problem powinien ustąpić, następnie...
Może problem siedzi w łożysku (właściwie całej piaście)? Kod pojawia się już na postoju czy po krótkiej jeździe?
Ta kontrolka informuje o awarii TCM
Czy źle dobrane świece mogą być powodem palenia się kontrolki?
miga kontrolka od swiec zarowych
Kolego masz uszkodzony potencjometr pedału gazu.Przerabiałem to w tym aucie.Pedał jest nierozbieralny ,ale jak sie postarasz to napewno go rozbierzesz.Wyczyść go sklej i jeździsz dalej.
Patrz str. 85 i 95 instrukcji obsługi
Jaką pompą??? Paliwową? Kontrolka od świec lubi się świecić nie tylko przy problemie ze świecami. Ale w pierwszej kolejności sprawdził styki i złączki przy wskazanej pompie oraz na drugim końcu kabla
Licznik byl kręcony? Zacznij od podstaw. Np czy deska ma prwidlowe zasilania i mase To opis wyprowadzen
Na oko to chłop umarł w szpitalu... Sprawdzić dokładnie bezpieczniki kontrolką...
Małe wskazówki mają ograniczniki w "sobie" i muszą wejść na "ośki" głębiej, to nie będą opadać do zera, w liczniku masz inny problem jeżeli chodzi o kontrolki :) to nie kostka :)
Jaki jest stan oleju?
Domyślam się. Podobnie jak z mostkami, same zamienniki, w większości chińskie i to okrojone jeśli chodzi o ilość diod. Zastanawiam się czy dałoby radę dobrać się do środka tego regulatora, bez jego znacznej destrukcji i poprawić te luty. No nic, na razie nie spieszy mi się z naprawą bo robota gówniana z tym wyciąganiem alternatora a na szczęście ładował...
Kolego miałem taki przypadek i winą za taką usterkę były skończone szczotki na regulatorze napięcia. Sprawdź szczotki. Dodano po 2 A jeszcze jedno sprawdź podłączenie tej całej kostki która wchodzi na regulator mogła zaśniedzieć
Jakoś nie za bardzo wierzę żeby kiepski dopływ paliwa zapalał kontrolkę
Mechanik moze miec racje, czesty problem nie tylko Dieseli od forda.
Masy w focusach gniją na potęgę .
Witam. Proszę o pomoc, a mianowicie w moim Fordzie Focusie MK3 1,5 z 2015 roku, gdy włączę światła to przygasają kontrolki na panelu nawiewu, gdy światła wyłączę to kontrolki świecą normalnie , nadmieniam że poza tym wszystko działa normalnie Pozdrawiam Bj231
Nie. Co najwyżej możesz sprawdzić czujniki omomierzem.
Masz tam 6 pinową wtyczkę do tego co dał Doktorr , podłącz wtyk 3 do ujemnego bieguna akumulatora a wtyk 4 do dodatniego bieguna akumulatora , sprawdź czy silnik się obraca? Piny 1,5 i 6 to wiadomość zwrotna do sterownika .
Nie w alternatorze problem.P
Ja mam bardzo podobny problem tylko w drugą stronę, kupiłem autko FORDA FOCUSA z 2000 roku i własnie chcę włączyć kontrolkę niezapiętych pasów. Prosze o pomoc co mam sprawdzić i gdzie szukać tego zwarcia ??
Jeśli mruga kontrolka świec żarowych, oznacza to jakąś usterkę w sterowniku silnika - trzeba podłączyć tester diagnostyczny i sprawdzić błędy. A co do ograniczenia do 3000rpm to jest to tryb awaryjny - jeśli jest wykryta usterka, sterownik go uaktywnia aby zapobiec uszkodzeniu silnika (tak w dużym uogólnieniu)
Wszystkie połączenia elektryczne skontroluj, przede wszystkim grube przewody od akumulatora - też sprawdź przewód łączący alternator z baterią. Następnie jeżeli to wszystko jest okej, wyciągnij alternator i zawieź do fachowca, co je regeneruje.
Siwru podsumowując, nie wiadomo coś Ty tam narozrabiał, czy uwaliłes czujnik , czy nie masz tej tak zwanej gumki- w konsekwencji brak sygnału z tego koła, cholera wie, jednym słowem pali się abs - brak prawidłowego działania systemu. Nie rozwijajmy już tego tematu, pózno jest.
Tło robi się szare, bo kontrolka najpewniej nie ma focusa: po wybraniu właściwego węzła zwróć focus na treeview, wtedy nawet treeView1.HideSelection = false; nie jest konieczne: [syntax=csharp]treeView1.SelectedNode = treeView1.Nodes[3]; treeView1.Focus();[/syntax]
Wpinasz się w drzwi przy nogach kierowcy. Przewody "wyczaisz" kontrolką.
Nie. Usterka regulatora nie wpływa na kontrolkę.
Na 3 pinie S masz mieć napiecie akumulatora. I mierz to kontrolką ma świecić. Uwalona wiązka lub bezpiecznik.
Założony jest alternator denso.I co trzeba zrobić żeby kontrolka zgasła?
witam , ja miałem podobnie w innym samochodzie , zamiast kontrolek były światła dyskotekowe , powodem była zła masa , (takie fata-morgana , raz jest raz nie ma , banalne lecz prawdziwe ) , czyli ewidentny błąd zasilania trudny do zlokalizowania .... pozdrawiam
silnik gasnie momentalnie odcina zapłon i pochwili i miga kontrolka od swiec
Koniec szczotek lub pierścieni ślizgowych. Alternator do naprawy.
To nie jest takie proste,informacja o ladowaniu idzie przewodem czarno/bialym z pinu 46 ECU do elektroniki zegarow.Na podstawie tej informacji elektronika zegarow gasi kontrolke ladowania Tu masz schemacik obwodu ladowania
Musi być zapisana usterka jeśli kontrolka sie świeci.
witam miska olejowa do zdjęcia potem odkreć smok i rurkę do niego wymianiasz oringi na łączeniach najlepiej na silikonowe i po problemie jak co pis z na priw
problemów może być dużo pytanie co z jakiego powodu zapala się kontrolka silnika?
Jka swieci kontrolka musi być błąd. Czym to czytałeś ?
Dużo opcji,zanik zasilania na jakimś przekaźniku,naderwany przewód,awaria stacyjki,immo może blokować.itp. Jeżeli świeci się kontrolka świec to może być to związane z przekaźnikiem świec lub świecami.
Witam.Raczej to niemożliwe by padły silniki w obydwu drzwiach. Bezpieczniki sprawdź nie na oko tylko kontrolką. Masa jest? Jak wyglądają kostki w drzwiach?
Razem z alternatorem.
Pod dźwignią ręcznego też jest włącznik i może powodować takie objawy, albo coś ci podlazło pod dźwignię i ......sprawdź to.
po takim zabiegu , po naprawie alt. kontrolka może dalej świeci ....
To czujnik Halla i sprawdza się go za pomocą oscyloskopu albo przynajmniej kontrolki ledowej. Nie ma typowej oporności jak czujnik nagnetoindukcyjny. Ma 3 piny-zasilanie, masę i sygnał
Dzięki Panowie za porady, mam nadzieję że jak obrócę łożysko to kontrolka zgaśnie.
W focusie wszystkie wskaźniki lecą na max przy przekręceniu kluczyka taki test, jak palisz auto i też wskaźniki lecą to oznaka słabego aku, czy auto pali normalnie czy ciężko. Samochód zapala bez żadnych problemów i oporów. Dodano po 1 Aaaa no i w moim przypadku po przekręceniu kluczyka wskaźniki pozostają w miejscu a świecą tylko kontrolki.
Pin 3 regulatora ma miec napięcie z akumulatora,zmierz czy dochodzi prąd również kontrolką a nie tylko miernikiem.
A jakie błędy są w ICM? Są jakieś?
Podczas trasy miałem nagle hamowanie że 130km/h do 60-70 km/h po tym incydencie moja turbina zaczęła się dławić przy 130-140km/h i nie dało się bardziej przyspieszyć, jakby odcinało jej moc. Postanowiłem zrobić postuj i zobaczyłem czerwoną kontrolkę wykrzynika w kole zębatym. Odczekałem 30 min i jechałem dalej, ale po postoju turbina już w ogóle się...
Albo poprostu w wartosciach aktualnych lookasz czy sterownik widzi zmieniajacy sie sygnal Dodano po 4 Albo poprostu w wartosciach aktualnych lookasz czy sterownik widzi zmieniajacy sie sygnal
tak, a później usunięcie usterki
Naładuj akumulator lub wymień,potem zrób diagnostykę i napisz co wyszło. Pozdr.
Ja miałem taki przypadek z focus'em. Też po wymianie rozrządu. Podstawiali silnik na podstawkach za miskę i zagięli ją tak że smoka zatkała. Ciśnienia nie było. Kontrolka mrugała.
Wypnij z alternatora trzypinową wtyczke, zapal silnik i obserwuj kontrolką, monitorując też wynik na mierniku
Witam mam problem z focusem mk1 z 2004 1.8 tdci 101km mianowicie auto chodziło po jakims czasie niechce zapalac kreci i nic jak by jakis zawor trzymał błedow nie ma wymieniona pompa paliwa i dalej nic jak mu psikne samostartem to zapali od strzała moze ktos miał taki problem Dodano po 1 kontrolki rowniez niepokazuja zadnego bledu
Witam, mam problem z Fordem focusem mk1 1.8tdci, 2004 rocznik. Problem wyglada tak ze podczas jazdy zapala się kontrolka akumulatora, po czym nie ma żadnej reakcji na próbę odpalenia samochodu. Ładowanie rzekomo jest, mechanik mówił ze alternator jest w porządku. Po odpaleniu samochodu wczoraj paliła się kontrolka ABS, jak myślicie co może być?
Czemu wypięcie przewodu nie powoduje świecenia kontrolki na desce?. Bo kontrolka smarowania jest sterowana masą. Przyłóż do masy i zaświeci. Ten czujnik ma szarą wtyczkę?
Właśnie - zanim zdecyduję się na wyjęcie alternatora chciałbym sprawdzić czy faktycznie zdechł. No i mam parę pytań: 1. Na których stykach wtyczki alternator powinien podawać napięcie? 2. Jak w ogóle tę wtyczkę zdjąć? Próbowałem, ale nie za bardzo wiem co gdzie nacisnąć a nie chcę urwać. 3. Czy kabel w tym grubym peszlu obok wtyczki to masa? 4. Dlaczego...
BMS był resetowany,ładowanie 14,3
Obecne systemy OBDII potrafią same zgasić kontrolkę MIL jeśli po iluś odpaleniach nie wykryją usterki w układzie.
Jakie dwa regulatory?
Na początek sprawdziłbym wszystkie masy , szczególnie masę silnika. Stan akumulatora. pracę rozrusznika na krótko.
A jak się mają parametry?
no to po sprawie
zgaadza się . też zmierzylem i jest ok Zdanie zaczyna się wielką literą. Proszę poprawić pisownię postu.
co jest zablokowane sprecyzuj bardziej, zapalają sie kontrolki? Co przerabiał?
Myśle że To że się pali kontrolka po przekręceniu kluczyka to jedno a palenie się tej kontrolki po zaciągnięciu ręcznego to drugie. Jesli kontrolka zapala się po przekręceniu kluczyka i po chwili gaśnie to znak że sama kontrolka jest ok. A przyczyny tego że kontrolka się nie zapala pa zaciągnięciu ręcznego szukał bym w wyłączniku przy dzwigni i w jego...
Mam taki problem z Focusem MK1 TDCi 1.8. Po wymianie wtrysków nadal mryga kontrolka świec i auto nie ma powera. Jedzie, bo jedzie, po podłączeniu do komputera nadal jest błąd: na 3 cylindrze przekroczona wartość spalania stochastycznego. Dodam, że czujnik stołowy też wymieniłem, ale auto nadal nie pracuje tak, jak powinno. Jeżeli ktoś ma jakąś wiedzę,...
Super mam punkt zaczepienia. Poszczególne koła sprawdzę po kolorach... mam nadzieje. "tester" co masz na myśl?
Pewnie się licznik sypie, sprawdź błędy w innych modułach, czy nie ma błędów typu zakłócenia sieci CAN, brak komunikacji z licznikiem.
dzięki to jednak był alternator, nie paliła się kontrolka od ładowania i to mnie zmyliło
Witam, mam to samo, tylko, że mi się skończyło paliwo i po dolaniu (4,5l kanister) nie chciał odpalić, ani normalnie, ani na plaka. Na plaka oczywiście pali, tylko, ze chodzi na 1000 - 1200rpm, czasem wskoczy na 2200-2400 i bez plaka gaśnie. Dolałem kolejne 4L paliwa i próbowaliśmy zaciągnąć. Nic, dymi w czasie zaciągania i mruga kontrolka świec żarowych,...
Na formatce mam panel, na nim Label (próbowałem też z PictureBox). A widzisz - ja próbowałem z TextBox'ami dlatego u mnie działało a u Ciebie nie. :D Problem w tym że żeby scrollować panel to panel lub kontrolka na nim musi przejąć focus. Label ani pixture box nie przejmują domyślnie focusa po najechaniu na nie myszą. Spróbuj dodać sobie dwa TextBox'y-...
Oczywiście,
Niestety trzeba zobaczyc w parametry, najlepiej diagnoskopem bo albo masz problem z turbo, albo z ukladem CR. Nie kopci, nie pali wiecej?
Wyjścia na gniaddku sprawdzaj KONTROLKĄ min. 5W.
Kontrolka zapali sie i na gorącym, ale szybciej zgaśnie.
Jak potrafisz wymontować,naprawić alternator lub wiązkę od niego to juz ty sam wiesz,co mamy ci napisać?
Witam autko jak w temacie nie można odpalić nie kręci rozrusznik na zaciąg nie pali kontrolka immo mruga nie gaśnie co może być przyczyną
focus kontrolki focus gasną kontrolki focus kontrolki czerwone
szarpanie czasie jazdy vectra przesyłanie muzyki bluetooth pierścienie objawy
fajne obrusy pralka samsung ecobubble
Generowanie klucza ECDSA w PuTTY dla OpenATV Lokalizacja zaworu PCV w Ford Transit Connect 1.8 DI 2003