kreski na liczniku oznaczaja brak komunikacji pomiedzy ECU a licznikiem 1. auto pod kompa potem sie pomysli
Odpalasz silnik mierzysz napięcie ładowania miernikiem.
Masz ELM, sciągnij sobie program forscan, bez problemu diagnozuje wszystkie sterowniki w tym samochodzie
Ojej, nie używaj ani getFocus, ani GetWindowLong. Zapomnij o nich skoro nie wychodzi. Spójrz na to // gdzieś w WM_INITDIALOG id_aktywego_edita = arg_1 // gdzieś dalej if uMsg == WM_COMMAND ax = wParam >> 16 dx = wParam & 65535 if ax == EN_KILLFOCUS or ax == EN_SETFOCUS if dx == arg_1 or dx == arg_2 id_aktywego_edita = dx endif endif // tu cała...
Może problem siedzi w łożysku (właściwie całej piaście)? Kod pojawia się już na postoju czy po krótkiej jeździe?
Czy to cykanie moze byc powodem braku prądu? Nie tak dosadnie. Po przekręceniu stacyjki uruchamia się elektro magnes (i to jest to "cyknięcie") Elektro magnes załącza styki zasilania rozrusznika (on potrzebuje dużo prądu). Fakt to może być również wina akumulatora, który ma już małą wydajność.
Jasne prezes11 a świstak siedzi... tam są kody 2 cyfrowe jak nie wiesz. A usterka jest zupełnie inna ...
http://www.motorcraftservice.com/pubs/co... A tam (strona 12) : Upshift (if equipped): To maximize fuel economy, this light illuminates when the manual transmission should be shifted to the next highest gear. Refer to the Driving chapter for more information. Krótko mówiąc, pokazuje ona w czasie jazdy, że pora zmienić...
Licznik byl kręcony? Zacznij od podstaw. Np czy deska ma prwidlowe zasilania i mase To opis wyprowadzen
Wszystkie połączenia elektryczne skontroluj, przede wszystkim grube przewody od akumulatora - też sprawdź przewód łączący alternator z baterią. Następnie jeżeli to wszystko jest okej, wyciągnij alternator i zawieź do fachowca, co je regeneruje.
Witam. Proszę o pomoc, a mianowicie w moim Fordzie Focusie MK3 1,5 z 2015 roku, gdy włączę światła to przygasają kontrolki na panelu nawiewu, gdy światła wyłączę to kontrolki świecą normalnie , nadmieniam że poza tym wszystko działa normalnie Pozdrawiam Bj231
Fajna bajka, taka mało wiarygodna
To czujnik Halla i sprawdza się go za pomocą oscyloskopu albo przynajmniej kontrolki ledowej. Nie ma typowej oporności jak czujnik nagnetoindukcyjny. Ma 3 piny-zasilanie, masę i sygnał
Kontrolka świec- spiralka jest kontrolką awari w elektronice silnika w tym samochodzie. Niesprawność w układzie paliwowym powoduje gaśnięcie silnika i zapalenie kontrolki o której mowa.
Pali się ESP nie pali ABS czy to może być wina czujnika ABS NIE, uszkodzony czujnik spowodował by również zapalenie kontrolki abs W tym samochodzie regulator napięcia w alternatorze jest sterowany przez moduł GEM, może chwilowo podnieść lub obniżyć sobie napięcie ładowania.
Ja mam bardzo podobny problem tylko w drugą stronę, kupiłem autko FORDA FOCUSA z 2000 roku i własnie chcę włączyć kontrolkę niezapiętych pasów. Prosze o pomoc co mam sprawdzić i gdzie szukać tego zwarcia ??
Małe wskazówki mają ograniczniki w "sobie" i muszą wejść na "ośki" głębiej, to nie będą opadać do zera, w liczniku masz inny problem jeżeli chodzi o kontrolki :) to nie kostka :)
Na początek to licznik do zdjęcia i tu trzeba ogarnąć .
Czemu wypięcie przewodu nie powoduje świecenia kontrolki na desce?. Bo kontrolka smarowania jest sterowana masą. Przyłóż do masy i zaświeci. Ten czujnik ma szarą wtyczkę?
Cześć Sebek Wysłałem Ci PW. Pozdrawiam zibi
Fordowskie diesle 1.8 bez względu na zastosowany rodzaj wtrzysku zawsze cierpiały na przypadłość nieszczelności w ukłądzie zasilania i cofania się paliwa po dłuższym postoju - to raz (najczęściej z okolic filtra lub ręcznej pompki zasilającej) - sprawdź po nocy, przed kręceniem czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza. Dobrze też jest...
Super mam punkt zaczepienia. Poszczególne koła sprawdzę po kolorach... mam nadzieje. "tester" co masz na myśl?
Pin 13 i Pin 16 - Zamykanie i otwieranie po podaniu impulsu masy https://obrazki.elektroda.pl/4583289000_... albo Pin 7 i Pin 8 - bezpośrednie sterowanie silnikiem siłownika. Użyj swojej kontrolki z żarówką. Jeden biegun do masy a drugi do Pin 7, następnie do Pin 8 i testuj działanie centralnego zamka z kluczyka w drzwiach Żarówka będzie...
Pod dźwignią ręcznego też jest włącznik i może powodować takie objawy, albo coś ci podlazło pod dźwignię i ......sprawdź to.
problem rozkminiony : Brak komunikacji między ECU a immo spowodowany mikro pęknięciami druku na płytce zestawu wskaźników. Trochę mi zajęło ale zrobilm.
Pewnie się licznik sypie, sprawdź błędy w innych modułach, czy nie ma błędów typu zakłócenia sieci CAN, brak komunikacji z licznikiem.
Zapewne brak komunikacji po CAN IPC ECM ABS itp. do zrobienia jakby czytał posty na forum. Pozdrawiam
BMS był resetowany,ładowanie 14,3
witam , ja miałem podobnie w innym samochodzie , zamiast kontrolek były światła dyskotekowe , powodem była zła masa , (takie fata-morgana , raz jest raz nie ma , banalne lecz prawdziwe ) , czyli ewidentny błąd zasilania trudny do zlokalizowania .... pozdrawiam
Witam mam problem z focusem mk1 z 2004 1.8 tdci 101km mianowicie auto chodziło po jakims czasie niechce zapalac kreci i nic jak by jakis zawor trzymał błedow nie ma wymieniona pompa paliwa i dalej nic jak mu psikne samostartem to zapali od strzała moze ktos miał taki problem Dodano po 1 kontrolki rowniez niepokazuja zadnego bledu
Dużo opcji,zanik zasilania na jakimś przekaźniku,naderwany przewód,awaria stacyjki,immo może blokować.itp. Jeżeli świeci się kontrolka świec to może być to związane z przekaźnikiem świec lub świecami.
Witam, mam problem z Fordem focusem mk1 1.8tdci, 2004 rocznik. Problem wyglada tak ze podczas jazdy zapala się kontrolka akumulatora, po czym nie ma żadnej reakcji na próbę odpalenia samochodu. Ładowanie rzekomo jest, mechanik mówił ze alternator jest w porządku. Po odpaleniu samochodu wczoraj paliła się kontrolka ABS, jak myślicie co może być?
Uszkodzony lub zanieczyszczony przełącznik zespolony. Mam lepsze jazdy przez zespolony w POLO. Wystarczy wyjąć klucz ze stacyjki, przestawić odpowiednio przełącznik wycieraczek, który wraz z załączonym wentylatorem w pozycji III i zapaleniu "długich" ciągnąc za przełącznik zapala kontrolki na desce, włącza wentylator i wycieraczki. Mam nowy ale nie...
Do focusa zakładałem AWS taki droższy trochę , on wykrywał wzrost napięcia po odpaleniu (13,2 lub 13,6V do wyboru) i po wykryciu tego po 3 sekundach włączał. wszystko się robi w okolicy przełącznika a dokładnie na jego przewodach.
Podczas trasy miałem nagle hamowanie że 130km/h do 60-70 km/h po tym incydencie moja turbina zaczęła się dławić przy 130-140km/h i nie dało się bardziej przyspieszyć, jakby odcinało jej moc. Postanowiłem zrobić postuj i zobaczyłem czerwoną kontrolkę wykrzynika w kole zębatym. Odczekałem 30 min i jechałem dalej, ale po postoju turbina już w ogóle się...
Jak potrafisz wymontować,naprawić alternator lub wiązkę od niego to juz ty sam wiesz,co mamy ci napisać?
A jakie błędy są w ICM? Są jakieś?
Na początek sprawdziłbym wszystkie masy , szczególnie masę silnika. Stan akumulatora. pracę rozrusznika na krótko.
Po odpięciu sterowania powinno być około 13,7 V. Gdyby brakowało ładowania to zapalałyby się kontrolki ABS, SRS itd. Autko gaśnie nagle czy "kicha, psztyka" i dopiero gaśnie ?
Dobra, specjalista z laptopem oraz programem IDS załatwił sprawę w ok. 5 min. Ponoć to się zdarza przy problemach z napięciem w tego typu autach. Temat zamykam.
Witam wszystkich serdecznie. Mój problem dotyczy kontrolki abs i kontrolki kontroli trakcji. Otóż po wymianie tylnego lewego łożyska świecą mi się owe kontrolki. Mechanik który wymienił łożysko stwierdził że czujnik abs jest uszkodzony(ale dziwne że kiedy z nim rozmawiałem przez telefon od razu nie zaproponował żeby go wymienić.) więc przyjechałem do...
Rozwiązanie problemu jest banalnie proste, oczywiście należy pamiętać, że każdy przypadek może być inny. 1.Buzer dźwięku kierunkowskazów w MK1 znajduje się w manetce przełącznika kierunkowskazów ( przynajmniej u mnie tak jest) 2.Brak sygnału klikania spowodowany był uszkodzeniem w/w elementu. 3. Wystarczy wymienić sam przełącznik kierunkowskazów - koszt...
Witam. Popraw kolego pisownię, a auto oddaj w ręce fachowca. Powodzenia.
Przy spadku obrotów silnika, które są wymuszone hamowaniem pojazdu na wysokim biegu i przy już za małej prędkości jak na ten bieg - to jest norma. Kontrolka silnika zapala się, ponieważ on traci obroty do minimum nie z własnej woli; olej, boprzy małych obr. pompka daje b.małe ciśnienie; ładowania też z tego samego powodu - alternator do normalnej pracy...
Wymień akumulator albo użyj dobrych kabli do odpalania równoległego, a nie tanich marketowych
Czy probowales podlaczyc go gdzies do komputera i czy pokazalo jakies bledy?Sprawdz przewod masowy do silnika bo moze byc zasniedzialy i poprostu silnik gdzie traci mase bo jest niepewna.
Nie jestem mechanikiem, ale znajomy w Oplu Zafirze mial takie same objawy (o swirujacej kontrolce nie wspominal) I okazalo sie, ze sterownik swiec zarowych robil taka robote. A troche sie przez to meczyl, bo jakis magik mowil, ze uszczelka pod glowica, ale jednak na darmo. Wymianil przewody gumowe na nowe I dalej to samo. Powodzenia.
Witam, Mam problem z ABS-em, który nie działa. Po podłączeniu do kompa nic nie pokazuje, tzn. łączy się ze wszystkim, a z ABS-em nie, tak jakby nie było zasilania. Bezpieczniki sprawdzone, masy sprawdzone. Czasami się zdarzy, jak wjadę w dziurę, zgaśnie wszystko na moment, kiedyś zgasło po trzaśnięciu drzwiami. Może macie jakieś pomysły, co można jeszcze...
Witam...mam problem z odpaleniem benzynowego 1,6 focusa z 2010 roku. Przy przekręceniu kluczyka gasną wszystkie kontrolki. Zero reakcji poza krótki słyszalnym "pik" czy coś w tym rodzaju. Zero reakcji. Po ponownym przekręceniu kluczyka wszystko świeci i sytuacja znów powtarza się. Nigdy podobna sytuacja nie miała miejsca. Będę wdzięczny za pomoc i informację...
Pod siedzeniem po dociskaj kostki.
focus kontrolki focus kontrolki czerwone focus gasną kontrolki
rezystancja uzwoić pierwotny zegar regulator radio bramy wjazdowej
estyma sterownik pompa głębinowa kondensator
Czarny ekran poza zakresem po zwiększeniu Hz Automatyczne włączanie radia Yosan CB100 po przekręceniu kluczyka