Bo często pod obciążeniem lock-up się rozłącza i wtedy lecisz na naturalnym poślizgu konwertera.
Wyjąć skrzynię biegów i sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) zregenerować.
https://www.autoexpert.pl/technika-i-ser...
Wał do manuala , a wał do automatu posiadają inne mocowanie pod koło zamachowe / konwerter. Parzyste wyznaczniki silnika są do manuala , nieparzyste do automatu. Np K4M 712 to do manuala , a K4M 713 to do automatu
Czy "skończyła" się skrzynia czy może to konwerter/sprzęgło? Bardziej wskazuje na sprzęgło. Ogólnie skrzynki są dobre, ale niestety nawet w skrzyni manualnej przychodzi czas na wymianę sprzęgła, w pańskim przypadku regenerację. Aby mieć pewność proszę wykonać test konwertera.
masz tam sprzęgło klasyczne razem z konwerterem?
Czemu nie dodasz rozwiązania??? Pod filmem napisałeś że już po naprawie(konwerter).
Kiedyś walczyłem z RS485 i już myślałem , że to mnie przerośnie a winny był chińczyk który na konwerterze RS485 piny Rx i Tx zamienił miejscami . Ja nieświadomy tego działałem z automatu i podłączyłem krosując sygnały a należało połączyć Rx-RX , Tx-Tx . Może twój konwerter ma też tą przypadłość ?
Takie poszarpywanie to według mnie objaw kończącego się konwertera, a z N na D lub R przerzuca ładnie czy zdarza mu się podejrzana zwłoka?
Jeżeli przy 90 kmh juz masz 6 bieg, no to musisz ekologom podziękować. Normalne zachowanie tej skrzyni to 6 bieg przy 107 kmh i to przy bardzo delikatnym traktowaniu. Jak jedziesz z buta to wiadomo, że znacznie wyżej. Nie sądzę, żeby to była wina konwertera, na początek poduszki bym sprawdził.
Wygląda jakby uszkodziło się sprzęgło konwertera.
Coś hałasuje w skrzyni Laguna 2ph2 2006r. DP0. Na początku zdarzało się to sporadycznie i chwilkę po odpaleniu zimnego auta, teraz jest to zawsze na wolnych obrotach, nawet na rozgrzanej skrzyni. Wystarczy się zatrzymać i już żegocze - czasem mocniej, czasem mniej. Podejrzewam uszkodzenie konwertera, ale zaznaczam, że nie znam się na tym, jest to moje...
Wynika to z konstrukcji automatycznej skrzyni średnio 30-40% zostaje z poprzednej wymiany. Konwerter, zakamarki i konkretny labirynt w mechatronice. Te 0.2L robi takie znaczenie bo przekroczyłeś próg minimalnej ilości płynu. Co nie oznacza ,że jest jeszcze dobrze, w automacie tego typu nie ma max min jest jeden poziom właściwy i go się musisz trzymać....
przeciwnym wypadku, będzie to automat, niezależnie od rozwiązań technicznych. Nie będzie,Fiat stosuje półautomat o nazwie Selespeed,to zwykła skrzynia manualna z zamontowanym hydraulicznym robotem zmieniającym biegi i wciskającym sprzęgło. Jest tam też klasyczna tarcza sprzęgła podczas gdy w zwykłym automacie jest konwerter hydrokinetyczny
Sprawdź cienkim śrubokrętem ( ale takim sztywnym ) czy łopatki pompy się obracają. Jeśli nie to nawet jej nie wkładaj bo szkoda czasu i pracy. Skrzynia do rozbiórki. Jeśli się będzie obracać to możesz ryzykować ( aczkolwiek też sądzę że to bez sensu ). Pamiętaj o najważniejszej regule przy automacie - ZAWSZE SKRZYNIE WYCIĄGAMY Z KONWERTEREM.
Witam interesuje mnie kupno wyważarki BALCO B97 i jest tam uszkodzony monitor . Czytałem forum lecz niewiem czy da radę to podłączyć i jakim sposobem proszę o pomoc Znalazłem taki konwerter czy jest on potrzebny do połączenia ? GBS8220 RGB/CGA/EGA/YUV do wyjścia VGA HD konwerter wideo HD9800/GBS8200 automat do gry CRT ekran monitora DIY części Takie...
FiiO D3, lub D7 - najczęściej odnoszą się do konwerterów cyfrowo-analogowych. Kino domowe kolegi ma wejście cyfrowe i lepiej je wykorzystać. Faktycznie ;) - po prostu już za dużo tematów, gdzie konwerter cyfrowo-analogowy się przewija - i tak jakoś w głowie to z automatu utknęło. (at)qqbbaaa Oczywiście nie będzie to działało samo z automatu - trzeba...
Albo zaadaptować konwerter z dowolnego automatu. Nie znamy zastosowania, w wielu przypadkach wystarczy najzwyklejsza przekładnia pasowa.
A co znaczy to, żeby wymienić na prawidłowe jednostki Rozchodzi się o komputery sterujące silnikiem i skrzynią biegów. nie mogę zdjąć konwertera czy jest jakoś zabezpieczony, czy powinien zejść lekko ? Konwerter powinien zejść lekko, niczym nie jest zabezpieczony.
witam jak zmieniasz sam konwerter to do tego jeszcze uszczelniacz pompy kup na serwisie najszybciej.przy demontowaniu skrzyni zacznij od wyciągnięcia rozrusznika i odkręcenia konwertera 3 śruby lub nakrętki nie pamiętam oczywiście przez otwór gdzie wkłada się rozrusznik.Pózniej linka kable poduszki łapy od poduszek i śruby od skrzyni i wszystko ładnie...
Do automatu jest cieńsze, ponieważ za koło zamachowe odpowiedzialny jest konwerter.
Sprzęgło w automacie? Jak konwerter będzie pusty to nie ma prawa jechać...
Możesz jedynie przeskanować porty pod kątem ich istnienia i możliwości otwarcia, możesz pobrać nazwę, ale nie sądzę, aby była możliwość znalezienia konkretnej przejściówki tak na 100%.
Co to znaczy że stoi. Nawet jak zablokowana czwórka to w automacie po drodze jest konwerter więc wszystko powinno się kręcić. Napisz najpierw dokładnie jaka tam skrzynia siedzi. Być może to zwykły manual z elektrycznym sterowaniem...
Można kupić konwerter PC ==> Jamma np. na E-bay. Film poglądowy z instalacji poniżej. http://www.youtube.com/watch?v=Tb5mklMvQ...
Jeszcze jedna, czyli wiercenie otworu w konwerterze, gwintowanie i osadzenie po spuszczeniu korka. Generalnie jak dla mnie metoda dla prawdziwego kozaka, nie wiem czy sam bym zastosował, ale wspominam bo spotkałem się z takim czymś właśnie i bynajmniej nie polecam, ani nie odradzam. W razie zainteresowania można poczytać i samemu zdecydować.
Dziękuję za odpowiedź. Z tym że ja nie mam dwu masy to jest FL automat. Opublikowałem film na YouTube,możecie zobaczyć dokładnie,ale też tak podejrzewałem coś z kołem zamachowym lub konwerterem. Konwerter ma zaledwie rok w marcu tamtego roku było zmieniane 🙆 na początku byłem przekonany że to wtryski, poprostu głośniej tyrkało ,aż żona dzwoni że coś...
Przez "okienko" na górze skrzyni można wsadzić duży, płaski śrubokręt, wejdzie pomiędzy zabierak i konwerter
Jak to jest automatyczna skrzynia biegów z konwerterem to wieniec nie jest na kole zamachowym, tylko na tarczy zabieraka, część tania i łatwo dostępna, gorzej z wymianą
W ciężarowych tego zjawiska nie zaobserwowałem Bo tam masz skrzynie de facto manualną. Pełzanie to specyficzna cecha skrzyni z konwerterem (sprzęgłem) hydrokinetycznym. Może to być także programowo rozwiązane w skrzyniach DSG albo pół-automatach, ale kosztem zużywania sprzęgła. Przy hydrokinetyku nic się nie zużywa, tylko wydziela ciepło.
Witam, pracuję na maszynach cnc i mam parę pomysłów np. w pliku konfiguracyjnym dodać start maszyny (lewy górny róg, prawy górny róg itd.). Pracuje na takim oprogramowaniu gdzie w konfiguracji dodajemy własne funkcje, w pliku konfiguracyjnym dopisujemy funkcje a potem przy otworze klikamy myszką i wybieramy funkcje, można by wpisać kod nc i tylko klikać...
Trzeba skompilować w np. AVR Studio, ale czy to się uda z ATtiny na ATmega wątpię. W końcu soft USB na AVR to niezły popis umiejętności i raczej Autor nie martwił sie o przenośność kodu tylko miał inne priorytety.
Sprawdź, może kombinacja klawiszy WIN+P pobudzi monitor do działania
Należy sprawdzić płytę sterującą, czy wszystko zostało należycie złożone ze szczególnym sprawdzeniem zaworu spięcia konwertera. Proszę pamiętać iż wymontowanie i zamontowanie płyty sterującej odbywa się na ułożeniu dzwigni zmiany biegów w pozycji "2" (L).
Może to być konwerter w skrzyni. Podjedź do jakiegoś dobrego serwisu automatów, niech ocenią.
Witam. Autko jak w temacie. Po rozgrzaniu skrzyni biegów występuje taki efekt: Dodam ze skrzynie w tych samochodach hamują silnikiem. WIęc: jedziemy np 80, sprzęgło konwertera załaczone. Hamujemy, automat schodzi 3,2,1. jedziemy dalej, skrzyni asie rozgrzewa i jest tak 3,2, rozpięcie napędu, potem szarpnięcie bo załaczyła się jedynka. Przejrzałem już...
Po drugie: Załączanie się lock-up w żaden sposób nie wpływa na pracę silnika i nie powoduje gaśniecie silnika, to raz.. No nie, ciekawe gdzie się magicznie podzieje wtedy ruch obrotowy przekazywany przez silnik, skoro silnik pracuje na biegu jałowym, skrzynia ma zapięty bieg a samochód stoi. W normalnym przypadku jest wtedy tracony w konwerterze. A...
U mnie też gdzieś tyle weszło , zawsze zostaje w konwerterze z litr.
Jeśli rusza z dwójki to nie jest to problem przepływomierza. Napewno trzeba odczytać błedy ze skrzyni, ale tak z mojego doświadczenia to skrzynka do rozbiórki, konwerter do regeneracji.
Skrzynia do wymiany - konwerter już wcześniej nie działał poprawnie, a po takiej trasie rozleciał się cały i rozwalił całą skrzynię. Wcześniej, gdy skrzynia działała, było słyszalne dziwne "walenie" przy przyspieszaniu - to właśnie był wadliwy konwerter.
Niestety nie miałem do czynnienia z ta skrzynią , ale jeśli filtra nie ma na zewnatrz skrzyni to jest on w misce olejowej, przykrecony do płyty sterującej. W misce powinien byc korek spustowy. O ile w skrzyni jest bagnet kontrolny ( poziomu oleju) to korek w misce jest korkiem spustowym. Jeśli takiego bagnetu nie ma to korek w misce jest koekirm kontrolnym...
dołączę się do tego tematu bo nigdzie indziej nie ma nic o automatach... otóż w hot spocie obraz czasami drży mi w poziomie. po wyłączeniu i włączeniu automatu często problem znika. czy to może być problem z konwerterem CGA/VGA czy szukać przyczyny gdzie indziej ? Brak związku z tematem, temat dość stary post raportowany.
Skrzynkę można zdiagnozować komputerem. Od 1996 roku Mitsubishi wprowadziło gniazdo OBD2. Spróbuj do tego użyć interfejsu ELM 327 (dostępny na Allegro). W Twoim przypadku mógł się zaciąć zawór spięcia konwertera, co czasem się zdarza w tego typu skrzynkach przy brudnym oleju, lub masz uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne (ale to zdarza się przy nie odpowiednim...
Dlatego, pisałem co chce osiągnąć, bo można puścić przewód antenowy przelotką tunera i będzie automat.
Powodów może być wiele począwszy od kół poprzez cały układ zdania napędu. W twoim przypadku jest to kończący się konwerter (sprzęgło hydrokinetyczne).
Teoretycznie wieksze obciazenie konwertera jest podczas postoju na swiatlach na pozycji "D" ,wtedy czuc ,ze ciagnie non stop ,dodac do tego korek miejski....wtedy mozna stawiac tezy ,ze wirniki dostaja po tylku ( mimo to ,konwerter powinien byc do tego przystosowany ) Ta, ile Nm przenosi na postoju ? Kilka ? Wrzucanie N w automacie podczas jazdy to...
wymiana samego konwertera załatwi sprawe.
Najprościej, najszybciej i za darmo: Irfan View > Opcje > Wyodrębnij wszystkie klatki. www.irfanview.com
................ rozpinam kostkę i dopiero mogę wyjąć kluczyk. Którą kostkę? Przy manetce zmiany biegów, od selekcjonera (przełącznika wielofunkcyjnego), czy od elektrozaworów? To po pierwsze. To że po uruchomieniu silnika nie "spada" w skrzyni stan oleju może świadczyć o uszkodzonej pompie oleju (zły montaż skrzyni biegów, sprzęgło w trakcie montażu...
Sam sobie odpowiedziałeś. Może to byc czujnik prędkości, ale skoro po wymianie oleju się poprawiło to w najlepszym przypadku to będzie tylko konwerter. Jaki był kolor starego oleju ? Automat fajna sprawa, ale zaczęły Ci się koszty niestety.
Jak nie ten dział to proszę o przeniesienie. Nie mogę jakoś znaleźć w google albo nie wiem jak szukać. Mam dwa konwertery USB - RS232 niby na chipie CH340 "stary" z zatartym napisem na układzie i "nowy" z napisem na układzie CH340G. One są prawie identyczne jednak ... Wykorzystuje je do programowania płytek ESP01S. Najpierw kłopot się pojawił po samoczynnej...
nie robiłem jeszcze sekcji niestety - nie mam czasu :( Af13 też nie ma przycisku "kick down" ten "przycisk" jest tylko takim grzybkiem w podłodze, niema żadnych przewodów od niego, jest to takie tylko "coś" żeby kierowca lepiej się poczuł ;), a AF13 też komputer bierze informację z TPS-u czemu rozsprzęglanie na postoju było by problemem? zatrzymując...
Czy to taki kabelek?\ Jeżeli tak to konwerter jest uszkodzony. Zbadaj go albo zwróć sprzedawcy. Mogę się podjąć naprawy. http://obrazki.elektroda.pl/3933722300_1... Dodano po 12 LInk - tam masz orginalny kabel na str9 i opis konwertera https://w3.usa.siemens.com/us/internet-d...
Witam. A jest jakiś program żeby można było np ustawić ilość zebranych pieniędzy w tubach? Gdzie można kupić taki konwerter MDB - USB?
W moim krajzlerze była skrzynia NAG1 (odpowiednik 5G tronic mercedesa) i czuć było załączenie Lock-up. Wystarczyło powyżej 100Km/H lekko ująć gaz i obroty spadały o ok 300 i napęd robił się sztywny ( nie uślizgiwał się konwerter) Wydaje mi się że Lock-up załączał się też na 4 biegu
Dzięki, tylko że na zwiększenie bądź zmniejszenie luzu o którym mowa wpływ będzie miała nie tylko temperatura ale i kształt dzwonu skrzyni, konwertera itp. Prościej było by gdyby ktoś kto na co dzień robi automaty napisałby ile zazwyczaj tego luzu jest i miałbym jakiś punkt odniesienia.
Tak, EV3 to elektrozawór nr.3. Przy wymianie sprzęgła sprawdź stan panewki w pompie oleju i możesz wymienić simmering (uszczelniacz konwertera na pompie). Na płycie zaworowej skup się na zaworze lock-up on jest powodem że po zapięciu D lub R autko gaśnie: http://www.sonnax.com/parts/1725
Brak zmiany polaryzacji ,chyba nie daje również sygnału 22khz bo przestał mi się przełączać ten automat od konwerterów (zez) Obmierzyłem wszystkie tranzystory w okolicy głowicy ,ale na tym się kończą moje pomysły. Procesor chyba jest dobry ,kanały się zmieniają ,stroi itd. Może ktoś z Was ma jakiś pomysł Z góry dzięki. Arek
Wygląda na konwerter czy jak mu tam, ale to niech specjaliści od automatu się wypowiedzą.
gdy wyszukuje na telewizorze z polsatem kanały wyszukuje ich pond 1500 i mam cały pakiet dostępny, natomiast na telewizorze z TNK HD wyszukuje mi około 270 kanałów i mam tylko kanały tvn a innych nie A nie jest przypadkowo tak, że tv z modułem TNK HD wyszukuje tylko kanały dla tego dostawcy usługi? Ale telewizor raczej nie robi tego z automatu, tylko...
Witam. Potrzebuję informacji co do zamienności automatów w B5. O co chodzi. Czy do AHU fabrycznie ze skrzynią DMU można założyć automata od na AFN? Wiem, że ogólnie się mówi, że wszystkie skrzynie pasują bla bla bla, ale czy nie ma niezgodności w konwerterach ew. problemy ze sterowaniem, podłączeniami. Jeśli nie pasuje, to miłoby było wiedzieć dlaczego...
Blokada wchodzi w koło zamachowe( zabierak konwertera w automacie) . Jak dobrze pamiętam to orwór w bloku ma 32mm a w kole 10. Żeby ją tam zaaplikować trzeba wyjąć rozrusznik. Koło na wale nie jest niczym ustalane, po prostu dokręcone śrubą centralną. UWAGA. Pomiędzy kołem a czołem wału jest jednorazowa podkładka cierna. Koniecznie wymienić. No i pamiętać...
Niniejszy temat założony jest, aby przedstawić wykonany przeze mnie układ nadążny, który po zamocowaniu systemu antenowego posłuży do automatycznego śledzenia wybranego satelity z założeniem utrzymania wysokiej jakości komunikacji. http://obrazki.elektroda.pl/5204669300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5753973400_1...
Jak ja slysze ze auto z taka pojemnascia i automatem pali 11-12 to nie wiem czy mam sie śmiać czy plakac. Im mniejszy silnik, tym mniejsza efektywność. Wozidło o pojemności kartonu mleka jest niesamowicie wysilone. Aby uzyskać moc pozwalającą pchać to do przodu, potrzeba turbo i wysokich obrotów. Stosunek powierzchni komory spalania do objętości, a...
(at)grzegorz77xxx Póki co jeden niewielki wpadłem na to, że do wyświetlacza mogę zastosować Konwerter I2C [url=https://botland.com.pl/konwertery-p... który zużyje tylko 4 piny.
Dzięki za rady, ale wydaje mi sie mało prawdopodobne że to wina silnika, przypominam ze 4HP20 to automat, i tak się zastanawiałem czy to nie konwerter/lockup lub ktoryś z zaworów nim sterujących. Olej, filtry itp sprawy wymieniane jakieś 3 tyś temu.
Passat B5 skrzynia EPV (4 biegowy automat), bład 1192 - Sprzęgło hydrokinetynczne - usterka mechaniczna. Auto szarpie na 1. biegu, faktycznie wrażenia uślizgu, czy to usterka konwertera czy coś w samej skrzyni? Ktoś jest w stanie się podjąć naprawy lub ma używną w bdb stanie? Pozdrawiam Dodano po 3 Może zamiennik który moógłby pasować 1.9TDI AVB?
1) Czy chcesz sam konstruować część elektroniki (karty I/O) czy potrzebujesz tylko "poskładać" tę maszynę z gotowych produktów ? 2) Jaka jest twoja biegłość w programowaniu ? 3) Czy są ograniczenia w poborze mocy przez automat ? Ja pewnie poszedłbym w zrobienie samodzielne sterownika przekaźników, klawiatury, lcd itd. na mikrokontrolerze np. AVR. Do...
Sprawdź tuleję ślizgową w skrzyni biegów na której jest łożyskowany konwerter
Nie pamiętam , ale u ciebie chyba siedzi skrzynia AJ0 ( gdyby była DP0 to ilości oleju sa podobne). Do skrzyni automatycznej owszem wchodzi 7 litrów ale do pustej. Konstrukcja skrzyni jest taka że NIGDY :!: nie zlejesz całego oleju ze skrzyni bez jej rozkręcenia i rozcięcia konwertera . Po zlaniu oleju przez korek w skrzyni zostaje jeszcze około 4 litry...
Dziwny trochę ten post, ale napiszę coś od siebie. Skrzynia nie mogła uszkodzić się od holowania, chyba że jechali ponad 60km/h. Osobiście holowałem automat ponad 50km w203 i dalej działa normalnie. Z redukcją są częste problemy i mogą być spowodowane złym stanem technicznym skrzyni, albo raczej konwertera lub oleju. Taaak, dawaj takie rady... To że...
Niby jak auto może się cofać z górki z wrzuconym pierwszym biegiem, puszczonym sprzegle i gazem w podłodze i na niskich obrotach. Albo sam nie wiesz o czym piszesz albo masz urojenia. Może masz automat i konwerter ci się slizga. Jedź do zwykłego mechanika bo specjalista nie będzie słuchać tych wypocin jakie tu piszesz. Albo weźmie szkodliwe.
program nie reaguje na opcje z menu a zmiany w głównym oknie programu nie przenoszą się na urządzenie. A kliknąłeś "Connect" po wybraniu portu? Ja mam dużo innych urządzeń pod USB z różnymi konwerterami i zawsze sprawdzam w systemie pod jakim COM się zgłasza, A to też jest ważne, bo nie wszystkie programy z automatu wykrywają port pod którym "siedzi"...
Witam, mam problem z wibracjami w swoim Santa fe, wibracje są odczuwalne jak auto stoi na neutralu jak i w pozycji D na hamulcu. Gdy auto rusza problem znika, wibracje sa dosyć odczuwalne, widać na to na kierownicy i w lusterku. Do tej pory w tym kierunku zrobiłem : - wymieniałem poduszki i łapy pod silnikiem na NOWE oryginalne - sprawdziłem wtryski...
Super dziękuję bardzo,jutro rozbieram. A z tym konwerterem to ma sens cały wymieniać? czy tą szyjkę dać tylko do regeneracji,bo dzwoniłem tak orientacyjne w Kielcach bodajże 300zl chcą za regenerację szyjki konwertera. Pozdrawiam
Silnik musi mieć koło zamachowe do prawidłowej pracy, w przypadku automatu rolę tę pełni konwerter, tarcza zabierakowa to tylko jego napęd, jest za cienka aby pracować "w powietrzu". Zamontuj koło zamachowe od wersji z ręczną skrzynią biegów
Takie wibracje często powoduje uszkodzony konwerter skrzyni at. Moga być jeszcze koła/opony.
mógł się zaciąć , albo coś pomieszali przy wymianie konwertera . W jakim stanie był stary olej ?
masz kartę... jest po prawej stronie wyświetlacza... musisz klapkę odsłonić.. jest tak zrobiona, że jej nie widać... też myślałem że nie mam... a żeby aktywować kanały, ustaw dekoder na programie 11 - polsat sport - wykręć nr 0 22 356 66 66 wybierz opcje 6 - ponowienie sygnału... automat poprosi Cię o nr karty... wklep ten nr. pod bar kodem... z karty...
Wiedziałem właśnie, że te skrzynie są kiepskie i dlatego jak z jajkiem się z nią obchodziłem. Z układu jezdnego na pewno nie bo to raczej wycie by było. Może faktycznie turbo albo coś w około tego. Wydaj mnie się, że albo właśnie jest coś z szeroko pojętym dolotem albo np. problem z konwerterem hydrokinetycznym. Choć na konwerter to z kim bym nie pogadał...
każde załączenie biegu zużywa nieco tarczki, potem gdy są już załączone to niema to dla nich różnicy czy się zwalnia czy przyśpiesza taka jest natura hydrokinetycznego automatu, jednym to się podoba innym nie, ja tam lubię poślizg konwertera, jazda jest wtedy bardziej płynna, a w szczególności manewrowanie parkingowe to czysta przyjemność
witam objaw szarpania przy przelaczaniu biegów w automacie czesto sugeruje uszkodzenie zaworu modulacji cisnienia zawor ten na czas przelaczania biegu zmniejsza cisnienie na konwerterze powodujac zmniejszenie momentu napedowego przekazywanego na skrzynie a zatym lagodne przelaczanie biegow
Jak zimna przekładnia to tak. Będzie przęciągała ze względu na większy opór. Możesz spróbować z adaptacją nowego softu oraz z wymiana oleju na świeży. Podczas dynamicznej jazdy konwerter nie "ślizga" się nadmiernie?
Dokładnie tak, w misce jest około 3 l oleju na zgaszonym reszta jest w skrzyni chłodnicy i konwerterze. Nie wykręcaj czasem tej czerwonej plastikowej rurki pod korkiem bo zleci wszystko. Poziom ustala się przy 40°C ale nawet jak spuścisz na zimnym będzie lepiej niż niewiadomy stan oleju.
Skrzynia 722.6 zazwyczaj nie ma korka spustowego z konwertera w związku z tym zalecana jest tzw. dynamiczna wymiana oleju.
Najprościej będzie się rozejrzeć za skrzynią D13 z jakieś Nexii albo Lanosa. Łatwiej znaleźć coś mniej zajechanego w dobrej cenie od Oplowskich F13. Rzeźba z zakładaniem automatu Aisina, który był montowany w VA 1.8 i 2.0 jest ekonomicznie nie uzasadniona, chyba że masz cały zespół napędowy (1.8 lub 2.0 z automatem) w garażu i dysponujesz sporą ilością...
moim zdaniem to też nie konwerter, podłacz auto do kompa sprawdz blędy
Witaj. Oba pliki dają dosyć różne rezultaty po przepuszczeniu przez konwerter do postaci tekstowej, więc dobrze byłoby przetestować na większej ilości plików. Póki co podsyłam wersję, która działa na tych dwóch. Jeśli nie będzie działać na dużej ilości plików to warto podesłać kilka (powiedzmy 5) plików, na których skrypt nie był w stanie wydobyć numeru....
Jest, bo być musi Prędzej tarcza konwertera, za sam zamach robi konwerter
Ile osób, tyle opinii - ciężko podać pewne konkrety odnośnie DSG. Sypią się sterowniki - koszt regeneracji koło 1,5-2k. Padają sprzęgła w cenie koło 2k. Reszta jest jako tako wytrzymała. Ale ... skrzyń DSG było kilka typów - miały mokre i suche sprzęgła, a w 2014 weszły nowe modele. Wszystkie są potocznie nazywane DSG i przez to obraz się zaciemnia....
witam jak napisał mój przedmówca należy zająć sie konwerterem i wtedy faktycznie może to być 6 litrów ja podałem te dane z tabeli widocznie brali pod uwaqę to ze może troche płynu zostać prawde mówiąc nie miałem takiego grzmota na warsztacie i nie chcę tutaj wprowadzać jakiś nieścisłości pozdro T
Ponawiam pytanie, czy bardzo twarda zmiana biegów z 1 na 2 i 3 na 4 to objawy zepsutego konwertera, czy jeszcze może to być dodatkowo wina hamulca b2?
napisz do nich http://www.midparts.com.pl/ to są fachowcy od automatów mi pomogli Dzięki, z nimi jestem cały czas w kontakcie, w końcu ktoś regenerował konwerter i sterownik, jeśli tylko rozgryzą mój problem to dadzą znać. Jak do tej pory udało mi się ustalić jedynie, że problem jest natury elektronicznej, ponieważ po zapaleniu auta od razu wpada w...
Miałem podobny przypadek, choć nr błędu nie pamiętam i winny był konwerter, czyli sprzęgło. Niestety nie mam informacji co dalej, klient nie zdecydował się na naprawę.
Witam. Mam problem z passatem b5, skrzynia automat AG4 01N. Usterka polega na tym że po zapięciu lock up jadąc stałą prędkością obroty silnika co chwilę troche skaczą i samochód dostaje wibracji. Więc wydawało by się że to konwerter się kończy. Ale jest jedno ale, konwerter robiłem już dwa razy, robiła to firma która zajmuje się tylko naprawą automatów....
i co się okazało usterką? ja strzelam że to konwerter i wymiana czujników nie pomogła...
Opiłki nie pochodziły z uszkodzonego sprzęgła tylko wytartych tarczek. Posypał się kosz K2 i części sprężynek uszkodziły tarczki. Walczę jakiś czas już z tą skrzynią. Nie poddaje się, bo powiedziałem sobie, że ją naprawie i koniec :) Chciałem oddać skrzynię do fachowca, ale lubię naprawiać takie rzeczy. I mam parę pytań, był bym bardzo wdzięczny za...
Nie mieszajcie....! Konwerter (czyli sprzeglo hydrokinetyczne) w zasadzie odpowietrza sie bardzo szybko. Nie ma czegos takiego jak wysprzeglanie konwertera. Wystepuje tam (po ok. roku 1995) sprzeglo lock-up - ale to juz inna bajka i zapinanie tego sprzegla powoduje sztywne spiecie silnika i skrzyni w odpowiednich warunkach. Konwerter przenosi naped...
Witam. Kupiłem problem z automatyczną skrzynią biegów w samochodzie Nissan Frontier VG33E z roku 2004. Silnik benzyna 3.3 V6 skrzynia chyba posiada oznaczenie RE4R01A. Dokładny numer to 5N1ED28Y33C640086. Najpierw miałem problemy z silnikiem, ale już naprawiony teraz skrzynia biegów... Wyraźnie czuć że skrzynia ślizga się na każdym biegu im cieplej...
Witam mam pytanie do osób które się orientują pacjent bora 1,9 silnik alh automat linka 4 biegowy rok 99 Auto jechało i zaczęło szarpać przy ruszaniu przy 1 i 2 delikatnie 3 i 4 ok . Przejachało ok 400 km dojechało na miejsce rano odpala skrzynia na P nie ma problemu silnik chodzi gdy damy na D póki trzymamy hamulec ok jak puścimy silnik gaśnie. Gdyby...
automat konwerter automat uszkodzony konwerter automat uszkodzi konwerter
lodówka samsung panel sterowania biały ekran matrycy monitora obniżyć temperaturę procesora
falownik solis podłączenie kuchenki elektrycznej
Wózek inwalidzki z baterią 29.2V a działanie przy 24V Schemat adaptera przepustnicy 4-pin Daily/Boxer