Podejrzyj w parametrach jak chodzi czujnik kopiowania turbo.
Sprawdź czujnik kopiowania turbo :)
posprawdzaj podcisnienia sterowania turbiną, odpowietrzenie zaworu a jeśli bedzie ok towymien czujnik kopiowania turbo
Miałem podobny przypadek. Rozpadła się zmienna geometria. Dostęp do turba fatalny (przynajmniej w 407). Z tego co pamiętam to darłem sanki. Sprawdź jeszcze jak chodzi gruszką i co pokazuje czujnik kopiowania turbo.
Sprawdzić o ring na czujniku - czasem pojawia się nieszczelność przy zamiennikach i dlatego Ci szarpało.
planet i obserwujesz położenie czujnika kopiowania turbo czy zadana pokrywa się z rzeczywistą wartością... wyjdzie jak na dłoni..
Do sprawdzenia podciśnienia, zaworek podciśnieniowy od VNT, czujnik kopiowania turbo, czy gruszka nie jest dziurawa, czy geometria się nie zacina...
Czujnik kopiowania turbo do wymiany lub uszczelnienia na gruszce - oring się skurcza z czasem i przepuszcza.
nie dochodza zadne dziwne odgłosy, dzisiaj sprawdze czy gruszka jest 100% sprawna, bo czujnik kopiowania turbo działa prawidłowo ale nie patrzyłem jeszcze czy porusza sie ramię...
Może błędów nie być gdy egr się zacina. Możesz go wyciągnąć i wyczyścić. Po czyszczeniu sprawdzić czy po otwarciu wraca do położenia wyjściowego - rolka się nie przycina. Miałeś błędy od czujnika kopiowania turbo - jest przekrecony na gruszce na wc mały torx
Na turbinie jest czujnik kopiowania, jak dostanie wody to zaczyna wariować.
Witam! Tylko u mnie sprawa wygląda troszkę inaczej bo ja mam jeszcze czujnik kopiowania turbo na ssawce opd turba. I nie weim czy taka operacja coś da?
Peugeot partner 1,6 HDi 2014r. Błędy z turbo, dziwna regulacja. Ogólnie peugeot po uszczelnieniu ach i wymianie turbo na regenerowane. Ale przed regeneracja też nie chciał jeździć normalnie. Więc tak. Błąd łapie z czujnika na gruszce Bład pomiar pozycji turbo P2565 turbo o stałej geometria, zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie. Efekt pracy jest dziwny....
Dziś to sprawdzałem i wszystko jest okey. Auto nie ma problemu z przyspieszaniem czy doładowaniem. Problemem jest jedynie skakanie czujnika kopiowania turbo, wtedy gdy silnik osiągnie pewnien próg temperaturowy, tak jakby cewka traciła swoje właściwości.
Ten czujnik to czujnik kopiowania turbo. Żeby działał on poprawnie to należy go wyregulować po wymianie. Potrzebne są do tego; omomierz, pompka podciśnieniowa z zegarem, oraz zestaw podkładek regulacyjnych.
witam Komputer diagnostyczny pokazuje błąd: Błąd przejściowy. Sygnał kopiowania położenia turbo. Położenie zbyt odległe od wartości zadanej. Zbyt duże turbodoładowanie. Peugeot 407 2.0 HDI 2007 rok. 150 000 przebieg Kilka miesięcy temu "usuwany" FAP.
EGR jest elektryczny i nie ma przy nim podciśnienia. Sprawdzić trzeba podciśnienia zwłaszcza okolice akumulatora jest pod dozownikiem powietrza oraz szczelność układu gruszki i czujnika kopiowania turbo jest na nim oring i czasem puszcza. Strzykawka 100 i sprawdzić czy trzyma podciśnienie na poszczególnych odcinkach uk sterowania.
Jaki symbol silnika ? ( 6-8 nr vin) Jako iz jest to HDI proponuje sprawdzić, jak koledzy pisza wtryski na przelew, oraz cisnienie paliwa na komputerze. Kiedy nie odpala moge Ci zaproponować zebyś poruszał grubą instalacją pod akumulatorem, sprawdził zasilanie na czujnikach ( czujnik cisnienia paliwa w listwie, regulator cisnienia w pompie, ma być ok...
Jak już wstawiasz takie "logi" to dodawaj do tego podstawy ,jak położenie APPS,obroty silnika, PWM dla "n75" Pisałem: pedał w podłodze, obroty podałem, sterowanie elektrozaworem sprawdzę, choć tu nie doszukiwał bym się problemu bo sztanga chodzi dobrze, wartości rzeczywiste czujnika kopiowania pokrywają się z zadanymi. Ale sprawdzę oczywiście. No może...
Cześć! Wróciłem jakieś 3 tygodnie temu ze szpitala i auto stało nieużywane do końca majówki. Podczas powrotu ze szpitala auto jeździło bez zarzutów. Po powrocie do normalnego funkcjonowania, czyt. używania auta, pracy itd.: - auto zaczęło losowo szarpać przy wciśniętym manipulatorze nożnym gazu (nie istotne, czy jest to mocniejszy docisk przy wyprzedzaniu...
Na początek do sprawdzenia wężyki podciśnienia które sterują zmienną geometrią. Sprawdzić czy sztanga od zmiennej geometrii chodzi i nie zacina się. Następnie do sprawdzenia zaworek sterujący zmienną geometrią. Najlepiej podmienić na inny. Ewentualnie uszkodzony czujnik kopiowania turbo który jest przy turbinie. Generalnie czujnik ten podaje sygnał...
Witam po długiej przerwie. Ze względu na zainteresowanie czuję się zobowiązany napisać co było u mnie. Zalany był czujnik na siłowniku turbosprężarki. Dokładnie nazywa się to czujnik kopiowania turbo, a w rzeczywistości jest to zwykły potencjometr. Najgorsze jest to że część bez turbiny osobno nie występuje i nowa jest nie do dostania (chyba że Ktoś...
Rozumiem, że cały system wtryskowy z wtryskiwaczami, pompą wysokiego ciśnienia (pwc), czujnikami, nastawnikami, turbosprężarką, itp. zostały przełożone na nowy słupek? Jeżeli zatem usterka "przeniosła się" identycznie z poprzedniej jednostki napędowej, oznacza, iż mechanicy przetransportowali wszystkie swoje błędy i wypaczenia na nowy silnik. Mało tego,...
Witam wszystkich. Mam podobny problem z moim C5 (2004r FL, RHR)z takim samym silnikiem. Brak mocy, szarpanie autem po wyrównaniu jazdy, podczas przyśpieszania nie szarpie ale po dłuższym czasie wywala „ depollution system faulty”. Po kilku uruchomieniach błąd znika. Z elementów które już wymieniłem to przepustnica dolotu powietrza (wytarte...
Naprowadzam jeszcze raz na wklejone schematy obiegu powietrza i EGR. Podczas napraw skupiono się zaledwie na kilku elementach jak przepływomierz, EGR, turbo, a przecież nie zerknięto nawet na przepustnice dławiące powietrza , także banalne rzeczy jak filtr powietrza , czy dziurawy intercooler . Po prostu należy systematycznie, centymetr po centymetrze,...
To jest generalnie przebój z tą mocą Panowie w tym 508. Ja finalnie nie znalazłem żadnego magika od Peugeota, który by to ogarnął. WV, Audi tak, ale do francuzów jakoś brak mądrych, zwłaszcza jak z kompa nic nie wynika. Wtryski raczej nie bo ja miałem 130k przebiegu przy tym problemie, troche za wczesnie jak na wtryski, nawet delphi, zwłaszcza że auto...
Witam serdecznie. Bardzo proszę o poradę kolegów gdzie szukać uszkodzenia auto jak w temacie Silnik 2.0 hdi RHR. Na zimnym silniku pali bez problemu i można jeździć cały dzień nic się nie dzieje złego nie kopci, nie szarpie nie traci mocy oby go nie wyłączyć. Gdy się go zgasi tak od 95-97 (stopni płyn chłodzący) nie da się uruchomić. Ostatnio było robione:...
Czyli sygnał mam Ok , actuator tez jest dobry. A auto nie działa :/ Wobec tego pozostaje problem albo w czujnikach , albo w sterowniku . Druga opcja najmniej prawdopodobna, ale niewykluczona. Nie znam za bardzo budowy akurat tego silnika, ale sterowanie turbo jest mniej więcej podobne do innych. Jeżeli układ sterowania turbiny jest elektryczny, to...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
kopiowania turbo czujnik kopiowania turbo turbo peugeot
zmywarka siemens drzwi otwierać falujące niskie obroty kosiarka moduł zasilający bosch
freetz master technics overload
Jak sprawdzić piny wyjściowe sterownika hulajnogi? Symbol "L" na płycie indukcyjnej - jak odblokować?