Nie dodawaj za każdym razem nowego dokumentu, zrób to tylko jak chcesz utworzyć nowy dokument. [syntax=vbscript]Set docWord = applWord.Documents.Add[/syntax] Wypełniaj [syntax=vbscript]With applWord.Selection[/syntax]
Witam, Mam taki problem do rozwiązania. Musze zrobić połączenie między dwoma plikami exela, tak by wpisując nowe dane do jednego pliku uzupełniało mi dane w 2 pliku. Nie wiem czy możliwość taka jest w exelu czy po prostu powinnienem napisać program w c++, który po odpaleniu uzupełnia 2 plik exela. Wolałbym pierwsze rozwiązanie, które byłoby automatyczne....
witam :) Chciałbym napisać w Excelu w VBA funkcje, która kopiowałaby z ustalonego zakresu komórek tekst do pamięci (do schowka) po czym można by go było gdziekolwiek wkleić z zachowanie formatu i stylu tekstu, dat, godzin itd. Najlepiej zobrazuje to zdjęcie poniżej i pliki z załącznika. http://obrazki.elektroda.pl/3451101200_1... Efekt...
Cześć, mam problem z przyciskami, w których umieściłem makro, które kopiuje wartości z komórek C6:C45 w zeszycie Sheet1 do zeszytu PASS (A3:AN3). Jak wciskam przycisk "Pass" wartości są kopiowane do zeszytu pass, ale jakoś dziwnie bo nie w jednym wierszu tak jak bym chciał tylko łapie kilka wierszy?? Drugi problem jest taki, że nie wiem jak to zrobić,...
WItam Mam duży problem z makrem. Potrzebuje pomysłu jak je wykonać. Posiadam w arkuszu 4 kolumny 1- poziom ( liczba od 1 do 8 ) 2- Oznaczenie ( M lub P ) 3- numer 9 cyfrowy 4- ilość również jakaś liczba Makro miało by znaleźć oznaczenie M i skopiować wszystkie większe poziomy do arkusza2 (wszystkie 4 kolumny), jednak w tym poziomie może wystąpić również...
witam mam problem a przyznam że makr/vba do tej pory nie używałem mam raporty które generują się codziennie, w zależności od miesiąca 30-31 raportów jeden raport składa się z 3 arkuszy, nazwy arkuszy są niezmienne, chciałbym automatycznie kopiować całą zawartość wierszy które w 2 kolumnach spełniają różne warunki. dodatkowa trudnosc jest taka ze 1 warunek...
Wiem, że na ten temat opisywano już wiele razy, ale szukając po forach nie znalazłem tego czego szukam już od miesiąca. Potrzebuje kodu lub jakiejś wskazówki która pomogła by mi w tym problemie. Jestem zielony w tych sprawach , dopiero zaczynam się w to bawić, dlatego szukam pomocy na forum. Mam dwa pliki, jeden xlsm w którym znajduje się kilka zakładek,...
Witam. Jestem bardzo początkujący i mam problem z arkuszem kalkulacyjnym. Potrzebuje zrobić arkusz który przeszuka kolumne A zakladki "DATA" (a1 do nawet 1 000 000 Excel 2010) i jeżeli napotka w jakiejś komórce taka linie: ** Load warning: oldest item is 00:17:52.5636737, older than 15 minutes to skopiuje ją do drugiej zakładki tego arkusza np: "READY"....
Mam tabelkę taką jak w obrazku w pdf. Chciałbym ją przekopiować do Excela, jednakże pojawia się kłopot - wrzuca osobno w wiersze - tak jak na obrazku. Czy jest jakiś sposób aby wrzucał do jednej komórki? Póki co najefektywniejszy sposób to obrobienie danych w notepad, a potem do arkusza. Konwertowałem na .doc, ale przy przeklejaniu dzieje się to samo...
Może nie w temacie ale jaki jest cel kopiowania danych z Excela do Worda ? Jeżeli to częsta operacja to może prościej ustawić sobie wzorcowy arkusz Excela i za pomocą kilku funkcji wyszukaj.pionowo () czy index() oraz list rozwijalnych wybierać co nam jest potrzebne ?
(at)romanek88 Nie pamiętam jak robiłem to wcześniej, bo robiłem dwoma programami: PDF Converter i drugim a teraz zrobiłem to wydaje mi się o wiele lepiej i szybciej tylko tym drugim programem: Presto Page Manager 9, który otrzymałem jako załącznik przy zakupie Skanera A-3: https://obrazki.elektroda.pl/9925698300_... Zaznaczyłem pod...
Inaczej się nie da. Ewentualnie wklej tabele z worda do excela do drugiego arkusza. W miejsca gdzie powinny być dane z excela wstaw odwołania do komórek z pierwszego arkusza (zakładam że tam są te specyficzne dane) a następnie skopiuj całą tabelę z excela (tą co wcześniej skopiowałeś z worda i została uzupełniona formułami w excelu) i wklej do worda...
Dlaczego w ogóle te dane kopiujesz do Worda? Nie jest tak, że po skopiowaniu drukujesz etykiety na palety? Co to znaczy 'nadpisywać numery'? W załączniku plik xlsm - podwójne kliknięcie w kolumnę 'Dostawa'.
Cześć, może ktoś zdoła mi pomóc. Zajmuje się konsolidacją danych w finansach. Co miesiąc muszę kopiować dane z worda ( tabelki z kontem, opisem co jest na koncie i kwotą), do excela poprzez ctrl+c, ctrl+v. Czy istnieje jakiś inny sposób na skopiowanie około 50 tabelek z worda do excela ? W załączniku znajduje się mniej więcej to, jak wyglądają takie...
Ctr+PgUp (karta na lewo) i Ctrl_PgDn (karta na prawo) Tak na marginesie, po co chcesz kopiować arkusze excela do worda ?
Musiałbyś użyć pewno skryptu VBA. Lecz jeśli ci to coś pomoże to spróbuj pokombinować tak: 1. Tabele skopiuj do Excela 2. Zaznacz interesujący cię obszar i użyj polecenia kopiuj. 3. Kliknij na wolne pole. 4. Następnie z menu prawoklawiszowego lub menu " Edycja " wybierz " wklej specjalnie ". 5. Po otwarciu okna dialogowego jest tam taka opcja jak "...
Rozumiem do czego służą narzędzia, a problem polega na tym iż określony jest pewiem styl dokumentu który muszę zachować. Cała edycja danych polega na tym, że w dwóch komórkach excela znają się dane które będę potrzebował wykorzystać w dokumencie worda. A kopiowanie i tworzenie 3000 oddzielnych dokumentów nie wchodzi w grę. W związku z tym potrzebuję...
po wskazaniu drugiego pliku excela gdzie mają być dane, wklejał je. wkleić do wskazanego pliku worda Kopiowanie do Excel, Word lub obu?
Bardzo dziękuję za zainteresowanie. Takie rozwiązanie wynika z faktu, że plik excela generuje mi dane do raportu na temat różnych jednostek. Jeden raport to na przykład opis 15 różnych jednostek i jakieś 150 stron. W Excelu automatycznie mi się wszystko liczy i generuje opis. Następnie kopiuję to do Worda, ale w Wordzie muszę wszystko ręcznie obrabiać...
Witam, Przepraszam, że odkopuję temat jednak nie mogę przebrnąć przez jeden problem. Skorzystałem z pliku z początku wątku udostępnionego przez marcinj12, dostosowałem go do swoich potrzeb, dokumenty ładnie się generują, jednak gdy do kolumny kopiują się dane z kolumny z innej tabeli to makro tych danych nie widzi. Proszę o pomoc
...utworzenia w Wordzie dokumentu, w którym część pól będzie uzupełniała się automatycznie z zewnętrznego źródła np. excela, a niektóre pola użytkownik będzie wypełniał samodzielnie. Pozostała część teksu będzie niedostępna do edycji... chcę, żeby to były dane pobierane z excela... użytkownicy mogą modyfikować cały dokument i dowolnie go formatować,...
Mam 500 wierszy sformatowanych w excelu jako tabela(paski danych, skale kolorów). Jedyną opcją możliwą do wykonania która jest przydatna przy kopiowaniu do Worda(nie tracąc formatowania) jest kopiowanie jako obraz. Jednak tutaj występuje pewien problem. Mogę jednorazowo kopiować około 50 wierszy bo w wypadku większej ilości wierszy tabela zostaje ucięta...
Ale nawet w nowootwartym skoroszycie, po wpisaniu paru danych w komórki i skopiowaniu do drugiego skoroszytu masz ten efekt? Czy taki efekt jest tylko przy jednym pliku? Czy jeżeli masz tabelkę w wordzie i skopiujesz ją do "drugiego worda" też będzie fotka czy skopiuje się tabelka? W tym arkuszu co załączyłeś u mnie wszystko działa ok. Moge normalnie...
Korzystam z programu Anki do nauki słówek, program działa tak, że najpierw pokazuje słówko, później jego tłumaczenie. Żeby stworzyć swoją talię, którą mogę do niego zaimportować tworzę plik Excel, gdzie w kolumnie A jest słówko, w B definicja. Taką tabelę kopiuję do Worda bez formatowania i z Worda zapisuje jako zwykły tekst w formatowaniu UTF8, a taki...
Cześć nie wiem czy dobry dział, ale muszę podpytać czy może ktoś z was może ma pomysł aby z pliku pdf (w którym są tabele z systemu) dane przerzucić do excela, nie konwertując pliku przez jakąkolwiek stronę? mając tylko do dyspozycji office'a? Dodam że kopiowanie i wklejanie nic nie daje, zapis do pliku tekstowego również, spróbowałem konwersję pdf-a...
Zawsze można użyć kopiuj/wklej. Mam kilkanaście dokumentów Worda Właściwie jest to kwestia skali i "powtarzania się problemu", czyli: jeżeli problem jest bardzo rozległy lub jeśli będzie się powtarzać dla różnych danych, to warto rozważyć makro. Jeśli nie, to po co makra skoro można to zrobić ręcznie? Rozwiązanie bez makr: tabela z pliku txt do Excela,...
Rozumiem intencję etiene8912. Niefortunnie użyty jest termin korespondencja seryjna, bo nie tu leży rozwiązanie problemu drukowania kart dla kierowców. Po wpisaniu wszystkich danych do tabeli w Excelu, wygenerować się mają załączniki wg wzoru attestation_of_activities_pl.doc dla każdego kierowcy. Próbowałem pisać makro w Excelu, które kopiuje plik attestation_of_activities_pl.doc...
Witam Mam mały problem z makrami, sam nie potrafię sobie poradzić i mam nadzieje, że znajdzie się tu ktoś, kto mi pomoże Ale o co chodzi? Mam makro w Wordzie (Office 2007, odniesienie do biblioteki Excela): [syntax=vb] Sub dane() Dim objExcel As New Excel.Application Dim exl As Excel.Workbook Set exl = objExcel.Workbooks.Open(ActiveDocument.P... & "/excel.xls")...
import danych excela pobieranie danych excela kopiowanie danych arkusz
drukarka zablokowany wałek impulsowa ładowarka sprzedam oświetlenie
montaż relingów dachowych montaż relingów dachowych
Opel Corsa E - trudności z odpalaniem po kilku obrotach rozrusznika VW Tiguan: Kod błędu 4900 - Czujnik lambda, EGR, CAN